Jij kijkt voornamelijk PL he? Voor jou zal het wel lijken of je naar een amateur wedstrijd zit te kijken? Dat tempo ook...Gunner schreef op zondag 8 februari 2026 @ 12:25:
Zag er best houdbaar uit.
Ach. Feyenoord kennende komt Utrecht nog wel op gelijk.
Ik heb even een maandje goedkoop ESPN compleet , vooral omdat ik vorige week PSV FEY wilde zien maar het verschil is wel vrij groot inderdaad.DutchOwnage schreef op zondag 8 februari 2026 @ 12:54:
[...]
Jij kijkt voornamelijk PL he? Voor jou zal het wel lijken of je naar een amateur wedstrijd zit te kijken? Dat tempo ook...
@DutchOwnage wat ik vooral ergerlijk vind is dat PSV echt van niemand tegenstand lijkt te krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 08-02-2026 13:57 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Straks nog Liverpool-City gelukkig. Waar zit ik naar te kijken? Nederlandse wedstrijden zijn tegenwoordig een opgave om te kijken pfff...
Nou, omzettingen bij Utrecht. Het zal mij benieuwen hoe wij er op anticiperen.
Alles en iedereen is slecht vandaag in Utrecht. Alleen Wellenreuther is onherkenbaar goed.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die spelhervattingen bij Feyenoord, hoe kan dat nou in hemelsnaam? Vorm, fitheid, vertrouwen, allemaal goede excuses, maar geen corner voorbij de eerste paal heeft daar niks mee te maken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Sjonge, die Oekraïener is op één been beter dan Wijndal. Dan kan ie misschien laat aangesloten zijn maar stel ‘m aub op.
Een verdediging met Gaai, Sutalo en Wijndal. Een anti voetbal middenveld met Klaassen en Regeer… ik houd m’n hart vast.
Een verdediging met Gaai, Sutalo en Wijndal. Een anti voetbal middenveld met Klaassen en Regeer… ik houd m’n hart vast.
[ Voor 33% gewijzigd door ephymerous op 08-02-2026 13:54 ]
XXXVI
Goed gezien scheids
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Inderdaad! Wat heb ik een hekel aan voetballers met spontaan slappe benen.Agent47 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 13:50:
Goed gezien scheids
Dubieus besluit dit. Ik dacht echt dat het een penalty zou zijn. Was ook niet gek geweest. Maar een schwalbe... hoe dan?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Nah, zeker geen strafschop. Maar geel voor een schwalbe is ook heel zwaar, maar daar kan de VAR niks mee.OMX2000 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 13:52:
Dubieus besluit dit. Ik dacht echt dat het een penalty zou zijn. Was ook niet gek geweest. Maar een schwalbe... hoe dan?
Eindelijk eens een mazzeltje, zal je zien dat ze het nog weggeven.
Het is de manier van vallen, benen stil houden. Had tie doorgelopen en wellicht gevallen, dan had het misschien een strafschop kunnen zijn.OMX2000 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 13:52:
Ben het met jou eens, mensen die zeggen terecht geel moeten hun Feyenoord bril afzetten. Het was geen geel dit.ph4ge schreef op zondag 8 februari 2026 @ 13:54:
[...]
Nah, zeker geen strafschop. Maar geel voor een schwalbe is ook heel zwaar, maar daar kan de VAR niks mee.
Ik ben altijd voor Feyenoord. Dus het is een gelukje. Maar ik zou als ik voor Utrecht was wel uit mijn plaat gaan.ph4ge schreef op zondag 8 februari 2026 @ 13:54:
[...]
Nah, zeker geen strafschop. Maar geel voor een schwalbe is ook heel zwaar, maar daar kan de VAR niks mee.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Yep. Maar dat zegt alles over het niveau van de rest dan over PSV. Deze wedstrijd vandaag is toch ook tenenkrommend slecht qua niveau he. Het is dat ik voor Feyenoord ben, maar ik had de voormiddag ook op een andere manier kunnen benutten met dat heerlijke zonnetje hier.Gunner schreef op zondag 8 februari 2026 @ 12:56:
[...]
@DutchOwnage wat ik vooral ergerlijk vind is dat PSV echt van niemand tegenstand lijkt te krijgen.
Wellwnreuther binnenkort geschorst. Weer geel voor hem
Zeker. Ik denk dat de meeste gele kaarten vandaag onterecht waren, lullig voor Utrecht en geluk voor ons dat er ook een onterechte tweede gele kaart bij zit.OMX2000 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 13:55:
Ik ben altijd voor Feyenoord. Dus het is een gelukje. Maar ik zou als ik voor Utrecht was wel uit mijn plaat gaan.
Nou, 3 punten tegen een ontluisterend slecht Utrecht. Ik hecht er 0 waarde aan in ieder geval.
Klopt ik zie ook niet direct wat er zo speciaal is aan de PSV-selectie.DutchOwnage schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:01:
[...]
Yep. Maar dat zegt alles over het niveau van de rest dan over PSV.
Maar stuur vooral wat van die zon mijn kant op :
Nu even overschakelen naar Alkmaar
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 08-02-2026 14:10 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Brrr wat was het slecht weer
3 punten daar gaat het nu om.DutchOwnage schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:09:
Nou, 3 punten tegen een ontluisterend slecht Utrecht. Ik hecht er 0 waarde aan in ieder geval.
Hopelijk halen we plek 2. Snel TD halen en in de zomer een fatsoenlijke trainer. Wishful thinking, maar dat is de de Feyenoord manier tegenwoordig, hopen...
Wat een drama. Ik kan me niet voorstellen dat mensen die geen fan van Utrecht of Feyenoord dit hebben uitgezeten. Wel goede goal trouwens.
Nog nooit een keeper gezien die dat voor elkaar heeft gekregen. Heel knap.Agent47 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:02:
Wellwnreuther binnenkort geschorst. Weer geel voor hem
9 van de 10 kaarten die hij krijgt is voor praten. Idd ongelooflijk.Vld1989 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:17:
Nog nooit een keeper gezien die dat voor elkaar heeft gekregen. Heel knap.
Ik vraag me ook af, hoeveel we in salaris bespaard hebben om Bijlow in te wisselen voor Bentah.
Zelfs toen ie al aanvoerder was heeft ie een gele kaart voor praten gekregen, dan moet je het wel heel bont maken.Russel88 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:20:
[...]
9 van de 10 kaarten die hij krijgt is voor praten. Idd ongelooflijk.
Ik vraag me ook af, hoeveel we in salaris bespaard hebben om Bijlow in te wisselen voor Bentah.
Ruim een miljoenRussel88 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:20:
[...]
9 van de 10 kaarten die hij krijgt is voor praten. Idd ongelooflijk.
Zouden de Ajaxieden hier een collectieve snipperdag genomen hebben
Ik hoop vooral dat Ajax zelf een snipperdag neemt maar ik vrees dat die gewoon revanche gaan nemen voor de veegpartij van de beker.DutchOwnage schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:37:
AZ en uit, dan weet je de uitkomst al.D-e-n schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:41:
[...]
Ik hoop vooral dat Ajax zelf een snipperdag neemt maar ik vrees dat die gewoon revanche gaan nemen voor de veegpartij van de beker.
Totnutoe spelen ze aardig alleen creëren ze geen enkele uitgespeelde kansen.D-e-n schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:41:
[...]
Ik hoop vooral dat Ajax zelf een snipperdag neemt maar ik vrees dat die gewoon revanche gaan nemen voor de veegpartij van de beker.
Flickr PSN ID= cheironnl
Die gewoonte gaat ooit een keer doorbroken worden natuurlijk. En dit AZ is zo wisselvallig als de pest dus het bestaat volgens mij niet dat ze dan twee keer kort achter elkaar top zijn tegen Ajax. Maar jullie Ajacieden zitten zo in de negatieve modus dat jullie vergeten dat het beleid bij Feyenoord momenteel nog veel dramatischer is
Maar ik laat me aan het eind van de dag graag overtuigen van mijn ongelijk
Doen we wedstrijd wie het slechtste beleid heeft?D-e-n schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:48:
[...]
Die gewoonte gaat ooit een keer doorbroken worden natuurlijk. En dit AZ is zo wisselvallig als de pest dus het bestaat volgens mij niet dat ze dan twee keer kort achter elkaar top zijn tegen Ajax. Maar jullie Ajacieden zitten zo in de negatieve modus dat jullie vergeten dat het beleid bij Feyenoord momenteel nog veel dramatischer is
Maar ik laat me aan het eind van de dag graag overtuigen van mijn ongelijk
Ajax heeft haar huiswerk gemaakt en daardoor lijkt AZ van slag te zijn.
Ajax creëert nog wel weinig kansen maar ieder duel of tweede bal wordt gewonnen. Dat was wel eens anders tegen AZ dit seizoen.
Ajax creëert nog wel weinig kansen maar ieder duel of tweede bal wordt gewonnen. Dat was wel eens anders tegen AZ dit seizoen.
Wacht maar tot Grim gaat wisselen. Slaat alles weer omMiki schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:59:
Ajax heeft haar huiswerk gemaakt en daardoor lijkt AZ van slag te zijn.
Ik heb Feyenoord niet kunnen zien. Ik was met mijn gezin op pad. Ik twijfel nu alleen een beetje. Wat zou een fijnere besteding van mijn rustige zondagavond zijn?
A. De hele wedstrijd terugkijken;
B. 100 minuten lang met een botte breinaald gaatjes in mijn balzak prikken.
Graag advies.
Graag advies.
Van optie B krijg je in ieder geval nog de nodige prikkels. Die ga je bij optie A niet krijgen. Succes met de keuze, doe er je voordeel mee.
[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 08-02-2026 15:15 ]
Als je van SM houdt is A misschien wel een leukedonleone83 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 15:06:
Ik heb Feyenoord niet kunnen zien. Ik was met mijn gezin op pad. Ik twijfel nu alleen een beetje. Wat zou een fijnere besteding van mijn rustige zondagavond zijn?
Graag advies.
Hij is een Feyenoorder, dat is een garantie.D-e-n schreef op zondag 8 februari 2026 @ 15:16:
[...]
Als je van SM houdt is A misschien wel een leuke
Heb je het nou over Feyenoord of Ajax?cheiron schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:48:
[...]
Totnutoe spelen ze aardig alleen creëren ze geen enkele uitgespeelde kansen.
donleone83 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 15:06:
Graag advies.
Das balen, tegen de verhoudingen in. Hopen op een doelpuntrijke tweede helft voor Ajax
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
De verwachting was gebaseerd op de prestaties van Leverkussen en Newcastle van tijdens de loting / eindstand van hun desbetreffende competitie op basis waarvan ze de CL hebben gehaald. Niet op dit moment.Gonadan schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 11:46:
[...]
En dat is allemaal precies waar het om gaat. Een nr. 11 uit Engeland of een nr. 6 uit Duitsland is blijkbaar al volledig volgens verwachting een maat te groot voor de absolute nr. 1 uit Nederland. Nederland glijdt gewoon steeds verder af, dat ziet toch iedereen?
Maar ja, Nederland glijdt af. Nederland. Niet alleen PSV
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
NEC in de Champions League, ik moet er niet aan denken. Ik denk dat Boekhoorn dan nog meer geld in die club pompt.ST10©DE schreef op zondag 8 februari 2026 @ 15:47:
[...]
De verwachting was gebaseerd op de prestaties van Leverkussen en Newcastle van tijdens de loting / eindstand van hun desbetreffende competitie op basis waarvan ze de CL hebben gehaald. Niet op dit moment.
Maar ja, Nederland glijdt af. Nederland. Niet alleen PSV
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Haha dat Az publiek zit volgens mij aan't zelfde spul waar Goes ook regelmatig aan zit
Nooit geweten dat Makkelie uit Curacao komt....
Sociale media staan inmiddels vol met wat lijkt onnodig politiegeweld tegen Feyenoord supporters in Utrecht. Ik zie mensen die in de rij staan voor de bus die geslagen en gepeppersprayed worden. Ik vraag me af wat daar precies gebeurd is.
Gingen geruchten over vuurwerk en iedereen moest er één voor één uit.ph4ge schreef op zondag 8 februari 2026 @ 15:59:
Sociale media staan inmiddels vol met wat lijkt onnodig politiegeweld tegen Feyenoord supporters in Utrecht. Ik zie mensen die in de rij staan voor de bus die geslagen en gepeppersprayed worden. Ik vraag me af wat daar precies gebeurd is.
Ik wil nog even 20 minuten Weghorst en Goes samen zien.
Zou de ME in Utrecht ook boos zijn over hoe Feyenoord met Timber is omgegaan?Agent47 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:01:
[...]
Gingen geruchten over vuurwerk en iedereen moest er één voor één uit.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:09
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Poe hoe vaak Ajax onnodig de bal inlevert, zo krijg je ook geen grip op het spel.
Az weer terecht voor.
Az weer terecht voor.
Oh dat is mazzel. Deze snap ik even niet.
Edit correctie. die Az speler die boven in buitenspel stond blokkeert Baas? Waardoor Penetra kon koppen
Edit correctie. die Az speler die boven in buitenspel stond blokkeert Baas? Waardoor Penetra kon koppen
[ Voor 57% gewijzigd door Terranova op 08-02-2026 16:07 ]
Ik ben er blij mee, maar hoe is dit buitenspel?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Belachelijke beslissing
Gloukh zit op en de bank en kan spelen toch? Maar nee, gewoon Fitz Jim inbrengen.Terranova schreef op zondag 8 februari 2026 @ 15:55:
Ahh, daar komen de Grim wissels. Denk alsnog 5-0 vandaag
Ajax is aanvallend al jaren zo matig en leunt puur op individuele acties van buitenspelers. Verder geen tactiek, geen samenspel met het middenveld en de enige die een voorzet kan geven is je rechtsback.
Wel een mazzeltje met de 2-0. Dat leek mij een zuiver doelpunt. Edit: hinderlijk buitenspel, dan wel terecht.
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 08-02-2026 16:10 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Is toch duidelijk dat die (donkere speler) Weet ff zen naam niet maar in buitenspel staat en blok zet. Terecht buitenspel gefloten
Ja dacht ik ook, maar 1 van die AZers die dik buitenspel stond maakt een overtreding/block op de Ajacied die Penetra moest dekken. Dus dan is het hinderlijk buitenspel dan denk ik.
Nu met de uitleg kan ik het beter plaatsen al komt Ajax nog steeds goed weg uit de afgekeurde situatie.
Cruijff heeft deze zomer echt een flinke bezem nodig om de selectie schoon te vegen. Het is echt wel ernstig hoe groot het verval is tussen de 1ste en 2de helft.
Cruijff heeft deze zomer echt een flinke bezem nodig om de selectie schoon te vegen. Het is echt wel ernstig hoe groot het verval is tussen de 1ste en 2de helft.
Kan Ajax niet altijd alleen de eerste helft spelen? Of trainen ze alleen op wedstrijden van 45 minuten?
Dat is bij iedere soortgelijke vrije trap zo. Kun je ze allemaal buitenspel fluitenR0w!N schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:09:
Is toch duidelijk dat die (donkere speler) Weet ff zen naam niet maar in buitenspel staat en blok zet. Terecht buitenspel gefloten
De regel:sNielz123 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:12:
[...]
Dat is bij iedere soortgelijke vrije trap zo. Kun je ze allemaal buitenspel fluiten
Dat laatste was dus het gevalBij hinderlijk buitenspel staat een speler buitenspel zonder dat hij de bal speelt, maar is hij wel bij het spel betrokken. Hij belemmert het zicht van de keeper bij een schot op doel. Hij verhindert dat een speler het duel met een tegenstander kan aangaan.
Als je eerst buitenspel staat dan wel jasNielz123 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:12:
[...]
Dat is bij iedere soortgelijke vrije trap zo. Kun je ze allemaal buitenspel fluiten
Gaat erom waar haal je voordeel uit en dat is nu overduidelijk waardoor de speler die kopt volledig vrij komt.
Nog nooit eerder gezien dat daarvoor werd gefloten, beetje hetzelfde als dat geduw bij corners.Terranova schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:14:
[...]
De regel:
[...]
Dat laatste was dus het geval
Dat zou wel zo moeten zijn dan.sNielz123 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:15:
[...]
Nog nooit eerder gezien dat daarvoor werd gefloten, beetje hetzelfde als dat geduw bij corners.
Maargoed, het is lang niet altijd zo duidelijk als in deze situatie
[ Voor 12% gewijzigd door Terranova op 08-02-2026 16:18 ]
Blijft toch bijzonder om te zien dat Grim niet alles of niets durft te spelen met zo weinig minuten en achterstand
Grim is gewoon incompetent en zou nooit trainer moeten zijnR0w!N schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:18:
Blijft toch bijzonder om te zien dat Grim niet alles of niets durft te spelen met zo weinig minuten en achterstand
haha de slechtste speler van de Ajax selectie scoort. Top wissel grim!
Boem!
Man man man
Haha, kopbal van Fitz-Jim, dan sta je wel slap te verdedigen
Flickr PSN ID= cheironnl
Ow Telstar!!
Woutje weigert het handje van Goesje. Kleutertjes ook.
En toch, met een ontketend NEC erbij gaat dit nog een hele klus worden voor Ajax. Zeker als je niet in de conference league wilt belanden.
Nouja, AZ loopt nu in elk geval niet in, als Ajax daarmee tevreden kan zijn.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die supporters zijn geen lieverdjes maar dit sloeg werkelijk nergens op!ph4ge schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:03:
[...]
Zou de ME in Utrecht ook boos zijn over hoe Feyenoord met Timber is omgegaan?
Janken weer voor beide clubs vandaag. Feyenoord onterecht gewonnen en Ajax onterecht gelijk.
Nouja, we lopen 2 punten uit, maar volgende week verlies je natuurlijk wel weer. Zonder Valente tegen GAE......
Nouja, we lopen 2 punten uit, maar volgende week verlies je natuurlijk wel weer. Zonder Valente tegen GAE......
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 08-02-2026 16:33 ]
Toch een puntje waar je aan het begin van het seizoen een 0 invult.Quad schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:28:
Nouja, AZ loopt nu in elk geval niet in, als Ajax daarmee tevreden kan zijn.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ajax was echt heel slecht maar het is niet onterecht gelijk. De hele eerste helft was iig voor Ajax. Dus gelijk is echt niet onterechtLZ86 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:31:
Janken weer voor beide clubs vandaag. Feyenoord onterecht gewonnen en Ajax onterecht gelijk.
Ik bedoel eerder dat AZ blij mag zijn met de uitslag, want die hadden er imo minder recht op dan Ajax.Terranova schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:37:
[...]
Ajax was echt heel slecht maar het is niet onterecht gelijk. De hele eerste helft was iig voor Ajax. Dus gelijk is echt niet onterecht
Edit: Ik zie nu dat zogenaamde hinderlijke buitenspel even terug (had ik tijdens de pot gemist). Dat gebeurt toch 100x zonder dat het een probleem is en nu ineens wel? Daar heeft Ajax wel een mazzeltje gehad inderdaad. Maar dan nog. Op basis van de eerste helft had Ajax denk ik meer de 3 punten verdiend dan AZ. 2e helft was van beiden nogal slecht. Maar goed, AZ had een semi B team op t veld staan. Dus ergens wel wat verwacht dat die tegen gingen vallen.
[ Voor 40% gewijzigd door LZ86 op 08-02-2026 16:52 ]
ik in ieder geval wel... lekker hardlopen.. terug bij mijn auto was ik zo dom om de autoradio aan te zetten (met nog kwartier te spelen).. gauw weer uitgezet tot ik thuis was en de uitslag meekreegDutchOwnage schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:37:
noem me maar een nepsupporter, want dat ben ik inmiddels ook
Je ging met de auto hardlopen?Wyke schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:49:
[...]
ik in ieder geval wel... lekker hardlopen.. terug bij mijn auto was ik zo dom om de autoradio aan te zetten (met nog kwartier te spelen).. gauw weer uitgezet tot ik thuis was en de uitslag meekreeg
noem me maar een nepsupporter, want dat ben ik inmiddels ook
De crisis bij GAE is net zo groot als bij Utrecht. Ik snap dat het niet goed gaat, maar zowel Ajax als Feyenoord zijn nog niet van degradatieniveau.LZ86 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:31:
Espn... Wat een dramatische regie
Spel loopt gewoon en als Taha voor de keeper staat, dan pas zie je het spel weer
Spel loopt gewoon en als Taha voor de keeper staat, dan pas zie je het spel weer
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken