O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan moet het ook een keer mee zitten natuurlijk...DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:07:
Het ziet er allemaal echt zo slecht niet uit bij Feyenoord....waar blijft de goal dan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Is dat gek na de afgelopen maanden dan. Ik zie de beelden bij PSV in de slechte tijd ook nog voor me.carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:19:
Lekker je team supporteren in de kuip zo te horen.
[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 18-01-2026 17:21 ]
Ja, je staat toch gewoon achter je team. Fluiten doe je in als het rust is of na afloop.DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:20:
[...]
Is dat gek na de afgelopen maanden dan. Ik zie de beelden bij PSV in de slechte tijd ook nog voor me.
Ik zou er zelf niet beter van gaan voetballen.
En daar zijn we weer. Je kon er op wachten.
[ Voor 46% gewijzigd door DutchOwnage op 18-01-2026 17:27 ]
En arme commentator, Feyenoord toch wel het beter spel. Maar ja als zelf het publiek er niet achter gaat staan.
[ Voor 67% gewijzigd door carpebios op 18-01-2026 17:28 ]
Er is nog nooit een team beter gaan spelen van gefluit van de eigen supporters... misschien beter gewoon de twaalfde man spelen en er vol achter gaan staan.. dat kan wél een verschil maken... zeker in de Kuip.DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:20:
[...]
Is dat gek na de afgelopen maanden dan. Ik zie de beelden bij PSV in de slechte tijd ook nog voor me.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Niet in de afgrijselijke periode waarin we nu zitten. Het is een keer genoeg. Er heerst ontzettend veel onvrede.Wyke schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:27:
[...]
Er is nog nooit een team beter gaan spelen van gefluit van de eigen supporters... misschien beter gewoon de twaalfde man spelen en er vol achter gaan staan.. dat kan wél een verschil maken... zeker in de Kuip.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 18-01-2026 17:29 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ligt het alleen aan RvP (natuurlijk, een clubicoon coach maken is vaker kak dan goed) of zijn het ook de spelers die laten afweten?Grudgie schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:28:
Mooie goal. Mag na de wedstrijd Van Persie mooi weg.
Feyenoord heeft een overwinning nodig, even wat vertrouwen en een 12e man die er vol achter gaat staan.
[ Voor 15% gewijzigd door carpebios op 18-01-2026 17:29 ]
per aspera ad astra
Misschien eens beter gewoon naar het spel kijken. Bij werkelijk elke topclub wordt het publiek chagrijnig als het spel en de resultaten kut zijncarpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:27:
Maar ja als zelf het publiek er niet achter gaat staan.
Super begrijpelijk he! Ik zou ook echt mopperen, maar mij valt dat gefluit al heel lang op bij Feyenoord, en dan niet alleen dit seizoen. Beetje dat zuidelijke idee van als de tegenstander de bal heeft dat je dan moet gaan fluiten. Zonde, want als ze achter Feyenoord gaan staan heb je echt een mooie sfeer waar je niet slechter van gaat spelen denk ik als voetballer.DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:28:
[...]
Niet in de afgrijselijke periode waarin we nu zitten. Het is een keer genoeg. Er heerst ontzettend veel onvrede.
Als er vandaag niet gewonnen wordt dan gaat dat nooit meer gebeuren. Dan kan van Persie het tij kennelijk niet keren.carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:29:
[...]
Ligt het alleen aan RvP (natuurlijk, een clubicoon coach maken is vaker kak dan goed) of zijn het ook de spelers die laten afweten?
Uiteraard. Maar dan moet er aanleiding zijn om er vol achter te gaan staan.carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:31:
[...]
Super begrijpelijk he! Ik zou ook echt mopperen, maar mij valt dat gefluit al heel lang op bij Feyenoord, en dan niet alleen dit seizoen. Beetje dat zuidelijke idee van als de tegenstander de bal heeft dat je dan moet gaan fluiten. Zonde, want als ze achter Feyenoord gaan staan heb je echt een mooie sfeer waar je niet slechter van gaat spelen denk ik als voetballer.
Maarbik begrijp je punt echt wel.
Eens hoor. Winterstop gehad. Spelers weer terug. Vandaag geen 3 punten is RvP opzouten.D-e-n schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:31:
[...]
Als er vandaag niet gewonnen wordt dan gaat dat nooit meer gebeuren. Dan kan van Persie het tij kennelijk niet keren.
RvP is dan toch niet meer houdbaar, zelfs als ze winnen vandaag?
Zijn er al geruchten voor wie de vervanger gaat worden?Grudgie schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:34:
Het is al maanden slecht onder RvP. Het wordt niet beter. Zit geen lijn in. Toch gewoon duidelijk dat het niet beter gaat worden met hem. Het wordt niet beter dan dit. Simpel.
Was die ex trainer van Ajax niet vrij? Ten Hag?
Beetje het Priske verhaal. Maar die won nog van Bayern München en kon de volgende dag alsnog vertrekkencarpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:34:
De witte zakdoeken werden al van stal gehaald bij het naar de kleedkamer gaan.
RvP is dan toch niet meer houdbaar, zelfs als ze winnen vandaag?
Zet Hake er maar gewoon neer tot de zomer. Klaar.
Ik stond echt heel lang achter Van Persie, na Twente begon dat bij mij af te brokkelen maar het is intussen echt niet meer houdbaar. Je ziet ook nul tekenen van verbetering, eerder dat het steeds slechter en slechter gaat.
Die kunnen op de platte kar carnaval gaan vieren en zich nog straalbezopen zuipen ook. De "concurrentie " is in geen velden of wegen te bekennen.Sineplex schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:41:
Bij PSV zullen ze inmiddels toch wel van het lachen in de broek plassen. Veel blessures en afwezigen, toch winnen en dan je concurrenten zo zien stuntelen.
Hebben die nog concurrenten dan?Sineplex schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:41:
Bij PSV zullen ze inmiddels toch wel van het lachen in de broek plassen. Veel blessures en afwezigen, toch winnen en dan je concurrenten zo zien stuntelen.
Maar Feyenoord speel niet heel slecht, maar er zit 0 vertrouwen in die gasten. Maar ja, die rust moet wel een trainer brengen. Dus ik ben het eens dat dit ook bij van Persie hoort.Vld1989 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:43:
Mooie pot uitgekozen om voor het eerst in een paar maanden weer naar de Kuip te gaan
Ik stond echt heel lang achter Van Persie, na Twente begon dat bij mij af te brokkelen maar het is intussen echt niet meer houdbaar. Je ziet ook nul tekenen van verbetering, eerder dat het steeds slechter en slechter gaat.
Ik vind het anders wel behoorlijk slecht hoor. Echt elk duel verlies je, vooral die Tengstedt valt gewoon om. Zo kom je echt niet aan voetballen toe. Enige die ik wel aardig vind spelen is Sauer, alleen die zal z'n hoofd een omhoog moeten doen want na elke goede actie volgt een compleet blinde voorzet.carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:45:
[...]
Maar Feyenoord speel niet heel slecht, maar er zit 0 vertrouwen in die gasten. Maar ja, die rust moet wel een trainer brengen. Dus ik ben het eens dat dit ook bij van Persie hoort.
Laatste half uur winnen? Feyenoord dondert helemaal in de laatste half uur.D-e-n schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:55:
Deze pot kan ik niet zien maar het is zo vaak open huis voor de defensie. Dat zit hem toch in de organisatie en als dat tig keer fout gaat moet een trainer toch wat anders verzinnen. Dan kom je niet meer weg met "ik geloof in mijn aanpak". Er is ook nooit een plan B. Hoeveel wedstrijden hebben we in het laatste half uur gewonnen? Ik weet wel dat we er veel verloren hebben
Priske 2.0 zonder de Europese successen.
[ Voor 27% gewijzigd door DutchOwnage op 18-01-2026 18:02 ]
Precies mijn puntRussel88 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:00:
[...]
Laatste half uur winnen? Feyenoord dondert helemaal in de laatste half uur.
Dit lijkt match fixing of gewoon complete sabotage van Van Persie. Dit wordt 0-5 op deze manier.carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:00:
WTF, wat een fout is dat.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
nggyu nglyd
Je bent eindverantwoordelijk. Kom op zeg.Quad schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:02:
Oef. Was niet nodig.. Hier kan je als RvP ook weinig tegen doen.
Het zit dieper dan één fout natuurlijk. Dit soort fouten kan altijd maar normaal wordt het dan 3-1 ipv 3-0.Quad schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:02:
Oef. Was niet nodig.. Hier kan je als RvP ook weinig tegen doen.
Dus moest die persoonlijk het veld opstappen en het verdedigen?DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:02:
[...]
Je bent eindverantwoordelijk. Kom op zeg.
Er zit een stukje publiek dat achter de ploeg wil gaan staan, maar het grootste deel zorgt ervoor dat niemand beter gaat voetballen. Het is echt een neerwaartste spiraal deze wedstrijd.
En daarbij krijgt Sparta steeds meer vertrouwencarpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:04:
[...]
Dus moest die persoonlijk het veld opstappen en het verdedigen?![]()
Er zit een stukje publiek dat achter de ploeg wil gaan staan, maar het grootste deel zorgt ervoor dat niemand beter gaat voetballen. Het is echt een neerwaartste spiraal deze wedstrijd.
Jij zit ook maar wat uit je nek te lullen of niet?carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:04:
[...]
Precies dat!sNielz123 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:04:
[...]
En daarbij krijgt Sparta steeds meer vertrouwen
Was altijd een prima speler, maar volg hem al even niet meer.Ajax gaat zich versterken met Oleksandr Zinchenko, zo bevestigt transfer expert Fabrizio Romano. De Oekraïens international vliegt in de komende 24 uur naar Amsterdam voor de medische keuring.
Het feit dat het publiek er niet meer achter gaat staan komt voornamelijk door de neerwaartse spiraal die er al maanden is, niet alleen deze wedstrijd. RvP die halsstarrig vasthoudt aan dingen die niet werken en 0 stijgende lijn laat zien.carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:04:
[...]
per aspera ad astra
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Elk team tegen ons heeft vertrouwen. Feyenoord is altijd te verslaan. Spartaan hoeft niet eens op de laatste 20 minuten te wachten.sNielz123 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:04:
[...]
En daarbij krijgt Sparta steeds meer vertrouwen
Ik snap het, maar het wordt daar niet beter van.LAD93 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:06:
[...]
Het feit dat het publiek er niet meer achter gaat staan komt voornamelijk door de neerwaartse spiraal die er al maanden is, niet alleen deze wedstrijd. RvP die halsstarrig vasthoudt aan dingen die niet werken en 0 stijgende lijn laat zien.
Een klein beetje geluk zou zo enorm helpen om de boel weer aan het draaien te krijgen, er is gewoon nul vertrouwen.
In de Kuip is elke keeper een wereld keeper zolang je maar geen Feyenoord shirt aan hebt. Noppert mocht naar het WK nadat hij zo'n wedstrijd had in de Kuip.sNielz123 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:06:
Drommel is overigens ook een goede keeper geworden
Dit doet RvP natuurlijk goed!
[ Voor 60% gewijzigd door carpebios op 18-01-2026 18:10 ]
Schiet ‘m goed binnen, helaas.carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:10:
Pracht goal!
XXXVI
Geef die commentator ook z'n geluk
Typische RvP wissel. Larin moest perse komen van hem als 3e spits, maar mag alleen invallen als aanvallende middenvelder.ph4ge schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:06:
Van Persie gunt zn zoon nog even minuten in zijn eigen laatste minuten als trainer.
Iemand anders mag dan weer invallen als spits. Het zou me niks verbazen dat RvP, Larin volgende week wilt opstellen in de basis als spits.
Lijkt zelfs zijn arm in te trekkentoolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:10:
Als Drommel gewoon z'n rechter arm uitsteekt...
U zei?sNielz123 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:06:
Drommel is overigens ook een goede keeper geworden
Ik wel Van Persie daar wel in verdedigen, Larin moest op het middenveld omdat er simpelweg geen 3 fitte middenvelders waren of als valse spits wanneer er wat geforceerd moest worden.Russel88 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:11:
[...]
Typische RvP wissel. Larin moest perse komen van hem als 3e spits, maar mag alleen invallen als aanvallende middenvelder.
Iemand anders mag dan weer invallen als spits. Het zou me niks verbazen dat RvP, Larin volgende week wilt opstellen in de basis als spits.
Ze hebben je gehoord.DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:13:
Van mij mag Feyenoord verliezen nu. Dit is werkelijk waar voor het eerst in mijn leven dat ik dit mijn strot uit krijg.
Gewoon bijtekenen, zo'n icoon.DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:16:
Prima. Genadeklap. RvP flikker alsjeblieft op.
Je bent dan echt ongevoelig voor zo’n beetje alles en iedereen zegsNielz123 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:15:
Zijn eigen zoon opstellen is in deze fase van Feyenoord ook wel echt gevaarlijk als je als trainer zo onder druk staat
XXXVI
En mik svp die Sjaak Troost ook de Kuip uit
nggyu nglyd
NEC qua verliespunten naar plek 3 op 1 punt van de nummer 2.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Die gaat straks Koeman vervangen bij OranjeDutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:16:
Prima. Genadeklap. RvP flikker alsjeblieft op.
Dat zal geen verslechtering zijn, waar kan hij tekenen?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Oprecht zonde van zo’n clubicoon. Ik sta niet raar te kijken als ie het seizoen mag afmaken.OMX2000 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:27:
Van Persie wordt morgen ontslagen. Dat kan echt niet anders meer.
[ Voor 41% gewijzigd door ephymerous op 18-01-2026 18:30 ]
XXXVI
Dat gezegd hebbende is het verdedigend ook gewoon buitengewoon matig, de beleving in het veld lijkt ook tot een nulpunt te zijn gedaald. Waar vroeger bij Feyenoord het stukje inzet (over mijn lijk mentaliteit) altijd in orde was is het me nu te gelaten...
En zo is een eind november redelijk zeker lijkende we plaats, ineens weer volledig open en raak je die gewoon kwijt.
In de Arena blijven hele vakken leegephymerous schreef op zondag 18 januari 2026 @ 18:28:
Weer een mythe ontkracht. We wisten al even dat ze in Rotterdam-Zuid ook eerder het stadion uitlopen. Nu blijkt dat ze ook eigen spelers uitfluiten. Ik dacht dat dat alleen een Amsterdamse hobby was.
[...]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken