On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik weet nog een bekend liedje uit het uitvak:HollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:45:
Robben viel toch niet zoveel vroeger?
Guus kom naar huus
Kijk die Robben toch eens vallen
Het is een mooi schwalbe maar een pingel was het niet
Die viel VEEL.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Anywayz, een afstandschot was weer te verwachten.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hopelijk nu wat tempo in de wedstrijd.
Volgens de statistieken is het beide niks? Ik kijk pas 10 minuten. Wat een treurig niveau...LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:46:
Natuurlijk......
Ik ga wat anders doen. Totaal onverdiend weer
Beide verdienen niets vind ik.LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:46:
Natuurlijk......
Ik ga wat anders doen. Totaal onverdiend weer
Ik al heel wat seizoenenAgent47 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:46:
Ben dit hele seizoen zo zat hè
Precies dit.
Maar een once in a career zondagsschot vliegt er weer in tegen ons.
Hoeveel klassiekers zijn er op die manier beslist? Een hoop
Dit kan Ajax gewoon uitcounteren naar ik aanneemsNielz123 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:48:
Nou hopen dat dit doelpunt de wedstrijd open breekt.
Nou ik ook, ondanks dat “we” nu voor staanAgent47 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:46:
Ben dit hele seizoen zo zat hè
Dan alleen uitbetalen als er CL wordt gehaald.jbdeiman schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:45:
[...]
Doe maar niet, zo heb je nog kans op een assist en als je daarmee tweede blijft is het het geld waard geweest. Kan je wel een speler betalen zodat die voor eigen succes gaat, maar dat levert ook niets op.
Dit was geen zondagsschot, prima ingeschoten… als Godts van buiten de 16 zou scoren mag je van een zondagsschot sprekenLZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:49:
[...]
Precies dit.
Maar een once in a career zondagsschot vliegt er weer in tegen ons.
Hoeveel klassiekers zijn er op die manier beslist? Een hoop
Het is een armoedig seizoen. Bovenin speelt alleen PSV op hun niveau en het enige lichtpuntje qua ranglijst en spel is NEC.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar ik ben het met je eens dat Sutalo aardig speelt de afgelopen 2 wekenMiki schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:50:
Sutalo lijkt weer herboren te zijn onder García. Doet precies wat hij moet doen en niet meer dan dat.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
En verbazingwekkend dat Ajax niet met de staart tussen de benen speelt in de tweede helft. Dat heeft en had dus niks met conditie te maken.Outerspace schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:52:
[...]
Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar ik ben het met je eens dat Sutalo aardig speelt de afgelopen 2 weken
Kwestie van vertrouwen wat ontbreekt.Harribo schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:53:
Waarom zet Feyenoord geen druk op de verdediging van Ajax? Je staat achter
Bel even met van PersieHarribo schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:53:
Dat geloof ik ook. Ook geen acties om een man te passeren.
Maar ook niet hard lopen voor elkaar. Buitenspeler krijgt de bal, niemand die hem ondersteunt tussen 3 tegenstanders, blijven allemaal op afstand toe kijken. Ik mis beweging
Kunnen ze gewoon niet.Harribo schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:53:
Schieten ho maar, en de 3 kansen die ze hebben gehad hebben ze gemist.
Tja dat is Hadj moussa. Die doet niet aan samenspelen, dus niet zo gek dat de rest ook denkt van: laat maar, die gaat toch voor eigen succes en gaat liggenHarribo schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:56:
[...]
Dat geloof ik ook. Ook geen acties om een man te passeren.
Maar ook niet hard lopen voor elkaar. Buitenspeler krijgt de bal, niemand die hem ondersteunt tussen 3 tegenstanders, blijven allemaal op afstand toe kijken. Ik mis beweging
Dat is een kwestie van dóen lijkt mij.
Je moet nu toch ook risico nemen?
Veel angst en weinig zelfvertrouwen.
Moet een leider op het middenveld zijn die dat aan geeft aan de rest
Nee in dit geval Valente en Targa die blijven staan en Sauer maar wat laten.LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:57:
[...]
Tja dat is Hadj moussa. Die doet niet aan samenspelen, dus niet zo gek dat de rest ook denkt van: laat maar, die gaat toch voor eigen succes en gaat liggen
Als je geen chaos creëert door te bewegen wordt het niks
Heeft hem vandaag 2 keer klaargelegd voor Ueda. Maar nee speelt niet zijn beste spel.LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:57:
[...]
Tja dat is Hadj moussa. Die doet niet aan samenspelen, dus niet zo gek dat de rest ook denkt van: laat maar, die gaat toch voor eigen succes en gaat liggen
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Terwijl Ajax nu juist totaal niet goed tegen druk kan
Ik snap er weinig van geloof ik
[ Voor 55% gewijzigd door Harribo op 22-03-2026 16:01 ]
Hij is ook een professional.Miki schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:59:
Tomiyasu contract voor het leven geven. Die gast is ongelofelijk nuttig in dit Ajax.
Bij Arsenal werd er vaak gezegd of hij niet trainer zou kunnen worden. Ook goede mentaliteit.
Bedankt voor de jinx, nu mag Wijndal weer op komen dravenMiki schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:59:
Tomiyasu contract voor het leven geven. Die gast is ongelofelijk nuttig in dit Ajax.
Hij gaat er nu aan de verkeerde kant uitjbdeiman schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:04:
Zou Makkelie weten dat een speler er ook aan de verkeerde kant uit mag? Man wat een stom gedoe ok deze manier...
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En dan zie je Sterling aan de andere kant.HollowGamer schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:01:
[...]
Hij is ook een professional.
Bij Arsenal werd er vaak gezegd of hij niet trainer zou kunnen worden. Ook goede mentaliteit.
Uiteraard is het op papier geweldig dat je een Sterling kan aantrekken, maar met een weekje meetrainen had je toch kunnen zien dat je er dit seizoen niet veel aan gaat hebben?
Die Tomiyasu was lang geblesseerd en daardoor veel langer zonder wedstrijden maar leek vrijwel topfit bij Ajax aan te komen.
En nu juist onterechtHan schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:05:
Eindelijk… de fop-duiker krijgt eindelijk geel
Dat maakt niks uit want ze staan collectief toe te kijken.D-e-n schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:05:
Wordt er nog aanvallend gewisseld door Feyenoord of vinden ze dit wel best?
Wat een gezapig Feyenoord... Terwijl ze juist altijd bekend stonden om hun energie en inzet. Eitje voor Ajax zo
Wellenreuther is een geweldige keeperWyke schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:04:
[...]
Bedankt voor de jinx, nu mag Wijndal weer op komen draven
[ Voor 17% gewijzigd door DutchOwnage op 22-03-2026 16:07 ]
Denk ook wel dat de cultuur ook een verschil maakt. In Japan leven ze in het algemeen gezonder, dan in UK.Gundogan schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:05:
[...]
En dan zie je Sterling aan de andere kant.![]()
Uiteraard is het op papier geweldig dat je een Sterling kan aantrekken, maar met een weekje meetrainen had je toch kunnen zien dat je er dit seizoen niet veel aan ggaat hebben?
Die Tomiyasu was lang geblesseerd en daardoor veel langer zonder wedstrijden maar leek vrijwel topfit bij Ajax aan te komen.
Deze Sterling heeft bij Arsenal ook zo gespeeld. Dus dat iedereen hier zo warm van werd..
Als je mag scoren nadat je de bal met hand meeneemt, dan is dit toch niks?Outerspace schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:06:
Oef, dat had een penalty kunnen/moeten zijn. Vreemd dat het niet extra werd gecontroleerd.
HM is zo vaak gaan liggen dat ie nu een penalty misloopt omdat Makkelie het niet meer gelooft
Los van voor welke club het is, zelfs bij de var wordt keer op keer met verschillende maten gemeten en zijn regels net zo ondoorzichtig als zonder var. Wat dat betreft schaf het maar af, dan kan je nog begrijpen dat een scheidsrechter een foutieve keuze maakt, met var en video beelden is dat volkomen onterecht.DutchOwnage schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:06:
Daar had de VAR toch naar moeten kijken even?..Begrijp ik niks van.
Maar daar had de var toch moeten ingrijpenLZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:07:
Hoe heette dat sprookje? peter en de wolf?
HM is zo vaak gaan liggen dat ie nu een penalty misloopt omdat Makkelie het niet meer gelooft
Daar hebben we dus een VAR voorLZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:07:
Kan wel zijn, maar de var moet dat toch echt beoordelen op basis van de beeldenLZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:07:
Dan nog is er contact en moet de VAR kijkenLZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:07:
Wat ook niet meespeelt is dat hij tussen twee man doorheen probeert te spelen en dan de grond probeert te zoeken. Je ziet eigenlijk al aankomen wat hij van plan.LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:07:
Hey jij ging wat anders doen! Boefje!LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:07:
VAR zal het 'te licht' vinden, maar een gele kaart kan hij ook niet terug draaien.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik vind het ook te licht maar ze worden wekelijks gegeven voor dit soort situatiesph4ge schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:09:
[...]
VAR zal het 'te licht' vinden, maar een gele kaart kan hij ook niet terug draaien.
Dan kan de bank ook een signaal afgeven van alles of niets. Maar van Persie vervangt alleen poppetjes en dat is één van de kenmerken van een kut trainerHarribo schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:06:
[...]
Dat maakt niks uit want ze staan collectief toe te kijken.
Wat een gezapig Feyenoord... Terwijl ze juist altijd bekend stonden om hun energie en inzet. Eitje voor Ajax zo
Ah dat wist ik niet. Al waren toen overtredingen wel harder dan nu (toen had je nog geen VAR).Typhone schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:46:
[...]
Ik weet nog een bekend liedje uit het uitvak:
Guus kom naar huus
Kijk die Robben toch eens vallen
Het is een mooi schwalbe maar een pingel was het niet
Die viel VEEL.
Nu vallen ze al bij een duwtje en draaien ze nog een paar keer in het rond.
Die Buys van Fortuna is dan een scheeuwer maar dan is het wel duidelijk in zo'n geval als dit wat er moet gebeuren. Gewoon stormen.D-e-n schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:10:
[...]
Dan kan de bank ook een signaal afgeven van alles of niets. Maar van Persie vervangt alleen poppetjes en dat is één van de kenmerken van een kut trainer
Oa Valente sjokt maar wat rond.
Var kijkt, maar ben wel heel benieuwd wat die zal doen..
Verder neem ik aan dat de VAR wel even kijkt?
Leek er wel wat op.LZ86 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:13:
Oh wauw. dat is toch een 100% pingel?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat eerste zeker maar penalty is penalty.Gundogan schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:14:
Gretig gevallen, maar wel een pingel.
Nu er nog in
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken