[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 167 168 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:55

Sagat

Is pappa x2!

Gonadan schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 09:08:
[...]

Ben benieuwd hoe lang hij nu nog bestempeld blijft worden als in potentie de beste keeper van Nederland. ;)
In potentie, wmb was hij dat. Hij is misschien net iets te klein voor een top top keeper, 1.88 volgens wiki? Maar buiten dat kan je op zijn talent weinig aanmerken.

Maar als je zo blessure gevoellig bent, dan heb je niets aan dat talent. Of idd echt als 2e keeper (en dan eigenlijk ook niet bij een top club, het risico van geblesseerd zijn wanneer je nodig bent :S ) . Maar dan wel met bijbehorend salaris. Consistent zijn is onderdeel van een top speler.

10 second ninja DONE

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is Van Persie al ontslagen ? Nog geen nieuws over gevonden! :(.

Elke dag hoop ik dat bericht te lezen.

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 12:54
Russel88 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:48:
Ik vond St Juste toen hij bij ons speelde nou ook niet een geweldenaar.
Een speler met zijn leeftijd moet wel iets toevoegen vind ik.
We zijn overal uitgeschakeld, dus we spelen maar 1 keer per week. Toen het seizoen begon vond Dtk 2 centrale verdedigers acceptabel. Nu we niet meer meedoen in Europa en de beker wilt hij nog een blessure gevoelige speler aantrekken?

Waanzin.
In Duitsland deed St Juste het juist goed bij Mainz, was onderdeel van die groep die een paar jaar terug hun trainer er zelf uit zette en van de laatste plaats nog naar lijfsbehoud ging in een paar weken. Daarna een veel beter seizoen gedraaid waarin Mainz Europees voetbal haalde, waarna Sporing hem oppikte.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:03

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:52:
Feyenoord gaat voor St Juste, Ajax voor Zinchenko, ik word van allebei niet bepaald warm van binnen
Wat is jouw gevoel bij Zinchenko dan?

Overigens is er vertraging volgens Verweij, ofwel hij heeft weer te vroeg lopen roeptoeteren en moet nu zijn verhaal bijstellen. :z

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Russel88 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:07:
[...]

Fr12 had ook een artikel waarbij de Portugezen ons uitlachen. Wij kopen al hun mislukkingen. Borges, Tengstad en nu St Juste.
Het lachertje van Portugal.

Inmiddels ook bijna dat van NL. Het is dat ze in Amsterdam nóg dwazere dingen doen....

• LZ86
  • Nu online
Grudgie schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:59:

Of dat er een echte TD is aangesteld. Dat is denk ik nog belangrijker gezien de dwaze aankopen van DtK de laatste 2 jaar.

• LZ86
  • Nu online
Gonadan schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 09:08:
[...]

Ben benieuwd hoe lang hij nu nog bestempeld blijft worden als in potentie de beste keeper van Nederland. ;)
Beste keeper van Italië nu :+

Die 2 potjes per jaar dat ie heel is dan.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

Geduld. Straks als plek 2 weggeven is aan onze aartsrivaal, en dat gaat zeker gebeuren, komt de grote paniek want dag miljoenen. Vinden de heren in hun ivoren torentjes nooit grappig.

Kleine voorspelling: na Utrecht uit, dus maandag 9-2. Want daarvoor hebben we al van Betis en PSV verloren. Van die laatste trouwens met 11-1, wat een verbetering van het negatieve record zou betekenen.

Tja, op een gegeven moment wordt je vanzelf cynisch he.

[ Voor 24% gewijzigd door DutchOwnage op 20-01-2026 13:15 ]

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13:43
DutchOwnage schreef op maandag 19 januari 2026 @ 19:02:
[...]

Lekker man. Happy Hardcore, gabber en dan mag DJ Paul ook nog ff z'n ding doen.

Ik ben opgegroeid in de jaren 90 en heb bewust de opkomst van de gabber cultuur meegemaakt. Ja inclusief kaal koppie, aussie en Nikes :9 Dus persoonlijk vindt ik het een heeeeerlijke pleurisherrie >:)

Maar kan mij goed voorstellen dat het niet voor iedereen geldt :+

Jullie draaien Bob Marley in de rust. Ook leuk ;)
Qua muziek pas ik ook beter bij onze vrienden uit Rotterdam-Zuid dan bij Ajax :9
Volgens mij is het hardste wat ik bij Ajax meegemaakt heb Tsunami ofzo wanneer de spelers het veld op kwamen. Verder is het veelal Hazes of iets soortgelijks. Ook leuk, maar het mag van mij wel een tandje harder >:)

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13:43

De steun is al uitgesproken dus na komend weekend is het exit ;)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:40
gws24 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 17:30:
[...]
Zijn contract niet verlengen is zijn goed recht, alsof clubs wel contracten verlengen als ze van een speler af willen. Echt, ik snap fans niet dat die daar moeilijk over doen; alsof het een recht is van de club dat een speler maar ja en amen moet zeggen tegen elk contractvoorstel.
Dat ligt aan jou. Feyenoord heeft meer dan 10m geïnvesteerd in Timber. Timber het beste contract ooit aangeboden ondanks zn reeks blessures.

Je hoeft geen ja en amen te zeggen, maar als je slecht speelt omdat je met je hoofd ergens anders bent, iedereen in je omgeving aan het lijntje houdt met de vraag of je wel of niet blijft en jarenlang dreigt voor niks te vertrekken maak je geen vrienden.

Club en speler hebben een gezamenlijk belang, terwijl Timber alleen aan zichzelf denkt, en waarschijnlijk daardoor ook slecht speelt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:53
ph4ge schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 13:32:
[...]

Dat ligt aan jou. Feyenoord heeft meer dan 10m geïnvesteerd in Timber. Timber het beste contract ooit aangeboden ondanks zn reeks blessures.

Je hoeft geen ja en amen te zeggen, maar als je slecht speelt omdat je met je hoofd ergens anders bent, iedereen in je omgeving aan het lijntje houdt met de vraag of je wel of niet blijft en jarenlang dreigt voor niks te vertrekken maak je geen vrienden.

Club en speler hebben een gezamenlijk belang, terwijl Timber alleen aan zichzelf denkt, en waarschijnlijk daardoor ook slecht speelt.
Timber presteerde zeer zeker niet goed en hij houdt de club idd in een wurggreep. Maar je kan iemand op een normale manier passeren of de grond in boren zoals Van Persie deed. Met dat laatste weet je zeker dat je Timber kan afstrepen ongeacht hij we of niet weggaat.

De taak van een trainer is zo goed mogelijk presteren met de beschikbare materiaal. Dat is een kwaliteit wat RvP niet heeft. Hij is een beginnende trainer wat niet wilt leren, wat mij betreft is het dan ook exit met hem.

Laat Hake het afmaken en zoek een jieuwe TD, zodat we volgend jaar een verse start kunnen maken. Nu is de 2e plek behouden nog mogelijk. Hoe langer RvP aan blijft hoe meer brokken hij maakt.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 13:32:
[...]

Allemaal rijkelijk ver gezocht. Timber heeft ook gewoon belang bij goed spelen als ie richting PL wil...
Pagina: 1 ... 167 168 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken