[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 175 ... 208 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:17:
[...]

Dat is natuurlijk het probleem. Soms spelen spelers goed en ontwikkelen ze zich goed verder. En soms (meestal?) gaat het mis en heb je een situatie zoals Noppert waar je van wk keeper naar 3e keeper bij Heerenveen gaat.

Ben zelf qua keepers momenteel gecharmeerd van Van Gassel (hoewel die toch bij de kleinere clubs lijkt te blijven plakken) en vooral Drommel. En verder vind ik het zonde dat Olij niet keept als 1e doelman. Ik zou verwachten dat uit deze poel (uiteindelijk, niet in dit window vermoed ik) nog wel iets naar onze top clubs gaat want alleen psv lijkt voor nu even klaar te zijn. We gaan het zien.
Drommel, serieus? Dat ie maar ver ver weg blijft bij Ajax en maar 1x per jaar in de Arena speelt...
Dat is nou net die uitzondering waar ik zelfs Pasveer liever heb.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:16
Pasveer schijnt per direct te gaan vertrekken naar Heracles, dat verklaart wellicht wel waarom ze nu zo snel schakelen met Paes.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:45
Typhone schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:35:
Blunder Maarten Paes FC Utrecht - Vitesse. Blunder Maarten Paes AZ - Utrecht.
Blunderen gebeurt wel eens, het blijven mensen he?
Het moet alleen niet structureel worden.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:24
Gynnad schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:02:
Pasveer schijnt per direct te gaan vertrekken naar Heracles, dat verklaart wellicht wel waarom ze nu zo snel schakelen met Paes.
Mooie stap, met Heracles kan hij volgend seizoen spelen voor het kampioenschap :+

Regeren is vooruitschuiven

• Harribo
Volgens de Duitse kranten gaat Bayern spelen met zijn sterkste opstelling.
Succes Pvs

• Harribo
T-MOB schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:40:
[...]

Mooie stap, met Heracles kan hij volgend seizoen spelen voor het kampioenschap :+
Met Ernest Faber aan het roer?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:51

Wokschotel

Op 6 wielen

Harribo schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:42:
[...]

Met Ernest Faber aan het roer?
Welnee, ik kan me nog niet voorstellen dat de TD van Heracles deze trainer laat zitten na de afgelopen weken en een aankomende degradatie.

Oh, wacht.

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• Gynnad
T-MOB schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:40:
[...]

Gok half jaar Heracles en dan met pensioen. Heeft in het verleden ook bij Heracles gespeeld dus zal nu hulp willen bieden om ze in de eredivisie te houden.

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Heeft Heracles zo'n slechte keeper dan?

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Harribo schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:41:
Volgens de Duitse kranten gaat Bayern spelen met zijn sterkste opstelling.
Succes Pvs
Wat ik heb gehoord is dat Bayern wil winnen om in de volgende ronde Arsenal te ontlopen, of dat inderdaad is hoe het werkt weet ik niet, maar hoe dan ook zie ik het somber in voor PSV. Al je scorend vermogen zit in de ziekenboeg, samen met een paar van de beste verdedigers.

Bosz is goed gebleken in het inzetten van middenvelders op alle plekken op het veld, maar daar win je denk ik niet mee van Bayern.

WoT stats

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gefeliciteerd @ElPaco, hopen op een mooi cadeau vanavond. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:00

Sagat

Is pappa x2!

toolkist schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:43:
[...]

Drommel, serieus? Dat ie maar ver ver weg blijft bij Ajax en maar 1x per jaar in de Arena speelt...
Dat is nou net die uitzondering waar ik zelfs Pasveer liever heb.
Het is vroeg dag, maar laat nu veel goede dingen zien, als hij het seizoen zo doorgaat heeft hij kans. Maar gezien zijn psv verleden wellicht niet direct logisch dat hij naar een van de andere NL topclubs gaat.

10 second ninja DONE

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11:59
Goed nieuws voor iedereen met een hekel aan Nijhuis, hij is geblesseerd geraakt :+
Lindhout vervangt hem.

• Harribo
Wokschotel schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:44:
[...]

Welnee, ik kan me nog niet voorstellen dat de TD van Heracles deze trainer laat zitten na de afgelopen weken en een aankomende degradatie.
Je zou toch eigenlijk als TD Faber eruit mikken als het nog een paar wedstrijden zo gaat en een beroep doen op de club gevoelens van die Hendriks om Heracles te helpen.
Ze zijn natuurlijk Hornkamp wel kwijt maar dan nog.

Wel leuk voor Feyenoord dat ze ff wat vertrouwen hebben kunnen tanken afgelopen weekend tegen Heracles.
En zo werd gelijk Deijl bejubeld om zijn goede spel . Duh.. Tegen Heracles...

• Harribo
JEightyFive schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 10:08:
Goed nieuws voor iedereen met een hekel aan Nijhuis, hij is geblesseerd geraakt :+
Lindhout vervangt hem.
Iemand heeft hem geschopt en kreeg er geen straf voor zeker? :p

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:02:
Pasveer schijnt Heracles graag te willen helpen in de degradatiestrijd en Heracles schijnt dat ook graag te willen. Of hij eerst het verzoek neerlegde en Ajax daarom ruimte maakte, of dat Ajax al proactief bezig was en een kans zag en dat Pasveer daarom de ruimte voelt weet ik niet. Maar het lijkt mij hoe dan ook een prima oplossing zo, van de zomer schijnt er alsnog een extra keeper te moeten gaan komen.

Dit verhaal doet me een beetje denken aan Huntelaar die nog naar Schalke terug wilde om daar te helpen omdat hij bij Ajax niet meer echt onmisbaar was. Hopelijk wordt het Pasveer scenario wat succesvoller. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

ElPaco schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 10:02:
Wat ik heb gehoord is dat Bayern wil winnen om in de volgende ronde Arsenal te ontlopen, of dat inderdaad is hoe het werkt weet ik niet, maar hoe dan ook zie ik het somber in voor PSV.
Het hele schema ligt al vast. Een Arsenal vs Bayern krijg je op zijn op vroegst pas in de halve finale als Bayern zakt naar de 3e plek. Een gelijkspel is genoeg om tweede te blijven. Daarmee ligt een salonremise op de loer, omdat PSV het hoogst waarschijnlijk ook red met een punt.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:22
Nijhuis geblesseerd. Nu krijgen we Lindhout

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 11:07:
Nijhuis geblesseerd. Nu krijgen we Lindhout
Een voordeel toch? Volgens Van Persie is Feyenoord vaak de enige ploeg die wil voetballen en met zo'n schopploeg als PSV is Nijhuis dan niet in je voordeel.

Of ligt mijn sarcasme er nu te dik bovenop? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sineplex
  • Laatst online: 09-03 22:05
JEightyFive schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 10:08:
Lindhout vervangt hem.
Hoe is hij geblesseerd geraakt? Een of andere stunt bij het showen voor de camera?

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:14
Sineplex schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 11:21:
[...]

Hoe is hij geblesseerd geraakt? Een of andere stunt bij het showen voor de camera?
Een RSI arm van het te vaak maken van een voordeel / speel door gebaar.... :+

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:45:
[...]

Gok half jaar Heracles en dan met pensioen. Heeft in het verleden ook bij Heracles gespeeld dus zal nu hulp willen bieden om ze in de eredivisie te houden.
Misschien wil Weghorst ze ook wel helpen?

• JEightyFive
Sineplex schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 11:21:
[...]

Het is niet bekend wat voor blessure Nijhuis heeft opgelopen. "Nader onderzoek moet uitwijzen wat de ernst en omvang van de kwetsuur is", meldt de KNVB.
Het is gebeurd bij een scheidsrechtersbijeenkomst dus wie weet is het toch gewoon een deuk in zijn ego ;)

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 11:29:
[...]

[...]

Het is gebeurd bij een scheidsrechtersbijeenkomst dus wie weet is het toch gewoon een deuk in zijn ego ;)
Dan wil ik niet weten wat ze daar gedaan hebben...

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:53
toolkist schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 11:30:
[...]

Dan wil ik niet weten wat ze daar gedaan hebben...
Ze oefenden met een kaart omhoog houden en toen had Nijhuis acuut een frozen shoulder.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:28
Ahmedhodzic en Watanabe niet op de afsluitende training. Je mist dus zeer waarschijnlijk je centrum. Beter doen ze ff een belletje. We melden ons ziek.

• Gynnad
toolkist schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 11:29:
[...]

Misschien wil Weghorst ze ook wel helpen?
Ik zou geen afscheid van Weghorst willen nemen dit seizoen, prima invaller achter Dolberg.

Wie zou je dan als tweede spits willen hebben die evt nog wat kan brengen als invaller? Er zal geen budget zijn om een nieuwe spits te halen en Konadu heeft het wat mij betreft ook niet.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 11:01:
[...]

Het hele schema ligt al vast. Een Arsenal vs Bayern krijg je op zijn op vroegst pas in de halve finale als Bayern zakt naar de 3e plek. Een gelijkspel is genoeg om tweede te blijven. Daarmee ligt een salonremise op de loer, omdat PSV het hoogst waarschijnlijk ook red met een punt.
Salonremise zou mooi zijn, maar Bayern is natuurlijk zo sterk dat PSV weinig te willen heeft.

WoT stats

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:15
Tristan Wins schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:56:
Heeft Heracles zo'n slechte keeper dan?
Jansink.. Nee die heeft niet echt niveau

Twente komt eraan!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 12:03:
[...]

Ik zou geen afscheid van Weghorst willen nemen dit seizoen, prima invaller achter Dolberg.

Wie zou je dan als tweede spits willen hebben die evt nog wat kan brengen als invaller? Er zal geen budget zijn om een nieuwe spits te halen en Konadu heeft het wat mij betreft ook niet.
Hoezo zou dat budget er niet zijn? Er is alweer het nodige verkocht, en huur kan ook prima voor een half jaar

• Harribo
DutchOwnage schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 11:58:
Ahmedhodzic en Watanabe niet op de afsluitende training. Je mist dus zeer waarschijnlijk je centrum. Beter doen ze ff een belletje. We melden ons ziek.
Bel gelijk de hele Europese campagne ook dan maar af.
Ook Ajax en Psv missen belangrijke spelers in de komende cruciale wedstrijden.
Het is wat...zeker prestatie stress

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:37
Typhone schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:38:
[...]

Je bent op je 27e al een geniale keeper. Je gaat het nooit meer worden.
Het verschil daarna is enkel routine en ervaring wat je nog beter maakt als keeper.
Als dit 'de koker Cruijff' is dan haalt PSV ons voor 2040 in met het aantal sterren.
Hij is keeper van Indonesië, Cruijff is/was verbonden als adviseur van Indonesië, dan maak ik daar wel een 1 + 1 = 2 van.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Gynnad
toolkist schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 12:40:
[...]

Hoezo zou dat budget er niet zijn? Er is alweer het nodige verkocht, en huur kan ook prima voor een half jaar
Omdat de prioriteit een linksback en nummer 6 is. Waarom een tweede spits laten gaan als je daarvoor direct weer een vervanger voor moet halen/huren?

Volgens mij voldoen Dolberg met Weghorst prima voor het komende half jaar in de Eredivisie.

• Typhone
  • Laatst online: 08:55

Typhone

Who Dares Wins

Quad schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 13:07:
[...]

Hij is keeper van Indonesië, Cruijff is/was verbonden als adviseur van Indonesië, dan maak ik daar wel een 1 + 1 = 2 van.
Ik zie het graag andersom: 1-1=0

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:14
https://nos.nl/artikel/26...-brengen-is-nooit-gekomen

Met de komst van Jordi Cruijff als technisch directeur, per 1 februari, zit het werk van Alex Kroes bij Ajax erop. De 52-jarige zakenman kwam met veel bombarie en verwachtingen, maar vertrekt na een allesbehalve soepele periode door de Amsterdamse achterdeur.

Behoefte aan een afscheidsinterview heeft Kroes dan ook niet.

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:52
DutchOwnage schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 11:58:
Steijn ook geblesseerd las ik. Die rode draad was gevonden van blessures aan het begin van het seizoen..

• JEightyFive
Willem30 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 14:18:
https://nos.nl/artikel/26...-brengen-is-nooit-gekomen

Met de komst van Jordi Cruijff als technisch directeur, per 1 februari, zit het werk van Alex Kroes bij Ajax erop. De 52-jarige zakenman kwam met veel bombarie en verwachtingen, maar vertrekt na een allesbehalve soepele periode door de Amsterdamse achterdeur.

Behoefte aan een afscheidsinterview heeft Kroes dan ook niet.
Gevalletje met de staart tussen de benen, maar wat wist hij het allemaal goed te vertellen over Mislintat.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:07
Soulizer schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 15:15:
[...]

Steijn ook geblesseerd las ik. Die rode draad was gevonden van blessures aan het begin van het seizoen..
Volgens mij las ik ergens dat de waardes van Steijn in het rood stonden. Daarom speelde hij ook niet tegen Heracles.
Bij Twente was hij amper geblesseerd. Wordt tijd dat daar wat meer onderzoek naar gedaan wordt. Is het de speelstijl, training vormen, trainingsveld?

Dit wordt wel heel triest. En wat RvP zei over de root cause gevonden. Tja, ik heb het gevoel dat RvP het niet zo nauw neemt met de waarheid. Als speler zei hij ook al dat de training van Feyenoord een hoger niveau had dan Manchester oid. Later gaf hij toe dat dat gelogen was.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:02
Russel88 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 15:45:
[...]

Volgens mij las ik ergens dat de waardes van Steijn in het rood stonden. Daarom speelde hij ook niet tegen Heracles.
Bij Twente was hij amper geblesseerd. Wordt tijd dat daar wat meer onderzoek naar gedaan wordt. Is het de speelstijl, training vormen, trainingsveld?

Dit wordt wel heel triest. En wat RvP zei over de root cause gevonden. Tja, ik heb het gevoel dat RvP het niet zo nauw neemt met de waarheid. Als speler zei hij ook al dat de training van Feyenoord een hoger niveau had dan Manchester oid. Later gaf hij toe dat dat gelogen was.
Gooi dit soort extreem doorgeslagen 'wetenschappelijke' getallengoochelarij eens overboord en ga normaal trainen.

Als je continue te horen krijgt dat je in het rood staat te trainen, moet je wat minder diep gaan. Niet door lopen aanklooien totdat je lichaam gaat sputteren en je onnodig in de lappenmand terechtkomt.

Verwijderd

JEightyFive schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 11:29:
Achillespees gescheurd tijdens een conditietest. Het goede nieuws is dat hij nog niet van plan is te stoppen. :o

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:09
Nou als PSV net zoals NAC speelde dan winnen we! :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 18:32:
[...]

Achillespees gescheurd tijdens een conditietest. Het goede nieuws is dat hij nog niet van plan is te stoppen. :o
:o

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Soulizer
Wordt Psv of Ajax vanavond live uitgezonden op ziggo free? Zo ja welke? Ik heb geen ziggo dus moet het doen met het gratis app met die ene kanaal.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Soulizer schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 18:50:
Wordt Psv of Ajax vanavond live uitgezonden op ziggo free? Zo ja welke? Ik heb geen ziggo dus moet het doen met het gratis app met die ene kanaal.
Beide dacht ik?

Net gecheckt: PSV op (1), Ajax op (2).

De Ziggo-app (gratis) biedt beide aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 28-01-2026 18:53 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• DutchOwnage
Ziggo is verplicht om de wedstrijden van NL clubs gratis beschikbaar te stellen. Dus inderdaad via de app voor niet Ziggo klanten.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-03 23:03
DutchOwnage schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 18:56:
Ziggo is verplicht om de wedstrijden van NL clubs gratis beschikbaar te stellen. Dus inderdaad via de app voor niet Ziggo klanten.
Kans is groot dat dat sowieso geen issue meer is na vanavond.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-03 19:24
Bayern speelt vanavond zonder onder andere Neuer, Kane, Olise en Goretzka. Nog steeds hebben ze een fantastisch team maar dit zit PSV in elk geval niet tegen!

• Harribo
Wijndal in de basis :F

• Gonadan

Gonadan

Goed dat je het zegt, dan neem ik mijn bitje weer mee vanavond. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gynnad
Deze 22 namen moeten het vanavond gaan doen voor de Nederlandse ploegen in de Champions League.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m6BdWTRF13CW37L2Yfsb-oL03TA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RdNgtOGgnL8pxESuNH4FQy7B.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YL25yb12s0NCSpLuG_XsQng2sl0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cM1VhVxIFdJqgwbpKCzH3mcG.jpg?f=fotoalbum_large

• Soulizer
mavaros schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 15:57:
[...]

Gooi dit soort extreem doorgeslagen 'wetenschappelijke' getallengoochelarij eens overboord en ga normaal trainen.

Als je continue te horen krijgt dat je in het rood staat te trainen, moet je wat minder diep gaan. Niet door lopen aanklooien totdat je lichaam gaat sputteren en je onnodig in de lappenmand terechtkomt.
Ik lees net dat Ueda ook afgehaakt is voor morgen met een blessure. Hoeveel zijn er nu niet beschikbaar voor morgen? Lijkt wel weer een vol elftal geblesseerden. Kunnen ze die wedstrijd niet schriftelijk afdoen met een 3-0 ;w

• Gynnad
Voor de liefhebbers, hier kun je live zien welke ploegen elkaar kunnen loten in de tussenronde/knock-out.

https://www.uefa.com/uefa...fixtures-results/bracket/

• toolkist
  • Niet online
Soulizer schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 20:06:
[...]

Ik lees net dat Ueda ook afgehaakt is voor morgen met een blessure. Hoeveel zijn er nu niet beschikbaar voor morgen? Lijkt wel weer een vol elftal geblesseerden. Kunnen ze die wedstrijd niet schriftelijk afdoen met een 3-0 ;w
Geblesseerd of "geblesseerd"? RvP gooit gewoon al de handdoek in de ring komende donderdag, met het oog op zondag.

Nijhuis, die is (wel?) echt geblesseerd. In- of afgescheurde achillespees. Hoe waardeloos ik hem ook vindt, dit is dan wel weer sneu voor hem. Kan gezien z'n leeftijd ook nog zomaar einde carriere zijn.

• D-e-n
toolkist schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 20:13:
[...]

Geblesseerd of "geblesseerd"? RvP gooit gewoon al de handdoek in de ring komende donderdag, met het oog op zondag.
Er is ook geen echte kans op de playoffs. Die hebben ze al verspeeld tegen Braga en in Roemenië.

Als ze echt geblesseerd zijn mag van Persie en een deel van de staf gelijk wieberen. Het wordt een soap zo onderhand

[ Voor 15% gewijzigd door D-e-n op 28-01-2026 20:18 ]

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 20:16:
[...]

Er is ook geen echte kans op de playoffs. Die hebben ze al verspeeld tegen Braga en in Roemenië.

Als ze echt geblesseerd zijn mag van Persie en een deel van de staf gelijk wieberen. Het wordt een soap zo onderhand
Je gooit er wel een half miljoen of meer mee weg, voor 1 wedstrijd.
430k winstpremie en 75k voor elke plek die.je hoger eindigt in de eindstand EL.
Nu win je natuurlijk niet gegarandeerd van Betis, en verlies je ook niet gegarandeerd met een 'B elftal', maar tis toch ruim 1 Deijl ;)

• DutchOwnage
We raken die 2e CL plek straks toch wel kwijt aan Portugal, hebben we dat gezeik over mensen sparen voor die "heilige" plek 2 ook niet meer.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 28-01-2026 20:42 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waarom hadden ze het net bij Ziggo over de wedstrijd tegen bayern van 25 jaar geleden om beelden te laten zien van een wedstrijd van vorig seizoen. Does not compute.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• carpebios
Veel plezier mannen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DzWcoo5O5sRYkWQy2GLxVXjj4FA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fR5At3nNAV26mzumKNJf8Vx5.jpg?f=fotoalbum_large

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Quad
Wat een afschuwelijk doek bij Ajax. 🤮

nggyu nglyd

• Quad
Doe een maat van mij de groeten, zit daar rechts, achter het doel 2e rang ergens. :+

nggyu nglyd

• Gynnad
Quad schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 20:56:
Wat een afschuwelijk doek bij Ajax. 🤮
Wellicht heb ik wat gemist, heb je meer context?

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-03 19:14
Wat is Ziggo aan't doen btw, 9348593485 reclames tussen 't veld op lopen en aftrap

• Quad
Terranova schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:01:
Wat is Ziggo aan't doen btw, 9348593485 reclames tussen 't veld op lopen en aftrap
Welcome in the land of free.
Gynnad schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:00:
[...]

Wellicht heb ik wat gemist, heb je meer context?
Een of ander lelijk wezen gedrenkt in bloed. Niet mijn ding, verre van.

nggyu nglyd

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-03 19:24
Met een beetje mazzel had PSV al 2-0 voor kunnen staan 😅

(Edit: grapje natuurlijk)

[ Voor 19% gewijzigd door Bao_mi1 op 28-01-2026 21:04 ]

• Terranova
Quad schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:02:
[...]

Welcome in the land of free.
Verschrikkelijk, laten ze dat lekker in de VS houden, niet hier

• Quad
Terranova schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:03:
[...]

Verschrikkelijk, laten ze dat lekker in de VS houden, niet hier
Als je niet gratis kijkt via Ziggo heb je hooguit de banner van de sponsor voor de wedstrijd.

nggyu nglyd

• Terranova
Quad schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:04:
[...]

Als je niet gratis kijkt via Ziggo heb je hooguit de banner van de sponsor voor de wedstrijd.
Ik kijk niet gratis, ik betaal er gewoon voor...

Edit: Blijkbaar is Ziggo Sport 2 gratis en Ziggo Sport Extra betaald

[ Voor 12% gewijzigd door Terranova op 28-01-2026 21:05 ]

• Quad
Terranova schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:05:
[...]

Ik kijk niet gratis, ik betaal er gewoon voor...

Edit: Blijkbaar is Ziggo Sport 2 gratis en Ziggo Sport Extra betaald
Opgelost dus. d:)b

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Klaassen toch, je kan niks met links blijf gewoon van die bal af

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Switch is ruk.
Twee goals al in Londen maar op de switch nog niets gezien

• cheiron
  • Laatst online: 07:52
Wat een kans voor Klaassen. Ajax speelt best fris. Fijn dat Steur een drang naar voren heeft.

Flickr PSN ID= cheironnl

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:10:
Switch is ruk.
Twee goals al in Londen maar op de switch nog niets gezien
Dat krijg je met 18 wedstrijden en al veel goals/penalties ook op andere velden.

• carpebios
Kaarten gaan maar 1 richting op…

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-03 12:07
Ik zag wijndal en dacht dit is verloren, maar hij verrast me vanavond. Tot nu toe balt ie lekker, ben benieuwd 🤞🏻

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:59
Wijndal is nog trager dan Blind

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:11:
[...]

Dat krijg je met 18 wedstrijden en al veel goals/penalties ook op andere velden.
Snao ik maar ik zit nu gewoon naar PSV te kijken wat gewoon live te zien is op andere kanalen in de 16e minuut. Terwijl ik nu naar de 1-1 van Kairat zit te kijken in de 5e minuut.

• toolkist
  • Niet online
Niveau tegenstand gaat iets omhoog en Regeer valt door de mand, gebrek aan handelingssnelheid.. Mag toch hopen dat die 6 echt nog wel gaat komen.

• Gynnad
Halverwege de eerste helft ziet het er nog altijd goed uit voor PSV, Ajax is momenteel zelfs bij winst uitgeschakeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ygm0yCDgTTIzfpE1AAE21QmpisQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/d63saD8FnbemDqt8izUEXnRk.png?f=fotoalbum_large

• cheiron
Gloukh...hoe?

Flickr PSN ID= cheironnl

• toolkist
  • Niet online
Knap dat ie die over krijgt.

• Trishul
  • Laatst online: 11:58
Zit er niet in voor Ajax vanavond denk ik. Totaal gebrek aan nauwkeurigheid.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-03 21:49
Dat is knap om die te missen.
Zowaar goede actie vanaf de beste linkerkant van Europa

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:22
Gloukh maakt het toch echt niet waar hoor....

• Harribo
Wat kreeg die Jackson griezelig veel ruimte

• Trishul
  • Laatst online: 11:58
1-0
Ow oeps, afgevlagd

[ Voor 76% gewijzigd door Trishul op 28-01-2026 21:32 ]

• Gynnad
Vraag het mij af of het buitenspel is

• toolkist
  • Niet online
Vrees dat ie t net goed zag

• Gynnad
Kak toch wel

• cheiron
Nou, dat wil ik wel eens met lijntjes zien

Flickr PSN ID= cheironnl

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-03 21:49
Damn, wat een heerlijke goal was dat geweest

• toolkist
  • Niet online
Auw dit doet al pijn bij het zien.

• Harribo
Wel echt een goede spitsen actie van Dolberg... Uit de rug ervoor komen

Die Gelson Martins is een goede speler maar gaat snel liggen als hij er niet langs komt

• Harribo
Een centimeter?

• Quad
cheiron schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:33:
Nou, dat wil ik wel eens met lijntjes zien
Alle tenen stonden buitenspel dus.

nggyu nglyd

• Han
  • Niet online

Han

LZ86 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:26:
Gloukh maakt het toch echt niet waar hoor....
Kijk je alleen kansen of volg je het veldspel ook? Vermoed het laatste niet. Kijk voor de gein eens naar de loopacties, met en zonder bal en geef je mening nog eens.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
Halve voet dus een cm of 15-20?

• sNielz123
  • Laatst online: 07:25
Bij een aanval van PSV staan er 1 of 2 in de 16.
En 7 verdedigers van Bayern

• sNielz123
  • Laatst online: 07:25
Als je op google de CL stand opvraagt zie je de huidige stand (inclusief de huidige wedstrijden verwerkt)

• toolkist
  • Niet online
t wordt steeds meer een wedstrijdje wie kan z'n teamgenoot zo klote mogelijk aanspelen

• Quad
Gaai ... Hard op links en hij had gehangen..

nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 175 ... 208 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken