In geval van Ajax is elk licht dat je spot goed!carpebios schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:48:
Wat een drama deze 1ste helft zeg. Ik ga kijken of ik het noorderlicht kan spotten, dat is een stuk spannender en vermakelijker dan het niveau van deze wedstrijd.
Positieve is wat mij betreft dat Ajax nog niet achter staat. Zolang het 0-0 staat is er zicht op een voorsprong.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Fucking hell Bouwman, dat was echt razend slecht.
Flickr PSN ID= cheironnl
Bedankt voor de jinx. Die Bouwman is ook een kneus zeg.Quad schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:58:
Positieve is wat mij betreft dat Ajax nog niet achter staat. Zolang het 0-0 staat is er zicht op een voorsprong.
XXXVI
Totaal afgeleid door de situatie ervoor. Villareal profiteert.
nggyu nglyd
Liet afgelopen weekend bij de 2-2 z’n man ook lopen die daarna fraai maar vrij in kon schietenephymerous schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:07:
[...]
Bedankt voor de jinx. Die Bouwman is ook een kneus zeg.
Hoppa en daar is de 1-1
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Haha, lekker..
Flickr PSN ID= cheironnl
Mokio is zo gemakzuchtig soms.
Flickr PSN ID= cheironnl
het oogt deze wedstrijd meer als onkunde ofzo...cheiron schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:21:
Dat is die standaard instelling die ze elke keer meenemen naar de tweede helft.cheiron schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:21:
Nou ja 60e minuut en 1-1 in de CL...
Dat zag je niet onder Heitinga
3-0 achter had ook gekund.Harribo schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:22:
Nou ja 60e minuut en 1-1 in de CL...
Maar Ajax speelt de laatste 6 minuten best aardig
Alleen Wijndal is wel een risico, staat steeds 1 op 1 met een snelle vleugelspits
Ugh, zelfs het veld aflopen bij de wissel doet Mokio traag. Niet best vandaag.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat was die voorganger van Deijl, Kuipers, ook maar die heeft het niet eens gered bij Twente. Mss zit ik mis hoor maar dat is niet het niveau spelers wat Feyenoord moet ambiëren. als die nou 22-23 was kon je de gok wel wagen. Ik voel de volgende aanvoederswissel alweer aankomen bij vPersie.DutchOwnage schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 19:52:
[...]
Mats Deijl dus. Wel aanvoerder en zeer ervaren, dus direct een versterking. Zeker tov Lotomba....hij zou ongeveer 2 miljoen moeten kosten lees ik.
Maar ja, over een paar weken is Read er weer.
Only fools are enslaved by time and space.
Was dat Gaaei met dat balletje de 16 in? Blinde hond.
Ik weet ook niet wat voor contract ze in gedachten hebben voor 'm. Read is natuurlijk optie 1 op die positie. Dus iets zegt mij dat ie vooral voor de breedte gehaald wordt, maar er de komende periode wel direct dient te staan ivm de blessure van Read. Want de nood is hoog.LoneRanger schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:30:
[...]
Mss zit ik mis hoor maar dat is niet het niveau spelers wat Feyenoord moet ambiëren.
Komop Bounida, dat kan echt niet.
Grim speelt alles of niets, weet niet of dat nou handig is.
Grim speelt alles of niets, weet niet of dat nou handig is.
Flickr PSN ID= cheironnl
De invallers spelen weer teveel voor zichzelf, dat zie je de laatste weken vaker
Daar zie je in aanvallend opzicht hoe slechte keuzes de jonkies maken. Flanken vrij, niet aangespeeld, 2x bal kwijt en bijna alles ligt open (wat de derde keer ook een counter in leidt…).
Hoppa 1-2
Ja wat een mooie aanval!
nggyu nglyd
Edvardsen is het wel echt gegund!
Flickr PSN ID= cheironnl
Die Gaaie blijft strooien met goede voorzetten
1-2, wie had dat gedacht
1-2, wie had dat gedacht
Heerlijk hoor! Ik zag het wel al fout gaan bij Fitz-Jim..
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Dat is in AtheneMegupe schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:48:
Wij worden wereldkampioen!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Godts is de bal al kwijt en maakt de actie dan nog. Nondeju wat is die matig.
+7 min, bijna goed.Typhone schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:47:
Gvd ik voorspelde 7-0… 😅
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Goh, Ajax toch 2x gescoord! Ook wel terecht, want dat Villa real is echt zo slecht hahaha. Die had ik echt sterker verwacht. Mooie punten dit!
Ik dacht dat Spanje sowieso een goede competitie had, maar dit is de nummer 3!!!!!!! wtf! Met een half leeg stadion.
Ik dacht dat Spanje sowieso een goede competitie had, maar dit is de nummer 3!!!!!!! wtf! Met een half leeg stadion.
[ Voor 29% gewijzigd door carpebios op 20-01-2026 22:55 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Paar broodnodige punten voor de coëfficienten dit.
nggyu nglyd
Toch geen Aurora Borealis gaan spotten?carpebios schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:53:
Goh, Ajax toch 2x gescoord! Ook wel terecht, want dat Villa real is echt zo slecht hahaha. Die had ik echt sterker verwacht. Mooie punten dit!
Tweede helft hebben ze collectief geknokt. Goed gedaan.
Baas speelde echt goed vond ik
Baas speelde echt goed vond ik
Jawel, ben m'n weiland ingelopen maar niets te zien
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Theoretisch nog kans op de tussentijdse én een reële kans om boven onze vrienden uit Eindhoven te eindigen. Daar wel
XXXVI
Eerlijk is eerlijk; veel gevaar van Godts in de tweede helft.
Flickr PSN ID= cheironnl
Met die loting van Ajax zou het ook een schande zijn als ze dat niet dedenephymerous schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:57:
Theoretisch nog kans op de tussentijdse én een reële kans om boven onze vrienden uit Eindhoven te eindigen. Daar wel
Maar nummer 23 en 24 teken ik voor!
SmakelijkHarribo schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 20:57:
Als Ajax hier punten pakt eet ik mijn schoen op
Een serieuze kans gehad... dat heeft Moro nietTyphone schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:33:
Godts is zo slecht, die zou ook mooi weg kunnen. Wat heeft Moro niet (of had) wat hij wel heeft?
Maar hoe lang speelt Read nog bij Feyenoord, half jaartje? Heb je straks Deijl, Lotomba en Nieuwkoop das een feest...DutchOwnage schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:43:
[...]
Ik weet ook niet wat voor contract ze in gedachten hebben voor 'm. Read is natuurlijk optie 1 op die positie. Dus iets zegt mij dat ie vooral voor de breedte gehaald wordt, maar er de komende periode wel direct dient te staan ivm de blessure van Read. Want de nood is hoog.
t lijkt voetbalpoules wel, had je echt verwacht dat je nu ineens wel goed gaat voorspellen?Typhone schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:47:
Gvd ik voorspelde 7-0… 😅
Ik denk niet dat Read komende zomer al de stap zal maken? Of Rvp moet hem nog een keer de gallemiezen in helpen... Lotomba en Nieuwkoop liggen tot 2027 vast, daar zullen ze dan iets mee moeten...toolkist schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 23:10:
[...]
Maar hoe lang speelt Read nog bij Feyenoord, half jaartje? Heb je straks Deijl, Lotomba en Nieuwkoop das een feest...
Zie Ajax wel winnen van Olympiakos volgende week thuis. Komen ze op 9, zou wat zijn als ze zich dan toch nog kwalificeren.
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 20-01-2026 23:39 ]
Hij voorspelde 7-0, niet 0-7.toolkist schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 23:11:
[...]
t lijkt voetbalpoules wel, had je echt verwacht dat je nu ineens wel goed gaat voorspellen?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Excuus. Ik was dermate druk met wedstrijd kijken dat ik niet op het forum geweest ben.Harribo schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:25:
Nou dan ook maar een 5e berichtje solo:)
Ajacieden willen hun team niet meer zien
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mocht Ajax met 9 punten en zo'n waardeloos doelsaldo toch naar de tussenronde glippen, kan ik op mijn werk weer met goed fatsoen lopen beweren dat Ajax de CL gaat winnen, om daarna wereldkampioen te worden.DutchOwnage schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 23:35:
[...]
Ik denk niet dat Read komende zomer al de stap zal maken? Of Rvp moet hem nog een keer de gallemiezen in helpen... Lotomba en Nieuwkoop liggen tot 2027 vast, daar zullen ze dan iets mee moeten...
Zie Ajax wel winnen van Olympiakos volgende week thuis. Komen ze op 9, zou wat zijn als ze zich dan toch nog kwalificeren.
Hopen dat Jaros deze vorm doorzet, hebben we eindelijk een prima keeper.
Er staan nog 8 wedstrijden op programma die worden gespeeld met een Derbystar bal.Polycom schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 07:58:
knip
[ Voor 94% gewijzigd door Outerspace op 21-01-2026 08:46 . Reden: Offtopic ]
Dat is inderdaad positief, voor de toekomst heb je er potentieel weinig aan aangezien het een huurspeler is en je daarna maar moet bezien of Ajax hem kan behouden.Polycom schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 07:58:
Lijkt de laatste tijd zeker op een meer dan prima niveau te keepen
Lekker wakker worden hoor. Niet lang na de 1-0 mijn bed opgezocht maar dit laat de koffie toch nog net wat beter smaken
Niet verwacht dit.
Voor een CL avond was het een enorm gezapige bende ja.carpebios schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:53:
Met een half leeg stadion.
Dat was hij al vanaf het begin, maar het zou inderdaad wel fijn zijn als die onmeunige dip permanent over was.Polycom schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 07:58:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
in de studio achteraf was het ook erg gezapig.. Kieft en De Boer praatten alsof hun hond net was overleden. Monotoom en saai.... en dan vonden ze Godts nog eens de allerbeste van het veld ook... terwijl Jaros en Baas tenminste meer dan een half uurtje lang wat hebben laten zien...JEightyFive schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 08:51:
[...]
Voor een CL avond was het een enorm gezapige bende ja.
Nu Olympiakos volgende week thuis. Die moet dan gewonnen worden.
Niet onmogelijk maar Ajax zal echt een topdag moeten hebben.
Gisteren zag je vooral in de tweede helft dat iedereen zijn stinkende best deed. Iedereen stopte er heel veel energie in.
Denk dat dat het verschil maakte
Gisteren zag je vooral in de tweede helft dat iedereen zijn stinkende best deed. Iedereen stopte er heel veel energie in.
En we speelden met lef! Potver, heeft die Heitinga dus toch gelijkHarribo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:52:
Iedereen stopte er heel veel energie in.
Zonder dollen, er lijkt wel echt iets veranderd te zijn in de selectie. Onder Heitinga wanneer men achter kwam gingen de koppies hangen, nu lijken ze toch wat meer de mouwen op te stropen. Geen idee waar dat 'm precies in zit en welke rol Grim hierin vertolkt maar het is wel een wezenlijk verschil.
Of zal het dan toch het ontbreken van Taylor zijn? Dat was altijd de eerste die er de brui aan gaf
In de 6-0 uit bij AZ toch zeer zeker niet.Napo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 08:46:
[...]
Dat is inderdaad positief, voor de toekomst heb je er potentieel weinig aan aangezien het een huurspeler is en je daarna maar moet bezien of Ajax hem kan behouden.
Lijkt de laatste tijd zeker op een meer dan prima niveau te keepen
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Niemand was daar goed. Ik kan me toch niet helemaal aan de indruk onttrekken dat ze die wedstrijd hebben laten lopen om zich vol op de competitie te richten en na gisteravond misschien nog een sprankje hoop in de CL hebben.Ramzzz schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:20:
[...]
In de 6-0 uit bij AZ toch zeer zeker niet.
Al weten ze dat met zo'n 2-2 tegen GAE dan weer aardig te verbloemen
Ze liepen alsof hun leven ervan af hing. De tegenstander stak daar bleekjes bij af. Ik dacht eigenlijk dat de tegenstander het gisteren liet zitten en dat dit Ajax hoop gaf. Maar misschien is dat wel te negatief.Harribo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:52:
Nu Olympiakos volgende week thuis. Die moet dan gewonnen worden.
Wat een fenomeen wat Mateja in de eredivisie. Echt bi-zar. Van intikkers tot pareltjes.ST10©DE schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:25:
Ongeveer 22 jaar geleden. Kezman redt de eer vanaf de penaltystip. Hopelijk doen ze het vanavond beter. Maar ik heb er een hard hoofd in.
[Afbeelding]
Dat laatste zal een van de factoren zijn.JEightyFive schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:17:
[...]
En we speelden met lef! Potver, heeft die Heitinga dus toch gelijk![]()
Zonder dollen, er lijkt wel echt iets veranderd te zijn in de selectie. Onder Heitinga wanneer men achter kwam gingen de koppies hangen, nu lijken ze toch wat meer de mouwen op te stropen. Geen idee waar dat 'm precies in zit en welke rol Grim hierin vertolkt maar het is wel een wezenlijk verschil.
Of zal het dan toch het ontbreken van Taylor zijn? Dat was altijd de eerste die er de brui aan gaf
Farioli gaf Taylor flink op zijn flikker vermoed ik zodat hij wél die energie leverde. Dat was tot nu toe ook de beste periode van Taylor vond ik , onder Farioli.
Gestreden als collectief, zo kan dit Ajax winnen. Maar de kunst is om die jongens elke keer te motiveren. Consistentie.
Dat vergt ook inzicht van spelers waar ze waar en wanneer moeten lopen.
Dat is iets voor de trainer maar sommigen gaan dat vrees ik nooit zien.
Nu nog Wijndal en Regeer zien te lozen... Nieuwe backs komen er aan... Wie weet wat Ajax straks allemaal kan laten zien.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 21-01-2026 10:58 ]
Nou ik had Psv wel kansen gegeven tegen Newcastle maar Saibari is er al niet bij en zo nog een paar als ik mij niet vergis. Wordt moeilijk.ST10©DE schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:25:
Ongeveer 22 jaar geleden. Kezman redt de eer vanaf de penaltystip. Hopelijk doen ze het vanavond beter. Maar ik heb er een hard hoofd in.
[Afbeelding]
Toch is Newcastle veel fysieke strijd maar weinig voetbal en creativiteit dus we zullen het zien
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 21-01-2026 10:59 ]
Ja dat denk ik wel. Gezien hoe Ajax met man en macht collectief verdedigde de tweede helft. Villarreal is een goed team hoor. Die kregen gewoon echt geen kans meer.DeKever schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:27:
[...]
Ik dacht eigenlijk dat de tegenstander het gisteren liet zitten en dat dit Ajax hoop gaf. Maar misschien is dat wel te negatief.
Baas op LB ipv Wijndal scheelde toen ook wel.
Fijne speler die Baas... Snel, ziet het spel en kan verdedigen..
Volgend jaar krijgt Ajax Janse weer terug van Groningen. Doet het ook leuk nu. Wel alleen in de Eredivisie maar toch.
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 21-01-2026 11:03 ]
Ik vraag me af of we het fysiek redden tegen die 'engelsen'. Moet even terugdenken aan Ronald's opmerking gisteren 'helft 1.20 meter'. Uiteraard wat overdreven, maar ik vind het idd wel opvallend dat we (nl teams) vaak relatief kleinere spelers hebben.Harribo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:57:
[...]
Nou ik had Psv wel kansen gegeven tegen Newcastle maar Saibari is er al niet bij en zo nog een paar als ik mij niet vergis. Wordt moeilijk.
Toch is Newcastle veel fysieke strijd maar weinig voetbal en creativiteit dus we zullen het zien
En zelfs zonder dat, die 'engelsen' zijn gewend om echt de hele wedstrijd gas te geven. Helemaal in de nl competitie waar niemand enige weerstand lijkt te geven en dan opeens naar vol gas derop lijkt me ook een uitdaging! Ik moet zelf sporten maar mogelijk 2e helft nog kijken dan.......
10 second ninja DONE
Volgens mij heeft PSV nog niet zo lang geleden een Engelse club behoorlijk van de mat gespeeldSagat schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 11:04:
[...]
En zelfs zonder dat, die 'engelsen' zijn gewend om echt de hele wedstrijd gas te geven. Helemaal in de nl competitie waar niemand enige weerstand lijkt te geven en dan opeens naar vol gas derop lijkt me ook een uitdaging!
Maar wel een Engelse club met al een hele tijd niet het typische engelse voetbal. Newcastle heeft dat nog wel.JEightyFive schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 11:05:
[...]
Volgens mij heeft PSV nog niet zo lang geleden een Engelse club behoorlijk van de mat gespeeld
Heb Newcastle niet veel gezien recentelijk, dus mogelijk baseer ik me teveel op aannames. Maar Liverpool is natuurlijk een team dat ook wil voetballen. Newcastle lijkt me iets andere insteek.JEightyFive schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 11:05:
[...]
Volgens mij heeft PSV nog niet zo lang geleden een Engelse club behoorlijk van de mat gespeeld
Maar we gaan het zien. Ik hoop uiteraard op een zelfde resultaat. En er word momenteel erg mooi en ook effectief gevoetbalt dus het kan absoluut!
10 second ninja DONE
Taylor was er niet al niet bij tegen AZ en GAE. Die debacles zijn blijkbaar snel vergeten.JEightyFive schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:17:
[...]
Welk lef heb je tegen Go Ahead gezien dan, in de tweede helft?JEightyFive schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:17:
[...]
Grootste uitdaging is denk ik ook dat spelers vanaf het begin al gebrand zijn op een resultaat en er zo hard voor willen werken, ipv pas bij een achterstand..JEightyFive schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:17:
[...]
De transfer van Mats Deijl naar Feyenoord is nagenoeg rond. De aanvoerder van Go Ahead Eagles gaat de overstap maken naar de Rotterdammers.
https://www.ad.nl/voetbal...-europees-duel~a8afe9cc9/
Vanavond moet PSV sterk en snel aan de bal zijn zodat de ruimtes ontstaan. Dan heb je wel een kans. Maar PSV is ook wel gehavend momenteel met afwezigen door blessures of schorsing.
Logischerwijs raakt ie donderdag geblesseerdDutchOwnage schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:54:
Goede en logische versterking. Kan niet anders zeggen dat goed gedaan en snel gehandeld.
Ik vind hem overigens niet beter dan Lotomba of zelfs Nieuwkoop dus ik snap deze transfer niet. Er zijn toch andere prioriteiten lijkt me zo.
Niet mee eens.toolkist schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 13:11:
[...]
Logischerwijs raakt ie donderdag geblesseerd
Ik vind hem overigens niet beter dan Lotomba of zelfs Nieuwkoop dus ik snap deze transfer niet. Er zijn toch andere prioriteiten lijkt me zo.
Slechter dan Lotomba en Nieuwkoop kan bijna niet. Daar is ie wel een versterking.
Je kan je echter wel afvragen of dit nu een soort speler is die je moet halen. Net zoals ze die Kitolano van Sparta die ze blijkbaar gaan halen deze zomer.Breedte versterkingen maken je niet sterker......
Een Ajax haalt mogelijk die Oekrainer van Arsenal, waarom doet Feyenoord zulke dingen niet? We hebben de centen tenslotte......
Yep. Zou naadloos passen in dit rampseizoen. Of anders over een paar weken wel. Maar ik ga niet jinxen.toolkist schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 13:11:
[...]
Logischerwijs raakt ie donderdag geblesseerd
[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 21-01-2026 13:30 ]
Ow is die pas voor de zomer?LZ86 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 13:23:
[...]
Net zoals ze die Kitolano van Sparta die ze blijkbaar gaan halen deze zomer.Breedte versterkingen maken je niet
6 miljoen vast, 3 miljoen aan bonussen en 50% van de transfersom bij verkoop door Osasuna schijnt het te worden. Dus als ie nou gaat renderen zoals Forbs dan zien we er hopelijk nog wat van terug.toolkist schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 13:18:
In het geval van Moro wordt nu gesuggereerd dat het inderdaad om heimwee gaat en dat Ajax rond de 9m (ongetwijfeld incl bonussen) zou gaan vangen. Tja.
Speler is al in Spanje gebleven voor de medische keuring.
Sommigen gaven gisteren wel aan dat ze heel bewust op de positieve dingen focussen, dus bijvoorbeeld specifiek de eerste helft tegen GAE. Kan me best voorstellen dat Grim daar wat mee doet want het is een broos elftal qua vertrouwen, mentaal totaal niet sterk.JEightyFive schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:17:
[...]
Het lijkt inderdaad de goede kant op te gaan maar ze zijn er nog niet hoor, gisteren bleven ze gaan en door de gelijkmaker kwam er meer vertrouwen. Maar de tweede helft tegen GAE liep het minder en werd er juist wat omgezet aan de kant van kowet waardoor de grip minder werd, toen ging het vertrouwen ook weer te paard.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet meteen indekken hè? Ik verwacht van PSV dat ze er gewoon vol op klappen en daarmee echt wel een kans hebben. Gewoon blind aan het Bosz voetbal.carpebios schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:54:
Vanavond moet PSV sterk en snel aan de bal zijn zodat de ruimtes ontstaan. Dan heb je wel een kans. Maar PSV is ook wel gehavend momenteel met afwezigen door blessures of schorsing.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van Arsenal. Uitgeleend aan Nottingham Forrest. Waar hij dit seizoen 5 van de 19 wedstrijden heeft gespeeld in de PL. 3 van de 6 in de EL.LZ86 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 13:23:
[...]
Een Ajax haalt mogelijk die Oekrainer van Arsenal, waarom doet Feyenoord zulke dingen niet? We hebben de centen tenslotte......
[ Voor 4% gewijzigd door ST10©DE op 21-01-2026 14:33 ]
Lotomba is geen topper maar heeft gewoon interlands voor Zwitserland gespeeld. Dan moet hij het eredivisieniveau echt wel aankunnen. Maar dan moet je defensie gewoon goed organiseren. Dikke kans dat ook Deijl ook verzuipt in de shitshow die onze defensie nu is.LZ86 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 13:23:
[...]
Slechter dan Lotomba en Nieuwkoop kan bijna niet. Daar is ie wel een versterking.
Bovendien gaat ook deze transfer weer lijnrecht in tegen wat Arnesen en Slot hebben opgebouwd: kapitaal creëren op het veld door spelers te halen die je later weer kunt doorverkopen. Achter Read moet een back komen die volgend jaar of het jaar erop zijn rol weer kan overnemen.
Kennelijk wil of kan Feyenoord deze winter geen grote sommen uitgeven. En die Oekraïner is ook geen zekerheidje he. Dat kan een Moder zijn maar voor hetzelfde geld is het ook weer iemand die terecht op de bank zit bij een middenmoter Engeland.Een Ajax haalt mogelijk die Oekrainer van Arsenal, waarom doet Feyenoord zulke dingen niet? We hebben de centen tenslotte......
Ik herhaal nog maar eens: er zijn weer allerlei fossiele tegenkrachten aan het werk in de Kuip. Die willen Ruijl slachtofferen terwijl die natuurlijk niet het probleem is.
[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 21-01-2026 14:47 ]
Geen, maar ik heb de tweede helft vanwege het tijdstip (gelukkig) niet gezientoolkist schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:12:
[...]
Welk lef heb je tegen Go Ahead gezien dan, in de tweede helft?
Overigens niet te serieus nemen, er staan niet voor niets een paar clowns in die comment.
Tja degelijke speler maar toch niet het niveau wat je nastreeft als Feyenoord?Willem30 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:51:
De transfer van Mats Deijl naar Feyenoord is nagenoeg rond. De aanvoerder van Go Ahead Eagles gaat de overstap maken naar de Rotterdammers.
Klopt, het blijft allemaal fragiel, dat laten de wedstrijden tegen AZ en GAE ook wel zien, maar toch hebben ze het gisteren knap omgebogen. Ik had het zelf echt niet verwacht.Gonadan schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:11:
[...]
Sommigen gaven gisteren wel aan dat ze heel bewust op de positieve dingen focussen, dus bijvoorbeeld specifiek de eerste helft tegen GAE. Kan me best voorstellen dat Grim daar wat mee doet want het is een broos elftal qua vertrouwen, mentaal totaal niet sterk.
Het lijkt inderdaad de goede kant op te gaan maar ze zijn er nog niet hoor, gisteren bleven ze gaan en door de gelijkmaker kwam er meer vertrouwen. Maar de tweede helft tegen GAE liep het minder en werd er juist wat omgezet aan de kant van kowet waardoor de grip minder werd, toen ging het vertrouwen ook weer te paard.
Het is te hopen dat ze verder kunnen bouwen op de positieve zaken maar het zal met vallen en opstaan gaan ja.
Zeer sympathieke vent, maar dit is wel wat Feyenoord nastreeft. Kijk naar de trainerHarribo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:05:
[...]
Tja degelijke speler maar toch niet het niveau wat je nastreeft als Feyenoord?
Toch voor een aardige prijs nog weggewerkt dantoolkist schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 13:18:
In het geval van Moro wordt nu gesuggereerd dat het inderdaad om heimwee gaat en dat Ajax rond de 9m (ongetwijfeld incl bonussen) zou gaan vangen. Tja.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/F6HYDZ3fjm6cFVuIB0r4yOJ1.jpg?f=fotoalbum_medium)