[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 170 ... 203 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
carpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:06:
[...]

Zeer sympathieke vent, maar dit is wel wat Feyenoord nastreeft. Kijk naar de trainer ;)
:)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:17

Sagat

Is pappa x2!

Verder lijkt Deijl me mentaal wel een goede speler ook. Denk dat deze groep dat momenteel ook goed kan gebruiken, helemaal met Timber ook weg (haha zou RvP hem ook gelijk aanvoerder maken? :D 8)7 )

10 second ninja DONE

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ST10©DE schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:33:
[...]

Van Arsenal. Uitgeleend aan Nottingham Forrest. Waar hij dit seizoen 5 van de 19 wedstrijden heeft gespeeld in de PL. 3 van de 6 in de EL.
Je punt is?
Hij is gehuurd tijdens trainer A, en heeft daar inmiddels trainer C die puur afbraakvoetbal speelt. Niet heel raar dat ie dan niet veel aan voetballen toekomt.

Overigens heb ik geen idee of hij de juiste speler voor Ajax is voor die plek, ben nooit een grote fan geweest van Zinchenko. Wordt dus afwachten voor mij.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 01:55
Deijl lijkt me wel ok als backup van Read, zeker voor deze prijs. Ervaren jongen die het ook in de EL goed doet en altijd fit is (al zal dat laatste wel veranderen zodra hij getekend heeft :') ). Zo'n Kitolano snap ik veel minder als je ook Zechiel terug krijgt wat ik echt een geweldige speler vind.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:02

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 16:43:
[...]

Je punt is?
Hij is gehuurd tijdens trainer A, en heeft daar inmiddels trainer C die puur afbraakvoetbal speelt. Niet heel raar dat ie dan niet veel aan voetballen toekomt.

Overigens heb ik geen idee of hij de juiste speler voor Ajax is voor die plek, ben nooit een grote fan geweest van Zinchenko. Wordt dus afwachten voor mij.
Een nuancering op de opmerking dat het een speler van Arsenal is. In theorie wel. In praktijk niet.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:25
Harribo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:05:
[...]

Tja degelijke speler maar toch niet het niveau wat je nastreeft als Feyenoord?
Tja, wat moet ik ervan zeggen. Niks mis met een speler van Go Ahead. Maar dan denk ik aan een talentvolle speler van 21.
Geen speler van 28.

Helaas is Feyenoord weer Feyenoord geworden. De jaren onder Slot halen we nooit meer met de huidige beleidsbepalers. Wat er nu nog mist is een aankoop met lange haren en lekker veel tatoeages om het legioen tevreden te stellen. Spelers zoals Ostlund.

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 17:42:
[...]

Een nuancering op de opmerking dat het een speler van Arsenal is. In theorie wel. In praktijk niet.
Hij heeft een contract met Arsenal, dus is ook in de praktijk gewoon een speler van Arsenal :+

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:02
Russel88 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 17:57:
[...]

Tja, wat moet ik ervan zeggen. Niks mis met een speler van Go Ahead. Maar dan denk ik aan een talentvolle speler van 21.
Geen speler van 28.
Ja maar RvP is groot fan van Deijl, die zal er toch wel verstand van hebben :9

Zonder gekheid, ik ben niet zo pessimistisch. Voor de korte termijn. Ervaring, nooit geblesseerd en staat er gelijk. Voor de lange termijn kan je er wel een vraagteken bij zetten inderdaad.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 12:00

OMX2000

By any means necessary...

DutchOwnage schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 18:21:
[...]

Ja maar RvP is groot fan van Deijl, die zal er toch wel verstand van hebben :9

Zonder gekheid, ik ben niet zo pessimistisch. Voor de korte termijn. Ervaring, nooit geblesseerd en staat er gelijk. Voor de lange termijn kan je er wel een vraagteken bij zetten inderdaad.
We hadden ook twijfels over Smal, en die blijkt toch echt wel van waarde. Normaal zou Deijl geen basisspeler zijn, maar voor de breedtje en de ervaring zeker handig om erbij te hebben. Ik vind het geen gekke keus.

Maar ik denk dat mensen niet beseffen wat je mist doordat Timber weg is. Sterker nog, doordat ook Bijlow weg is, is de balans Nederlandse spelers/eigen jeugd vs buitenlanders best wel ver te zoeken. Mensen zijn wild van Valente, deels terecht, maar ik vind dat nog niet een leider. Zoals ik dat ook niet van Steijn vind.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 18:02:
[...]

Hij heeft een contract met Arsenal, dus is ook in de praktijk gewoon een speler van Arsenal :+
Ik ben bang dat ik het niet met je eens ben. Eens kijken voor wie hij op de selectielijst is gezet bij de bond ;)

Ja, hij is een medewerker van Arsenal. Geen speler.

• DutchOwnage
OMX2000 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 18:57:
[...]

Maar ik denk dat mensen niet beseffen wat je mist doordat Timber weg is. Sterker nog, doordat ook Bijlow weg is, is de balans Nederlandse spelers/eigen jeugd vs buitenlanders best wel ver te zoeken. Mensen zijn wild van Valente, deels terecht, maar ik vind dat nog niet een leider. Zoals ik dat ook niet van Steijn vind.
Volkomen mee eens. Ik zie Steijn nooit een absolute leider worden. Ik kan er de vinger niet op leggen, en zeker niet van afstand, maar als ik hem zie en hoor in de media...ik denk gewoon niet dat het in zjjn karakter zit. Hij lijkt mij te aardig, een te nette jongen. Valente zou het op termijn wel kunnen worden, en al helemaal als ie het af kan blijven dwingen door zijn prestaties. Dan gaan mensen vanzelf wel wat meer naar je luisteren.

Maar op dit moment? Ik zou het niet weten wie er nou de echte leidersrol op zich zou moeten nemen. Kijk, zo'n Watanabe of Ahmedhodzic zullen mentaal en vocaal best sterk zijn, maar die hebben het simpelweg nog niet afgedwongen. Zet dat eens af tegen een Perisic bijvoorbeeld.

Een Hadj Moussa als aanvoerder vindt ik eigenlijk een regelrechte aanfluiting. Die rol moet voor een speler zijn die op zijn minst de Nederlandse taal machtig is, of een dusdanige status heeft afgedwongen zodat mensen geneigd zijn naar je te luisteren.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 21-01-2026 19:28 ]

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:31
Ik zie wel dat Feyenoord nu aan het doorpakken is op transfergebied. Ik las dat Larin en die Tengstedt en lotomba per direct wegmogen. Hebben die evaluaties toch effect en kunnen misschien 2e plek aanhouden als we vanaf nu elke wedstrijd gaan winnen.

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 19:02:
Ja, hij is een medewerker van Arsenal. Geen speler.
En met welke functie zou ie aangenomen zijn, ik gok als speler :+

• toolkist
  • Niet online
Soulizer schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 19:39:
Ik zie wel dat Feyenoord nu aan het doorpakken is op transfergebied. Ik las dat Larin en die Tengstedt en lotomba per direct wegmogen. Hebben die evaluaties toch effect en kunnen misschien 2e plek aanhouden als we vanaf nu elke wedstrijd gaan winnen.
Als je vanaf nu alles wint is die 2e plek natuurlijk 100% zeker ;)

• DutchOwnage
Ehm, over 2 weken PSV uit. Zie jij het gebeuren ;w

• Harribo
DutchOwnage schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 19:57:
[...]

Voor plek 2 hoef je ook niet alles te winnen nu :)

• DutchOwnage
Nou ja goed, ik ben benieuwd. RvP zag er in ieder geval lekker doorleefd uit op de persco, ik meen wat wallen te zien en hij had zich niet geschoren.

Het trainersvak eist zijn tol, dat is wel duidelijk.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 19:53:
[...]

En met welke functie zou ie aangenomen zijn, ik gok als speler :+
Goed punt! _O- Voor wie speelt hij zijn wedstrijden dit seizoen? Ow, wacht. de vraag welke vereniging zijn naam heeft doorgegeven als selectiespeler aan de bonden dit seizoen heb je ook nog niet beantwoord ;)

Maar prima, jij hebt, zoals altijd, gelijk met je sterke punten! Ik laat het hierbij.

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-03 16:50
YouTube: "We moeten echt alles winnen" - VOETBAL INSIDE

Twente komt eraan!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ST10©DE schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 20:12:
[...]

Maar prima, jij hebt, zoals altijd, gelijk met je sterke punten! Ik laat het hierbij.
Euh nee jij bent hele vreemde semantische woordspellen aan het spelen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Harribo
Az - Excelsior 1-1

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 21-01-2026 20:39 ]

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:03
En daar bleef het ook bij.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Soulizer
DutchOwnage schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 19:57:
[...]

2 wedstrijden en dan ligt hij er net als Priske uit toch?

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Gunner schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 20:14:
[...]

Euh nee jij bent hele vreemde semantische woordspellen aan het spelen.
Vertel? Hij zit toch gewoon bij de selectie van Nottingham?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hm651THj4gCihqBQZnKCXHPr2wE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8nPOEOcDDFb1rU2bnQ43Ca6f.jpg?f=user_large

Er is niks semantisch aan de nuance tussen theoretisch en praktijk.

[ Voor 36% gewijzigd door ST10©DE op 21-01-2026 20:49 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Nog geen trainersontslag rebound dus.
Wel typisch AZ, 6-0 winnen van Ajax in de beker en dan verliezen van PEC en niet kunnen winnen van Excelsior.

• carpebios
Kom op PSV!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 20:12:
[...]

Goed punt! _O- Voor wie speelt hij zijn wedstrijden dit seizoen? Ow, wacht. de vraag welke vereniging zijn naam heeft doorgegeven als selectiespeler aan de bonden dit seizoen heb je ook nog niet beantwoord ;)

Ik geef je gewoon een portie moeilijk doen om het moeilijk doen retour... Dan zie je hoe irritant dat is ;)

• carpebios
Ja stop maar, zij hebben de paus!

• DutchOwnage

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
ST10©DE schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 20:46:
[...]

Vertel? Hij zit toch gewoon bij de selectie van Nottingham?

[Afbeelding]

Er is niks semantisch aan de nuance tussen theoretisch en praktijk.
En daarbij ook een paar jaar ervaring bij Manchester City. In goede vorm zeker wel een ervaren kracht.
Hoewel het waarschijnlijk een transfer van korte duur is net als met Henderson, is het in ieder geval wel wat creatiever dan de bord op schoot scouting om Deijl bij Go Ahead op te halen...

• carpebios
Reclamemannetje!

• toolkist
  • Niet online
Ondanks dat Ajax officieus volgens mij wel zo'n beetje klaar is in de CL als PSV wint, hup PSV!

• carpebios
toolkist schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:00:
[...]

Ondanks dat Ajax officieus volgens mij wel zo'n beetje klaar is in de CL als PSV wint, hup PSV!
Nee die moeten ook gewoon winnen!

• carpebios
Wat een ziekenhuisbal terug zeg, gelukkig liep dat goed af.

• carpebios
Waar is Yarek mee bezig joh.

• carpebios
Kut PSV, wat een geklungel.

• DutchOwnage
Dat is vlug

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:34
Echt jonge kap nou toch is met dat eeuwige gezeik achterin

• Harribo
Een goed begin is het halve werk :p

• carpebios
Afkeuren?

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:02:
[...]

Nee die moeten ook gewoon winnen!
Ajax moet wel winnen ja, maar er is nog 1 plekje 'vrij' als PSV vandaag zou winnen. Al wordt dat lastig na die snelle 1-0 voor Newcastle

• FreakNL
  • Laatst online: 22:24

FreakNL

Well do ya punk?

Vind eigenlijk dat diegene die scoort echt veel te veel voordeel heeft van het meters buitenspel staan..

• Harribo
Staat Wanner nu spits en Til op 10?
Of is de sofascore app in de war?

• carpebios
FreakNL schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:11:
Vind eigenlijk dat diegene die scoort echt veel te veel voordeel heeft van het meters buitenspel staan..
De scheids vond dat heel snel niet helaas.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

dutchgio schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 20:59:
[...]

En daarbij ook een paar jaar ervaring bij Manchester City. In goede vorm zeker wel een ervaren kracht.
Hoewel het waarschijnlijk een transfer van korte duur is net als met Henderson, is het in ieder geval wel wat creatiever dan de bord op schoot scouting om Deijl bij Go Ahead op te halen...
Ik heb dan ook geen waarde-oordeel gegeven. Alleen de term "speler van Arsenal" genuanceerd. Aan de bal is het in mijn herinnering zeker geen slechte speler. Maar volgens mij niet echt een verdediger / back.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

carpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:12:
[...]

De scheids vond dat heel snel niet helaas.
En helaas terecht.

• carpebios
Wel raar dat iemand zo ver uit buitenspel terug kan komen en daar kei veel voordeel van mag hebben.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:36
carpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:15:
[...]

Wel raar dat iemand zo ver uit buitenspel terug kan komen en daar kei veel voordeel van mag hebben.
Helemaal niet. Buitenspel gaat pas een rol spelen bij het afgeven van een bal. En zolang iemand daar ver achter de lijn staat kan hij ook niet echt deelnemen aan het spel, zo kan je dat ook bekijken.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• carpebios
Newcastle staat wel goed hoor.

• carpebios
Quad schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:17:
[...]

Helemaal niet. Buitenspel gaat pas een rol spelen bij het afgeven van een bal. En zolang iemand daar ver achter de lijn staat kan hij ook niet echt deelnemen aan het spel, zo kan je dat ook bekijken.
Maar hij nam juist wel deel aan het spel. Door vanuit achter het doel klaar te staan om te scoren.

• Quad
Tsja, keeper moet ook verder normaal de bal wegleggen ipv hapklaar aan de tegenstander.

nggyu nglyd

• Harribo
Newcastle is natuurlijk een goed team maar er liggen echt wel kansen voor PSV denk ik.
Als Psv maar niet weer achterin loopt te stuntelen

• carpebios
Kovar is direct de bal voor de tegenstander. Maar Peresic heeft nog geen 1x een goede voorzet gegeven. Die moet even op stoom komen hopelijk.

• carpebios
Horen jullie trouwens die fan op de tribune die bij de trap van Kovar een vuurpijl geluid maakt!

• carpebios
VAR

• carpebios
Hallo, dit is rood

• Harribo
Verschrikkelijk smerige overtreding

• FreakNL
  • Laatst online: 22:24

FreakNL

Well do ya punk?

Rood lijkt me

Als de VAR hier niet voor in de lucht komt kun je hem beter afschaffen

[ Voor 74% gewijzigd door FreakNL op 21-01-2026 21:26 ]

• Harribo
Lijkt mij rood waardig

• carpebios
Gewoon niets?

• Quad
De VAR is even een nummer 2 aan het doen denk ik.

nggyu nglyd

• carpebios
Bespottelijk, hij moet niet eens kijken.

• carpebios
Schaf die VAR maar af hoor! Wat een pannenkoek.

• Quad
Wedje? PSV maakt een vergelijkbare overtreding en krijgt een directe rode kaart.

nggyu nglyd

• carpebios
WEER!

• Harribo
Ook een overtreding

• Quad
Lol dat was ook gewoon een overtreding.

nggyu nglyd

• carpebios
Jezus, wissel Yarek eens ff!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:34
Ach man ga toch weg joh met die verdediger wissel die lekker

• Quad
Wat een geklooi.

nggyu nglyd

• Harribo
Quad schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:28:
Wedje? PSV maakt een vergelijkbare overtreding en krijgt een directe rode kaart.
Dat gevoel krijg ik ook.

Wat een gepruts achterin. Eigen schuld Psv. Wat slecht.

Het is niet eens newcastle wat nu veel beter is. Psv geeft 2 kadootjes

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 21-01-2026 21:31 ]

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 21:06

Internet Janny

He does it for free

TV kan uit?

Zero compensation

• DutchOwnage
Die blijf ik altijd al een zwakke schakel vinden.

• sNielz123
  • Laatst online: 21:49
Als verdediger vaak redelijk maar bij de opbouw een ramp

• carpebios
Kut goal, geen rood, geen overtreding en 3 seconden later weer een kut goal dankzij Yarek.

• DutchOwnage

• Harribo
Yup.
Gtst kijken. Daar spelen betere professionals in.

• Soulizer
Goed dat we die klungel van garawoski niet hebben gehaald wat is die slecht

• toolkist
  • Niet online
Lekker strak ingespeeld ook van Schouten

• Harribo
Ook een idee!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-03 16:50
Goeiedag zeg.....

Twente komt eraan!

• carpebios
HAHAHAHAHAHA GEEL!

• sNielz123
  • Laatst online: 21:49
Terugspeelbal lijkt me

• carpebios
Wat was dat net dan, zwart?

• Soulizer
Psv is het helemaal kwijt.

• Harribo
Dit is voor Newcastle a walk in the st James park

Ik dacht ik maak hem ff

[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 21-01-2026 21:35 ]

• DutchOwnage
Toch apart he. Ik had PSV toch best wat kans toegedicht.

• Soulizer
DutchOwnage schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:35:
Toch apart he. Ik had PSV toch best wat kans toegedicht.
De PL is echt een niveau apart. Daar is de eredivisie niks bij

• carpebios
Gewoon onzin, het verloop is gewoon super kut. Makkelijke goal tegen, geen rood, daarna een dikke overtreding waar niet voor gefloten word en weer zon' kut goal dankzij Yarek. Dan moet je op een wonder gaan hopen.

• Harribo
Soulizer schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:36:
[...]

Tuurlijk ze zetten druk maar het is toch Psv die 2x de bal cadeau doet.
Verder zijn ze nauwelijks gevaarlijk geweest op een mispeer van Botman na

• carpebios
Pffff, veerman eerst 20 minuten twijfelen met 10 man waar die heen gaat schieten en dan ver over.

• carpebios
Hoezo krijgt PSV de ingooi niet mee?

• Soulizer
Harribo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:39:
[...]

Tuurlijk ze zetten druk maar het is toch Psv die 2x de bal cadeau doet.
Verder zijn ze nauwelijks gevaarlijk geweest op een mispeer van Botman na
Je kan de bal ook cadeau doen door de druk van het spelen tegen een PL team ;)

• DutchOwnage
Soulizer schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:36:
[...]

Maar Go Ahead wint van Aston Villa. En PSV nog niet zo lang geleden dik van Liverpool.

• Soulizer
DutchOwnage schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:41:
[...]

Maar Go Ahead wint van Aston Villa. En PSV nog niet zo lang geleden dik van Liverpool.
Je weet zelf ook dat lfc was toen een b/c elftal en het loopt niet bij Slot dit seizoen. Een incidentele overwinning zegt niet dat ze altijd van PL teams winnen. Afijn lekker voetbal kijken :)

• Quad
Dat is er een voor de ziekenboeg..

nggyu nglyd

• carpebios
Mooi man, die Afrika cup!

• DutchOwnage
Soulizer schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:43:
[...]

Afijn lekker voetbal kijken :)
Ik denk dat ik zometeen toch dat goede boek er maar eens bij pak d:)b

Maar dat heb ik vaker gehad. Kijk ik 3 kwartier later, merk ik dat ik een waanzinnige 2e helft gemist heb :P

[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 21-01-2026 21:45 ]

• Harribo
Soulizer schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:40:
[...]

Je kan de bal ook cadeau doen door de druk van het spelen tegen een PL team ;)
Ja maar deze fouten waren zo groot dan zie ik het meer als gepruts van Psv.
Moet wel zeggen dat Newcastle zeer solide speelt. Psv geen kans gehad.

• carpebios
Harribo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:45:
[...]

Ja maar deze fouten waren zo groot dan zie ik het meer als gepruts van Psv.
Moet wel zeggen dat Newcastle zeer solide speelt. Psv geen kans gehad.
Voor de verdediging! Staat ijzersterk.

Pagina: 1 ... 170 ... 203 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken