XXXVI
Heeft livescore app ook bv, PSV moet scoren staat momenteel 25esNielz123 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:44:
Als je op google de CL stand opvraagt zie je de huidige stand (inclusief de huidige wedstrijden verwerkt)
Flickr PSN ID= cheironnl
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Is die sneller? Want google loopt wel een paar minuten achter.toolkist schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:45:
[...]
Heeft livescore app ook bv, PSV moet scoren staat momenteel 25e
nggyu nglyd
XXXVI
Flickr PSN ID= cheironnl
Yep die is best snel met scores bijwerken en de stand beweegt meteen mee.sNielz123 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:47:
[...]
Is die sneller? Want google loopt wel een paar minuten achter.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Via ander lichaamsdeel dus geen strafbaar hands.Trishul schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:47:
Geen penalty en ook geen kaart? Hoe dan
Okay.. onkunde is dus al voldoende om het te annuleren
[ Voor 30% gewijzigd door Miki op 28-01-2026 21:49 ]
Ik snap het niet, die vent floot gewoon goed
Gewoon volgens de regels. Als dit in de 16 bij Ajax was gebeurd en hij heeft em wel is de wereld te klein.Miki schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:48:
wtf geen hands? Er zijn penalty’s voor minder gegeven. Wat een farce!
Oke tnx. Ik dacht al dat ik wat regels niet kendetoolkist schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:48:
[...]
Via ander lichaamsdeel dus geen strafbaar hands.
Gaaie had eerder moeten voorzetten.
Ajax speelt goed
Die regel wordt zo achterlijk willekeurig toegepast.toolkist schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:48:
[...]
Via ander lichaamsdeel dus geen strafbaar hands.
Flickr PSN ID= cheironnl
Maar dat is de regel niet...Hugo! schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:48:
wtf, wat is er tegenwoordig met die var en scheidsrechters, dit is toch duidelijk voordeel uit hands….
Ik heb al 45 min waar voor m’n geld!jaguarxj16 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:49:
Lees vooral Ajax commentaar hier. Maar wat is PSV Bayern een heerlijke wedstrijd. Helaas nog geen voorsprong voor PSV, maar wat een tempo en kansen, echt tof om te kijken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar als een speler zo de bal naar de keeper "schiet" is het ook geen terugspeel bal. Vage regelGiel1 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:49:
Volgens mij is het volgens de regels, als je zelf de bal tegen je arm schiet is het nooit hands. Maar in dit geval had hij er toch wel een groot voordeel van, ook omdat ie met de arm richting de bal gaat i.v.m. andersom. Zuur....
Ajax had gewoon moeten scoren.
Olympiakos is best gevaarlijk met het druk zetten.
Best is het niet van beide kanten, maar Ajax bij vlagen wel leuk spel.
Ik zit te genieten. En als PSV het niet haalt kunnen ze zich op basis van vandaag weinig verwijten. Bayern kan de 2e helft echt nog wel flinke krachtpatsers brengen, maar PSV zit er goed uit. Mauro heeft het zwaar tegen Karl en centraal krijgt Bayern ook ruimte, dus dat blijft uitkijken.jaguarxj16 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:49:
Lees vooral Ajax commentaar hier. Maar wat is PSV Bayern een heerlijke wedstrijd. Helaas nog geen voorsprong voor PSV, maar wat een tempo en kansen, echt tof om te kijken.
Zeker, leuke wedstrijd, maar PSV staat verdedigend af en toe wel weer te klooien. In general spelen ze wel goed though, hopen dat ze er de 2e helft eentje in kunnen prikken zonder er zelf een tegen te krijgen. Dat ze Kane maar ff op de bank houden vandaag. Te koud en kans op blessure te groot.
Ajax 0-2 Galatasaray - Victor Osimhen penalty 66' : r/soccer https://share.google/chafO1cctKlquH5yp
Flickr PSN ID= cheironnl
Klopt. Veel miscommunicatie ook bij de aanvallen. En soms eens een stap zetten en uithalen.Snowdog schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:52:
[...]
Zeker, leuke wedstrijd, maar PSV staat verdedigend af en toe wel weer te klooien. In general spelen ze wel goed though, hopen dat ze er de 2e helft eentje in kunnen prikken zonder er zelf een tegen te krijgen. Dat ze Kane maar ff op de bank houden vandaag. Te koud en kans op blessure te groot.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat wordt nog een heel karwei
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 28-01-2026 21:55 ]
Nope, dat was het (helaas) natuurlijk niet.Polycom schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:55:
Dat was gewoon een penalty natuurlijk. Verder is het wel de lamme tegen de blinden en hebben deze clubs niets te zoeken in de Champions League.
Andere scheids, andere varcheiron schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:53:
Vertel mij maar eens wat het verschil is met de pingel die we tegen Galatasaray tegen kregen.
Ajax 0-2 Galatasaray - Victor Osimhen penalty 66' : r/soccer https://share.google/chafO1cctKlquH5yp
Een eerdere foute beslissing maakt niet dat dit ook fout beoordeeld moet worden.
Al vind ik het toch ook wel een verschil tussen vandaag en jouw voorbeeld, dat vind ik niet echt een poging om de bal te spelen maar puur om die te blocken.
Als jij een dag lui bent, is het dan terecht dat het regent?Harribo schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:51:
Begint het gemekker over de arbitrage weer?
Ajax had gewoon moeten scoren.
Olympiakos is best gevaarlijk met het druk zetten.
Weer die domme logica
De eerste herhalingen lieten toch duidelijk zien dat de bal qua 'draaien' veranderde op het moment dat ie die bal probeert te trappen?Trishul schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:56:
Hm in de herhaling lijkt het erop dat hij volledig mistrapt richting die bal. Dus die bal stuitert via de grond naar zijn arm.
Net bij het commentaar van Boulahrouz lieten ze het in slow motion herhaling zien.toolkist schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:59:
[...]
De eerste herhalingen lieten toch duidelijk zien dat de bal qua 'draaien' veranderde op het moment dat ie die bal probeert te trappen?
Maar goed, is toch niks meer aan te doen.
Leuke reactieTerranova schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:58:
[...]
Als jij een dag lui bent, is het dan terecht dat het regent?
Weer die domme logica
Dat eerste trek ik echt slecht. Daar heb je de VAR voor. Dit is niet een hele moeilijke regel om de scheids op aan te spreken (tegen Galatasaray dan, want volgens de regels is het vanavond geen penalty).toolkist schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:58:
[...]
Andere scheids, andere var
Een eerdere foute beslissing maakt niet dat dit ook fout beoordeeld moet worden.
Al vind ik het toch ook wel een verschil tussen vandaag en jouw voorbeeld, dat vind ik niet echt een poging om de bal te spelen maar puur om die te blocken.
Verder vind ik beide gevallen erg op elkaar lijken: speler raakt de bal verkeerd -> bal raakt de arm.
Flickr PSN ID= cheironnl
Nouja, lui zijn en regen hebben net zoveel gemeen als goed spelen en scheidsrechters.
Dus ja, leuke reactie.
Ik zie em net ook op twitter voorbij komen. Volgens mij echt niet goed te zien of ie em nou raakt of niet. De bal lijkt niet veel te veranderen, maar je kan't ook niet uitsluitenTrishul schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:00:
[...]
Net bij het commentaar van Boulahrouz lieten ze het in slow motion herhaling zien.
Maar goed, is toch niks meer aan te doen.
Of is dat belangrijk om achteraf te kunnen zeggen dat Ajax te kort wordt gedaan als ze niet winnen?
Als Ajax niet wint ligt dat aan Ajax zelf is mijn mening.
Als bijvoorbeeld Gaaie die ene bal goed op tijd voorzet is het zo goed als bingo
Dat kan best jou mening zijn, mijn mening is dat het helemaal nergens op slaat en geen enkele logica in zit. Dus dit posten is eigenlijk gewoon trollen.Harribo schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:04:
Hij geeft hem niet , laat het rusten denk ik dan.?
Of is dat belangrijk om achteraf te kunnen zeggen dat Ajax te kort wordt gedaan als ze niet winnen?
Als Ajax niet wint ligt dat aan Ajax zelf is mijn mening.
Als bijvoorbeeld Gaaie die ene bal goed op tijd voorzet is het zo goed als bingo
Ik denk dat PSV moet winnen om verder te komen.Harribo schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:54:
Psv moet vooral niet verliezen dan komt het hwrs wel goed.
Dat wordt nog een heel karwei
Maar ze zijn tot dusver niet kansloos
Voorlopig niet want kennelijk neemt bijvoorbeeld Barcelona het allemaal niet zo serieus?Harribo schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:54:
Psv moet vooral niet verliezen dan komt het hwrs wel goed.
Ik snap niet waarom er zo doorgezaagd wordt over een beslissing van de arbitrage.Terranova schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:05:
[...]
Dat kan best jou mening zijn, mijn mening is dat het helemaal nergens op slaat en geen enkele logica in zit. Dus dit posten is eigenlijk gewoon trollen.
Heeft toch totaal geen nut.
Er zijn regels voor, die soms het gezonde verstand niet altijd benaderen en dan is er nog altijd ruimte voor uitleg en interpretatie.
[ Voor 3% gewijzigd door sNielz123 op 28-01-2026 22:10 ]
Er zijn een paar andere teams die ik nog wel weer achter zie komen en dus punten verliezen.sNielz123 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:06:
[...]
Ik denk dat PSV moet winnen om verder te komen.
Maar ze zijn tot dusver niet kansloos
Altijd beter als je wint natuurlijk
Maar tegen dit Bayern... Moeilijk
Ik snap ook niet waarom er mensen zijn die niet in kunnen zien dat het niveau van een scheidsrechter compleet los staat van hoe een team speelt. Zelfs als dat zo is, snap ik al helemaal niet waarom er mensen zijn die die mening ook nog doodleuk durven te verkondigen.Harribo schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:09:
[...]
Ik snap niet waarom er zo doorgezaagd wordt over een beslissing van de arbitrage.
Heeft toch totaal geen nut.
Er zijn regels voor, die soms het gezonde verstand niet altijd benaderen en dan is er nog altijd ruimte voor uitleg en interpretatie.
Maargoed, gezien je post nu zie ik dat je het bewust doet om te trollen omdat je het niet leuk vind dat mensen klagen over scheidsrechters.
[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 28-01-2026 22:11 ]
Dat bedoelde ik dussNielz123 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:10:
Barca scoort. PSV weer op 24 😁
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als we gaan, dan gaan we met z'n allen.
nggyu nglyd
En PSV dus weer virtueel uitgeschakeldTrishul schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:11:
0-1 Olympiakos
Dat eerste dat vind ik ook. Alleen ik snap ik niet waarom mensen in een beslissing van de arbitrage blijven hangen.Terranova schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:10:
[...]
Ik snap ook niet waarom er mensen zijn die niet in kunnen zien dat het niveau van een scheidsrechter compleet los staat van hoe een team speelt. Zelfs als dat zo is, snap ik al helemaal niet waarom er mensen zijn die die mening ook nog doodleuk durven te verkondigen.
Maargoed, gezien je post nu zie ik dat je het bewust doet om te trollen omdat je het niet leuk vind dat mensen klagen over scheidsrechters.
Volgens mij is dat vaak ook een eindeloze discussie om de reden die ik eerder aan gaf
Als je trouwens vindt dat ik trol moet je mij rapporteren en niet hier op de man spelen
Yup als je zelf weigert te scoren..
Maar was hier al bang voor, Olympiakos was eerder ook al wat gevaarlijk
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
Was die maar Blind, die kan wel naar de goede kleur passen.cheiron schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:16:
Wat de hel Sutalo. Je bent toch niet blind?
Een 1-1 zou helemaal niet onterecht zijn, maar met deze tussenstanden zou psv met 9 punten ook uitgeschakeld zijn. En nu gaat Bayern Kane enzo brengen, dus het wordt ook niet makkelijker.Quad schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:17:
PSV kan ook de tas pakken.
4 wissels in 1 moment. Zie je niet vaakBao_mi1 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:19:
[...]
Een 1-1 zou helemaal niet onterecht zijn, maar met deze tussenstanden zou psv met 9 punten ook uitgeschakeld zijn. En nu gaat Bayern Kane enzo brengen, dus het wordt ook niet makkelijker.
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
Edit :ja dus
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 28-01-2026 22:26 ]
En dat hij hem geeft helemaal.Terranova schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:25:
Nou, dat ie gaat kijken is al een meevaller
nggyu nglyd
Saillant detailTrishul schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:26:
Maja, dan moet je m nog wel erin schieten
Dit juist wel, onderarm is uitgestoken..cheiron schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:25:
Nee, dat zou ook geen penalty moeten zijn.
T blijft krom maar zo zijn de regels.
Maarja, prima. Nu nog scoren
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
Gewoon volgens de regels dus ik zie het makkelijke er niet aan.sNielz123 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:27:
Deze is wel makkelijk gegeven
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
/f/image/hdnVWtFeZ7iGhxWN96bjtvCR.png?f=fotoalbum_large)