[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 51 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Prima prestatie van Feyenoord, hopelijk lukt het om het volgende week af te maken :)
OMX2000 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 08:10:
[...]

Eeh. Van Persie: “Dat speelt een rol, ja. Als hij zijn contract had verlengd voor deze beslissing had dat invloed gehad kunnen hebben."
Timber wordt op deze manier gestraft dat hij zijn contract niet verlengd. Ergo, de aanvoerder is niet louter op basis van kwaliteit gekozen.

[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 07-08-2025 08:17 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:55

OMX2000

By any means necessary...

ephymerous schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 08:14:
Prima prestatie van Feyenoord, hopelijk lukt het om het volgende week af te maken :)

[...]

Timber wordt op deze manier gestraft dat hij zijn contract niet verlengd. Ergo, de aanvoerder is niet louter op basis van kwaliteit gekozen.
Klopt. En vind ik niet netjes.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
[...]

Eeh. Van Persie: “Dat speelt een rol, ja. Als hij zijn contract had verlengd voor deze beslissing had dat invloed gehad kunnen hebben."

Zo’n uitspraak had ik Slot niet horen doen. Ik denk ook dat Slot ook meer tussen de club en de spelers kon staan. En dus beide partijen makkelijker bij elkaar bracht.
Slot is als trainer veel meer een people manager, verbinder en iemand die spelers echt in hun kracht kan zetten. Hij laat zich veel minder door de Politiek rond het veld leiden, dat zag je ook in z'n persmomenten (toen bij Feyenoord en nu bij Liverpool), of in al het "gedoe" rondom (en vooral vanuit) Mourinho iedere keer.

Kijk voor de grap maar eens naar de selecties waarmee hij bij Feyenoord zijn successen mee boekte, daar zitten echt niet alleen maar top voetballers tussen.
Maar hey da’s de Slot fanboy in mij, ik denk ook dat hij stiekem over water loopt en de zee laat splijten 😋
Hoe dacht je anders dat hij naar Liverpool was afgereisd? :+

[ Voor 9% gewijzigd door TIGER1125 op 07-08-2025 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:49
OMX2000 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 08:22:
[...]

Op zich is het toch niet gek? Hij heeft een aflopend contract en wil niet verlengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Helaas weinig gezien i.v.m. een peuter die vertikte te slapen en een baby die om onduidelijke redenen de hele avond lag te brullen.
De vrije trap eind 2e helft en in de rust een herhaling van de 1-0, daar is het bij gebleven :P

Goede uitgangspositie in ieder geval voor Feyenoord. Uit een gelijkspel of naar de overwinning counteren en door d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Wordt nog een hele kluif in de return.
En als het niet gaat voor Fener zoals ze het hebben willen, grijpen ze naar intimidatie. Dat zag je nu al, dat kan daar nog grotere proporties aannemen. Met dat fluit publiek er dan bij.
Belangrijk om er energie in te blijven steken, niet weer zo in te zakken en vooral het hoofd koel te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:47
DutchOwnage schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 00:20:
Staat er eigenlijk nog een beloning tegenover, mocht Feyenoord deze ronde overleven? Als ze er de volgende ronde onverhoopt uitvliegen, krijgen ze dan een beschermde status of zo in de EL? Lijkt me niet toch met de huidige opzet?

Ook als ze het nu niet zouden redden, wacht de EL al. Is het gewoon puur het CL ticket en de bijbehorende 19,5 miljoen startgeld waar voor gestreden wordt?
Je beschermde status hangt af van je UEFA-ranking (resultaten afgelopen seizoenen). En ja, CL inkomsten zijn inkomsten met een 0 erachter vergeleken met de 2 lagere toernooien. Niet alleen het startgeld maar ook de beloning voor punten. Elk punt is 1 miljoen geloof in in de CL.

[ Voor 6% gewijzigd door bregweb op 07-08-2025 09:11 ]

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:02
OMX2000 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 08:22:
[...]

Je gaat toch iemand geen aanvoerder maken die een aflopend contract heeft en duidelijk laat merken dat hij liever kijkt naar wat zijn opties buiten Feyenoord zijn.

Dan zit je met je hart/gevoel/inzet niet volledig bij Feyenoord en moet je ook geen aanvoerder willen zijn.

Lijkt mij een compleet logisch verhaal.

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Volgens Florian Plettenberg (geen idee hoe goed die doorgaans geïnformeerd is) zijn Ajax en Borussia Mönchengladbach akkoord over Itakura. 10 miljoen, kan middels bonussen oplopen tot 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:33
Eric H schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:12:
[...]

Je gaat toch iemand geen aanvoerder maken die een aflopend contract heeft en duidelijk laat merken dat hij liever kijkt naar wat zijn opties buiten Feyenoord zijn.

Dan zit je met je hart/gevoel/inzet niet volledig bij Feyenoord en moet je ook geen aanvoerder willen zijn.

Gaf hij paar weken terug niet aan dat zijn intentie was om te verlengen bij Feyenoord, maar dat de onderhandelingen nog liepen oid? Meen zoiets gelezen te hebben iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:42
Ongeacht wat we er van vinden vind ik dat Timber de situatie uitstekend handled, op het veld en z'n interview achteraf was ook gewoon prima.

Hij parkeert z'n sores gewoon in de achterkamer, en zet het teambelang op 1. En zo hoort het natuurlijk ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik vind het wel ironisch dat van Persie de band niet meer bij Timber wilt hebben, want hij wil een aanvoerder die 100% committed is voor de club.

Bij Arsenal was hij ook aanvoerder, en ging hij weg naar Man Utd na één seizoen blessurevrij te zijn - en moesten wij opzoek naar een vervanger.

Ik snap goed wat hij zegt, maar bedacht mij dat VP toch niet zo committed is als dat hij de media wilt doen geloven. Achja, er zullen genoeg intrappen en hem gelijk geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 20:51
JEightyFive schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:13:
Volgens Florian Plettenberg (geen idee hoe goed die doorgaans geïnformeerd is) zijn Ajax en Borussia Mönchengladbach akkoord over Itakura. 10 miljoen, kan middels bonussen oplopen tot 13.
Die is wel redelijk betrouwbaar als het gaat om de Duitse markt. Destijds met de Mislintat aankopen twee jaar geleden had hij het vaak aan het goede eind.

Het is veel geld, maar tegelijkertijd is het de helft van de Sutalo aankoop. De vraag is ook of je wel een betere CV kunt vinden voor €10M. 28 jaar ook, precies wat Ajax nodig heeft in de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:13
[...]

Maar hey da’s de Slot fanboy in mij, ik denk ook dat hij stiekem over water loopt en de zee laat splijten 😋
Laatste een avondje doorgezakt met Arne. Hele avond water gedronken. De kater was niet te overzien de volgende dag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Trishul schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:53:
[...]

Die is wel redelijk betrouwbaar als het gaat om de Duitse markt. Destijds met de Mislintat aankopen twee jaar geleden had hij het vaak aan het goede eind.

Het is veel geld, maar tegelijkertijd is het de helft van de Sutalo aankoop. De vraag is ook of je wel een betere CV kunt vinden voor €10M. 28 jaar ook, precies wat Ajax nodig heeft in de verdediging.
Ik kijk tegenwoordig te weinig voetbal buiten Ajax om, om echt te weten of het een versterking is. Ik laat me graag verrassen.
Wel lees ik dat hij schijnbaar 1,7 miljoen netto zou gaan verdienen. Mocht dat waar zijn dan is dat bruto toch een behoorlijk bedrag. Nou is Henderson wel weg dus dat biedt enigszins ruimte maar alsnog een aardige smak geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
JEightyFive schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:58:
[...]

Ik kijk tegenwoordig te weinig voetbal buiten Ajax om, om echt te weten of het een versterking is. Ik laat me graag verrassen.
Wel lees ik dat hij schijnbaar 1,7 miljoen netto zou gaan verdienen. Mocht dat waar zijn dan is dat bruto toch een behoorlijk bedrag. Nou is Henderson wel weg dus dat biedt enigszins ruimte maar alsnog een aardige smak geld.
Het is zeker een behoorlijk salaris, maar Ajax kan het dragen. Ze hebben natuurlijk enorm veel gesneden afgelopen seizoen in het salarishuis. Bijv. Bergwijn, Henderson, Sosa, enz weg. Berghuis verlengd tegen minder basissalaris.
Dit geeft weer ruimte voor spelers uit een iets hogere klasse. En dat is nodig ook, want de CL staat om de hoek. Na Itakura moet er zo snel mogelijk een echte 6 komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 08:50
HollowGamer schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:52:
Ik vind het wel ironisch dat van Persie de band niet meer bij Timber wilt hebben, want hij wil een aanvoerder die 100% committed is voor de club.

Bij Arsenal was hij ook aanvoerder, en ging hij weg naar Man Utd na één seizoen blessurevrij te zijn - en moesten wij opzoek naar een vervanger.

Ik snap goed wat hij zegt, maar bedacht mij dat VP toch niet zo committed is als dat hij de media wilt doen geloven. Achja, er zullen genoeg intrappen en hem gelijk geven.
Beetje een rare vergelijking. Iets aanhalen wat hij 13 jaar geleden heeft gedaan als speler.
Hij is nu trainer en dat staat er volledig los van. Je gaat een speler die weg wil geen aanvoerder maken. Lijkt me vrij logisch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Advizor
Ik was verder overigens aangenaam verrast door de twee nieuwe centrum verdedigers. Sterk, snel, kopsterk. Geen rare dingen doen, bal afpakken en afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Eric H schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:12:
[...]

En dus maak je iemand reserve aanvoerder die een maand geleden nog oh zo graag naar Benfica wilde?
Ik had zelf altijd Moder gekozen ipv Hadj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:20:
Ik was verder overigens aangenaam verrast door de twee nieuwe centrum verdedigers. Sterk, snel, kopsterk. Geen rare dingen doen, bal afpakken en afspelen.
Kunnen ze ook opbouwen? Want anders wordt het wel makkelijk om Feyenoord vast te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:02
toolkist schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:24:
[...]

En dus maak je iemand reserve aanvoerder die een maand geleden nog oh zo graag naar Benfica wilde?
Ik had zelf altijd Moder gekozen ipv Hadj
Want Hadj Moussa heeft ook een aflopend contract?

Appels en peren
Voor Hadj Moussa kwam interesse van Benfica gedurende de transferperiode terwijl hij een doorlopend contract heeft bij Feyenoord.

Timber heeft een aflopend contract en er is geen concrete interesse voor hem maar toch spreekt er weinig overtuiging uit om zijn nieuwe verbintenis met Feyenoord snel af te ronden.

Ik gok omdat hij daar een gelimiteerde afkoopsom in wil hebben voor het geval er een club voor hem komt informeren. Is zijn goed recht, maar daar spreekt weinig "clubgevoel" en betrokkenheid uit.

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:34
JEightyFive schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:13:
Oef, en ik vond Feyenoord al met geld smijten.

10 miljoen voor een verdediger die bij Groningen speelde en niet echt een onuitwisbare indruk maakte.....
4-5 miljoen had ik nog gesnapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
HollowGamer schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:52:

Hij heeft 8 jaar bij Arsenal gespeeld, maar die deden nu eenmaal nooit mee om de prijzen.
Ik snap de overstap in die zin wel. Bij ManU direct kampioen en topschutter vand e league.

In die zin had ie echt wel trouw genoeg. Anders blijf je niet 8 jaar hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dat hangt er van af hoe je het bekijkt. Als Timber achter de schermen toch iets minder van dan 100% geeft vanwege zijn vertrekwens, of als men anders naar hem is gaan kijken binnen de groep, dan kan hij nog zoveel kwaliteit hebben maar dan komt het er niet meer uit.
Het gaat uiteindelijk om wat een aanvoerder in de praktijk kan brengen, niet wie in theorie de beste aanvoerder kan zijn.

RvP wil dat joch van Steijn gewoon motiveren en die zal een goede drive hebben en dat wil hij belonen. Plus Steijn zal gewoon doen wat hem opgedragen wordt dus een mooi verlengstuk zijn. Ik kan niet in de kleedkamer kijken hoe de verhoudingen liggen maar Timber schat ik in als een vrij rustige jongen, misschien zoekt RvP ook wel iets meer pit?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:33:
[...]

Hij heeft 8 jaar bij Arsenal gespeeld, maar die deden nu eenmaal nooit mee om de prijzen.
Ik snap de overstap in die zin wel. Bij ManU direct kampioen en topschutter vand e league.

In die zin had ie echt wel trouw genoeg. Anders blijf je niet 8 jaar hangen.
Dat hij voor prijzen wegging, dat neemt niemand hem kwalijk. :)
Er zijn genoeg fans die vinden dat hij op dat moment gelijk had (ik ook).

Alleen was hij toen door Wenger aanvoerder gemaakt, en belangrijk gemaakt door de club.
Hij stond nog in de eerste promos dat seizoen, maar ging toen zijn contract niet verlengen en wij moesten toen verkopen - aangezien ook nog één jaar contract.

Dit is eigenlijk precies dezelfde situatie als met Timber nu. Dus misschien heeft hij ervan geleerd? Of is het een beetje hypocriet.. ik ben er nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:41:
Dat hij voor prijzen wegging, dat neemt niemand hem kwalijk. :)
Er zijn genoeg fans die vinden dat hij op dat moment gelijk had (ik ook).

Alleen was hij toen door Wenger aanvoerder gemaakt, en belangrijk gemaakt door de club.
Hij stond nog in de eerste promos dat seizoen, maar ging toen zijn contract niet verlengen en wij moesten toen verkopen - aangezien ook nog één jaar contract.

Dit is eigenlijk precies dezelfde situatie als met Timber nu. Dus misschien heeft hij ervan geleerd? Of is het een beetje hypocriet.. ik ben er nog niet uit.
Dat was toen de keuze van Wenger toch, niet van Van Persie zelf? Moet hij dan nu precies dezelfde keuze maken als Wenger toen?
En misschien ziet Feyenoord wel minder brood in Timber gebruiken als marketinggezicht dan Arsenal deed bij Van Persie.

Ik zie niet zozeer een relatie tussen deze twee scenario's.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:49
Timber wilt niet verlengen, want transfervrij is makkelijk naar grote club te gaan. Prima.
Van Persie wilt iemand niet de aanvoerder maken, omdat hij bewust/onbewust bezig is met een vertrek. Prima.

Ik gok dat Feyenoord Timber wilt verkopen als we de CL niet halen. Vind ik ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
toolkist schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:25:
[...]

Kunnen ze ook opbouwen? Want anders wordt het wel makkelijk om Feyenoord vast te zetten.
Dat vind ik moeilijk om nu al te zeggen. De eerste helft lieten ze Feyenoord voetballen en toen zag het er prima uit. Tweede helft was het wedstrijdbeeld volledig omgedraaid.
Hebben ze de opbouwende kwaliteiten van Hancko? Waarschijnlijk niet.
De backs deden het overigens ook prima. Fijn dat die posities dubbel bezet zijn met Read/Lotomba en Bos/Smal. Middenveld stond aardig, buitenspelers ogen gevaarlijk. Kortom, genoeg aanknopingspunten dit seizoen.
Buiten de spits positie om, Ueda werkt hard maar scoort te weinig. En van Tengstedt verwacht ik ook niet al te veel, maar laat me graag verrassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Advizor schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:35:
[...]

Dat vind ik moeilijk om nu al te zeggen. De eerste helft lieten ze Feyenoord voetballen en toen zag het er prima uit. Tweede helft was het wedstrijdbeeld volledig omgedraaid.
Hebben ze de opbouwende kwaliteiten van Hancko? Waarschijnlijk niet.
De backs deden het overigens ook prima. Fijn dat die posities dubbel bezet zijn met Read/Lotomba en Bos/Smal. Middenveld stond aardig, buitenspelers ogen gevaarlijk. Kortom, genoeg aanknopingspunten dit seizoen.
Buiten de spits positie om, Ueda werkt hard maar scoort te weinig. En van Tengstedt verwacht ik ook niet al te veel, maar laat me graag verrassen.
Yeah, duidelijk een team in opbouw. Maar wat ik gisteren in de eerste helft zag, stemde me wel gelukkig.
Veel beter dan wat ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:30:
[...]

10 miljoen voor een verdediger die bij Groningen speelde en niet echt een onuitwisbare indruk maakte.....
Ik vind dit ook belachelijk veel geld. Er moeten toch betere opties zijn, wat mij betreft via huur als je het echt zo in Bouwman ziet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:43
LZ86 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:30:
[...]

PSV wil hem al 2 jaar halen, maar niet voor dat geld. We gaan zien of hij het waar gaat maken.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trishul
Ajax en Mönchengladbach akkoord over Itakura.

Overigens voor diegenen die hem enigzins denigrerend 'die verdediger van FC Groningen' noemen: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ko_Itakura
Hij heeft na Groningen ruim 3 jaar Bundesliga gespeeld en 37 wedstrijden als international van Japan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Trishul schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:26:

Overigens voor diegenen die hem enigzins denigrerend 'die verdediger van FC Groningen' noemen: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ko_Itakura
Hij heeft na Groningen ruim 3 jaar Bundesliga gespeeld en 37 wedstrijden als international van Japan.
Fijn, nu nog een goede zes, met Mokio is het open huis achterin.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

'die verdediger van FC Groningen' Zo werd Virgel van Dijk ook genoemd toen hij naar Celtic vertrok.(Overmars wilde liever Mike van der Hoorn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
Ik ken Itakura niet goed genoeg om blij of juist teleurgesteld te zijn met deze aankoop. 10-13 miljoen is veel geld voor Ajax momenteel. Maar er is op het moment veel onzekerheid rond de verdediging van Ajax, ik denk persoonlijk niet dat je met Baas en Sutalo kan spelen met veel ruimte in de rug. Helemaal niet met Regeer, Wijndal en Mokio erbij.

Hopelijk voegt Itakura wat toe. Maar als ik die gast zie die Feyenoord deze week haalde voor bijna de helft, dan had het ogenschijnlijk wel beter gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Er is al een samenwerking met een Japanse club, nu Itakura erbij, hopelijk kan de marketing afdeling van Ajax die transfersom snel terugverdienen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online

[...]

Zo lang Timber niet verlengd is de kans meer dan 90% dat hij voortijdig, voor 1-9 of anders in de winterstop verkocht wordt om nog iets aan hem te verdienen. Er wordt gewoon gekozen voor een aanvoerder die normaal gesproken het seizoen ook afmaakt en dus een constante factor is. Heeft weinig met straffen te maken, maar gewoon in 1x zaken regelen en er niet meer naar om hoeven kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JEightyFive
Kist schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:58:
Maar als ik die gast zie die Feyenoord deze week haalde voor bijna de helft, dan had het ogenschijnlijk wel beter gekund.
Na de eerste optredens van Sutalo en Ivanusec werd ook geroepen dat we de verkeerde Kroaat hadden gehaald. Laten we het eerst even aankijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Regeer, Wijndal, Mokio lijken mij verdedigend meer het probleem dan Sutalo en Baas.
Wel fijn als je als team een back of 2 hebt die kunnen verdedigen.
Rosa ken ik nog niet zo goed

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 07-08-2025 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
toolkist schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:01:
Er is al een samenwerking met een Japanse club, nu Itakura erbij, hopelijk kan de marketing afdeling van Ajax die transfersom snel terugverdienen ;)
Over die samenwerking gesproken, trainen die twee Japanners van Gamba Osaka nog mee met Ajax 1? Een keeper en een nummer 10 dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dat doet de media..... om meer kliks te krijgen.
Hier in Groningen noemt niemand hem zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Sempy schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:56:
[...]

'die verdediger van FC Groningen' Zo werd Virgel van Dijk ook genoemd toen hij naar Celtic vertrok.(Overmars wilde liever Mike van der Hoorn)
GMTA. :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
Man komt naar PSV.
Jammer dat Tillman weg is, stel je de chaos in iedere verdediging voor als je Til, Man, en Tillman op het veld had staan. }) })

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mokio gaat dat snel genoeg oppakken, als ie maar genoeg speeltijd krijgt.
Een ervaren 6 halen voor de basis betekent dat je Mokio naar de bank verwijst, lijkt me niet handig. Maar als backup, prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gezondheid!
(geen idee waar je het over hebt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
toolkist schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:34:
[...]

Gezondheid!
(geen idee waar je het over hebt)
Great minds think alike

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Harribo schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:13:
Regeer, Wijndal, Mokio lijken mij verdedigend meer het probleem dan Sutalo en Baas.
Wel fijn als je als team een back of 2 hebt die kunnen verdedigen.
Rosa ken ik nog niet zo goed
Sutalo met veel ruimte in de rug blonk uit in het maken van verkeerde keuzes, Baas is niet heel dynamisch. Die anderen zijn sowieso een probleem helaas.

Jammer dat Taylor niet naar Porto is gegaan had je geld gehad voor een 6 en had Mokio op 8 gekund waar die beter tot zijn recht komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Kist op 07-08-2025 15:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Wel grappig hoe de T het weer brengt.

"PSV en Ajax afgetroefd" Melden er even niet bij dat beide clubs al een verdediger hebben aangetrokken.
10,5 miljoen met bonussen tot 12 miljoen vind ik veel te duur voor deze speler. Met de kennis van vandaag blij dat Feyenoord doorgeschakeld heeft en een alternatief heeft aangeschaft

Lees wel dat er door deze enorme prijs geen geld meer is bij Ajax tot er meer verkocht is. Maar wat staat er nog op de nominatie om verkocht te worden dan?

https://www.telegraaf.nl/...-ko-itakura/82352777.html

[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 07-08-2025 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
@LZ86 Mannsverk, Brobbey, Akpom, van den Boomen (geblesseerd dus zal niet lukken),

Akpom wordt wellicht verhuurd, dus daar zijn dan geen inkomsten van, behalve dat (een deel van) zijn salaris wegvalt.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
LZ86 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:21:

Lees wel dat er door deze enorme prijs geen geld meer is bij Ajax tot er meer verkocht is. Maar wat staat er nog op de nominatie om verkocht te worden dan?
Target van de RvC is dat Moro gefinancierd is vanuit de CL kwalificatie. Daarnaast mogen spelers gekocht worden ter waarde van 40% van de uitgaande transfers. Met Gloukh en Itakura is dat budget dus benut. Is dus kwestie van budgetteren en niet dat er geen geld meer is door een enorme transfersom.

Verder is er door vertrekkende spelers circa 20 miljoen salarissen bespaart. Spelers die mogelijk nog vertrekken zijn Mansverk (belangstelling Wrexxham) en misschien Brobbey of Kaplan. Dan mag daar ook weer 40% van herinvesteerd worden of is er misschien wat mogelijk qua verhuur op basis van bespaard salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gynnad schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:40:
@LZ86 Mannsverk, Brobbey, Akpom, van den Boomen (geblesseerd dus zal niet lukken),

Akpom wordt wellicht verhuurd, dus daar zijn dan geen inkomsten van, behalve dat (een deel van) zijn salaris wegvalt.
Thanks, dat lijken mij echter geen van allen transferkannonen.
Dus lastig om nog gericht 2 goede spelers te halen. Waken voor middelmaat en met dat in het achterhoofd wellicht beter om ze te behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
LZ86 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:51:
[...]

Dus lastig om nog gericht 2 goede spelers te halen. Waken voor middelmaat en met dat in het achterhoofd wellicht beter om ze te behouden?
Ik ken geen slechtere spits dan Brobbey, de rest speelt sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist

"PSV en Ajax afgetroefd" Melden er even niet bij dat beide clubs al een verdediger hebben aangetrokken.
10,5 miljoen met bonussen tot 12 miljoen vind ik veel te duur voor deze speler. Met de kennis van vandaag blij dat Feyenoord doorgeschakeld heeft en een alternatief heeft aangeschaft

Het lijkt er voorlopig beetje op dat Kroes te lang vasthoudt aan maar enkele transfer targets. Voor een Itakura maar zeker ook Moro waren er echt wel alternatieven. Ik vind Oscar ook behoorlijk aan de prijs. Maar creativiteit ontbeerden we echt dus die snap ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35

Quad

Doof

Utrecht heeft het lastig tegen Servette.

Edit: En 1-0 achter zelfs.

[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 07-08-2025 20:42 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
LZ86 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:51:
[...]

Misschien komt nog iemand met een zak geld voor Taylor. Kans dat er iets op gang komt deze maand en clubs dan voor Taylor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Quad schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 20:41:
Utrecht heeft het lastig tegen Servette.

Edit: En 1-0 achter zelfs.
1-0 kan gebeuren, het is nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Harribo schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 20:48:
[...]

Absoluut niet. Daarnaast is de return in eigen huis.

Eerst even zorgen dat ze in balbezit komen en blijven.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 17:40
Harribo schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 20:48:
[...]

Het is een gekke wedstrijd. Af en toe lijkt er best wel wat mogelijk, maar dan verliest Utrecht de bal door een slordigheid in een aanval en staan er ineens 5 man voor de bal. Het middenveld bij Utrecht staat in de omschakeling niet zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Deze had er wel in gemoeten van Jensen...
Schiet gewoon recht op de keeper.. Man man man

[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 07-08-2025 21:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Bao_mi1 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 21:08:
[...]

Het is een gekke wedstrijd. Af en toe lijkt er best wel wat mogelijk, maar dan verliest Utrecht de bal door een slordigheid in een aanval en staan er ineens 5 man voor de bal. Het middenveld bij Utrecht staat in de omschakeling niet zoals het hoort.
Klopt het is slordigheid van Utrecht ook.

David Min heb je echt heel weinig aan geloof ik.
Zechiël wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul

Ik zou niet zoveel waarde hechten aan dat verhaal van de Telegraaf over dat er geen geld meer over is bij Ajax en dat ze eerst weer moeten verkopen.
Hato is net verkocht voor minimaal 44M, en de CFO had aangegeven dat in principe 40% van een verkoop direct geïnvesteerd kan worden. Ik begrijp niet waarom de T dat rekensommetje niet kan maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bam!
1-2 voor FCU.

En AZ op rozen.

[ Voor 98% gewijzigd door Quad op 07-08-2025 21:43 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bergkampje, die goal van Meerdink. En die is dan maar reserve.. Tis dat AZ nooit maar 15m ("mijn max") voor hem vraagt aan Ajax, maar anders zou ik de opvolger van Brobbey wel weten mocht die nog verkocht worden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hoppa! 1-3.

Topweek voor het NL voetbal.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:32
Utrecht op 1-3 inmiddels. Dat is mooi voor het Nederlandse voetbal!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 17:40
Wauw, ik had een half uur geleden echt niet gedacht dat Utrecht nu op 1-3 zou staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nou ik zag de laatste uitslagen van Servette, 3 en 4 goals tegen de laatste wedstrijden. Dus helemaal verbaast mij dit niet. Ook goed van Utrecht natuurlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:05
Wat een wereldgoal van Meerdink zeg.

En Dani de Wit nu bij Utrecht, benieuwd hoe hij ontvangen wordt in het altijd vriendelijke Utrecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 22:00:
Wat een wereldgoal van Meerdink zeg.

En Dani de Wit nu bij Utrecht, benieuwd hoe hij ontvangen wordt in het altijd vriendelijke Utrecht.
Zodra ze bij Ajax weg zijn is alles ineens vergeten en vergeven... Stelletje hypocrieten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 12:42
Dit wordt gewoon de volle mep aan NL ploegen in de groepsfases straks als ik de komende tegenstanders van AZ en Utrecht bekijk. Dat is wel lekker.

[ Voor 24% gewijzigd door DutchOwnage op 07-08-2025 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:12
Maakt me niet echt uit waar hij speelt (heb wel een zwak voor Ajax ook, zolang ze niet met FC Twente strijden om dezelfde plek), maar Dani de Wit is altijd een onsympathieke etterbak imho.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:05
T-MOB schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 22:06:
Maakt me niet echt uit waar hij speelt (heb wel een zwak voor Ajax ook, zolang ze niet met FC Twente strijden om dezelfde plek), maar Dani de Wit is altijd een onsympathieke etterbak imho.
Ik snap wel wat je bedoelt met onsympathiek, etterbak gaat miij te ver.
Heeft bij Ajax vrij goed gedaan en hard gewerkt tot hij geblesseerd raakte en daarbij ook veel concurrentie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dat shirt van Utrecht lijkt wel een theedoek

Rare wedstrijd dit eigenlijk met een matige scheidsrechter.
Gaat veel fout aan beide kanten maar Utrecht wel mooi op 1-3 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Harribo schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 22:14:
Dat shirt van Utrecht lijkt wel een theedoek
Een wasbaar servet, bedoel je? O-)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De kans dat Hato gaat spelen dit seizoen is flink gestegen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Trishul
Canal+ heeft momenteel een actie, 50% korting voor 6 maanden:
https://www.canalplus.nl/abonnementen/
Canal+ Totaal bevat naast de populaire kanalen ook ESPN compleet en dus alle eredivisie wedstrijden. Eerste 6 maanden dus €7,50 p/m. Wellicht interessant voor wie nog opzoek is naar ESPN compleet.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Harribo
Mooie week zo... En het wordt nog mooier :
Vanavond weer eredivisie!
En ook de eerste divisie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:54:
Mooie week zo... En het wordt nog mooier :
Vanavond weer eredivisie!
En ook de eerste divisie.
Eindelijk! oOo *O* :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 07:30
Trishul schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 00:46:
Canal+ heeft momenteel een actie, 50% korting voor 6 maanden:
https://www.canalplus.nl/abonnementen/
Canal+ Totaal bevat naast de populaire kanalen ook ESPN compleet en dus alle eredivisie wedstrijden. Eerste 6 maanden dus €7,50 p/m. Wellicht interessant voor wie nog opzoek is naar ESPN compleet.
Thnx! ik heb dat nu. ben al heel lang lid daar (18+ jaar). Zal straks eens bellen voor wat korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
https://www.voetbalprimeu...-ajax-aanvoerder-aan.html

Als dat maar niet bekent dat ie koste wat kost moet spelen, dan zul je zien dat hij op 6 komt te staan ipv Mokio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
toolkist schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 17:05:

Als dat maar niet bekent dat ie koste wat kost moet spelen, dan zul je zien dat hij op 6 komt te staan ipv Mokio
Daar ben ik wel een beetje bang voor, middenveld zal verder bestaan uit Taylor en Oscar neem ik aan..

Een speler aanvoerder maken die geen basisspeler gaat zijn, lijkt mij ook wat vreemd? Op Mokio kun je natuurlijk geen heel seizoen bouwen, maar had die of Regeer eigenlijk wel op 6 verwacht.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
Is Ajax eigenlijk bezig met een nieuwe spits? Of moet Brobbey dan eerst weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
ZieMaar! schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 17:46:
Is Ajax eigenlijk bezig met een nieuwe spits? Of moet Brobbey dan eerst weg?
Ajax heeft zeker een scoutinglijst. Maar voor een nieuwe spits moet eerst een zittende spits weg (Akpom of Brobbey).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
Trishul schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 17:50:
[...]

Ajax heeft zeker een scoutinglijst. Maar voor een nieuwe spits moet eerst een zittende spits weg (Akpom of Brobbey).
Zingen er namen rond?

Brobbey zal denk ik zo goed in de markt liggen, maar Akpom moet toch wel te slijten zijn? Die kunnen we bij Twente wel gebruiken, desnoods :).

Maar er zal wel wat moeten gebeuren toch? Met Weghorst en Brobbey de CL is ook niet echt top…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Trishul schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 17:50:
[...]

En er moet transferbudget komen. Kroes mag 40% van de opbrengsten herinvesteren. Het geld van voornamelijk Hato is op gegaan aan Gloukh en Ikatura. Dus er kan alleen een transfervrije spits komen of er moet eerst een flinke uitgaande transfer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 17:53:
[...]

Zingen er namen rond?

Brobbey zal denk ik zo goed in de markt liggen, maar Akpom moet toch wel te slijten zijn? Die kunnen we bij Twente wel gebruiken, desnoods :).

Maar er zal wel wat moeten gebeuren toch? Met Weghorst en Brobbey de CL is ook niet echt top…
Akpom wordt verhuurd aan Twente, voor (salaris)bedragen die jullie niet kunnen betalen (mochten ze waar zijn). Dan haal je het zeg maar niet met de transfersom van Vlap ;)
Aangezien het niet om een zekere verkoop gaat verwacht ik niet dat er een vervanger gehaald wordt (iig geen koop), en om nou geld te gaan smijten om wellicht 3 punten meer in de CL te halen. Hoop dat Kroes iig niet zo gek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Sempy schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 17:55:
[...]

En er moet transferbudget komen. Kroes mag 40% van de opbrengsten herinvesteren. Het geld van voornamelijk Hato is op gegaan aan Gloukh en Ikatura. Dus er kan alleen een transfervrije spits komen of er moet eerst een flinke uitgaande transfer komen.
Hm Gloukh is gekocht net voordat Hato verkocht werd. Ik weet niet of ze daar toen een voorschot in hebben genomen.
Ik denk dat salarisruimte geen probleem zal vormen, maar transferbudget lijkt idd wel even leeg zoals je stelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
ZieMaar! schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 17:53:
[...]

Zingen er namen rond?

Ik verwacht zeker nog wat beweging bij de Ajax spitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 17:55:
[...]

Er vanuitgaande dat die 40% nog steeds geldt (en dan is ook nog de vraag over welke bedragen, zowel inkomend als uitgaand) is er nog steeds wel wat beschikbaar lijkt me.
Forbs, Sosa, Medic, Rasmussen etc hebben ook een miljoen of 10-13 opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
toolkist schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 18:22:
[...]

Er vanuitgaande dat die 40% nog steeds geldt (en dan is ook nog de vraag over welke bedragen, zowel inkomend als uitgaand) is er nog steeds wel wat beschikbaar lijkt me.
Forbs, Sosa, Medic, Rasmussen etc hebben ook een miljoen of 10-13 opgeleverd.
Idd! En niet te vergeten die doorverkoop/jeugd solidariteit opbrengsten van Kudus, Conceicao en nog een paar spelers. Bij elkaar ook weer 7+ miljoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:49

gws24

Thinking is hard!

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ga er maar vanuit van wel. Mokio op zes is zelfmoord in serieuze wedstrijden en om eerlijk te zijn vind ik dat ook zonde van zijn kwaliteiten. Ik geef hem liever wat meer loopruimte. Wat dat betreft hoop ik dat Taylor nog gaat en ze een echte zes halen.

Met een beetje pech mag Mokio af en toe nog linksback staan. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kist

Hier was ik al bang voor met het aanstellen van Heitinga en het verlengen van Klaassen. Spelers weer belangrijk maken die op het veld allang niet meer belangrijk zijn en zelfs in dit zwakke Ajax niet meer bij de beste 11 horen.

Hopelijk haalt Heitinga de kerst niet en kunnen we met een echte trainer in de tweede seizoenshelft nog plaatsing voor voorrondes CL bereiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
Gonadan schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 18:54:
[...]

Ga er maar vanuit van wel. Mokio op zes is zelfmoord in serieuze wedstrijden en om eerlijk te zijn vind ik dat ook zonde van zijn kwaliteiten. Ik geef hem liever wat meer loopruimte. Wat dat betreft hoop ik dat Taylor nog gaat en ze een echte zes halen.

Met een beetje pech mag Mokio af en toe nog linksback staan. :X
Er gaan wat voorzichtige geruchten dat Newcastle interesse heeft in Taylor.

Mocht Taylor gaan dan heb je met Mokio de best mogelijke vervanger in huis en kan je een deel van het geld gaan investeren in een echte klasbak op 6.

Mochten dan alle aankopen slagen heb je een prima window gehad. Mis je alleen nog een trainer en een spits.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gloukh, Moro, Itakura, Jaros… tot nu toe, naar mijn mening, prima versterkingen :)

Hopen dat Brobbey en Taylor nog worden verkocht zodat er een fatsoenlijke 6 en 9 kan worden aangetrokken en dan staat het prima komend seizoen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:07
Han schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 19:19:
Gloukh, Moro, Itakura, Jaros… tot nu toe, naar mijn mening, prima versterkingen :)

Hopen dat Brobbey en Taylor nog worden verkocht zodat er een fatsoenlijke 6 en 9 kan worden aangetrokken en dan staat het prima komend seizoen.
Op basis waarvan is Moro een goeie aankoop? Al die voorzetten naar de verkeerde kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Kist schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 18:57:
[...]

Hier was ik al bang voor met het aanstellen van Heitinga en het verlengen van Klaassen. Spelers weer belangrijk maken die op het veld allang niet meer belangrijk zijn en zelfs in dit zwakke Ajax niet meer bij de beste 11 horen.

Hopelijk haalt Heitinga de kerst niet en kunnen we met een echte trainer in de tweede seizoenshelft nog plaatsing voor voorrondes CL bereiken.
Als Heitinga eruit vliegt neemt die Keizer het w.s. over?
Ga je er nog niet op vooruit :+

Heb er vrede mee dat Ajax weer moet bouwen en voorlopig geen rol van betekenis in de grotere competities gaat spelen zoals 8 jaar geleden. Je kan aan Feyenoord zien dat je er met steady beleid ook komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
LZ86 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:30:
[...]

Als Heitinga eruit vliegt neemt die Keizer het w.s. over?
Ga je er nog niet op vooruit :+

Heb er vrede mee dat Ajax weer moet bouwen en voorlopig geen rol van betekenis in de grotere competities gaat spelen zoals 8 jaar geleden. Je kan aan Feyenoord zien dat je er met steady beleid ook komt.
Oh ik verwacht ook niet een zegetocht in Europa. En ik wil ook graag stabiel beleid. Maar wat Feyenoord het meest heeft geholpen is de aanstelling van Slot. Je zag het bij Ajax ook, De Boer bracht stabiliteit die Ajax in zijn periode nodig had.

Heitinga verwacht ik helemaal niks van. Trainer van minder niveau dan Steijn, die er alleen zit want old boys network en gehoorzaam naar de directie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En de eerste rode kaart in de Eredivisie is al een feit, terecht. Lompe overtreding.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:55

OMX2000

By any means necessary...

Quad schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:15:
En de eerste rode kaart in de Eredivisie is al een feit, terecht. Lompe overtreding.
Echt lomp ja. En hij nekt mijn voorspelling ff ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Pagina: 1 ... 19 ... 51 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken