Hij maakt het wel erg om hem. Steeds fluiten en bij een tikkeltje 1 meter naar links/rechts.. erg overdreven.
Ik kijk normaal Engels voetbal, daar stoor ik mij daar al aan, maar is dit altijd zo? Ook dat liggen constant?
Hij maakt het wel erg om hem. Steeds fluiten en bij een tikkeltje 1 meter naar links/rechts.. erg overdreven.
Het zijn ook rare gozers die scheidsrechter willen zijnHollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:00:
Ik snap echt niets dan deze scheidsrechter. Hij fluit niet af, laat daarna de keeper uittrappen, en fluit dan af.
Vind het maar een rare gozer.
AZ bakt er de laatste weken helemaal niets van, behalve tegen Ajax. En voor Telstar is dit natuurlijk een sprookje om vol voor te gaan.DutchOwnage schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:03:
[...]
Denk je?
Kan hoor. Blijft bekervoetbal, dat zie je vandaag. Maar gok toch op AZ.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mja dit is een ander punt dan wat je eerder aangaf, dat de scheids affluit na doeltrap. Dat moet gewoon omdat je een doodspelmoment theoretisch niet kan affluiten.HollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:05:
[...]
Ik kijk normaal Engels voetbal, daar stoor ik mij daar al aan, maar is dit altijd zo? Ook dat liggen constant?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat bedoel ik niet, maar een scheidsrechter mag toch wel het tempo erin houden? Nu ik weer meer Eredivisie kijk, wordt je moe van iedereen die steeds op de grond ligt. 6 minuten vind ik dan erg kort, in Engeland is het dan minimaal 8-10min.Harribo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:06:
[...]
Het zijn ook rare gozers die scheidsrechter willen zijn
Elke week ben je de kop van jut
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Oh dat snap ik zeker. Steeds dat tempo eruit halen stoor ik mij soms ook aan.HollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:09:
[...]
Dat bedoel ik niet, maar een scheidsrechter mag toch wel het tempo erin houden? Nu ik weer meer Eredivisie kijk, wordt je moe van iedereen die steeds op de grond ligt. 6 minuten vind ik dan erg kort, in Engeland is het dan minimaal 8-10min.
Had het ook gezegd als PSV het was. Stoor mij daar gewoon aan.. maar dat had je al gemerkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 03-03-2026 22:17 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
PSV is al klaar met het seizoen, het is alleen nog een rondje met de platte kar en dan wachten op de zomer.Ramzzz schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:16:
Tegenvaller, maar wel terechte uitslag.
NEC wilde het gewoon domweg meer.
De absolute wil om te winnen, strijd leveren.
PSV zat echt niet slecht in de wedstrijd, maar dit maakte gewoon het verschil.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Soms?Harribo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:15:
(Ik ouwehoer soms ook wat maar dat had je vast wel door)
Dat is niet zo. Waar baseer je dat op?
[ Voor 49% gewijzigd door bazzemans op 03-03-2026 23:31 ]
Afgelopen 10!donleone83 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:43:
[...]
Net als Ajax de afgelopen drie beker edities toch?
Vond anders dat van PSV kant er echt wel scherpte/frisheid ontbrak. Ballen die van voeten sprong waar dat normaal niet gebeurd. Voorzetten met te weinig snelheid, die dan veel te makkelijk onderschept werden. Balverlies van normaal balvaste spelers. Ook niet enkel deze wedstrijd maar ook al weer een tijdje.Ramzzz schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:16:
Tegenvaller, maar wel terechte uitslag.
NEC wilde het gewoon domweg meer.
De absolute wil om te winnen, strijd leveren.
PSV zat echt niet slecht in de wedstrijd, maar dit maakte gewoon het verschil.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq