[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 212 213 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 19:41
toolkist schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 09:46:
[...]

Verrek, Ajax had z'n zaken zowaar wel een keer op orde (Paes heeft een werkvergunning). Verrassend.
Ja, al was Paes al Indonesiër toen hij kwam terwijl James al jarenlang bij GAE speelt.

Daarom vind ik het gevoelsmatig ook wel raar. James speelt er al jaren en heeft ooit een contract afgesloten voor 150k per jaar waar hij tevreden mee was. Nu zou hij van de ene op de andere dag ineens niet meer mogen spelen en z'n salaris moeten zien stijgen tot 600k. Zeker voor iemand die gewoon in Nederland is geboren is dat best gek.
Maar goed, "gevoelsmatig" is geen argument.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Het is nog het kromst voor Go Ahead die nu eigenlijk ineens gedwongen worden om hem of een enorme salarisverhoging te geven, of verkopen/transfervrij laten gaan.. Zonder dat ze zelf maar iets kunnen doen aan die beslissing van de speler.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 17:19:
Wat vinden we een gepaste straf als je een jaar lang een niet-gespeelrechtigde speler op stelt?
Wel apart dat je speelgerechtigdheid wijzigt wanneer je al jaren onder contract staat van een club.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:32

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Persoonlijk vind ik het dan weer vrij naïef dat je het een en ander niet even goed uitzoekt voordat je met je nationaliteit gaat husselen om een persoonlijk voordeel te behalen.
Dat dit invloed heeft op speelgerechtigd vind ik niet zo vreemd. Dat het nu pas uit komt omdat NAC niet teveel hun verlies kan vind ik wel erg bijzonder.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:22:
Persoonlijk vind ik het dan weer vrij naïef dat je het een en ander niet even goed uitzoekt voordat je met je nationaliteit gaat husselen om een persoonlijk voordeel te behalen.
Dat dit invloed heeft op speelgerechtigd vind ik niet zo vreemd. Dat het nu pas uit komt omdat NAC niet teveel hun verlies kan vind ik wel erg bijzonder.
Het komt uit doordat iemand NAC erop gewezen heeft in een podcast oid. Niet dat ze zelf zijn gaan zoeken en iets gevonden hebben. Heeft niks met niet tegen hun verlies kunnen te maken.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 18:18:
[...]

Het komt uit doordat iemand NAC erop gewezen heeft in een podcast oid. Niet dat ze zelf zijn gaan zoeken en iets gevonden hebben. Heeft niks met niet tegen hun verlies kunnen te maken.
Ze hebben anders gewoon protest ingediend en willen de wedstrijd overgespeeld. Heeft er wat mij betreft dus alles mee te maken. Of denk jij dat ze ook protest aangetekend hadden als ze gewonnen hadden? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:09
Ramzzz schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 12:18:
[...]

Wel apart dat je speelgerechtigdheid wijzigt wanneer je al jaren onder contract staat van een club.
Gaat erom dat hij een 2e paspoort heeft aangevraagd en gekregen, en daarmee zijn speelgerechtigheid is veranderd.

Als ik een 2e paspoort zou aanvragen, zou ik ook wel even bij de HR afdeling van mijn werkgever navragen of dat nog consequenties heeft. Tenzij hij dat natuurlijk heeft gedaan, maar dan lijkt de schuld bij zijn werkgever (Go Ahead) te liggen.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 18:59:
[...]

Ze hebben anders gewoon protest ingediend en willen de wedstrijd overgespeeld. Heeft er wat mij betreft dus alles mee te maken. Of denk jij dat ze ook protest aangetekend hadden als ze gewonnen hadden? ;)
Natuurlijk doe je dat in hun positie. Dat zou alles en iedereen, op Gonadan na 😉, doen. Zelfs als ze gewonnen hadden kun je bezwaar aantekenen tegen het spelen van James, dan is de kans dat de wedstrijd overnieuw moet alleen nihil.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 21:05:
[...]

Natuurlijk doe je dat in hun positie. Dat zou alles en iedereen, op Gonadan na 😉, doen. Zelfs als ze gewonnen hadden kun je bezwaar aantekenen tegen het spelen van James, dan is de kans dat de wedstrijd overnieuw moet alleen nihil.
Waarom zou ik het niet doen? Ik zeg alleen dat het verlies er wel degelijk mee te maken heeft. Van mij mag je dat ontkennen maar dat vind ik vrij naïef. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• buglife
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 23:27
Transfer van Pepi gaat toch niet door. Clubs konden het niet eens worden over het transfermoment.

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:53
Ondertussen is NAC de hele selectie van PEC aan het doorlichten of ze iets kunnen vinden…

Life is what happens while you're busy making other plans

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 21:20:
[...]

Waarom zou ik het niet doen? Ik zeg alleen dat het verlies er wel degelijk mee te maken heeft. Van mij mag je dat ontkennen maar dat vind ik vrij naïef. ;)
Tuurlijk heeft dat ermee te maken maar dat maakt ze in mijn ogen niet meteen een slechte verliezer.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 21:43:
[...]

Tuurlijk heeft dat ermee te maken maar dat maakt ze in mijn ogen niet meteen een slechte verliezer.
Dat zei ik ook niet, ze kunnen er alleen niet tegen. ;)

Maar je focust weer aardig op een detail, de kern van het verhaal is dat het nogal vreemd is dat het nu pas naar buiten komt als het al zo lang niet klopt. Hoe gaat de knvb daarmee om dan? Die hebben ooit een formuliertje gehad en geloven het verder wel?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 212 213 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken