O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja toch... Je had er weinig aan gehad. Psv verprutste het zelf wel zonder hulp van de scheidsrechter.
Ik kreeg ook wel het idee dat Newcastle de wedstrijd van hun seizoen speelde.
Zat te kijken... In de CL heeft Arsenal slechts 2 tegendoelpunten en daarna komt Newcastle met slechts 6. Dus scoren was al heel moeilijk
Ik heb Kroes laten weten dat hij van mij nog wel even mag blijven zitten mits verbetering de komende maandencarpebios schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:21:
Ligt echt niet aan Graz hoor, RvP is gewoon een super goede trainer!
Klopt, PSV gaf zelf 3 assists en scoorde zelf 0. Gelukkig zag Bosz hele positieve dingen. Soort Trumpiaanse uitspraak.Harribo schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:22:
[...]
Ja toch... Je had er weinig aan gehad. Psv verprutste het zelf wel zonder hulp van de scheidsrechter.
Zat te kijken... In de CL heeft Arsenal slechts 2 tegendoelpunten en daarna komt Newcastle met slechts 6. Dus scoren was al heel moeilijk
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
2-0 niet maar Graz welmavaros schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:19:
Wat een geklaag.
Feyenoord rolt dat Sturm Graz voorlopig op. 2-0 is niet slecht ofzo.
Maar ok... Win is win
Op de training zekercarpebios schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:23:
[...]
Klopt, PSV gaf zelf 3 assists en scoorde zelf 0. Gelukkig zag Bosz hele positieve dingen. Soort Trumpiaanse uitspraak.
Trainers geneuzel
Ja dat kan nu wel veilig, iedereen is hier toch al vertrokkencarpebios schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:25:
Ziet er niet best uit zeg, mag ik dat zeggen?
Gisteren bij PSV was het elke keer maar billenknijpen wat voor fratsen de keeper nu weer ging uithalen.
Je vergeet de verdediging nog.mavaros schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:29:
Kijk goed, de keeper van Feyenoord is geen wereldkeeper, maar doet wel gewoon netjes zijn ding.
Gisteren bij PSV was het elke keer maar billenknijpen wat voor fratsen de keeper nu weer ging uithalen.
Maar goed, hopelijk is dit een voorzichtige stap naar wat betere tijden...
Soort Frenkie de Jong achtige speelstijl... Ballen onderscheppen, zich overal aanbieden en het spel verleggen etc
per aspera ad astra
Dat vindt ik dus ook. Echt een genot om naar te kijken.
Waardeloos die BorgesSoulizer schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:31:
Die Borges geeft echt nooit de goede laatste pass he. Jemig zeg wat een niveau van 11mil.
Nee serieus ik vind hem deze wedstrijd niet zo slecht alleen zijn voorzetten moeten beter, dat zeker.
Wil ik er ook bij vermelden dat alleen Ueda bij de goal tussen 4 verdedigers aanvallend wel erg pover is
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 22-01-2026 20:34 ]
[ Voor 4% gewijzigd door LAD93 op 22-01-2026 20:33 ]
per aspera ad astra
De staf leest hier mee bij ons. Dat wordt doorgespeeld naar de spelers op het veld.Soulizer schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:33:
[...]
Zitten we net die gozer af te maken. Scoort ir ineens
Reactie he
Nu zometeen onze Nederlandse hoop in bange Europese dagen... Go Ahead
Lijkt Psv wel, wat naïef
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Spelen best leuk inderdaad, maar dan is het uiteindelijk gewoon naief/domme fouten. Zo'n Breum kan overigens wel een niveau hoger aan....Quad schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 21:43:
Kak, ben je eigenlijk de betere, maar door gebrek aan kwalitatieve afrondingen sta je 2-0 achter.
Dit danHarribo schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 21:12:
Go ahead... Tjongejonge... Wat een gepruts in de eigen 16. 1-0 voor Nice
Lijkt Psv wel, wat naïef
Twente komt eraan!
Wedstrijd is uitgesteld om veiligheidsredenen?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja helemaal geen killers voorin. Alles wordt breed getikt. 13 in een dozijn spelers.Quad schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 21:43:
Kak, ben je eigenlijk de betere, maar door gebrek aan kwalitatieve afrondingen sta je 2-0 achter.
Je hebt toch spelers als type Hadj Moussa oid nodig voor het verschil. Dit team bestaat uit teveel spelers die mee spelen maar geen verschil maken.
Armoedig
Iets op de tribune las ikGunner schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 21:47:
Wat is er in Utrecht aan de hand?
“Fans” zonder kaarten in het uitvakGunner schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 21:47:
Wat is er in Utrecht aan de hand?
Edit: en ook in Nice is het niet helemaal lekker gegaan qua “supporters”
https://x.com/GFFN/status/2014437335153168491
[ Voor 22% gewijzigd door J-roenn op 22-01-2026 21:54 ]
Jeetje wat een zooitje.J-roenn schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 21:49:
[...]
“Fans” zonder kaarten in het uitvak
Edit: en ook in Nice is het niet helemaal lekker gegaan qua “supporters”
https://x.com/GFFN/status/2014437335153168491
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Niemand die zich dat over een maand nog herinnert, winst is winst zeker in EuropaVld1989 schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:45:
Dat je de counter bij de 2-0 eigenlijk enorm om zeep helpt maar alsnog scoort en dat de 3-0 voort komt uit Larin of all places die een sprintduel wint zegt genoeg, maar al was het tegen de F'jes van de amateurclub om de hoek hier, het maakt me even niks uit. Prima zo hoor.
Dat viel nou ook wel weer mee.Harribo schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:22:
[ Voor 19% gewijzigd door toolkist op 22-01-2026 22:22 ]
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken