Hij maakt het wel erg om hem. Steeds fluiten en bij een tikkeltje 1 meter naar links/rechts.. erg overdreven.
Ik kijk normaal Engels voetbal, daar stoor ik mij daar al aan, maar is dit altijd zo? Ook dat liggen constant?
Hij maakt het wel erg om hem. Steeds fluiten en bij een tikkeltje 1 meter naar links/rechts.. erg overdreven.
Het zijn ook rare gozers die scheidsrechter willen zijnHollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:00:
Ik snap echt niets dan deze scheidsrechter. Hij fluit niet af, laat daarna de keeper uittrappen, en fluit dan af.
Vind het maar een rare gozer.
AZ bakt er de laatste weken helemaal niets van, behalve tegen Ajax. En voor Telstar is dit natuurlijk een sprookje om vol voor te gaan.DutchOwnage schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:03:
[...]
Denk je?
Kan hoor. Blijft bekervoetbal, dat zie je vandaag. Maar gok toch op AZ.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mja dit is een ander punt dan wat je eerder aangaf, dat de scheids affluit na doeltrap. Dat moet gewoon omdat je een doodspelmoment theoretisch niet kan affluiten.HollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:05:
[...]
Ik kijk normaal Engels voetbal, daar stoor ik mij daar al aan, maar is dit altijd zo? Ook dat liggen constant?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat bedoel ik niet, maar een scheidsrechter mag toch wel het tempo erin houden? Nu ik weer meer Eredivisie kijk, wordt je moe van iedereen die steeds op de grond ligt. 6 minuten vind ik dan erg kort, in Engeland is het dan minimaal 8-10min.Harribo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:06:
[...]
Het zijn ook rare gozers die scheidsrechter willen zijn
Elke week ben je de kop van jut
nggyu nglyd
Oh dat snap ik zeker. Steeds dat tempo eruit halen stoor ik mij soms ook aan.HollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:09:
[...]
Dat bedoel ik niet, maar een scheidsrechter mag toch wel het tempo erin houden? Nu ik weer meer Eredivisie kijk, wordt je moe van iedereen die steeds op de grond ligt. 6 minuten vind ik dan erg kort, in Engeland is het dan minimaal 8-10min.
Had het ook gezegd als PSV het was. Stoor mij daar gewoon aan.. maar dat had je al gemerkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 03-03-2026 22:17 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
PSV is al klaar met het seizoen, het is alleen nog een rondje met de platte kar en dan wachten op de zomer.Ramzzz schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:16:
Tegenvaller, maar wel terechte uitslag.
NEC wilde het gewoon domweg meer.
De absolute wil om te winnen, strijd leveren.
PSV zat echt niet slecht in de wedstrijd, maar dit maakte gewoon het verschil.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Soms?Harribo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:15:
(Ik ouwehoer soms ook wat maar dat had je vast wel door)
Dat is niet zo. Waar baseer je dat op?
[ Voor 49% gewijzigd door bazzemans op 03-03-2026 23:31 ]
Afgelopen 10!donleone83 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:43:
[...]
Net als Ajax de afgelopen drie beker edities toch?
Vond anders dat van PSV kant er echt wel scherpte/frisheid ontbrak. Ballen die van voeten sprong waar dat normaal niet gebeurd. Voorzetten met te weinig snelheid, die dan veel te makkelijk onderschept werden. Balverlies van normaal balvaste spelers. Ook niet enkel deze wedstrijd maar ook al weer een tijdje.Ramzzz schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:16:
Tegenvaller, maar wel terechte uitslag.
NEC wilde het gewoon domweg meer.
De absolute wil om te winnen, strijd leveren.
PSV zat echt niet slecht in de wedstrijd, maar dit maakte gewoon het verschil.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
| Club | Winnaar |
| Ajax (2021. 2019, 2010, 2007, 2006, 2002) | 6 |
| PSV (2023, 2022, 2012, 2005) | 4 |
| Feyenoord (2024, 2018. 2016, 2008) | 4 |
| FC Twente (2011, 2001) | 2 |
| FC Utrecht (2004, 2003) | 2 |
| Roda JC (2000) | 1 |
| sc Heerenveen (2009) | 1 |
| AZ Alkmaar (2013) | 1 |
| PEC Zwolle (2014) | 1 |
| FC Groningen (2015) | 1 |
| Vitesse (2017) | 1 |
| Go Ahead Eagles (2025) | 1 |
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Was vanochtend op Radio 1 dat je terug moet naar de jaren '60 sinds de traditionele top-3 twee jaar op rij NIET in de finale staat.Gynnad schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 08:08:
Met de uitschakeling van PSV staat er geen traditionele top 3 club in de finale, ik dacht dat dat niet zo vaak voorkwam, maar vorige jaar was dat natuurlijk nog het geval met de finale AZ - Go Ahead Eagles.
Als je kijkt naar de beker winnaars sinds het jaar 2000, valt het ook op dat de tradtionele top 3 vaker wint over het algemeen, maar dat dat maar iets meer dan 50% van de gevallen is.
Met NEC of evt. Telstar kan daar zelfs weer een nieuwe club bijkomen in het rijtje.
Beker winnaars sinds het jaar 2000.* Er mist 1 winnaar omdat in het coronajaar de finale FC Utrecht - Feyenoord niet is doorgegaan.
Club Winnaar Ajax (2021. 2019, 2010, 2007, 2006, 2002) 6 PSV (2023, 2022, 2012, 2005) 4 Feyenoord (2024, 2018. 2016, 2008) 4 FC Twente (2011, 2001) 2 FC Utrecht (2004, 2003) 2 Roda JC (2000) 1 sc Heerenveen (2009) 1 AZ Alkmaar (2013) 1 PEC Zwolle (2014) 1 FC Groningen (2015) 1
Vitesse (2017) 1 Go Ahead Eagles (2025) 1
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Klopt inderdaad, begin jaren 60: https://www.transfermarkt...piele/pokalwettbewerb/NLPalexbl69 schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 08:10:
[...]
Was vanochtend op Radio 1 dat je terug moet naar de jaren '60 sinds de traditionele top-3 twee jaar op rij NIET in de finale staat.
RvP heeft inderdaad wel iets te willen, je wilt niet bij elke klus je manager naast je op de vloer hebben zitten die zich overal mee bemoeit.jbdeiman schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 13:26:
[...]
Ik vind het dubbel, ik snap dat je zegt dat RvP niets te willen heeft, maar organisatorisch is er wel wat (/veel) voor te zeggen dat een TD niet te dicht op het eerste Elftal moet zitten. Natuurlijk kan je gezamenlijk kijken en besluiten wat er voor (soort) speler nodig is en welke spelers verkocht moeten/ mogen worden. Maar daarvoor hoeft een TD níet bij de staf op de bank te zitten bij het eerste en ook niet alle trainingen bij te wonen.
I.m.o. zit het probleem hier ook aan 3 kanten (wat maar aangeeft wat voor puinhoop of het is):
- RvP moet wat minder hoog in de boom gaan zitten;
- KvW moet zich met (aankoop) beleid e.d. bezig houden, niet direct (dag-dagelijks) met het eerste elftal;
- DtK moet als hij e.e.a. al met KvW heeft besproken, dit ook (voor)bespreken met RvP, wat de plannen zijn, dan had e.e.a. wellicht handiger/ beter geregeld kunnen worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat mij betreft zero tolerantie voor bengaals vuur, vuurwerk, rookbommetjes en pyro.Gynnad schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 00:37:
[...]
Ik vind het lastig, twee wedstrijden is een behoorlijke straf om een groot gedeelte van het stadion leeg te laten. Daarnaast zal Ajax/KNVB ook echt wel proberen stadionverboden uit te delen (in hoeverre die zin hebben).
Ik vraag mij meer af wat zou dan wel passend zijn, merk dat veel mensen ontevreden zijn maar wat is dan wel goed?
Als je ziet hoe vaak er bekers/munten/aanstekers het veld op worden gegooid door aanhangers van allerlei clubs dan zou je daar een soort gelijke straf voor moeten stellen. Je straft nu een groot gedeelte ook die er niets mee te maken hebben. Dan kun je wel zeggen die moeten daar tegen optreden, maar ik zou dat risico ook niet lopen om een mes tussen je ribben te krijgen door zon totaal idioot.
Met andere woorden, wat is passend dat vind ik lastig. Ja vuurwerk gooien is achterlijk en gevaarlijk, maar er is niemand gewone geraakt, dan is twee wedstrijden niet mogen komen best prima denk ik (?). Waarbij er dus ook nog wordt gekeken om de individuele mensen te straffen.
Afgezien van de Az supporters gunt iedereen Telstar dat wel geloof ik.mavaros schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 18:05:
Telstar wint vanavond.
NEC won door de vloek van Bosz en Telstar draait het seizoen van hun leven.
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 04-03-2026 18:36 ]
nggyu nglyd
Ja Fred, je "benoemt" iemand tot leider.In het in de Voetbal International verschenen interview met Youri Regeer(22) vertelt de middenvelder van Ajax door interim-trainer Fred Grim te zijn benoemd als een van de leiders binnen de selectie van Ajax.
"één van de leiders". Ook zoiets, waarom meerdere kapiteins? Of bedoelt hij dat in orde van captain binnen de selectie, bijvoorbeeld 2e of 3e in lijn.?toolkist schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 20:23:
[...]
Ja Fred, je "benoemt" iemand tot leider.
Want dan gaat spontaan iedereen naar hem luisteren, vooral als ie zelf 'briljant' speelt...
nggyu nglyd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Blijf akelig stil...
[ Voor 33% gewijzigd door toolkist op 04-03-2026 20:33 ]
En van de scheids. Dit ziet alles en iedereen.Hupske schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 20:33:
Dit is echt een failliet voor de var. Dat je met zoveel man nog steeds tot een beslissing kan komen die niet klopt.
Ik snap wel dat de scheids dit niet direct goed ziet. Het gaat snel en als je er niet helemaal goed voorstaat is het moeilijk te zien hoe die precies op de enkel getrapt wordt.toolkist schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 20:33:
[...]
En van de scheids. Dit ziet alles en iedereen.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Het niveau kan moeilijk te hoog zijn lijkt me.Soulizer schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 23:31:
Steijn kiest voor revalidatie in Twente ipv bij Feyenoord. Zou die zich al als mislukt voelen bij Feyenoord? Toch een stapje te hoog qua niveau?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
Ik kan hem alleen maar gelijk geven. De sfeer bij de club zal momenteel (mag ik hopen) niet al te best zijn dus indien dit gewoon ok is vanuit de club waarom zou hij het niet doen.Quad schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 07:36:
Misschien vindt hij het prettiger om de komende tijd gewoon in de buurt van z'n familie en vrienden te wonen. Volgens mij heeft hij tot vorig jaar ook in Enschede gewoond.
10 second ninja DONE
Er is tegenwoordig door de week weinig nationaal voetbal nieuws maar om toch genoeg (bait) clickers te krijgen, wordt elke situatie aan gegrepen om nieuws te genereren. Het loopt de spuigaten uit.ElPaco schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 08:46:
Tja, lekker op zoek naar sensatie, zo zijn media. Ik geloof dat Veerman (Joey dus) ook nog jaren in Volendam heeft gewoond nadat hij voor andere clubs speelde. Sommige hechten daar veel waarde aan (wat ik snap).
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 05-03-2026 09:54 ]
Of het wordt een zerroeki 2.0?DutchOwnage schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 09:02:
Ik snap Steijn wel. Hij wil beter worden, zijn club is dood en doodziek. Geen moeilijke keuze dus.
Er zit nog ene RvP bij Feyenoord? Waarom zou je dan gaan gokken dat die weg is einde seizoen?Soulizer schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 23:31:
Steijn kiest voor revalidatie in Twente ipv bij Feyenoord. Zou die zich al als mislukt voelen bij Feyenoord? Toch een stapje te hoog qua niveau?
[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 05-03-2026 13:38 ]
Zeker, mee eens. Wat ik van het verhaal begrepen heb was dat KvW juist er erg kort op wilde gaan zitten en dat lijkt mij niet nodig/ wenselijk.Gonadan schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 10:57:
[...]
RvP heeft inderdaad wel iets te willen, je wilt niet bij elke klus je manager naast je op de vloer hebben zitten die zich overal mee bemoeit.
Maar je kunt als een RvP ook niet verwachten dat een TD volledig weg blijft bij spelers en de kleedkamer. Ook die zal zelf dingen willen zien om met eigen ogen te kunnen oordelen. Dat moet niet continu, maar ik zou het slecht vinden als je als TD überhaupt niet gaat kijken wat er 'op de vloer' gebeurt om het zo maar uit te drukken.
Juist wel toch? 6 doelpunten in de eerste 11 wedstrijden daarna een hamstring blessure en een aanvoerdersband die werd afgenomen, toen stortte het in. Wel grappig hoe snel dat kennelijk vergeten wordt? We kunnen wel stellen dat vPersie hem "kapot" gemaakt heeft door die band te geven, af te nemen en te snel na een blessure weer op te stellen.Sagat schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 08:55:
[...]
Verder heeft hij simpelweg geen lekkere start gehad.
Only fools are enslaved by time and space.
Dat hangt nogal van de context af wat bedoeld wordt met er dicht op zitten. Nu weet ik wel dat Van Persie er anders over denkt maar die jongen maakt er een potje van. Conflicenten met spelers, overbelasten, blessures in jagen, etc.jbdeiman schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 08:34:
[...]
Zeker, mee eens. Wat ik van het verhaal begrepen heb was dat KvW juist er erg kort op wilde gaan zitten en dat lijkt mij niet nodig/ wenselijk.
Je kan als TD natuurlijk ook niet met het bord op schoot gaan zitten zeg maar, dus alles op afstand doen maar zal een (gezonde) mix moeten vinden tussen er kort op zitten en gepaste afstand houden. Dus je zal zoals gezegd zeker wel moeten kijiken hoe het allemaal gaat én hoe het met spelers/ staf gaat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik bedoelde met start eigenlijk de hele periode tot en met nu. Denk idd dat de eerste...5-10(ongeveer?) wedstrijden idd wel was wat je verwachtte, hoewel er met name na de eerste 5 volgens mij al wat kritiek te horen was. En ja aanvoerder soap heeft hem uiteraard geen goed gedaan. Maar verder ook keuzes van de trainer qua opstelling en de met name de blessures!LoneRanger schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:36:
[...]
Juist wel toch? 6 doelpunten in de eerste 11 wedstrijden daarna een hamstring blessure en een aanvoerdersband die werd afgenomen, toen stortte het in. Wel grappig hoe snel dat kennelijk vergeten wordt? We kunnen wel stellen dat vPersie hem "kapot" gemaakt heeft door die band te geven, af te nemen en te snel na een blessure weer op te stellen.
10 second ninja DONE
Of dat ie alleen goed kon presteren in een goed draaiend team, en niet de kar kan trekken (wat niet heel vreemd is overigens). Om dan meteen te stellen dat RvP hem "kapot" maakt?LoneRanger schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:36:
[...]
Juist wel toch? 6 doelpunten in de eerste 11 wedstrijden daarna een hamstring blessure en een aanvoerdersband die werd afgenomen, toen stortte het in. Wel grappig hoe snel dat kennelijk vergeten wordt? We kunnen wel stellen dat vPersie hem "kapot" gemaakt heeft door die band te geven, af te nemen en te snel na een blessure weer op te stellen.
Kapot is dan mss een groot woord maar heel slim en verstandig gaat vPersie er niet mee om. Aan de non verbale communicatie van Steijn kon je wel zien dat het hem wat deed dat die band was afgenomen. Die dingen helpen toch allemaal niet? Dat hij niet [meteen] de kar kon trekken bij Feyenoord lijkt me logisch en mag je ook niet [meteen] verwachten van een speler die van buiten de top3 komt maar dat zeg je zelf ook al. Dus eigenlijk klopt mijn conclusie dan toch?toolkist schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 10:44:
[...]
Of dat ie alleen goed kon presteren in een goed draaiend team, en niet de kar kan trekken (wat niet heel vreemd is overigens). Om dan meteen te stellen dat RvP hem "kapot" maakt?
Van Persie heeft niet specifiek Steijn kapot gemaakt. Maar door zijn geklooi is Steijn wel collateral damage. Steijn is aanvoerder gemaakt omdat van Persie, misschien op influisteren van te Kloese, Timber de aanvoerdersband heeft afgenomen. Dan was het logisch geweest als hij dan Wellenreuther, Read, Steijn als aanvoerders had aangewezen. Nu ga je een nieuwe jongen meteen aanvoerder maken, niet wetende of hij de druk bij Feyenoord wel aankan. En zo'n jongen gaat natuurlijk zelf nooit nee zeggen.toolkist schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 10:44:
[...]
Of dat ie alleen goed kon presteren in een goed draaiend team, en niet de kar kan trekken (wat niet heel vreemd is overigens). Om dan meteen te stellen dat RvP hem "kapot" maakt?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Timber was een beetje een leider met een eigen mening, dat moet je natuurlijk niet hebben hè als je als trainer volledige regie wilt hebben. Dus dan moet je wel even een statement maken als je binnen komt.DutchOwnage schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:34:
Ik heb het altijd doodzonde gevonden dat ze Timber hebben laten gaan in de winterstop. We gaan zien of je dat mede heeft opgebroken aan het eind vd rit met betrekking tot plek 2.
Persoonlijk schrijf ik het vertrek van Timber direct op het conto van RvP.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Helemaal eens met dit standpoint. Het is een wonder dat we nog 2e staan. Met het van persiebal van de laatste weken is 6e/7e meer realistischOMX2000 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:13:
[...]
Van Persie heeft niet specifiek Steijn kapot gemaakt. Maar door zijn geklooi is Steijn wel collateral damage. Steijn is aanvoerder gemaakt omdat van Persie, misschien op influisteren van te Kloese, Timber de aanvoerdersband heeft afgenomen. Dan was het logisch geweest als hij dan Wellenreuther, Read, Steijn als aanvoerders had aangewezen. Nu ga je een nieuwe jongen meteen aanvoerder maken, niet wetende of hij de druk bij Feyenoord wel aankan. En zo'n jongen gaat natuurlijk zelf nooit nee zeggen.
In de tussentijd raakt, om nog steeds om onduidelijke redenen, iedereen om de haverklap geblesseerd. En links en rechts laten spelers ook wel blijken dat er iets niet goed gaat. Bijvoorbeeld een Smal die aangaf dat veel spelers op het randje zitten, en er soms net iets teveel gevraagd wordt.
Dus inmiddels is Steijn, die als ik het goed begrepen heb bij Twente zo'n beetje nooit geblesseerd was, ook de Sjaak. Waarschijnlijk ook omdat hij te snel weer na zijn blessure gebracht is.
Dus die hele perfomance staf presteert als poep. En dan helpt het niet dat van Persie ook nog een eigenwijs is, en door zijn wisselbeleid spelers naar de klote helpt. Met Read als groot voorbeeld daarvan.
En dat dan nu Steijn in Enschede gaat recoveren is ook heel bijzonder te noemen. Gast kan steeds 2 uur heen en 2 uur terugrijden daarvoor. En dat zegt dus ook genoeg over hoe het vertrouwen is in de mensen die het bij Feyenoord zouden moeten doen/kunnen.
Maar ik denk dat voor Steijn, Feyenoord in de huidige situatie te hoog gegrepen is. Ik denk dat de druk op hem te groot was/is. In het begin van het seizoen scoorde hij best wel een aantal keer, maar miste hij ook veel kansen die hij een half jaar eerder wel gemaakt zou hebben. En het is nu eenmaal een feit dat voor sommige spelers de aanvoerdersband een last kan zijn. Dat leek bij Timber in eerste instantie ook zo te zijn. Maar is in mijn ogen meer een natuurlijk leider dan Steijn. En dan kunnen mijn mede Feyenoord supporters misschien Timber wel hebben uitgekotst, maar je ziet aan alles dat er geen leider meer op het veld rondloopt. Dus ook niet Valente, want die liep tegen Twente ook een beetje verdwaald rond.
Natuurlijk verkoop je een speler die niet bij wil tekenen in de winterstop, zodat je er nog wat centen voor kan vangen.DutchOwnage schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:34:
Ik heb het altijd doodzonde gevonden dat ze Timber hebben laten gaan in de winterstop. We gaan zien of je dat mede heeft opgebroken aan het eind vd rit met betrekking tot plek 2.
Persoonlijk schrijf ik het vertrek van Timber direct op het conto van RvP.
Ik snap niet dat Feyenoord dit überhaupt toestaat.OMX2000 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:13:
En dat dan nu Steijn in Enschede gaat recoveren is ook heel bijzonder te noemen. Gast kan steeds 2 uur heen en 2 uur terugrijden daarvoor. En dat zegt dus ook genoeg over hoe het vertrouwen is in de mensen die het bij Feyenoord zouden moeten doen/kunnen.
Volgens mij was het helemaal geen uitgemaakte zaak dat ie niet bij wilde tekenen. Dat ie in de zomer zou vertrekken, dat was wel 100%. Maar de komst van RvP en de daaraan gekoppelde incidenten, met als klapstuk de soap rond de aanvoerdersband, heeft zijn vertrek deze winter zeer zeker bespoedigd. Als er een trainer had gezeten waar ie mee kon werken, had ie waarschijnlijk het seizoen nog wel afgemaakt, ongeacht dat ie deze zomer dan gratis de deur uit zou lopen. Hoeveel hebben ze nou helemaal gevangen voor 'm dan deze winter? Niet het bedrag waar ze op gehoopt hadden denk ik?toolkist schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 14:21:
[...]
Natuurlijk verkoop je een speler die niet bij wil tekenen in de winterstop, zodat je er nog wat centen voor kan vangen.
Ik weet dat ik Grim en Heitinga ook van alles verwijt, maar wat RvP hier allemaal toegeschreven krijgt is wel echt bizar. Is het ook zijn schuld als het regent?
Maar wat is dan specifiek niet zijn fout van wat er genoemd is? Je kunt het wel in het absurde trekken met die regen vergelijking maar dat maakt het volgens mij niet minder waar. Feiten zijn gewoon dat hij niet luistert naar zijn assistenten, dat hij iig twee spelers te vroeg weer heeft gebracht, dat hij Timber de band heeft ontnomen en die aan een speler heeft gegeven die nieuw bij de club was en hem later weer ontnomen. Dat zijn toch gewoon feiten? Grim en Heitinga bewezen gewoon hun onkunde wbt poppetjes op de juiste plek en hun gebrek aan tactisch vermogen en anticiperen. Dat heeft vPersie volgens mij ook. Maar ik ben oprecht heel benieuwd welke verwijten volgens jou dan niet de schuld zijn van vPersie.toolkist schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 14:21:
[...]
Ik weet dat ik Grim en Heitinga ook van alles verwijt, maar wat RvP hier allemaal toegeschreven krijgt is wel echt bizar. Is het ook zijn schuld als het regent?
Ach ja, SBS Shownieuws bestaat ook nog. Dat zet het eigenlijk wel in perspectief.toolkist schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 14:22:
[...]
Ik snap niet dat Feyenoord dit überhaupt toestaat.
XXXVI
Wie meer wil weten over dit schitterende debacle, kan in het AD een leuk artikel lezen over de kwestie SyNeo.Yakolev schreef op maandag 22 december 2025 @ 10:42:
Fortuna Sittard stopt razendsnel met hoofdsponsor syNeo na niet nakomen betalingsverplichtingen
https://www.limburger.nl/...lichtingen/116778994.html
Gelukkig heb ik al het uit tenue en 3rde shirtje![]()
Wat een treurnis weer...
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
D-e-n schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 17:09:
Zo te zien gelooft van Persie er zelf ook niet meer in. De smoezen komen nu kennelijk al vooraf.
Nu nog wachten tot ze in het Maasgebouw doorhebben dat dit niks meer wordt. Maar vermoedelijk landt het daar pas als zowel Ajax, NEC als Twente ons voorbij zijn.
https://www.vi.nl/nieuws/...-wedstrijden-in-nederland
Jullie zien het verkeerd mannen. Je moet in je oordeel wel de verzachtende omstandigheid meenemen dat Sterling pas in de derde week van zijn voorbereiding zitDutchOwnage schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 17:17:
Pfff. Lekker indekken voor een wedstrijd tegen de nr 16 van de ED. Flikker op man. Als je het zo lastig vindt, ga dan lekker op een terrasje zitten zondag. Daar beleef je hoogstwaarschijnlijk een stuk meer plezier aan.
Het was toch echt Sutalo en Baas die er niet bij zaten.Terranova schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:38:
Echt wat kut weer. Dat krijg je al je gaan spelen met Weghorst, Berghuis, Klaassen en Wijndal. Wat een fucking schande is dit
Tel daar Sutalo en Gaaij maar bij op. Simpelweg teveel middelmaat.Terranova schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:38:
Echt wat kut weer. Dat krijg je al je gaan spelen met Weghorst, Berghuis, Klaassen en Wijndal. Wat een fucking schande is dit
[ Voor 36% gewijzigd door ephymerous op 07-03-2026 16:43 ]
XXXVI
Dat kan best, maar je hoort gewoon niet met die spelers te spelen. Compleet Ajax onwaardig. Die kunnen nog niet eens mee bij het G team van de lokale voetbalverenigingHarribo schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:39:
[...]
Het was toch echt Sutalo en Baas die er niet bij zaten.
Mag ik zeggen dat ik het continue gedweep met Resink nu een beetje beu ben?
Heel sneu voor die jongen maar kom op hij leeft nog he?
Wijndal en erg zou ik ook niet blij van worden nee.Terranova schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:41:
[...]
Dat kan best, maar je hoort gewoon niet met die spelers te spelen. Compleet Ajax onwaardig. Die kunnen nog niet eens mee bij het G team van de lokale voetbalvereniging
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
Mister 1-0 met de 1-1...Gynnad schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:02:
Wie anders dan Klaassen, het werd tijd ook
Er wordt ontzettend gehaat altijd op Gaaei maar zijn voorzet is wel gewoon echt een wapen.jbdeiman schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:02:
Goal zat er wel aan te komen voor Ajax, weer Gaaie die een bal goed voor geeft.
Ik heb altijd zo over hem gedachtDutchOwnage schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:04:
Altijd maar die haat op Klaassen van de "kenners" hier. Elke keer als ik Ajax kijk scoort die gewoon z'n doelpuntjes.
Heb dat echt nooit begrepen. Volgens mij is ie goud waard voor dit Ajax.
Altijd weer scoreboard journalistiek. Leuk dat ie scoort, maar hij kan er geen pepernoot van en hoort niet bij Ajax te spelen. Kan je mij wel een "kenner" noemen, maar jij bent blijkbaar meer iemand die alleen kijkt naar het scoreboard. Meneer heeft 4 goals gemaakt, dat is niet bijzonder veelDutchOwnage schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:04:
Altijd maar die haat op Klaassen van de "kenners" hier. Elke keer als ik Ajax kijk scoort die gewoon z'n doelpuntjes.
Heb dat echt nooit begrepen. Volgens mij is ie goud waard voor dit Ajax.
Bij mooi weer zit ik inderdaad op het terras morgen ipv mijn weekend en humeur te verpesten door van persiebal te kijkenDutchOwnage schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 17:17:
Pfff. Lekker indekken voor een wedstrijd tegen de nr 16 van de ED. Flikker op man. Als je het zo lastig vindt, ga dan lekker op een terrasje zitten zondag. Daar beleef je hoogstwaarschijnlijk een stuk meer plezier aan.
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 07-03-2026 17:09 ]
Haaha. Mag ik ff lachen? Met je scoreboard journalistiekTerranova schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:06:
[...]
Altijd weer scoreboard journalistiek. Leuk dat ie scoort, maar hij kan er geen pepernoot van en hoort niet bij Ajax te spelen. Kan je mij wel een "kenner" noemen, maar jij bent blijkbaar meer iemand die alleen kijkt naar het scoreboard. Meneer heeft 4 goals gemaakt, dat is niet bijzonder veel
Je mag best lachen, past bij je gedrag om mensen als "kenners" te beoordelen.DutchOwnage schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:09:
[...]
Haaha. Mag ik ff lachen? Met je scoreboard journalistiek![]()
Ik ben geen Ajax volger, maar altijd als ik kijk zie ik hem scoren. Wat doet ie fout dat ie volgens jou niet in dit Ajax thuishoort?
Man man wat heb jij korte teentjes zeg dat je je zo aangesproken voelt. Zegt veel over jou.Terranova schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:11:
[...]
Je mag best lachen, past bij je gedrag om mensen als "kenners" te beoordelen.
Maar om je te beantwoorden:
Verstoppertje spelen, zich inhouden, slechte passes geven. Zeiken op anderen.
En dat als zogenaamd routinier.
Nou ik was de enige die aan het klagen was, niet zo moeilijk om te bedenken op wie jij doelde.DutchOwnage schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:13:
[...]
Man man wat heb jij korte teentjes zeg dat je je zo aangesproken voelt. Zegt veel over jou.
Maar hij scoort met regelmaat. Is dat niet wat uiteindelijk telt?
Nu was jij toevallig de enige die klaagt. Maar ik lees vaker dat sommige Ajaxieden hier hem niet pruimen. Het was dus niet specifiek op jou gericht.Terranova schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:17:
[...]
Nou ik was de enige die aan het klagen was, niet zo moeilijk om te bedenken op wie jij doelde.
[ Voor 20% gewijzigd door DutchOwnage op 07-03-2026 17:24 ]