Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zero compensation
Dat scenario was er nog gewoon, geen idee waarom de commentator al riep in de 72min. dat het voorbij was.
Ik vind de commentatoren van ESPN echt heel slecht.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 18-01-2026 18:35 ]
XXXVI
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
nggyu nglyd
Hij is gewoon een Feyenoord fan. Inderdaad zeer dom. Maar dat vind ik het fluiten ook. Want zodra het publiek erachter gaat staan scoren ze 2x snel.HollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:34:
Beetje stom om ook zo vroeg te vertrekken, het stond 1-3.
Dat scenario was er nog gewoon, geen idee waarom de commentator al riep in de 72min. dat het voorbij was.
Ik vind de commentatoren van ESPN echt heel slecht.
PSN: Europhea
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Toch respect voor de spelersgroep.
Nog eentje graag
[ Voor 64% gewijzigd door carpebios op 18-01-2026 18:39 ]
Saves?Sineplex schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:38:
Bizar, junior saves senior. Spektakel alom dat dan wel.
Gezien het spel en de resultaten van de laatste weken zullen deze 2 goals nog weinig uitmaken.
Tegen Sparta moet je als Feyenoord zijnde gewoon winnen en niet met zoveel moeite maar 1 punt halen
Je hebt je wens!Russel88 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:39:
Top wissel om z'n zoon erin te zetten
Nog eentje graag
Zero compensation
That aged wellsNielz123 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:15:
Zijn eigen zoon opstellen is in deze fase van Feyenoord ook wel echt gevaarlijk als je als trainer zo onder druk staat
Rvp out!!
Zelfs dat puntje zit er niet in. Wat een theater. Anyway ben benieuwd wat er nu gebeurt.Razenko schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:39:
[...]
Saves?
Gezien het spel en de resultaten van de laatste weken zullen deze 2 goals nog weinig uitmaken.
Tegen Sparta moet je als Feyenoord zijnde gewoon winnen en niet met zoveel moeite maar 1 punt halen
Ik hoorde de voorzitter dat ook zeggen tegen die andere: het is gedaan.tiswat schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:40:
Auw! Nou RvP mag er wel uit.
nggyu nglyd
Einde van RvP?carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:41:
We hebben iets historisch meegemaakt mensen!
Dan is het ook afgelopen met zijn trainers carrière, bij Heerenveen was het al teleurstellend en daarna werd het er niet beter op.
Nu ben ik niet vergeten hoe die 'ons' heeft verlaten destijds bij Arsenal, al is het wel sneu voor zo'n Feyenoord icoon.
Nee Sparta dat na 25 of 26 jaar wint uit bij Feyenoord.Razenko schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:43:
[...]
Einde van RvP?
Dan is het ook afgelopen met zijn trainers carrière, bij Heerenveen was het al teleurstellend en daarna werd het er niet beter op.
Timber lijkt te blijven staan, hij loopt niet terug en staat ook niet bij zijn man.sus schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:44:
Dan bega je toch een heel zakelijke, professionele overtreding met een willekeurige kaart, zodat je in ieder geval de 3-3 veilig stelt…. Toch? Dat doe je toch nadat je mirakuleus op 3-3 bent gekomen?
Ik snap het wel, hij zal ook zijn zelfvertrouwen kwijt zijn.
Goh. En als Feyenoorder zeg ik dat het meer dan verdiend is. Ja de rest is armoe maar ook in de CL doet PSV het goed.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Best een fijne overwinning
[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 18-01-2026 18:51 ]
Verwacht ik ook inderdaad, zeker met al die mensen die weg zijn geweest en blessures. Maar ik hoop PSV te zien winnen in het stadion met m'n dochter! Eerst NAC.ElPaco schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:48:
Ik vrees nu wel dat Feyenoord volgende week ineens het licht ziet en dan dus makkelijk van ons (PSV) wint in Eindhoven. Zo'n competitie is ook wel.
Het is volgende week Feyenoord-Heracles dacht ik. Maar PSV kan wel wat verliespotten hebben met zo'n voorsprongElPaco schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:48:
Ik vrees nu wel dat Feyenoord volgende week ineens het licht ziet en dan dus makkelijk van ons (PSV) wint in Eindhoven. Zo'n competitie is ook wel.
3-3 was ook een slecht resultaat geweest hoor.Vld1989 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:54:
Van Persie die als een idioot iedereen naar voren stuurt en daarna op de counter hem tegen krijgen is reden genoeg voor ontslag. Koester gewoon dat punt als je je zo goed terug knokt.
Het lijkt me eerder dat sommige niet omschakelen. Dat sommige er al doorheen zitten in de Eredivisie is lachwekkend. Die moeten eens naar Engeland of zelfs Duitsland gaan.
Wij hebben alleen Heracles en dan nog zal PSV fitter zijn.ElPaco schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:56:
Ik zie het ja, volgende week Newcastle, dan NAC dan Bayern dan Feyenoord. Aardige reeks wedstrijden.
1 punt uit 2 wedstrijden. En dit is geen incident. Met RvP gaan we niks meer winnen.
Laat Hake alsjeblieft het seizoen afmaken, nu we nog zicht hebben op de 2e plek.
Wij krijgen gewoon ook Sturm Graz thuis en Betis uit.....Russel88 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:05:
[...]
Wij hebben alleen Heracles en dan nog zal PSV fitter zijn.
Leuk experiment om je B elftal te doen. Want dat ging ook echt lekker tegen Braga.....
[ Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 18-01-2026 19:11 ]
Niet helemaal mee eens. Je hebt je dan knap terug geknokt uit verloren positie en je hebt 3 fraaie goals gemaakt. Dat kan net het flintertje zelfvertrouwen geven om weer aan een positieve reeks te gaan bouwen.HollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:55:
[...]
3-3 was ook een slecht resultaat geweest hoor.
Overigens ook matig gedaan van Wellenreuther. Als hij net even een paar seconden extra pakt kan hij nog steeds exact dezelfde bal geven, maar wordt er afgefloten als Sparta de bal weg kopt.
Feyenoord vijf punten in de laatste vijf wedstrijden, yikes.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je poultje zal wel niks opgeleverd hebben?toolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:17:
Toch nog onverwacht een puntje ingelopen richting 2e plek.
Ik weet het niet, normaal verliest Sparta toch altijd van Feyenoord? Niet om hun te kleineren, want ze staan gewoon op positie voor Europees voetbal. Daarmee bedoel ik dat het dan nog slecht resultaat zou zijn geweest.Vld1989 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:14:
[...]
Niet helemaal mee eens. Je hebt je dan knap terug geknokt uit verloren positie en je hebt 3 fraaie goals gemaakt. Dat kan net het flintertje zelfvertrouwen geven om weer aan een positieve reeks te gaan bouwen.
Overigens ook matig gedaan van Wellenreuther. Als hij net even een paar seconden extra pakt kan hij nog steeds exact dezelfde bal geven, maar wordt er afgefloten als Sparta de bal weg kopt.
3 winstpartijen in de laatste 14 potjes.Maarten_E schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:14:
Toch knap van PSV om weer drie punten weg te lopen...
Feyenoord vijf punten in de laatste vijf wedstrijden, yikes.
RVP opdonderen
Hij komt duidelijk om even wat recht te zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 18-01-2026 19:32 ]
Dat weglopen gebeurt vaker, is gelukkig nog wel de uitzondering. Alleen doordat we onder Slot verwend zijn geraakt gaat een groep zich vreemd gedragen. Gewoon blijven zitten door dik en dun.ephymerous schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:28:
Weer een mythe ontkracht. We wisten al even dat ze in Rotterdam-Zuid ook eerder het stadion uitlopen. Nu blijkt dat ze ook eigen spelers uitfluiten. Ik dacht dat dat alleen een Amsterdamse hobby was.
[...]
Oprecht zonde van zo’n clubicoon. Ik sta niet raar te kijken als ie het seizoen mag afmaken.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Terecht, het slaat nergens op als je trainer publiekelijk af maakt. Zodra je band afneemt, dan moet je hem ook verkopen.DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:30:
Timber valt openlijk zijn trainer aan voor de camera van ESPN. Gaat ook uitgebreid in op zijn transfer perikelen.
Hij komt duidelijk om even wat recht te zetten.
Vandaag was hij niet top en zwak, maar snap het wel, het blijft een mens.
Hij praat alleen over hoe goed dingen gaan. Ik vindt het gewoon erg slecht en hij toont totaal geen zelfreflectie.
Het is goed met je Robin.
en daarna 1-3. Dat je dan nog zo laat ( 87ste minuut ) het gelijk weet te trekken is knap van het elftal maar als dat de analyse is dan is het uiterst karig.DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:41:
Die RvP gaat ook gelijk naar hoe goed ze terug zijn gekomen in de wedstrijd he. Hij slaat voor het gemak gewoon over hoe het überhaupt heeft kunnen gebeuren dat je 0-2 achterkomt.
Hij praat alleen over hoe goed dingen gaan. Ik vindt het gewoon erg slecht en hij toont totaal geen zelfreflectie.
De journalist spreekt wel weer verkeerd. Hij zegt 'Timber heeft het over meerdere spelers', maar Timber bedoelt dat hij van meerdere spelers hoort dat hij er niet met de pet naar gooit.DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:41:
Die RvP gaat ook gelijk naar hoe goed ze terug zijn gekomen in de wedstrijd he. Hij slaat voor het gemak gewoon over hoe het überhaupt heeft kunnen gebeuren dat je 0-2 achterkomt.
Misschien een afkoopsom overmaken richting Tottenhamcarpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:49:
Is Heitinga niet vrij?
Ik denk vast dat clubs dit willen steunen om dat bedrag voor Feyenoord over te makenSineplex schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:50:
[...]
Misschien een afkoopsom overmaken richting Tottenham
Dat Ajax kijkt ook alleen maar naar PSV heOleksandr Zinchenko unfollowed his former club PSV on Instagram and deleted all pictures from his loan spell at PSV. #Ajax
Vooral spijtig dat dit nodig is.carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:52:
[...]
Dat Ajax kijkt ook alleen maar naar PSV he
Is toch gewoon van PSV?Agent47 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:03:
Van Bommel halen
Timber interview:
https://www.facebook.com/share/v/1Db6wAVXVt/
[ Voor 18% gewijzigd door DutchOwnage op 18-01-2026 20:06 ]
Ook weer een oud-speler. En wat heeft die bewezen?Agent47 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:03:
Van Bommel halen
Papa van BommelDutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:04:
[...]
Is toch gewoon van PSV?
Timber interview:
https://www.facebook.com/share/v/1Db6wAVXVt/
Lol, duidelijk.
Of dat nou de beste optie is?
Danke. Ssds en geheugen weer een paar cent duurder
In België in ieder geval wat gewonnen. Dat kunnen op z’n best matige trainers als Heitinga en RvP niet zeggen.D-e-n schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:07:
[...]
Ook weer een oud-speler. En wat heeft die bewezen?
[ Voor 14% gewijzigd door ephymerous op 18-01-2026 20:14 ]
XXXVI
had ik maar 3-1 laten staan ipv 2-1, dan had ik in ieder geval nog 2 punten gekregenDutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:18:
[...]
Je poultje zal wel niks opgeleverd hebben?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Sjonnie is het vast met je eens vanuit Londen.Gynnad schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:35:
Gewoon vertrouwen uitstralen, R. van Persie met een paar jaar verlengen.
Met een beetje pech staat die maandag weer in Amsterdam als Frank de zak krijgt.DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:37:
[...]
Sjonnie is het vast met je eens vanuit Londen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik zou zeggen, kies een leuke uitcarpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:44:
Alles kan je vinden op het internet, behalve wie de wedstrijd becommentarieerde.
Wikipedia: Lijst van medewerkers van ESPN Nederland
Ja die vond ik ook, maar wie was het!?DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:45:
[...]
Ik zou zeggen, kies een leuke uit![]()
Wikipedia: Lijst van medewerkers van ESPN Nederland
Ik wou dat ik het wist jongen
Wacht, ik zoek het voor je op. Even het begin vd wedstrijd opstarten.
Het verlossende antwoord is: Michiel Teeling. You are welcome. @carpebios
[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 18-01-2026 20:58 ]
Held!DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:52:
[...]
Ik wou dat ik het wist jongen
Wacht, ik zoek het voor je op. Even het begin vd wedstrijd opstarten.
Het verlossende antwoord is: Michiel Teeling. You are welcome. @carpebios
Als je teveel gezopen hebt is het beter dit forum niet meer op te zoekentoolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 16:03:
[...]
Volledig terecht die rode kaart. Dit was wel wat meer dan losrukken.
Twente komt eraan!
Als die Japanner nou snel fit wordt en deze transfer doorgaat dan worden de flanken van Ajax 500% sterker. Helaas als als alscarpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:52:
[...]
Dat Ajax kijkt ook alleen maar naar PSV he
XXXVI
Wat doe je hier dan?JoteW schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:00:
[...]
Als je teveel gezopen hebt is het beter dit forum niet meer op te zoeken
Helaas voor jou gewoon nuchter
Twente komt eraan!
Hoeft niet eens, hij heeft zich, van horen zeggen, in de kleedkamer al laten gelden in de Tomiyasu-rol.
[ Voor 14% gewijzigd door Tristan Wins op 18-01-2026 21:32 ]
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/JsfqUczdyAyClMxk3DZ1K9gm.jpg?f=fotoalbum_large)