[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 174 175 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:17:
[...]

Dat is natuurlijk het probleem. Soms spelen spelers goed en ontwikkelen ze zich goed verder. En soms (meestal?) gaat het mis en heb je een situatie zoals Noppert waar je van wk keeper naar 3e keeper bij Heerenveen gaat.

Ben zelf qua keepers momenteel gecharmeerd van Van Gassel (hoewel die toch bij de kleinere clubs lijkt te blijven plakken) en vooral Drommel. En verder vind ik het zonde dat Olij niet keept als 1e doelman. Ik zou verwachten dat uit deze poel (uiteindelijk, niet in dit window vermoed ik) nog wel iets naar onze top clubs gaat want alleen psv lijkt voor nu even klaar te zijn. We gaan het zien.
Drommel, serieus? Dat ie maar ver ver weg blijft bij Ajax en maar 1x per jaar in de Arena speelt...
Dat is nou net die uitzondering waar ik zelfs Pasveer liever heb.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:46
Pasveer schijnt per direct te gaan vertrekken naar Heracles, dat verklaart wellicht wel waarom ze nu zo snel schakelen met Paes.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:24
Typhone schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:35:
Blunder Maarten Paes FC Utrecht - Vitesse. Blunder Maarten Paes AZ - Utrecht.
Blunderen gebeurt wel eens, het blijven mensen he?
Het moet alleen niet structureel worden.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:07
Gynnad schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:02:
Pasveer schijnt per direct te gaan vertrekken naar Heracles, dat verklaart wellicht wel waarom ze nu zo snel schakelen met Paes.
Mooie stap, met Heracles kan hij volgend seizoen spelen voor het kampioenschap :+

Regeren is vooruitschuiven

• Harribo
Volgens de Duitse kranten gaat Bayern spelen met zijn sterkste opstelling.
Succes Pvs

• Harribo
T-MOB schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:40:
[...]

Mooie stap, met Heracles kan hij volgend seizoen spelen voor het kampioenschap :+
Met Ernest Faber aan het roer?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:49

Wokschotel

Op 6 wielen

Harribo schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:42:
[...]

Met Ernest Faber aan het roer?
Welnee, ik kan me nog niet voorstellen dat de TD van Heracles deze trainer laat zitten na de afgelopen weken en een aankomende degradatie.

Oh, wacht.

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
T-MOB schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:40:
[...]

Gok half jaar Heracles en dan met pensioen. Heeft in het verleden ook bij Heracles gespeeld dus zal nu hulp willen bieden om ze in de eredivisie te houden.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Heeft Heracles zo'n slechte keeper dan?

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:23
(jarig!)
Harribo schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:41:
Volgens de Duitse kranten gaat Bayern spelen met zijn sterkste opstelling.
Succes Pvs
Wat ik heb gehoord is dat Bayern wil winnen om in de volgende ronde Arsenal te ontlopen, of dat inderdaad is hoe het werkt weet ik niet, maar hoe dan ook zie ik het somber in voor PSV. Al je scorend vermogen zit in de ziekenboeg, samen met een paar van de beste verdedigers.

Bosz is goed gebleken in het inzetten van middenvelders op alle plekken op het veld, maar daar win je denk ik niet mee van Bayern.

WoT stats

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gefeliciteerd @ElPaco, hopen op een mooi cadeau vanavond. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:55

Sagat

Is pappa x2!

toolkist schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:43:
[...]

Drommel, serieus? Dat ie maar ver ver weg blijft bij Ajax en maar 1x per jaar in de Arena speelt...
Dat is nou net die uitzondering waar ik zelfs Pasveer liever heb.
Het is vroeg dag, maar laat nu veel goede dingen zien, als hij het seizoen zo doorgaat heeft hij kans. Maar gezien zijn psv verleden wellicht niet direct logisch dat hij naar een van de andere NL topclubs gaat.

10 second ninja DONE

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
Goed nieuws voor iedereen met een hekel aan Nijhuis, hij is geblesseerd geraakt :+
Lindhout vervangt hem.

• Harribo
Wokschotel schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:44:
[...]

Welnee, ik kan me nog niet voorstellen dat de TD van Heracles deze trainer laat zitten na de afgelopen weken en een aankomende degradatie.
Je zou toch eigenlijk als TD Faber eruit mikken als het nog een paar wedstrijden zo gaat en een beroep doen op de club gevoelens van die Hendriks om Heracles te helpen.
Ze zijn natuurlijk Hornkamp wel kwijt maar dan nog.

Wel leuk voor Feyenoord dat ze ff wat vertrouwen hebben kunnen tanken afgelopen weekend tegen Heracles.
En zo werd gelijk Deijl bejubeld om zijn goede spel . Duh.. Tegen Heracles...

• Harribo
JEightyFive schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 10:08:
Goed nieuws voor iedereen met een hekel aan Nijhuis, hij is geblesseerd geraakt :+
Lindhout vervangt hem.
Iemand heeft hem geschopt en kreeg er geen straf voor zeker? :p

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gynnad schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:02:
Pasveer schijnt Heracles graag te willen helpen in de degradatiestrijd en Heracles schijnt dat ook graag te willen. Of hij eerst het verzoek neerlegde en Ajax daarom ruimte maakte, of dat Ajax al proactief bezig was en een kans zag en dat Pasveer daarom de ruimte voelt weet ik niet. Maar het lijkt mij hoe dan ook een prima oplossing zo, van de zomer schijnt er alsnog een extra keeper te moeten gaan komen.

Dit verhaal doet me een beetje denken aan Huntelaar die nog naar Schalke terug wilde om daar te helpen omdat hij bij Ajax niet meer echt onmisbaar was. Hopelijk wordt het Pasveer scenario wat succesvoller. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• mvdkroft
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
ElPaco schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 10:02:
Wat ik heb gehoord is dat Bayern wil winnen om in de volgende ronde Arsenal te ontlopen, of dat inderdaad is hoe het werkt weet ik niet, maar hoe dan ook zie ik het somber in voor PSV.
Het hele schema ligt al vast. Een Arsenal vs Bayern krijg je op zijn op vroegst pas in de halve finale als Bayern zakt naar de 3e plek. Een gelijkspel is genoeg om tweede te blijven. Daarmee ligt een salonremise op de loer, omdat PSV het hoogst waarschijnlijk ook red met een punt.
Pagina: 1 ... 174 175 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken