[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 220 ... 242 Laatste
Acties:
  • 421.606 views

Onderwerpen

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:05
Wedstrijd van Telstar - Groningen was ook wel de wedstrijd der gemiste kansen.
Groningen terecht gewonnen maar de verdediging was niet waterdicht, Telstar had ook kunnen scoren.

Ajax dramatisch. Maar ja whats new

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-08 22:34
JoteW schreef op zondag 5 april 2026 @ 00:12:
[...]

Want Feyenoord speelt ook geweldig inderdaad
De kans dat zij een strijdwaardig elftal op de been krijgen is in mijn ogen groter dan de Nederlandse subtop.

XXXVI

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:52
Quad schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 23:00:
NEC, Feyenoord of Twente voor (directe) CL plaatsing. Ajax gaat financieel klappen krijgen.
Ik hoorde in branie (?) dat dat nog wel meevalt omdat ze niet op CL hebben begroot en het juist voor Ajax miss wel goed kan zijn om eens Europa League (of Conference League)te spelen omdat je dan sportief juist weer meetelt ipv kansloze nederlagen in de CL...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11-08 21:33
Vos schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 23:01:
Hoeveel jaar gaat deze shitshow nog duren, steeds als je denkt dat Ajax niet verder af kan zakken gebeurt het toch.
Nog jaren. Je gaat nu financieel dusdanig achter de feiten aanlopen dat het maar de vraag is of je komende jaren kan aanhaken in de strijd voor de tweede plek die vanaf volgend jaar sowieso geen CL ticket meer vertegenwoordigd.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11-08 21:33
JoteW schreef op zondag 5 april 2026 @ 00:12:
[...]

Want Feyenoord speelt ook geweldig inderdaad
In principe is de situatie van Feyenoord prima op te lossen. Je gooit Van Persie eruit, haalt een echte trainer en een echte TD met voldoende ervaring. Dan zijn ze volgend jaar verder dan NEC en Twente. Sowieso heeft Twente een probleem want daar is Ten Hag TD. En als hij iets niet kan is het de juiste spelers halen.

Verwijderd

Trishul schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 22:49:
Nou het is al het hele seizoen niks. Sinds Farioli vertrokken is weer terug bij het oude. Geen fitheid, strategie, tactiek, niks.
Hadden we iets anders verwacht? Je speelt met de wissels van vorig seizoen. Ook onder Farioli was een basisplek voor bepaalde spelers een recept voor puntverlies.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:12
ephymerous schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 23:48:
[...]

Ik mag hopen dat Feyenoord de CL in gaat en niet clubs als Twente en NEC.
Dat is toch alleen op basis van naam? NEC heeft wél een goede trainer in tegenstelling tot Feyenoord en heeft straks ook meer budget als ze de CL halen.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-08 18:28
Heeft Haaland een tweelingbroer bij Utrecht? Lijkt echt sprekend! :o

Verwijderd

tiswat schreef op zondag 5 april 2026 @ 07:45:
Dat is toch alleen op basis van naam? NEC heeft wél een goede trainer in tegenstelling tot Feyenoord en heeft straks ook meer budget als ze de CL halen.
We gaan volgend seizoen zien hoeveel er overblijft van de wél een goede trainer Schreuder met een dubbel wedstrijdprogramma.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
tiswat schreef op zondag 5 april 2026 @ 07:45:
[...]

Zullen we eerst eens kijken of ze het langer dan 1 seizoen volhouden?

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:01
ephymerous schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 23:48:
[...]

Ik mag hopen dat Feyenoord de CL in gaat en niet clubs als Twente en NEC.
Mag hopen dat gewoon de momenteel beste clubs de CL in gaan.

Van alle Nederlandse clubs heeft AZ het dit jaar het langst volgehouden. Van de traditionele top-3 hoeven we het (muv PSV wellicht) al heel wat jaartjes niet meer te hebben.

Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:49
alexbl69 schreef op zondag 5 april 2026 @ 09:22:
[...]

Mag hopen dat gewoon de momenteel beste clubs de CL in gaan.

Van alle Nederlandse clubs heeft AZ het dit jaar het langst volgehouden. Van de traditionele top-3 hoeven we het (muv PSV wellicht) al heel wat jaartjes niet meer te hebben.
Het gaat er om welke clubs uiteindelijk de mogelijkheden hebben om wat met dat CL geld te doen. En dat CL geld gaat echt niet maken dat NEC of Twente daar plots leuk gaan meedoen en punten gaan pakken. Je hebt te maken met een salarishuis en de aantrekkingskracht van een club. Ook Willem II kon ooit nu potten breken in de CL.

De kans dat Feyenoord en Ajax, los van de malaise nu van, zodanig investeren dat er een kans is op de tussenronde is toch echt vele malen groter, in elk geval meer dan nul.

AZ zit in de Conference league en die hebben daar ook echt bedroevende potjes gespeeld. Pas recent gaat het lekker daar.

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 05-04-2026 10:00 ]

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:40
En Berghuis gooit de club en het beleid even voor de bus. Bij Feyenoord weten we al langer hoe vervelend hij wordt als het niet goed gaat.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:17

Vos

AFCA

donleone83 schreef op zondag 5 april 2026 @ 10:00:
En Berghuis gooit de club en het beleid even voor de bus. Bij Feyenoord weten we al langer hoe vervelend hij wordt als het niet goed gaat.
Groot gelijk, het is toch ook allemaal wanbeleid. Naast en in het veld.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:44
donleone83 schreef op zondag 5 april 2026 @ 10:00:
Wat zegt ie precies verkeerd dan? Want ik heb het even opgezocht wat ik denk dat je bedoeld hier, en ik lees vooral terechte kritiek op de voorgangers van Cruijff. Spelers halen zonder idee of visie. Die lopen er verloren bij en Berghuis neemt t op voor die jongens.

• tiswat
toolkist schreef op zondag 5 april 2026 @ 09:12:
[...]

Zullen we eerst eens kijken of ze het langer dan 1 seizoen volhouden?
Net of Feyenoord het al jaren goed doet? :?

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Kist schreef op zondag 5 april 2026 @ 07:33:
[...]

In principe is de situatie van Feyenoord prima op te lossen. Je gooit Van Persie eruit, haalt een echte trainer en een echte TD met voldoende ervaring. Dan zijn ze volgend jaar verder dan NEC en Twente. Sowieso heeft Twente een probleem want daar is Ten Hag TD. En als hij iets niet kan is het de juiste spelers halen.
Ik zou het nu met Advocaat erbij toch eerst even aan willen zien. Ik las dat van Persie eigenlijk heel duidelijk/ direct is in de communicatie, maar niet in de 'nasleep' voor betreffende spelers.
Dwz dat je als je e.e.a. hebt gedaan daarna ook nog even met de spelers gaat praten, de boel weer gladstrijkt zeg maar (meer people management) zodat de sfeer niet verslechtert.
Ik vond dat je daar de laatste wedstrijd als wel iets meer terugzag van spelplezier en dat er wat lekkerder werd gespeeld. En Ueda begon ook ineens weer te scoren.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:00

ZieMaar!

Moderator General Chat
Alleen PSV heeft iets te zoeken in de Champions League, verder geen enkele Nederlandse ploeg momenteel. Dan is het voor de coëfficiënten wellicht handiger dat Feyenoord de CL haalt, obv het verleden wellicht een net iets gunstigere loting en dus iets meer kans op 2 mindere tegenstanders?

FC Twente deed het op zich prima in de Europa League en haalde de tussenronde na een paar mooie wedstrijden en AZ zou dat ook moeten kunnen. Misschien dit NEC ook wel? En laat Ajax dan maar met Utrecht, Groningen etc gaan voor dat Conference League plekje.

• donleone83
JanW schreef op zondag 5 april 2026 @ 10:12:
[...]

Wat zegt ie precies verkeerd dan? Want ik heb het even opgezocht wat ik denk dat je bedoeld hier, en ik lees vooral terechte kritiek op de voorgangers van Cruijff. Spelers halen zonder idee of visie. Die lopen er verloren bij en Berghuis neemt t op voor die jongens.
Hij zegt niets verkeerd. Maar sjiek is het ook niet. En de selectie mag best in de spiegel kijken want iedereen voetbalt ook gewoon kut. Met je man meelopen begint het in elke tactiek mee.

• Gonadan
  • Laatst online: 11:13

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
donleone83 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 21:32:
En dit is ook precies waarom iemand als @Gonadan altijd zegt dat xG helemaal niets zegt. Ik ben het daar niet helemaal mee eens, maar zolang er geen goal uit valt is het uiteindelijk een vrij loze statistiek die alleen iets zegt over de verhoudingen op het veld. Alleen voetbal draait om goals maken en individueel betere spelers scoren eerder uit statistisch gezien minder grote kansen. Ik denk dat van bijvoorbeeld Lammers de conversation rate van zijn xG vrij laag is 😅
Nou ja, helemaal niets heb ik ook weer niet gezegd maar ik vind inderdaad wel dat je het niet zomaar kunt gebruiken om te bepalen of een uitslag terecht was, en dat wordt wel veel gedaan.
Het is een indicator dus zegt wel iets over statistische kansen, maar dat is het dan ook wel. In het voetbal spelen zoveel factoren mee dat de xG er ook gewoon heel vaak naast zit, het is maar een klein deel van het geheel. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan
  • Laatst online: 11:13

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
DeKever schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 19:00:
[...]

In mijn ogen levert het niks op. Even populair gezegd, het papierwerk is dikker maar verder levert het voor het voetbal niks op. Typische bullshitjobs.
Dat doen de clubs zelf, zijn maken de deals steeds complexer en de bedragen worden steeds hoger. Tel daarbij de toenemende complexiteit van regelgeving op en de bereidwilligheid van zaakwaarnemers om te procederen en je snapt dat je gewoon niet meer zonder kunt.

In de ideale wereld zou het niet nodig moeten zijn, maar de voetbalwereld is verre van een ideale wereld en staat er ook elk jaar weer verder vanaf. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Uitbezoekers van PEC zijn weer lekker bezig. Tokkies gonna tok.

• toolkist
  • Niet online
tiswat schreef op zondag 5 april 2026 @ 10:14:
[...]

Net of Feyenoord het al jaren goed doet? :?
Yep, heel wat beter dan NEC bv.

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 5 april 2026 @ 10:30:
[...]

Hij zegt niets verkeerd. Maar sjiek is het ook niet. En de selectie mag best in de spiegel kijken want iedereen voetbalt ook gewoon kut. Met je man meelopen begint het in elke tactiek mee.
En als ie nou zelf de pannen van het dak zou spelen... Incidenteel een keer een leuke bal maar verder drama++

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op zondag 5 april 2026 @ 10:24:
Alleen PSV heeft iets te zoeken in de Champions League, verder geen enkele Nederlandse ploeg momenteel. Dan is het voor de coëfficiënten wellicht handiger dat Feyenoord de CL haalt, obv het verleden wellicht een net iets gunstigere loting en dus iets meer kans op 2 mindere tegenstanders?

FC Twente deed het op zich prima in de Europa League en haalde de tussenronde na een paar mooie wedstrijden en AZ zou dat ook moeten kunnen. Misschien dit NEC ook wel? En laat Ajax dan maar met Utrecht, Groningen etc gaan voor dat Conference League plekje.
Vooralsnog staat zelfs dit Ajax boven AZ, dat zegt genoeg.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-08 14:30
Napo schreef op zondag 5 april 2026 @ 12:32:
Uitbezoekers van PEC zijn weer lekker bezig. Tokkies gonna tok.
Belachelijk. En nu ook vuurwerk gooien. Lekker ontruimen en jaar geen uitplubliek me.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Sempy schreef op zondag 5 april 2026 @ 12:46:
[...]

Belachelijk. En nu ook vuurwerk gooien. Lekker ontruimen en jaar geen uitplubliek me.
De oplossing om ze buiten het stadion hun gezichtbedenking te verwijderen was al kansarm. Alles om een SV te laten ontlopen. Maar nu het zo verstieren zou gewoon zonder uitpubliek spelen moeten zijn.

• Sempy
Napo schreef op zondag 5 april 2026 @ 12:48:
[...]

De oplossing om ze buiten het stadion hun gezichtbedenking te verwijderen was al kansarm. Alles om een SV te laten ontlopen. Maar nu het zo verstieren zou gewoon zonder uitpubliek spelen moeten zijn.
Kan ook een voorstel geweest zijn om ze eruit te krijgen, en dan ze alsnog niet naar binnen te laten. Nu zit je namelijk met de situatie dat ze helemaal niet meer in beweging gaan komen en je met een beetje pech moet gaan staken. Leeg knuppelen door de ME is vaak niet realistisch, gevaarlijk voor agenten op zo'n tribune en er staat ook bovenin een groep normale fans die ook veilig moeten zijn.

• tiswat
Wat een treurige bedoeling. Zo kan een kleine groep de hele boel saboteren. En wat voelen die jongens zich zelf stoer en gaaf.

• Sempy
De normale supporters van Zwolle gaan er nu uit, maar die mafkezen blijven nog staan.

edit: de mafkezen rennen nu ook weg, als de me arriveert.

[ Voor 26% gewijzigd door Sempy op 05-04-2026 12:57 ]

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:26
Gonadan schreef op zondag 5 april 2026 @ 12:16:
[...]

Dat doen de clubs zelf, zijn maken de deals steeds complexer en de bedragen worden steeds hoger. Tel daarbij de toenemende complexiteit van regelgeving op en de bereidwilligheid van zaakwaarnemers om te procederen en je snapt dat je gewoon niet meer zonder kunt.

In de ideale wereld zou het niet nodig moeten zijn, maar de voetbalwereld is verre van een ideale wereld en staat er ook elk jaar weer verder vanaf. :)
De vraag van jou was of je dat erg vond. Niet waarom het zo is ;)

Ach, je kan ook zeggen dat het juridis he gedoe een toevoeging is aan het hele circus en het voetballen interessant houdt. Heb je weer wat om over te babbelen.

Over het voetbal: Ajax doolt weer eens. Gelukkig hebben ze wel hun juridische zaken op orde _O-

[ Voor 6% gewijzigd door DeKever op 05-04-2026 13:12 ]

• donleone83
DeKever schreef op zondag 5 april 2026 @ 13:10:
[...]

De vraag van jou was of je dat erg vond. Niet waarom het zo is ;)

Ach, je kan ook zeggen dat het juridis he gedoe een toevoeging is aan het hele circus en het voetballen interessant houdt. Heb je weer wat om over te babbelen.

Over het voetbal: Ajax doolt weer eens. Gelukkig hebben ze wel hun juridische zaken op orde _O-
Totdat de schadeclaim op de mat valt van al die mensen wiens informatie door dat beveiligingsincident op straat ligt. Er zit vast een advocaat van een Zuidas kantoor bij die in doorgesnoven toestand een keer tegen een stadionverbod is aangelopen. Helemaal nu blijkt dat Ajax jarenlang geleden al op de hoogte was en het niet gemeld heeft :+

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:43

Agent47

I always close my contracts.

Ze hadden dat vak van Zwolle eerder leeg moeten ruimen met de ME. Maskers niet af? Prima. Oprotten

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:49
Zwolle fans proberen de ajax hooligans de titel van grootste debielen af te pakken?

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 18:55

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Agent47 schreef op zondag 5 april 2026 @ 13:42:
Ze hadden dat vak van Zwolle eerder leeg moeten ruimen met de ME. Maskers niet af? Prima. Oprotten
Had een 3-0 nederlaag moeten zijn voor PEC met een groot troll statement om dat tuig te bedanken ervoor op de website van PEC zelf. Je vraagd je wel af of ze een bedankje snappen met hun negatief IQ.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zit het even terug te kijken. Wat een droevigheid.
Ze hebben allemaal wel bij dezelfde winkel inkopen gedaan.

[ Voor 37% gewijzigd door Gunner op 05-04-2026 13:51 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• LZ86
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 5 april 2026 @ 13:49:
[...]

Had een 3-0 nederlaag moeten zijn voor PEC met een groot troll statement om dat tuig te bedanken ervoor op de website van PEC zelf. Je vraagd je wel af of ze een bedankje snappen met hun negatief IQ.
Dit is de beste optie voor mij. Heb je als club je hooligans niet in de hand? Verliespartij. Dan hebben de clubs ook eens een reden om ze aan te pakken ipv alles maar met de mantel der liefde te bedekken

• Sempy
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 5 april 2026 @ 13:49:
[...]

3 punten aftrek en de wedstrijd gewoon spelen. Dan benadeel je de fans van de thuisploeg niet die een leuke wedstrijd willen en geef je GAE geen punten cadeau wat voor andere ploegen in de competitie een nadeel kan zijn.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sempy schreef op zondag 5 april 2026 @ 12:54:
De normale supporters van Zwolle gaan er nu uit, maar die mafkezen blijven nog staan.

edit: de mafkezen rennen nu ook weg, als de me arriveert.
Dit zijn de momenten dat er van die gecodeerde "onzichtbare inkt" richting dat tuig moeten worden geslingerd, zodat je ze later alsnog kan isoleren, oppakken, laten legitimeren, beboeten voor niet voldoen aan vordering van politie en niet legitimeren en de maximale 9 uur vasthouden voor identificatie-onderzoek.

Ook een persbericht uitsturen in Zwolle met het aantal aangehouden "supporters" plus het hoe/waarom. Aandacht in de sportprogramma's op tv zal er ook wel zijn. Dan weten de gezinnen van deze helden meteen ook dat papa/zoon/broer/neef onderdeel is van dat tuig wanneer ze ineens uren later thuis zijn dan verwacht.

En uiteraard een stadionverbod voor een paar jaar, korte metten mee maken. Fysieke meldplicht in het eerste jaar, kom iedere wedstrijddag maar een krabbel zetten en je duim op de fingerprint reader leggen op het bureau ergens midden in de eerste helft. Niet janken met digitale meldplicht, dat is veel te fraudegevoelig.

Voor de clubs, want zonder financiele prikkel veranderen die precies niets, vakken sluiten indien thuis, geen supporters mee indien uit. En niet voor een paar wedstrijden, maar beginnen bij een kwart seizoen, dat zijn... een wedstrijd of 8? Bij herhaling gaan we tellen in hele seizoenen. En drie punten aftrek, los van de uiteindelijke uitkomst van de wedstrijd. Ook hier meer bij herhaling. Ineens zijn clubs dan gebaat bij een gezuiverde supportersclub/vereniging, anders redden ze het financieel niet op termijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 05-04-2026 14:02 ]

• toolkist
  • Niet online
Go Ahead straft ze nog het hardst door zo snel 2-0 voor te komen.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:47
Lekker dat GAE er in tien minuten even overheen walst.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

• toolkist
  • Niet online
Yep de Zwolle spelers lijken het meeste last te hebben van hun eigen "supporters".
Tegen beter weten in hoop ik dat de aanvoerder van Zwolle dat na de wedstrijd ook uitspreekt

• toolkist
  • Niet online
10 10 10 >:) O-)

• Sempy
Als je club zo speelt, snap ik dat je onherkenbaar wil blijven. :+

• ephymerous
LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 13:42:
Zwolle fans proberen de ajax hooligans de titel van grootste debielen af te pakken?
Hoho, daar staat Feyenoord nog fier aan kop hoor :+

Zonder gekheid. PEC scoort al een tijdje hoog op de incidentenlijst. Vorig seizoen mocht een van de hooligans zelfs de spelers in het stadion toespreken 7(8)7

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 5 april 2026 @ 14:12:
[...]

Hoho, daar staat Feyenoord nog fier aan kop hoor :+

Zonder gekheid. PEC scoort al een tijdje hoog op de incidentenlijst. Vorig seizoen mocht een van de hooligans zelfs de spelers in het stadion toespreken 7(8)7
Echt niet, die van 'ons' (Ajax dus) staan inmiddels met ruime afstand op kop. Grotere voorsprong dan PSV heeft in de Eredivisie

• donleone83
toolkist schreef op zondag 5 april 2026 @ 14:29:
[...]

Echt niet, die van 'ons' (Ajax dus) staan inmiddels met ruime afstand op kop. Grotere voorsprong dan PSV heeft in de Eredivisie
Ik ben hier natuurlijk niet onpartijdig in maar ben het wel met je eens. De wedstrijd tegen Feyenoord, laatst tegen Groningen… en een club die nog steeds geen actie onderneemt. In Rotterdam is het vrij rustig sinds er netten hangen.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Als ik dan 1 lichtpuntje mag noemen dit seizoen: Jordan Bos. Wat heeft die zich ontwikkeld zeg. Was ook zeer belangrijk voor z'n land afgelopen week.

Prima gescout.

• LZ86
DutchOwnage schreef op zondag 5 april 2026 @ 14:47:
Als ik dan 1 lichtpuntje mag noemen dit seizoen: Jordan Bos. Wat heeft die zich ontwikkeld zeg. Was ook zeer belangrijk voor z'n land afgelopen week.

Prima gescout.
Yup. Tenminste nog iemand die zich positief ontwikkeld dit seizoen.

• LZ86
Wie is de scheids bij Feyenoord? Die mist nogal wat Volendamse streken.

• DutchOwnage
  • Nu online
Ik doe dan wel Valente en Targhalinne tekort natuurlijk. Die hebben ook grote stappen gezet.

• Typhone
  • Laatst online: 06:47

Typhone

Who Dares Wins

DutchOwnage schreef op zondag 5 april 2026 @ 14:47:

Prima gescout.
Die vond ik tegen Ajax ook al goed. Viel de commentator niet eens op toen.

• Agent47

Agent47

Wat een dwaas deze scheidsrechter

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Vergeet niet beste Feyenoorders het is Volendam die spelen heel goed positiespel en hebben een hele goed team, daar win je niet zomaar van. Man man wat een armoede.

• DutchOwnage
  • Nu online
Pfff wedstrijdje komt maar moeizaam op gang zeg....

• LZ86
Deze scheids.......

• DutchOwnage
  • Nu online
Gelukkig voor Feyenoord staat Henkie Veerman niet in de spits bij Volendam...

• jbdeiman
  • Nu online
Agent47 schreef op zondag 5 april 2026 @ 14:59:
Wat een dwaas deze scheidsrechter
Ik zie er niets van en in liveblogs lees ik er niets van. Hoezo is de scheids een dwaas? Ik vermoed dat (zoals vaak bij grotere clubs in naam tegen kleinere clubs) de kleinere club weer heel veel mag?

• ephymerous
toolkist schreef op zondag 5 april 2026 @ 14:29:
[...]

Ik maakte een grapje. Welke club dan ook, het is dieptriest gedrag.

XXXVI

• Agent47

Agent47

jbdeiman schreef op zondag 5 april 2026 @ 15:15:
[...]

Ik zie er niets van en in liveblogs lees ik er niets van. Hoezo is de scheids een dwaas? Ik vermoed dat (zoals vaak bij grotere clubs in naam tegen kleinere clubs) de kleinere club weer heel veel mag?
Overtreding op Targhalinne van achter niet eens geel.

• LZ86
En nog een Volendamspeler die totaal uit zichzelf gaat liggen en vervolgens de overtreding meekrijgt.

• LZ86
Scheelt ook dat we ook weer nieuwe spelers missen, waaronder mister wisselvallig en Ahmedozich

Anel Ahmedhodzic
Thomas Beelen
Jeremiah St. Juste
Gernot Trauner
Malcolm Jeng
Givairo Read
Gijs Smal
Bart Nieuwkoop
In-beom Hwang
Sem Steijn
Leo Sauer
Anis Hadj Moussa
Shaqueel van Persie

13 man. Waarvan enkelen nu gewoon basis hadden gestaan of erin gewisseld hadden kunnen worden om wat te forceren.

[ Voor 67% gewijzigd door LZ86 op 05-04-2026 15:34 ]

• donleone83
LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 15:33:
Scheelt ook dat we ook weer nieuwe spelers missen, waaronder mister wisselvallig en Ahmedozich

Anel Ahmedhodzic
Thomas Beelen
Jeremiah St. Juste
Gernot Trauner
Malcolm Jeng
Givairo Read
Gijs Smal
Bart Nieuwkoop
In-beom Hwang
Sem Steijn
Leo Sauer
Anis Hadj Moussa
Shaqueel van Persie

13 man. Waarvan enkelen nu gewoon basis hadden gestaan of erin gewisseld hadden kunnen worden om wat te forceren.
Helemaal waar en het helpt niet dat je amper impulsen vanaf de bank kan geven. Maar ik zie vooral wederom een Feyenoord dat totaal onmachtig is en aan alle kanten faalt. Valente loopt zich alleen maar vast. Ueda speelt weer verstoppertje op momenten dat hij zich aan moet bieden (want hij krijgt geen ruimte in de loop), Borges doet zijn best maar heeft geen enkel zelfvertrouwen en Sterling is bedrijvig en lijkt wat actiever, maar zie ik steeds gefrustreerd om zich heen kijken als hij de bal heeft omdat hij hem aan werkelijk niemand vooruit kwijt kan. Het doet echt pijn aan de ogen.

En de scheids vandaag… Volendam mag alles.
Edit: zie net de herhaling van die overtreding op Ueda. Absurd dat hier niet voor gefloten wordt. Worstelen op randje 16. Mag blijkbaar allemaal.

[ Voor 7% gewijzigd door donleone83 op 05-04-2026 15:42 ]

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 14:06

OMX2000

By any means necessary...

Goede scheids wel ja.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 22:30
donleone83 schreef op zondag 5 april 2026 @ 15:39:
Edit: zie net de herhaling van die overtreding op Ueda. Absurd dat hier niet voor gefloten wordt. Worstelen op randje 16. Mag blijkbaar allemaal.
Waar is de VAR? 3 vrij duidelijke penalties niet gegeven...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• donleone83
Ueda net weer neergeworsteld bij een corner. Die kan je ook gewoon geven.

Feyenoord gaat hier zeker niet winnen vandaag.

• LZ86
donleone83 schreef op zondag 5 april 2026 @ 15:39:
[...]

Helemaal waar en het helpt niet dat je amper impulsen vanaf de bank kan geven. Maar ik zie vooral wederom een Feyenoord dat totaal onmachtig is en aan alle kanten faalt. Valente loopt zich alleen maar vast. Ueda speelt weer verstoppertje op momenten dat hij zich aan moet bieden (want hij krijgt geen ruimte in de loop), Borges doet zijn best maar heeft geen enkel zelfvertrouwen en Sterling is bedrijvig en lijkt wat actiever, maar zie ik steeds gefrustreerd om zich heen kijken als hij de bal heeft omdat hij hem aan werkelijk niemand vooruit kwijt kan. Het doet echt pijn aan de ogen.

Borges kan niet voetballen. De vlag ging uit bij zijn vorige club toen we m kochten.

En een nationale feestdag toen ze het bedrag hoorden.

• Agent47

Agent47

Donker rood

• LZ86
Duidelijk dat deze scheids voor Volendam is.

Er zijn al strafschoppen gegeven voor minder. Al 2 momenten gezien dat gewoon een keiharde penalty had moeten zijn.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 22:30
Diep donker rood. Wat is er aan de hand daar?!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• DutchOwnage
  • Nu online
Puntje gaat niet genoeg zijn. Dan staan we 3e volgende week want ik zie dit Feyenoord geen resultaat halen in Nijmegen.

• donleone83
Je ziet dat Feyenoorders allemaal gaan inhouden. Als de scheids niet optreedt krijg je angst om geschopt te worden.

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 15:51:
Duidelijk dat deze scheids voor Volendam is.

Er zijn al strafschoppen gegeven voor minder. Al 2 momenten gezien dat gewoon een keiharde penalty had moeten zijn.
Nu weer niet. Je had er al 2 moeten hebben + rood Volendam

• LZ86
Nu zeg ik het niet snel, want Feyenoord is gewoon kut dit laatste half jaar.

Maar we worden hier gewoon keihard genaaid door de arbitrage

• donleone83
Die laatste is ook nog twijfelachtig. Het enige wat je nog kan beweren is dat de bal al langs Ueda was.

• jbdeiman
  • Nu online
donleone83 schreef op zondag 5 april 2026 @ 15:52:
Je ziet dat Feyenoorders allemaal gaan inhouden. Als de scheids niet optreedt krijg je angst om geschopt te worden.
Wat nog veel erger is, is dat Volendam zich nergens bij inhoudt, want ze krijgen toch geen rode (of we gele) kaart...

• LZ86
jbdeiman schreef op zondag 5 april 2026 @ 15:56:
[...]

Wat nog veel erger is, is dat Volendam zich nergens bij inhoudt, want ze krijgen toch geen rode (of we gele) kaart...
Let op, zodra 1 Feyenoorder een tackle maakt, direct een kaart.

• jbdeiman
  • Nu online
Zoals nu wel geel geven, maar deze gast had er nog geen... Hij doet er wel bijna alles aan om vooral maar niet beslissend te hoeven zijn deze scheidsrechter.

• LZ86
Ja joh, nog een blessure. Geen probleem. Spelers zat.

• jbdeiman
  • Nu online
Nou, laat de jeugd het maar doen inderdaad. Je mag echt van geluk spreken dat er niet een paar met een blessure vanaf moesten..

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:22

Grudgie

PSN: Grudgie7

Het is ouderwets weer niet om aan te gluren.

• LZ86
NEC in de CL...... wat een trieste bende

• DutchOwnage
  • Nu online
Volendam gaat vol voor de winst

• jbdeiman
  • Nu online
Grudgie schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:05:
Het is ouderwets weer niet om aan te gluren.
Zeker, maar je hebt ook niet de gewenste spelers staan en Volendam heeft echt heul veel overtredingen gemaakt. Ook potentiële strafschop momenten, maar het is wel echt een flinke gifbeker dit seizoen. Je krijgt letterlijk niets cadeau...
Maar ook maar heel weinig mee, waarr het wel zou moeten..

[ Voor 6% gewijzigd door jbdeiman op 05-04-2026 16:07 ]

• donleone83
Deijl loopt trouwens echt alleen maar achteruit. Overigens heeft Volendam best een leuk elftal met wat vaardige spelers en ze proberen ook nog wel te voetballen. Leuk dat ze het best goed doen dit jaar.

• donleone83
Hoe mis je die.

• jbdeiman
  • Nu online
Al moet ook gezegd worden dat Feyenoord ook de kansen erg slecht afmaakt..

• LZ86
Sliti ook meteen verkopen.

• donleone83
jbdeiman schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:08:
[...]

Al moet ook gezegd worden dat Feyenoord ook de kansen erg slecht afmaakt..
Als Feyenoord gewoon een beetje normaal voetbalt hebben we het helemaal niet over de scheids inderdaad.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:22

Grudgie

PSN: Grudgie7

Als je zo speelt mag je van mij ook wel verliezen.

• DutchOwnage
  • Nu online
Heb me er bij neergelegd hoor. Als je halve selectie wegvalt, is een 2e plek ook niet realistisch.

• donleone83
Ook de statistiek laat zien dat je helemaal niets klaar speelt inderdaad. Het is dan alleen wel zuur dat je de arbitrage ook gewoon echt tegen hebt vandaag.

• D-e-n
DutchOwnage schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:09:
Heb me er bij neergelegd hoor. Als je halve selectie wegvalt, is een 2e plek ook niet realistisch.
Dat is natuurlijk niet de reden dat we geen tweede gaan worden. Dat spel moet gewoon beter,ook zonder goed bezette bank

• jbdeiman
  • Nu online
donleone83 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:10:
Ook de statistiek laat zien dat je helemaal niets klaar speelt inderdaad. Het is dan alleen wel zuur dat je de arbitrage ook gewoon echt tegen hebt vandaag.
Het is ook lastig wat klaarspelen tegen 12 man.. die scheidsrechter kan er echt helemaal niets van...

• jbdeiman
  • Nu online
D-e-n schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:11:
[...]

Dat is natuurlijk niet de reden dat we geen tweede gaan worden. Dat spel moet gewoon beter,ook zonder goed bezette bank
Zeker moet het spel beter maar vertrouwen opbouwen is er met alle wisselingen en continue blessures natuurlijk ook niet echt bij..

• LZ86
[...]

ook de basis is grote lijnen gewoon niet goed genoeg. Het is niet enkel de bank.

Je linksbuiten is kut. Je rechtsbuiten zwaar wisselvallig. Je rechtsback is kut (enige goede ligt eruit) je keeper is kut en op t middenveld is het ook niet meer om over naar huis te schrijven.

• D-e-n
jbdeiman schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:12:
[...]

Zeker moet het spel beter maar vertrouwen opbouwen is er met alle wisselingen en continue blessures natuurlijk ook niet echt bij..
Mwah. Het zijn toch vaak dezelfde spelers die uitvallen

• DutchOwnage
  • Nu online
[...]

Nou...het lijkt mij toch wel een hele belangrijke reden eerlijk gezegd. En inderdaad, ook het spel moet beter. Maar als je jongens als Steijn, Van Persie en vandaag bijvoorbeeld een Hadj Moussa moet missen, jongens die ondanks het slechte spel toch wel vaak puntjes pakken voor je, wordt het allemaal wel heel erg lastig.

• D-e-n
LZ86 schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:12:
[...]

en op t middenveld is het ook niet meer om over naar huis te schrijven.
Zijn Hwang en Steijn dan absolute basis?

De basis is dat we gewoon een prutser hebben op de bank.

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 05-04-2026 16:15 ]

• donleone83
DutchOwnage schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:13:
[...]

Nou...het lijkt mij toch wel een hele belangrijke reden eerlijk gezegd. En inderdaad, ook het spel moet beter. Maar als je jongens als Steijn, Van Persie en vandaag bijvoorbeeld een Hadj Moussa moet missen, jongens die ondanks het slechte spel toch wel vaak puntjes pakken voor je, wordt het allemaal wel heel erg lastig.
Steijn was al maanden kut en had geen basisplaats meer. Van Persie is twee (!!) keer ingevallen. Hadj Moussa mis je wel maar had vandaag ook niets toegevoegd want die voegt al weken niets toe.
Pagina: 1 ... 220 ... 242 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken