Alles beter dan Jeroen Grueter…
Waarom neemt Stein niet die vrije trap? Die schiet ze er nog wel eens in
Timber niet, nu ook weer niet
Timber niet, nu ook weer niet
Wel actief, dat is natuurlijk de basis. Maar vind ze niet zoveel sterker dan fb.Grudgie schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:09:
Feyenoord begint wel lekker vind ik zo.Niks te klagen tot nu toe.
Als Jeroen Gruwel aan staat zet ik hem uit. Wat een vreselijke commentator is datsNielz123 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:09:
Alles beter dan Jeroen Grueter…
Tsjonge jonge jonge hoe is dat geen penalty
Arbitrage weer tegen
Arbitrage weer tegen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik vind dit geen hands maar heb ze ook voor minder op de stip gezien.
In Turkije gaat die op stip als het de thuisclub betreftsNielz123 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:16:
Ik laat me niet meer uit over de regels rond hands, omdat ze elke 3 maanden lijken te veranderen en onnavolgbaar zijn geworden. In mijn tijd mocht je de bal niet met de hand aannemen, maar tegenwoordig ligt dat kennelijk anders.sNielz123 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:16:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Top begin van Feyenoord. Als er wat twijfels of zorgen over de verdediging zijn kan je inderdaad het beste ver op de helft van de tegenstander spelen!
Dit is wel lekker begin zo. Lekker!
De eerste van velen

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vind Feyenoord sowieso al lekker beginnen aan de wedstrijd.
Het zijn pas 22 minuten maar tot nu toe vind ik Feyenoord boven verwachting goed spelen.
Ga je een bal die een halve meter van de grond is koppen. Wat verwacht je dan?
Nieuwe spelers doen het ook goed.
Niks mis mee zo.
Eigenlijk wel het moment om ff door te drukken en een 2e te maken en daarmee de pot in het slot te gooien.
Als je met 3 doelpunten voor uit naar fb gaat is die zogenaamde heksenketel een enkele theepot.
Als je met 3 doelpunten voor uit naar fb gaat is die zogenaamde heksenketel een enkele theepot.
Ik had er weinig van verwacht zeker zonder nieuwe spits aankoop.
Maar moet zeggen ze zijn lekker dreigend.
Als we nu eens de penalties mee krijgen wint Feyenoord de CL op onze sloffen
Moet voor Timber wel een knauw zijn zo zonder band, maar begrijp het wel niet willen bij tekenen en loopt erbij met een chagrijn van heb ik jou daar.
Maar moet zeggen ze zijn lekker dreigend.
Als we nu eens de penalties mee krijgen wint Feyenoord de CL op onze sloffen
Moet voor Timber wel een knauw zijn zo zonder band, maar begrijp het wel niet willen bij tekenen en loopt erbij met een chagrijn van heb ik jou daar.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Zag ik nu een vleermuis door het beeld vliegen?
Sauer speelt overigens ook zonder schroom alsof hij al jaren mee doet. Die heeft in een seizoen NAC ook echt stappen gezet. Mooi om te zien.
Maar met z'n inzet en passie is niks mis. Daar gaat het om.Rubman schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:31:
Alleen Bos vindt ik nog niet erg meevallen.donleone83 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:34:
Sauer speelt overigens ook zonder schroom alsof hij al jaren mee doet. Die heeft in een seizoen NAC ook echt stappen gezet. Mooi om te zien.
Valt mij ook niet per se tegen hoor. Loopt lekker mee. Gaat het verschil niet maken nee, maar met Smal die ook weer snel terug zal zijn is het wat mij betreft prima.DutchOwnage schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:35:
[...]
Alleen Bos vindt ik nog niet erg meevallen.
Fenerbahce heeft maar 1 tactiek : lange bal naar de spits
Het is helaas wel typisch Feyenoord om dan nu bij een voorsprong wat gas terug te nemen en te gaan consolideren. Ik vind dat altijd gevaarlijk want in het verleden vaak de deksel voor op de neus gekregen.
Dit is ook echt trainer onafhankelijk lijkt het want gebeurt altijd wie er ook voor de ploeg staat.donleone83 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:42:
Het is helaas wel typisch Feyenoord om dan nu bij een voorsprong wat gas terug te nemen en te gaan consolideren. Ik vind dat altijd gevaarlijk want in het verleden vaak de deksel voor op de neus gekregen.
Hartverzakking..
Eerste redding was top van Wellenreuther
Eerste redding was top van Wellenreuther
Feyenoord zakt wat in, teveel nu
Moeten even weer energie erin gooien
Moeten even weer energie erin gooien
[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 06-08-2025 21:43 ]
Tempo was wel hoog ook eerste 40 minutenHarribo schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:43:
Feyenoord zakt wat in, teveel nu
Net zoals dat er altijd spelers die nooit scoren wereldgoals maken tegen Feyenoord 😅Rubman schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:42:
[...]
Dit is ook echt trainer onafhankelijk lijkt het want gebeurt altijd wie er ook voor de ploeg staat.
En dan krijg je inderdaad dit, gelukkig buitenspel maar hopelijk zijn ze weer wakker en bij de les.
Onvoorstelbaar hoe Ueda al die kopduels wint en nu ook zo’n slimme actie. Als hij ook nog gaat scoren dit seizoen..
Nu maar Stein die vrije trap laten nemen niet?
Ja en heb je Hwang zien springen? Komt hoogdonleone83 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:47:
Onvoorstelbaar hoe Ueda al die kopduels wint en nu ook zo’n slimme actie. Als hij ook nog gaat scoren dit seizoen..
Je kan zeggen wat je wil van Ueda, maar 99 van de 100 kopduels wint ie wel. Die heeft echt een wereld timing.
Wordt Timber ook in verband gebracht met een transfer? Geen idee of hij een dik contact verdient, hij is goed, maar misschien moet je nu juist goed cashen.
Geen gekke eerste helft. Fenerbache met hele fysieke sterke spelers. Enorm vervelend ook om tegen Mourinho te spelen elke keer. Die wordt niet gek van 1-0 of 2-0.
Je moet hier echt met 2 doelpunten verschil winnen vandaag.
T wordt verlengen of verkopen voor 31-8. Die laat je niet gratis weggaan.HollowGamer schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:50:
Wordt Timber ook in verband gebracht met een transfer? Geen idee of hij een dik contact verdient, hij is goed, maar misschien moet je nu juist goed cashen.
Zeker in die heksenketel straks.Agent47 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:51:
Geen gekke eerste helft. Fenerbache met hele fysieke sterke spelers. Enorm vervelend ook om tegen Mourinho te spelen elke keer. Die wordt niet gek van 1-0 of 2-0.
Hoop dat Feyenoord weer de energie van het eerste half uur brengt zo meteen.
Als ze dat niet doen, wordt fenerbahce een stuk gevaarlijker
Ik zeg verkopen als een goed bedrag langskomt.Agent47 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:51:
[...]
T wordt verlengen of verkopen voor 31-8. Die laat je niet gratis weggaan.
Feyenoord en indekken gaat nooit goed. Ik heb de zorg op minimum staan omdat ik hem er elk jaar uit heb met die hartkwalen die Feyenoord mij geeft.Harribo schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:52:
Hoop dat Feyenoord weer de energie van het eerste half uur brengt zo meteen.
Die moet blijven! En met dit soort wedstrijden kom je er ook achter waar je nog spelers moet halen of niet. En op zich is de selectie best op orde nu.HollowGamer schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:50:
Ik kan me alleen wel voorstellen dat Feyenoord makkelijker een sterk verbeterd contract aan Timber aanbiedt wanneer ze door de voorrondes komen en mee doen met de CL.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Daar gaat RVP voor liggen, zei ie in het interview vooraf. Die mag eigenlijk niet weg.HollowGamer schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:52:
[...]
Ik zeg verkopen als een goed bedrag langskomt.
Ik ook. Heerlijke speler maar met ook Moder en Valente nog op de bank heb je genoeg opties op het middenveld. Ook met ‘t Zand die rustig kansen moet gaan krijgen nog achter de hand.HollowGamer schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:52:
[...]
Ik zeg verkopen als een goed bedrag langskomt.
Moder en Hwang als 6 en 8 is al goed. Maar als je CL speelt, heb je een Timber nodig.
Liever een extra jaar Timber in de CL dan 10 miljoen voor hem pakken.
Liever een extra jaar Timber in de CL dan 10 miljoen voor hem pakken.
Als steijn zo heel het seizoen blijft spelen, is het een koopje geweest.
Huub Huub Barbatruc!
Daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. Die gaat echt wel scoren dit seizoen. 45 serieuze minuten en bij meerdere momenten in de 16 al betrokken.DNA_Saint schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:57:
Als steijn zo heel het seizoen blijft spelen, is het een koopje geweest.
We moeten er nog wel minstens 1 bijprikken nog...
Fener wordt gevaarlijker. Nog lang niet gespeeld dit.
Fener wordt gevaarlijker. Nog lang niet gespeeld dit.
[ Voor 36% gewijzigd door DutchOwnage op 06-08-2025 22:12 ]
Feyenoord moet nu echt aan de bak.
Beste als ze zeker nog een tweede maken maar voorlopig zit dat er niet in, Fener beter
Beste als ze zeker nog een tweede maken maar voorlopig zit dat er niet in, Fener beter
Dit wordt zo eerder 1-1 dan 2-0 en je hebt die we wel echt nodig bij de return imho.
Daar kan het spoken en die Mourinho gniept het toch weer dan zo.
Daar kan het spoken en die Mourinho gniept het toch weer dan zo.
Pfff Sauer levert gewoon 3x achter elkaar de bal in
Duran erin bij Fener, die Is wel goed
Dit gaat fout. Er moet ingegrepen worden. Het komt er nu op aan Robin.
Dit voelt helaas toch wel wat vertrouwder dan de eerste helft. Het initiatief kwijt, billenknijpen en wachten op een gelijkmaker of een mooie counter.
Wisselen, ja. Als zo'n relatief makkelijke voorzet fout gaat...Harribo schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:20:
Pfff Sauer levert gewoon 3x achter elkaar de bal in
Ook bijzonder dat er nog geen gele kaart is getrokken.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Fenerbahce is veel feller. Jaagt veel meer door en zit er op het hele veld opeens bovenop.LZ86 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:25:
Weet niet wat ze in de rust gedronken hebben, maar doe dat maar weg.
Wat een verschil zeg.
Edit: het lijkt er overigens op dat ze een mannetje op Hwang gezet hebben waardoor hij niet continu meer vrij komt in de opbouw. Dat en ze jagen met twee man door het midden door in plaats van met eentje. Daarmee zetten ze de passlijnen door het midden dicht waar juist in de eerste helft al het gevaar van Feyenoord door kwam.
[ Voor 35% gewijzigd door donleone83 op 06-08-2025 22:31 ]
Nu de vraag is Diarra de tropische verrassing die we nodig hebben?
Want het verhaal erachter is wel bijzonder natuurlijk.
Verder is de tweede helft erg slordig en een stuk minder boeiend om te kijken.
Want het verhaal erachter is wel bijzonder natuurlijk.
Verder is de tweede helft erg slordig en een stuk minder boeiend om te kijken.
Zien we de meester (Morinho) de leerling (Van Persie) overtreffen? Tactisch heeft Morinho het omgezet en Feyenoord heeft geen antwoord.
Dit laatste is echt wel de hand van Mourinho, weet het zo te organiseren en de juiste spelers vast te zetten zodat de tegenstander er niet meer uit komt.donleone83 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:27:
[...]
Fenerbahce is veel feller. Jaagt veel meer door en zit er op het hele veld opeens bovenop.
Edit: het lijkt er overigens op dat ze een mannetje op Hwang gezet hebben waardoor hij niet continu meer vrij komt in de opbouw. Dat en ze jagen met twee man door het midden door in plaats van met eentje.
Bos en Lotomba laten ze vrij in de opbouw maar worden aan de binnenkant afgedekt door twee middenvelders en de spitsen. Dan een mannetje op Hwang en je staat vast want je komt niet meer in de combinatie. Mourinho dwingt Feyenoord de lange bal te spelen of Steijn en Ueda moeten zich wat meer in gaan laten zakken om in de bal te komen.Rubman schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:31:
[...]
Dit laatste is echt wel de hand van Mourinho, weet het zo te organiseren en de juiste spelers vast te zetten zodat de tegenstander er niet meer uit komt.
Ueda wel slim bezig. Even rust en meters pakken
Heb Ueda nog nooit zo zien spelen.
Scheids laat zich gelukkig niet opjagen, rustige Zweed/Zwitser (weet even niet meer welke van de 2) ook wel eens fijn.
Die emotie langs de zijlijn wat lekker
Ik had die speler van FS allang geel gegeven (of heeft hij die al?).Rubman schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:35:
Scheids laat zich gelukkig niet opjagen, rustige Zweed/Zwitser (weet even niet meer welke van de 2) ook wel eens fijn.
Je moet maar durven Mourinho een meester te noemen.ph4ge schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:31:
Zien we de meester (Morinho) de leerling (Van Persie) overtreffen? Tactisch heeft Morinho het omgezet en Feyenoord heeft geen antwoord.
Centrale duo van Feyenoord is ook veelbelovend hoor. 1 keer samen getraind en ze doen het niet onaardig.
Ik val laat in. Mooi dat ze voor staan!
Maar Steijn aanvoerder? Met welke reden?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Die gaat echt profiteren van een wat meer klassieke 10 als Steijn om zich heen. Hij kan daardoor wat meer vanuit beweging in positie gaan komen in plaats van dat hij daar al moest zijn omdat alle beweging vanuit de vleugels kwam.Grudgie schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:35:
Heb Ueda nog nooit zo zien spelen.
Timber en contract gedoe (zei de commentator, niet mijn inzicht).ST10©DE schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:39:
Ik val laat in. Mooi dat ze voor staan!
Bos vind ik wel aardig spelen hoor.
Lotomba is degene die steeds Fener laat voorzetten zonder ertussen te zitten
Vind Lotomba ook niet een hele slimme speler, ook voor zijn blessure had ik al iets van ga je hier de wedstrijden mee winnen?Harribo schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:40:
Bos vind ik wel aardig spelen hoor.
1e helft speelde hij prima.Rubman schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:41:
[...]
Vind Lotomba ook niet een hele slimme speler, ook voor zijn blessure had ik al iets van ga je hier de wedstrijden mee winnen?
Maar heel Feyenoord valt keihard terug in de 2e helft. Ze spelen nu hoe ik had verwacht dat ze de hele pot gingen spelen
Ze voetballen al een hele tijd niet meer. Alleen maar tegenhouden en blind wegtrappen. Van Persie heeft wat gewisseld, maar niet echt iets omgezet dus dat gaat niet helpen.LZ86 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:42:
[...]
1e helft speelde hij prima.
Maar heel Feyenoord valt keihard terug in de 2e helft. Ze spelen nu hoe ik had verwacht dat ze de hele pot gingen spelen
Wordt je uitgekapt, ga je schreeuwen tegen de 5de man..
Daar mogen ze voor mij ook weleens geel voor gaan geven. Ook dat schreeuwen tegen de scheidsrechter.
Daar mogen ze voor mij ook weleens geel voor gaan geven. Ook dat schreeuwen tegen de scheidsrechter.
Die Mourinho heeft het hele circus op de bank zitten. Clowns
Die Deense spits houdt geen bal vast
Hwang geblesseerd?
Hwang geblesseerd?
[ Voor 21% gewijzigd door D-e-n op 06-08-2025 22:47 ]
Haha dit is wat Europees voetbal mooi maakt. Je komt teams tegen waar dit gewoon bij het spelletje hoort, en dan moet je zelf rustig blijven. Feyenoord heeft nu met Van Persie natuurlijk wel een coach die dit allemaal al heeft meegemaakt en zal er alleen maar om moeten lachen.Agent47 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:45:
De scheids laat zich niet zo afleiden, maar die man moet toch ook helemaal kapot zijn straks van al dat gelul van FB? Hij is continu in gesprek met die gasten.
per aspera ad astra
Aanvallend maar kijk de beelden maar eens terug van de eerste helft : Lotomba laat Fener gewoon voorzetten. Hij moet echt leren daar feller op te zittenLZ86 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:42:
[...]
1e helft speelde hij prima.
Die ene komt mij bekend voor? Die is volgens mij overal mislukt.Agent47 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:45:
Is dat geen verdediger?
Edit: ah, ken hem van Leicester.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 06-08-2025 22:48 ]
Mourinho stijl
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken