[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 177 178 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:25
Bao_mi1 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 11:51:
Dit is gewoon het Nederlandse plafond. Af en toe mooie wedstrijden, en ook teleurstellingen zoals tegen Union of FCSB. Dat kunnen we allemaal heel groot maken, maar zolang we geen stabiele subtop hebben (Twente, Utrecht, NEC of wie dan ook) is dit gewoon wat het is.
Het zijn toch echt de topclubs die niet thuisgeven. Qua status, budget, etc. horen 2 van de 3 gewoon minimaal te overwinteren. GAE en AZ doen het nog enigszinds naar behoren met de middelen die ze hebben.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:41
dglavimans schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 12:59:
Nou zat gister bij PSV. Mooie wedstrijd wel gezien in het stadion en dit was mijn eerste jaar waar ik 2 CL wedstrijden kon zien!

Moet zeggen die 1-1 was geweldig. Je hoopt dan alleen dat Bosz die hele boel gewoon op slot gooit. Zit niet in ze maar dan ben je wel gewoon door.. :(
Als ze de boel op slot hadden gegooid was de bal daarmee continue aan de PSV-kant van het veld geweest en met de spitsen van Bayern is het dan gewoon wachten op de tegengoal. Gezien het spel was de huidige manier van spelen (gewoon doorgaan) naar mijn idee dan ook de grootste kans op minimaal gelijkspel. Het is natuurlijk jammer dat het niet is gelukt :(

[removed]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
donleone83 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 13:04:
[...]

Voor vanavond 7 verdedigers geblesseerd en de 2 nieuwe zijn niet speelgerechtigd. Koekoek
En maar blijven volhouden dat ze de oorzaak van de blessures soap gevonden hebben. Dat was in augustus.....gooi maar gewoon zoveel mogelijk b garnituur erin vanavond en sparen wat er te sparen valt voor zondag. Met zoveel basis afwezigen ga je het toch al niet redden.

[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 29-01-2026 14:13 ]

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
redwing schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 13:19:
[...]

Als ze de boel op slot hadden gegooid was de bal daarmee continue aan de PSV-kant van het veld geweest en met de spitsen van Bayern is het dan gewoon wachten op de tegengoal. Gezien het spel was de huidige manier van spelen (gewoon doorgaan) naar mijn idee dan ook de grootste kans op minimaal gelijkspel. Het is natuurlijk jammer dat het niet is gelukt :(
Nederlandse ploegen en oranje kunnen niet op "slot gooien", ja een bekertje water of een bidon als de trainer van Liverpool in de buurt staat.

PVS niet gezien, maar ik denk dat Bosz de juiste inschatting heeft gemaakt, maar fcb gewoon een stuk sterker is en je anders ook in de val was gelopen, plus Duitsers.

Kijk ook naar Ajax tegen Tottenham, in plaats van blijven voetballen en met balbezit de wedstrijd killen, met de kont in de eigen 16 en alsnog de tegengoals waardoor je er uit vliegt.

Of je stelt 4 slagers uit de Balkan of Zuid Afrika op, die we niet hebben, of je gaat doen wat je wel kan en dat is voetballen.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Megupe schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 14:16:
[...]

Nederlandse ploegen en oranje kunnen niet op "slot gooien", ja een bekertje water of een bidon als de trainer van Liverpool in de buurt staat.

PVS niet gezien, maar ik denk dat Bosz de juiste inschatting heeft gemaakt, maar fcb gewoon een stuk sterker is en je anders ook in de val was gelopen, plus Duitsers.

Kijk ook naar Ajax tegen Tottenham, in plaats van blijven voetballen en met balbezit de wedstrijd killen, met de kont in de eigen 16 en alsnog de tegengoals waardoor je er uit vliegt.

Of je stelt 4 slagers uit de Balkan of Zuid Afrika op, die we niet hebben, of je gaat doen wat je wel kan en dat is voetballen.
Ik hoop dan ook dat de matige seizoenen in Amsterdam een opmaat voor nieuw realisme zijn. Zo saai als het was of is hoeft het echt niet meer te worden. Maar zo nu en dan een pot professioneel uitspelen is niets mis mee. Zeker tegen een sterkere of gelijkwaardige tegenstander.

XXXVI

Pagina: 1 ... 177 178 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken