[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 168 ... 203 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:18

Sagat

Is pappa x2!

Gonadan schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 09:08:
[...]

Ben benieuwd hoe lang hij nu nog bestempeld blijft worden als in potentie de beste keeper van Nederland. ;)
In potentie, wmb was hij dat. Hij is misschien net iets te klein voor een top top keeper, 1.88 volgens wiki? Maar buiten dat kan je op zijn talent weinig aanmerken.

Maar als je zo blessure gevoellig bent, dan heb je niets aan dat talent. Of idd echt als 2e keeper (en dan eigenlijk ook niet bij een top club, het risico van geblesseerd zijn wanneer je nodig bent :S ) . Maar dan wel met bijbehorend salaris. Consistent zijn is onderdeel van een top speler.

10 second ninja DONE

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-03 14:07

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is Van Persie al ontslagen ? Nog geen nieuws over gevonden! :(.

Elke dag hoop ik dat bericht te lezen.

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 15:31
Russel88 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:48:
Ik vond St Juste toen hij bij ons speelde nou ook niet een geweldenaar.
Een speler met zijn leeftijd moet wel iets toevoegen vind ik.
We zijn overal uitgeschakeld, dus we spelen maar 1 keer per week. Toen het seizoen begon vond Dtk 2 centrale verdedigers acceptabel. Nu we niet meer meedoen in Europa en de beker wilt hij nog een blessure gevoelige speler aantrekken?

Waanzin.
In Duitsland deed St Juste het juist goed bij Mainz, was onderdeel van die groep die een paar jaar terug hun trainer er zelf uit zette en van de laatste plaats nog naar lijfsbehoud ging in een paar weken. Daarna een veel beter seizoen gedraaid waarin Mainz Europees voetbal haalde, waarna Sporing hem oppikte.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:52:
Feyenoord gaat voor St Juste, Ajax voor Zinchenko, ik word van allebei niet bepaald warm van binnen
Wat is jouw gevoel bij Zinchenko dan?

Overigens is er vertraging volgens Verweij, ofwel hij heeft weer te vroeg lopen roeptoeteren en moet nu zijn verhaal bijstellen. :z

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Russel88 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:07:
[...]

Fr12 had ook een artikel waarbij de Portugezen ons uitlachen. Wij kopen al hun mislukkingen. Borges, Tengstad en nu St Juste.
Het lachertje van Portugal.

Inmiddels ook bijna dat van NL. Het is dat ze in Amsterdam nóg dwazere dingen doen....

• LZ86
  • Nu online
Grudgie schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:59:

Of dat er een echte TD is aangesteld. Dat is denk ik nog belangrijker gezien de dwaze aankopen van DtK de laatste 2 jaar.

• LZ86
  • Nu online
Gonadan schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 09:08:
[...]

Ben benieuwd hoe lang hij nu nog bestempeld blijft worden als in potentie de beste keeper van Nederland. ;)
Beste keeper van Italië nu :+

Die 2 potjes per jaar dat ie heel is dan.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:09

Geduld. Straks als plek 2 weggeven is aan onze aartsrivaal, en dat gaat zeker gebeuren, komt de grote paniek want dag miljoenen. Vinden de heren in hun ivoren torentjes nooit grappig.

Kleine voorspelling: na Utrecht uit, dus maandag 9-2. Want daarvoor hebben we al van Betis en PSV verloren. Van die laatste trouwens met 11-1, wat een verbetering van het negatieve record zou betekenen.

Tja, op een gegeven moment wordt je vanzelf cynisch he.

[ Voor 24% gewijzigd door DutchOwnage op 20-01-2026 13:15 ]

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14:51
DutchOwnage schreef op maandag 19 januari 2026 @ 19:02:
[...]

Lekker man. Happy Hardcore, gabber en dan mag DJ Paul ook nog ff z'n ding doen.

Ik ben opgegroeid in de jaren 90 en heb bewust de opkomst van de gabber cultuur meegemaakt. Ja inclusief kaal koppie, aussie en Nikes :9 Dus persoonlijk vindt ik het een heeeeerlijke pleurisherrie >:)

Maar kan mij goed voorstellen dat het niet voor iedereen geldt :+

Jullie draaien Bob Marley in de rust. Ook leuk ;)
Qua muziek pas ik ook beter bij onze vrienden uit Rotterdam-Zuid dan bij Ajax :9
Volgens mij is het hardste wat ik bij Ajax meegemaakt heb Tsunami ofzo wanneer de spelers het veld op kwamen. Verder is het veelal Hazes of iets soortgelijks. Ook leuk, maar het mag van mij wel een tandje harder >:)

• JEightyFive

De steun is al uitgesproken dus na komend weekend is het exit ;)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:38
gws24 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 17:30:
[...]
Zijn contract niet verlengen is zijn goed recht, alsof clubs wel contracten verlengen als ze van een speler af willen. Echt, ik snap fans niet dat die daar moeilijk over doen; alsof het een recht is van de club dat een speler maar ja en amen moet zeggen tegen elk contractvoorstel.
Dat ligt aan jou. Feyenoord heeft meer dan 10m geïnvesteerd in Timber. Timber het beste contract ooit aangeboden ondanks zn reeks blessures.

Je hoeft geen ja en amen te zeggen, maar als je slecht speelt omdat je met je hoofd ergens anders bent, iedereen in je omgeving aan het lijntje houdt met de vraag of je wel of niet blijft en jarenlang dreigt voor niks te vertrekken maak je geen vrienden.

Club en speler hebben een gezamenlijk belang, terwijl Timber alleen aan zichzelf denkt, en waarschijnlijk daardoor ook slecht speelt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-03 19:49
ph4ge schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 13:32:
[...]

Dat ligt aan jou. Feyenoord heeft meer dan 10m geïnvesteerd in Timber. Timber het beste contract ooit aangeboden ondanks zn reeks blessures.

Je hoeft geen ja en amen te zeggen, maar als je slecht speelt omdat je met je hoofd ergens anders bent, iedereen in je omgeving aan het lijntje houdt met de vraag of je wel of niet blijft en jarenlang dreigt voor niks te vertrekken maak je geen vrienden.

Club en speler hebben een gezamenlijk belang, terwijl Timber alleen aan zichzelf denkt, en waarschijnlijk daardoor ook slecht speelt.
Timber presteerde zeer zeker niet goed en hij houdt de club idd in een wurggreep. Maar je kan iemand op een normale manier passeren of de grond in boren zoals Van Persie deed. Met dat laatste weet je zeker dat je Timber kan afstrepen ongeacht hij we of niet weggaat.

De taak van een trainer is zo goed mogelijk presteren met de beschikbare materiaal. Dat is een kwaliteit wat RvP niet heeft. Hij is een beginnende trainer wat niet wilt leren, wat mij betreft is het dan ook exit met hem.

Laat Hake het afmaken en zoek een jieuwe TD, zodat we volgend jaar een verse start kunnen maken. Nu is de 2e plek behouden nog mogelijk. Hoe langer RvP aan blijft hoe meer brokken hij maakt.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Allemaal rijkelijk ver gezocht. Timber heeft ook gewoon belang bij goed spelen als ie richting PL wil...

• JEightyFive
Nu we het toch over de muziek hadden: lees ik nou goed dat Duncan Stutterheim in de rvc van Ajax komt?
Nou, dan is er toch nog hoop op een goed feestje :P

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 12:21:
[...]

Beste keeper van Italië nu :+

Die 2 potjes per jaar dat ie heel is dan.
Hij krijgt een half jaar contract eerst. Als hij dan nog heeft gehad, dan krijgt die een contract tot 2029

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 14:25:
Nu we het toch over de muziek hadden: lees ik nou goed dat Duncan Stutterheim in de rvc van Ajax komt?
Nou, dan is er toch nog hoop op een goed feestje :P
En gratis pillen voor heel zuid? Was ie zelf blijkbaar ook niet vies van ;)

• JEightyFive
toolkist schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 14:49:
[...]

En gratis pillen voor heel zuid? Was ie zelf blijkbaar ook niet vies van ;)
offtopic:
Worden ze in ieder geval een stuk knuffeliger van dan van die kleine envelopjes van ze ;)

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:32
Zou Te Kloese vandaag op de nieuwjaarsborrel een lul verhaal ophalen dat het goed gaat en we nog 2e staan. Sowieso gaan ze afsluiten met het goednieuwsshow dat Valente heeft verlengt en nog wat jeugdspelers.

• Gonadan

Gonadan

Ajax schijnt nu Zinchenko te gaan kopen. Dan denk je: gunstig, heb je tenminste kans op restwaarde. Maar nu schijnt het alsnog een contract voor een half jaar te zijn, want dan kan Cruijff rustig kijken en zien ze van de zomer wel of ze willen verlengen.

Ik krijg zo langzamerhand echt het gevoel dat er gewoon zoveel mogelijk weg moet en zo weinig mogelijk bij zodat we dan in de zomer écht helemaal vanaf nul kunnen beginnen. En dan weer praten over een opbouwjaar zeker? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Russel88
Gonadan schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 16:11:
Ajax schijnt nu Zinchenko te gaan kopen. Dan denk je: gunstig, heb je tenminste kans op restwaarde. Maar nu schijnt het alsnog een contract voor een half jaar te zijn, want dan kan Cruijff rustig kijken en zien ze van de zomer wel of ze willen verlengen.

Ik krijg zo langzamerhand echt het gevoel dat er gewoon zoveel mogelijk weg moet en zo weinig mogelijk bij zodat we dan in de zomer écht helemaal vanaf nul kunnen beginnen. En dan weer praten over een opbouwjaar zeker? :P
Waarschijnlijk is Ajax geld aan het opsparen om RvP van ons over te nemen.

• toolkist
  • Niet online

Hij heeft toch een contract tot komende zomer bij Arsenal? Of willen ze dat dan overnemen ofzo?

• toolkist
  • Niet online
Blijkbaar vd Boomen bijna zeker naar Angers (verhuur), Moro lijkt verkocht te gaan worden Jordi krijgt het nog druk

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 16:22:
[...]

Hij heeft toch een contract tot komende zomer bij Arsenal? Of willen ze dat dan overnemen ofzo?
Het initiële idee was gewoon huur, wat ik snap als je gewoon een gat wilt vullen tot de zomer. Als je dan gaat kopen was mijn eerste hoop dat ze wat verder keken dan de zomer, maar helaas blijkt dat dus niet het geval te zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 16:28:
Blijkbaar vd Boomen bijna zeker naar Angers (verhuur), Moro lijkt verkocht te gaan worden Jordi krijgt het nog druk
Moro meteen verkopen vind ik ook wel bijzonder hoor. Die geeft je dan ook amper een kans om zich te ontwikkelen onder een goede trainer.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 16:31:
[...]

Het initiële idee was gewoon huur, wat ik snap als je gewoon een gat wilt vullen tot de zomer. Als je dan gaat kopen was mijn eerste hoop dat ze wat verder keken dan de zomer, maar helaas blijkt dat dus niet het geval te zijn.
Ja ik las het nu, vreemde constructie.
Gonadan schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 16:31:
[...]

Moro meteen verkopen vind ik ook wel bijzonder hoor. Die geeft je dan ook amper een kans om zich te ontwikkelen onder een goede trainer.
Dan mag ik hopen dat ze nagenoeg de complete transfersom terugverdienen, of dat de speler al eerder aangegeven heeft heimwee te hebben en per se terug te willen naar Spanje o.i.d.

• toolkist
  • Niet online
Russel88 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 16:20:
[...]

Waarschijnlijk is Ajax geld aan het opsparen om RvP van ons over te nemen.
Pasveer naar Feyenoord bedoel je, als vervanger Bijlow. Moest alleen logischerwijs wat geld bij ;)

• D-e-n
  • Laatst online: 12:10
Ajax schijnt nu Zinchenko te gaan kopen. Dan denk je: gunstig, heb je tenminste kans op restwaarde.
Is die gast niet 29? Voor de restwaarde hoef je het dan niet te doen lijkt me

• ph4ge
toolkist schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 14:04:
[...]

Allemaal rijkelijk ver gezocht. Timber heeft ook gewoon belang bij goed spelen als ie richting PL wil...
Lees m'n post nog eens terug. Ik zeg niet dat hij expres slecht speelt. Ik zeg dat hij er alleen zelf voor verantwoordelijk is dat er allerlei afleiding is die dat ogenschijnlijk onmogelijk maakt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

toolkist schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 16:38:
Dan mag ik hopen dat ze nagenoeg de complete transfersom terugverdienen, of dat de speler al eerder aangegeven heeft heimwee te hebben en per se terug te willen naar Spanje o.i.d.
Ajax wilde in eerste instantie niet meewerken aan een verkoop, dus ik vermoed dat het op verzoek van Moro zelf is. En dat snap ik wel, kijkende naar de poppenkast waarin hij beland is vanaf het moment dat hij bij Ajax kwam. Denk niet dat Heitinga als trainer het ideaalplaatje was waar hij op gehoopt had. Tel daarbij op de weinig kansen die hij heeft gekregen dan is het begrijpelijk dat ie weer terug naar Spanje wil. Hell, alleen al voor de competitie en het klimaat zou ik het doen :o

En je kan er vergif op innemen dat Moro straks de sterren van de hemel speelt bij Osasuna O-)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:17

Een afdankertje van de PL is dat zelfs bij Forest op een zijspoor is beland.

Zo ver is het inmiddels gekomen.

Verwijderd

Han schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 17:35:
[...]

Ajax wilde in eerste instantie niet meewerken aan een verkoop, dus ik vermoed dat het op verzoek van Moro zelf is. En dat snap ik wel, kijkende naar de poppenkast waarin hij beland is vanaf het moment dat hij bij Ajax kwam. Denk niet dat Heitinga als trainer het ideaalplaatje was waar hij op gehoopt had. Tel daarbij op de weinig kansen die hij heeft gekregen dan is het begrijpelijk dat ie weer terug naar Spanje wil. Hell, alleen al voor de competitie en het klimaat zou ik het doen :o

En je kan er vergif op innemen dat Moro straks de sterren van de hemel speelt bij Osasuna O-)
Bijna al zijn speelminuten waren onder Heitinga. Zeven basisplekken in de eerste 11 competitie duels en Heitinga was al trainer voordat hijzelf tekende.

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:49
DutchOwnage schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:04:
[Afbeelding]

Leuk stadion voor als geel echt je ding is :o

Villareal CF
Ik dacht toen ik alleen de foto zag even dat dit een slechte AI creatie was en een meme over de nieuwe kuip, met als naam stadion keramiek vanwege de breekbaarheid van de selectie, blijkt dit gewoon echt het stadion van Villareal te zijn 8)7

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Nou 4,5 miljoen voor timber. Nog een keer de polonaise ! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1UURhj5NmvworeFLtavi86Mkh7M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/lAOvJ1nKHPweLj9MZ0q0i5vS.gif?f=user_large

• DutchOwnage
J-roenn schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 18:15:
[...]

Ik dacht toen ik alleen de foto zag even dat dit een slechte AI creatie was en een meme over de nieuwe kuip, met als naam stadion keramiek vanwege de breekbaarheid van de selectie, blijkt dit gewoon echt het stadion van Villareal te zijn 8)7
Haha dat dacht ik ook. Maar van binnen ziet het er best oké uit!

• DutchOwnage
Agent47 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 18:48:
Nou 4,5 miljoen voor timber. Nog een keer de polonaise ! [Afbeelding]
Beste oké. Over 5 maanden hadden we niks meer gevangen....

Maar ik blijf het een aderlating vinden.

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
[...]

Je kunt beter woordvoerder van Feyenoord worden, of dit is gewoon naïef.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01-03 12:57
d-vine schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 17:52:
[...]

Zegt mij niet zoveel. Soms lukt het bij een club niet. En de trainer die hem haalde was heel snel weg. Dat verhoogt je kansen op slagen gewoon niet.

Wel gek dat Ajax interesse heeft in Asprilla van Girona. Qua statistieken ongeveer de Borges van de Primera Division.

[ Voor 13% gewijzigd door Kist op 20-01-2026 19:16 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:51
toolkist schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 16:28:
Weg is weg.

Zinchencko heeft Ajax gewoon overgenomen lijkt het en tekent dan een contract van een half jaar. Bijzonder, welke speler gaat nu voor een half jaar bij Ajax en dat ook nog als je je minuten normaal gesproken maakt in de premier League?
Dat is dan wel heel sterk onderhandeld.

Zinchencko kan denk ik voor Ajax wel van waarde zijn, zeker als je kijkt wat er nu loopt. Wijndal, Regeer.
Die laatste twee moet Ajax eigenlijk echt zien te lozen.

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 20-01-2026 19:18 ]

• Kist
[...]

Van Persie zegt allerlei tamelijk lasterende dingen over hem in de media. We weten allemaal hoe gestoord het legioen is en wat voor gedrag zulke teksten oproepen. Volgens mij is er meer dan alleen Timber wil weg waarom die jongen niet presteert. Oh en de rampzalige trainer met zijn waardeloze tactieken helpen ook niet.

Timber is gewoon een makkelijke zondebok voor een waardeloze trainer die er niks van kan.

• Harribo
DutchOwnage schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 18:51:
[...]

Inderdaad.
En 4,5 miljoen is natuurlijk peanuts voor een speler als hij. Marseille mooi een mazzeltje mee.

• Harribo
Bijlow ook mooi weg. Topkeeper maar continu geblesseerd, heb je eigenlijk geen fluit aan.
Transfers beginnen nu te lopen

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:17
Kist schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 19:14:
[...]

Zegt mij niet zoveel. Soms lukt het bij een club niet. En de trainer die hem haalde was heel snel weg. Dat verhoogt je kansen op slagen gewoon niet.

Wel gek dat Ajax interesse heeft in Asprilla van Girona. Qua statistieken ongeveer de Borges van de Primera Division.
In dit geval 2 clubs op rij.
De laatste jaren is het een groot drama met aankopen en huren van spelers.

• Harribo
Kist schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 19:14:
[...]

Dat snap ik ook niet. Snap ook niet dat Ajax in de laliga zoekt. Het is óf goed en niet te betalen óf matig /slecht en dan moet je het niet willen hebben. Even heel zwart wit gesteld maar zo gaat het vaak vermoed ik.

Je moet spelers op de korrel hebben vóór dat ze een stap naar een goede competitie maken. Shop dan in de hoogstaande premier League... Tadic en Blind had je destijds wat aan. Maar daar heeft Ajax het geld natuurlijk niet voor.

Maar blijkbaar zit er weer een Ajax vriendje daar in Spanje die de boel in de gaten houdt.

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 20-01-2026 19:34 ]

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-03 16:54
DutchOwnage schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 18:51:
[...]

Ja eens al zie ik persoonlijk niet dat van Persie dit op de rit krijgt. Dus had liever van Persie zien gaan en Timber was gebleven om wel puntjes te pakken.

• Russel88
Als je denkt dat je niet lager kunt zakken. Lees ik op fr12 dat Feyenoord interesse heeft in de 28 jarige rechtsback van Go Ahead.

• DutchOwnage
Marc3l schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 19:34:
[...]

Ja eens al zie ik persoonlijk niet dat van Persie dit op de rit krijgt. Dus had liever van Persie zien gaan en Timber was gebleven om wel puntjes te pakken.
Ik ook. Startbedrag CL is 18,6 miljoen gegarandeerd. Zet dat af tegen die 4,5 miljoen. Maar ook zonder RvP aan het roer is het natuurlijk absoluut geen gegeven dat we die 2e plek vasthouden.

• DutchOwnage
Russel88 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 19:47:
Als je denkt dat je niet lager kunt zakken. Lees ik op fr12 dat Feyenoord interesse heeft in de 28 jarige rechtsback van Go Ahead.
Mats Deijl dus. Wel aanvoerder en zeer ervaren, dus direct een versterking. Zeker tov Lotomba....hij zou ongeveer 2 miljoen moeten kosten lees ik.

Maar ja, over een paar weken is Read er weer.

[ Voor 14% gewijzigd door DutchOwnage op 20-01-2026 19:59 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:03
Verrassend verdedigend centrum bij Ajax.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbw5hbYYaETc1jQrwFHYTqPP3ig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LDbGmKtRqLj5jVUBd8w8CHYT.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 16:48:
[...]

Is die gast niet 29? Voor de restwaarde hoef je het dan niet te doen lijkt me
Het zal allicht meer zijn dan nul.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

d-vine schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 17:52:
[...]

Beetje zoals Tadic? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Bijlow door de keuring gekomen. Scheelt een klap salaris

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Agent47 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 20:16:
Bijlow door de keuring gekomen. Scheelt een klap salaris
En stukje veiligheid in de kuip, als hij zijn vriendjes meeneemt.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:26
Russel88 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 19:47:
Mats Deijl. Die al seizoenen lang constant presteert bij een vrij consistent boven verwachting presterend Go Ahead en inmiddels aanvoerder is. Kan RB en centraal spelen, kost 2 miljoen, is direct inzetbaar, salaris zal voor hem sowieso een stap omhoog zijn en is haast nooit geblesseerd. Heb je liever St Juste die met een beetje geluk over 4 maanden fysiek een beetje opgetraind is? Of dat we een nieuwe Lotomba scouten?

Deijl zou wat mij betreft echt top zijn als stand-in en concurrentie voor Read. Kan je afscheid gaan nemen van Lotomba en Nieuwkoop want hij is sowieso beter dan die twee.

[ Voor 6% gewijzigd door donleone83 op 20-01-2026 20:34 ]

• DutchOwnage
Lol Feyenoord wil ook onze Spartaanse vriend Kitolano halen.

• D-e-n
Bij Go Ahead speelt hij toch nooit centraal?

• D-e-n
DutchOwnage schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 20:38:
Lol Feyenoord wil ook onze Spartaanse vriend Kitolano halen.
Dat lijkt een van Geel aankoop

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:26
D-e-n schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 20:41:
[...]

Bij Go Ahead speelt hij toch nooit centraal?
Klopt. Ik las ergens dat hij ook centraal kon spelen maar weet ook niet hoe nuttig hij daar is. Nuttiger dan Lotomba of Nieuwkoop gok ik zo :)

Overigens vind ik ook niet dat Mats Deijl een voetballer is die het niveau van Feyenoord structureel omhoog gaat gooien, maar wat betreft inzetbaarheid, ervaring, kosten en persoonlijkheid (nog nooit ergens gezeur gehoord over hem) lijkt het mij een ontzettend goede optie om een probleempositie te versterken.

• Typhone
  • Laatst online: 11:31

Typhone

Who Dares Wins

7-0

• ph4ge
Tristan Wins schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 18:57:
[...]

Je kunt beter woordvoerder van Feyenoord worden, of dit is gewoon naïef.
Bedankt voor het inhoudelijke weerwoord.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-03 20:00
Wijndal.. FFS

• Harribo
Fast Forward Striker?

• Harribo
Als Ajax hier punten pakt eet ik mijn schoen op

• Holk
For Fuck’s Sake

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:46
Zit goed vol dat stadion!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• DutchOwnage
Harribo schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 20:57:
Als Ajax hier punten pakt eet ik mijn schoen op
Het is bij lange na niet het sterkste Villareal. CL is al opgegeven maar ze staan 3e in Primera Division en dit weekend wacht Real Madrid.

In principe zou dat kansen moeten bieden.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 20-01-2026 21:03 ]

• Harribo
Breed breed terug breed terug vooruit breed breed breed breed breed terug terug vooruit terug terug
X10

• carpebios
Harribo schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:04:
Breed breed terug breed terug vooruit breed breed breed breed breed terug terug vooruit terug terug
X10
Het Nederlands elftal?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Harribo
Oh ja natuurlijk! :p
Dank

• Harribo
Sublieme redding

• DutchOwnage
Dat was een puike redding

• carpebios
Weer een prima redding zeg!

• DutchOwnage
Dus hij kan wel keepen :o

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12:03
Harribo schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:04:
X10
hey naar de eerste 4 minuten wel 100% balbezit.... :+

• Harribo
Ja en ook verkeerd passen. Tikte in de eerste minuut gewoon de bal naar een speler met een geel hesje

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Wijndal natuurlijk al een kaartje.
Hij heeft volgens mij helemaal geen zin meer om te voetballen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• carpebios
Wat denkt Wijnadal nu? Wat een onterechte kaart, laat ik zeiken bij de scheids?

• cheiron
  • Laatst online: 09:12
Ajax kan nog 100 minuten spelen, maar wanneer alle middenvelders alleen maar terugkaatsen op een verdediger gaat er weinig in de 16 van Villarreal gebeuren..

Flickr PSN ID= cheironnl

• Harribo
Groot licht in donkere dagen die Wijndal

• Harribo
cheiron schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:17:
Ajax kan nog 100 minuten spelen, maar wanneer alle middenvelders alleen maar terugkaatsen op een verdediger gaat er weinig in de 16 van Villarreal gebeuren..
Dit bedoelde ik eerder dus ook.
Hele tijd dat afschuiven van verantwoordelijkheid.
En als ze dan eindelijk bij het strafschopgebied staan, loopt er bijna niemand diep of de ruimtes in, zodat je weer terug kunt

• Harribo
Schiet je medespeler op de kop _O-
Top niveau

• Harribo
Waarom gaat niemand bij die keeper staan als hij snel wilt uittrappen?.
Zoiets kun je toch zien als speler?

• Harribo
Nou dan ook maar een 5e berichtje solo:)
Ajacieden willen hun team niet meer zien

• DutchOwnage
Harribo schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:25:
Daar herken ik helaas wel iets in......sta ook niet bepaald te springen over Sturm Graz donderdag. Dan vindt ik Newcastle-PSV morgen een stuk interessanter.

[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 20-01-2026 21:29 ]

• carpebios
Wat een niveau joh op dat veld.
Dat villa real is ook KKD niveau op het veld.

[ Voor 43% gewijzigd door carpebios op 20-01-2026 21:33 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Godts is zo slecht, die zou ook mooi weg kunnen. Wat heeft Moro niet (of had) wat hij wel heeft?

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:18

Sagat

Is pappa x2!

En het ergste, de megafoon tokkie ook mee. Of is dat Paco Megafono van villarral?

10 second ninja DONE

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:25:
En terecht. Welk team?

• cheiron
Een half uur en geen schot op doel. Wat is het weer schrijnend. Het is ook niet alsof het verdedigend als een huis staat.
Haha, en precies nu het eerste schot op doel.

[ Voor 16% gewijzigd door cheiron op 20-01-2026 21:35 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• Holk

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12:03
Wijndal oogklep

• Harribo
Typhone schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:33:
Godts is zo slecht, die zou ook mooi weg kunnen. Wat heeft Moro niet (of had) wat hij wel heeft?
Wijndal dan... Krijgt een mogelijkheid, ziet de vrije man naast hem niet staan. Schiet ok op het doel, redding keeper, krijgt de bal terug en loopt hem zelf over de achterlijn
Ik vind het best knap voor een prof. :p

• Holk
Harribo schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:37:
[...]

Wijndal dan... Krijgt een mogelijkheid, ziet de vrije man naast hem niet staan. Schiet ok op het doel, redding keeper, krijgt de bal terug en loopt hem zelf over de achterlijn
Ik vind het best knap voor een prof.:p
Lukt mij ook zeker wel

• Kist
Harribo schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:37:
[...]

Ik vind het best knap voor een prof.:p
De helft van de beste linkerkant van Europa he. Bewijst die maar weer.

• carpebios
Nac - Ajax zou ik ook geloven, man man man wat een treurig niveau is dit van allebei de kanten. Hier kan Ajax toch wel een keer profiteren zou je zeggen.

• Harribo
Typhone schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:33:
Godts kan heel goed van links naar het midden rennen met de bal.

• cheiron
Boh, zie in de herhaling pas hoe vrij Dolberg stond. Kolere zeg.

[ Voor 3% gewijzigd door cheiron op 20-01-2026 21:41 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• Harribo
Baas en Mokio laten soms nog aardige dingen zien. Toch nog iets.
En wat ik waardeer aan Gaaie is dat hij niet eeuwig treuzelt en die bal gewoon voorzet

[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 20-01-2026 21:44 ]

• carpebios
Wat een drama deze 1ste helft zeg. Ik ga kijken of ik het noorderlicht kan spotten, dat is een stuk spannender en vermakelijker dan het niveau van deze wedstrijd.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

carpebios schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:39:
Nac - Ajax zou ik ook geloven, man man man wat een treurig niveau is dit van allebei de kanten. Hier kan Ajax toch wel een keer profiteren zou je zeggen.
Doe je altijd zo denigrerend over NAC? Die stonden hier al 3-0 voor.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

cheiron schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 21:41:
Boh, zie in de herhaling pas hoe vrij Dolberg stond. Kolere zeg.
Ja, die man zit vast in een soort razernij dat ie gewoon zijn teammaten over het hoofd ziet. Allemachtig, dat had gewoon de 0-1 moeten zijn. Dan hoop ik dat Zinchenko het beter gaat doen aankomend half jaar.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1 ... 168 ... 203 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken