[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 213 ... 222 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 23:06
toolkist schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 09:46:
[...]

Verrek, Ajax had z'n zaken zowaar wel een keer op orde (Paes heeft een werkvergunning). Verrassend.
Ja, al was Paes al Indonesiër toen hij kwam terwijl James al jarenlang bij GAE speelt.

Daarom vind ik het gevoelsmatig ook wel raar. James speelt er al jaren en heeft ooit een contract afgesloten voor 150k per jaar waar hij tevreden mee was. Nu zou hij van de ene op de andere dag ineens niet meer mogen spelen en z'n salaris moeten zien stijgen tot 600k. Zeker voor iemand die gewoon in Nederland is geboren is dat best gek.
Maar goed, "gevoelsmatig" is geen argument.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Het is nog het kromst voor Go Ahead die nu eigenlijk ineens gedwongen worden om hem of een enorme salarisverhoging te geven, of verkopen/transfervrij laten gaan.. Zonder dat ze zelf maar iets kunnen doen aan die beslissing van de speler.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 17:19:
Wat vinden we een gepaste straf als je een jaar lang een niet-gespeelrechtigde speler op stelt?
Wel apart dat je speelgerechtigdheid wijzigt wanneer je al jaren onder contract staat van een club.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Persoonlijk vind ik het dan weer vrij naïef dat je het een en ander niet even goed uitzoekt voordat je met je nationaliteit gaat husselen om een persoonlijk voordeel te behalen.
Dat dit invloed heeft op speelgerechtigd vind ik niet zo vreemd. Dat het nu pas uit komt omdat NAC niet teveel hun verlies kan vind ik wel erg bijzonder.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:22:
Persoonlijk vind ik het dan weer vrij naïef dat je het een en ander niet even goed uitzoekt voordat je met je nationaliteit gaat husselen om een persoonlijk voordeel te behalen.
Dat dit invloed heeft op speelgerechtigd vind ik niet zo vreemd. Dat het nu pas uit komt omdat NAC niet teveel hun verlies kan vind ik wel erg bijzonder.
Het komt uit doordat iemand NAC erop gewezen heeft in een podcast oid. Niet dat ze zelf zijn gaan zoeken en iets gevonden hebben. Heeft niks met niet tegen hun verlies kunnen te maken.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 18:18:
[...]

Het komt uit doordat iemand NAC erop gewezen heeft in een podcast oid. Niet dat ze zelf zijn gaan zoeken en iets gevonden hebben. Heeft niks met niet tegen hun verlies kunnen te maken.
Ze hebben anders gewoon protest ingediend en willen de wedstrijd overgespeeld. Heeft er wat mij betreft dus alles mee te maken. Of denk jij dat ze ook protest aangetekend hadden als ze gewonnen hadden? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:35
Ramzzz schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 12:18:
[...]

Wel apart dat je speelgerechtigdheid wijzigt wanneer je al jaren onder contract staat van een club.
Gaat erom dat hij een 2e paspoort heeft aangevraagd en gekregen, en daarmee zijn speelgerechtigheid is veranderd.

Als ik een 2e paspoort zou aanvragen, zou ik ook wel even bij de HR afdeling van mijn werkgever navragen of dat nog consequenties heeft. Tenzij hij dat natuurlijk heeft gedaan, maar dan lijkt de schuld bij zijn werkgever (Go Ahead) te liggen.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 18:59:
[...]

Ze hebben anders gewoon protest ingediend en willen de wedstrijd overgespeeld. Heeft er wat mij betreft dus alles mee te maken. Of denk jij dat ze ook protest aangetekend hadden als ze gewonnen hadden? ;)
Natuurlijk doe je dat in hun positie. Dat zou alles en iedereen, op Gonadan na 😉, doen. Zelfs als ze gewonnen hadden kun je bezwaar aantekenen tegen het spelen van James, dan is de kans dat de wedstrijd overnieuw moet alleen nihil.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 21:05:
[...]

Natuurlijk doe je dat in hun positie. Dat zou alles en iedereen, op Gonadan na 😉, doen. Zelfs als ze gewonnen hadden kun je bezwaar aantekenen tegen het spelen van James, dan is de kans dat de wedstrijd overnieuw moet alleen nihil.
Waarom zou ik het niet doen? Ik zeg alleen dat het verlies er wel degelijk mee te maken heeft. Van mij mag je dat ontkennen maar dat vind ik vrij naïef. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• buglife
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 07-04 21:06
Transfer van Pepi gaat toch niet door. Clubs konden het niet eens worden over het transfermoment.

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:41
Ondertussen is NAC de hele selectie van PEC aan het doorlichten of ze iets kunnen vinden…

Life is what happens while you're busy making other plans

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 21:20:
[...]

Waarom zou ik het niet doen? Ik zeg alleen dat het verlies er wel degelijk mee te maken heeft. Van mij mag je dat ontkennen maar dat vind ik vrij naïef. ;)
Tuurlijk heeft dat ermee te maken maar dat maakt ze in mijn ogen niet meteen een slechte verliezer.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 21:43:
[...]

Tuurlijk heeft dat ermee te maken maar dat maakt ze in mijn ogen niet meteen een slechte verliezer.
Dat zei ik ook niet, ze kunnen er alleen niet tegen. ;)

Maar je focust weer aardig op een detail, de kern van het verhaal is dat het nogal vreemd is dat het nu pas naar buiten komt als het al zo lang niet klopt. Hoe gaat de knvb daarmee om dan? Die hebben ooit een formuliertje gehad en geloven het verder wel?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:37
Om eerlijk te zijn vind ik het op zichzelf al bijzonder dat iemand mag werken, een vergunning heeft en doordat hij kiest om voor een ander nationaal elftal te willen spelen (eentje waar hij wel mag spelen/ wordt uitgenodigd) dan ineens niet zou mogen werken.
Ik snap dat dit de regels zijn, maar het gaat nu puur om een papieren probleem, in die zin dat de speler(s) in kwestie bij aanvraag waarschijnlijk direct de benodigde papieren zouden krijgen omdat er geen aanvullend onderzoek of iets nodig was en ze hier al aan het werk waren.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat als het contract nog loopt dat de keuze voor een speler om zich te laten neutraliseren tot een ander land, betekent dat ze ineens (veel) meer moeten gaan verdienen. Dat alleen al zou het voor spelers die nooit voor NL zullen uitkomen wel heel interessant om zich in het buitenland te laten inschrijven en het NL paspoort op te geven...

[ Voor 25% gewijzigd door jbdeiman op 22-03-2026 08:52 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:59
De Klassieker vandaag, heb er zin in! Voor Ajax is er maar 1 uitkomst mogelijk en dat is dat de 3 punten mee gaan naar Amsterdam, anders kunnen ze plek 2 wel vergeten.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:37
Gynnad schreef op zondag 22 maart 2026 @ 08:43:
De Klassieker vandaag, heb er zin in! Voor Ajax is er maar 1 uitkomst mogelijk en dat is dat de 3 punten mee gaan naar Amsterdam, anders kunnen ze plek 2 wel vergeten.

[Video: Matchday? Feyenoord - Ajax.]
Ik ben er een beetje bang voor dat dit wel zal gebeuren, Feyenoord speelt zo ongelooflijk slecht en houdt dat al tijden vol. Of met Dick Advocaat in de stad moet er ineens wat loskomen, al zie ik dat met alle blessures ook als een enorme uitdaging.

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op zondag 22 maart 2026 @ 08:50:
[...]

Ik ben er een beetje bang voor dat dit wel zal gebeuren, Feyenoord speelt zo ongelooflijk slecht en houdt dat al tijden vol. Of met Dick Advocaat in de stad moet er ineens wat loskomen, al zie ik dat met alle blessures ook als een enorme uitdaging.
Advocaat wil het meestal compact houden maar Van Persie vindt het dan geen topper meer waarschijnlijk. Ben erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
  • Laatst online: 00:51
Als Feyenoorder kijk ik dus juist met een combinatie van angst en beven en gelatenheid naar deze klassieker toe, alsof er een operatie gepland staat met 1 procent slagingskans. Je hoopt vooral dat het geen afstraffing wordt en dat de pleuris niet uitbreekt.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 22 maart 2026 @ 09:23:
[...]

Advocaat wil het meestal compact houden maar Van Persie vindt het dan geen topper meer waarschijnlijk. Ben erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
Compact houden en Ajax laten komen lijkt me de juiste tactiek voor Feyenoord. Ajax moet wel komen gezien de 5 punten achterstand en op die momenten is verdedigen nou niet bepaald het sterkste punt bij Ajax.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:22

Agent47

I always close my contracts.

Iedereen veel plezier en sterkte met de klassieker vandaag!

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 11:12:
Iedereen veel plezier en sterkte met de klassieker vandaag!
Jullie ook. Dat er maar geen dubieuze beslissingen genomen worden die de wedstrijd beïnvloeden, en als er dan iemand wint is dat bij voorbaat al de terechte winnaar (dan had de ander maar meer moeten scoren ;)). Maar, ik verwacht eigenlijk een gelijkspel.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-03 15:26
Bloedeloze 0-0, ware het niet dat de verdediging van beide ploegen zo lek als een mandje is..

Heb er als Ajacied niet zo veel vertrouwen in, gelijkspel zou voor beide ploegen al winst zijn

• D-e-n
  • Laatst online: 00:51
Iedereen in het linker rijtje wint momenteel van dit Feyenoord en ik zie niet in hoe Dick dat als adviseur op afstand kan verhelpen en ik zie niet in waarom Ajax de uitzondering zou zijn

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op zondag 22 maart 2026 @ 10:20:
Als Feyenoorder kijk ik dus juist met een combinatie van angst en beven en gelatenheid naar deze klassieker toe, alsof er een operatie gepland staat met 1 procent slagingskans. Je hoopt vooral dat het geen afstraffing wordt en dat de pleuris niet uitbreekt.
Die gelatenheid zit vooral bij de supporters, mentale zelfbescherming noem ik het maar. Ik ga er vanuit dat spelers en staf er totaal anders in zitten en gewoon voor de winst gaan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zondag 22 maart 2026 @ 10:29:
[...]

Compact houden en Ajax laten komen lijkt me de juiste tactiek voor Feyenoord. Ajax moet wel komen gezien de 5 punten achterstand en op die momenten is verdedigen nou niet bepaald het sterkste punt bij Ajax.
Lijkt mij ook, daarom had ik graag gehad dat RvP het nog helemaal zelf deed. En hoop ergens een beetje op zijn eigenwijsheid. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik denk dat beide teams wel zitten met het gevoel: dat kan maar zo niks worden vandaag.

Bij Ajax is het maar afwachten of het schokeffect van de nieuwe trainer als niet is weggegaan en bij Feyenoord is het afwachten of het schokeffect van Advocaat al iets doet.

Kortom succes allen met de zenuwen :)

Tweakers Discord

• toolkist
  • Niet online
We hebben weer een nieuw dieptepunt bereikt qua Ajax "supporters"...

Lekker over de A4 wandelen om de bus uit te zwaaien.

Te bizar voor woorden weer.

• Gynnad
toolkist schreef op zondag 22 maart 2026 @ 12:40:

Wist niet dat er zoveel links tuig bij de F-side zit, die hebben dit al vaker geoefend ;)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-04 15:55

Ajax heeft ook nog steeds geen straf gehad voor die vuurwerk actie en het moedwillig de wedstrijd staken.
Ook precies door deze lui.

Hoe lang is er onderzoek nodig........ Telkens weer doen ze zoiets. Weinig onderzoek nodig lijkt me. Oppakken en meldplicht

[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 22-03-2026 12:55 ]

• Gonadan

Gonadan

Zucht. Het lijkt wel een utopie om een keer een klassieker o.i.d. zonder iets stompzinnigs te hebben. En maar klagen dat het nog steeds zonder uitpubliek is. :F

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 12:53:
[...]

Ajax heeft ook nog steeds geen straf gehad voor die vuurwerk actie en het moedwillig de wedstrijd staken.
Ook precies door deze lui.

Hoe lang is er onderzoek nodig........
Ben benieuwd of er meer komt dan de lege zijde tegen Sparta.

https://www.knvb.nl/nieuw...d-voetbal-naar-aanleiding

• LZ86
toolkist schreef op zondag 22 maart 2026 @ 12:55:
[...]

Ben benieuwd of er meer komt dan de lege zijde tegen Sparta.

https://www.knvb.nl/nieuw...d-voetbal-naar-aanleiding
Oh die had ik gemist. Was die zijde ook echt leeg tegen Sparta? Viel me niet op

Maar wtf.... dat is toch geen straf? Inbreken, shit in de fik zetten en mensen in gevaar brengen en wedstrijd laten staken levert dus 2 wedstrijden zonder dat vak op?

Is dat alles? Dat is met de mantel der liefde bedekken. Zo leren die tokkies het toch nooit.......

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 22-03-2026 12:58 ]

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 12:58:
[...]

Oh die had ik gemist. Was die zijde ook echt leeg tegen Sparta? Viel me niet op

Maar wtf.... dat is toch geen straf? Inbreken, shit in de fik zetten en mensen in gevaar brengen en wedstrijd laten staken levert dus 2 wedstrijden zonder dat vak op?

Is dat alles? Dat is met de mantel der liefde bedekken. Zo leren die tokkies het toch nooit.......
Ze hebben tegen Feyenoord en nog een wedstrijd zonder F side gespeeld. That’s it, verder niks,

• LZ86
Agent47 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:02:
[...]

Ze hebben tegen Feyenoord en nog een wedstrijd zonder F side gespeeld. That’s it, verder niks,
Bizar. Dat moet toch niet kunnen. Hooligans moeten uitgebannen worden, niet gepamperd.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:26

gws24

Thinking is hard!

jbdeiman schreef op zondag 22 maart 2026 @ 07:31:
[...]

Dat alleen al zou het voor spelers die nooit voor NL zullen uitkomen wel heel interessant om zich in het buitenland te laten inschrijven en het NL paspoort op te geven...
Mwah, een club gaat een speler die nu 2 ton verdiend niet ineens de verplichte 6 ton betalen; kunnen ze qua begroting meestal ook helemaal niet. Als een speler dat dus doet dan heeft de club denk ik wel een sterke zaak om het contract te ontbinden en zoek als speler dan maar een andere club die wel 6 ton wil betalen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:06:
[...]

Bizar. Dat moet toch niet kunnen. Hooligans moeten uitgebannen worden, niet gepamperd.
Eens, maar dat moet buiten de stadions gebeuren (meldplicht).

• LZ86
toolkist schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:07:
[...]

Eens, maar dat moet buiten de stadions gebeuren (meldplicht).
Ze staan nu op de a4. Lijkt me een prima reden om door te pakken. Buiten het stadion gebeurt, dus het OM kan er nu wat mee.

(media hebben het ook eens opgepikt nu https://www.ad.nl/binnenl...sbus-ajax-tegen~a38e6fff/)

[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 22-03-2026 13:08 ]

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:08:
[...]

Ze staan nu op de a4. Lijkt me een prima reden om door te pakken. Buiten het stadion gebeurt, dus het OM kan er nu wat mee.

(media hebben het ook eens opgepikt nu https://www.ad.nl/binnenl...sbus-ajax-tegen~a38e6fff/)
Die zijn allang weg voor er ook maar iets van politie in de buurt is. En geloof maar niet dat er iemand herkenbaar is op de verkeerscamera's.

• LZ86
Goed, NEC doet weer eens iets typisch. Tegen de mindere goden achterstaan.

Toch bizar dat dat team tegen de sterkere clubs altijd presteert en tegen de mindere goden op z'n bek gaat.
Wellicht omdat ze dan het spel moeten maken?

• Gynnad
Verrassend Weghorst in de basis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Sl1-z4LNm3wwzUO2Xav6caUhjQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eoX3BArfgwZvMUUYZm3GOssb.jpg?f=fotoalbum_large

• buglife
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 07-04 21:06
LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:14:

Toch bizar dat dat team tegen de sterkere clubs altijd presteert en tegen de mindere goden op z'n bek gaat.
Zo bizar is dat niet toch? In Euroborg is dat ook vaak het geval. Een Ajax, Feyenoord of PSV geeft toch die extra motivatie bij de spelers. Tegen mindere clubs is de motivatie wellicht wat minder en ligt zelfs onderschatting op de loer.

• Gynnad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1sMh9g67XY1_YTto-dt-CsohpAo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xWsccGG7GjdjMS17EyaYa3QQ.jpg?f=fotoalbum_large

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:33
LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:08:
[...]

Ik heb echt niets met hooligans en ben voorstander voor hard straffen. Tegelijkertijd wordt de A12 vaak betreden en daar doet het OM precies 0,0 aan. Waarom dit tuig wel aanpakken en A12 tuig niet? :?

XXXVI

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:21
Ik had graag lekker meegekletst vandaag, maar vanwege wederom zeer trieste persoonlijke omstandigheden zit dat er niet echt in. Heb hele andere zaken aan mijn hoofd, maar ik probeer wat afleiding te krijgen door de wedstrijd te gaan bekijken.

Ik wens iedereen hier een hele fijne wedstrijd, ongeacht welke club je aanhangt. Succes en veel plezier!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:20:
[...]

Ik heb echt niets met hooligans en ben voorstander voor hard straffen. Tegelijkertijd wordt de A12 vaak betreden en daar doet het OM precies 0,0 aan. Waarom dit tuig wel aanpakken en A12 tuig niet? :?
De plek waar de A12 betreden wordt is dan formeel ook geen autosnelweg. Andere situatie met een ander resultaat. Maar dit is niet echt een discussie voor hier

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:33
DutchOwnage schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:27:
Ik had graag lekker meegekletst vandaag, maar vanwege wederom zeer trieste persoonlijke omstandigheden zit dat er niet echt in.
Sterkte! Uiteindelijk zijn er veel zaken belangrijker dan voetbal.
Napo schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:28:
[...]

De plek waar de A12 betreden wordt is dan formeel ook geen autosnelweg. Andere situatie met een ander resultaat. Maar dit is niet echt een discussie voor hier
Ook daar is het verboden en levensgevaarlijk. Sommige van die gekken nemen nog kinderen mee ook. Maar je hebt gelijk, geen discussie voor hier :)

[ Voor 40% gewijzigd door ephymerous op 22-03-2026 13:34 ]

XXXVI

• LZ86
ephymerous schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:20:
[...]

Omdat het a12 tuig (van mij mogen ze daar ook wat aan doen btw) niet agressief en geweldadig is

Hooligans zijn dat wel en kosten de maatschappij heel veel geld aan politieinzet op een wekelijkse basis.

• LZ86
Als ik de opstellingen zie verbaasd die van Ajax me best wel.

Klaassen Sutalo, Berghuis en Weghorst? Niet echt hun sterkste spelers lijkt me?

bij Feyenoord geen verassingen. Op papier de sterkere ploeg, maar we weten allemaal hoe dit gaat.

• LZ86
DutchOwnage schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:27:
Ik had graag lekker meegekletst vandaag, maar vanwege wederom zeer trieste persoonlijke omstandigheden zit dat er niet echt in. Heb hele andere zaken aan mijn hoofd, maar ik probeer wat afleiding te krijgen door de wedstrijd te gaan bekijken.

Ik wens iedereen hier een hele fijne wedstrijd, ongeacht welke club je aanhangt. Succes en veel plezier!
Sterkte kerel.

• Gynnad
LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:35:

Klaassen Sutalo, Berghuis en Weghorst? Niet echt hun sterkste spelers lijkt me?
Als je naar de bank kijkt, wie zou je dan opstellen (op Dolberg na dan).

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gynnad schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:40:
[...]

Dat dus. De bank bij Ajax is niet zo geweldig hoor :) En ik snap de opstelling van Weghorst wel, eerst even 45 goed rellen a la Kramer 8)

Wauw, een sig!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Kan niet wachten op het laatste fluitsignaal. Wat een kwelling weer.

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:34:
[...]

Omdat het a12 tuig (van mij mogen ze daar ook wat aan doen btw) niet agressief en geweldadig is

Hooligans zijn dat wel en kosten de maatschappij heel veel geld aan politieinzet op een wekelijkse basis.
Lijkt me dat je via die ANPR camera’s toch kenteken en namen kan achterhalen? Mooi allemaal een dikke boete geven. Desnoods artikel 5 omdat ze de snelweg blokkeren.

• LZ86
Gynnad schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:40:
[...]

Bounida is toch echt wel een stukkie beter dan een Berghuis/Klaassen?

• Gynnad
LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:05:
[...]

Bounida is toch echt wel een stukkie beter dan een Berghuis/Klaassen?
Nee hoor, die is nog erg wisselvallig.

Berghuis is pas net terug, dus wat lastiger te beoordelen op de lange termijn, maar Klaassen is gewoon steady, die zou ik niet zo maar van het middenveld afhalen. Die is sowieso al erg jong met Steur en Mokio, beetje ervaring is ook niet verkeerd.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:38
Halve opstelling van Feyenoord bestaat uit spelers die terugkomen van blessures. What could go wrong

• LZ86
Ok NEC puntverlies.

Dus we blijven hoe dan ook weer een week 2e....
Man man man, v Persie heeft genoeg geluk aan zijn kont hangen om maar niet ontslagen te worden.

• sNielz123
  • Laatst online: 05-04 09:12
Ik hoop op 5-5 met 4 rode kaarten en een discutabele penalty.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:36
Lekkerboeie86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:42:
Kan niet wachten op het laatste fluitsignaal. Wat een kwelling weer.
Wacht gewoon even tot straks.. Straks staat Feyenoord bij rust 3-0 voor en is al die zelfkastijding voor niets geweest.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• LZ86
Quad schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:21:
[...]

Wacht gewoon even tot straks.. Straks staat Feyenoord bij rust 3-0 voor en is al die zelfkastijding voor niets geweest.
eerder andersom. Feyenoord onder v Persie is sinds december gewoon extreem slecht. Zonder enig teken dat er verbetering inzit.

Ik heb 0 vertrouwen. Enige reden dat we nog 2e staan en geen 6e of lager is dat de traditionele linkerrijtje clubs allemaal gigantisch tegenvallen dit seizoen, op PSV na.

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:13:
Ok NEC puntverlies.

Dus we blijven hoe dan ook weer een week 2e....
Man man man, v Persie heeft genoeg geluk aan zijn kont hangen om maar niet ontslagen te worden.
Mogen we volgende keer ook nog eens naar NEC toe…,

• sNielz123

Ik dacht eerst dat het Feyenoord supporters waren. Dan is dit toch wat positiever

• LZ86
Agent47 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:24:
[...]

Mogen we volgende keer ook nog eens naar NEC toe…,
NEC speelt slecht tegen degradatiekandidaten. Dus we hebben best kans, aangezien we ook zo voetballen.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:36
LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:24:
[...]

eerder andersom. Feyenoord onder v Persie is sinds december gewoon extreem slecht. Zonder enig teken dat er verbetering inzit.

Ik heb 0 vertrouwen. Enige reden dat we nog 2e staan en geen 6e of lager is dat de traditionele linkerrijtje clubs allemaal gigantisch tegenvallen dit seizoen, op PSV na.
Geduld, komt vast goed.

Volgens mij doen we hier een keertje wie t minst ver pist ipv andersom. _O-

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:37
Leuk dat vuurwerk in de middag

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Lijkt wel een oorlogsgebied (niet grappig bedoelt).

Wat vinden mensen hier leuk aan?

[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 22-03-2026 14:30 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:39
HollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:30:

Het is Rotterdam Zuid, niet veel anders dan een gemiddelde zondag :+

• sNielz123
Dat net heeft toch altijd iets triestigst

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-04 14:36
Lekker dan tegen die palen en het net aan kijken als ESPN kijker..

Playstation 5

• HollowGamer
  • Niet online
sNielz123 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:33:
Dat net heeft toch altijd iets triestigst
Ik snap wat je zegt, maar als de KNVB en de politiek eens zou kijken over de grens (UK), dan was dit allemaal niet nodig geweest.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:36
Stylze schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:34:
Lekker dan tegen die palen en het net aan kijken als ESPN kijker..
Ja knap waardeloos

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:14:

Heeft een AZ ook vaak last van, en nog wel meer teams. Vrij standaard voor een subtopper.
En goed voor mn pool, ik had ze op 2-2 gezet. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone
  • Laatst online: 21:23

Typhone

Who Dares Wins

HollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:30:

Professioneel vuurwerk gewoon prachtig. Hoort er zeker bij en onderstreept de Klassieker maar eens. De twee grootste van Nederland :)

• LZ86
Ajax speelt duidelijk op de counter.

Tegen een aanvallend onmachtig Feyenoord.

• sNielz123
Goed gered hoor

• LZ86
Wat een redding van Mokio

• Gynnad
Goede redding op de doellijn van Mokio

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Staat er eindelijk iemand bij de paal heeft ie hem nog ook. Ajax leert (langzaam).

• sNielz123
Hier kan je zo een penalty voor geven voor dat vasthouden van Klaassen

• Agent47

Agent47

Watanabe werrd daar neergetrokken

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:19

Hupske

AFCA

Bij Paes kon er ook maar net een a4’tje onder.

Ajax is slordig en niet fel genoeg.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• LZ86
Eerst geen geel geven bij de actie op Bos, en nu toch wel een moment van Klaassen in de 16

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:39
wtf, waaorm krijg ik een reclame midden in de pot?

• Gynnad
lol

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-04 21:46
Is dat normaal die reclame?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
He wtf espn!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat is dit??? Fucking reclame opeens?

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:54

OMX2000

By any means necessary...

Stagiair bij Espn is voor psv?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:38
WTF. Reclame?

Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07-04 12:46
Ajax is tot nu toe wel erg zwak :X
En wat was die reclame ineens midden door de wedstrijd hahaha

• CornermanNL
Typhone schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:48:
Wat is dit??? Fucking reclame opeens?
Dikke vinger

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:51

OcGuru

Giulietta Qv

Verkeerd knopje mag ik hopen :P

Bl44t

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik dacht dat het aan mij lag. HAd net vijf minuten geleden ESPN compleet aangezet.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• HollowGamer
  • Niet online
Bij Viaplay gebeurt dit vaker.

• Gynnad
Ajax begint ontzettend zwak aan de wedstrijd..

• HollowGamer
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:50:
Ajax begint ontzettend zwak aan de wedstrijd..
Vind eigenlijk beide kanten. Is er echt al op doel geschoten?

• CornermanNL
Wandel voetbal

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-04 21:46
HollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:50:
[...]

Bij Viaplay gebeurt dit vaker.
Daarom heb ik die niet.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Mokio is een factor van grote onrust op het middenveld en verdient de wissel.

• HollowGamer
  • Niet online
Dan weet je ook eens hoe het is. :+
Pagina: 1 ... 213 ... 222 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken