O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
En mocht Ajax boven psv eindigen in de cl dan moeten ze daar denk ik toch eens gaan nadenken over waar het mis is gegaan
Bij de loting?Deadsy schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:05:
Ajax is ruk dit seizoen.
En mocht Ajax boven psv eindigen in de cl dan moeten ze daar denk ik toch eens gaan nadenken over waar het mis is gegaan
Ben je nu aan het trollen?Deadsy schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:05:
Ajax is ruk dit seizoen.
Heb je de schema's en de uitslagen bekeken?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
B/C elftal is nog steeds jaarlijks kampioen in de Eredivisie dus dat was gewoon een goede prestatie van PSV en heeft zeer weinig met b/c elftal te maken. En natuurlijk de vorm, en dit en dat. Wat een kulSoulizer schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:43:
[...]
Je weet zelf ook dat lfc was toen een b/c elftal en het loopt niet bij Slot dit seizoen. Een incidentele overwinning zegt niet dat ze altijd van PL teams winnen. Afijn lekker voetbal kijken
Heb jij de uitslagen wel eens bekeken?carpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:06:
[...]
Ben je nu aan het trollen?
Heb je de schema's en de uitslagen bekeken?
Ze verrassen met 6 punten tegen sterke ploegen.
Maar laten het liggen bij de mindere ploegen zoals Union, Olympiakos en tegen een op dat punt matig Leverkusen.
Er had gewoon qua punten veel meer in gezeten.
PSV heeft de laatste 2 potjes tegen Liverpool gewonnen. 1x in eigen huis tegen een B-Elftal, maar de laatste wedstrijd van 26 november jongstleden waar PSV met 1-4 won (in Liverpool notabene!) was gewoon de A-selectie: Kerkez, Konate, V. Dijk, Jones, Gravenbergh, Mac Allister, Salah, Ekitike, Gakpo.Soulizer schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:43:
[...]
Je weet zelf ook dat lfc was toen een b/c elftal en het loopt niet bij Slot dit seizoen. Een incidentele overwinning zegt niet dat ze altijd van PL teams winnen. Afijn lekker voetbal kijken
Doe je weinig aan.
Wel jammer, had op een resultaat gehoopt voor PSV
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 21-01-2026 22:23 ]
Zeker, maar die 2 doelpunten zijn nog steeds onnodig.Harribo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:23:
Deze wedstrijd is Newcastle tot nu toe gewoon een paar niveaus beter dan Psv.
Doe je weinig aan.
Yupcarpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:23:
[...]
Zeker, maar die 2 doelpunten zijn nog steeds onnodig.
Maar als je zoveel slechter bent zou ik wel beter kunnen leven met deze achterstand
Ik volg die speler met moeilijke naam niet zo.dglavimans schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:24:
Nou die is er volgende week niet bij gelukkig. Misschien winnen ze dan als ik in het stadion ben
Is hij echt zo slecht dan?
Flamingo wil je daar toch ook niet om wat te noemen?
Terechte achterstand.
Moet het misschien gebeuren tegen Bayern.
Mag je hopen dat die een offday hebben en een B team. Of beter een C team.
Anders is het einde Europa voor PSV
Wat een teleurstellend Europees seizoen voor de Nederlandse clubs
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 21-01-2026 22:30 ]
Of een F-team. We hadden 1 puntje nodig. En we verkloten het hier hard.Harribo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:29:
Hier is echt niks te halen voor PSV.
Terechte achterstand.
Mag je hopen dat die een offday hebben en een B team. Of beter een C team
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Zeker jammer, ik had eigenlijk ook gedacht (of misschien gehoopt) dat het verschil een stuk minder groot zou zijn.Harribo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:23:
Deze wedstrijd is Newcastle tot nu toe gewoon een paar niveaus beter dan Psv.
Doe je weinig aan.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toch misschien wel een andere wereld.
Geen schande voor PSV. Weten ze weer waar ze staan.
Het is dat hij nu geblesseerd op de grond lag, verder Til niet gezien.carpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:34:
Nu Til weer geblesseerd. Man man man, er blijft van PSV niets meer over.
4 spitsen weg, blessures. PSV moet echt een spits gaan halen.
[ Voor 30% gewijzigd door carpebios op 21-01-2026 22:47 ]
Word een zware dobber NAC.
[ Voor 28% gewijzigd door carpebios op 21-01-2026 22:55 ]
Nou andere wereld is ook wel rijkelijk overdreven. Dit is gewoon slecht. Newcastle is geen Liverpool.Harribo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:38:
5 vd eerste 8 in de CL zijn teams uit de premier League.
Ja? Nog poule advies? Is het al carnaval zaterdag?carpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:55:
De tering zeg, zelfs dit lukt niet.
Word een zware dobber NAC.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Het is afwachten met wat voor elftal de FC Hollywood naar Eindhoven komt.Harribo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:29:
Hier is echt niks te halen voor PSV.
Terechte achterstand.
Mag je hopen dat die een offday hebben en een B team. Of beter een C team.
Anders is het einde Europa voor PSV
Wat een teleurstellend Europees seizoen voor de Nederlandse clubs
Er staat op de UEFA website een result simulator.
Als je de clubs onder PSV allemaal op winst zet dan wordt PSV met een gelijkspel minimaal 24e tenzij bijvoorbeeld Bodo/Glimt ruim wint bij Atletico.
Het been moet ergens heen nadat de bal is gespeeld.
De echte schande was tegen Union. Hadden ze daar gewonnen dan hadden ze nu gewoon elf punten gehadHarribo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:38:
5 vd eerste 8 in de CL zijn teams uit de premier League.
Ja, het feit dat er een bal tussenzit maakt het geen 'clear and obvious' error dus doet de VAR niks, ook al neig ik ook meer naar rood.jbdeiman schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 07:02:
Ik vond geel toch echt goed uitlegbaar, de speler speelt eerst de bal en daardoor komt die met zijn been verkeerd uit. Hard, zeker, risicovol, ook zeker, maar vooral dat je heel ongelukkig uitkomt.
Het been moet ergens heen nadat de bal is gespeeld.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Daar ben ik het volledig mee eens.D-e-n schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 07:11:
[...]
De echte schande was tegen Union. Hadden ze daar gewonnen dan hadden ze nu gewoon elf punten gehad
PSV heeft daar zichzelf achteraf gezien in zijn eigen voet geschoten. Niet gisteren, want van een Engelse club kan je altijd wel verliezen.
aanvulling: PSV moet als de wiedeweerga een meevoetballende keeper zien te bemachtigen. Die dwaas die nu op doel staat, kan daar geen hout van en verpest het systeem van Bosz.
[ Voor 18% gewijzigd door mavaros op 22-01-2026 08:46 ]
Hohoho, blessures is onze smoes he, julllie moeten iets anders verzinnencarpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:34:
Nu Til weer geblesseerd. Man man man, er blijft van PSV niets meer over.
Ik vraag me overigens af (ondanks mijn wat negatieve insteek vooraf) hoe het gegaan was als je de eerste helft niet die doelpunten zo makkelijk weggeeft. Denk dat ze dan wellicht nog kansen hadden gehad, zo indrukwekkend vond ik newcastle ook weer niet. 2e helft was het geloof natuurlijk weg en bij de 3-0 ben ik naar bed gegaan...
10 second ninja DONE
Ik weet niet wat er gister met PSV was maar echt een kans hebben ze helaas nooit gehad. Niet echt lekker in hun eigen spel gekomen. Als je het dan ook nog cadeau gaat doen maak je het jezelf wel erg moeilijk. In mijn ogen kwam Newcastle wel erg goed weg zonder rood, geeft hij die wel dan denk ik dat weinig mensen die onterecht vinden. De VAR zou die niet terugdraaien in ieder geval.
Helaas hebben ze niet hetzelfde kunnen laten zien als tegen Liverpool en Napoli. Nou volg ik Newcastle niet op de voet (ik weet alleen dat er tegenwoordig ook een berg geld zit, maar zakken geld maken geen doelpunten
Feyenoord zo ook tegen Braga. Rvp dacht dat, aangezien Feyenoord toen superieur was in de Eredivisie, Feyenoord wel met een minder elftal even die wedstrijd zou binnen slepen. Niet dus, je moet er vol voor gaan als team als je een resultaat wil.
Het lijkt soms wat naïef zo.
Nederlandse topclubs krijgen in de Eredivisie alle tijd en ruimte vergeleken met de Europese wedstrijden denk ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 22-01-2026 09:17 ]
De Hollandse ziekte - de kunst van het niet kunnen verdedigen - deed zich eens te meer voor. Ik romantiseer altijd dat PSV en Feyenoord zoiets wel kunnen (want Ajax kan het absoluut niet) maar dat klopt helemaal niet. Geen enkele club in Nederland kan dat. Als ze dat in NL gaan proberen krijg je alsnog 4-5 grote kansen tegen. Zodra een Italiaanse, Spaanse of Engelse club dit gaat doen heb je soms 75% balbezit maar creëer je geen enkele kans meer de rest van de wedstrijd en ga je volgens de media 'strijdend ten onder' terwijl de wedstrijd gewoon gekilled is door de tegenstander.
Die les kreeg PSV gisteren weer eens keihard op de snufferd. Niets meer, niets minder.
Ligt er ook wel aan wat je achterin hebt staan he.Om het bij m'n eigen cluppie te houden: een absolute killer/baas als Hancko als leider vd verdediging scheelt een slok op een borrel. De fouten die Gasiorowski maakte heb ik Hancko nooit zien maken.Typhone schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 09:44:
De Hollandse ziekte - de kunst van het niet kunnen verdedigen - deed zich eens te meer voor.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 22-01-2026 09:50 ]
In dit soort wedstrijden zie je ook dat Schouten geen centrumverdediger is. Maar Bosz blijft doodleuk trachten Boszvoetbal te spelen. En Gasiorowski is leuk voor de eredivisie, maar (nog) te licht voor Europees niveau. Maar ook in de eredivsie zie je dat PSV teveel tegentreffers incasseert.....DutchOwnage schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 09:49:
[...]
Ligt er ook wel aan wat je achterin hebt staan he.Om het bij m'n eigen cluppie te houden: een absolute killer/baas als Hancko als leider vd verdediging scheelt een slok op een borrel. De fouten die Gasiorowski maakte heb ik Hancko nooit zien maken.
Nooit gezien, of zijn ze niet blijven hangen? Hancko zal ook vast wel eens een ketser gemaakt hebben.DutchOwnage schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 09:49:
[...]
Ligt er ook wel aan wat je achterin hebt staan he.Om het bij m'n eigen cluppie te houden: een absolute killer/baas als Hancko als leider vd verdediging scheelt een slok op een borrel. De fouten die Gasiorowski maakte heb ik Hancko nooit zien maken.
Het is ook een kwestie van bezetting. Met Mathijssen en (volgens mij) Heitinga vormden samen ooit een super degelijk centrum in Oranje. Maar haal daar de defensieve middenvelders De Jong en van Bommel weg en vervang Heitinga door Schouten en het geheel is ook totaal niet weerbaar meerDutchOwnage schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 09:49:
[...]
Voorlopig moet je het doen met Kovar aangezien ze net een week geleden de koopoptie hebben gelicht omdat hij zo goed ismavaros schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 08:40:
[...]
aanvulling: PSV moet als de wiedeweerga een meevoetballende keeper zien te bemachtigen. Die dwaas die nu op doel staat, kan daar geen hout van en verpest het systeem van Bosz.
bron: https://www.vi.nl/nieuws/...gerealiseerde-voorwaarden'We zijn bijzonder blij dat we Matej nu definitief aan PSV kunnen binden', zo begon directeur voetbalzaken Earnest Stewart op de website van de club. 'Matej heeft in korte tijd laten zien dat hij niet alleen beschikt over uitstekende keeperskwaliteiten, maar ook perfect past bij de manier waarop wij willen spelen. Hij straalt rust uit, is sterk in de duels, in de opbouw en presteert onder druk. Dat maakt hem voor ons van grote waarde, voor nu en richting de toekomst.'
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Die voetballende keeper hebben ze gewoon….mavaros schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 08:40:
[...]
Daar ben ik het volledig mee eens.
PSV heeft daar zichzelf achteraf gezien in zijn eigen voet geschoten. Niet gisteren, want van een Engelse club kan je altijd wel verliezen.
het vervelende is dat hij dit bij Bayer Leverkusen ook had. hij was als aanvulling op Lukas Hradeçki gehaald omdat die een goede lijn keeper was die helemaal niet kon mee voetballen. zijn snelle spel hervatting is een wapen maar dan moet je wel af en toe de reflexen hebben om die ballen te pakken. Bayer heeft hem niet als opvolger van Hradeçki gezien en gewoon Flekken en Blaswich gehaaldSnowdog schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 11:48:
Vind Kovac eigenlijk wel prima, hij doet wat rare dingen, maar over het algemeen best ok. Die verdedigende missers zijn ook lang niet altijd zijn fout. Iedereen deelt mee in de malaise, Het hoort een beetje bij het systeem denk ik en PSV is ook gewoon niet geweldig in dit soort situaties. Dat is al een hele tijd zo en ook een Tillman heeft vorig jaar bijv. een aantal tegengoals veroorzaakt met matige passes rond de 16 (zelfde geldt voor Schouten en Veerman). Gok dat je dat er niet zo eenvoudig uit gaat krijgen, behalve door gewoon minder risico te nemen en dus vaker gewoon de lange bal te spelen als het gevaarlijk dreigt te worden.
Kom op zeg, slechte vergelijking, Gasiorowski is net 21 geworden en speelt net een half seizoen bij PSV. Hancko was net geen 25 toen die bij Feyenoord kwam en die beoordeel je op zn 28e. Die laatste had er ook al twee volledige seizoenen opzitten bij Sparta Praag toen hij bij Feyenoord kwam. Dat maakt echt nogal een wereld van verschil. Het is inherent aan de jonge leeftijd dat je fouten maakt en nog niet stabiel bent. Als hij dat wel was had hij bij Madrid gespeeld.DutchOwnage schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 09:49:
[...]
Only fools are enslaved by time and space.
Ook eigenlijk nooit gezien inderdaad. Wat ik wel nog weet is dat wanneer er bij uitzondering een tegendoelpunt op zijn conto was te schrijven, hij het later " goedmaakte" met een doelpunt. Wellicht dat daarom zijn foutjes, die hij ongetwijfeld ook gemaakt zal hebben, inderdaad niet of wat minder zijn blijven hangen.toolkist schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 11:03:
[...]
Nooit gezien, of zijn ze niet blijven hangen? Hancko zal ook vast wel eens een ketser gemaakt hebben.
Akkoord. Maar dat doet mijns inziens niet veel af van mijn stelling dat het veel uitmaakt wie je achterin heb staan. Tevens mag je van een verdediger van PSV best wel wat verwachten, ondanks zijn relatief jonge leeftijd. Die fouten van hem gisteren kunnen gewoon echt niet op CL niveau, pas 21 of niet.LoneRanger schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 13:00:
[...]
Kom op zeg, slechte vergelijking, Gasiorowski is net 21 geworden en speelt net een half seizoen bij PSV. Hancko was net geen 25 toen die bij Feyenoord kwam en die beoordeel je op zn 28e. Die laatste had er ook al twee volledige seizoenen opzitten bij Sparta Praag toen hij bij Feyenoord kwam. Dat maakt echt nogal een wereld van verschil. Het is inherent aan de jonge leeftijd dat je fouten maakt en nog niet stabiel bent. Als hij dat wel was had hij bij Madrid gespeeld.
Toegegeven, is was niet bekend met de nog zo jonge leeftijd van Gasiorowski. Maar ook een 24 jarige Hancko stond er in mijn beleving gelijk bij Feyenoord. Die heeft gedebuteerd in de basis en is er nooit meer uitgegaan. Letterlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 22-01-2026 13:24 ]
Klopt op CL niveau kan dat niet. Maar welke club van niveau gisteren speelde met een 21-jarige en een middenvelder achterin? Verdediger zijn is een ervaringsvak, daar waar aanvallers juist vroeger pieken in hun carriere. Ik denk dat Gasiorowski gewoon niet ver genoeg in zijn ontwikkeling is om op dit niveau mee te kunnen, en misschien komt hij ook wel niet op dat niveau terecht. Het is natuurlijk geen topper, anders was hij wel in Spanje gebleven.DutchOwnage schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 13:20:
[...]
Akkoord. Maar dat doet mijns inziens niet veel af van mijn stelling dat het veel uitmaakt wie je achterin heb staan. Tevens mag je van een verdediger van PSV best wel wat verwachten, ondanks zijn relatief jonge leeftijd. Die fouten van hem gisteren kunnen gewoon echt niet op CL niveau, pas 21 of niet.
Toegegeven, is was niet bekend met de nog zo jonge leeftijd van Gasiorowski. Maar ook een 24 jarige Hancko stond er in mijn beleving gelijk bij Feyenoord. Die heeft gedebuteerd in de basis en is er nooit meer uitgegaan. Letterlijk.
In de ED kom je er prima mee weg, maar CL is nou eenmaal ander niveau. Als PSV zijn sterkste opstelling kan gebruiken kan je het spannend maken, op het moment dat je een compleet elftal in de ziekenboeg hebt wordt het al lastiger.
Hopelijk zijn Til en Dest weer fit voor Bayern, wat ik lees is de verwachting dat Salah-Eddine er langer uit gaat liggen.
We doen er zelf ook wel een beetje aan mee (SutaloTyphone schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 11:27:
En elke verdediger in Nederland moet goed kunnen voetballen. Owee als het een ouderwetse 'Ausputzer' is, dan is het land te klein en ga je er aan in de media.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken