Zie je Twente niet over het hoofd? Die draaien best lekker.Harribo schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 11:10:
[...]
Ze verliezen gewoon kopduels tegen tegenstanders die een stuk kleiner dan hunzelf zijn. Mag je wel meer van verwachten.
Niet alleen bij die tegengoals.
Feyenoord hoeft alleen maar te vrezen voor Nec denk ik, de rest bakt er ook niet veel van
Twente hebben we al gehad (en verloren natuurlijk)rikislief schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 11:17:
[...]
Zie je Twente niet over het hoofd? Die draaien best lekker.
het grote voordeel van Feyenoord is dat we Twente en PSV al hebben gehad. De rest moet er nog tegen en gaan elkaar dus punten afsnoepen. (vandaar dat de media het telkens over dat "makkelijkere" programma hebben
[ Voor 32% gewijzigd door LZ86 op 10-03-2026 11:20 ]
Twente heeft de meeste punten gepakt naast PSV sinds de aanstelling van v/d Brom.rikislief schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 11:17:
[...]
Maar ze moeten nog naar Amsterdam, Alkmaar en Eindhoven. En krijgen Utrecht en Nijmegen thuis.
Met een punt of 12-15 blijft Feyenoord die wel voor.
Twente is altijd een hoop bravoure en ze hebben een goede periode maar zo heel goed zijn die niet vind ik. Die gaan ook wel weer verliezen.rikislief schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 11:17:
[...]
Feyenoord krijgt ook nog Nec uit, dat wordt een belangrijke en lastige denk ik
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 10-03-2026 11:45 ]
No way dat we NEC uit winnen.Harribo schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 11:45:
[...]
Twente is altijd een hoop bravoure en ze hebben een goede periode maar zo heel goed zijn die niet vind ik. Die gaan ook wel weer verliezen.
Feyenoord krijgt ook nog Nec uit, dat wordt een belangrijke en lastige denk ik
Maar we hebben gezien dat NEC tegen de kleintjes punten laten liggen.
Zolang Feyenoord zelf niet ook makkelijk wint van de kleintjes is elk scenario nog mogelijk. En op dit moment is de lijn bij Feyenoord eerder dalende dan stijgende dus ik zou NEC en Twente niet te makkelijk uitvlakken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dalende vind ik niet helemaal eerlijk. Feyenoord speelde tegen NAC een heel stuk beter dan voorgaande weken. (nog steeds bij lange na niet het niveau uit het begin van het seizoen, maar hey... Een kinderhand is snel gevuld)Gonadan schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 11:53:
Zolang Feyenoord zelf niet ook makkelijk wint van de kleintjes is elk scenario nog mogelijk. En op dit moment is de lijn bij Feyenoord eerder dalende dan stijgende dus ik zou NEC en Twente niet te makkelijk uitvlakken.
Totaal onlogisch dat NAC 3 keer gescoord heeft. Na 60 minuten kachelde het wel weer vanouds in, maar de eerste helft legde Feyenoord na een lange periode weer eens degelijk voetbal op de mat. Zelfs een Valentijn Driessen en Mossou schreven dat.
"Ook bij de analyse van het duel met NAC Breda ziet Mossou een genuanceerder beeld dan de kritiek die na afloop ontstond. ''De negativiteit na de 3-3 tegen NAC komt voort uit de maanden hiervoor. Maar als je puur sec die wedstrijd bekijkt, was Feyenoord het eerste half uur prima. Ze speelden echt als een team in mijn ogen. Je kon niet zien dat het een elftal was dat volledig in elkaar was gestort of de trainer liet vallen. Het eerste uur speelden ze wel oké en dat probeerde Van Persie te benoemen tijdens het persmoment.''
''Hij verwoordde het wel een paar keer onhandig, maar het was op zich een logische analyse. Tot de 3-3 speelden ze niet slecht. Ik zat met een NAC-bril op de tribune, maar wij zeiden ook tegen elkaar: het slaat helemaal nergens op dat NAC drie goals maakt, die kwamen totaal uit het niks en vlogen er allemaal in. Natuurlijk is er slecht verdedigd, zeker bij die laatste twee. Het was ook een soort toeval dat ze er nu wel in vliegen. Het laatste half uur is wel pijnlijk.''
[ Voor 46% gewijzigd door LZ86 op 10-03-2026 12:03 ]
Feyenoord kan van iedereen punten verliezen. Vanaf het begin kakt het in na 60 minuten.LZ86 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 11:19:
[...]
Twente hebben we al gehad (en verloren natuurlijk)
het grote voordeel van Feyenoord is dat we Twente en PSV al hebben gehad. De rest moet er nog tegen en gaan elkaar dus punten afsnoepen. (vandaar dat de media het telkens over dat "makkelijkere" programma hebben
Dus Feyenoord moet de punten in 60 minuten binnen halen en de resterende 30 minuten hopen dat we daar doorheen komen.
We hebben geluk dat Ajax ook bagger is en de subtop ook slecht presteert.
Het is nu gewoon hopen. Hopen dat we plek 2 vasthouden, voetbal wordt het toch niet beter want Van Persie wilt een systeem spelen dat de selectie niet aan kan. En hij heeft al meerdere keren aangegeven dat hij niet van z'n visie gaat wijken.
@Russel88
@LZ86
Je weet precies hoe het gaat straks tegen Ajax en NEC. Je begint nog aardig tegen en met een beetje mazzel sta je misschien zelfs voor maar vervolgens kak je in en word je conditioneel en tactisch afgestraft want de coach van de tegenstander heeft ook ogen en gaat daar op anticiperen.
@LZ86
Je weet precies hoe het gaat straks tegen Ajax en NEC. Je begint nog aardig tegen en met een beetje mazzel sta je misschien zelfs voor maar vervolgens kak je in en word je conditioneel en tactisch afgestraft want de coach van de tegenstander heeft ook ogen en gaat daar op anticiperen.
Tegen NEC 100%.D-e-n schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 12:18:
@Russel88
@LZ86
Ajax kakt echter ook altijd in na 1 helft. Die hebben hetzelfde probleem
Dat zijn Grim teksten, tegen Groningen speelde Ajax ineens ook een stuk beter, voor 25 minuten of zo.LZ86 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 11:58:
[...]
Dalende vind ik niet helemaal eerlijk. Feyenoord speelde tegen NAC een heel stuk beter dan voorgaande weken. (nog steeds bij lange na niet het niveau uit het begin van het seizoen, maar hey... Een kinderhand is snel gevuld)
Totaal onlogisch dat NAC 3 keer gescoord heeft. Na 60 minuten kachelde het wel weer vanouds in, maar de eerste helft legde Feyenoord na een lange periode weer eens degelijk voetbal op de mat. Zelfs een Valentijn Driessen en Mossou schreven dat.
"Ook bij de analyse van het duel met NAC Breda ziet Mossou een genuanceerder beeld dan de kritiek die na afloop ontstond. ''De negativiteit na de 3-3 tegen NAC komt voort uit de maanden hiervoor. Maar als je puur sec die wedstrijd bekijkt, was Feyenoord het eerste half uur prima. Ze speelden echt als een team in mijn ogen. Je kon niet zien dat het een elftal was dat volledig in elkaar was gestort of de trainer liet vallen. Het eerste uur speelden ze wel oké en dat probeerde Van Persie te benoemen tijdens het persmoment.''
''Hij verwoordde het wel een paar keer onhandig, maar het was op zich een logische analyse. Tot de 3-3 speelden ze niet slecht. Ik zat met een NAC-bril op de tribune, maar wij zeiden ook tegen elkaar: het slaat helemaal nergens op dat NAC drie goals maakt, die kwamen totaal uit het niks en vlogen er allemaal in. Natuurlijk is er slecht verdedigd, zeker bij die laatste twee. Het was ook een soort toeval dat ze er nu wel in vliegen. Het laatste half uur is wel pijnlijk.''
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Laten we hopen dat Garcia dat kan, maar ik ga er nog geen geld op zetten hoor.D-e-n schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 12:18:
@Russel88
@LZ86
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Laten we eerst Excelsior thuis maar eens winnend zien af te sluiten...hoe ik het m'n strot uitkrijg is voor mijzelf ook een raadsel, maar dat is het sentiment wat nu heerst.
Ajax speelt in de 1e helft structureel beter/minder slecht dan in de 2e helft, dus dat wordt heel saai dan. Ajax wat ruk speelt en Feyenoord wat conditioneel op is. Misschien bij rust maar affluiten?D-e-n schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 12:18:
@Russel88
@LZ86
We gaan hier wel even met zijn alle aan voorbij dat Nac uit een van de moeilijkste uitwedstrijden is
Neemt niet weg dat de klassieker niks wordt. Ajax en Fey kunnen allebij alleen een helft voetballen want die spelers zijn niet fit om langer te spelen. Die tweede helft wordt dus helemaal niks
Neemt niet weg dat de klassieker niks wordt. Ajax en Fey kunnen allebij alleen een helft voetballen want die spelers zijn niet fit om langer te spelen. Die tweede helft wordt dus helemaal niks
We moeten even op de volgende pers conferentie wachten. Ik verwacht dat Excelsior een stuk sterker is dan anderen denken en dat hij dat echt zo vindt.Soulizer schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 15:34:
We gaan hier wel even met zijn alle aan voorbij dat Nac uit een van de moeilijkste uitwedstrijden is![]()
Ik lees net dat Van Wonderen definitief niet doorgaat. Aan de ene kant ben ik blij, want er is nu hoop op een ervaren bewezen TD.
Aan de andere kant ben in angstig dat Dtk een buikspreekpop aanstelt die alleen voor de bühne aangesteld is.
De bal is rond.Gonadan schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 12:24:
[...]
Laten we hopen dat Garcia dat kan, maar ik ga er nog geen geld op zetten hoor.
Van Wonderen komt dus niet omdat RVP hem te dichtbij vind komen. Van Wonderen wou bij praktisch alles betrokken zijn en alles overleggen. RVP was het hier niet mee eens waarop Van Wonderen heeft gezegd " dan niet."
RVP heeft een dusdanige status dat hij en kan blijven zitten en mensen wegjaagt --> Stengs, Hartman, Timber & Bijlow.
RVP heeft een dusdanige status dat hij en kan blijven zitten en mensen wegjaagt --> Stengs, Hartman, Timber & Bijlow.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Groot gelijk dat ie de TD niet op z'n schoot wil hebben. Je hebt het wel over een 'TD' zonder enige noemenswaardige ervaring in die functie, die als vorige banen trainer was.Agent47 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 16:00:
Van Wonderen komt dus niet omdat RVP hem te dichtbij vind komen. Van Wonderen wou bij praktisch alles betrokken zijn en alles overleggen. RVP was het hier niet mee eens waarop Van Wonderen heeft gezegd " dan niet."
Hij heeft dan nog niet bepaald bewezen zich nu ineens als een echte TD te gaan gedragen en zich niet te bemoeien met zaken die de verantwoordelijkheid van de trainer zijn.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken