Waarom speelt automatisch in mijn hoofd het thema muziek af? 😂Quad schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 22:56:
[...]
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team.
De man die alles beter denkt te weten, aka Robin van Persie.Quad schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 10:32:
'Die van ons' is? Voor de minder ingewijden hier?
Ik kan hem slecht meer zien of horen.
Edit: die Garcia ziet er trouwens goed afgetraind uit
[ Voor 18% gewijzigd door DutchOwnage op 14-03-2026 11:35 ]
Gisteren geen Konadu bij jong, gaan we die vanavond zien?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Linssen! Wat een gozer is het.
Van mij mag PSV vandaag een keertje verliezen.
Van mij mag PSV vandaag een keertje verliezen.
En weer Linssen hoor. Die weet ook can geen ophouden.
Niet alleen voor PSV dit seizoen. Maar ik snap je punt, beker en zo.tiswat schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 19:11:
Dit is voor PSV echt een angstgegner.
Had ik al ooit gezegd dat ik altijd al een zwak voor NEC heb gehad?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Valt wel mee. Van de laatste 20 ontmoetingen won PSV er 14 en NEC 3.tiswat schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 19:11:
Dit is voor PSV echt een angstgegner.
NEC heeft dit jaar gewoon een goede ploeg.
Voor wie?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als Feyenoorder voorspel ik: PSV gaat zowel NEC als Ajax helpen in de strijd om plek twee
Commentator zegt hands bij radio 1.
Hopen dat PSV zich kan optrekken.
[ Voor 33% gewijzigd door Maarten_E op 14-03-2026 19:25 ]
Wat is die Linssen toch een fantastische voetballer voor een ploeg als NEC. Die gast is zo goed met de bal.
Op tv was het ook vrij duidelijk hands. De VAR gebruikt blijkbaar iets anders dan de beelden om te bepalen of het hands is.Maarten_E schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 19:24:
Commentator zegt hands bij radio 1.
Niet dat het veel uit maakt, maar dit is wel een mega faal van de VAR.
Die knakker van NEC die Saibari onderuit schoffelde.
Maar van mij mag hij blijven hoor. Ik hoop dat NEC tweede wordt. Dan maar een weekje later kampioen.
Haha ze hebben overal camera’s behalve aan de voorkant van zijn hands aanname
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zowel met de voet als met de hand 😁Wokschotel schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 19:26:
Wat is die Linssen toch een fantastische voetballer voor een ploeg als NEC. Die gast is zo goed met de bal.
Mmm. Die elleboog van Pepi op Cillessen was wel twijfelachtig. Maar die goal van Linssen had nooit mogen tellen ook.
Geef hem geel want hij was buiten de lijn
Nieuwe regel? Als inworp te lang duurt, dan wijzigt deze naar de tegenstander?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Konadu erin en Dolberg op de bank bij Ajax
Je vraagt je toch af wat Kooij in z'n hoofd heeft als ie met van alles bezig is behalve met de keeper die zo'n beetje knock out ligt...
Zoals verwacht, was uberhaupt de vraag of Dolberg wel zou kunnen spelen vandaag. Buikklachten oidsNielz123 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 19:58:
Konadu erin en Dolberg op de bank bij Ajax
Niet te filmen dit. 11 schoten op doel en niks. NEC een halve kans en meteen raak. Om moe van te worden.
Wel zonde, had de kampioenswedstrijd kunnen zijn.
nggyu nglyd
Ik dacht precies hetzelfde, wil ik een keer dat ze winnen doen ze het niet...
[ Voor 12% gewijzigd door toolkist op 14-03-2026 20:18 ]
Als je dit ziet weet je het als Feyenoorder zeker: we worden absoluut never nooit geen tweede dit jaar
Klopt. Ik hou het op NEC. Wij moeten er nog naar toe.D-e-n schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:18:
Als je dit ziet weet je het als Feyenoorder zeker: we worden absoluut never nooit geen tweede dit jaar
Doen ze gewoon om Feyenoord en Ajax een beetje te trollen, je moet toch ergens je plezier uithalen als het je allemaal zo makkelijk afgaat
Wil het haast niet geloven maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. Niets zo lekker als zelf heerlijk achterover leunen en de concurrentie zo zien struggelen om dat 2e plekkie.Vld1989 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:22:
Doen ze gewoon om Feyenoord en Ajax een beetje te trollen, je moet toch ergens je plezier uithalen als het je allemaal zo makkelijk afgaat
Bedoelde het meer als geintje natuurlijk, kan me niet voorstellen dat spelers zo denken. Zeker niet als je eenmaal begonnen bent aan de wedstrijd.DutchOwnage schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:25:
[...]
Wil het haast niet geloven maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. Niets zo lekker als zelf heerlijk achterover leunen en de concurrentie zo zien struggelen om dat 2e plekkie.
Als ik PSV-supporter had geweest had ik hier wel stiekem van genoten ja
PSV nog alles verliezen en Ajax alles winnen en je bent gewoon kampioen
En wb Feyenoord en NEC?Typhone schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:34:
nggyu nglyd
Wat een mooi ideaal scenario.Typhone schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:34:
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Wat zijn dat? Edibles?
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Voor PSV is het natuurlijk veel beter alsNEC tweede wordt. Dat scheelt voor een ditecte concurrent toch een hoop geld.
Voordeel van in het stadion is dat je goed de voorbereiding kunt zien. Als de intensiteit bij warm spelen iets zegt over de wedstrijd dan wordt het een zware voor Ajax. Sparta toont een stuk meer pit, die hebben er zin in.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Knap van NEC, netjes gedaan.
Het is maar goed dat Veerman niet meedeed, die had gewoon weer jankend voor de camera gestaanVld1989 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:27:
[...]
Bedoelde het meer als geintje natuurlijk, kan me niet voorstellen dat spelers zo denken. Zeker niet als je eenmaal begonnen bent aan de wedstrijd.
Als ik PSV-supporter had geweest had ik hier wel stiekem van genoten ja
Zag ik Afellay naast Bosz zitten? Sinds wanneer is dat?
nggyu nglyd
Al een paar maanden. Die is op stage.Quad schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:40:
En heuh 2-3! Dus eigenlijk was het 2-2 vandaag
Sinds een maandje of 4Quad schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:40:
https://www.psv.nl/media/...-nieuwe-assistent-trainer
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Wat is hier nou wel geelwaardig aan wat het net bij PSV niet was?
Aha, mooie ontwikkeling voor hem!evleerdam schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:41:
[...]
Sinds een maandje of 4
https://www.psv.nl/media/...-nieuwe-assistent-trainer
nggyu nglyd
Mooie beelden, juichende Schaik en Stewart die aftaaid op de achtergrond.
nggyu nglyd
Onder Grim kon/mocht? Tomiyasu nog geen 30 min spelen en nu staat ie spontaan in de basis...
Nou, ik vond er persoonlijk ontzettend veel zinnigs uitkomen bij Affelay. Meer dan bij 9 van de 10 andere "analisten".toolkist schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:46:
[...]
Zijn we ook meteen af van "analist" Afellay
Prachtige beelden met dat muisje in de Arena.
nggyu nglyd
Dat de rest nog minder kan wil niet zeggen dat dit dan wel zinnig wasDutchOwnage schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:52:
[...]
Nou, ik vond er persoonlijk ontzettend veel zinnigs uitkomen bij Affelay. Meer dan bij 9 van de 10 andere "analisten".
Zit wel snelheid in bij Konadu.
nggyu nglyd
Ik vind dag ie dat wel goed deedtoolkist schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:46:
[...]
Zijn we ook meteen af van "analist" Afellay
Man man man… onze lokale patatbakker probeert weer door te laten voetballen. Probeert een beetje Nijhuis te zijn.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De overtreding was er eerder dan het buitenspel scheids.. ga lekker terug friet bakken ofzo
Ik zou in de markt zijn voor een friet stoofvleestoolkist schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:14:
De overtreding was er eerder dan het buitenspel scheids.. ga lekker terug friet bakken ofzo
Tegenwoordig gemeenteambtenaar… de reden dat ie weinig fluit is ook inmiddels bekend bij ons in het dorp, hij is niet vies van een beetje mannelijk contact, dus hij zal niet snel ergens een overtreding in zientoolkist schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:14:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Doet ie toch nog iets met frikandellenHan schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:16:
[...]
Tegenwoordig gemeenteambtenaar… de reden dat ie weinig fluit is ook inmiddels bekend bij ons in het dorp, hij is niet vies van een beetje mannelijk contact, dus hij zal niet snel ergens een overtreding in zien
Deze tellen ook gelukkig
Zonder geluk vaart niemand wel, ofzo. Pff, jammer.
Zeker vaak contact met Nijhuis dan?Han schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:16:
[...]
Tegenwoordig gemeenteambtenaar… de reden dat ie weinig fluit is ook inmiddels bekend bij ons in het dorp, hij is niet vies van een beetje mannelijk contact, dus hij zal niet snel ergens een overtreding in zien
Het Garcia effect nu al zichtbaar
ik zei eerder deze week al dat ik tevreden was met overwinningen, desnoods met eigen goalsElPaco schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:20:
Zonder geluk vaart niemand wel, ofzo. Pff, jammer.
Die liep laatst wel een beetje moeilijktoolkist schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:20:
Zeker vaak contact met Nijhuis dan?
Die Konadu is echt 10x beter dan Weghorst
Die is inderdaad niet klaar voor Ajax 1, maar ja Weghorst is geschorst en Dolberg moet savonds te vaak naar de pleesNielz123 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:21:
Die Konadu is echt 0x beter dan Weghorst
edit: snel editen he! maar niet snel genoeg
[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 14-03-2026 21:24 ]
Mag er een keer een gele kaart meneer Dieperink?
Ajax wint bij ons en gaat ook nog over ons heen en ik vrees zelfs Twente en dan hebben we helemaal geen Europees voetbalDutchOwnage schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:18:
[...]
Klopt. Ik hou het op NEC. Wij moeten er nog naar toe.
Haha, ik bedoelde 10x beter.toolkist schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:22:
[...]
Die is inderdaad niet klaar voor Ajax 1, maar ja Weghorst is geschorst en Dolberg moet savonds te vaak naar de plee
Weghorst is ook niet klaar voor Ajax 1.
Nou. Regeer einde seizoen, hamstringetje
Kakzooi. Wat balen voor 'm zeg. Geen gelukkig huwelijk met Ajax tot nu toe.
nggyu nglyd
De zwaardere training onder leiding van García heeft gelijk impact, Regeer is al kapot. De vraag of we er echt heel veel slechter van worden is daarmee nog niet gezegd.
Pffff je enigste beetje nummer 6, het zit ook alleen maar tegen hè
Ach een nummer 6 erbij was niet nodig.Hugo! schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:25:
nggyu nglyd
Ik zat me af te vragen waarom het zo rustig kijken was naar Ajax, en toen klikte het.
F-side is leeg dus megafoonman is er niet. Zouden ze vaker moeten doen!
F-side is leeg dus megafoonman is er niet. Zouden ze vaker moeten doen!
Ik heb stukken liever Mokio dan Regeer.Hugo! schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:25:
Sparta heeft trouwens een mooi uit-shirt! Luxe uitstraling.
nggyu nglyd
Tomiyasu is echt 100x beter op de LB dan Wijndal, wow. 
Of hij goed genoeg is, is even een tweede, maar een upgrade is het 100%.
Of hij goed genoeg is, is even een tweede, maar een upgrade is het 100%.
nggyu nglyd
Lekker!
Wijndal moet iets van Grim weten want anders snap je echt niet waarom hij hem verkoos boven Tomiyasu.
Wijndal moet iets van Grim weten want anders snap je echt niet waarom hij hem verkoos boven Tomiyasu.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
2-0 voor, wat een weelde.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat is wel te vroeg natuurlijk. Maar Ajax is vooralsnog geen slappe hap ten opzichte van vorige week. Leggen veel meer energie in de wedstrijd.dutchgio schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 21:32:
Toptrainer die Garcia.
nggyu nglyd
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken