En 2-1.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Een enorm verschil met spelers als Pericic of Veerman.
[ Voor 20% gewijzigd door mavaros op 07-03-2026 21:59 ]
Veerman en Perisic weer mega belangrijk. Kovar gelukkig 2e helft vaker z'n niveau gehaald, want was hard nodig. Verdediging was weer bijna niet bestaand
[ Voor 66% gewijzigd door Lt. Big Mack op 07-03-2026 22:05 ]
Het komt erop neer dat er iets heel goed mis is binnen de club en het enige wat gaat helpen een zuivering is van de gehele top.OMX2000 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:13:
[...]
Van Persie heeft niet specifiek Steijn kapot gemaakt. Maar door zijn geklooi is Steijn wel collateral damage. Steijn is aanvoerder gemaakt omdat van Persie, misschien op influisteren van te Kloese, Timber de aanvoerdersband heeft afgenomen. Dan was het logisch geweest als hij dan Wellenreuther, Read, Steijn als aanvoerders had aangewezen. Nu ga je een nieuwe jongen meteen aanvoerder maken, niet wetende of hij de druk bij Feyenoord wel aankan. En zo'n jongen gaat natuurlijk zelf nooit nee zeggen.
In de tussentijd raakt, om nog steeds om onduidelijke redenen, iedereen om de haverklap geblesseerd. En links en rechts laten spelers ook wel blijken dat er iets niet goed gaat. Bijvoorbeeld een Smal die aangaf dat veel spelers op het randje zitten, en er soms net iets teveel gevraagd wordt.
Dus inmiddels is Steijn, die als ik het goed begrepen heb bij Twente zo'n beetje nooit geblesseerd was, ook de Sjaak. Waarschijnlijk ook omdat hij te snel weer na zijn blessure gebracht is.
Dus die hele perfomance staf presteert als poep. En dan helpt het niet dat van Persie ook nog een eigenwijs is, en door zijn wisselbeleid spelers naar de klote helpt. Met Read als groot voorbeeld daarvan.
En dat dan nu Steijn in Enschede gaat recoveren is ook heel bijzonder te noemen. Gast kan steeds 2 uur heen en 2 uur terugrijden daarvoor. En dat zegt dus ook genoeg over hoe het vertrouwen is in de mensen die het bij Feyenoord zouden moeten doen/kunnen.
Maar ik denk dat voor Steijn, Feyenoord in de huidige situatie te hoog gegrepen is. Ik denk dat de druk op hem te groot was/is. In het begin van het seizoen scoorde hij best wel een aantal keer, maar miste hij ook veel kansen die hij een half jaar eerder wel gemaakt zou hebben. En het is nu eenmaal een feit dat voor sommige spelers de aanvoerdersband een last kan zijn. Dat leek bij Timber in eerste instantie ook zo te zijn. Maar is in mijn ogen meer een natuurlijk leider dan Steijn. En dan kunnen mijn mede Feyenoord supporters misschien Timber wel hebben uitgekotst, maar je ziet aan alles dat er geen leider meer op het veld rondloopt. Dus ook niet Valente, want die liep tegen Twente ook een beetje verdwaald rond.
DTK weg, v Persie weg en weer terug naar de filosofie onder Arnesen.
PSV wint weer eens lucky, Ajax verliest. Feyenoord zal dus ook niet winnen morgen, want stel je voor dat we eens die voorsprong uitbouwen.....
Iets zegt me dat ze juist tegen PSV (die hoeven niet meer) en Feyenoord (logisch....) gewoon drie punten pakken.Soulizer schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 23:57:
Mag ik zeggen dat Ajax nog een bijzonder moeilijk resterende programma hebben. Die krijgen het nog knap lastig om 2e te worden. Zeker met de top 7 dichter op elkaar kruipen
Dat is het resultaat van gewoon altijd goed en gedisciplineerd voor je lichaam zorgen. Wij hadden in een Hancko ook zo iemand. Nu hebben wij een SterlingSineplex schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 23:54:
Perisic op zijn 37e zo belangrijk in deze wedstrijd. Hij is ook nog zo fit voor zijn leeftijd. Die gaan ze missen als hij weggaat.
Op voorspraak van RvP. Want die kon hem nog uit zijn tijd dat ie zelf nog voetbalde
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 08-03-2026 00:32 ]
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken