Van de laatste 14 wedstrijden maar 3 gewonnen.
Priske zou met zulke cijfers afgeschoten zijn. RvP out.
Priske zou met zulke cijfers afgeschoten zijn. RvP out.
Zero compensation
Priske werd eruit gestuurd omdat de resultaten tegen vielen en er was sprake van een onwerkbaar situatie.LZ86 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:00:
Na dat Timber interview is de duvel uit de doos.
Je kan rvp niet meer laten zitten
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Wat er dan met Michiel Teeling?
4 dagen nadat je Ajax declasseert met 6-0.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dacht net hetzelfde; verkeerde clubcarpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:59:
In Rotterdam horen ze de 2e pushmelding van de NOS en denken, YES RvP eruit! Maar helaas, de trainer van AZ.
Hij was niet sterk nee!Harribo schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:58:
[...]
Wat er dan met Michiel Teeling?
Ik heb ooit gezegd dat ik dat een rampzalige commentator vond. Zeer geestdodend.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Timber is op elke plek op het middenveld een directe versterking voor Ajax, maar die ga je nooit kunnen betalen qua salaris eisen.Outerspace schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:20:
Is Timber niks als verdedigende middenvelder bij Ajax of is dat vloeken in de kerk? Ik ben altijd wel gecharmeerd van zijn krachtige speelstijl en herken ook weinig in de woorden van Van Persie.
Dat was tegen Ajax he! Dat is een outlier.Ramzzz schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:58:
[...]
Veel zotter wordt het niet.
8e in de Eredivisie, met zo'n selectie, is ook gewoon bagger slecht.Ramzzz schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:58:
[...]
Alsof dat dit seizoen een hele opgave is...Ramzzz schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:58:
[...]
PSN: Europhea
[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 18-01-2026 23:27 ]
Stengs was natuurlijk steeds geblesseerd en daar hadden ze Steijn en Valente net voor gehaald.DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:19:
Hartman, Stengs en Zerrouki (ok, die laatste was ook gewoon bar slecht) de zoveelste die een conflict heeft met hem.
Kijk even naar de stand in de EredivisieHollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:39:
https://www.nu.nl/voetbal...-0-bekerzege-op-ajax.html
Heb ik iets gemist? Is AZ het Liverpool van Nederland? Ze hebben het wel erg hoog in hun bol daar, al ben ik geen fan van Martens.
Dat is wel slecht lol
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq