Ze hebben idd ook veel geblesseerden.Sineplex schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 21:45:
Volgens mij speelt Betis nog niet eens in de beste opstelling. Wel veel van de basis, maar volgens mij krijgen er ook nog een aantal rust.
Sauer trok ook de kar bij een slecht draaiend nac. Maar ja dat is ander niveau.D-e-n schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 21:44:
[...]
Sauer heeft het ook wel maar die kan het nog niet in zo'n slecht draaiend elftal. Maar ja zijn concurrenten zijn allemaal kut dus dan is rustig ontwikkelen er niet bij
En Steijn valt ook tegen maar wellicht is dat ook van Persie te verwijten.
Ik ben niet onder de indruk van Feyenoord in aanvallend opzicht.
Het is veel net niet.
Hadj Moussa, dat is de enige die dreigend is.
Hij en Saibari zouden de enige zijn waarvoor ik als grote buitenlandse club zou komen kijken in de Eredivisie
Edit : ondertussen zap ik weer de reclame weg. Ik ben van de bond tegen reclame kijken .
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 29-01-2026 21:52 ]
Ik zou Hadj Moussa en Valente lekker in de kleedkamer laten voor de 2e helft.
Saibari is wel op stoom. Goed seizoen.
Vorig seizoen erg wisselvallig.
Moussa, er gebeurt in ieder geval iets. Beetje Anthony maar iets minder maf.
Vorig seizoen erg wisselvallig.
Moussa, er gebeurt in ieder geval iets. Beetje Anthony maar iets minder maf.
Ondertussen speelt de Eagles wel een redelijke pot tegen Braga.
Alleen spits Edvardsen lijkt wat sloom
Alleen spits Edvardsen lijkt wat sloom
Van Persie komt er na 10 minuten in , scoort er 3.
Gezien ze gemiddelde 1 omhaal en 1 hakje .
Misschien een kopbal?
Misschien een kopbal?
Hij heeft ook al een tweede wedstrijd mee gedaan dus dat gemiddelde klopt niet.upschur schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 21:55:
Misschien een kopbal?
Zou inderdaad beter zijn dan Tengstedt vermoed ik.
Hoewel van Persie ook niet echt een aanspeelpunt is
Borges legt die bal echt wel een paar keer goed neer. Misschien toch een klein lichtpuntje.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat Borges het Portugese woord is voor schaar.ph4ge schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:14:
Borges legt die bal echt wel een paar keer goed neer. Misschien toch een klein lichtpuntje.
Als je alle gemiste kansen van Larin achter elkaar afspeelt met een leuk muziekje op de achtergrond, is het gegarandeerd einde carrière.
Als het dat al niet was.
Als het dat al niet was.
Sliti ook wel.ph4ge schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:14:
Het enige wat nog ontbreekt is een eigen goal.DutchOwnage schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:17:
Als je alle gemiste kansen van Larin achter elkaar afspeelt met een leuk muziekje op de achtergrond, is het gegarandeerd einde carrière.
Als het dat al niet was.
Leek mij een duidelijke penalty. Geen enkele poging de bal te spelen en raakt hem wel op zn benen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik weet wel waar het aan ligt... Zijn eerste bal aannames zijn allemaal slecht tot nu toe. Bij elke kans van hem in deze wedstrijd.LZ86 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:21:
Die Larin had ondertussen al een goal of 5 kunnen maken deze pot. Wat een waardeloze speler
Deze laatste ook.. Hij laat de bal net te ver van zijn voet wippen en doet daarom maar een wilde sliding.
Dit soort onkunde kan je een trainer niet aanrekenen vind ik.
Larin staat wel vaak op de goede plaats maar ja
Het zit dan ook niet meeD-e-n schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:19:
Geen penal?
Als invaller bracht hij in de eerste wedstrijden wel energie maar je ziet dat hij technisch gewoon beperkt isHarribo schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:34:
[...]
Larin staat wel vaak op de goede plaats maar ja
Eigenlijk speelt Feyenoord niet eens heel slecht met dit fantasie team.ph4ge schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:14:
Maar ja iets met kansen benutten
Nou shaquil er ook weer een maand of 6 uit..
Nou ook dat nog. Enige lichtpuntje voorin zijn we kwijt
Einde seizoen van Persie. Niet te filmen, net koud in het veld.
Dit kan je senior ook gewoon niet kwalijk nemen. Dit soort blessures is pure pech.
Met 10 man verder. Een passend slot.
Dit kan je senior ook gewoon niet kwalijk nemen. Dit soort blessures is pure pech.
Met 10 man verder. Een passend slot.
[ Voor 51% gewijzigd door ph4ge op 29-01-2026 22:46 ]
Och ja kan er ook nog wel bij.
Dat ziet er niet best uit, knie.
Feyenoord kan ook wel een revalidatiecentrum erbij openen, wat een hoop blessures
Dat ziet er niet best uit, knie.
Feyenoord kan ook wel een revalidatiecentrum erbij openen, wat een hoop blessures
Kak zooi! Gunde het die jongen om door te breken…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Kunnen we het seizoen niet gewoon kappen nu? Dit is zinloos en heb er ook geen zin meer in
Pff dit is niet leuk om te zien met van Persie, jongen voor de toekomst. Doet me denken aan het moment begin seizoen met van Bommel die toen ook uitviel.
Doet wel wat hoor, zoals je dan Robin bij zn zoon even ziet staan nadat die met brancard van het veld gaat..
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Je bent niet de enige jinxer @DutchOwnageupschur schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 21:55:
Misschien een kopbal?
Hwang is volgens mij ook weer geblesseerd.
Talloze voorbeelden helaas. Hopen dat het meevalt maar lijkt een zware kruisband blessure. Menig carrière is dat niet meer te boven gekomen.D-e-n schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:49:
Of Stengs die nooit meer de oude werd
[ Voor 77% gewijzigd door ph4ge op 29-01-2026 22:58 ]
Alle NL clubs klaar in Europa, en de enige die een klein beetje punten binnen hengelt deze ronde is Go Ahead Eagles.
Triest Europees campagne.
Triest Europees campagne.
edit:
Ik vergeet AZ.. Oeps.
Ik vergeet AZ.. Oeps.
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 29-01-2026 22:59 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Yep! Heel ongelukkig en goed klote voor hem.Hugo! schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:49:
Pff dit is niet leuk om te zien met van Persie, jongen voor de toekomst. Doet me denken aan het moment begin seizoen met van Bommel die toen ook uitviel.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En als je nu kijkt wie er wél door zijn in de EL... Ludigorets, Genk, Pilzen, Brann Bergen, Paok, Ferencevaros, Panathinaikos...Quad schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:57:
Alle NL clubs klaar in Europa, en de enige die een klein beetje punten binnen hengelt deze ronde is Go Ahead Eagles.
Triest Europees campagne.edit:
Ik vergeet AZ.. Oeps.
Kom op, dat zijn toch ook geen topploegen?
Nederlandse clubs zó verschrikkelijk slecht dit seizoen
Bij veel van die clubs toch basis fouten met het verdedigen en kansen niet afmaken waardoor je ook tegen dit soort ploegen te kort komt. Denk dat vooral veel jonge spelers, met blessures dit seizoen een combinatie geeft met dit resultaat.Harribo schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 23:06:
[...]
En als je nu kijkt wie er wél door zijn in de EL... Ludigorets, Genk, Pilzen, Brann Bergen, Paok, Ferencevaros, Panathinaikos...
Kom op, dat zijn toch ook geen topploegen?
Nederlandse clubs zó verschrikkelijk slecht dit seizoen
Die paar spelers hebben die kansen wel afmaken of de organisatie op orde brengen achterin, middenveld etc. maakt een heel verschil.
Ik ga nooit meer jinxen....toolkist schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:51:
[...]
Je bent niet de enige jinxer @DutchOwnage
Hoop zo dat het meevalt met die jongen...
Vooral dat laatste. Je mist gewoon een of twee klasbakken.tweakduke schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 23:16:
[...]
Bij veel van die clubs toch basis fouten met het verdedigen en kansen niet afmaken waardoor je ook tegen dit soort ploegen te kort komt. Denk dat vooral veel jonge spelers, met blessures dit seizoen een combinatie geeft met dit resultaat.
Die paar spelers hebben die kansen wel afmaken of de organisatie op orde brengen achterin, middenveld etc. maakt een heel verschil.
Inderdaad ook gebrek aan basis techniek.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken