[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 203 204 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

DutchOwnage schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:21:
[...]
Ik zeg alleen dat ik als buitenstaander nooit goed heb begrepen waar die haat richting hem vandaan komt.
Geen haat hier maar ook ik vind dat het wel klaar is met Klaassen; hij verstiert namelijk bijna elke aanval met zijn balverlies. VI had eergisteren een (pro) artikel over hem wat eigenlijk heel goed samenvat waarom (https://www.vi.nl/pro/waa...im-hem-blijft-opstellen):
Keer op keer stokte de opbouw van Ajax tegen PEC Zwolle op de rechterflank. Josip Sutalo en Lucas Rosa waren de gezichten van het vergeefs zoeken naar oplossingen. Zij kregen herhaaldelijk de bal toegespeeld, zonder goede opties om voorwaarts te spelen. Dat viel moeilijk los te zien van de onzichtbare Davy Klaassen. Toen hij na een uur naar de kant werd gehaald, had hij 31 balcontacten achter zijn naam. Van zijn 10 passes in het laatste derde van het veld, kwamen er slechts drie (30 procent) aan bij een ploeggenoot. In de resterende dertig minuten werd het aantal balcontacten van Klaassen bijna geëvenaard door invaller Kian Fitz-Jim, die 24 maal de bal toucheerde. Zonder Klaassen begon Ajax makkelijker te voetballen.

De beperkte bijdrage van Klaassen in het aanvalsspel tegen PEC Zwolle paste in een patroon. De routinier worstelt al het hele seizoen bij het participeren in positiespel.
Op het terrein van succesvolle passes naar het laatste gedeelte van het veld scoort Klaassen ook ondermaats. In zijn hoogtijdagen compenseerde de middenvelder dat gebrek aan progressieve passing met rendement. Klaassen beschikte over het spelinzicht om op het juiste moment bij te sluiten in het strafschopgebied en doelpunten te maken.

Ten opzichte van zijn beste jaren is het rendement van Klaassen alleen afgenomen.
Ajax is slecht in het domineren van wedstrijden en dat valt moeilijk los te zien van Davy Klaassen. Op een rechterflank waar al weinig voetballend vermogen aanwezig is, voegt hij met passing weinig toe. Tegen PEC Zwolle is dat niet voor het eerst een probleem geweest. De vraag voor Fred Grim is of de kwaliteiten van Klaassen qua defensief werk en leiderschap blijven opwegen tegen zijn tekortkomingen. Zeker is dat de balans op het middenveld nu niet klopt in wedstrijden waarin Ajax veel de bal heeft.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:02
gws24 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:30:
[...]

Geen haat hier maar ook ik vind dat het wel klaar is met Klaassen; hij verstiert namelijk bijna elke aanval met zijn balverlies. VI had eergisteren een (pro) artikel over hem wat eigenlijk heel goed samenvat waarom (https://www.vi.nl/pro/waa...grim-hem-blijft-opstellen)
Ik snap je punt maar ik zou niet klagen over Klaassen, maakt toch veel belangrijke doelpunten. Wel in de Eredivisie, Europees komt hij wat te kort.

Maar wie wil je er anders neerzetten?

• Harribo
Ik vind Ajax iets beter dan Groningen.
Normaal gesproken win je dan

• gws24
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Harribo schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:33:
[...]
Ik snap je punt maar ik zou niet klagen over Klaassen, maakt toch veel belangrijke doelpunten. Wel in de Eredivisie, Europees komt hij wat te kort.

Maar wie wil je er anders neerzetten?
Vraag is gewoon of zijn doelpunten nog opwegen tegen het verkloten van bijna elke aanval. In mijn ogen zou Ajax meer scoren als er iemand stond die de bal wel vast kon houden of naar de goede kleur kan passen; kom je defensief ook in minder problemen. Wie dat dan moet zijn weet ik helaas ook niet.

edit: dit alles kan je natuurlijk ook niet los zien van het feit dat het team als geheel niet erg goed in elkaar zit; in een goed draaiend Ajax denk ik dat hij nog wel goed mee had kunnen doen omdat hij dan vooral had kunnen doen waar hij heel goed in is, namelijk in de 16 komen en scoren. Dit Ajax vraagt echter wat anders op zijn positie.

[ Voor 22% gewijzigd door gws24 op 07-03-2026 17:50 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoera Berghuis...

• toolkist
  • Niet online
Hoera Klaassen.... Lekker laten staan Grim!

• toolkist
  • Niet online
Hinderen van Paes in de 5 meter, geen enkel probleem.

En nu eens kijken waar de grote ophef van allerlei niet Ajax fans blijft over een geblesseerde speler van Groningen die het veld terug in schuift... ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mijn god wat hebben wij toch ook een kutkeeper :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Terug het veld inschuiven moet gewoon geel zijn

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:25
gws24 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:48:
[...]
Vraag is gewoon of zijn doelpunten nog opwegen tegen het verkloten van bijna elke aanval. In mijn ogen zou Ajax meer scoren als er iemand stond die de bal wel vast kon houden of naar de goede kleur kan passen; kom je defensief ook in minder problemen. Wie dat dan moet zijn weet ik helaas ook niet.

edit: dit alles kan je natuurlijk ook niet los zien van het feit dat het team als geheel niet erg goed in elkaar zit; in een goed draaiend Ajax denk ik dat hij nog wel goed mee had kunnen doen omdat hij dan vooral had kunnen doen waar hij heel goed in is, namelijk in de 16 komen en scoren. Dit Ajax vraagt echter wat anders op zijn positie.
Dat doet het absoluut niet, dat deed het vorig jaar ook niet. Hij had weliswaar 8 goals vorig jaar, maar z'n middenveld partner Taylor had er 15. Dus zelfs toen viel hij tegen.

EN GVD, weer een tegengoal. Wat een drama keeper is die Paes ook.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Man man man en maar wachten met wisselen...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Han
  • Niet online

Han

Grim nog voor het fluitsignaal ontslaan.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
3 wissels bij Groningen, je weet dat ze dus anders gaan spelen, maar Grim is nog rustig aan het bedenken wat ie eens moet doen...

Hint: Klaassen en Berghuis eruit.

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:56:
[...]

Dat doet het absoluut niet, dat deed het vorig jaar ook niet. Hij had weliswaar 8 goals vorig jaar, maar z'n middenveld partner Taylor had er 15. Dus zelfs toen viel hij tegen.

EN GVD, weer een tegengoal. Wat een drama keeper is die Paes ook.
Dit is Paes niet kwalijk te nemen.
Het pseudo verdedigen van Klaassen daarentegen.... Kilometers vrij laten staan en dan niet ingrijpen.

• Harribo
Wel weer terechte voorsprong voor Groningen.
Here's what's gonna happen... Groningen wordt slap en Ajax maakt de 2-2

• gws24
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Lekker verdedigd weer

• toolkist
  • Niet online
Hey Fred schrikt wakker...

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Dat niveau van Ajax en de kwaliteit is gewoon lachwekkend.
Je kan het hele team wisselen met wat er op de bank zit en nog heb je niets aan kwaliteit erin staan.

• cheiron
  • Laatst online: 18:17
Nee, niet Bounida. Dat kun je die jongen toch niet aandoen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Harribo
Weghorst heb je weer weinig aan. Vanuit Ajax gezien.
Logisch dat Dolberg erin komt. Bounida brengt vast ook meer dan Berghuis

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:15
toolkist schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:57:
[...]

Dit is Paes niet kwalijk te nemen.
Het pseudo verdedigen van Klaassen daarentegen.... Kilometers vrij laten staan en dan niet ingrijpen.
Hier zag Klaassen er inderdaad niet best uit. Dat zie ik als buitenstaander ook nog wel :9

• toolkist
  • Niet online
Hij leest zelfs mee blijkbaar.
Fred, neem ontslag!

• Harribo
Lukkien heeft goed gewisseld trouwens in de rust

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:59:
Lukkien heeft goed gewisseld trouwens in de rust
Maakt niet uit hoe je wisselt als tegenstander van Ajax, je weet dat je erdoor gaat scoren.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik gun het Groningen dit jaar wel de 3 punten.
Mijn familie weer blij en Ajax krijgt wat het verdiend, helemaal niets

• toolkist
  • Niet online
Dolberg blind paard...

Meteen maar weer wisselen dan leert ie het misschien.

[ Voor 56% gewijzigd door toolkist op 07-03-2026 18:03 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:28
3-1

• DutchOwnage
Als ik dan een matige Ajaxied zou moeten noemen, is het Sutalo. Maar dat zal ik vast verkeerd zien.

• cheiron
Tussen 2 verdedigers in, wat een gekluns.

Flickr PSN ID= cheironnl

• cheiron
Sutalo is ook zo kunt dit seizoen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nog twee aub. Misschien zien ze dan in dat Grim echt niet meer kan.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gynnad
  • Nu online
Han schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:56:
Grim nog voor het fluitsignaal ontslaan.
Laat dit heel gauw gebeuren

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:03:
Als ik dan een matige Ajaxied zou moeten noemen, is het Sutalo. Maar dat zal ik vast verkeerd zien.
Wijndal bedoel je. Die ergens lucht staat te verdedigen waardoor z'n man vrij voor kan geven. Elke.keer.weer.

En toch maar op blijven stellen.

• DutchOwnage
toolkist schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:04:
[...]

Wijndal bedoel je. Die ergens lucht staat te verdedigen waardoor z'n man vrij voor kan geven. Elke.keer.weer.

En toch maar op blijven stellen.
Valt mij ook niet bepaald positief op nee.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:08
Gonadan schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:03:
Maar wie gaat het dan doen?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Harribo
Ik vind Sutalo al jaren niks. Samen met Wijndal gratis naar Almere city doen.
Als ze ze willen hebben :p

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:28
Gonadan schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:03:
De keuze voor Heitinga was al een hele slechte. Grim daarna het seizoen laten afmaken is desastreus. Matige KKD trainer. Head of coaching die zelf niet kan coachen :o

XXXVI

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:23
Sutalo kan echt niet. Is al 2 jaar niveau kkd m.u.v. een paar potjes onder Farioli. Maar als hij iets meer moet dan op een lijn verdedigen lijkt het nergens op.

• Terranova
Ik snap ook echt niet dat Weghorst mag blijven staan. Natuurlijk wil je scoren. Maar hij loopt al de hele wedstrijd in de weg en nu helemaal. Geef Dolberg gewoon de ruimte en speel met een buitenspeler

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:06
Elk andere coach zou al lang ontslagen zijn. Tijd voor iets uit de hoge hoed van Jordi want dit kan echt niet meer

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:17

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Zonder strakke organisatie oogt ie heel onzeker en is daardoor vaak te laat. Net zoals Bassey eerder. Met een compacte verdediging en een goede nummer 6 ervoor behoorde Sutalo vorig seizoen tot de betere verdedigers. En dan zie je hoe Farioli het doet bij Porto en hoe ze met hem weglopen. Man man man...

Groningen weer prima en maakt de kansen ook voor een deel af nu.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:05
Quad schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:05:
[...]

Iemand die dit apathisch zooitje wel kan motiveren. Iemand die niet vast blijft houden aan over the hill zooi zoals Klaassen en Berghuis en die Wijndal naar jong Ajax durft te sturen. Het seizoen is al naar de knoppen, met een beetje geluk maak je nog kans op p2. Maar die kkd coach zorgt ervoor dat Ajax naar P6 duikelt in plaats van vecht voor wat t waard is.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Volgens de mensen bij Rondo zou Grim het zoveel beter doen dan zijn voorgangers en zelfs moeten blijven na dit seizoen.

• DutchOwnage
Holk schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:08:
Elk andere coach zou al lang ontslagen zijn. Tijd voor iets uit de hoge hoed van Jordi want dit kan echt niet meer
Zolang jullie punten blijven verspelen, blijven wij met RvP opgescheept zitten :|

• cheiron
Weghorst als targetman weer hopeloos vandaag. Wint nauwelijks een kopduel, houdt geen bal vast en is natuurlijk hartstikke langzaam.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:13:
[...]

Zolang jullie punten blijven verspelen, blijven wij met RvP opgescheept zitten :|
Dat en die strijd voor plek 2 blijft in tact. Morgen nog van Nac verliezen maar de ranglijst blijft staan als ajax het zelf ook verspeelt

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:10
Zo verlies je er als Groningen 6 op een rij zo sta je 3-1. Op deze manier wordt het nog spannend voor plek 3.

• Gynnad
  • Nu online
cheiron schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:13:
Weghorst als targetman weer hopeloos vandaag. Wint nauwelijks een kopduel, houdt geen bal vast en is natuurlijk hartstikke langzaam.
Snap ook niet waarom veel analisten hem zo geweldig vinden, ik zie dat ook niet..

• Harribo
toolkist schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:00:
[...]

Maakt niet uit hoe je wisselt als tegenstander van Ajax, je weet dat je erdoor gaat scoren.
Ajax was gezien de eerste helft wel beter. Het lijkt de tweede helft omgedraaid

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Quad schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:05:
[...]

Dat zien we dan wel weer. Is Cruijff zijn werk.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• cheiron
Harribo schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:15:
[...]

Ajax was gezien de eerste helft wel beter. Het lijkt de tweede helft omgedraaid
Ajax heeft al een jaar geen goede tweede helft gespeeld (althans, zo voelt het).

Flickr PSN ID= cheironnl

• Gynnad
  • Nu online
Heb ik wat gemist, maar Ajax kan toch nog maar twee keer wisselen?

Blijkbaar een 'witte' wissel geweest bij Ajax, die heb ik gemist dan.

[ Voor 35% gewijzigd door Gynnad op 07-03-2026 18:20 ]

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

OMX2000

By any means necessary...

In de 88e minuut 3 wissels bij een achterstand is best bijzonder, toch?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Terranova schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:07:
Ik snap ook echt niet dat Weghorst mag blijven staan. Natuurlijk wil je scoren. Maar hij loopt al de hele wedstrijd in de weg en nu helemaal. Geef Dolberg gewoon de ruimte en speel met een buitenspeler
Tja, eerder speelde hij niet meer twee spitsen en kreeg hij de kritiek dat juist wel te moeten doen. Het is niet snel goed zo.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
Gonadan schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:20:
[...]

Tja, eerder speelde hij niet meer twee spitsen en kreeg hij de kritiek dat juist wel te moeten doen. Het is niet snel goed zo.
Nou het ligt aan welk spits in de 2 spitsen opstelling. Weghorst is al kansloos als ie genoeg ruimte krijgt, dus als er 2 spitsen komen dan is er nog minder ruimte voor hem. Dus hij is gewoon nutteloos. Als je met 2 speelt, doe dat dan niet met Weghorst en zet er een Gloukh in oid. Iemand die wel in kleine ruimtes kan werken.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:17

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Gynnad schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:15:
[...]

Snap ook niet waarom veel analisten hem zo geweldig vinden, ik zie dat ook niet..
Het is een impact sub. Gaat in het NL elftal best goed met hem in die rol en vorig jaar ook als wissel voor Brobbey.

Maar standaard wil je met Dolberg beginnen. Of anders met Gloukh, Bounida of Klaassen als valse spits.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Terranova
Nou dit is positief nieuws. Weghorst geschorst. Tenminste nog iets

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:06
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:13:
[...]

Verlies - Verlies

• Harribo
Weghorst is een pinchhitter. En een goede.
Maar verder niet. Geen basismateriaal.

Nou leuk dat we winnen van Ajax maar dat ik nu kan zeggen dat we er heel veel mee opschieten...
Ik had liever wat meer punten tegen de mindere goden in de vorige wedstrijden gehaald.

• JanW
Fred al ontslagen?

• Harribo
Terranova schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:25:
Nou dit is positief nieuws. Weghorst geschorst. Tenminste nog iets
Voor de rubriek De elleboog van de week

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Terranova schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:22:
[...]

Nou het ligt aan welk spits in de 2 spitsen opstelling. Weghorst is al kansloos als ie genoeg ruimte krijgt, dus als er 2 spitsen komen dan is er nog minder ruimte voor hem. Dus hij is gewoon nutteloos. Als je met 2 speelt, doe dat dan niet met Weghorst en zet er een Gloukh in oid. Iemand die wel in kleine ruimtes kan werken.
De kritiek ging toen ook om deze twee. Je kunt hem ook weer niet verwijten dat hij probeert wat ze over hem schrijven, zelf bedenken kan hij überhaupt niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:19

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ik heb het idee gekeken te hebben naar een extended cut van de snow white trailer, zelfs met mijn niet legale stream voel ik me nog bedonderd en wil me geld terug. :X

Naar huis laten lopen in de onderbroek zonder telefoon en drinken of eten. Bah.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Harribo
Bijzonder dat we gewonnen hebben maar Ajax was de tweede helft ook heel erg slecht. Als Godts niet levert, lijkt niemand anders te leveren.
Och... Miskleun van de match was voor mij Wijndal... Kan er zo weinig van.

Enfin we zijn in Groningen nu officieel veilig

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Dat hoeft niet, hij mag best bij Ajax blijven. De f-jes hebben misschien nog een keeperstrainer nodig.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
#isGrimalontslagen?

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:29:
[...]

Dat hoeft niet, hij mag best bij Ajax blijven. De f-jes hebben misschien nog een keeperstrainer nodig.
Laat hem de toiletten schoonmaken?

• Gynnad
  • Nu online
Bijzonder? Ajax laat ongeveer tegen iedereen punten liggen..

Ben je niet in vorm dan moet je hopen dat je tegen Ajax moet..

• Harribo
Gynnad schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:32:
[...]

Bijzonder? Ajax laat ongeveer tegen iedereen punten liggen..

Ben je niet in vorm dan moet je hopen dat je tegen Ajax moet..
Ja maar Groningen ook de laatste tijd.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:19

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Gonadan schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:29:
[...]

Die kinderen wil je niet op deze leeftijd al een PTSD bezorgen :+

Misschien kan ie een cursus toilet poetsen volgen, zal al moeilijk genoeg zijn.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:34

Agent47

I always close my contracts.

Nou dan zullen wij het ook wel laten liggen morgen

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Gonadan schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 11:52:
[...]

Groningen heeft het al zo'n zes wedstrijden lang totaal verkloot uit mijn hoofd. Dan is Ajax een ideale tegenstander om uit de dip te komen. En het geluk van Ajax kennende gaat dat Groningen prima lukken. :+
Waarvan akte. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Sorry Feyenoorders, zo blijft RvP ook nog wel even zitten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
Gonadan schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:35:
Sorry Feyenoorders, zo blijft RvP ook nog wel even zitten.
NEC wordt de lachende derde. Sorry, tweede ;)

• Harribo
Agent47 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:33:
Nou dan zullen wij het ook wel laten liggen morgen
Tegen Nac? :+
Wat een angstig gedoe zeg. Moet je toch zoiets hebben van die pakken wij gewoon.
Nac kan er bar weinig van vind ik

Ik zou mij fijner voelen als supporter van Feyenoord als van Ajax.
Ajax is het beleid niks, Feyenoord heeft dat beter voor elkaar ondanks deze mindere periode. Met of zonder rvp.
En Feyenoord zit ook op koers voor de CL, dat is een hoop extra geld dan.

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 07-03-2026 18:38 ]

• JanW
Ik had ook geen enkel moment verwacht dat Ajax nu ineens punten zou pakken. PEC uit was dramatisch. Dit was mogelijk nog slechter.

• Harribo
toolkist schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:31:
[...]

Laat hem de toiletten schoonmaken?
Hij heeft even genoeg shit gezien denk ik

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:34

Agent47

I always close my contracts.

Harribo schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:37:
[...]

Wat een angstig gedoe zeg. Moet je toch zoiets hebben van die pakken wij gewoon.

Ajax is het beleid niks, Feyenoord heeft dat beter voor elkaar ondanks deze mindere periode. Met of zonder rvp.
Geloof mij, het beleid bij Feyenoord is ook niet goed.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:39:
[...]

Hij heeft even genoeg shit gezien denk ik
Niks daarvan. Als ie z'n shit op het veld niet opruimt dan moet ie maar eens wat echte shit gaan ruimen.

• toolkist
  • Niet online
Is Grim nu dan ontslagen? O-)

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Toch knap dat vrijwel niemand het bij de koffieautomaat over het slechte spel van Feyenoord heeft omdat Ajax er een nog grotere bende van maakt... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• DutchOwnage
[...]

2e helft tegen Twente gemist? Man man man. Als zelfs van Hanegem zei dat dit het slechtste Feyenoord was wat ie ooit had gezien, zegt dat wel wat. Die loopt al heel wat jaartjes mee.

• DutchOwnage
hoevenpe schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:54:
Toch knap dat vrijwel niemand het bij de koffieautomaat over het slechte spel van Feyenoord heeft omdat Ajax er een nog grotere bende van maakt... :P
Bij mij op de zaak wordt het maandagochtend weer ouderwets gezellig bij de koffieautomaat...

• Harribo
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:56:
[...]

2e helft tegen Twente gemist? Man man man. Als zelfs van Hanegem zei dat dit het slechtste Feyenoord was wat ie ooit had gezien, zegt dat wel wat. Die loopt al heel wat jaartjes mee.
Tja... Het is de kunst voor de trainer om de spelers voor elke wedstrijd te motiveren. Blijkbaar lukt rvp dat nog niet.
Maar je kunt redelijk makkelijk afstand nemen van de concurrentie, lijkt mij niet dat je nog meer motivatie nodig hebt

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:10
De nummer 9! kan op 7 punten komen van Ajax. Als je dat programma van Ajax nog ziet in deze vorm. Pfoe dat kan echt lelijk worden.

• DutchOwnage
Harribo schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 19:02:
[...]

Tja... Het is de kunst voor de trainer om de spelers voor elke wedstrijd te motiveren. Blijkbaar lukt rvp dat nog niet.
Maar je kunt redelijk makkelijk afstand nemen van de concurrentie, lijkt mij niet dat je nog meer motivatie nodig hebt
Vorige week ook he na het gelijkspel van Ajax. En we gaan er gewoon met 2-0 vanaf.

Maar goed, veel slechter dan vorige week is bijna onmogelijk dus we gaan het zien.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Autocorrect: Bedoel je Grimaldo?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• D-e-n
[...]

Gisteren gemist dat van Persie vooraf al excuses aan het verzinnen was? Gemist dat we al maanden georganiseerd zijn als een café elftal?

Zodra Feyenoord enige tegenstand krijgt verliest het. Als Ajax ons niet voorbij gaat doet Twente of NEC dat wel

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
D-e-n schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 19:17:
[...]

Gisteren gemist dat van Persie vooraf al excuses aan het verzinnen was? Gemist dat we al maanden georganiseerd zijn als een café elftal?

Zodra Feyenoord enige tegenstand krijgt verliest het. Als Ajax ons niet voorbij gaat doet Twente of NEC dat wel
Als we verliezen staan we nog 2e aldus van Persie :+

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 20:07
Volgens mij hebben ze bij Ajax bedacht dat Grim toch maar een interim is dus dat de beste tactiek voor de rest van het seizoen is om ervoor zorgen dat Van Persie bij ons aanblijft?

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:16
Nou het tegendoelpunt van de avond is al binnen voor m'n bingo kaart ✅
Pagina: 1 ... 203 204 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken