[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 211 212 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:28
Gonadan schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 11:09:
[...]

Het verbaast mij ook hoe alles en iedereen nu ineens Feyenoord de put in praat (als wij ajacieden zo kritisch waren was het altijd oorlog in het topic :+). Feyenoord is echt niet kansloos, Ajax heeft ook maar één goede wedstrijd gespeeld dit jaar. Dat die toevallig de laatste was is leuk, maar dat maakt echt niet dat de kaarten ineens geschud zijn.

Maar RvP zal alles aangrijpen om de schuld buiten zichzelf te leggen, hoe dan ook zal hij de enige geweest zijn die wilde voetballen en de rest kon hij niets aan doen. Als het mis gaat althans, want lukt het wel dan zal het aan de briljant uitgevoerde tactiek en strijdlust liggen, want hij heeft ze zo goed aangespoord en voorbereid. Toch?

Ja ik deel je cynisme een beetje. :P
Het verschil is dat Ajax in heeft gegrepen, en de resultaten daar direct zichtbaar van zijn. (ok het is maar tegen een Sparta dat niet in goede doen is, maar toch. Wij hadden het fucking moeilijk tegen Excelsior in eigen huis....)

Feyenoord zit sinds eind november in een negatieve spiraal waar geen enkel teken van verbetering zichtbaar is.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 11:20:
[...]

Het verschil is dat Ajax in heeft gegrepen, en de resultaten daar direct zichtbaar van zijn. (ok het is maar tegen een Sparta dat niet in goede doen is, maar toch. Wij hadden het fucking moeilijk tegen Excelsior in eigen huis....)

Feyenoord zit sinds eind november in een negatieve spiraal waar geen enkel teken van verbetering zichtbaar is.
Het enige verschil is dat Ajax die negatieve spiraal nu 1 wedstrijd doorbroken heeft, dus zo groot is dat verschil nog niet.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:30

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
LZ86 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 11:20:
[...]

Maar dat is dan ook meteen het enige lichtpuntje wat wij hebben. Plat gezegd zaten beiden in eenzelfde negatieve spiraal en verschilt er niet zoveel. Tot de afgelopen wedstrijd.

Nu snap ik gerust wel je gevoel van: "Zal je net zien, gaan zij nu wel draaien en pakken de punten mee.", zo heb ik ook wat meer hoop dan een week geleden. Maar realistisch bekeken is er natuurlijk nog amper wat veranderd en blijft het een wedstrijd op zich.

Natuurlijk hoop ik zelf nu ook dat dit net de mentale boost geeft en ik zie ook de kleine nuances waar we al heel lang om roepen eindelijk uitgevoerd worden, maar ik houd ook gewoon nog rekening met een afstraffing als het net even de verkeerde kant op valt.
Want ook binnen de wedstrijd kan het verloop heel veel doen, een mazzeldoelpunt kan één van de twee ook zomaar knakken en de ander vleugels geven. Eigenlijk durf ik niet eens te kijken vrees ik. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
  • Laatst online: 14:38
OMX2000 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 11:17:
[...]

Het middenveld is dit jaar toch absoluut niet stabiel.
Maar dat ligt niet aan de blessures. Targhalinne, Valente, Hwang, Moder: daar moet je toch een stabiel middenveld van kunnen maken. Zelfs met Kraaijeveld verwacht ik beter spel, zeker tegen het rechter rijtje.

@frumper
Als we verliezen, en de kans daarop is 90%, dan breekt toch echt de pleuris uit. En terecht

[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 17-03-2026 11:33 ]

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:15
Voor RvP komt deze wedstrijd op het beste moment wat hij maar kan wensen. Hij gaat hier sowieso goed uitkomen. Op dit moment is Feyenoord al heel sterk bezig om (wederom) een enorme underdog positie in te nemen. Oh wat zijn we zielig met onze ziekenboeg en we kunnen nauwelijks 11 spelers opstellen. Wat een flauwekul, je bent nog steeds Feyenoord. Maar... mocht het dankzij (of ondanks) zijn tactisch onbenul een nederlaag worden kan hij zich perfect op die ziekenboeg richten. Ja, alles gegeven maar meer zat er helaas niet in.
Wint Feyenoord echter zondag, dan kan hij ineens weer de held gaan spelen. Kijk, ik heb er voor gezorgd dat we 8 punten losstaan van Ajax! Zie mij eens goed zijn!!! En laten we eerlijk zijn, zo goed speelt Ajax nou ook weer niet, ik zie die 4-0 tegen Sparta nou niet meteen als het omslagpunt.

Nee, deze wedstrijd kan alleen maar positief voor RvP uitpakken.

Life is what happens while you're busy making other plans

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:10
Wat is dit toch een fijn topic. Ik zie echt veel zinnige zaken voorbij komen. En gelukkig wordt er met respect gediscussieerd. Af en toe een krachtterm of plaagstootje daargelaten.

Top d:)b

• Gonadan
  • Laatst online: 14:30

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@DutchOwnage Makkelie op de klassieker, brengt vast weer wat extra leven in de brouwerij hier tijdens de wedstrijd. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:10
Ow nee he. Inderdaad een ideaal recept voor stront aan de knikker :9

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:42

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ach. Feyenoord - Ajax kun je boek na boek over schrijven met analyses. Ik hoop 1 ding. Als die keusloze kansloze trumpse heinekendrinkers met een negatief IQ eeeh idioten :p de wedstrijd stil willen leggen moet de knvb eens capabel worden goed te straffen en dat ook van te voren aan te kondigen. Gewoon reglemetaire nederlaag en 6 punten aftrek. Je hoopt dat die idioten het dan leren, maar je vreest ervoor. Volgende stap X jaar geen EU voetbal. Geld voor elke club-idioot en cub.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• LZ86
D-e-n schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 11:31:
[...]

Maar dat ligt niet aan de blessures. Targhalinne, Valente, Hwang, Moder: daar moet je toch een stabiel middenveld van kunnen maken. Zelfs met Kraaijeveld verwacht ik beter spel, zeker tegen het rechter rijtje.

@frumper
Als we verliezen, en de kans daarop is 90%, dan breekt toch echt de pleuris uit. En terecht
Het middenveld moet veel te veel arbeid verrichten omdat vooral de vleugels niet goed zijn. Moussa 1 trick pony, naar binnen komen en in de weg lopen ipv voorzetten en de middenvelders in betere positie te helpen. Sauer te licht. De backs zijn waardeloos (blessurespook) en dan moet ook weer het middenveld compenseren.

Ook de CV zijn niet meer wat ze waren in het begin

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:52
frumper schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 11:31:
Voor RvP komt deze wedstrijd op het beste moment wat hij maar kan wensen. Hij gaat hier sowieso goed uitkomen. Op dit moment is Feyenoord al heel sterk bezig om (wederom) een enorme underdog positie in te nemen. Oh wat zijn we zielig met onze ziekenboeg en we kunnen nauwelijks 11 spelers opstellen. Wat een flauwekul, je bent nog steeds Feyenoord. Maar... mocht het dankzij (of ondanks) zijn tactisch onbenul een nederlaag worden kan hij zich perfect op die ziekenboeg richten. Ja, alles gegeven maar meer zat er helaas niet in.
Wint Feyenoord echter zondag, dan kan hij ineens weer de held gaan spelen. Kijk, ik heb er voor gezorgd dat we 8 punten losstaan van Ajax! Zie mij eens goed zijn!!! En laten we eerlijk zijn, zo goed speelt Ajax nou ook weer niet, ik zie die 4-0 tegen Sparta nou niet meteen als het omslagpunt.

Nee, deze wedstrijd kan alleen maar positief voor RvP uitpakken.
Ik zie geen scenario waarin een nederland voor Feyenoord positief uitpakt voor Van Persie.

• D-e-n
  • Laatst online: 14:38
LZ86 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 13:34:
[...]

Het middenveld moet veel te veel arbeid verrichten omdat vooral de vleugels niet goed zijn. Moussa 1 trick pony, naar binnen komen en in de weg lopen ipv voorzetten en de middenvelders in betere positie te helpen. Sauer te licht. De backs zijn waardeloos (blessurespook) en dan moet ook weer het middenveld compenseren.

Ook de CV zijn niet meer wat ze waren in het begin
Moussa heeft meer talent dan de hele selectie van Excelsior bij elkaar. Dat hij af en toe zijn man laat lopen is echt geen excuus. En juist een goede organisatie op het middenveld kan de defensie ontlasten. Een goede trainer kan zelfs met Plug in het centrum een defensie neerzetten die minder goals tegen krijgt.

• LZ86
D-e-n schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 13:56:
[...]

Moussa heeft meer talent dan de hele selectie van Excelsior bij elkaar. Dat hij af en toe zijn man laat lopen is echt geen excuus. En juist een goede organisatie op het middenveld kan de defensie ontlasten. Een goede trainer kan zelfs met Plug in het centrum een defensie neerzetten die minder goals tegen krijgt.
Sure, Moussa heeft talent. Dat ziet iedereen.

Maar iedereen ziet ook dat ie zo ontzettend wisselvallig is dat je gewoon niet op m kunt bouwen (nog). Hoeveel Feyenoordgoals de beste jongen heeft voorkomen door als een blind paard zelf te schieten is niet meer op 1 hand te tellen inmiddels.

Denk niet dat v persie de man is het beste in m naar boven te halen

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Als dat nieuwsbericht over die diehardfans en chaos brengen en staken van de wedstrijd aanstaande zondag gaat wel treurig worden voor de gewone fans, jij en ik en ouders met kinderen. Ik hoop niet dat die groep zich zo gaat laten zien nav eerder bij Ajax.
Pagina: 1 ... 211 212 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken