Ging per ongelukLZ86 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 17:07:
Groningen heeft gescoord? Even staatslot kopen @Harribo
Daarna kregen we ook 2 grote kansen die scoren we niet, zo ken ik mijn team weer. Kampioen kansen verprutsen
Psv had trouwens ook kunnen scoren, dat zal nog wel gebeuren
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
@carpebios: pas maar op hoor, “we” lopen weer drie punten in 😂
Deze had ik al ergens in dit topic ingecalculeerddonleone83 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 17:30:
Ik vind Groningen best aardig voetballen. Wel schokkend om te zien dat de derde keeper van PSV meevoetballend meer rust uitstraalt dan de eerste keepers van Feyenoord en Ajax.
@carpebios: pas maar op hoor, “we” lopen weer drie punten in 😂
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kallum aan jongen. Het inbrengen van jouw favoriete speler heeft vandaag in extremis een belangrijk punt opgeleverd in de strijd om Sparta achter jullie te houden.Typhone schreef op zondag 8 februari 2026 @ 17:31:
Mensen kunnen wel blijven praten over hoe Grim interim is maar de wissels/beleid zijn dusdanig droevig dat ik opteer voor een eerdere exit. Dit kan je gewoon niet serieus nemen meer. Punt. En wie vindt van wel mag mij even het beleid/idee erachter uitleggen.
Psv gaat nog wel scoren. Saibari staat soms akelig vrij.carpebios schreef op zondag 8 februari 2026 @ 17:31:
[...]
Deze had ik al ergens in dit topic ingecalculeerd
Als Groningen nog iets wil overhouden aan deze wedstrijd moeten ze zeker nog een keer scoren.
Laat dat nu ons probleem zijn.
Ben bezig met klussen dus heb alleen even het einde gezien. Maar onze 3e keeper staat erin, ik zie veel kleine overtredingen waar de scheids niet voor fluit. Dat wordt zo'n kak wedstrijd met gevoelstemperatuur -1 of zo, terwijl ik hier zonder jas in de tuin stond met 10 graden, gevoel daarboven zelfsHarribo schreef op zondag 8 februari 2026 @ 17:34:
[...]
Psv gaat nog wel scoren. Saibari staat soms akelig vrij.
Als Groningen nog iets wil overhouden aan deze wedstrijd moeten ze zeker nog een keer scoren.
Laat dat nu ons probleem zijn.
Nee, dit wordt zo'n bananenschil. Staan we straks nog maar 14 punten of zo voor, daar gaat het kampioenschap!!!!
Trouwens ik dacht dat Trump dan eindelijk zijn 24 uur had bereikt en de oorlog in Oekraïne had beëindigd, maar het was een melding van de NOS dat Feyenoord een wedstrijd gewonnen had
offtopic, maar soms moet je even met de auto weg om de geschikte ondergrond te vindenLZ86 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:53:
[...]
Je ging met de auto hardlopen?Een echte millenial
Ik zie geen verschil tussen de overtredingen van Groningen en van Psv.carpebios schreef op zondag 8 februari 2026 @ 17:57:
Is Groningen zo agressief of gewoon lomp met die overtredingen?
Nachtegaal fluit goed. Fluit tenminste niet alles af en niet alles is een penalty zoals van Oostrom en Dieperink
Taha had er al 3 moeten maken... Wat een drama is dat toch altijd bij Groningen, geen kansen kunnen afmaken
Vaessen is een clown, overgekomen uit het circus
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 08-02-2026 18:02 ]
Ik word er even niet goed van
En zo geef je de wedstrijd weg want Groningen geeft altijd wat weg
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 08-02-2026 18:10 ]
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Whats new
Story van dit seizoen
Nu gaat Groningen met zawada en Willemson spelen, maar dat levert zelden wat op
Komt Psv weer goed weg.
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 08-02-2026 18:24 ]
Slecht van Taha, absoluut, maar Schiks staat ook wel lekker te keepen. Wat een luxe om zoveel keepers te hebben.Harribo schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:09:
Taha mist 100% kans nr 4.
Ik word er even niet goed van
En zo geef je de wedstrijd weg want Groningen geeft altijd wat weg
Ze trekken die potten toch telkens over de streep.
Schiks had 1 goede reddingElPaco schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:23:
[...]
Slecht van Taha, absoluut, maar Schiks staat ook wel lekker te keepen. Wat een luxe om zoveel keepers te hebben.
1 goal Taha
De rest van de 100% kansen schoot hij over of naast
Goede voetballer die Taha maar geen killer
Killers hebben we sowieso helaas niet bij Groningen
Ik zou zeggen met geluk dit keer maar enfin Groningen is blaffen maar niet bijtenLZ86 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:24:
Maar dat is toch wel het verschil tussen PSV en de rest.
Ze trekken die potten toch telkens over de streep.
Geluk creeër je in die zin ook zelf.Harribo schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:26:
[...]
Ik zou zeggen met geluk dit keer maar enfin Groningen is blaffen maar niet bijten
Ze hebben wel meer potjes met geluk gewonnen dit seizoen. Maar dat zijn gewoon 3 punten onderaan de streep.
Het is nog niet voorbij!
Ja wel
Zoals we nu spelen met deze opstelling creëren we nooit iets
Dan is het gebeurd
Nee Fred, je moet er op TRAINEN niet praten.Ze scoren uit een ingooi. Daar zijn we op voorbereid, dat hebben we besproken, dus dat doen we niet goed, waardoor je op een 1-0 achterstand komt.
Als het bij zowat elke vrije trap/corner fout gaat, dan train je een paar weken op niks anders dan dat. Net zo lang tot het lekken van doelpunten daar stopt. Enorme niksnut
Ik vond de scheidsrechter goed.carpebios schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:35:
Hahaha deze scheidsrechter.
Die niksnut gaan we gewoon nog 12 wedstrijden langs de lijn zien. Plus de play offs.Typhone schreef op zondag 8 februari 2026 @ 17:31:
Mensen kunnen wel blijven praten over hoe Grim interim is maar de wissels/beleid zijn dusdanig droevig dat ik opteer voor een eerdere exit. Dit kan je gewoon niet serieus nemen meer. Punt. En wie vindt van wel mag mij even het beleid/idee erachter uitleggen.
Groningen trekt aan het shirt van psv. Die gaat naar de grond. Daarna de Groningen….. vrije trap Groningen.
Ik vind het echt absurd. Ik kan me niet herinneren dat Ajax standaard zo slecht uit de kleedkamer komt en dat al wedstrijden op rij. Om over de andere wissels nog maar te zwijgen. Gewoon ‘een’ idee erachter is normaal maar er is helemaal niks.toolkist schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:38:
[...]
Die niksnut gaan we gewoon nog 12 wedstrijden langs de lijn zien. Plus de play offs.
Het duurt bij hem gewoon 20 minuten voordat ie doorheeft dat de tegenstander iets veranderd heeft zo rond de rust. Elke keer weer.Typhone schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:43:
[...]
Ik vind het echt absurd. Ik kan me niet herinneren dat Ajax standaard zo slecht uit de kleedkamer komt en dat al wedstrijden op rij. Om over de andere wissels nog maar te zwijgen. Gewoon ‘een’ idee erachter is normaal maar er is helemaal niks.
Ze hebben de Feyenoord ziekte. Maar 1 helft redelijk kunnen spelenTyphone schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:43:
[...]
Ik vind het echt absurd. Ik kan me niet herinneren dat Ajax standaard zo slecht uit de kleedkamer komt en dat al wedstrijden op rij. Om over de andere wissels nog maar te zwijgen. Gewoon ‘een’ idee erachter is normaal maar er is helemaal niks.
Ja maar het zijn wel professionals hè. Er wordt soms gedacht van ja een volgende interim aanstellen is bullshit maar daar ben ik het niet mee eens.LZ86 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:49:
[...]
Ze hebben de Feyenoord ziekte. Maar 1 helft redelijk kunnen spelen
Je moet als club ook eens een signaal afgeven dat je Ajax bent. En daar past geen middelmaat bij. Daarom ook direct afscheid nemen van Wijndal en Gaaei. Het is een regelrechte aanfluiting dat zulke gasten het Ajax shirt aan mogen hebben. Hartstikke leuk voor die twee mooie passjes van Gaaei per seizoen maar als puntje bij paaltje komt is het een verdediger van 10x niks.
Contract morgen verscheuren en op straat gooien. Duidelijk signaal ook naar alle toekomstige gloryhunters die denken zonder inzet en talent via Ajax de volgende stap te kunnen maken. Dat halfbakken gedoe mag/moet echt eens voorbij zijn.
Nu snap ik waarom Amsterdam zo’n vieze dumpplek van vuilnis is. Jullie gooien je papieren gewoon op straat!Typhone schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:57:
[...]
Ja maar het zijn wel professionals hè. Er wordt soms gedacht van ja een volgende interim aanstellen is bullshit maar daar ben ik het niet mee eens.
Je moet als club ook eens een signaal afgeven dat je Ajax bent. En daar past geen middelmaat bij. Daarom ook direct afscheid nemen van Wijndal en Gaaei. Het is een regelrechte aanfluiting dat zulke gasten het Ajax shirt aan mogen hebben. Hartstikke leuk voor die twee mooie passjes van Gaaei per seizoen maar als puntje bij paaltje komt is het een verdediger van 10x niks.
Contract morgen verscheuren en op straat gooien. Duidelijk signaal ook naar alle toekomstige gloryhunters die denken zonder inzet en talent via Ajax de volgende stap te kunnen maken. Dat halfbakken gedoe mag/moet echt eens voorbij zijn.
Dit is anders al een jaar of 4 het geval niet meer.Typhone schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:57:
[...]
Je moet als club ook eens een signaal afgeven dat je Ajax bent. En daar past geen middelmaat bij.
Inmiddels is Ajax afgegleden tot een middelmatige club met al het gezeik in alle lagen. Feyenoord en Ajax liggen nu vrij dicht bij elkaar. Alleen zijn de Feyenoorders meer gewend aan de situatie.
Als je dit echt vind, dan moet je namelijk wel van meer afscheid nemen dan Gaaei en Wijndal. Dan komt de hele verdedigingslinie op 1 speler na wel in aanmerking. Op het middenveld een stel, en ook in de aanval een stel. En dan heb je ook de technische staf nog
[ Voor 22% gewijzigd door LZ86 op 08-02-2026 19:26 ]
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken