[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 166 167 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:39
Van de laatste 14 wedstrijden maar 3 gewonnen.

Priske zou met zulke cijfers afgeschoten zijn. RvP out.

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 00:11

Internet Janny

He does it for free

Bert van Marwijk is toch vrij? Die heeft tenminste succes behaald met Feyenoord.

Zero compensation

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03:39
Na dat Timber interview is de duvel uit de doos.

Je kan rvp niet meer laten zitten

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:27
LZ86 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:00:
Na dat Timber interview is de duvel uit de doos.

Je kan rvp niet meer laten zitten
Priske werd eruit gestuurd omdat de resultaten tegen vielen en er was sprake van een onwerkbaar situatie.
Dat is nu toch ook aan de hand?
Ook al vertrekt Timber. Dat interview over Read, daarmee duwde RvP de medische staf toch ook onder de bus. Zoals Gouka zei, als de medische staf het verantwoord vond om Read de gehele wedstrijd te laten spelen, dan kun je hun ook beter vervangen.
Enige zelf reflectie is ver te zoeken. Alles is prima bij hem, alleen de resultaten vallen net een beetje tegen.
Dank je de koekoek. Weg met die man, voordat hij nog meer kapot maakt.
Laat Hake het seizoen afmaken en zoek iemand anders dan Dtk die de volgende trainer mag aanstellen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Is Timber niks als verdedigende middenvelder bij Ajax of is dat vloeken in de kerk? Ik ben altijd wel gecharmeerd van zijn krachtige speelstijl en herken ook weinig in de woorden van Van Persie.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:05

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Wat er dan met Michiel Teeling?
Ik heb ooit gezegd dat ik dat een rampzalige commentator vond. Zeer geestdodend.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

4 dagen nadat je Ajax declasseert met 6-0.

Veel zotter wordt het niet.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• carpebios
  • Laatst online: 23:13
In Rotterdam horen ze de 2e pushmelding van de NOS en denken, YES RvP eruit! Maar helaas, de trainer van AZ.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:59:
In Rotterdam horen ze de 2e pushmelding van de NOS en denken, YES RvP eruit! Maar helaas, de trainer van AZ.
Dacht net hetzelfde; verkeerde club :)

• carpebios
Harribo schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:58:
[...]

Wat er dan met Michiel Teeling?
Ik heb ooit gezegd dat ik dat een rampzalige commentator vond. Zeer geestdodend.
Hij was niet sterk nee!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Outerspace schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:20:
Is Timber niks als verdedigende middenvelder bij Ajax of is dat vloeken in de kerk? Ik ben altijd wel gecharmeerd van zijn krachtige speelstijl en herken ook weinig in de woorden van Van Persie.
Timber is op elke plek op het middenveld een directe versterking voor Ajax, maar die ga je nooit kunnen betalen qua salaris eisen.

• carpebios
Ramzzz schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:58:
[...]

Dat was tegen Ajax he! Dat is een outlier.

• toolkist
  • Niet online
[...]

8e in de Eredivisie, met zo'n selectie, is ook gewoon bagger slecht.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:17
[...]

Alsof dat dit seizoen een hele opgave is...

Resultaten overall zijn teleurstellend dus moest hij weg, RvP zal de volgende wel zijn.

Aan zijn coachen ligt het niet, de resultaten zijn er gewoon niet, coachen en spel is geweldig!

PSN: Europhea

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:16
Het is RvP toch echt aan te rekenen dat Timber nu al in de winter vertrekt. Deze jongen had je moeten koesteren voor de strijd om plek 2. Hartman, Stengs en Zerrouki (ok, die laatste was ook gewoon bar slecht) de zoveelste die een conflict heeft met hem. En Steijn loopt ook met de pest in zijn lijf rond nadat ook hij z'n band mocht inleveren, maar die is te lief om er wat van te zeggen. En dan vergeet ik voor het gemak Noppert bij Heerenveen nog.

Zou Robin zich dan nooit even in de spiegel kijken en zichzelf afvragen of het een en ander misschien ook niet aan zichzelf zou kunnen liggen...

[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 18-01-2026 23:27 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:43
DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:19:
Hartman, Stengs en Zerrouki (ok, die laatste was ook gewoon bar slecht) de zoveelste die een conflict heeft met hem.
Stengs was natuurlijk steeds geblesseerd en daar hadden ze Steijn en Valente net voor gehaald.

En Hartman speelde gewoon kut vorig seizoen. Als hij dan niet bijtekent en je hebt twee backs die beter in vorm zijn snap ik wel dat hij minder speelt. Als Hartman wel had bijgetekend had hij in de voorbereiding gewoon Snal uit de basis kunnen spelen.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://www.nu.nl/voetbal...-0-bekerzege-op-ajax.html

Heb ik iets gemist? Is AZ het Liverpool van Nederland? Ze hebben het wel erg hoog in hun bol daar, al ben ik geen fan van Martens.

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:39:
https://www.nu.nl/voetbal...-0-bekerzege-op-ajax.html

Heb ik iets gemist? Is AZ het Liverpool van Nederland? Ze hebben het wel erg hoog in hun bol daar, al ben ik geen fan van Martens.
Kijk even naar de stand in de Eredivisie ;)

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:41:
[...]

Kijk even naar de stand in de Eredivisie ;)
Dat is wel slecht lol

Zo goed volg ik de Eredivisie niet, maar ik lees zoveel gekke dingen over AZ, dat het lijkt alsof ze zichzelf hebben wijsgemaakt dat ze elk jaar kampioen moeten worden.

Maar zo goed ik het nu zie, dan inderdaad wel terecht. En dat contant zeuren op scheidsrechters door hem was ik ook wel klaar mee.

• Trishul
  • Laatst online: 00:05
AZ speelt toch wel al jaren zo. Tegen Ajax pieken en je kan de klok erop gelijkzetten, de eerstvolgende wedstrijd krijgen ze het deksel op hun neus. Die nederlaag tegen PEC had je al vooraf kunnen voorspellen ;)

8e plaats is wel laag natuurlijk voor dit AZ, maar zo slecht deed Martens het nu ook weer niet.
Pagina: 1 ... 166 167 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken