[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 221 222 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Alle tijd, dat wel.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:23

Typhone

Who Dares Wins

Ik voel de hoon van @Gonadan en @toolkist alweer aankomen. Maar in mijn verdediging: Heracles is ook wel gillend slecht nondeju.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Echt hè… en de media maar roepen hoezeer het een talent is. Ik heb het nog niet gezien. Alles behalve rustig.
Sempy schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 21:17:
0-1 Pasveer zou toch moeten weten dat Godts sneller is
Eindelijk heeft Ajax dit seizoen rendement van Pasveer :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• cheiron
  • Laatst online: 22:39
Wat een weelde!

Flickr PSN ID= cheironnl

• HollowGamer
  • Niet online
Bij Weghorst heb ik altijd de bevestiging, dat je niet perse wijzer wordt op oudere leeftijd. :)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sympathiek van Pasveer dat hij Ajax aan een beetje vertrouwen wil helpen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
Zo'n oliedomme overtreding, rood zou niet gek zijn helaas

• Han
  • Niet online

Han

Gewoon rood :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• HollowGamer
  • Niet online
Nou dat wordt rood. Lekkere week voor (ex-)Arsenal spelers..

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
Man man man, dat gaat m'n pooltje weer verneuken :'(

• cheiron
Makkelijk neer, Rosa is er nog. Maar oliedomme overtreding. Totaal niet nodig ook.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Han
  • Niet online

Han

Hebben ze toch wat te vieren in Almelo… fijn voor al die nat geregende mensen aldaar :)

• HollowGamer
  • Niet online
Han schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 22:39:
Hebben ze toch wat te vieren in Almelo… fijn voor al die nat geregende mensen aldaar :)
Voor het voetbal zit je niet op de tribune. Het is niet om aan te zien.

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22:46
Ze kunnen een soort degradatiefeest vieren bij Heracles, dat past ook bij het niveau op het veld.

• HollowGamer
  • Niet online
Sineplex schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 22:45:
Ze kunnen een soort degradatiefeest vieren bij Heracles, dat past ook bij het niveau op het veld.
Ik word echt treurig als ik de Eredivisie kijk. Elke keer denk ik, geef het een kans - betaal er speciaal voor dit seizoen, maar ga op deze manier niet ESPN verlengen.

Veel te duur voor wat je krijgt.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 23:21:
[...]

Ik word echt treurig als ik de Eredivisie kijk. Elke keer denk ik, geef het een kans - betaal er speciaal voor dit seizoen, maar ga op deze manier niet ESPN verlengen.

Veel te duur voor wat je krijgt.
Arsenal was vandaag toch niet veel beter om te kijken? Heb ik iig uitgezet omdat ik het een erg saaie wedstrijd vond. ;)

En Brentford-Everton deed al helemaal pijn aan de ogen.

[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 12-04-2026 00:05 ]

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 12 april 2026 @ 00:04:
[...]

Arsenal was vandaag toch niet veel beter om te kijken? Heb ik iig uitgezet omdat ik het een erg saaie wedstrijd vond. ;)

En Brentford-Everton deed al helemaal pijn aan de ogen.
Helemaal mee eens, maar bij Viaplay heb je dan wel nog F1, darts, Duits voetbal en Championship. ESPN heeft helemaal niets meer, behalve Nederlands voetbal en wat Amerikaanse sport. Niet dat ik Viaplay zo goed vindt, maar kijkend naar het aanbod..

De amusement waarde is echt heel slecht. Ben het helemaal met je eens dat de PL ook niets is dit seizoen, maar de stadions zitten vol en het is nog altijd spannend. PSV steekt boven de rest uit hier, daarna heb je de top 2-3, en dan de rest. Op vrijdagavond kijk ik het schakel programma, en het doet echt pijn aan de ogen.

Het is zeker zo dat andere competities ook slecht zijn, maar vanavond weer het gevoel 'wat kijk ik eigenlijk?'. Dan heb ik het nog niet eens gehad over het wel kleine kleurverschil tussen de shirts..

[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 12-04-2026 00:12 ]

Pagina: 1 ... 221 222 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken