XXXVI
Steijn had vandaag een hoop kunnen brengen ja. Je mist nu een schakel tussen middenveld en aanval. mede ook omdat de vleugels totaal niet renderen.
Steijn duikt vaak op in de 16 en is daar gevaarlijk. Daardoor krijgt Ueda ook meer ruimte.
Sinds Steijn niet meer meedoet staat ueda ongeveer weer droog, dat is niet voor niets
Want Feyenoord verdiend het wel?ephymerous schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:16:
[...]
Laten we dan maar hopen dat ze in Nijmegen flink puntenaftrek krijgen vanwege het opstellen van niet speelgerechtigde spelers.
Hij kan wat toevoegen maar de basis blijft dat het spel al maanden kut is, ook met Steijn was dat al zo.LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:16:
[...]
Steijn had vandaag een hoop kunnen brengen ja. Je mist nu een schakel tussen middenveld en aanval. mede ook omdat de vleugels totaal niet renderen.
Steijn duikt vaak op in de 16 en is daar gevaarlijk. Daardoor krijgt Ueda ook meer ruimte.
Sinds Steijn niet meer meedoet staat ueda ongeveer weer droog, dat is niet voor niets
Nee, maar de enige concurrent voor p2 heeft die punten wel onrechtmatig gekregen. Is wel een dingetje.
En dan niet eens een KNVB regeltje wat overtreden is, maar gewoon de Nederlandse wet.
Hij heeft het verkeerd begrepen. Denk dat ie scheids is bij Gloryjbdeiman schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:18:
Ik vroeg me af waarom deze scheidsrechter zo slecht fluit, maar ze willen de pasen van Peter Bos met zijn kleinkinderen natuurlijk verpesten.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Feyenoord was wel flink op zoek om overtredingen mee te krijgen.Agent47 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:23:
Wat een kneus deze scheidsrechter. Gunde totaal niks aan Feyenoord
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat gaan ze nu niet meer doen helaas. Ze hopen al maanden op het falen van de concurrentie en hopen nu waarschijnlijk dat NEC en Twente ook punten gaan verspelen vanwege de stressLZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:23:
Flikkeren ze nu dan eindelijk v Persie eruit?
Het gaat mij om welke club ik de meeste kans toedicht om punten te sprokkelen. Bij NEC en Schreuder krijg ik een sterk one-day-fly gevoel. Liever helemaal niet Europa in. Maar dat gaat niet meer gebeuren.
En daarbij. Als je onrechtmatig spelers opstelt dan verdien je het zelf ook niet. Als Feyenoord dan 2e wordt verdienen zij het wel.
Zullen ze in Rotterdam Zuid de huisjurist al aan het werk hebben gezet? Het lijkt mij een kansrijke zaak. Voor wat het waard is, ik ben geen jurist.LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:18:
[...]
Nee, maar de enige concurrent voor p2 heeft die punten wel onrechtmatig gekregen. Is wel een dingetje.
En dan niet eens een KNVB regeltje wat overtreden is, maar gewoon de Nederlandse wet.
[ Voor 48% gewijzigd door ephymerous op 05-04-2026 16:35 ]
XXXVI
Daar is wat mij betreft eigenlijk ook alles mee gezegd.
Uitgeschakeld in de halve finale beker (terecht), en op één doelpunt de volgende ronde CL missen. Dat kan gebeuren, maar was gezien de uitslagen tegen o.a. USG en Olympiakos onnodig.
PSV heeft m.i. geluk gehad met een tweede plaats vloek, zodra een ploeg tweede staat gaan ze punten verliezen, waardoor het gat in punten gigantisch leek, terwijl PSV juist nu opeens met hakken over de sloot lijkt te winnen (zie gisteren) of gelijk te spelen.
Benieuwd naar volgend seizoen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het gehele linkerrijtje speel zwaar onder zijn normale niveau (het niveau wat we mogen verwachten als je naar de afgelopen decennia kijkt) behalve PSV (alhoewel die nu ook al een aantal potten op rij kut gaan) en NEC.ephymerous schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:30:
[...]
Het gaat mij om welke club ik de meeste kans toedicht om punten te sprokkelen. Bij NEC en Schreuder krijg ik een sterk one-day-fly gevoel. Liever helemaal niet Europa in. Maar dat gaat niet meer gebeuren.
Daarom staat NEC hoog. Niet omdat NEC nu zo goed is. Hadden AZ, Twente, Feyenoord, Ajax en in mindere mate Utrecht en Heerenveen meer hun normale niveau gehaald had NEC gewoon rondom plek 7 gebivakkeerd
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 05-04-2026 16:34 ]
Daarmee doe je NEC onwijs tekort. Die hebben een trainer gehaald die vanuit een bepaalde visie speelt en een selectie samengesteld die daarbij past. Goed ingekocht, talenten krijgen de kans. Uitstekend beleid. Er zijn zat spelers van NEC die ik graag bij Feyenoord zou zien en de trainer al helemaal.LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:33:
[...]
Het gehele linkerrijtje speel zwaar onder zijn normale niveau (het niveau wat we mogen verwachten als je naar de afgelopen decennia kijkt) behalve PSV (alhoewel die nu ook al een aantal potten op rij kut gaan) en NEC.
Daarom staat NEC hoog. Niet omdat NEC nu zo goed is. Hadden AZ, Twente, Feyenoord, Ajax en in mindere mate Utrecht en Heerenveen meer hun normale niveau gehaald had NEC gewoon rondom plek 7 gebivakkeerd
Klopt als een bus. En nu worden we overspoeld met berichten dat Schreuder naar Ajax moet. Nou een Schreuder heeft al genoeg schade aangericht. Liever niet.LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:33:
[...]
Het gehele linkerrijtje speel zwaar onder zijn normale niveau (het niveau wat we mogen verwachten als je naar de afgelopen decennia kijkt) behalve PSV (alhoewel die nu ook al een aantal potten op rij kut gaan) en NEC.
XXXVI
Een vorige keer dat dit speelde mochten de clubs kiezen of ze de potten die ze tegen betreffende club hadden gespeeld over willen spelen las ik. Nu zijn dat wel een stuk meer potten aangezien Chery geloof ik al even geen NL meer is?ephymerous schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:30:
Van harte PSV-ers. Een verdiend kampioenschap!
[...]
[...]
Zullen ze in Rotterdam Zuid de huisjurist al aan het werk hebben gezet? Het lijkt mij een kansrijke zaak. Voor wat het waard is, ik ben geen jurist.
Dus jij denkt werkelijk dat een NEC ook zo hoog zou staan als Ajax, Feyenoord, AZ en Twente op hun historisch normale kunnen presteren?donleone83 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:36:
[...]
Daarmee doe je NEC onwijs tekort. Die hebben een trainer gehaald die vanuit een bepaalde visie speelt en een selectie samengesteld die daarbij past. Goed ingekocht, talenten krijgen de kans. Uitstekend beleid. Er zijn zat spelers van NEC die ik graag bij Feyenoord zou zien en de trainer al helemaal.
Ik totaal niet namelijk.
Begrijp me niet verkeerd, ze spelen leuk spel. Maar dat het kamikazebal totaal niet afgestraft word is toch bizar. Een linkerrijtjeploeg in goede doen had daar normaal korte metten mee gemaakt.
[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 05-04-2026 16:42 ]
Als NEC nu alles wint, en tweede wordt, zijn ze volgens mij de slechtste nummer 2 ooit qua punten. Niks ten nadele van NEC, maar het is op PSV na allemaal armoe.LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:40:
[...]
Dus jij denkt werkelijk dat een NEC ook zo hoog zou staan als Ajax, Feyenoord, AZ en Twente op hun historisch normale kunnen presteren?
Ik totaal niet namelijk
Gefeliciteerd PSVers.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dan hadden Ajax/Feyenoord/AZ/Twente maar beter hun best moeten doen. Je kan het NEC moeilijk verwijten dat die vier hun zaakjes niet op orde hebben.LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:40:
[...]
Dus jij denkt werkelijk dat een NEC ook zo hoog zou staan als Ajax, Feyenoord, AZ en Twente op hun historisch normale kunnen presteren?
Ik totaal niet namelijk
Het grappige is dat je over een jaar of tien alleen maar positieve dingen erover gaat horen, zoals de keer dat Roda in de CL zat. Vinden we nu fantastisch om op terug te kijken. Waarom zou NEC het niet kunnen?
[ Voor 20% gewijzigd door Maarten_E op 05-04-2026 16:44 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Totaal eens natuurlijk.Maarten_E schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:43:
[...]
Dan hadden Ajax/Feyenoord/AZ/Twente maar beter hun best moeten doen. Je kan het NEC moeilijk verwijten dat die vier hun zaakjes niet op orde hebben.
Maar voor het NL voetbal is het natuurlijk ronduit kut als een NEC in de CL gaat uitkomen.
We hebben de punten hard nodig om de Belgen voor te blijven. NEC gaat 0 punten halen. Als ze uberhaupt een Europees voetbalwaardige ploeg bij elkaar kunnen krijgen. Die kansen schat ik voor de anderen veel hoger in.
[ Voor 19% gewijzigd door LZ86 op 05-04-2026 16:46 ]
Exact hetzelfde werd gezegd eind vorig seizoen over Go Ahead Eagles, uiteindeljjk behaalden zij de meeste coëfficientenpunten. Geen stress.LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:45:
[...]
Totaal eens natuurlijk.
Maar voor het NL voetbal is het natuurlijk ronduit kut als een NEC in de CL gaat uitkomen.
We hebben de punten hard nodig om de Belgen voor te blijven. NEC gaat 0 punten halen. Als ze uberhaupt een Europees voetbalwaardige ploeg bij elkaar kunnen krijgen.
Edit: Je kan nu grotere spelers naar Nijmegen lokken, je gaat sowieso meer inkomsten krijgen. Dit is voor NEC een ideale mogelijkheid om een stabiele top 6 club te worden, wat op de langere termijn altijd goed is voor het Nederlandse voetbal.
[ Voor 18% gewijzigd door Maarten_E op 05-04-2026 16:48 ]
Volkomen mee eens. Aangevuld met dat er al een gezonde, kapitaalkrachtige organisatie staat met Boekhorn als financieel uithangbord.Maarten_E schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:46:
Edit: Je kan nu grotere spelers naar Nijmegen lokken, je gaat sowieso meer inkomsten krijgen. Dit is voor NEC een ideale mogelijkheid om een stabiele top 6 club te worden, wat op de langere termijn altijd goed is voor het Nederlandse voetbal.
Nee hoor. Ik gun het ze in Nijmegen.
Gelukkig is er ook totaal geen verschil tussen Europa League of Champions League...Maarten_E schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:46:
[...]
Exact hetzelfde werd gezegd eind vorig seizoen over Go Ahead Eagles, uiteindeljjk behaalden zij de meeste coëfficientenpunten. Geen stress.
Want? De selectie van NEC is op zat plekken beter dan die van Feyenoord, Ajax, Twente of AZ en er zitten weinig spelers bij die nu voor grote bedragen weggekocht gaan worden (op Sano na). NEC doet het gewoon uitstekend. En in normale doen hadden alle teams die je noemt het ook moeilijk gehad tegen dit volgas voetbal. Feyenoord heeft op de transfermarkt het beetje geld wat ze hadden verspild aan middelmaat (op Valente na) en als ze geen tweede worden zullen ze weinig kunnen doen op de transfermarkt. Geef mij dan die redenen waarom Feyenoord een betere selectie op de been zou kunnen zetten in de CL? Heb je dit jaar gekeken?LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:45:
[...]
Totaal eens natuurlijk.
We hebben de punten hard nodig om de Belgen voor te blijven. NEC gaat 0 punten halen. Als ze uberhaupt een Europees voetbalwaardige ploeg bij elkaar kunnen krijgen. Die kansen schat ik voor de anderen veel hoger in.
Dat was natuurlijk ook geen CL. Geen vergelijk.Maarten_E schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:46:
[...]
Exact hetzelfde werd gezegd eind vorig seizoen over Go Ahead Eagles, uiteindeljjk behaalden zij de meeste coëfficientenpunten. Geen stress.
Gelukkig zit er ook geen verschil in de selectie van GAE en NEC.toolkist schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:53:
[...]
Gelukkig is er ook totaal geen verschil tussen Europa League of Champions League...
Feyenoord heeft een veel grotere begroting.donleone83 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:54:
[...]
Want? De selectie van NEC is op zat plekken beter dan die van Feyenoord, Ajax, Twente of AZ en er zitten weinig spelers bij die nu voor grote bedragen weggekocht gaan worden (op Sano na). NEC doet het gewoon uitstekend. En in normale doen hadden alle teams die je noemt het ook moeilijk gehad tegen dit volgas voetbal. Feyenoord heeft op de transfermarkt het beetje geld wat ze hadden verspild aan middelmaat (op Valente na) en als ze geen tweede worden zullen ze weinig kunnen doen op de transfermarkt. Geef mij dan die redenen waarom Feyenoord een betere selectie op de been zou kunnen zetten in de CL? Heb je dit jaar gekeken?
Ja Feyenoord heeft het verprutst de afgelopen 2 jaar. Maar dan nog hebben ze nu eenmaal meer middelen dan NEC, waar vooral betaald word door een suikeroom (Boekhoorn)
Tuurlijk is dat waar. Maar als NEC er nu 60 miljoen aan CL inkomsten bij krijgt, een of twee spelers goed verkoopt en de kern een beetje bij elkaar houdt, hebben ze meer mogelijkheden op de transfermarkt én waarde op het veld staan dan Feyenoord.LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:59:
[...]
Feyenoord heeft een veel grotere begroting.
Ja Feyenoord heeft het verprutst de afgelopen 2 jaar. Maar dan nog hebben ze nu eenmaal meer middelen dan NEC, waar vooral betaald word door een suikeroom (Boekhoorn)
Gaan ze dat op de lange termijn volhouden? Nee, zeker niet. Daarvoor is de club en de fanbase natuurlijk onvergelijkbaar met de grotere clubs. Maar voor volgend seizoen zie ik echt niet in waarom ze minder zouden moeten presteren in de CL dan Feyenoord. En Feyenoord is mijn club he? Het is geen wensdenken van mijn kant.
Als NEC nu alles wint, en dus tweede wordt, dan komen ze op 68 punten.ph4ge schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:42:
Als NEC nu alles wint, en tweede wordt, zijn ze volgens mij de slechtste nummer 2 ooit qua punten. Niks ten nadele van NEC, maar het is op PSV na allemaal armoe.
Laagste puntenaantallen van de #2 sinds 95/96:
01/02 : 68 - PSV
99/00 : 68 - Heerenveen
13/14 : 67 - Feyenoord
00/01 : 66 - Feyenoord
98/99 : 65 - Willem II
Geloof ik niets van. Ajax, Feyenoord, PSV en zelfs AZ en Twente hebben veel meer aantrekkingskracht. Welke speler van 15 miljoen kiest voor NEC? Ik geloof dat ze concurrerender worden tov de concurrenten omdat ze meer salaris kunnen betalen. Maar niet ten opzichte van bovenstaand lijstje.donleone83 schreef op zondag 5 april 2026 @ 17:07:
[...]
Tuurlijk is dat waar. Maar als NEC er nu 60 miljoen aan CL inkomsten bij krijgt, een of twee spelers goed verkoopt en de kern een beetje bij elkaar houdt, hebben ze meer mogelijkheden op de transfermarkt én waarde op het veld staan dan Feyenoord.
XXXVI
Ik snap je. En op de lange termijn heb je altijd gelijk. Maar als het vooruitzicht voor een jong talent uit het buitenland is om CL voetbal bij NEC te gaan spelen of in de Conference League te spelen en in de competitie voor de playoffs te vechten bij Twente of AZ lijkt de keuze mij meer dan duidelijk.ephymerous schreef op zondag 5 april 2026 @ 17:14:
[...]
Geloof ik niets van. Ajax, Feyenoord, PSV en zelfs AZ en Twente hebben veel meer aantrekkingskracht. Welke speler van 15 miljoen kiest voor NEC? Ik geloof dat ze concurrerender worden tov de concurrenten omdat ze meer salaris kunnen betalen. Maar niet ten opzichte van bovenstaand lijstje.
Concurreren met Feyenoord of Ajax zal structureel al helemaal niet gebeuren en daarin overdrijf ik een beetje. Maar zeggen dat Feyenoord VOLGEND SEIZOEN een betere selectie de CL in kan sturen dan NEC en daar meer kans op goed resultaat heeft geloof ik helemaal niets van als NEC de CL miljoenen pakt.
Ook met de CL op zak gaat Sano gewoon verkocht worden en hoe goed is dan de vervanger? Het salarishuis van alleen al Feyenoord is gewoon veel groter dan dat van NEC. AZ ontvangt ook vele miljoenen aan transfers maar toch shoppen die in een andere categorie dan de grote drie.donleone83 schreef op zondag 5 april 2026 @ 17:20:
[...]
Maar zeggen dat Feyenoord VOLGEND SEIZOEN een betere selectie de CL in kan sturen dan NEC en daar meer kans op goed resultaat heeft geloof ik helemaal niets van als NEC de CL miljoenen pakt.
Ook is spelen in Europa wat anders dan in de eredivisie. De ploegen in de CL laten zich niet zomaar afbluffen door het aanvallende spel van NEC. Willem II, dat met prachtig spel ooit dik verdiend tweede werd, ging af in Europa
Ik snap je. Echt. En ben het ook niet per se oneens. Maar ook Feyenoord, met dat hogere salarishuis, die grotere begroting, die veel grotere uitstraling ging keihard af dit jaar.D-e-n schreef op zondag 5 april 2026 @ 17:40:
[...]
Ook met de CL op zak gaat Sano gewoon verkocht worden en hoe goed is dan de vervanger? Het salarishuis van alleen al Feyenoord is gewoon veel groter dan dat van NEC. AZ ontvangt ook vele miljoenen aan transfers maar toch shoppen die in een andere categorie dan de grote drie.
Ook is spelen in Europa wat anders dan in de eredivisie. De ploegen in de CL laten zich niet zomaar afbluffen door het aanvallende spel van NEC. Willem II, dat met prachtig spel ooit dik verdiend tweede werd, ging af in Europa
Met RvP gaan we in Europa ook niet veel punten halen.LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:45:
[...]
Totaal eens natuurlijk.
Ik hoop dat we CL halen, maar als we die halen en RvP blijft trainer dan gaan we ook af.
DtK maakt er ook een potje van. Nog steeds geen TD, denk dat ie zo laat eentje aanstelt zodat hij nog steeds de transfers kan doen komende zomer. En dan RvP uiteraard niet ontslaan.
Omdat we het weggaven door gepruts vanaf de bank, niet vanwege de selectie. En zelfs Ajax kwam met deze groep nog dichtbij plaatsing.donleone83 schreef op zondag 5 april 2026 @ 17:54:
[...]
Ik snap je. Echt. En ben het ook niet per se oneens. Maar ook Feyenoord, met dat hogere salarishuis, die grotere begroting, die veel grotere uitstraling ging keihard af dit jaar.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nouja, en gepruts vanuit de medische staf.D-e-n schreef op zondag 5 april 2026 @ 18:40:
[...]
Omdat we het weggaven door gepruts vanaf de bank, niet vanwege de selectie. En zelfs Ajax kwam met deze groep nog dichtbij plaatsing.
De selectie is nog geen enkel moment echt op sterkte geweest de afgelopen 2 jaar met al die blessures.
Het schijnt qua financiële middelen niet eens heel erg veel impact te hebben op de transferbudgetten. Natuurlijk ben je minder interessant als je geen CL speelt.toolkist schreef op zondag 5 april 2026 @ 18:55:
Misschien is dit gekloot van Ajax uiteindelijk nog wel een zegen. No way dat die peutsers straks ineens 30% in salaris achteruit willen gaan door ontbreken CL voetbal, die zijn allang met hun zaakwaarnemers in gesprek dat ze komende zomer weg willen.
Na dit seizoen vertrekt RvP echt wel. Die krijgt de koninklijke uitweg.D-e-n schreef op zondag 5 april 2026 @ 18:40:
[...]
Omdat we het weggaven door gepruts vanaf de bank, niet vanwege de selectie. En zelfs Ajax kwam met deze groep nog dichtbij plaatsing.
[ Voor 23% gewijzigd door ephymerous op 05-04-2026 19:13 ]
XXXVI
Als AZ de beker wint is p9 een playoff plek geworden. Die moeten ergens gespeeld worden, want de arena is bezet. Maar denk je dat het huidige Ajax die potten zomaar kan winnen? Zou zomaar kunnen zijn dat Ajax helemaal geen Europees voetbal speelt als ze zo doorgaan.ephymerous schreef op zondag 5 april 2026 @ 19:12:
[...]
Het schijnt qua financiële middelen niet eens heel erg veel impact te hebben op de transferbudgetten. Natuurlijk ben je minder interessant als je geen CL speelt.
Ook kan AZ er in de competitie nog overheen ook en Heerenveen staat ook dichtbij. Dus hoe interessant is Ajax uberhaupt voor die versterkingen als ze uberhaupt geen Europees voetbal halen? Nu staan AZ, (maar mogelijk nog beker) Heerenveen, Sparta (1 punt voorsprong op Utrecht die best goed beginnen te gaan en Grunn) en Ajax op playoff plekken voor Conference leaugeue
Mag het hopen. Maar niets verbaast me meer bij Feyenoord. Feyenoorder ben je niet voor de lolephymerous schreef op zondag 5 april 2026 @ 19:12:
[...]
Na dit seizoen vertrekt RvP echt wel. Die krijgt de koninklijke uitweg.
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 05-04-2026 19:32 ]
Ach, hebben ze toch een keer wat op orde.DeKever schreef op zondag 5 april 2026 @ 13:10:
[...]
De vraag van jou was of je dat erg vond. Niet waarom het zo is![]()
Ach, je kan ook zeggen dat het juridis he gedoe een toevoeging is aan het hele circus en het voetballen interessant houdt. Heb je weer wat om over te babbelen.
Over het voetbal: Ajax doolt weer eens. Gelukkig hebben ze wel hun juridische zaken op orde
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zie ze de selectie ook nog wel “ versterken “ deze zomer en hem nog een seizoen gunnen vanwege de vele blessures van dit seizoen.LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 19:27:
[...]
Als AZ de beker wint is p9 een playoff plek geworden. Die moeten ergens gespeeld worden, want de arena is bezet. Maar denk je dat het huidige Ajax die potten zomaar kan winnen? Zou zomaar kunnen zijn dat Ajax helemaal geen Europees voetbal speelt als ze zo doorgaan.
Ook kan AZ er in de competitie nog overheen ook en Heerenveen staat ook dichtbij. Dus hoe interessant is Ajax uberhaupt voor die versterkingen als ze uberhaupt geen Europees voetbal halen? Nu staan AZ, (maar mogelijk nog beker) Heerenveen, Sparta (1 punt voorsprong op Utrecht die best goed beginnen te gaan en Grunn) en Ajax op playoff plekken voor Conference leaugeue
[...]
Mag het hopen. Maar niets verbaast me meer bij Feyenoord. Feyenoorder ben je niet voor de lol
God wat ken ik onze AD toch goed…
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik kan niet wachten tot het seizoen af is (en Feyenoord op P2 geëindigd is).
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken