"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dit komt je duur te staan in de return.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Terecht op basis van de tweede helft. Mooie goal ook.Sempy schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:48:
wat een knal, zonde na zo'n eerst helft
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Er waren fans bij mijn club, die Mourinho wilde hebben als opvolger Wenger..Agent47 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:49:
Precies zoals Mourinho het wilt. Gelijkspel of kleine winst en thuis zuigen en uitspelen
Ik vind er geen bal aan, en na een paar jaar vertrekt hij weer met ruzie.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zekerph4ge schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:49:
[...]
Terecht op basis van de tweede helft. Mooie goal ook.
Maar niet dat wij er blij mee zijn
Dit soort reacties zijn er altijd onder Mourinho en of Turkse clubs.OMX2000 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:51:
Heel die bank rood geven.
Onder de noemer passie, maar gewoon idioot gedrag imho.
En de 'fans' met hun gefluit nog niet meegeteld.Rubman schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:52:
[...]
Dit soort reacties zijn er altijd onder Mourinho en of Turkse clubs.
Onder de noemer passie, maar gewoon idioot gedrag imho.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
BAM!
Geeft aan dat als ze gewoon voetballen ze beter zijn.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Wel verdient.
BosRubman schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:55:
Wie gaf de voorzet eigenlijk?
per aspera ad astra
Ik maak mij echt weleens zorgen of die constructie blijft staan..MuddyMagical schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:53:
Heerlijk die camera!
bosRubman schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:55:
Ik stond er bij tegen Sevilla (3-0) en toen heb ik toch ook wel eens gedacht over hoe buigzaam beton is, maar moet toch elke keer glimlachen als ik dit zieHollowGamer schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:55:
[...]
Ik maak mij echt weleens zorgen of die constructie blijft staan..
Maar we hebben hem binnen deze week, die is wel.lekker
Ja, vind het best opmerkelijk.MuddyMagical schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:57:
[...]
Ik stond er bij tegen Sevilla (3-0) en toen heb ik toch ook wel eens gedacht over hoe buigzaam beton is, maar moet toch elke keer glimlachen als ik dit zie
Maar kennelijk is het ook zo gemaakt dat het buigt. Tenminste zo iets staat mij bij.
Maar wel lekkere winst.
Wie?Russel88 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:58:
Welke Reuter die even z’n eigen verdediger blesseert
Meer zichzelf. Die Bosniër kan wel wat hebben geloof ikRussel88 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:58:
Welke Reuter die even z’n eigen verdediger blesseert
100%.Agent47 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:59:
En dan zaterdag thuis tegen NAC weer kut![]()
Of niet? @LZ86
Dan gaan we de hele pot een 2e helft krijgen.
Is geen Ajacied of iemand van PSV. Dus staat niet in de top 3 bij Koeman.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:00:
Bos in oranje!!
Helaas.
Beton en staal gemaakt om te bewegen.HollowGamer schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:59:
[...]
Ja, vind het best opmerkelijk.
Maar kennelijk is het ook zo gemaakt dat het buigt. Tenminste zo iets staat mij bij.
De hattrick van Guidetti was ook zo'n moment met een bewegend kuip
Australië bedoel jeLekkerboeie86 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:00:
Bos in oranje!!
Wie?Lekkerboeie86 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:00:
Bos in oranje!!
Mwah. Ik vind dat we nu een veel bredere selectie hebben. Vandaag hebben we die Portugees van 10 miljoen nog niet eens gezien.Agent47 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:59:
Of niet? @LZ86
Stengs is er ook nog.
Nog zo'n wedstrijd en dat geleuter ga je dan weer krijgen inderdaad in al die avondvullende voetbal praat programma's...Lekkerboeie86 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:00:
Bos in oranje!!
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 06-08-2025 23:02 ]
Beter nac kut dan eruit tegen fenerbahce en MourinhoAgent47 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:59:
Of niet? @LZ86
Welke zijn er nog?Harribo schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:02:
[...]
Nog zo'n wedstrijd en dat geleuter ga je dan weer krijgen inderdaad in al die avondvullende voetbal praat programma's...
De enige die ik nog kijk zijn Rondo en Voetbalpraat. Hoe erg zijn ze bij de NOS tegenwoordig? Voetbalpraat vind ik leuke podcast, maar kijk het op TV.
Kan je niks over zeggen. Ff aankijken.D-e-n schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:03:
Wat vonden jullie van die Deense spits? Zonder Ueda werd er geen bal meer vastgehouden volgens mij
Je bedoelt de reclame? Daarna 10 min. content en dan weer reclame (repeat)?piotr123 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:03:
Dat gezeik achteraf bij ziggo. Laat rustig de beelden zien
Smal prima backup voor Bos in de Eredivisie.
Timber Hwang Moder Steijn Valente ook prima opties
Nou nee die Mulder met die Sem if Sam. Slap lullen om het slap lullen, en ja de reclame is ook erg maar is overal.HollowGamer schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:04:
[...]
Je bedoelt de reclame? Daarna 10 min. content en dan weer reclame (repeat)?
Beide waren vandaag niet de sterkhouders vond ik. Bij de 1-1 vond ik Read echt zwak.Agent47 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:04:
Wat een luxe trouwens read / Lotomba.
Constructie is van staal. Dat zorgt voor dat verende effect, niet het beton.HollowGamer schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:59:
[...]
Ja, vind het best opmerkelijk.
Hij heeft al aardig wat interlands voor Australië gespeeld, dus dat geleuter zal wel meevallen.Harribo schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:02:
[...]
Nog zo'n wedstrijd en dat geleuter ga je dan weer krijgen inderdaad in al die avondvullende voetbal praat programma's...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik had geen barca tikki takka verwacht, maar die 1e helft was dikke prima voor een eerste echte pot van het seizoen. Hopelijk groeit de boel nog door zodat ze het niveau een hele wedstrijd kunnen vasthouden.
Beton is vaak voor fireprofing. Zodat als het brand het staal niet weg smelt.wokkelz schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:06:
[...]
Constructie is van staal. Dat zorgt voor dat verende effect, niet het beton.
Ahmedhodzic heeft volgens mij stiekem al de hele voorbereiding meegetraind, anders kan ik dit niet verklaren.LZ86 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:07:
Maar goed. Met een selectie die gisteren pas enigzins rond is gekomen was deze pot eigenlijk wel prima.
En ook geen NederlanderHollowGamer schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:01:
[...]
Is geen Ajacied of iemand van PSV. Dus staat niet in de top 3 bij Koeman.
Helaas.
Nabeschouwing gaat nog niet echt van een leien dakje
Nouja, dat wel, maar heeft al caps voor Australië dus is geen optie meer.
Nja dat bedoelde ik maar tikte het een beetje kromph4ge schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:27:
[...]
Nouja, dat wel, maar heeft al caps voor Australië dus is geen optie meer.
Vind het wat aparte keuzes qua captains, zeker met de motivatie die van Persie nu geeft. Maar goed hij zal niet willen zeggen dat Timber gewoon weg wil nu of volgend jaar en daarom geen captain wordt.
Vind het wel nice dat hij gewoon de exacte reden geeft i.p.v. het bureaucratische gelul wat je normaliter hoort.toolkist schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:34:
[...]
Nja dat bedoelde ik maar tikte het een beetje krom
Vind het wat aparte keuzes qua captains, zeker met de motivatie die van Persie nu geeft. Maar goed hij zal niet willen zeggen dat Timber gewoon weg wil nu of volgend jaar en daarom geen captain wordt.
joostmakaay schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:27:
[...]
Nabeschouwing gaat nog niet echt van een leien dakje

Als Timber gewoon bijtekent krijgt hij de band weer.toolkist schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:34:
[...]
Nja dat bedoelde ik maar tikte het een beetje krom
Ook als ze het nu niet zouden redden, wacht de EL al. Is het gewoon puur het CL ticket en de bijbehorende 19,5 miljoen startgeld waar voor gestreden wordt?
Trouwens, die huurling van 20 miljoen van Fener verdient gewoon 50k. Per week. En hij mocht de bank warmhouden

Wat een bedragen ook.
[ Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 07-08-2025 00:22 ]
per dagDutchOwnage schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 00:20:
Trouwens, die huurling van 20 miljoen van Fener verdient gewoon 50k. Per week. En hij mocht de bank warmhouden![]()
Wat een bedragen ook.
Maar dat doet ie dus niet echt. Een lulverhaal over cultuur uitdragen (Steijn die de Feyenoord cultuur uitdraagt? Hij zit er net een maand. Hadj Moussa die maar al te geïnteresseerd was in Benfica?)joostmakaay schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:43:
[...]
Vind het wel nice dat hij gewoon de exacte reden geeft i.p.v. het bureaucratische gelul wat je normaliter hoort.
[edit] Gaat er overigens niet om dat dit nu alleen bij Feyenoord ofzo zou gebeuren he, bij Ajax is het al even erg. Ja we weten nog niet wie we aanvoerder gaan maken.. Je moet nota bene over 4 dagen ofzo met de competitie beginnen
[ Voor 21% gewijzigd door toolkist op 07-08-2025 00:37 ]
Vooral die nieuwe CV. Stapt letterlijk uit het vliegtuig op de dag van de training en mag er de dag erop meteen staan in een team wat die nog niet goed kent.LZ86 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:07:
Maar goed. Met een selectie die gisteren pas enigzins rond is gekomen was deze pot eigenlijk wel prima.
Ik had geen barca tikki takka verwacht, maar die 1e helft was dikke prima voor een eerste echte pot van het seizoen. Hopelijk groeit de boel nog door zodat ze het niveau een hele wedstrijd kunnen vasthouden.
Hopen dat Ueda ook meer los komt met die Japanse CV er bij.
Eeh. Van Persie: “Dat speelt een rol, ja. Als hij zijn contract had verlengd voor deze beslissing had dat invloed gehad kunnen hebben."toolkist schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 00:34:
[...]
Maar dat doet ie dus niet echt. Een lulverhaal over cultuur uitdragen (Steijn die de Feyenoord cultuur uitdraagt? Hij zit er net een maand. Hadj Moussa die maar al te geïnteresseerd was in Benfica?)
Zo’n uitspraak had ik Slot niet horen doen. Ik denk ook dat Slot ook meer tussen de club en de spelers kon staan. En dus beide partijen makkelijker bij elkaar bracht. Maar hey da’s de Slot fanboy in mij, ik denk ook dat hij stiekem over water loopt en de zee laat splijten 😋
Wat een avond zeg. Eerste helft echt een prima niveau, tweede helft niet genoeg inhoud om het vol te houden. Zit wel echt potentie en muziek in dit team.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken