Is dat betere zout, dan gewone die uit de supermarkt?
Nog nooit gehoord van Bos Zout.
Echt? Wat een treurnis. Ik kan je bij deze toezeggen die naam nooit uit te zullen spreken.Quad schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:12:
En de Eredivisie heet vanaf dit seizoen de Vriendenloterij Divisie? Lekker hoor om het gokken en kansspelen te promoten op deze manier.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gehaald uit het bos door de rood/witte kabouters.HollowGamer schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:30:
[...]
Nog nooit gehoord van Bos Zout.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nr 6 van duurst uitgaande Eredivisie transfers ooit.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vind ik niet zo'n goed voorbeeld, omdat hij zich daarvoor al in de absolute top had bewezen bij Dortmund. Dus dat is een hele andere gok voor een club. Niet te vergelijken met Saibari.HollowGamer schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:12:
[...]
Auba (die van Arsenal) had hetzelfde, die is nog best ver gekomen (Barca).
Alleen de Jong zou je kunnen zien als niet mislukt.Gynnad schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:31:
[...]
Nr 6 van duurst uitgaande Eredivisie transfers ooit.
Boven hem staan alleen Antony, De Jong, De Ligt, Martinez en Lozano
Dat is waar, alleen was hij daar al bestempeld als een moeilijke jongen.bazzemans schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:32:
[...]
Vind ik niet zo'n goed voorbeeld, omdat hij zich daarvoor al in de absolute top had bewezen bij Dortmund. Dus dat is een hele andere gok voor een club. Niet te vergelijken met Saibari.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 56% gewijzigd door carpebios op 03-08-2025 19:36 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Helaas deed hij dat uitermate effectief en ook nog stijlvol.Quad schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:34:
Redding van de Busser was prachtig.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
[ Voor 36% gewijzigd door Quad op 03-08-2025 19:38 ]
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou ja, schijnt te moeten voordat je op voorsprong wil komenQuad schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:37:
Jammer dat de gelijkmaker valt.
@HollowGamer klopt inderdaad.
GAE 2x gescoord, PSV 0..... Ik ga huilen.Gonadan schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:38:
PSV heeft zelfs een eigen doelpunt nodig, hebben jullie de messen al geslepen @carpebios ?
Als je even wacht, over een paar weken huilen 50k Ajacieden met je mee.carpebios schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:39:
[...]
GAE 2x gescoord, PSV 0..... Ik ga huilen.
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 03-08-2025 19:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Als die keeper gewoon komt ipv op z'n lijn blijft dan is er niks aan de hand.sNielz123 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:39:
Was een goeie voorzet, was er anders ook wel ingegaan /sarcasme
Die hebben veel vuile meters gemaakt, en hoopten op een gelijkspel.carpebios schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:42:
Ze liggen nu wel met bosjes op de grond.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Belchinezen!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
150 euro op minuut 89!
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 03-08-2025 19:44 ]
Die gaan natuurlijk stormen! Er is niks te verliezen. Kan nog een leuk slot worden.Hugo! schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:45:
Zo jammer van dat eigen doelpunt, heeft psv zo veel energie gegeven. Gefeliciteerd PSV’ers, dit zie ik niet meer rechtgetrokken worden. Go ahead maakt laatste kwartier een zwakke indruk.
PSV begint ook eindelijk wat te voetballen.Hugo! schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:45:
Zo jammer van dat eigen doelpunt, heeft psv zo veel energie gegeven. Gefeliciteerd PSV’ers, dit zie ik niet meer rechtgetrokken worden. Go ahead maakt laatste kwartier een zwakke indruk.
Ze creëren anders al even niks meer…ST10©DE schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:46:
[...]
Die gaan natuurlijk stormen! Er is niks te verliezen. Kan nog een leuk slot worden.
Ik heb dus helemaal niet meegekregen dat hij naar Porto is.Megupe schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:47:
de Jong en Hancko nog niet in de basis zo bij Porto - Atletico.
Is pas net bekend.HollowGamer schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:48:
[...]
Ik heb dus helemaal niet meegekregen dat hij naar Porto is.
Ah okay, dacht bij eerste bericht dat het al sinds vanochtend was.
Bestraffen met geel.HollowGamer schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:51:
[...]
Ah okay, dacht bij eerste bericht dat het al sinds vanochtend was.
Geen idee wat ik ervan moet vinden. Hij leek me juist iemand voor de Duitse competitie.
Til mag weleens wat minder, vind dat geschreeuw tegen zo'n grensrechter altijd wat zielig.
Poh dit PSV wordt met afstand kampioen inderdaad...Harribo schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:02:
[...]
Zaak om dus wel goed Europees, zeker in de CL, te presteren.
Maar als ik nu kijk naar Ajax en Feyenoord dan denk ik die hebben echt heel weinig te zoeken in de CL. Hoop dat ik ongelijk krijg. Psv acht ik nu oppermachtig tov hun.
Dat zouden ze weer meer gaan bestraffen. 1e officiele wedstrijd, regel alweer vergeten. Naja tis Kooij dan verbaast niks me.
Misschien niet fantastisch maar toch heel wat meer intensiteit dan Ajax op de mat legt bijvoorbeeld.LZ86 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:59:
Vond PSV wat tegenvallen. Had meer verwacht.
Maar goed, het seizoen is begonnen!
He? Wat? Dat was toch juist een van de sleutelwoorden van Sjonnie?toolkist schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 21:22:
[...]
Misschien niet fantastisch maar toch heel wat meer intensiteit dan Ajax op de mat legt bijvoorbeeld.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En mooi dat ie ook in het blauw-wit zijn carriere af gaat sluiten. Ik snap het wel: Mooi weer, Champions League en nog ff wat buitenlands avontuur meepakken.bazzemans schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 19:54:
De Jong speelde al in de Bundesliga. Was ook geen doorslaand succes. Hij heeft in Duitsland, Engeland en Spanje gespeeld. Nu dan in Portugal. De meeste voetballers tekenen voor zo'n carriere.
Regeren is vooruitschuiven
Had hem liever in ander blauw-wit willen zien eindigen maar goed. Hij sluit zijn carrière in dezelfde kleuren als hij die gestart is.T-MOB schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 22:39:
[...]
En mooi dat ie ook in het blauw-wit zijn carriere af gaat sluiten. Ik snap het wel: Mooi weer, Champions League en nog ff wat buitenlands avontuur meepakken.
Porto speelt geen CL. Ik begrijp op sportief gebied de keuze dan ook niet echt. Ook eerste spits gaat hij daar niet zijn. Daarnaast wilde hij naar het schijnt een tweejarig contract tekenen bij PSV, PSV bood één. Tekent nu voor één in Porto. Maar goed. Geweldige stad en ditto club hoor.T-MOB schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 22:39:
[...]
En mooi dat ie ook in het blauw-wit zijn carriere af gaat sluiten. Ik snap het wel: Mooi weer, Champions League en nog ff wat buitenlands avontuur meepakken.
PSN: bollsie
Ik snap het goed, prachtige stad en een heerlijk klimaatsjufke schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 23:14:
[...]
Porto speelt geen CL. Ik begrijp op sportief gebied de keuze dan ook niet echt. Ook eerste spits gaat hij daar niet zijn. Daarnaast wilde hij naar het schijnt een tweejarig contract tekenen bij PSV, PSV bood één. Tekent nu voor één in Porto. Maar goed. Geweldige stad en ditto club hoor.
XXXVI
sNielz123 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 18:20:
Bij Driouch krijg ik Bruma vibes
Valverde lees ik net. Als iemand van Real het kan moet het bij Ajax zeker kunnen toch?toolkist schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:32:
[...]
Tja, John heeft Alexander Arnold bij Liverpool als inverted back zien spelen (back die als extra middenvelder speelt bij balbezit), dat wil ie hoe dan ook nu kopieren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het geld zal goed zijn denk ik.sjufke schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 23:14:
[...]
Porto speelt geen CL. Ik begrijp op sportief gebied de keuze dan ook niet echt. Ook eerste spits gaat hij daar niet zijn. Daarnaast wilde hij naar het schijnt een tweejarig contract tekenen bij PSV, PSV bood één. Tekent nu voor één in Porto. Maar goed. Geweldige stad en ditto club hoor.
Elect a clown, expect a circus.
Farioli made him an offer he couldn't refuse
Dat die zo ook speelt? Er zijn genoeg voorbeelden.Gonadan schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 09:38:
[...]
Valverde lees ik net. Als iemand van Real het kan moet het bij Ajax zeker kunnen toch?![]()
Nee deze heeft Heitinga bewust als voorbeeld genoemd.toolkist schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 11:36:
[...]
Dat die zo ook speelt? Er zijn genoeg voorbeelden.
Timber bij Arsenal, Stones bij City, Hato en zelfs Gaaei af en toe vorig seizoen bij Ajax
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 04-08-2025 12:46 ]
Lastigste loting voor de volgende voorronde. Alweer 😅Lekkerboeie86 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 12:23:
Na Fenerbahce kunnen we ons opmaken voor Benfica (of Nice). We treffen het niet met de tegenstanders.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik geloof niet dat we hierin succesvol gaan zijn.
Benfica uitschakelen zou wel top zijn met het oog op de coëfficiëntenLekkerboeie86 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 12:23:
Na Fenerbahce kunnen we ons opmaken voor Benfica (of Nice). We treffen het niet met de tegenstanders.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik geloof niet dat we hierin succesvol gaan zijn.
Tuuuuurlijk wel. En stiekem hoop ik op Nice. Hup!LZ86 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:15:
Ja no way dat we Benfica gaan verslaan
Is tegen Fenerbache al klaar hoor.LZ86 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:15:
Ja no way dat we Benfica gaan verslaan
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Brugge zou niks minder lastig geweest zijn. 't is wel CL voetbal hedonleone83 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 12:59:
[...]
Lastigste loting voor de volgende voorronde. Alweer 😅
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja ik zie ook niet waarom we die zouden verslaan. Hebben prima voorbereiding gedraaid.
U zei? Dus niet alleen buitenwacht. Haha, best toevallig dat dit precies nu naar buiten komt.Gonadan schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 18:20:
[...]
Die term is er überhaupt een die met name door de buitenwacht gebezigd wordt, dus ik zou zeggen allemaal.
https://www.parool.nl/spo...club-beschrijft~b70937c2/Ajax geeft alle werknemers, verenigingsleden en vrijwilligers een clubpaspoort. Het document bevat behalve een pasfoto en persoonlijke handtekening van de houder ook de veertien clubwaarden die de Amsterdamse voetbalclub wil uitdragen. Het paspoort omschrijft het zogenoemde Ajax-dna en moet leiden tot meer eensgezindheid.
Niet vergeten dat het fatalisme van de Rotterdammer oneindig groot isJEightyFive schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:18:
Soms kunnen jullie in Rotterdam wel wat Amsterdamse bluf gebruiken
Ik denk dat we al jaren de Turkse clubs groter maken dan ze op het veld echt zijn, vaak voor wedstrijden dat het oppassen wordt en dan blijkt het wedstrijdbeeld volledig in Nederlands voordeel te zijn. Enigste wat misschien nog wel geld is dat het net als bij Griekse clubs thuis het een heksenketel kan worden door de supporters.
Staat die term daarin dan? De zinsnede 'zogenoemde' die Job gebruikt suggereert juist precies wat ik bedoel.Pompi schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:33:
[...]
U zei? Dus niet alleen buitenwacht. Haha, best toevallig dat dit precies nu naar buiten komt.
[...]
https://www.parool.nl/spo...club-beschrijft~b70937c2/
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vorig seizoen deden Twente en AZ het fantastisch tegen Turkse tegenstanders. Eigenlijk was het altijd hetzelfde verhaal. Turkse teams zijn op papier altijd sterker, maar die spelers zijn aan het afbouwen en bij de Nederlandse teams speelt de jeugd.Pompi schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:35:
[...]
Ik denk dat we al jaren de Turkse clubs groter maken dan ze op het veld echt zijn, vaak voor wedstrijden dat het oppassen wordt en dan blijkt het wedstrijdbeeld volledig in Nederlands voordeel te zijn. Enigste wat misschien nog wel geld is dat het net als bij Griekse clubs thuis het een heksenketel kan worden door de supporters.
Rijke voorzitters, gunstige belastingen (iets van 15%?) en stiekem ook gewoon enorm veel supportersBao_mi1 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:56:
[...]
Vorig seizoen deden Twente en AZ het fantastisch tegen Turkse tegenstanders. Eigenlijk was het altijd hetzelfde verhaal. Turkse teams zijn op papier altijd sterker, maar die spelers zijn aan het afbouwen en bij de Nederlandse teams speelt de jeugd.
Ik ben ook wel benieuwd naar de budgetten van teams als Fenerbache en Gala. Af en toe zie ik spelers en transfersommen voorbij komen waar mn mond van open valt. Terwijl die clubs buiten de landsgrenzen al jaren niks bereikt hebben..
Rijke voorzitters of eigenaren zou met financial fair play toch geen rol mogen spelen? Zie ook teams in Engeland of elders in Europa die op de vingers getikt worden als uitgaven stelselmatig hoger zijn dan inkomsten.toolkist schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:06:
[...]
Rijke voorzitters, gunstige belastingen (iets van 15%?) en stiekem ook gewoon enorm veel supporters
Van wat ik op de soccer subreddit bij sommige post waar men zich ook verbaasde las, mogelijk ook een op de achtergrond helpende overheid als afleiding van de lage lira en slechte economie. Beetje zoals de romeinen spelen hielden als de bevolking bijna in opstand leek te komen.toolkist schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:06:
[...]
Rijke voorzitters, gunstige belastingen (iets van 15%?) en stiekem ook gewoon enorm veel supporters
Sofia speelt volgens mij wel geregeld in Europa en vaak zijn dat soort voormalig oostblok teams wel stugge tegenstanders, maar lijkt inderdaad beter te doen dan de andere opties.Gynnad schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:24:
AZ heeft gunstig geloot. Ze konden een van de onderste tegenstanders loten, nummer 2, 3 en 4 waren toch wel wat pittiger geweest. Ze hebben geloot tegen de nummer 5.
Eerst moeten ze het tweeluik tegen FC Vaduz nog overleven en dan mogen ze tegen de winnaar van Levski Sofia (Bulgarije) – Sabah FC (Azerbeidzjan).
Dat moet normaal gesproken toch wel te doen zijn.
- De winnaar van Klaksvik (Faeröer) - Neman Grodno (Belarus)
- De winnaar van Vikingur Rejkjavik (IJsland) – Brøndby IF (Denemarken)
- De winnaar van Aris Limassol (Cyprus) – AEK Athene (Griekenland)
- De winnaar van Banik Ostrava (Tsjechië) – Austria Wien (Oostenrijk)
- De winnaar van Levski Sofia (Bulgarije) – Sabah FC (Azerbeidzjan)
Wéér dat Benfica... Daar winnen we sowieso al nooit van. Zuig elftal.Lekkerboeie86 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 12:23:
Edvarsen was niet echt gehaald als concurrent maar omdat Godts de enige linksbuiten was en Edvardsen de goedkoopste oplossing was. Uiteindelijk heeft Godts nog een aantal maanden mogen aanklooien.toolkist schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 18:28:
[...]
Daardoor was Edvardsen al gehaald, als concurrent op links. Plus je had Forbbs gewoon kunnen houden als een speler die wat anders kan brengen
Ik zie Feyenoord ook niet in staat Fener te verslaan. Mourinho gaat RvP een masterclass tactiek geven. Nog even los van dat Feyenoord geen fatsoenlijk centrum kan opstellen. Bizar, ze weten al even dat ze vcl mogen spelen.Harribo schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 16:58:
[...]
Wéér dat Benfica... Daar winnen we sowieso al nooit van. Zuig elftal.
Echt weer een beroerde loting... Waren zat andere teams die beter te doen waren geweest... Maar nee hoor
Wat hierboven iemand zegt... Fener zie ik ze ook niet verslaan..
Misschien is EL ook wel heel fijn
XXXVI
Daar kunnen ze die club uit de zandbak voor bedanken. Feyenoord kon gewoon het risico niet lopen dat Hancko uiteindelijk niet verkocht zou worden. En dan kun je wel een lijstje met namen klaar hebben, zolang je niet concreet kunt worden gaan die ook niet af zitten wachten.ephymerous schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 17:50:
[...]
Ik zie Feyenoord ook niet in staat Fener te verslaan. Mourinho gaat RvP een masterclass tactiek geven. Nog even los van dat Feyenoord geen fatsoenlijk centrum kan opstellen. Bizar, ze weten al even dat ze vcl mogen spelen.
Regeren is vooruitzien. Zelfs ik al niet Feyenoord volger kon al even zien aankomen dat hij verkocht zou wordentoolkist schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 17:54:
[...]
Daar kunnen ze die club uit de zandbak voor bedanken. Feyenoord kon gewoon het risico niet lopen dat Hancko uiteindelijk niet verkocht zou worden. En dan kun je wel een lijstje met namen klaar hebben, zolang je niet concreet kunt worden gaan die ook niet af zitten wachten.
XXXVI
Makkelijk praten. Want het liep tóch nog mis met Al Nassr en uiteindelijk kwam alleen Atlético nog langs. Tuurlijk was de verwachting dat hij zou vertrekken, maar Feyenoord kan met het geld wat er nodig is om een “gelijkwaardige” vervanger te halen geen risico’s nemen. Helemaal niet als je vele miljoenen uitgeeft aan wisselspelers van Portugese clubs voor plekken in je elftal waar je al voorzien bent.ephymerous schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 19:14:
[...]
Regeren is vooruitzien. Zelfs ik al niet Feyenoord volger kon al even zien aankomen dat hij verkocht zou worden
Ik zie het niet al te somber in. Senesi en Hancko waren goed gescout, en zijn voor relatief weinig geld gehaald, en waren allebei succesvol. Maar er zijn ook genoeg andere verdedigers gehaald de laatste 3 jaar die niet geslaagd zijn. En misschien is de achterste linie sowieso wel de lastigste om goed te bemannen. Dennis te Kloese heeft uiteraard lijstjes met vervanging voor Hancko gemaakt, maar voor Nederlandse clubs is het gewoon niet per se makkelijk om toe te slaan.donleone83 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 19:39:
[...]
Makkelijk praten. Want het liep tóch nog mis met Al Nassr en uiteindelijk kwam alleen Atlético nog langs. Tuurlijk was de verwachting dat hij zou vertrekken, maar Feyenoord kan met het geld wat er nodig is om een “gelijkwaardige” vervanger te halen geen risico’s nemen. Helemaal niet als je vele miljoenen uitgeeft aan wisselspelers van Portugese clubs voor plekken in je elftal waar je al voorzien bent.
Kortom: rare gang van zaken. Ik snap echt dat ze niet een beoogd basisspeler voor de plek van Hancko gehaald hebben voordat hij weg was, maar snap totaal niet dat er met geld gesmeten is voor wat tot nu toe middelmaat lijkt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq