Ik heb een zwak voor die gozer. Hij kan het bloed onder je nagels vandaan halen, maar ow zo lekker om 'm in je team te hebben. Verzaakt nooit.sNielz123 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:10:
[...]
Als iemand hem dan moet maken gun ik het Brian “pindakaas” Linsen
Wat te denken van... Scouts gaan niet over waarde van spelers? Dit soort redeneringen is gewoon zoeken naar een stok.Russel88 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 19:49:
Laatste scoutings verhaal die ik las, Borges werd door de scouting op 5 miljoen geschat, die jongen is voor het dubbele gehaald. Hoe kan dat?
Dat dus. Dan kan zichzelf op de borst kloppen voor de verkopen maar hij vergeet nieuwe potentiële verkopen te creëren.Russel88 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 19:49:
[...]
Kijk ook naar de leeftijden van de aankopen. Destijds was het motto om jonge talentvolle spelers te kopen, om daarna met winst te verkopen.
Afgelopen zomer zaten de aankopen rond de 25, daarvoor begin 20. In seizoen 22/23 was Dilrosun en Hancko de oudste spelers met 24.
De leeftijd bump is significant, want spelers tegen de 28 leveren gewoon stukken minder op.
Te Kloese de TD koopt dus spelers die een stuk ouder zijn en ik vind de kwaliteit nou niet veel hoger. Miskopen heb je altijd, maar als je in de pers blijft roepen dat de verkoop van bv een Geertruida of Hancko geen probleem zal zijn, want de vervangers zijn goed gescout.
Met wie kom je dan aan, 25 jarige Lotomba (1 jaar ouder dan Geertruida en kwalitatief een stuk minder), een 28 jarige rechrtsbenige Watanabe (1 jaar ouder dan Hancko). Dan heb je gewoon gefaald in mijn ogen.
En doodleuk en schaamteloos zeggen dat hij daar niet over heeft gesproken. Eigenlijk is dat gewoon een onvergeeflijke fout. Je hebt een lekker lopende dieselauto en gooit hem vol met benzine. Vind je het gek dat die stuk gaat. Er zijn mensen voor minder ontslagen.In de pers veren in je eigen reet steken hoe goed je de vervanger van Slot hebt geanalyseerd en gescout en opeens blijkt die man met een heel andere systeem te spelen dan Feyenoord gewend is , tja....
Dit. Hij viel mij tegen Ajax ook alweer op. Continu rennen, continu zuigen, continu dreigend. 35 jaar en zit meer gif en energie in dan in menig jonkie.DutchOwnage schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:13:
[...]
Ik heb een zwak voor die gozer. Hij kan het bloed onder je nagels vandaan halen, maar ow zo lekker om 'm in je team te hebben. Verzaakt nooit.
Doet mij terugverlangen naar de tandem Linssen - Toornstra. Die twee waren schijnbaar ook boezemvrienden en elkaar continu aan het sarren en opnaaien. Ooit een fantastisch artikel over gelezen.
Scouts vermelden bij het aandragen van de speler in welke categorie hij zit: een absolute versterking, jong talent of eentje die je eventueel goedkoop kunt oppikken. Als de scouting hem dan in het laatste hokje zegt dan moet je die niet kopen alsof het er eentje uit de eerste categorie istoolkist schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:14:
[...]
Wat te denken van... Scouts gaan niet over waarde van spelers? Dit soort redeneringen is gewoon zoeken naar een stok.
Weet niet of je Disney+ hebt, maar daar is een serie over Feyenoord onder Advocaat toen. Kapot gelachen toen.donleone83 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:17:
[...]
Dit. Hij viel mij tegen Ajax ook alweer op. Continu rennen, continu zuigen, continu dreigend. 35 jaar en zit meer gif en energie in dan in menig jonkie.
Doet mij terugverlangen naar de tandem Linssen - Toornstra. Die twee waren schijnbaar ook boezemvrienden en elkaar continu aan het sarren en opnaaien. Ooit een fantastisch artikel over gelezen.
Ook leuk in de media.DutchOwnage schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:13:
[...]
Ik heb een zwak voor die gozer. Hij kan het bloed onder je nagels vandaan halen, maar ow zo lekker om 'm in je team te hebben. Verzaakt nooit.
Hij is een beetje irritant op het veld maar meer een soort jongensachtige kattenkwaad. Irritant maar niet gemeen.
Of PSV walst er over heen. Wat een vrijheid.
[ Voor 29% gewijzigd door DutchOwnage op 03-03-2026 20:22 ]
Tja als je als Nec stil blijft staan en niet verdedigt..Lt. Big Mack schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:22:
Lekker Man!
Ik ook.DutchOwnage schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:13:
[...]
Maar dat bloed onder je nagels vandaan halen doet hij wel binnen de grenzen vind ik , het is geen Goes.
Moet je cadeautje nog wel uitpakkenHarribo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:23:
[...]
Tja als je als Nec stil blijft staan en niet verdedigt..
Oh ja daar was het!! Linssen ging Advocaat na doen ofzo toch?DutchOwnage schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:19:
[...]
Weet niet of je Disney+ hebt, maar daar is een serie over Feyenoord onder Advocaat toen. Kapot gelachen toen.
Fantastisch inkijkje in de club was dat. Net als Sunderland til I die. Dat Arnesen aan alle jeugdtrainers vraagt: “maar als Feyenoord, wat voor voetbal staan we nou voor? Wat willen we door de hele jeugdopleiding heen spelen?” en het dan ijzig stil wordt en niemand iets zegt of enig idee heeft. Geweldige televisie.
Zeker!
Ik hoop dat de wedstrijd spannend blijft.
Psv is vaak zoveel beter dan de rest
Ja idd! Was geen al te best jaar, maar een fascinerend inkijkje was het zeker.donleone83 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:26:
[...]
Oh ja daar was het!! Linssen ging Advocaat na doen ofzo toch?
Fantastisch inkijkje in de club was dat. Net als Sunderland til I die. Dat Arnesen aan alle jeugdtrainers vraagt: “maar als Feyenoord, wat voor voetbal staan we nou voor? Wat willen we door de hele jeugdopleiding heen spelen?” en het dan ijzig stil wordt en niemand iets zegt of enig idee heeft. Geweldige televisie.
Zou er veel voor over hebben om nu een camerateam bij Feyenoord te zetten...en dan ook echt all access geven
[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 03-03-2026 20:31 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Leuk voor de neutrale toeschouwer maar ik ga 10 jaar ouder worden
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Deze of Liverpool straks.. lastige keuze.Hupske schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:41:
Wat een geweldige wedstrijd om te kijken. Heerlijk tempo en met mooie aanvallen.
Helaas geen PIP, omdat elke dienst een eigen app heeft.
Waarom PSV altijd het zich lastig moet maken, geen idee. Al is NEC dit seizoen wel in vorm.
Liverpool al maanden geen goede/leuke wedstrijd zien spelen. Keuze lijkt mij makkelijk.HollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:47:
[...]
Deze of Liverpool straks.. lastige keuze.
Helaas geen PIP, omdat elke dienst een eigen app heeft.
Waarom PSV altijd het zich lastig moet maken, geen idee. Al is NEC dit seizoen wel in vorm.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit is de eerste goede wedstrijd na het weekend uit de Eredivisie gok ik? Ajax en Feyenoord waren echt niet leuk om te zien. Guilet die dan wel zeurt over het niveau Arsenal - Chelsea.. maar niet van zijn vriend VP.Hupske schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:49:
[...]
Liverpool al maanden geen goede/leuke wedstrijd zien spelen. Keuze lijkt mij makkelijk.
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Ik denk dat we zo'n wedstrijd inderdaad nog lang zullen herinneren.Wokschotel schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:52:
Mwoah, haalt het qua amusement niet bij PEC-Ajax natuurlijk.
Als Ajax of Feyenoord niet voor Schreuder gaan zijn ze gek! Dit niveau is 100x beter dan wat, laat ik het ff bij Feyenoord houden, mijn club laat zien. Terwijl de selectie van NEC niet beter is maar WEL weet waar het aan toe is bij iedere wedstrijd.HollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:51:
[...]
Dit is de eerste goede wedstrijd na het weekend uit de Eredivisie gok ik? Ajax en Feyenoord waren echt niet leuk om te zien. Guilet die dan wel zeurt over het niveau Arsenal - Chelsea.. maar niet van zijn vriend VP.
Verder leuke wedstrijd!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Geloof dat je als Psv supporter nationaal weinig te klagen hebt?ElPaco schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:45:
Weer eens een speler die de goal van zijn leven tegen PSV maakt. Je verwacht het niet...
Niet alles is voor Bassie he?
Psv gaat die CL wel halen, ik zou het leuk vinden als Nec de knvb beker wint.
Hoe gekleurd is je bril? Mag blij zijn dat hij geen rood krijgt. Zou ik ook wat zwaar vinden, maar hij kan hem geven.sNielz123 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:18:
Is niet eens een overtreding
Nou ja, ze staan idd ruim bovenaan, maar het spel is de laatste tijd vaak niet om aan te zien. Er mag toch best geklaagd worden op zo'n moment? Of mag dat alleen als het niet aan te gluren spel gepaard gaat met slechte resultaten?Harribo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:00:
[...]
Geloof dat je als Psv supporter nationaal weinig te klagen hebt?
Niet alles is voor Bassie he?
Psv gaat die CL wel halen, ik zou het leuk vinden als Nec de knvb beker wint.
En het gaat vooral om dat Jan en allemaal besluit dat tegen PSV het moment is om wereldgoals te maken. Nu deze, maar vooral die vorige week van Volendam.
Best wel heel erg rood wit gekleurd 😁donleone83 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:19:
[...]
Hoe gekleurd is je bril? Mag blij zijn dat hij geen rood krijgt. Zou ik ook wat zwaar vinden, maar hij kan hem geven.
Dat zou hij gekregen hebben als Chery de bal nog had gehad. Die had hij niet dus werd het geel. Zo hoorde ik de uitleg.sNielz123 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:19:
Als het wel een overtreding is moet je rood geven
Gozu... Nog wat (waarom heet die man niet de Vries) fluit wel goed tot nu toe vind ik.
Edit : ah goed gedaan van Nec.
Psv moet ervoor vechten
En we zijn er nog niet. Op zeker dat PSV nog wel scoort minstens 1 keer.
Wel Eindhoven rood-wit.
Daarnaast heb ik nog een seizoenskaart voor het uitvak van de arena hier op de bank 😁
Edit: misschien heb ik je sarcasme niet begrepen 😂
[ Voor 9% gewijzigd door sNielz123 op 03-03-2026 21:26 ]
Moet je eerst afstoffen zeker aangezien je van winnen houdtsNielz123 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:26:
[...]
Wel Eindhoven rood-wit.
Daarnaast heb ik nog een seizoenskaart voor het uitvak van de arena hier op de bank 😁
Wat een verschil, in alles.
Kan Feyenoord niet gewoon Schreuder halen en dat halve team meenemen? Good old Linssen in de spits, Sano die gewoon weer Japans kan praten, de vleugels die een man kunnen uitspelen en verdedigend niet verzaken en dan Lebreton als de volgende groeibriljant.
Ik ben echt onder de indruk.
Lopen we serieus niet te hard van stapel? Ik weet nog dat GAE vorig seizoen opeens een top 5 club zou zijn.donleone83 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:28:
NEC speelt echt volgas voetbal. Prachtig om te zien. Als je dan die slappe hap bij Feyenoord en Ajax ziet… op basis van het vertoonde spel verdient NEC die CL plek.
Kan Feyenoord niet gewoon Schreuder halen en dat halve team meenemen? Good old Linssen in de spits, Sano die gewoon weer Japans kan praten, de vleugels die een man kunnen uitspelen en verdedigend niet verzaken en dan Lebreton als de volgende groeibriljant.
Ik ben echt onder de indruk.
Ik gun het NEC/GAE echt heel erg, maar what comes up, must go down.
Ik zit hier thuis met twee Ajacieden (vrouw en zoon). Dus het is vooral een leuk spelletje om elkaar wat te jennen.Harribo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:27:
[...]
Moet je eerst afstoffen zeker aangezien je van winnen houdt
Verder hou ik van leuk voetbal, en als NEC vanavond beter is dan is dat maar zo. Hebben een leuk seizoen en verdienen ook wel wat resultaat. Tweede plek of de beker.
Feyenoord komt er ook wel weer bovenop. Geduld.DutchOwnage schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:27:
Maar echt hoor. Ik kijk met jaloezie naar dit NEC. In alle aspecten onvergelijkbaar met hoe die van Feyenoord op dit moment hun wedstrijden beleven...
Wat een verschil, in alles.
Misschien is dan Nec leeg gekocht en niks meer.
Voetbal is zeer veranderlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 03-03-2026 21:32 ]
NEC voetbalt gewoon echt goed. Er zit een heel duidelijk idee en plan achter en iedereen weet wat hij moet doen. Ze doen mij een beetje denken aan Leicester City in dat ene droomseizoen. Op alles lopen, overal fel op en continu blijven gaan. Dan is Linssen de Nederlandse VardyHollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:30:
[...]
Lopen we serieus niet te hard van stapel? Ik weet nog dat GAE vorig seizoen opeens een top 5 club zou zijn.
Ik gun het NEC/GAE echt heel erg, maar what comes up, must go down.
Niet onder onze huidige trainer...echt niet.Harribo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:30:
[...]
Feyenoord komt er ook wel weer bovenop. Geduld.
Misschien is dan Nec leeg gekocht en niks meer.
Voetbal is zeer veranderlijk
Over de wedstrijden van Feyenoord hangt een soort grauwe sluier.
[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 03-03-2026 21:35 ]
Ik deel helemaal wat je zegt, en we moeten daar nu ook van genieten (van FEY/AJA komt het mooie voetbal niet, en PSV is wel erg wisselvallig).donleone83 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:32:
[...]
NEC voetbalt gewoon echt goed. Er zit een heel duidelijk idee en plan achter en iedereen weet wat hij moet doen. Ze doen mij een beetje denken aan Leicester City in dat ene droomseizoen. Op alles lopen, overal fel op en continu blijven gaan. Dan is Linssen de Nederlandse Vardy
Maar ook bij LEI, GAE, en straks NEC, zie ik supporters de bussen alweer opwachten.
Ongetwijfeld. En daarom moet je er extra van genieten zolang het kan. Het geeft toch een beetje kleur aan de toch al fletse Eredivisie.HollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:34:
[...]
Ik deel helemaal wat je zegt, en we moeten daar nu ook van genieten (van FEY/AJA komt het mooie voetbal niet, en PSV is wel erg wisselvallig).
Maar ook bij LEI, GAE, en straks NEC, zie ik supporters de bussen alweer opwachten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
/sarcasm
sNielz123 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:38:
Ik heb net pindakaas genoemd bij Linssen, maar hij smeerde mosterd op zijn enkel toen hij geblesseerd was
Gozer spoort niet. Op een goeie manier.
[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 03-03-2026 21:42 ]
Net als Ajax de afgelopen drie beker edities toch?Typhone schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:40:
Typisch PSV dit weer. Alles op alles voor de competitie en de beker laten ze schieten
/sarcasm
Leuke actie van die buitenspeler, valt goed in (te lang naam).
Nam teveel tijd denk ikDutchOwnage schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:44:
Pff alleen op de keeper. Had m moeten zijn hoor.
Van persie moet nog leren. Ik heb nog wel vertrouwen.DutchOwnage schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:33:
[...]
Niet onder onze huidige trainer...echt niet.
Over de wedstrijden van Feyenoord hangt een soort grauwe sluier.
Hij heeft alles mee. Ook zijn fysiek. In een dominant team in de PL kan hij denk ik ook aanhaken. Enige twijfel is zijn leeftijd. Al 25. Kan hij nog die stap zetten? Zich nog aanpassen aan een hoger tempo, hogere intensiteit?HollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:47:
Kan Saibari een niveau hoger? Het lijkt een speler voor de Duitse of Franse competitie.
Leuke actie van die buitenspeler, valt goed in (te lang naam).
Je hebt gelijk. Pepi heeft nog niet gescoord dus dat gaat sowieso nog gebeuren.sNielz123 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:46:
PSV gaat dadelijk scoren en dan nog een spannende verlenging. Dan heb ik liever dat ze verliezen 😁
Die van Forest doet het ook goed. Het loopt alleen voor geen meter bij de club en die gaan er ook wel uit.donleone83 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:49:
[...]
Hij heeft alles mee. Ook zijn fysiek. In een dominant team in de PL kan hij denk ik ook aanhaken. Enige twijfel is zijn leeftijd. Al 25. Kan hij nog die stap zetten? Zich nog aanpassen aan een hoger tempo, hogere intensiteit?
Misschien iets voor de middenmoot, Sunderland of Leeds? Beetje vecht voetbal ook.
Ik weet het niet. Hij blinkt ook technisch en qua inzicht echt uit. Dan kan je beter bij een team spelen wat veel de bal heeft.HollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:51:
[...]
Die van Forest doet het ook goed. Het loopt alleen voor geen meter bij de club en die gaan er ook wel uit.
Misschien iets voor de middenmoot, Sunderland of Leeds? Beetje vecht voetbal ook.
Je denkt echt top 7?donleone83 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:52:
[...]
Ik weet het niet. Hij blinkt ook technisch en qua inzicht echt uit. Dan kan je beter bij een team spelen wat veel de bal heeft.
Jetro ziet er afgetraind uit.. 6 minuten vind ik erg kort.
Ik denk het wel. Bij Liverpool ofzo. Waar loopvermogen en pressie belangrijk is maar je ook spelers zoekt die heel goed tussen de linies kunnen spelen en een wedstrijd kunnen lezen.HollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:53:
[...]
Je denkt echt top 7?
Jetro ziet er afgetraind uit.. 6 minuten vind ik erg kort.
Daar twijfel ik echt over. Hij moet nog een stapje er tussen doen. Gravenberch deed dat ook.donleone83 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:56:
[...]
Ik denk het wel. Bij Liverpool ofzo. Waar loopvermogen en pressie belangrijk is maar je ook spelers zoekt die heel goed tussen de linies kunnen spelen en een wedstrijd kunnen lezen.
Dat gaat niet meer goed komen denk ik. Wel mooie actie.
Ik vind het een tikkeltje overdreven, het is geen Spakenburg dat wint van PSV.DutchOwnage schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:57:
Geweldig hoe het publiek het niet meer heeft van de spanning. Die gezichten
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wel mooi. Kan NEC voor de zesde keer een bekerfinale gaan verliezenHollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:59:
[...]
Ik vind het een tikkeltje overdreven, het is geen Spakenburg dat wint van PSV.
Zo slecht was het nou ook weer niet.Harribo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:58:
Niveau voorzetten van Psv zijn die van fc Groningen... Dan ziet het er niet best uit voor PSV
De bekerfinale staat op het spel en je speelt tegen de kampioen van Nederland...noem dat maar overdrevenHollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:59:
[...]
Ik vind het een tikkeltje overdreven, het is geen Spakenburg dat wint van PSV.
Haha ja... Mooie overwinning maar ze zijn er nog niet natuurlijkdonleone83 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:59:
[...]
Wel mooi. Kan NEC voor de zesde keer een bekerfinale gaan verliezen
nggyu nglyd
Vind het maar een rare gozer.
Die pakken AZ wel hoor.donleone83 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:59:
[...]
Wel mooi. Kan NEC voor de zesde keer een bekerfinale gaan verliezen
Bal moet in het spel zijn.HollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:00:
Ik snap echt niets dan deze scheidsrechter. Hij fluit niet af, laat daarna de keeper uittrappen, en fluit dan af.
nggyu nglyd
Telstar bedoel je?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Veerman tegen de eerste nec speler aan, Perišić hoog over alles en iedereen.
Hier in Groningen zijn we dat wel gewend, maar voor PSV...
Denk je?
Kan hoor. Blijft bekervoetbal, dat zie je vandaag. Maar gok toch op AZ.
[ Voor 20% gewijzigd door DutchOwnage op 03-03-2026 22:04 ]
Ben het met je eens hoor. Erg knap, en PSV was echt nergens.Ruzor schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:00:
[...]
De bekerfinale staat op het spel en je speelt tegen de kampioen van Nederland...noem dat maar overdreven
Dus zeker mooi, en daarom vind ik ook dat de beker moet blijven. Zo stom dat sommige dat willen opgeven.
Misschien toch een te harde klap gehad op z'n achterhoofd aan het beginHarribo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:02:
[...]
Veerman tegen de eerste nec speler aan, Perišić hoog over alles en iedereen.
Hier in Groningen zijn we dat wel gewend, maar voor PSV...
[Voetbal] Nationale scheidsrechters discussie seizoen 2025/2026HollowGamer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:00:
Ik snap echt niets dan deze scheidsrechter. Hij fluit niet af, laat daarna de keeper uittrappen, en fluit dan af.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken