Gelukkig is er al vuurwerk geweest.Miki schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:52:
Beide ploegen spelen niet vrij uit, te bang om fouten te maken en daardoor spelen ze beide slecht.
Maar dit is toch ook gewoon het niveau van de Eredivisie? De toppers zijn altijd zo.
Heerlijke alliteratie.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit is wat je krijgt als je er normaal wel voor fluit.
Hadden echt al wel een aantal Ajacieden geel moeten hebben
Ze zijn wel eens vaker aardig begonnen toch? Maar dat laatste half uur stort het alsnog in elkaarDutchOwnage schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:53:
Beste eerste 20 minuten van Feyenoord sinds heeeeel lange tijd.
Voor een schouderduw?LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:55:
Makkelie fluit me toch een partij matig zeg....
Mag niet in de Kuip tegen een Feyenoord speler
Noch geen gele kaart voor Feyenoord noch voor Ajax hoor. Niet zo kleinzerig hè, t’is gewoon een wedstrijd.LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:55:
Slakkenspoor als ie sprint.CornermanNL schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:56:
Die Sterling kan je ook beter op de bank laten zitten.
Was dat geen hands? nee
Raheem the Dream moet altijd spelen!CornermanNL schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:56:
Wat vreemd is man was ontzettend snelLZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:57:
[...]
Slakkenspoor als ie sprint.
Was dat geen hands? nee
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
De kilo's moeten eraf, beter dat die wel speelt.CornermanNL schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:56:
Dan doe ik mee. Het schiet er wel eens in en ik heb een knie die pijn doetHollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:57:
Ik heb vaak het gevoel pijn te hebben, misschien had ik beter professioneel voetballer kunnen worden?
De doen ook mee voor de oscarsMiki schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:59:
Waar zit ik eigenlijk naar te kijken
Hoop theater van beide kanten en weinig voetbal
Net zoals de vorige 4 edities. Soms vraag ik mij af waarom ik ESPN heb genomen.Miki schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:59:
Omdat je dan geen reclame heb. Tot nu toe danHollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:00:
[...]
Net zoals de vorige 4 edities. Soms vraag ik mij af waarom ik ESPN heb genomen.
Dat begrijp ik nooit je moet gewoon fit zijn het is waarmee je je geld verdiend. Natuurlijk wordt je trager als je ouder wordt maar niet fit zijn is echt onnodig.HollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:58:
[...]
De kilo's moeten eraf, beter dat die wel speelt.
Ambieert na het voetbal overduidelijk een carrière in het vrouwnmentennis.Agent47 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:59:
Klaassen met de schreeuw van het seizoen
Je hebt wel die lelijke reclame borden naast de goal, en elke wedstrijd heeft een sponsor.. maar verder.piotr123 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:01:
[...]
Omdat je dan geen reclame heb. Tot nu toe dan
Eigenlijk is dit de beste 30 minuten van Makkelie dit seizoenLZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:55:
Ik las dat Ajax op de counter probeerde te spelen. Dit is wel de meest effectieve manier om die eruit te halen. +)DutchOwnage schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:03:
Is dut iets tactisch dat Feyenoord nu ineens het initiatief aan Ajax laat sinds miniiut 28? Begrijp het niet zo, want Feyenoord ging best lekker.
Feyenoord ziet dat Weghorst en Klaassen spelen dus die nemen even gas terug met 11 tegen 9.DutchOwnage schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:03:
Is dut iets tactisch dat Feyenoord nu ineens het initiatief aan Ajax laat sinds miniiut 28? Begrijp het niet zo, want Feyenoord ging best lekker.
Ik ben er nou net aan gewendHollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:05:
Ik vind het zo opmerkelijk dat je brein opeens lijkt te wennen aan de netten. Of ben ik de enige?
Wellicht een omzetting bij Ajax? En van Persie kan Dick waarschijnlijk niet bellen nuDutchOwnage schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:03:
En bedanktHollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:05:
Ik vind het zo opmerkelijk dat je brein opeens lijkt te wennen aan de netten. Of ben ik de enige?
Welk?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Nu je het zegt, ik heb nog geen foute beslissingen gezien! Mag ook wel eens gezegd worden.sNielz123 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:02:
[...]
Eigenlijk is dit de beste 30 minuten van Makkelie dit seizoen
Tja, Ajax speelt op de counter. Is nog totaal niet gevaarlijk geworden.DutchOwnage schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:03:
Feyenoord 2 grote kansen gehad. Denk dat beiden vooral bang zijn te verliezen en daarom in een lage versnelling spelen.
Hopelijk vist Feyenoord ondanks de netten achter het net.
Dan moeten ze niet in hun eigen net vast komen te zitten..Typhone schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:07:
[...]
Hopelijk vist Feyenoord ondanks de netten achter het net.
Ik stop beloofd. Het is gewoon niet zo veel.
Vreselijk traag ook. De lamme tegen de blinde. Maar we kijken tochMiki schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:59:
Begint het net leuk te worden en dan ga je stoppen.HollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:09:
[...]
Dan moeten ze niet in hun eigen net vast komen te zitten..
Ik stop beloofd. Het is gewoon niet zo veel.
Zal je net zien
Als Feyenoord na een uur niet voorstaat verliezen ze omdat het in elkaar dondert. Dat zijn mijn zorgenLZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:07:
[...]
Feyenoord 2 grote kansen gehad. Denk dat beiden vooral bang zijn te verliezen en daarom in een lage versnelling spelen.
Tja, Ajax heeft dit seizoen hetzelfde probleem.D-e-n schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:10:
[...]
Als Feyenoord na een uur niet voorstaat verliezen ze omdat het in elkaar dondert. Dat zijn mijn zorgen
Vrees dat we nog 50 minuten precies dit voorgeschoteld krijgen en dan een slappe 0-0 op het bord krijgen die door beide coaches als een overwinning gezien zal worden.
Je hebt van dit Ajax toch geen last? Het lijkt alsof ze hebben afgesproken dit op 0-0 te houden.D-e-n schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:10:
[...]
Als Feyenoord na een uur niet voorstaat verliezen ze omdat het in elkaar dondert. Dat zijn mijn zorgen
Typhone schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:11:
Wat zijn die moon high duffe voorzetten van Berghuis nu weer dan?
Feyenoord gaat winnen, v Persie weer stevig op zijn stoel.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Maar toch heeft die Hadj Moussa de grootste moeite op zijn benen te blijven staan. Dat gerol de hele tijd werkt niet, snapt ie dat nou werkelijk niet?
Die is met een rode neus en flapschoenen geboren.Agent47 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:15:
Clown weghorst
En blijft hopelijk in de kleedkamer. Die voegt echt 0,0 toe vandaag.FirePuma142 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:18:
[...]
Die is met een rode neus en flapschoenen geboren.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik zie Weghorst nooit rellen wanneer hij start, terwijl als hij invalt dan gebeurt er ook echt wat. Zie je deze wedstrijd ook weer, erg matig.Outerspace schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:42:
[...]
Dat dus. De bank bij Ajax is niet zo geweldig hoorEn ik snap de opstelling van Weghorst wel, eerst even 45 goed rellen a la Kramer
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Waarom neemt Koeman hem dan mee?Typhone schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:19:
[...]
En blijft hopelijk in de kleedkamer. Die voegt echt 0,0 toe vandaag.
Ik vind het echt bizar dat hij bij allemaal mooie clubs heeft mogen spelen, en ook vaak ook nog in de basis ook. Maar kennelijk zien wij iets niet dat zij wel zien?
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 22-03-2026 15:38 ]
Iemand heeft hem verteld dat ‘ie meer op techniek en minder op fysiek moet voetballen een paar jaar terug. Daar lijkt het op tenminste. Daar wordt het niet bepaald beter van.Typhone schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:19:
[...]
En blijft hopelijk in de kleedkamer. Die voegt echt 0,0 toe vandaag.
Want het is nu 10 tegen 10 op het veld (wij hebben slakkenspoor Sterling)
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:29
Nu als compacte verdediging en met een slakkengang zwerft hij maar alleen rond en daar heeft hij en Ajax niks aan.
Ja dat is het wel. Feyenoord hoeft niet (zeker nu NEC gelijk heeft gespeeld) Ajax moet.sNielz123 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:22:
Feyenoord kan best tevreden zijn met een gelijkspel. Ajax moet toch wel winnen als ze tweede willen worden
Ik denk ook dat het snelle affluiten en theater echt meespeelt. Daarnaast mogen beide trainers uitgebreid praten op het veld met hun spelers. Snap er niets van.
was wel het meest opwindende moment van de eerste helft
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Maar dan nog, die kerel is bijna twee meter puur spier. Zeker met deze scheids kun je die centrale verdedigers toch afmatten?tweakduke schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:23:
Weghorst was goed voor de goal in de punt, maar dan moet het team wel zo kunnen spelen.
Nu als compacte verdediging en met een slakkengang zwerft hij maar alleen rond en daar heeft hij en Ajax niks aan.
Niet als de bal daar bijna nooit komt.FirePuma142 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:26:
[...]
Maar dan nog, die kerel is bijna twee meter puur spier. Zeker met deze scheids kun je die centrale verdedigers toch afmatten?
Het loopt de spuigaten uit met de reclame.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:25:
reclame tijdens een wedstrijdtijdens een live uitzending
ook nog eens full screen
Het mag allemaal maar en iedereen pikt het ook. Verziekend vind ik. Tijd dat er meer grenzen aan gesteld worden enfin
Randzaken etc bla die bla
Ik heb het overigens niet gezien dus geloof op je verhaal. Schakel net in.
Zo te zien heb ik weinig gemist?
Straks echt voetbal hierna mocht Feyenoord Ajax niks worden
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 22-03-2026 15:31 ]
Hij speelt niet bedoel je. Hij komt te weinig in het spel voor. Dus Targha moet veel doen.Agent47 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:29:
Valente speelt ook slecht.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:29
Precies, zeker met Godts zou je verwachten dat er wel eens een pass goed wordt aangeleverd, maar het is weer drama.
Werd in het begin nog opgehemeld dus wat er gebeurt is in de tussentijd...?Agent47 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:29:
Valente speelt ook slecht.
Ik vond altijd wel dat hij wat te slap en laconiek oogde op een enkele sliding na
Begroting 700 en 260 miljoen euro. Get the idea?HollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:24:
Ik schakel nu naar TOT-NFO en het tempo, duels, etc. is allemaal hoger. Beide clubs staan ergens onderaan. Het kan toch niet alleen aan geld liggen?
Ik denk ook dat het snelle affluiten en theater echt meespeelt. Daarnaast mogen beide trainers uitgebreid praten op het veld met hun spelers. Snap er niets van.
Handeling snelheid vandaag. Loopt teveel.Harribo schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:34:
[...]
Werd in het begin nog opgehemeld dus wat er gebeurt is in de tussentijd...?
Ik vond altijd wel dat hij wat te slap en laconiek oogde op een enkele sliding na
Hoe kan ik dan op zondag beter voetbal zien bij de amateurs?Typhone schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:36:
[...]
Begroting 700 en 260 miljoen euro. Get the idea?
Het tempo is echt heel laag, en het vallen continue vind ik echt vervelend om naar te kijken.
Je moet ook gewoon even wat Eredivisie vrouwenvoetbal opzetten. En daarna dit kijken. Dan is het opeens snel en krachtig. Helpt echt. ^^HollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:37:
[...]
Hoe kan ik dan op zondag beter voetbal zien bij de amateurs?
Het tempo is echt heel laag, en het vallen continue vind ik echt vervelend om naar te kijken.
Die hadden ze per doelpunt moeten betalenLZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:42:
Sterling kan echt niet hoor, holy shit
Doe maar niet, zo heb je nog kans op een assist en als je daarmee tweede blijft is het het geld waard geweest. Kan je wel een speler betalen zodat die voor eigen succes gaat, maar dat levert ook niets op.
Leuk dat je dat je de hele wedstrijd overal achteraan rent, maar het is alleen maar schijn.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken