[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 184 185 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Kist schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 11:02:
[...]

Je begrijpt me verkeerd. Natuurlijk is Moro en miskoop. Ik zeg alleen dat het veel te vroeg is om Carrizo af te schrijven.
Nee ik begrijp je niet verkeerd, ik las gewoon akelig slecht zie ik nu. :D

Helemaal eens dat Carrizo afschrijven nergens over gaat. Die kan best een heel fijn talent zijn, ik hoop op een nieuwe Neres zelfs. Maar je kunt je wel afvragen of hem halen nu prioriteit had en het geld waard was.

Waarom moet aan de ene kant alles huur en tijdelijk zijn omdat Cruijff zich er zogenaamd nog niet mee bemoeit, maar halen we aan de andere kant wel Carrizo en de zogenaamd topprioriteit zes is er weer niet? Ik krijg daar toch vraagtekens bij.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gonadan schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 11:16:
Helemaal eens dat Carrizo afschrijven nergens over gaat. Die kan best een heel fijn talent zijn, ik hoop op een nieuwe Neres zelfs. Maar je kunt je wel afvragen of hem halen nu prioriteit had en het geld waard was.[/quote[Je kan je ook afvragen of het geen kapitaalvernietiging is als je een dergelijk talent binnenhaalt in een niet-draaiend elftal. Je kans is groter dat het mislukt dan dat het lukt. Aan de andere kant, het mag ook geen reden zijn om een buitenkans te laten schieten. Moro is ook mislukt en ik zie dat echt niet als een overrated speler. Alleen heeft hij niet een echte kans gekregen, wie zegt dat die Carrizo niet het zelfde lot wacht? Over dat heimwee van Moro, dat kan meespelen, maar ik vermoed dat het eerder een gevolg is van dan de hoofdoorzaak. Als hij steevast in de basis had gestaan en een kans had gehad zich te settelen dan had de kans op heimwee misschien een stuk kleiner geweest.quote]Waarom moet aan de ene kant alles huur en tijdelijk zijn omdat Cruijff zich er zogenaamd nog niet mee bemoeit, maar halen we aan de andere kant wel Carrizo en de zogenaamd topprioriteit zes is er weer niet? Ik krijg daar toch vraagtekens bij.
Tja, een ervaren '6' kopen tijdens de winterstransferperiode is natuurlijk financieel het meest ongunstigste wat je kan doen. Je betaald altijd meer, dus ik snap de huur-drang wel.

En wat ik lees is dat ze best wel wat pech hebben gehad qua targets. Als Liverpool niet plots die blessuregolf had gekregen was de kans aanzienlijk dat ze Endo hadden binnengehaald. Zelfde geldt voor Álvarez, die konden ze binnenhalen als Fenerbahçe die Kanté wel had weten binnen te slepen. En de vervanger van Morita Sporting kwam niet door de medisch keuring, dus dat ging ook niet door. Tja, dan kan je spreken over pech.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 11:51:
[...]

Tja, een ervaren '6' kopen tijdens de winterstransferperiode is natuurlijk financieel het meest ongunstigste wat je kan doen. Je betaald altijd meer, dus ik snap de huur-drang wel.
Huur zou ik wel begrijpen voor je topprioriteit, maar die is er dus niet.
En wat ik lees is dat ze best wel wat pech hebben gehad qua targets. Als Liverpool niet plots die blessuregolf had gekregen was de kans aanzienlijk dat ze Endo hadden binnengehaald. Zelfde geldt voor Álvarez, die konden ze binnenhalen als Fenerbahçe die Kanté wel had weten binnen te slepen. En de vervanger van Morita Sporting kwam niet door de medisch keuring, dus dat ging ook niet door. Tja, dan kan je spreken over pech.
Tja, kan allemaal pech zijn. Maar dan hebben we wel erg veel pech, en dat al twee transferwindows op rij.
Dat voelt een beetje als wat sommigen over de selectie van Feyenoord steeds roepen, dat alle blessures gewoon pech zijn.
Uiteindelijk moet het ergens ook gewoon beter. ;)

(Wat citeer je nu precies? Want ik volg het niet helemaal. :D )

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 12:01:
[...]

Huur zou ik wel begrijpen voor je topprioriteit, maar die is er dus niet.

[...]

Tja, kan allemaal pech zijn. Maar dan hebben we wel erg veel pech, en dat al twee transferwindows op rij.
Dat voelt een beetje als wat sommigen over de selectie van Feyenoord steeds roepen, dat alle blessures gewoon pech zijn.
Uiteindelijk moet het ergens ook gewoon beter. ;)

(Wat citeer je nu precies? Want ik volg het niet helemaal. :D )
Uiteindelijk speelt Kanté nu gewoon voor Fener en hebben 'wij' geen versterking op het middenveld..

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:50
Kijk, dat Feyenoord zijn transferperiode vernaggelt is meer een gegeven dan toeval onder de dubbelfunctie van DtK.

Maar bij Ajax is dat toch wat nieuwer. Die transferperiode was best lang open. ALs een 6 een topprio is, waarom het dan aflaten hangen van het laatste moment? Had dat eerst gedaan voordat je die geblesseerde Japanner en die ZInchenko ging binnenharken.

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 04-02-2026 12:19 ]

• LZ86
[...]

Tja, financieel ongunstig, maar als je daardoor p2 en dus CL miljoenen binnenharkt is het dat toch makkelijk waard?

• Han
  • Niet online

Han

LZ86 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 12:20:
Tja, financieel ongunstig, maar als je daardoor p2 en dus CL miljoenen binnenharkt is het dat toch makkelijk waard?
Als ze dat zwart-op-wit hadden gekregen dan hadden ze dat zeker gedaan vermoed ik.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

[...]

Ik denk dat ze waarschijnlijk vol voor Resink (of Sano) willen gaan komende zomer. Die zijn nu onhaalbaar. Dan wil je een ervaren buitenkansje huren voor een half jaar, maar die kwamen allemaal niet. Dan heb je pech en zit je vast aan Regeer, Itakura of Zinchenko op 6 voor het komende half jaar.
Gonadan schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 11:16:
[...]
Helemaal eens dat Carrizo afschrijven nergens over gaat. Die kan best een heel fijn talent zijn, ik hoop op een nieuwe Neres zelfs. Maar je kunt je wel afvragen of hem halen nu prioriteit had en het geld waard was.
Die Carrizo ziet er wel interessant uit. Niet heel snel, maar kan wel dribbelen en heeft een drive. Hij heeft verder een prima schot met links en kan met rechts een voorzet geven. Lijkt me prima voor op rechts zodat Bounida of Gloukh naar 10 kan en Klaassen naar de bank.

Nu nog Carrizo goede begeleiding geven en vooral een kans in de eerste 11 en het komt wel goed. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• LZ86
Han schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 12:46:
[...]

Als ze dat zwart-op-wit hadden gekregen dan hadden ze dat zeker gedaan vermoed ik.
Gezien hoe Feyenoord presteert kan je daar bijna wel vanuit gaan inmiddels. En dat was in Januari toch ook overduidelijk zichtbaar.

Met een goede 6 had je denk ik makkelijk 2e geworden als je ziet hoe de andere mogelijke nr's 2 presteren. En dat komt niet echt als een verrassing toch? Had de Ajaxleiding best op kunnen acteren.

Tenzij het nog steeds gejank was omdat Cruijff niet al begonnen was (en je natuurlijk nog steeds je kan afvragen wat Cruijff, buiten zijn achternaam, nou heeft gepresteerd om TD te mogen worden bij Ajax)

[ Voor 25% gewijzigd door LZ86 op 04-02-2026 13:12 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:41
Als de geruchten kloppen had Ajax >10 miljoen euro over voor Sano in de winterstop. Als je zo'n pot geld hebt en al een half jaar weet dat je een positie moet versterken dan had dat gewoon moeten lukken. Misschien hebben ze te hoog ingezet, maar dat het dan niet lukt is geen pech maar gebrek aan realisme.

Bij Feyenoord moeten ze ook niet klagen als blijkt dat ze met St. Juste weer een vaste klant voor de ziekenboeg erbij hebben. Hij was in zn eerste periode bij Feyenoord ook altijd geblesseerd. Dan is het geen pech als het uitkomt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:16:
Als de geruchten kloppen had Ajax >10 miljoen euro over voor Sano in de winterstop. Als je zo'n pot geld hebt en al een half jaar weet dat je een positie moet versterken dan had dat gewoon moeten lukken. Misschien hebben ze te hoog ingezet, maar dat het dan niet lukt is geen pech maar gebrek aan realisme.
Voor 10 miljoen haal je geen waardige 6 die er meteen staat. Ajax had als voordeel dat ze Kaplan konden inzetten als 'extra' kapitaal, waardoor het op pak hem beet 15 miljoen kwam. Het nadeel is dat NEC geeneens wil praten bij een bieding lager of gelijk aan 20 miljoen. Zelfs Nottingham Forest ving bot met een bod van 20 miljoen. Dus die pot met van geld van Ajax was sowieso niet toereikend en maakte het dat, met de wetenschap van het afgewezen bod van Nottingham Forest, Sano geen haalbare kaart bleek. En gelukkig maar, want 15 a 20 miljoen voor een middenvelder van NEC, ik zou dat persoonlijk gekkenwerk vinden en zou sowieso als paniekaankoop zijn gebombardeerd, daar was heel NL overheen zijn gevallen.

Maar goed, die pot met geld waar jij naar refereert is dus niet veel hoger dan 10 miljoen en dat limiteert je best wel qua keuzes. Dat ze vervolgens voor huur gaan en hopen dat in de zomer, met meer duidelijkheid qua Europees voetbal, er meer te besteden valt snap ik helemaal.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:41
Han schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:36:
Voor 10 miljoen haal je geen waardige 6 die er meteen staat.
Hoezo niet? De meeste namen die voorbij komen zoals Blind en Henderson kosten minder. Sterker nog, volgens transfermarkt zijn er maar 90 verdedigende middenvelders ter wereld meer dan 10 miljoen euro waard. De keuze is reuze.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:41:
Hoezo niet? De meeste namen die voorbij komen zoals Blind en Henderson kosten minder. Sterker nog, volgens transfermarkt zijn er maar 90 verdedigende middenvelders ter wereld meer dan 10 miljoen euro waard. De keuze is reuze.
Beschikbaarheid, fitheid, salaris, en weet ik nog meer hoeveel omstandigheden er nog meetellen. En Blind? Hoop dat je niet serieus bent. Henderson is gepasseerd station en die was echt niet gekomen. En je kan nog 10 andere namen noemen (waarvan Ajax zeker de helft heeft geprobeerd te halen als ik de berichtgevingen mag geloven), maar veel spelers staan niet te springen om de eredivisie en Ajax zelf is op dit moment ook geen visitekaartje waarmee bovengemiddelde spelers kan overhalen om op huurbasis over te komen. Als er maar een sprankje hoop is om terug in de basis te komen bij je eigen club dan is dat al een betere reden om over te stappen naar een Ajax die enkel nog speelt voor een 2 plek in de nationale competitie. Dus nee, die keuze is zeker niet reuze, die vijver is vrij klein.

• toolkist
  • Niet online
Gundogan schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 12:57:
[...]

Ik denk dat ze waarschijnlijk vol voor Resink (of Sano) willen gaan komende zomer. Die zijn nu onhaalbaar. Dan wil je een ervaren buitenkansje huren voor een half jaar, maar die kwamen allemaal niet. Dan heb je pech en zit je vast aan Regeer, Itakura of Zinchenko op 6 voor het komende half jaar.

[...]

Die Carrizo ziet er wel interessant uit. Niet heel snel, maar kan wel dribbelen en heeft een drive. Hij heeft verder een prima schot met links en kan met rechts een voorzet geven. Lijkt me prima voor op rechts zodat Bounida of Gloukh naar 10 kan en Klaassen naar de bank.

Nu nog Carrizo goede begeleiding geven en vooral een kans in de eerste 11 en het komt wel goed. :)
Resink was echt niet onhaalbaar. Puur een kwestie van zelf willen. Had je deze transferperiode 10m+ geboden zoals ze ook bij Sano deden dan had ie nu in een Ajax shirtje rondgelopen. Maar dan heb je nog steeds geen ervaren leider, dus of dat nou zoveel beter was geweest...

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:51:
[...]

Beschikbaarheid, fitheid, salaris, en weet ik nog meer hoeveel omstandigheden er nog meetellen. En Blind? Hoop dat je niet serieus bent. Henderson is gepasseerd station en die was echt niet gekomen. En je kan nog 10 andere namen noemen (waarvan Ajax zeker de helft heeft geprobeerd te halen als ik de berichtgevingen mag geloven), maar veel spelers staan niet te springen om de eredivisie en Ajax zelf is op dit moment ook geen visitekaartje waarmee bovengemiddelde spelers kan overhalen om op huurbasis over te komen. Als er maar een sprankje hoop is om terug in de basis te komen bij je eigen club dan is dat al een betere reden om over te stappen naar een Ajax die enkel nog speelt voor een 2 plek in de nationale competitie. Dus nee, die keuze is zeker niet reuze, die vijver is vrij klein.
Puur een kwestie wat Ajax wil betalen. Voor 10m was er zat beschikbaar. Maar dat wilde Ajax gewoon niet want geen restwaarde. Alsof dat bij elke speler het geval moet zijn.

• Gonadan

Gonadan

Uiteraard. 10M om iemand te kopen die een langdurig contract wil tekenen en veel potentiële groeiwaarde heeft is heel iets anders dan iemand huren tot de zomer.

Mag aannemen dat iedereen wel snapt dat het niet realistisch is om te denken dat er 10M beschikbaar zou zijn om even een tussenpaus te huren. 8)7
ph4ge schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:16:
[...]

Bij die geruchten moet je je wel afvragen wat dat voor constructie was en op welke waarde je tot zo'n transfersom komt. Als het allemaal al klopt zal het sowieso niet zijn op een manier waarvan een verkopende club gelukkig wordt.

Maar ik heb de indruk dat ze simpelweg te lang wachten/hopen op een echt mooie deal en dat je uiteindelijk klem komt te zitten tussen maar een paniekactie proberen of niets doen. Als dat de keuze is dan ben ik in ieder geval blij dat ze niets gedaan hebben. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Gonadan schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 14:47:
Maar ik heb de indruk dat ze simpelweg te lang wachten/hopen op een echt mooie deal en dat je uiteindelijk klem komt te zitten tussen maar een paniekactie proberen of niets doen. Als dat de keuze is dan ben ik in ieder geval blij dat ze niets gedaan hebben. :P
Schrikbarende overeenkomst van hoe het bij Feyenoord gaat de laatste 2 jaar onder "TD" DtK.

Alleen............

Feyenoord doet die domme paniekaankoop wél.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 14:47:
Uiteraard. 10M om iemand te kopen die een langdurig contract wil tekenen en veel potentiële groeiwaarde heeft is heel iets anders dan iemand huren tot de zomer.

Mag aannemen dat iedereen wel snapt dat het niet realistisch is om te denken dat er 10M beschikbaar zou zijn om even een tussenpaus te huren. 8)7

[...]

Bij die geruchten moet je je wel afvragen wat dat voor constructie was en op welke waarde je tot zo'n transfersom komt. Als het allemaal al klopt zal het sowieso niet zijn op een manier waarvan een verkopende club gelukkig wordt.

Het ging mij niet om huur, ze hadden prima iemand voor de lange termijn kunnen halen voor dat bedrag, iom Cruijff. Bij Sano en die Argentijn kon het ook.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 15:08:
[...]

Het ging mij niet om huur, ze hadden prima iemand voor de lange termijn kunnen halen voor dat bedrag, iom Cruijff. Bij Sano en die Argentijn kon het ook.
Bij Sano kon het dus niet want NEC wilde niet verkopen. :D

Nog even los van dat Sano alles behalve voldoet aan het profiel 'ervaren 6 die de boel van achteruit gaat organiseren'.

Ik blijf erbij, ze hebben gewoon te lang in het hoekje huur en Cruijff erbuiten laten gehangen en dat was niet vruchtbaar. Dat een Cruijff op het laatste moment toch betrokken gaat worden en ze ineens weer van het profiel gaan afwijken zegt wel genoeg.
Er is gewoon geen structurele lijn in te vinden op dit moment.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 15:26:
[...]

Bij Sano kon het dus niet want NEC wilde niet verkopen. :D
Bij Sano kon het bieden om te kopen wel ondanks dat Cruijff officieel nog niet was begonnen, dus dat kan dan ook voor een ervaren speler. Dat was mijn punt.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

toolkist schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 14:31:
[...]

Resink was echt niet onhaalbaar. Puur een kwestie van zelf willen. Had je deze transferperiode 10m+ geboden zoals ze ook bij Sano deden dan had ie nu in een Ajax shirtje rondgelopen. Maar dan heb je nog steeds geen ervaren leider, dus of dat nou zoveel beter was geweest...
Ik denk dat Ajax Resink op iets van 10 miljoen max schat voor komende zomer en Groningen wilde ik denk wel 15-20 miljoen zien deze winter. En NEC wilde 20+ hebben voor Sano.

Kan Ajax nu nog wel 20 miljoen betalen? Vast wel als ze risico nemen. Maar dat willen ze niet (meer), dus waren Resink en Sano onhaalbaar deze winter. Plus nu een ervaren speler huren die er meteen staat en komende zomer kopen voor de opbouw van een nieuw team onder een nieuwe trainer is dan nog steeds goedkoper en logischer.

En wie kan je nu kopen voor 10 miljoen max, beschikbaar is, op 6 kan, ervaring heeft en nog een beetje kan voetballen? Berg van Bodo? Iemand uit Duitsland (Stach, Stark, Højlund, Arnold)?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• toolkist
  • Niet online
Gundogan schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 15:37:
[...]

Ik denk dat Ajax Resink op iets van 10 miljoen max schat voor komende zomer en Groningen wilde ik denk wel 15-20 miljoen zien deze winter. En NEC wilde 20+ hebben voor Sano.

Kan Ajax nu nog wel 20 miljoen betalen? Vast wel als ze risico nemen. Maar dat willen ze niet (meer), dus waren Resink en Sano onhaalbaar deze winter. Plus nu een ervaren speler huren die er meteen staat en komende zomer kopen voor de opbouw van een nieuw team onder een nieuwe trainer is dan nog steeds goedkoper en logischer.

En wie kan je nu kopen voor 10 miljoen max, beschikbaar is, op 6 kan, ervaring heeft en nog een beetje kan voetballen? Berg van Bodo? Iemand uit Duitsland (Stach, Stark, Højlund, Arnold)?
15, 20, hij is komende zomer voor 6 op te halen.

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:00
toolkist schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 15:38:
[...]

15, 20, hij is komende zomer voor 6 op te halen.
Dat denk ik niet. Ik zou als NEC ook nu verkocht hebben voor 20 miljoen, maar dat komt omdat ik risicomijdend ben. Wanneer hij blijft spelen zoals de eerste seizoenshelft, heeft hij een goede kans om het WK te halen. Japan is goed genoeg om door de poulefase te komen, zo lang hij niet geblesseerd raakt is die 20 wel haalbaar met engelse interesse.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 15:35:
[...]

Bij Sano kon het bieden om te kopen wel ondanks dat Cruijff officieel nog niet was begonnen, dus dat kan dan ook voor een ervaren speler. Dat was mijn punt.
Ja ik heb erg de indruk dat ze van een hoop voornemens weer terug gekomen zijn tijdens de transferperiode.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
rikislief schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 15:42:
[...]

Dat denk ik niet. Ik zou als NEC ook nu verkocht hebben voor 20 miljoen, maar dat komt omdat ik risicomijdend ben. Wanneer hij blijft spelen zoals de eerste seizoenshelft, heeft hij een goede kans om het WK te halen. Japan is goed genoeg om door de poulefase te komen, zo lang hij niet geblesseerd raakt is die 20 wel haalbaar met engelse interesse.
Dit ging over Resink en Gronigen. Was gezien de post over beiden ging wellicht niet helemaal duidelijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 04-02-2026 15:53 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:48
Voor Resink krijgt Groningen echt niet veel meer voor dan 10. Denk dat hij voor 8 ook wel weg is komende zomer.
Tenzij Benfica terugkomt met een ferm bedrag maar volgens mij is het daar een zooitje wat ik hoor.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Resink heeft toch een clausule in z'n contract. Komende zomer voor een beperkt bedrag te koop.
Pagina: 1 ... 184 185 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken