[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 224 225 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Overigens was het Owen Wijndal die namens Ajax de aanvoerdersband droeg tijdens het treffen met FC Twente.
...

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/u9xwbztZH4UAAAAC/jump-it.gif

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:46
Het zit je diep hè.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Of je hem nu een kans gunt of niet, hier is hij sowieso niet voor geschikt. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:46
Gonadan schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 20:26:
[...]

Ben ik mee eens, maar ik heb nu een beetje van; 'nu weten we het wel'.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 20:26:
[...]

En het vervelende is dat dit ze het idee heeft dat ze belangrijk zijn waardoor ze nog minder snel geneigd zijn om op te bokken.
Fitz Jim ook, heeft weer wat minuten gemaakt, nu een tijd geblesseerd wegens operatie dus straks weer een andere trainer waar ie het opnieuw mag proberen

• D-e-n
  • Laatst online: 00:15
Mania-92 schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 14:19:
[...]

Maar dat is toch niet erg? PSV heeft Perisic ook helemaal niet nodig als Ajax en Feyenoord ook mindere spelers hebben. Dat is precies wat ik claim: Het absolute niveau van de competitie doet er voor de doorsnee voetbalfan niet zoveel toe, zolang jou club relatief gezien maar beter is dan de rest. Om je voorbeeld van de Zweedse competitie aan te halen. Een Malmö fan beleeft er waarschijnlijk net zoveel plezier aan om kampioen te worden dan een PSV fan. En als de Eredivisie het niveau van de Zweedse competitie heeft over 10 jaar, dan is het net zo leuk om kampioen te worden als dit jaar.

Ik vergelijk het met mijn scorito pool voor het komende WK. Hoe goed ik het in absolute zin doe boeit me echt helemaal niets. Zolang ik het maar beter doe dan mijn vrienden.
Ik geloof er niks van dat het voetbal in de breedte gebaat is bij een situatie zoals die uit de jaren 50 toen we internationaal niks voorstelden. De zeges van Ajax en Feyenoord in de jaren 70 en de successen van Oranje die daar rechtstreeks uit voortkwamen hebben zoveel gedaan voor de aantrekkelijkheid van ons voetbal. Stadions zijn beter gevuld en er is meer aandacht dan vroeger. En we leven niet op een eiland. Je ziet nu al overal jongetjes met shirtjes van buitenlandse topvoetballers en van buitenlandse clubs. Dat wordt nog veel meer als we in Nederland niks meer voorstellen. Dan wordt de eredivisie een soort niche voor de liefhebber.

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 23:42

Internet Janny

He does it for free

Format-C schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 20:00:
[...]

Helemaal mee eens. Europees voetbal is voor de meeste "niet traditionele top 3" clubs gewoon geweldig.

Hoe mooi is het om in een fantastisch stadion tegen een geweldig grote club te mogen voetballen en je daarmee te meten? Of dat een hele grote europese club bij jou komt spelen? Dat is toch geweldig voor supporters?

Kan me niet voorstellen dat er supporters zijn die Europees voetbal NIET leuk vinden?

Ik als FC Groningen supporter vind het iig geweldig als we Europees mogen spelen. :) En over sommige wedstrijden wordt jaren later nog gepraat. Zo legendarisch waren ze .

Deze bijvoorbeeld:

YouTube: 1983: FC Groningen - Atletico Madrid

Edit;

[Afbeelding] :)
Gezellig tegen FC Dynamosky uit Kazachstan :P

Zero compensation

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:11

Typhone

Who Dares Wins

Quad schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 20:28:
[...]

Nee, we weten het helemaal niet anders worden dit soort achterlijke beslissingen niet genomen. Dus SPREAD THE WORD! Want het onheil met die man kent geen grenzen.

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 20:28:
[...]

Ja dat gevoel heb ik ook, daarom snap ik dit soort besluiten gewoon écht niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 224 225 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken