[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 205 ... 221 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-03 23:11
Ziet er echt slecht uit bij Dest. Als je em niet meer kan belasten, dan weet je het eigenlijk wel

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-04 09:12
Die had erin gemogen

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:03
PSV moet niet teveel breien. Daardoor is het volgens mij maar 1-1.

• Lt. Big Mack
Goes being Goes

• mavaros
Goede redding van de doelman van PSV. Nu moet hij nog leren meevoetballen.

En 2-1.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:44

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

AZ heeft last van een oude voetbalwet...

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Lt. Big Mack
Eigenlijk totaal niet verdiend, maar toch lekker

• mavaros
Saibari valt weer op, wegens zijn nare opgefoktheid. Deed hij ook is de Afrika Cup tijdens het handdoekincident.

Een enorm verschil met spelers als Pericic of Veerman.

[ Voor 20% gewijzigd door mavaros op 07-03-2026 21:59 ]

• Lt. Big Mack
Had zo in een Snickers reclame gepast ;)

Veerman en Perisic weer mega belangrijk. Kovar gelukkig 2e helft vaker z'n niveau gehaald, want was hard nodig. Verdediging was weer bijna niet bestaand

[ Voor 66% gewijzigd door Lt. Big Mack op 07-03-2026 22:05 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:33
OMX2000 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:13:
[...]

Van Persie heeft niet specifiek Steijn kapot gemaakt. Maar door zijn geklooi is Steijn wel collateral damage. Steijn is aanvoerder gemaakt omdat van Persie, misschien op influisteren van te Kloese, Timber de aanvoerdersband heeft afgenomen. Dan was het logisch geweest als hij dan Wellenreuther, Read, Steijn als aanvoerders had aangewezen. Nu ga je een nieuwe jongen meteen aanvoerder maken, niet wetende of hij de druk bij Feyenoord wel aankan. En zo'n jongen gaat natuurlijk zelf nooit nee zeggen.

In de tussentijd raakt, om nog steeds om onduidelijke redenen, iedereen om de haverklap geblesseerd. En links en rechts laten spelers ook wel blijken dat er iets niet goed gaat. Bijvoorbeeld een Smal die aangaf dat veel spelers op het randje zitten, en er soms net iets teveel gevraagd wordt.

Dus inmiddels is Steijn, die als ik het goed begrepen heb bij Twente zo'n beetje nooit geblesseerd was, ook de Sjaak. Waarschijnlijk ook omdat hij te snel weer na zijn blessure gebracht is.

Dus die hele perfomance staf presteert als poep. En dan helpt het niet dat van Persie ook nog een eigenwijs is, en door zijn wisselbeleid spelers naar de klote helpt. Met Read als groot voorbeeld daarvan.

En dat dan nu Steijn in Enschede gaat recoveren is ook heel bijzonder te noemen. Gast kan steeds 2 uur heen en 2 uur terugrijden daarvoor. En dat zegt dus ook genoeg over hoe het vertrouwen is in de mensen die het bij Feyenoord zouden moeten doen/kunnen.

Maar ik denk dat voor Steijn, Feyenoord in de huidige situatie te hoog gegrepen is. Ik denk dat de druk op hem te groot was/is. In het begin van het seizoen scoorde hij best wel een aantal keer, maar miste hij ook veel kansen die hij een half jaar eerder wel gemaakt zou hebben. En het is nu eenmaal een feit dat voor sommige spelers de aanvoerdersband een last kan zijn. Dat leek bij Timber in eerste instantie ook zo te zijn. Maar is in mijn ogen meer een natuurlijk leider dan Steijn. En dan kunnen mijn mede Feyenoord supporters misschien Timber wel hebben uitgekotst, maar je ziet aan alles dat er geen leider meer op het veld rondloopt. Dus ook niet Valente, want die liep tegen Twente ook een beetje verdwaald rond.
Het komt erop neer dat er iets heel goed mis is binnen de club en het enige wat gaat helpen een zuivering is van de gehele top.

DTK weg, v Persie weg en weer terug naar de filosofie onder Arnesen.

PSV wint weer eens lucky, Ajax verliest. Feyenoord zal dus ook niet winnen morgen, want stel je voor dat we eens die voorsprong uitbouwen.....

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 18:18
Perisic op zijn 37e zo belangrijk in deze wedstrijd. Hij is ook nog zo fit voor zijn leeftijd. Die gaan ze missen als hij weggaat.

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-04 20:58
Mag ik zeggen dat Ajax nog een bijzonder moeilijk resterende programma hebben. Die krijgen het nog knap lastig om 2e te worden. Zeker met de top 7 dichter op elkaar kruipen

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:37
Soulizer schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 23:57:
Mag ik zeggen dat Ajax nog een bijzonder moeilijk resterende programma hebben. Die krijgen het nog knap lastig om 2e te worden. Zeker met de top 7 dichter op elkaar kruipen
Iets zegt me dat ze juist tegen PSV (die hoeven niet meer) en Feyenoord (logisch....) gewoon drie punten pakken.

• DutchOwnage
  • Laatst online: 16:34
Sineplex schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 23:54:
Perisic op zijn 37e zo belangrijk in deze wedstrijd. Hij is ook nog zo fit voor zijn leeftijd. Die gaan ze missen als hij weggaat.
Dat is het resultaat van gewoon altijd goed en gedisciplineerd voor je lichaam zorgen. Wij hadden in een Hancko ook zo iemand. Nu hebben wij een Sterling :')

Op voorspraak van RvP. Want die kon hem nog uit zijn tijd dat ie zelf nog voetbalde d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 08-03-2026 00:32 ]

• DutchOwnage
D-e-n schreef op zondag 8 maart 2026 @ 00:00:
[...]

Iets zegt me dat ze juist tegen PSV (die hoeven niet meer) en Feyenoord (logisch....) gewoon drie punten pakken.
Nah. PSV laat een wedstrijd tegen Ajax echt niet lopen hoor omdat ze niet meer hoeven. Daar spelen toch wat andere sentimenten.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:33
Inmiddels doet Grim het slechter san Heitinga. Waarom hadden ze die ook alweer ontslagen?

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 07-04 09:47
bennieeee schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 19:02:
De nummer 9! kan op 7 punten komen van Ajax. Als je dat programma van Ajax nog ziet in deze vorm. Pfoe dat kan echt lelijk worden.
Ik heb mijzelf er eigenlijk wel bij neergelegd dat Ajax volgend jaar niet in Europa te zien zal zijn.

Gaat nog jaren duren voordat Ajax weer structureel voor de top 3 gaat meedoen. Club is inmiddels wel op stervens na dood.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
LZ86 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 06:55:
Inmiddels doet Grim het slechter san Heitinga. Waarom hadden ze die ook alweer ontslagen?
Omdat die het al heel slecht deed. Dat Grim nog trainer is, is al een mirakel op zich.

Met Grim-bal gaat p2 niet meer gebeuren.

[ Voor 7% gewijzigd door JanW op 08-03-2026 08:23 ]

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Omdat Heitinga niets heeft van een trainer?

Verwijderd

De resultaten onder Grim in de competitie zijn nooit beter geweest dan die van John.

• Gonadan
  • Laatst online: 18:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Twijfel je oprecht of dat ontslag terecht was? :?

Je had Grim alleen nooit langer dan de winterstop moeten laten zitten. En als je een langer verblijf toen al als optie zag had je nooit voor Grim moeten kiezen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:02
Verwacht niet dat Grim ontslagen wordt, dan hadden we inmiddels wel al wat gehoord... We gaan gewoon door op dezelfde weg, op naar plek 6! d:)b

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 07-04 09:47
Gynnad schreef op zondag 8 maart 2026 @ 12:11:
Verwacht niet dat Grim ontslagen wordt, dan hadden we inmiddels wel al wat gehoord... We gaan gewoon door op dezelfde weg, op naar plek 6! d:)b
Plek 9 staat op 7 punten. Dus nog net linkerrijtje. Toppers.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
#IsGrimalontslagen?

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 8 maart 2026 @ 10:06:
[...]

Twijfel je oprecht of dat ontslag terecht was? :?

Je had Grim alleen nooit langer dan de winterstop moeten laten zitten. En als je een langer verblijf toen al als optie zag had je nooit voor Grim moeten kiezen.
Niet langer dan de winterstop? How about niet langer dan anderhalve wedstrijd?

• D-e-n
Alleen een hashtag is een beetje slappe hap. Bij Feyenoord hebben we gewoon een webadres :)
https://isvanpersiealontslagen.nl

Deze is netjes bijgehouden overigens
https://issjaaktroostalweg.nl

[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 08-03-2026 12:58 ]

• Gonadan
  • Laatst online: 18:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Vandaag is Cruijff aan het bellen en puntjes op de i aan het zetten, morgen komt het nieuws.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
Gonadan schreef op zondag 8 maart 2026 @ 13:07:
[...]

Vandaag is Cruijff aan het bellen en puntjes op de i aan het zetten, morgen komt het nieuws.
Ik hoop dat Cruijf geld aan het verzamelen is om Van Persie over te nemen van ons.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 8 maart 2026 @ 12:57:
[...]

Alleen een hashtag is een beetje slappe hap.
Past toch precies bij Ajax momenteel?

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:13

gws24

Thinking is hard!

Gynnad schreef op zondag 8 maart 2026 @ 12:11:
Morgen is de BAVA waar Cruijff pas officieel benoemd wordt tot statutair directeur en dus echte tekenbevoegdheid heeft. Ik heb nog een kleine hoop dat hij na zijn officiële benoeming gaat doorpakken.

edit:
[...]

Laten we het hopen want het kan zo echt niet langer.

[ Voor 23% gewijzigd door gws24 op 08-03-2026 14:20 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• DutchOwnage
Ik denk dat ie niet anders kan. Gisteren het interview met Grim even gekeken na afloop vd wedstrijd, op mij komt ie over alsof ie het zelf ook niet meer weet.

Bij RvP is het anders. Die denkt dat ie het weet, en blijft daar in volharden. Misschien is dat nog wel erger.

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 8 maart 2026 @ 14:22:
Ik denk dat ie niet anders kan. Gisteren het interview met Grim even gekeken na afloop vd wedstrijd, op mij komt ie over alsof ie het zelf ook niet meer weet.

Bij RvP is het anders. Die denkt dat ie het weet, en blijft daar in volharden. Misschien is dat nog wel erger.
Niet meer? Dat impliceert dat ie ooit wel een idee heeft gehad.

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

Voetbal nog geeneens opgezet en al 0-2 achter.

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:40
[...]

Meen je dat er iets speelt of is dit pure hoop?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Volgens VI liveblog St Juste geblesseerd aan zijn hamstring; wat onverwacht..

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• sNielz123
Twente doet goede zaken.
Nu Feyenoord nog verliezen vandaag en winst voor NEC en de strijd voor plek twee is helemaal aan.
Wordt het toch nog spannend deze competitie.

• sNielz123
Ajax heeft alleen nog “makkelijke” tegenstanders aan NAC, Heerenveen en Heracles. De andere 5 wedstrijden is allemaal plek 1 t/m 8.
Ik zie die tweede plek ook niet gebeuren. Ze kijken beter naar beneden dan naar boven op de ranglijst.

• D-e-n
Sterling in de basis vandaag. Nu gaan we het dus zien of niet..... (wat waarschijnlijker is)

• Russel88
sNielz123 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 15:50:
Ajax heeft alleen nog “makkelijke” tegenstanders aan NAC, Heerenveen en Heracles. De andere 5 wedstrijden is allemaal plek 1 t/m 8.
Ik zie die tweede plek ook niet gebeuren. Ze kijken beter naar beneden dan naar boven op de ranglijst.
Jij hebt de pers conferentie van Van Persie niet gezien. Als je hem zo hoort zou je bijna denken dat NAC met straat lengte kampioen wordt ipv PSV.

• Russel88
D-e-n schreef op zondag 8 maart 2026 @ 15:52:
Sterling in de basis vandaag. Nu gaan we het dus zien of niet..... (wat waarschijnlijker is)
Mooi man. Hebben we überhaupt wel eens 2 keer op rij met dezelfde selectie gespeeld.
Ik verwacht maximaal 1 punt, maar het zou geweldig zijn om te winnen en 7 punten los te staan van Ajax.
Van Persie wordt steeds gekker en ik verwacht dat we steeds minder punten gaan halen met zijn gameplans.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:38
Wat haalt Telstar opeens uit!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17:39
Winnen zou lekker zijn voor de ranglijst, de pijn van een verlies zou wel eens flink verzacht kunnen worden door een ontslag van Van Persie.

Het zal dus wel gelijk worden zodat beiden niet gebeuren.

• toolkist
  • Niet online
Vld1989 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 16:21:
Winnen zou lekker zijn voor de ranglijst, de pijn van een verlies zou wel eens flink verzacht kunnen worden door een ontslag van Van Persie.

Het zal dus wel gelijk worden zodat beiden niet gebeuren.
Die pijn is allang verzacht dankzij verlies Ajax ;)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Jaaa deze gaan we winnen!! Ueda gaat scoren. Assist Sterling! Kan niet meer mis gaan. *O*

• DutchOwnage
Lekkerboeie86 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 16:28:
Jaaa deze gaan we winnen!! Ueda gaat scoren. Assist Sterling! Kan niet meer mis gaan. *O*
Zal die eerst z'n mannetje voorbij moeten zien te komen...Dat heb ik nog niet gezien.

Ik hoop ook op een overwinning hoor. Zie het alleen niet echt gebeuren.

• Russel88
DutchOwnage schreef op zondag 8 maart 2026 @ 16:37:
[...]

Zal die eerst z'n mannetje voorbij moeten zien te komen...Dat heb ik nog niet gezien.

Ja. Ik lees in een nieuws berichten kop : Van Persie verwacht een vecht wedstrijd, Sterling in de basis.
Ik heb er geen verstand van, maar een fysiek niet fitte speler in de basis zetten in een vecht wedstrijd...

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 8 maart 2026 @ 16:37:
[...]

Wel joh! We gaan er 3 op rij winnen. Fijne wedstrijd!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:26
sNielz123 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 15:50:
Voor Ajax zijn er geen makkelijke tegenstanders. Zeker niet zolang Grim aanblijft maar ook met een vervanger zet ik mijn geld inmiddels op plek 5.

XXXVI

• DutchOwnage
Lekkerboeie86 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 16:28:
Ueda heb je alvast goed d:)b

Nou dat andere nog.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:51

Agent47

I always close my contracts.

Hahaha ja hoor wat een geluk weer

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• mavaros
Hup NAC!

• DutchOwnage
-O- ;(

• DutchOwnage
Maar wat voegt die Sterling nou helemaal toe eigenlijk? Hij mist de snelheid en ik vindt 'm ook niet zo soepel bewegen. Ik mis Sauer daar.

• Agent47

Agent47

Beauty !

• DutchOwnage
Zeker mooie goal zeg. Dat kleine schijnbewegingkje ook.

• mavaros
Hup NAC!!

• Agent47

Agent47

Lekker gedekt

• DutchOwnage
Pffffff...

Ik wou net gaan typen dat het eigenlijk best wel een prima eerste helft was van Feyenoord.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:18
DutchOwnage schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:25:
Pffffff...

Ik wou net gaan typen dat het eigenlijk best wel een prima eerste helft was van Feyenoord.
Is wel eens minder geweest dit seizoen. Maar het is toch ook wel Slotbal, waar we de kansen door niet te verdedigen wel heel groot maken en we dus ook gemakkelijk goals tegen krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door jbdeiman op 08-03-2026 17:28 ]

• Agent47

Agent47

Dat NAC is niet normaal slecht. Amper balbezit, Twee keer op goal schieten en twee doelpunten. Zegt genoeg over dit Feyenoord ook,

• D-e-n
En de organisatie is de taak van een TRAINER en onze trainer bakt daar geen zak van. Prutser

• D-e-n
jbdeiman schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:25:
[...]

Is wel eens minder geweest dit seizoen. Maar het is toch ook wel Slotbal, waar we de kansen door niet te verdedigen wel heel groot maken en we dus ook gemakkelijk goals tegen krijgen.
Bij Slot was de defensie volgens mij prima in orde en echt geen gatenkaas tegen degradatiekandidaten

• jbdeiman
D-e-n schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:29:
[...]

Bij Slot was de defensie volgens mij prima in orde en echt geen gatenkaas tegen degradatiekandidaten
Maar onder slot was er ook een mindere fase, waarbij elke kans van een tegenstander (net als Nac nu) een goal tegen was.

• Agent47

Agent47

Ik geef het op met dit team

• DutchOwnage
Ongehoord.

• epicfailguy23
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:41
Kan beter v Persie zelf niet invallen ipv sterling..

12,4kWp zon: Z.O. 6300WP Z.W. 6160WP |Balans energie 48,2kWh batterij |

• mavaros
Arm Feyenoord tot nu toe.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:14

OMX2000

By any means necessary...

Je voetbalt niet slecht, maar verdedigd echt kinderlijk slecht.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• D-e-n
Voorspelling: in de tweede helft kakken we weer helemaal in en uiteindelijk scoort NAC dan nog eens.

Ps.
Ben ik de enige Feyenoorder die liever verliest dan gelijkspeelt?

• epicfailguy23
Weer zin lekkere voorzet. Lijkt wel of lotomba op links staat..

• Agent47

Agent47

Haha je krijgt een vrije trap tegen voor minder

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Als zij met een buikje in de Eredivisie kunnen spelen, dan moet ik toch ook een vrouw kunnen tegenkomen?

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:02
En dan moet dadelijk het avondje NAC nog beginnen...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Agent47

Agent47

Drie voorzetten, drie doelpunten tegen. RVP pak je teringzooi en wegwezen

• D-e-n
jbdeiman schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:33:
[...]

Maar onder slot was er ook een mindere fase, waarbij elke kans van een tegenstander (net als Nac nu) een goal tegen was.
Hou toch op. Deze fase duurt bij van Persie al maanden en maanden. Er zijn echt geen excuses meer. Deze trainer is gewoon brandhout op dit moment. Zelfs een café elftal heeft een betere organisatie

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 08-03-2026 17:36 ]

• jbdeiman
Agent47 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:34:
Moet natuurlijk wel ergens wat spanning op blijven, als Feyenoord nu uit loopt op Ajax is het helemaal nergens meer spannend. :+

Ik zou hem licht vinden als de goal zou worden afgekeurd, maar consequent is het natuurlijk niet ..

• ph4ge
  • Laatst online: 11:09
Agent47 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:34:
Ja, daar is best wat van te vinden. Maar 3 doelpunten tegen in een helft tegen NAC, die amper 3x over de middenlijn komen kan natuurlijk niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• DutchOwnage
Agent47 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:36:
Maar gvd we hebben toch ook De Wolf nog rondlopen daar???? Wat doet die dan de hele week! Die houdt zich met de verdediging bezig.

• jbdeiman
D-e-n schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:36:
[...]

Hou toch op. Deze fase duurt bij van Persie al maanden en maanden. Er zijn echt geen excuses meer. Deze trainer is gewoon brandhout op dit moment. Zelfs een café elftal heeft een betere organisatie
Oh, maar dan lees je niet wat ik zeg, of denk je er vooral iets uit te moeten halen dat ik absoluut niet zeg. Er wordt zeker niet goed verdedigd, maar alle kansen die weggegeven worden zijn ook direct goals.
In die zin, vallen ze veel te gemakkelijk, waar je normaal gesproken niet (zeker tegen een NAC met alle respect) bij iedere voorzet kan verwachten dat ze zo op maat zijn als nu.

Enige constatering die ik doe is dat elke kans voor NAC ook direct een goal is. Zo'n periode hadden we onder slot ook, maar toen werd er zeker een stuk beter gevoetbald en ook verdedigd.

[ Voor 11% gewijzigd door jbdeiman op 08-03-2026 17:39 ]

• OMX2000

OMX2000

In de verdediging doet eigenlijk alleen Watanabe ertoe.

En Sterling, tja die is echt nog te bang om te voetballen. En hij heeft kennelijk de schijn tegen, want een duw in zijn rug is niks, maar later krijgt Nac hem wel mee.

Anyway, Feyenoord heeft het aan zichzelf te danken. Zo slecht spelen ze niet, maar zijn wel gehandicapt met een halve links buiten, en 3 van de 4 verdedigers wat eigenlijk geen basispelers mogen zijn.

2e helft John de Wolf CV, van Persie spits 😋

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-04 12:55

Grudgie

PSN: Grudgie7

Als we dit verliezen dan moet RvP wel weg hoor. Dit is toch niet om aan te gluren. Wat een bagger is dit. Zo zo slecht.

• DutchOwnage
OMX2000 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:39:

En Sterling, tja die is echt nog te bang om te voetballen.
Mooi verwoord. Valt mij ook op. Durft de duels niet aan, dan heb je er weinig aan.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Grudgie schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:39:
Als we dit verliezen dan moet RvP wel weg hoor. Dit is toch niet om aan te gluren. Wat een bagger is dit. Zo zo slecht.
Alles als Grim ook ontslagen wordt... laten we het wel eerlijk houden hé :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:41:
[...]

Mooi verwoord. Valt mij ook op. Durft de duels niet aan, dan heb je er weinig aan.
Als Arsenal-supporter, wist ik gewoon dat hij niet veel voorstelt. Het is een prima voetballer voor erbij, maar echt zo top was hij bij ons al niet meer - we waren blij dat die weg was voor dat salaris, dus waarom zou hij dan de top in de Eredivisie kunnen aanraken?

Het is voor mij vooral een bevestiging hoe weinig analisten voetbalwedstrijden buiten de Eredivisie kijken.

• OMX2000

OMX2000

Agent47 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:36:
Hoe had jij het dan nu neergezet? Dit zijn overduidelijk persoonlijke fouten. Gisteren PSV - AZ gezien? Daar kon je zeggen dat Bos het middenveld niet op orde had.

Ben geen fan van van Persie als trainer, maar de spelers…

• DutchOwnage
Ik snap nog steeds helemaal niks van hoe we in godsnaam 3 tegengoals hebben kunnen incasseren.

• D-e-n
OMX2000 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:39:

3 van de 4 verdedigers wat eigenlijk geen basispelers mogen zijn.
Excuses excuses. Alledrie zijn beter dan wat NAC heeft. En Ahmedhodzic heeft laten zien dat hij prima kan verdedigen. Iedereen was lyrisch over dat duo achterin het begin.

Maar Feyenoord is organisatorisch al maanden en maanden een catastrofe en dat is uiteindelijk toch een taak van de trainer: het zo neerzetten dat de kwaliteiten van de spelers naar boven komen. En dat zijn kwaliteiten die minder zijn dan van PSV maar wel zodanig dat je niet bij elke tegenstander open huis houdt.

• epicfailguy23
DutchOwnage schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:45:
Ik snap nog steeds helemaal niks van hoe we in godsnaam 3 tegengoals hebben kunnen incasseren.
Waarschijnlijk omdat ze de hele week aan het klaverjassen zijn ipv aan het trainen..

• OMX2000

OMX2000

D-e-n schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:47:
[...]

Excuses excuses. Alledrie zijn beter dan wat NAC heeft. En Ahmedhodzic heeft laten zien dat hij prima kan verdedigen. Iedereen was lyrisch over dat duo achterin het begin.

Maar Feyenoord is organisatorisch al maanden en maanden een catastrofe en dat is uiteindelijk toch een taak van de trainer: het zo neerzetten dat de kwaliteiten van de spelers naar boven komen. En dat zijn kwaliteiten die minder zijn dan van PSV maar wel zodanig dat je niet bij elke tegenstander open huis houdt.
Zeker. Maar ook toen al zag je dat hij te makkelijk kaarten pakt en onrustig is. Anders dan Watanabe. Misschien stonden ze eerst (andersom dus) gunstiger voor Ahmedhodzic.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

De voorzetten mogen ook wel erg vrij gegeven worden door NAC en dat heeft wel te maken met hoe het organisatorisch staat bij Feyenoord en dan vooral bij het druk zetten.

• D-e-n
OMX2000 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:50:
[...]

Zeker. Maar ook toen al zag je dat hij te makkelijk kaarten pakt en onrustig is. Anders dan Watanabe. Misschien stonden ze eerst (andersom dus) gunstiger voor Ahmedhodzic.
Dat zijn allemaal details. Je kan door zo'n fout eens een doelpunt tegen krijgen maar het is al maanden keer op keer het geval en vrijwel iedere speler deelt in de malaise. Ook. Watanabe heeft fouten gemaakt. Ze komen gewoon te vaak in de situatie dat ze die fout kunnen maken en dat is een kwestie van organisatie.

Ze een fitte Ramos in de kracht van zijn leven bij dit Feyenoord en ook hij gaat nog schutteren als een amateur. Dat is ook tegelijk de makke van het aantrekken van Sterling want dat is, in tegenstelling tot Ramos, totaal geen speler die de rest beter kan maken.

• DutchOwnage
Sterling loopt alleen maar te zeiken als ie op felheid wordt afgetroefd en het duel verliest. Je hebt er geen ene fuck aan.

• D-e-n
Waarom wordt de enige creatieve middenvelder nu weer gewisseld?

• epicfailguy23
D-e-n schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:57:
Waarom wordt de enige creatieve middenvelder nu weer gewisseld?
Wederom geblesseerd helaas, waar de 3-2 uit kwam

• epicfailguy23
Hoppa 3-3

• DutchOwnage
Ueda is gelukkig wel weer wakker.

• epicfailguy23
Wissel steurling maar voor iedere willekeurige ballenjongen

• ph4ge
DutchOwnage schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:01:
Ueda is gelukkig wel weer wakker.
De VAR helaas weer niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Agent47

Agent47

Duidelijke penalty

• ph4ge
Wat is hier nou de logica achter om hem niet te geven?

Pagina: 1 ... 205 ... 221 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken