[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 51 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 19:14:
[...]

Regeren is vooruitzien. Zelfs ik al niet Feyenoord volger kon al even zien aankomen dat hij verkocht zou worden ;)
Dat konden we jarenlang bij Ajax toch, onder Overmars nota bene, en daar gebeurde het ook niet.
De financiële risico's zijn gewoon te groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:29
OMX2000 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 19:49:
[...]

Ik zie het niet al te somber in. Senesi en Hancko waren goed gescout, en zijn voor relatief weinig geld gehaald, en waren allebei succesvol. Maar er zijn ook genoeg andere verdedigers gehaald de laatste 3 jaar die niet geslaagd zijn. En misschien is de achterste linie sowieso wel de lastigste om goed te bemannen. Dennis te Kloese heeft uiteraard lijstjes met vervanging voor Hancko gemaakt, maar voor Nederlandse clubs is het gewoon niet per se makkelijk om toe te slaan.

Qua aanval maak ik me een stuk minder druk. De aankopen zagen er in de wedstrijd tegen Wolfsburg fris en gretig uit. Op de flanken is het geen straf om met Sauer en Hadj Moussa te starten. En daarachter heb je nog voldoende andere opties. Het middenveld is ook nog overvol, dus daar zal ook duidelijkheid verschaft moeten worden.

En Feyenoord heeft ook nog jeugd die echt wel een goede indruk hebben gemaakt. Dus ik ben helemaal niet zo negatief over de selectie. Ik ben niet wild enthousiast over van Persie, maar hij heeft nog geen gekke dingen gedaan, en heeft beter gepresteerd met Feyenoord dan ik verwacht had.
Ik zie het ook niet heel somber in hoor. Met Moder, Hwang, Steijn, Timber, Valente maar ook Targhalline (die ik vorig seizoen veel potentie vond hebben omdat hij de bal altijd vooruit naar de juiste kleur speelde) staat het middenveld als een huis. Verdedigend is de spoeling dun momenteel maar is de boogde basis echt niet slecht. Aanvallend is het afwachten of Ueda zijn potentie eindelijk in wedstrijden gaat laten zien maar is er in principe op de flanken voldoende potentie. Alleen wie staat er op nu de talloze goals en assists van Paixao wegvallen?

Neemt niet weg dat ik de betaalde bedragen voor met name Borges en Tengstedt veel en veel te hoog vind. De scouts van Feyenoord blinken normaliter niet per se uit in het vinden van verrassingen. Om respectievelijk 10 en 7 miljoen te betalen voor een 24-jarige en een 25-jarige die nog nergens indruk gemaakt hebben vind ik dan ook een groot risico in de nog steeds enigszins penibele financiële situatie waarin de club zich bevindt. Over de 10 miljoen voor Steijn bijvoorbeeld hoor je mij niet: die vind ik prima te verklaren.

Maar met 3 rechtsbuitens, 4 spitsen en een sloot middenvelders tegenover welgeteld 2 centrale verdedigers (waarvan er eentje nota bene gepasseerd werd zaterdag ten faveure van een 17-jarige middenvelder) is de verhouding in de selectie wel een beetje zoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Itakura zou 10m plus bonussen moeten gaan kosten. Tijd om door te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
toolkist schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:36:
Itakura zou 10m plus bonussen moeten gaan kosten. Tijd om door te schakelen.
Die zou ik graag bij Feyenoord zien maar gaat normaal gesproken naar Ajax. Zou het nog mee kunnen spelen dat Feyenoord al twee Japanners in huis heeft en een historie met Japanners heeft? De verzekerde Champions League van Ajax telt toch zwaarder denk ik.

Edit: en ik lees nu dat Feyenoord Ahmedhodzic binnen heeft. Zeer benieuwd.

[ Voor 13% gewijzigd door donleone83 op 04-08-2025 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:43
donleone83 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:38:
[...]
Edit: en ik lees nu dat Feyenoord Ahmedhodzic binnen heeft. Zeer benieuwd.
Die naam had ik tot vandaag nog niet gehoord. Ik vraag me dus af of al die andere "biedingen" dan kloppen of dat dat trucjes van zaakwaarnemers zijn

Wel een linkspoot dit? (Niet dat mij dat uitmaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
D-e-n schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:46:
[...]

Die naam had ik tot vandaag nog niet gehoord. Ik vraag me dus af of al die andere "biedingen" dan kloppen of dat dat trucjes van zaakwaarnemers zijn

Ja, door Transfermarkt ingeschaald op 18M€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:46:
[...]

Ja, door Transfermarkt ingeschaald op 18M€
Wat 0,0 niks nada zegt ;)

@D-e-n Volgens mij rechtsbenig. Maar volgens mij een prima speler

[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 04-08-2025 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat gaan ze ook nooit betalen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:59:
[...]

Dat gaan ze ook nooit betalen lijkt me
1-jarig contract dus die waarde zegt alleen daardoor al totaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:51
Ouazane weer getekend bij Ajax, tot 2028. Blij dat hij terug is.
Tegen Real kan natuurlijk bijna niemand nee zeggen, maar nice dat hij dan toch weer tekent bij Ajax i.p.v. een Franse/Engelse/Spaanse/Duitse club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 00:16
Bao_mi1 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:56:
[...]

Vorig seizoen deden Twente en AZ het fantastisch tegen Turkse tegenstanders. Eigenlijk was het altijd hetzelfde verhaal. Turkse teams zijn op papier altijd sterker, maar die spelers zijn aan het afbouwen en bij de Nederlandse teams speelt de jeugd.

Ik ben ook wel benieuwd naar de budgetten van teams als Fenerbache en Gala. Af en toe zie ik spelers en transfersommen voorbij komen waar mn mond van open valt. Terwijl die clubs buiten de landsgrenzen al jaren niks bereikt hebben..
Fener en Gala hebben vrij jonge selecties hoor. Het is absoluut geen contingent van 30+ers meer die uitgerangeerd zijn. Misschien 1 of 2 maar dan houdt het ook wel op. Times change.

Betekent overigens niet dat er geen mogelijkheden tegen Fener liggen, zo bijzonder is dat team niet. Ik gok zo dat het redelijk aan elkaar gewaagd zal zijn. Benfica is een ander verhaal, zeker daar in Portugal. Maar dat is ook geen stabiel team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:42
D-e-n schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:46:
[...]

Speler zou aangedragen zijn door z’n zaakwaarnemer. Zelfde zaakwaarnemer als Itakura en Moder.
Schijnt een van de betere Championship verdedigers te zijn. Ik ben benieuwd.
Als hij daadwerkelijk komt, hebben we in ieder geval een complete selectie rond het begin van de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Akpom schijnt nu naar Ipswich te gaan ipv Birmingham. In ieder geval een grotere kans dat die huur permanent wordt, Ipswich zie ik eerder promoveren dan Birmingham ondanks dat daar met geld gesmeten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
Russel88 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:18:
[...]

Speler zou aangedragen zijn door z’n zaakwaarnemer. Zelfde zaakwaarnemer als Itakura en Moder.
Schijnt een van de betere Championship verdedigers te zijn. Ik ben benieuwd.
Als hij daadwerkelijk komt, hebben we in ieder geval een complete selectie rond het begin van de competitie.
Maar geen international meer, noch voor Zweden noch voor Bosnië. Apart verhaal. Enfin, hoeven we 'm iig niet te missen tijdens de interland breaks.

https://1908.nl/artikelen...ersoonlijk-akkoord-nadert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Las dat Itakura bij Ajax 2 a 3 miljoen per jaar gaat verdienen als het rondkomt. Dat is toch best veel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04:58
Harribo schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:57:
Las dat Itakura bij Ajax 2 a 3 miljoen per jaar gaat verdienen als het rondkomt. Dat is toch best veel of niet?
Salarishuis bij Ajax was natuurlijk compleet uit de hand gelopen. Alle miskopen van Mislintat hebben bovendien vanwege CL verhoging ontvangen, dus dat er daar nu veel van vertrekken was echt nodig om ruimte te maken. Dat weet de zaakwaarnemer van Itakura ook en die zorgt echt wel dat hij in lijn met zijn medespelers wordt beloond.

Traore, Weghorst en Sutalo zitten als je de online lijstjes mag geloven rond de 2,5 miljoen. Brobbey en Berghuis, de laatste heeft bij verlenging flink ingeleverd, zijn de grootverdieners rond de 3 miljoen. Tussen 2 en 3 miljoen, lijkt me dat een logische uitgangsprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
DutchOwnage schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:46:
[...]

Maar geen international meer, noch voor Zweden noch voor Bosnië. Apart verhaal. Enfin, hoeven we 'm iig niet te missen tijdens de interland breaks.
Zweden mag niet meer omdat hij voor Bosnië gekozen had. Bosnië wil hij kennelijk niet meer vanwege discussies over het niet melden van een blessure, beledigingen, gedoe met zijn vader? Tenminste, dat kwam ik allemaal tegen.

Hij schijnt als jonkie van 21 al op de radar gestaan te hebben van PSV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hangt er van af hoe hij in de praktijk gebruikt wordt wat mij betreft. Als ervaren kracht met veel minuten en goed spel prima. Als backup en af en toe invallen dan te veel.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:47
Carel editing heeft toch ook een bijzondere carrière nadat hij met veel pijn, moeite en ongenoegen bij Volendam heeft weten af te scheiden.
Gaat nu naar Cyprus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:17:
[...]

Salarishuis bij Ajax was natuurlijk compleet uit de hand gelopen. Alle miskopen van Mislintat hebben bovendien vanwege CL verhoging ontvangen, dus dat er daar nu veel van vertrekken was echt nodig om ruimte te maken. Dat weet de zaakwaarnemer van Itakura ook en die zorgt echt wel dat hij in lijn met zijn medespelers wordt beloond.

Traore, Weghorst en Sutalo zitten als je de online lijstjes mag geloven rond de 2,5 miljoen. Brobbey en Berghuis, de laatste heeft bij verlenging flink ingeleverd, zijn de grootverdieners rond de 3 miljoen. Tussen 2 en 3 miljoen, lijkt me dat een logische uitgangsprijs.
Dit zou om netto gaan, dat gelooft natuurlijk niemand.
Maar al zou het bruto zijn, voor mij een extra reden om hem niet te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
[...]

Dus dat zijn dan wel redelijk normale salarissen bij Ajax begrijp ik.
Dan snap ik ook wel dat spelers van de lagere clubs graag bij top van Nederland willen spelen met dat soort salarissen.

Itakura 10 miljoen en dan zijn salaris klinkt dan toch niet verkeerd.
Tenminste, als ik ongeveer kan inschatten hoe goed hij is.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 04-08-2025 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
toolkist schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:32:
[...]

Dit zou om netto gaan, dat gelooft natuurlijk niemand.
Maar al zou het bruto zijn, voor mij een extra reden om hem niet te willen.
Ik ben bang dat voor een beetje ervaren verdediger je toch gauw rond de 2 miljoen bruto gaat uitkomen. Of er moet bij Go Ahead of Heerenveen een gelijkwaardig alternatief rond lopen. Ajax zit niet bepaald ruim in zijn (ervaren) verdedigers een week voor de competitiestart, heeft net 40+ miljoen voor Hato geïncasseerd en heeft een fors salarishuis, zelfs vd. Boomen schijnt over de 2 miljoen te zitten. Clubs en zaakwaarnemers zetten vaak hoog in, zeker als de omstandigheden daar naar zijn.

Wat mij betreft hoeft het niet perse Itakura te worden, maar er moet achterin wel een fikse versterking bij. Types als Bouwman zijn nog te licht en ben bang dat het anders een kassakoopje/huurtje a la Rugani of Rosa wordt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
toolkist schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:02:
[...]

Dat konden we jarenlang bij Ajax toch, onder Overmars nota bene, en daar gebeurde het ook niet.
De financiële risico's zijn gewoon te groot.
Ik snap dat je geen gelijkwaardige vervanger hebben. Maar door een blessure en een paar verkopen kunnen ze amper cv’s opstellen. Daar vind ik wel wat van.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 20:51
Ik gok dat de Telegraaf en het AD wederom bruto en netto door elkaar gehaald hebben.
Gloukh bv, zou tussen de 1,2 en 1,8M zitten, afhankelijk van prestaties.

Dan zou 2M bruto voor Itakura niet zo gek zijn. Wat pas echt belachelijk is, zijn de salarissen van Wijndal en vd Boomen (2M+).

Kan ook nog zijn dat ze hun AI tools niet onder controle hebben en dat die AI gewoon maar wat dingen verzint in de artikelen o.b.v. de data trainingset met het oude Ajax salarishuis :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 00:51
Mooie transfersoap rond Akpom, van 0 interesse, naar vertrek op huurbasis naar Birmingham, Middlesbrough die last-minute er tussen wil komen, maar wordt afgewezen. Vervolgens lukt het Ipswich wel en nu probeert Birmingham hem alsnog binnen te halen door hem en Ajax te overtuigen met een permanente transfer.

Inmiddels schijnt Frankfurt bezig te zijn met Itakura.

[ Voor 8% gewijzigd door Kist op 05-08-2025 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 22:13
Kist schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 07:41:
Mooie transfersoap rond Akpom, van 0 interesse, naar vertrek op huurbasis naar Birmingham, Middlesbrough die last-minute er tussen wil komen, maar wordt afgewezen. Vervolgens lukt het Ipswich wel en nu probeert Birmingham hem alsnog binnen te halen door hem en Ajax te overtuigen met een permanente transfer.
Ik hoop vooral dat voor die andere spits (Brobbey) snel interesse op gang komt.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:52:
[...]

Ik ben bang dat voor een beetje ervaren verdediger je toch gauw rond de 2 miljoen bruto gaat uitkomen. Of er moet bij Go Ahead of Heerenveen een gelijkwaardig alternatief rond lopen. Ajax zit niet bepaald ruim in zijn (ervaren) verdedigers een week voor de competitiestart, heeft net 40+ miljoen voor Hato geïncasseerd en heeft een fors salarishuis, zelfs vd. Boomen schijnt over de 2 miljoen te zitten. Clubs en zaakwaarnemers zetten vaak hoog in, zeker als de omstandigheden daar naar zijn.

Wat mij betreft hoeft het niet perse Itakura te worden, maar er moet achterin wel een fikse versterking bij. Types als Bouwman zijn nog te licht en ben bang dat het anders een kassakoopje/huurtje a la Rugani of Rosa wordt....
ik heb zelf liever een gehuurde speler dan dat er nu 10m transfersom plus een dik salaris aangegaan wordt voor een 28 jarige die ook nog eens elke interland periode de halve wereld over moet vliegen en dan dus niet bepaald fit terug komt.
Trishul schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 23:12:
[...]

Ik gok dat de Telegraaf en het AD wederom bruto en netto door elkaar gehaald hebben.
Gloukh bv, zou tussen de 1,2 en 1,8M zitten, afhankelijk van prestaties.

Dan zou 2M bruto voor Itakura niet zo gek zijn. Wat pas echt belachelijk is, zijn de salarissen van Wijndal en vd Boomen (2M+).

Kan ook nog zijn dat ze hun AI tools niet onder controle hebben en dat die AI gewoon maar wat dingen verzint in de artikelen o.b.v. de data trainingset met het oude Ajax salarishuis :X
in dit geval is het een Duitser die er mee aan komt zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
ephymerous schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:27:
[...]

Ik ook, die is veel slechter en speelt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Laatst online: 04-09 13:05
ephymerous schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:27:
[...]

Dat Atalanta gerucht is wel erg stil geworden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
JEightyFive schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:29:
[...]

Dat Atalanta gerucht is wel erg stil geworden
Die komen niet van hun huidige spits af.

Brobbey had gewoon voor Como moeten kiezen. Maar ik denk niet dat hij kon overzien wat voor een project daar gaande is. In combinatie met dat hij denkt dat die echt een grotere club aan kan. Met zijn 4 goals vorig jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
toolkist schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:27:
[...]

ik heb zelf liever een gehuurde speler dan dat er nu 10m transfersom plus een dik salaris aangegaan wordt voor een 28 jarige die ook nog eens elke interland periode de halve wereld over moet vliegen en dan dus niet bepaald fit terug komt.
Misschien heb je geluk. Frankfurt wil hem inmiddels ook hebben.

Als het een echte leider is voor de defensie vind ik 10 miljoen prima. Die hebben we echt nodig en komende jaren ook. Met huren van ervaren spelers is er vaak iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Kist schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:35:
[...]

Die komen niet van hun huidige spits af.

Brobbey had gewoon voor Como moeten kiezen. Maar ik denk niet dat hij kon overzien wat voor een project daar gaande is. In combinatie met dat hij denkt dat die echt een grotere club aan kan. Met zijn 4 goals vorig jaar :+
Vraag me soms echt af of die gasten nou echt zo weinig zelfreflectie hebben of zal de omgeving 'm constant wijsmaken dat missen voor open doel echt niet aan hem ligt en hij echt een wereldtopper is?

Had hij ook niet afgeslagen om met van Basten te trainen? Dan ben je spits, krijg je de kans om met een van de besten ooit te werken en dan sla je dat af omdat hij een keer kritisch op je geweest is. En vervolgens maak je nog niet eens een handvol goals :F
In mijn ogen mis je dan wel een bepaalde topsportmentaliteit om echt aan jezelf te werken en beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik vraag me af of Brobbey zelf wel een transfer wil maken. Zijn eerdere uitstapje naar Leipzig was geen succes en hij werd al naar een half seizoen terug verhuurd. Bij Ajax weet hij waar hij aan toe is en gezien de concurrentie genoeg zicht op speeltijd, woont in vertrouwde omgeving met familie en vrienden in de buurt en haalt de komende seizoenen nog 3 miljoen per jaar binnen. Gewoon blijven is voor hem de meest logische optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdp1974
  • Registratie: Juni 2025
  • Niet online
JEightyFive schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:56:

Had hij ook niet afgeslagen om met van Basten te trainen? Dan ben je spits, krijg je de kans om met een van de besten ooit te werken en dan sla je dat af omdat hij een keer kritisch op je geweest is. En vervolgens maak je nog niet eens een handvol goals :F
In mijn ogen mis je dan wel een bepaalde topsportmentaliteit om echt aan jezelf te werken en beter te worden.
Dat speelde in 2023/24 toen Brobbey 22 doelpunten en 11 assists had in pakweg 3300 speelminuten over alle competities.
Daarbij heeft Schip gezegd dat Marco zich bedacht voordat het besproken was met Brobbey.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
basvdp1974 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 09:18:
[...]

Dat speelde in 2023/24 toen Brobbey 22 doelpunten en 11 assists had in pakweg 3300 speelminuten over alle competities.
Daarbij heeft Schip gezegd dat Marco zich bedacht voordat het besproken was met Brobbey.
Geloof ook nooit dat van Basten het langer dan 2 weken volgehouden zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
[...]

Akpom schijnt 5 miljoen te verdienen in zijn derde jaar. Met dank aan Mislintat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 21:26
[...]

Brobbey 3 miljoen! :+ Prachtig!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
basvdp1974 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 09:18:
[...]

Ah check, dan heb ik dat verkeerd onthouden. Dacht dat het recenter speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
MaZo schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 09:25:
[...]
Akpom schijnt 5 miljoen te verdienen in zijn derde jaar. Met dank aan Mislintat.
Lijstje was van afgelopen seizoen. Voor de aankopen van Mislintat kunnen de bedragen idd oplopen door salarisverhoging vanwege CL en in geval van Akpom zelfs een jaarlijks fors oplopend salaris. Overigens zijn al die contracten via de RvC gegaan, dus daar hebben er ook een paar zitten slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

JEightyFive schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:56:
[...]

Vraag me soms echt af of die gasten nou echt zo weinig zelfreflectie hebben of zal de omgeving 'm constant wijsmaken dat missen voor open doel echt niet aan hem ligt en hij echt een wereldtopper is?

Tips van Huntelaar vond hij wel aardig maar hij was een andere spits dus ging het ook maar anders doen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 09:25:
[...]

Brobbey 3 miljoen! :+ Prachtig!
Vind je nu nog ja, tot ie er dit seizoen 20 in ramt omdat ie nu wel fatsoenlijke aanvoer krijgt via Gloukh ;)
Misschien (waarschijnlijk) is de wens de vader van de gedachte, maar ik zie het nog wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
toolkist schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:10:
[...]

Vind je nu nog ja, tot ie er dit seizoen 20 in ramt omdat ie nu wel fatsoenlijke aanvoer krijgt via Gloukh ;)
Misschien (waarschijnlijk) is de wens de vader van de gedachte, maar ik zie het nog wel gebeuren.
Ik zou willen dat ik jouw optimisme had. Tot nu toe is Brobbey gewoon een one season wonder. Gelukkig wel in het juiste seizoen anders was Ajax helemaal ergens in de middenmoot geëindigd en ook dat was eigenlijk slechts een half seizoen waarin ie echt scoorde. Voor de winterstop was het ook toen niet heel best.

Dat gezegd hebbende, hij hoeft er voor mij nog niet eens per se 20 in te rammen, als hij met zijn kont naar de goal speelt als aanspeelpunt en daarmee de combinatie aan kan gaan met een Gloukh dan kan het ook zijn dat hij anderen in staat stelt om te scoren. Dan zie ik nog wel meerwaarde. Ik weet niet of Brobbey nou echt a la Huntelaar het eindstation gaat zijn en of je dat moet willen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 16:49

Chrisjuh_15

Facta non verba

Rust zacht, Ove 😔

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fa0PbzE2FFCGqWS4nUAZzt7u0EY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p2H4xAKu9w8iJUuMHkX9DwvC.jpg?f=fotoalbum_large

De Milaan-generatie moet het wel ontgelden dit jaar zeg... :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 05-08-2025 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:10:
[...]

Dat zou wel in het plaatje passen inderdaad. En dan volgend seizoen niet willen verlengen omdat hij dan lekker veel keuze heeft en dan na 26/27 waarin het weer brandhout is en hij ontwikkeling van anderen in de weg gezeten heeft weer gratis de deur uit.

Ik hoop zo dat ik ernaast zit maar ik ben vrij cynisch omtrent deze man.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:52
Gonadan schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:03:
[...]

Dat zou wel in het plaatje passen inderdaad. En dan volgend seizoen niet willen verlengen omdat hij dan lekker veel keuze heeft en dan na 26/27 waarin het weer brandhout is en hij ontwikkeling van anderen in de weg gezeten heeft weer gratis de deur uit.

Ik hoop zo dat ik ernaast zit maar ik ben vrij cynisch omtrent deze man.
Ik wil niet (weer) Heitinga bashen, maar als er een nieuwe trainer komt nadat je een seizoen als een krant gespeeld hebt dan zou die nieuwe trainer toch met zo'n jongen aan de slag moeten gaan en hem tot op het bot motiveren om er wel weer een knal seizoen van te maken? En nu zegt Heitinga gewoon in de media: Ik werk alleen met spelers die er zin in hebben. En Brobbey speelt niet want die wil weg. Die relatie is dus al voor de rest van het seizoen verziekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

WizzlerNL schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:48:
[...]

Ik wil niet (weer) Heitinga bashen, maar als er een nieuwe trainer komt nadat je een seizoen als een krant gespeeld hebt dan zou die nieuwe trainer toch met zo'n jongen aan de slag moeten gaan en hem tot op het bot motiveren om er wel weer een knal seizoen van te maken? En nu zegt Heitinga gewoon in de media: Ik werk alleen met spelers die er zin in hebben. En Brobbey speelt niet want die wil weg. Die relatie is dus al voor de rest van het seizoen verziekt.
Absoluut, maar dan moet die speler daar zelf ook voor open staan, anders wordt het trekken aan een dood paard.
Een Wijndal geeft aan ervoor te willen gaan en krijgt dus die kans, Brobbey vindt blijkbaar wat anders en krijgt minder kans.
Dit zou ik eerder bij Brobbey zoeken dan weer aan Heitinga te hangen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:52
Nee ik wil dat ook niet, maar ik wordt gewoon niet enthousiast van de teksten van Heitinga over de spelers en over alles eigenlijk.

Over Brobbey wordt ik ook niet enthousiast overigens. Beetje een one-trick-pony en dat trucje hebben de scheidsrechters wel een beetje door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 02:22
Heel fijn dat Ahmedhodzic binnen is, kwalitatief een hele mooie aanwinst! Ook een leuke voor de Football Manager-spelers onder ons. Vraag me alleen wel of waarom een Everton of Fulham ofzo niet voor zo'n jongen komt. Een van de beste verdedigers van de Championship die ook in de PL basisspeler en regelmatig aanvoerder voor Sheffield was, dat zou op papier toch een no-brainer moeten zijn voor dat soort clubs onderin de Premier League. Hoor ook bijzondere verhalen over zijn persoonlijkheid, hopelijk heeft dat er niet al te veel mee te maken verder.
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:23:
Rust zacht, Ove 😔

[Afbeelding]

De Milaan-generatie moet het wel ontgelden dit jaar zeg... :'(
Ik schrik elke keer weer, ondanks dat ik zelf van 1989 ben dus deze mannen nooit heb zien voetballen. Jeugdhelden van m'n pa en door onze gezamenlijke passie voor Feyenoord automatisch ook een beetje de mijne.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

WizzlerNL schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:06:
Nee ik wil dat ook niet, maar ik wordt gewoon niet enthousiast van de teksten van Heitinga over de spelers en over alles eigenlijk.

Over Brobbey wordt ik ook niet enthousiast overigens. Beetje een one-trick-pony en dat trucje hebben de scheidsrechters wel een beetje door.
Zowel Heitinga als Brobbey hebben hun verbale talenten niet mee.
Het maakt eigenlijk niet zo uit wat Heitinga zegt, het klinkt uit zijn mond toch niet overtuigend. En bij Brobbey komt het altijd over alsof het hem allemaal geen hol interesseert, ook al is dat misschien onterecht.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
Hopelijk lukt het dan ook om Ahmedhodzic op tijd speelgerechtigd te krijgen voor de CL. De KNVB biedt hierin actief hulp aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 16:49

Chrisjuh_15

Facta non verba

Vld1989 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:11:
Ik schrik elke keer weer, ondanks dat ik zelf van 1989 ben dus deze mannen nooit heb zien voetballen. Jeugdhelden van m'n pa en door onze gezamenlijke passie voor Feyenoord automatisch ook een beetje de mijne.
Precies dit inderdaad. Mijn pa is er oprecht door geraakt. Hopelijk volgt er morgenavond een mooi eerbetoon!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:40

gws24

Thinking is hard!

MaZo schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 09:25:
[...]
Niet alles geloven wat je online leest. Akpom, volgens alle bekende lijstjes online*, verdiend ongeveer 1,6M per jaar. Die 5M is zijn totale salaris over zijn resterende contractduur van 3 jaar. Maar één site schrijft dat verkeerd op en alle andere prut sites nemen dat klakkeloos over.

Mislintat heeft veel fout gedaan maar contracten uitdelen van 5M per jaar heeft hij nou juist niet gedaan.

*edit: in hoeverre die lijstjes kloppen is natuurlijk ook maar de vraag maar het is alles wat we hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door gws24 op 05-08-2025 13:54 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
gws24 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:53:
[...]

Niet alles geloven wat je online leest. Akpom, volgens alle bekende lijstjes online*, verdiend ongeveer 1,6M per jaar. Die 5M is zijn totale salaris over zijn resterende contractduur van 3 jaar. Maar één site schrijft dat verkeerd op en alle andere prut sites nemen dat klakkeloos over.

Mislintat heeft veel fout gedaan maar contracten uitdelen van 5M per jaar heeft hij nou juist niet gedaan.

*edit: in hoeverre die lijstjes kloppen is natuurlijk ook maar de vraag maar het is alles wat we hebben.
Die ene site is wel de Telegraaf / Mike Verweij. Toch geen onbekende voor Ajax.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

MaZo schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:15:
[...]
Die ene site is wel de Telegraaf / Mike Verweij. Toch geen onbekende voor Ajax.
Oh, het was de T, nog meer reden om die 5M naar het rijk der fabelen te verwijzen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdp1974
  • Niet online
[...]

Alle bekende lijstjes zijn opgesteld dmv algoritmes.

Ook Tim van Duijn van VI meldde op zondag op X dat Akpom verhuurd zou worden voor ongeveer de helft van zijn salaris, dat Akpom grootverdiener was en dat Ajax veel zou besparen.

[ Voor 4% gewijzigd door basvdp1974 op 05-08-2025 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vld1989 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:11:
Heel fijn dat Ahmedhodzic binnen is, kwalitatief een hele mooie aanwinst! Ook een leuke voor de Football Manager-spelers onder ons. Vraag me alleen wel of waarom een Everton of Fulham ofzo niet voor zo'n jongen komt. Een van de beste verdedigers van de Championship die ook in de PL basisspeler en regelmatig aanvoerder voor Sheffield was, dat zou op papier toch een no-brainer moeten zijn voor dat soort clubs onderin de Premier League. Hoor ook bijzondere verhalen over zijn persoonlijkheid, hopelijk heeft dat er niet al te veel mee te maken verder.
Schijnbaar maar 7m, prima prijs.
Dat clubs als Everton en Fulham niet voor hem gaan is omdat ze zelf al prima voorzien zijn. En wellicht denken ze gewoon dat ie niet in de PL meekan, Eredivisie is dan toch net ff een ander niveau.
Ben wel benieuwd of ie met veel ruimte in de rug kan spelen, dat is niet iets waar ie zich bij Sheffield druk om hoefde te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Met 1,6M + 30% CL bonus ~= 2,1M ben je bij Ajax inderdaad één van de grootverdieners maar het is echt verre van 5M per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
basvdp1974 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:36:
[...]

Alle bekende lijstjes zijn opgesteld dmv algoritmes.

Ook Tim van Duijn van VI meldde op zondag op X dat Akpom verhuurd zou worden voor ongeveer de helft van zijn salaris, dat Akpom grootverdiener was en dat Ajax veel zou besparen.
Alsof Ajax hem wel even gaat vertellen wat Akpom verdiende. Kan zomaar dezelfde bron gebruikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 09:47

Agent47

I always close my contracts.

Is mede door dat salarishuis alles niet juist keihard achteruit gegaan bij Ajax? Ik weet totaal niet wie de grootverdieners zijn, maar een Henderson pakte volgens mij wel veel. Een wijndal die bij GAE nog op de bank zit en nooit speelt, blijft lekker zitten en verdienen. Pasveer? Berghuis?

Wij mogen trouwens ook meedoen in dit gesprek met Zerrouki, Bijlow en Stengs die bij elkaar 6,5 miljoen bruto verdienen per jaar.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
[...]

De geheugens van supporters zijn blijkbaar klein, want toen Mislintat nog de TD was had hij wel groot transferbudget maar moest wel het salarishuis naar beneden. Dus kregen de (nieuwe) spelers een lager startsalaris met bonussen en %stijging bij halen CL. Dat heeft de afgelopen 2 jaar dus ook relatief veel bespaart omdat die spelers alleen dat startsalaris kregen, maar iedereen ziet alleen de zogenaamde laatste hoeveelheden en springt er op alsof ze dat al die tijd hebben gehad.
'We hebben geld verdiend en qua salarissen zijn we omlaag gegaan', zegt Mislintat daarover. 'Er is ook een nieuwe salarisstructuur gecreëerd. Dat komt erop neer dat spelerssalarissen gereduceerd worden wanneer we geen Champions League spelen.'

'De komende jaren is het de bedoeling om dat in alle verbintenissen op te nemen. Dat is namelijk een structuur waardoor je voorbereid bent op alle scenario's, financieel duurzaam beleid is belangrijk. Daarbij is het ook van belang dat je spelers laat begrijpen dat ze moeten presteren om Champions League te halen. Dat ze het vervolgens ook merken wanneer dat wel of niet lukt, precies zoals wij als club dat ook voelen.'
https://www.vi.nl/nieuws/...zaam-beleid-is-belangrijk Bron is artikel uit 2023.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Agent47 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:44:
Is mede door dat salarishuis alles niet juist keihard achteruit gegaan bij Ajax? Ik weet totaal niet wie de grootverdieners zijn, maar een Henderson pakte volgens mij wel veel. Een wijndal die bij GAE nog op de bank zit en nooit speelt, blijft lekker zitten en verdienen. Pasveer? Berghuis?

Wij mogen trouwens ook meedoen in dit gesprek met Zerrouki, Bijlow en Stengs die bij elkaar 6,5 miljoen bruto verdienen per jaar.
Henderson kreeg volgens mij hoger omdat hij "gratis" kwam, Wijndal is van voor Mislintat toen nog grote salarissen werden uitgedeeld. Pasveer weet ik niet, maar Berghuis was voordat hij verlengde vast ook nog een overblijver van Huntelaar en Hamstra die hoge salarissen gaven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvdp1974
  • Niet online
gws24 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:40:
Met 1,6M + 30% CL bonus ~= 2,1M ben je bij Ajax inderdaad één van de grootverdieners maar het is echt verre van 5M per jaar.
Waar blijven al die clubs dan als Akpom te huur is voor slechts een miljoen zonder huursom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Zou die 5 miljoen niet berekend zijn inclusief sociale lasten werkgever (komt bovenop bruto) en de afschrijving op de transfersom? Dat zijn uiteindelijk de totale kosten die Ajax aan Akpom heeft en die wil je bij een verhuur dus ook zo veel mogelijk terug verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 02:22
toolkist schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:39:
[...]

Schijnbaar maar 7m, prima prijs.
Dat clubs als Everton en Fulham niet voor hem gaan is omdat ze zelf al prima voorzien zijn. En wellicht denken ze gewoon dat ie niet in de PL meekan, Eredivisie is dan toch net ff een ander niveau.
Ben wel benieuwd of ie met veel ruimte in de rug kan spelen, dat is niet iets waar ie zich bij Sheffield druk om hoefde te maken.
Nou ja, ik bedoel natuurlijk niet letterlijk alleen Everton en Fulham maar gewoon het hele rechterrijtje van de Premier League. Wellicht dat die 2 ploegen die ik bij naam noem toevallig goed voorzien zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat er van die al die ploegen en de 3 promovendi helemaal niemand een centrale verdediger nodig heeft. Dan lijkt mij 7 miljoen voor een speler die zich in Engeland redelijk bewezen heeft wisselgeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
basvdp1974 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:05:
[...]

Waar blijven al die clubs dan als Akpom te huur is voor slechts een miljoen zonder huursom?
Er wordt wel een huursom gevraagd en Ajax lijkt in ieder geval ook een reele clausule voor definitieve koop te vereisen. Daarnaast is de transfer periode nog een maand open. En zijn er nu dus twee (en eerst in nog Middlesbrough) aan het strijden om zijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:10:
Zou die 5 miljoen niet berekend zijn inclusief sociale lasten werkgever (komt bovenop bruto) en de afschrijving op de transfersom? Dat zijn uiteindelijk de totale kosten die Ajax aan Akpom heeft en die wil je bij een verhuur dus ook zo veel mogelijk terug verdienen.
Zo worden die salarissen nooit gecommuniceerd dus lijkt me nu ook niet logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

basvdp1974 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:05:
[...]

Slechts? Een miljoen salaris voor een huurspeler is niet weinig (Bij Ipswich zou hij daarmee in de middenmoot qua salarissen zitten). Ik lees trouwens ook nergens dat er geen huursom betaald zou worden. Tim van Duijn heeft het in ieder geval wel over een huursom voor wat betreft Birmingham:
Ook betaalt Birmingham City een huurfee.
bron: https://www.vi.nl/nieuws/...kkoord-over-verhuur-akpom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

gws24 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:41:
[...]

Slechts? Een miljoen salaris voor een huurspeler is niet weinig (Bij Ipswich zou hij daarmee in de middenmoot qua salarissen zitten). Ik lees trouwens ook nergens dat er geen huursom betaald zou worden. Tim van Duijn heeft het in ieder geval wel over een huursom voor wat betreft Birmingham:

[...]
bron: https://www.vi.nl/nieuws/...kkoord-over-verhuur-akpom
Maar waarom is dit wel betrouwbaar en het nieuws wat je even niet goed uitkomt niet?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

ST10©DE schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:51:
[...]

Maar waarom is dit wel betrouwbaar en het nieuws wat je even niet goed uitkomt niet?
Heeft niks met goed uitkomen te maken maar met logisch nadenken. Daarnaast acht ik VI inderdaad betrouwbaarder dan die clowns van de T.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Russel88
Agent47 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:44:
Ik heb het gevoel dat wij minder salaris bieden.
Volgens de geruchten kan die Japanner ook meer verdienen bij Ajax dan bij ons.
Paixao had laatst bijgetekend, maar volgens mij zat hij met z’n vernieuwde salaris nog steeds onder Bijlow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Pompi schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:01:
[...]

Henderson kreeg volgens mij hoger omdat hij "gratis" kwam, Wijndal is van voor Mislintat toen nog grote salarissen werden uitgedeeld. Pasveer weet ik niet, maar Berghuis was voordat hij verlengde vast ook nog een overblijver van Huntelaar en Hamstra die hoge salarissen gaven.
Bij Henderson werd volgens mij met tekengeld een soort extra loon gecreëerd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:51:
[...]

Omdat het ene heel logisch is (een huursom) en het andere totaal niet (5m salaris).
Mislintat had als 1 van de voornaamste targets om het salarishuis omlaag te brengen, dat doe je niet met 5m aan salaris aan 1 speler te bieden.
Dus hoewel die huursom misschien ook niet klopt, is de kans in ieder geval vele malen groter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hoe meer je bij dit soort nieuws "noooh echt?" denkt hoe zekerder je ervan kunt zijn dat het niet klopt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
gws24 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:55:
[...]
Heeft niks met goed uitkomen te maken maar met logisch nadenken. Daarnaast acht ik VI inderdaad betrouwbaarder dan die clowns van de T.
VI torent sowieso hoog uit boven die talloze voetbal nieuws pulp
.
Normaal zou ik dan er iets voor betalen maar het is Ajax, Feyenoord, PSV wat daar over het algemeen de klok slaat. Niet interessant genoeg voor mij als oa fc Groningen supporter.

*Harribo heeft wat zielig lopen doen bij Ziggo en krijgt nu 2 jaar gratis espn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:34:
[...]

.
Normaal zou ik dan er iets voor betalen maar het is Ajax, Feyenoord, PSV wat daar over het algemeen de klok slaat. Niet interessant genoeg voor mij als oa fc Groningen supporter.

*Harribo heeft wat zielig lopen doen bij Ziggo en krijgt nu 2 jaar gratis espn :)
Die site van vi tegenwoordig echter... :X
Ik heb nu meer witte vlakken van alle uitgefilterde reclames en dergelijke dan dat ik nog iets aan voetbalnieuws zie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:04:
[...]

Die site van vi tegenwoordig echter... :X
Ik heb nu meer witte vlakken van alle uitgefilterde reclames en dergelijke dan dat ik nog iets aan voetbalnieuws zie
Sinds vandaag helemaal "vernieuwd" en "verbeterd" las ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik kwam er al niet veel meer, dat wordt niet beter zo. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:39:
Ik kwam er al niet veel meer, dat wordt niet beter zo. :P
Hij is nu uit m'n bookmark balk verdwenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Vanavond do or die voor Feyenoord!
Ben benieuwd.
Lijkt mij handig als je thuis wint, mocht dat lukken. De uitwedstrijd in het fluittheater daar lijkt mij geen pretje.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 06-08-2025 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Hopelijk een mooi cadeau voor de jarige RVP vanavond. Zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
Match day idd.
Genoeg geklaagd. Feyenoord 1 laat zien dat ze de beste team van de ED zijn en thuis horen in de CL.
3-0.
Ueda laat zien dat hij een uitstekende spits is met Leo Sauer naast hem. Sem laat zien waarom hij de top scorer was van de eredivisie.
Onze nieuwe centrale die laat ons vergeten wie Hancko is zoals we Senesi zijn vergeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
Russel88 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 10:24:
Match day idd.
Genoeg geklaagd. Feyenoord 1 laat zien dat ze de beste team van de ED zijn en thuis horen in de CL.
3-0.
Ueda laat zien dat hij een uitstekende spits is met Leo Sauer naast hem. Sem laat zien waarom hij de top scorer was van de eredivisie.
Onze nieuwe centrale die laat ons vergeten wie Hancko is zoals we Senesi zijn vergeten.
over wie heb je het nou allemaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:34:
[...]

.
Ben je echt geen fan van 'Wat vind speler X over zijn trainer?!' of 'Opmerkelijk: analist Y zegt speler X niet goed genoeg?'.

Het grappige zijn ook de klikbate videos. Isak is nu bijna van Liverpool.. oh nee toch niet. Sesko is bijna bij Man Utd - haalt Arsenal wel de goede speler binnen?

Zoals eerder gezegd, verwacht ik dat ook als PSV slap blijft spelen, Ajax stroef speelt, Feyenoord te weinig heeft gedaan in de zomer, etc. Ik wacht wel de eerste paar maanden af. :)

Oh, en bij VZ/VP blijf ik sowieso al jaren weg. Wat een * show.

[ Voor 19% gewijzigd door HollowGamer op 06-08-2025 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 09:47

Agent47

I always close my contracts.

Harribo schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 09:49:
Vanavond do or die voor Feyenoord!
Ben benieuwd.
Lijkt mij handig als je thuis wint, mocht dat lukken. De uitwedstrijd in het fluittheater daar lijkt mij geen pretje.
Hopen op Milan taferelen :) Thuis winnen, die Turken pakken een rode kaart en wij spelen daar gelijk _/-\o_

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Russel88 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 10:24:
Feyenoord 1 laat zien dat ze de beste team van de ED
Nou, op dit moment staat Ajax eerste in de ED..... :+

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 11:18:
[...]

Nou, op dit moment staat Ajax eerste in de ED..... :+
En dat blijft 34 speelrondes zo
* toolkist droomt verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
HollowGamer schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 11:16:
[...]

Oh, en bij VZ/VP blijf ik sowieso al jaren weg. Wat een * show.
Maar vind je dan niet dat...

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:02
Voor wie op zoek is naar minder sensatiezucht vond ik dit artikel van The Guardian wel interessant, een (korte) blik vanuit verschillende perspectieven op hoe de transferperiode eruit ziet en wie dan welke rol heeft. Met als clickbait-titel en uitsmijter de club die een actrice inhuurde om als Elsa uit Frozen met het gezin door Londen te wandelen. Doel: het dochtertje van een speler blij maken, zodat zijn familie hem zou pushen om te tekenen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
FEYENOORD jaaaaaa WIJ GAAN WINNEN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Zit je in 't stadion ofzo :9

Schrik me rot. Zat net ff te tukke.

Timber is z'n band kwijt. Steijn is en blijft captain.

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 06-08-2025 20:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Duurt dat toch lang... 21 uur... Mag van mij volgende keer wel om 20 uur uiterlijk :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

En ik denken dat ze voor staan. -O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Harribo schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 20:18:
Duurt dat toch lang... 21 uur... Mag van mij volgende keer wel om 20 uur uiterlijk :)
Gewoon ff naar UK emigreren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Iemand dit gezien?
https://nos.nl/artikel/2577631

Binnenkort ook maar een Feyenoord veldje niet? Hier zitten vast wel wat geïnteresseerden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Opstelling
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2IyuWNK-J8EE8sQ7JEWbA-wKUVs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KKc8GVFqcoYbUmT6SEHu03ne.jpg?f=fotoalbum_large

Stein meteen aanvoerder
3 nieuwe namen in de verdediging, hopelijk komt dat goed

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 06-08-2025 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Goede commentator (serieus bedoelt). :)

Is deze nieuw?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

Hand in Hand! LET'S GO!!!!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
HollowGamer schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:01:
Goede commentator (serieus bedoelt). :)

Is deze nieuw?
Volgens mij niet, al onthou ik nooit wie wie is. Behalve el Sierd *O* en Emile schelvis :r
Maar deze man praat lekker door, maar met een goede soort van rust erin.

Maar nog steeds die meteen bij Feyenoord? Wat hebben die "supporters" gedaan dat die doeken nog hangen?

[ Voor 8% gewijzigd door Megupe op 06-08-2025 21:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Commentator Joep Schrijvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Feyenoord begint wel lekker vind ik zo. :) Niks te klagen tot nu toe.
Pagina: 1 ... 16 ... 51 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken