carpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:06:
[...]
Zeer sympathieke vent, maar dit is wel wat Feyenoord nastreeft. Kijk naar de trainer
Verder lijkt Deijl me mentaal wel een goede speler ook. Denk dat deze groep dat momenteel ook goed kan gebruiken, helemaal met Timber ook weg (haha zou RvP hem ook gelijk aanvoerder maken?
)
10 second ninja DONE
Je punt is?ST10©DE schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:33:
[...]
Van Arsenal. Uitgeleend aan Nottingham Forrest. Waar hij dit seizoen 5 van de 19 wedstrijden heeft gespeeld in de PL. 3 van de 6 in de EL.
Hij is gehuurd tijdens trainer A, en heeft daar inmiddels trainer C die puur afbraakvoetbal speelt. Niet heel raar dat ie dan niet veel aan voetballen toekomt.
Overigens heb ik geen idee of hij de juiste speler voor Ajax is voor die plek, ben nooit een grote fan geweest van Zinchenko. Wordt dus afwachten voor mij.
Deijl lijkt me wel ok als backup van Read, zeker voor deze prijs. Ervaren jongen die het ook in de EL goed doet en altijd fit is (al zal dat laatste wel veranderen zodra hij getekend heeft
). Zo'n Kitolano snap ik veel minder als je ook Zechiel terug krijgt wat ik echt een geweldige speler vind.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken