[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 162 ... 203 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:34:
Je zou denken Utrecht, Twente of ADO wegens (potentiele) achterban.
Vitesse.... :+

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:32
Agent47 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 08:43:
[...]

Geld ook voor Feyenoord. De strijd om plek 2 is inmiddels los. Sinds Braga uit met die bluf opstelling is het kak met peren bij ons. Het is nu letterlijk elke week punten sprokkelen en maar hopen dat de concurrentie punten laat liggen. AZ en Ajax uit hebben we in ieder geval al gehad. PSV uit moeteng we nog. De klassieker gaat afhangen welke kant de wind op staat denk ik :9

Nee met deze selectie de CL ingaan is ook niks. Bij ons is het nu ook wel chaos. Er moet een TD komen, maar dat roep ik al 3 jaar. De rust moet terug komen.

Spelers als Stengs, Bijlow, Timber lekker moven ermee. Vaker geblesseerd dan spelend, eisen een miljoenensalaris op.

Spelers als Lotomba, Nieuwkoop, Smal zijn allemaal slecht. Sauer heb ik nog wel vertrouwen in. Borges geef ik ook nog een jaartje.

De enige echt goede speler is Valente. Big fish binnengehaald daarmee.
Als PSV niet aan de ziekte van Bosz gaat lijden, maken ze gehakt van Feyenoord.

Gisteren stond FC Den Bosch op het menu, en daar waren ze binnen een halfuur al klaar mee. Als ze gas hadden blijven geven, was FCDB met 1-16 van het veld gelopen en hadden ze nog lekker gebald tegen PSV.

PSV, waar ik geen fan van ben, is op dit moment de enige club die waar voor het geld biedt in elk toernooi. De rest van de top drie is niet heel veel beter dan de onderste helft van de eredivisie.

Gelukkig komt na regen altijd weer de zon tevoorschijn, dus ooit zullen Feyenoord en ook Ajax vast wel weer de weg naar boven vinden in het voetbaluniversum.

PSV-Feyenoord: 12-1 bij het eerstvolgende treffen tussen die twee. :henk

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:44

Player1S

Probably out in the dark

LZ86 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:24:
Het zou voor het NL voetbal goed zijn als we een 4e grote speler zouden hebben die ook mee kan doen om de titel en de overige 3 scherp kan houden.

AZ heeft al lang aangetoond dat niet te kunnen worden, Twente net zo. Maar wie het dan wel moet worden, geen idee.
Is dat uberhaubt mogelijk? Ook in andere landen is het toch eigen structureel dezelfde paar clubs met af en toe een tijdelijke uitschieter er tussen.

Van alle clubs denk ik dat Twente als enige zou kunnen tippen aan bezoekersaantallen als ze de ruimte er voor hadden. Maar met enkel bezoekersaantallen ga je er niet komen. Qua sponsoring zie ik geen enkele andere club structureel aanhaken.

Een geldschieter zal of tijdelijk zijn (Utrecht, NEC) of je verkoopt je club aan een twijfelachtige partij (Vitesse, weer Vitesse, nogmaals Vitesse, Ado, en weer Vitesse).
Een redelijk betrouwbare eigenaar zal je in Nederland niet zo snel krijgen. Kun je beter 1 van de tientallen clubs in Engeland kopen. Als je eenmaal Premier League speelt komt er flink wat geld binnen waardoor je zelf minder erin hoeft te pompen.
In Nederland levert tv geld niet zo veel op en ben je vermogen kwijt om leuk mee te kunnen doen in de CL. Zeker omdat spelers die daar geschikt voor zijn flink salaris zullen eisen om in Nederland te moeten voetballen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-03 09:43
(jarig!)
toolkist schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:22:
[...]

AZ-Ajax is voor de AZ supporters de wedstrijd van het jaar. Dat leeft andersom echt een heel stuk minder, en daarmee ook in de selectie.
Je zou voor Ajax dat echt al een tijdje onder hun stand leeft toch verwachten dat alle wedstrijden een soort van wedstrijden van het jaar zijn, zeker als je je dan met een (regulier gezien) vaak top 5 genoteerde club speelt, die af en toe een uitschieter naar boven heeft?
Dat je je niet kan motiveren tegen een pak en beet Telstart/ Heracles (teams uit de onderste regionen) kan ik me nog enigszins voorstellen, maar tegen een AZ daar geloof ik niet in. Natuurlijk kan AZ wellicht nét wat extra brengen omdat het daar nog meer leeft dan in Amsterdam, maar dan zou het verschil echt niet zo groot moeten zijn.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04:59
Player1S schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 13:56:
[...]
Een geldschieter zal of tijdelijk zijn (Utrecht, NEC) of je verkoopt je club aan een twijfelachtige partij (Vitesse, weer Vitesse, nogmaals Vitesse, Ado, en weer Vitesse).
Je vergeet Vitesse :+

• LZ86
jbdeiman schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 14:11:
[...]

Je zou voor Ajax dat echt al een tijdje onder hun stand leeft toch verwachten dat alle wedstrijden een soort van wedstrijden van het jaar zijn, zeker als je je dan met een (regulier gezien) vaak top 5 genoteerde club speelt, die af en toe een uitschieter naar boven heeft?
Dat je je niet kan motiveren tegen een pak en beet Telstart/ Heracles (teams uit de onderste regionen) kan ik me nog enigszins voorstellen, maar tegen een AZ daar geloof ik niet in. Natuurlijk kan AZ wellicht nét wat extra brengen omdat het daar nog meer leeft dan in Amsterdam, maar dan zou het verschil echt niet zo groot moeten zijn.
Of dat onder de stand leven is meer een symptoom van hun nieuwe stand? Het is inmiddels al jaren drama in Amsterdam. Sinds het vertrek van ten Hag en die gouden generatie is Ajax nooit meer op het oude niveau gekomen. Enige ploeg die op niveau is gebleven de laatste 5+ jaar is PSV. Feyenoord leek het eindelijk voor elkaar te hebben, maar daar is het in 3 maanden weer naar de gallemiezen geholpen en AZ/Twente/Utrecht e.d. ontbreekt het zoals @Player1S al zei gewoon de laatste beetjes om écht mee te doen.

Ik weet niet zo goed meer hoe ik de traditionele top 3 moet inschatten.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22:06
Read lang eruit met een hamstringblessure, lekker gewerkt weer.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:51
Vld1989 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 17:28:
Read lang eruit met een hamstringblessure, lekker gewerkt weer.
Absurd. Die had natuurlijk altijd op tijd gewisseld moeten worden. Lekker RvP.

RvP heeft iets weg van Van Basten. Zo vol overtuigd van zijn eigen pad dat hij bij kritiek alleen maar gekkere keuzes gaat maken. Alsof hij het er om doet. Bizar hoe Feyenoord ingestort is.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:21:
[...]

Dat hoort er gwwoon bij. AZ gaat nu toch ook geen extra geld vragen wegens de 6-0 die boven verwachting was?
Nee ik vind het echt onzinnig. Als je als trainer vindt dat gisteren onacceptabel was dan neem je als trainer actie richting de selectie.
Als je dat als speler vindt dan klap je er de wedstrijden erna op om te laten zien dat je het wel kan. Niet de boel 'afkopen' middels vergoeden kaartjes of wat dan ook.
Tenzij je het de spelers laat betalen, dan zou het nog een klein beetje zinnig zijn, maar dat gebeurt ook niet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:23
Pfoe, die wordt toch vaak gegeven.
Hoop dat ze die nooit meer geven.

Toch score voor Volendam

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:01
donleone83 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 18:20:
[...]

Absurd. Die had natuurlijk altijd op tijd gewisseld moeten worden. Lekker RvP.

RvP heeft iets weg van Van Basten. Zo vol overtuigd van zijn eigen pad dat hij bij kritiek alleen maar gekkere keuzes gaat maken. Alsof hij het er om doet. Bizar hoe Feyenoord ingestort is.
Read ligt eruit tot iets van half maart ofso. Weer lekker gedaan door RvP en Feyenoord. Moeten we het weer doen met Lotomba and 33min max Nieuwkoop.

Dit seizoen snel vergeten. Het lijkt nergens op en zeker niet met iedere keer de wedstrijd op het laatste deel verliezen en spelers die niet fit zijn. Rvp toch wel een Van Basten of Van Nistelrooij 2.0 met zijn eigenwijze keuzes.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:14
Een zooitje is het.
Hij mag door rommelen, omdat hij RvP is en doordat Te Kloese 2 petten op heeft.

• DutchOwnage
  • Nu online
Het is ontzettend pijnlijk. Want het was vanaf minuut 1 tegen Heerenveen al duidelijk wat voor een toegevoegde waarde een Read brengt voor dit team :N

En dat zelfs zonder wedstrijd ritme.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Soulizer schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 14:41:
[...]

Read ligt eruit tot iets van half maart ofso. Weer lekker gedaan door RvP en Feyenoord. Moeten we het weer doen met Lotomba and 33min max Nieuwkoop.

Dit seizoen snel vergeten. Het lijkt nergens op en zeker niet met iedere keer de wedstrijd op het laatste deel verliezen en spelers die niet fit zijn. Rvp toch wel een Van Basten of Van Nistelrooij 2.0 met zijn eigenwijze keuzes.
Vorig jaar voor RvP problemen met fitheid en blessures, nu onder RvP problemen met fitheid en blessures.
Dat RvP niet alles goed doet is duidelijk, maar qua fitheid kun je hem blijkbaar toch niet verwijten dat eea gewoon niet op orde is en dat de selectie blijkbaar voor een flink deel bestaat uit spelers die niet volle bak te belasten zijn.
Dat dat onder Slot wel zo was is duidelijk, maar toen bestond de selectie ook voor een heel groot deel uit andere spelers.
Wat mij betreft kan het crisis bij Ajax topic binnenkort uitgebreid worden met Feyenoord.

• LZ86
toolkist schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:04:
[...]

Vorig jaar voor RvP problemen met fitheid en blessures, nu onder RvP problemen met fitheid en blessures.
Dat RvP niet alles goed doet is duidelijk, maar qua fitheid kun je hem blijkbaar toch niet verwijten dat eea gewoon niet op orde is en dat de selectie blijkbaar voor een flink deel bestaat uit spelers die niet volle bak te belasten zijn.
Dat dat onder Slot wel zo was is duidelijk, maar toen bestond de selectie ook voor een heel groot deel uit andere spelers.
Wat mij betreft kan het crisis bij Ajax topic binnenkort uitgebreid worden met Feyenoord.
Alleen deed Priske niet (iig niet uitgelekt) gewoon de medische staf negeren. van Persie is nu 100% verantwoordelijk voor de nieuwe blessure van Read.

• DutchOwnage
  • Nu online
LZ86 schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:18:
[...]

Alleen deed Priske niet (iig niet uitgelekt) gewoon de medische staf negeren. van Persie is nu 100% verantwoordelijk voor de nieuwe blessure van Read.
Maar hij beweert vandaag zelf dus van niet in de persconferentie...er is uitgebreid overleg gevoerd....enz enz.....

Maar hij geeft dan niet aan wat voor overleg er is geweest en tussen wie. Dat hoeft ook niet, kan je als een interne aangelegenheid beschouwen, maar om al het gezeik en gespeculeer de kop in te drukken zou ik zeggen: geef dan gewoon openheid van zaken, dan ben je er vanaf.

[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 16-01-2026 17:31 ]

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:18:
[...]

Dat is dan 1x, en dan weet je nog niet eens wat er precies gespeeld heeft. Ik ga niet stellen dat RvP mort blijven want ik heb hem nooit wat gevonden als trainer, maar de fitheid in de selectie valt hem moeilijk kwalijk te nemen.

• Russel88
DutchOwnage schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:24:
[...]

Maar hij beweert vandaag zelf dus van niet in de persconferentie...er is uitgebreid overleg gevoerd....enz enz.....

Maar hij geeft dan niet aan wat voor overleg er is geweest en tussen wie. Dat hoeft ook niet, kan je als een interne aangelegenheid beschouwen, maar om al het gezeik en gespeculeer de kop in te drukken zou ik zeggen: geef dan gewoon openheid van zaken, dan ben je er vanaf.
Overleg en gezamenlijk besluit genomen....
Hij is handig met woorden. Maar je gaat me niet vertellen dat de medische staf zou zeggen, laten we een jonge speler maar zelf beslissen wanneer hij eruit wilt.
De blessure van Read kun je 100% op de conto van RvP zetten.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:04

gws24

Thinking is hard!

Begin maart wist van Persie te vertellen dat ze wisten waar de vele blessures door kwamen onder Priske, maar ook hier gaf hij geen uitleg. Dit komt nu gewoon als een boomerang terug.
De trainer zegt ‘de rode draad’ achter de vele blessures te hebben gevonden, maar wil die niet delen. ,,Die hebben we en die is heel helder, maar die houd ik voor me. We kijken vooruit.’’
bron: https://www.reddit.com/r/...bin_van_persie_over_vele/

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• toolkist
  • Niet online
gws24 schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 23:50:
Begin maart wist van Persie te vertellen dat ze wisten waar de vele blessures door kwamen onder Priske, maar ook hier gaf hij geen uitleg. Dit komt nu gewoon als een boomerang terug.

[...]
bron: https://www.reddit.com/r/...bin_van_persie_over_vele/
Hij kan moeilijk hardop zeggen "de spelers kunnen dat fysiek niet aan" toch?

• toolkist
  • Niet online
Blijkbaar gooide Gaaei na de afstraffing door AZ z'n shirt in het uitvak, waarna het terug gegooid werd "die hoeven we niet" _O-

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-03 16:56

Agent47

I always close my contracts.

Ik blijf erbij dat de rust die Feyenoord had in het tijdperk arnesen / slot nu bij psv is gekomen.

RVP heeft gewoon de staff genegeerd en Read laten staan. Die mocht maar een uur meedoen. De enige reden waarom hij blijft is zijn cultstatus en ze het erop gokken dat we wel tweede blijven.

Je loopt met zware middelmaat rond, ga niet eens meer opnoemen, dat heb ik te vaak gedaan. Het spel ziet er niet uit. Je hebt een AD die een goede AD is maar een slechte TD in z’n dubbelfunctie.

Je hebt een RVC die alles wel best vind. Het enige positieve is dat de VVF hun aandelen laten uitkopen waardoor je meer in eigen hand hebt.

Ik zie het somber in tot de zomerstop.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Russel88
Agent47 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 08:30:

Ik zie het somber in tot de zomerstop.
Ook heb ik weinig vertrouwen in de zomer. Dtk vindt het gewoon te leuk om TDtje te spelen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:52
LZ86 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:24:
Het zou voor het NL voetbal goed zijn als we een 4e grote speler zouden hebben die ook mee kan doen om de titel en de overige 3 scherp kan houden.

AZ heeft al lang aangetoond dat niet te kunnen worden, Twente net zo. Maar wie het dan wel moet worden, geen idee.
Je kunt het ook andersom bekijken... Het is maar goed dat we in ieder geval 3 teams hebben die normaal gesproken elk seizoen aan elkaar gewaagd zijn. In andere landen heb je een psg of een Bayern wat altijd ongenaakbaar elk jaar kampioen wordt.

Maar als je zo nodig een team wilt... Toch Az. Qua voetbal kunnen die dat. Ze kunnen helaas het niveau niet elke week tonen en dan verliezen ze soms onnodig punten aan laagvliegers.

Ajax rommelt maar wat aan (eigenlijk zou je alle bestuurders inclusief de raad een schop moeten geven misschien) , Feyenoord komt er tzt wel weer bovenop. Zo denk ik erover tenminste.
Lachende derde is Psv die nog niet eens top hoeven te spelen om bovenaan te staan.

Voor mij zijn de Europese wedstrijden een afspiegeling van waar nu we nu staan qua niveau in de Eredivisie. Dat niveau is wel eens hoger geweest.

Morgen Heerenveen Groningen :)
Ik vrees een verlies voor Groningen, misschien gelijkspel. Heerenveen heeft betere spelers denk ik.
De 2-1 thuis overwinning eerder dit seizoen voor Groningen was wat gestolen.

Ajax en Psv zie ik wel winnen. Feyenoord wordt afwachten vermoed ik ... Sparta kan soms best aardig ballen en dat icm met een kwakkelend Feyenoord...

Iedereen alvast veel plezier dit weekend met de eredivisie!

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 17-01-2026 11:19 ]

• toolkist
  • Niet online
Russel88 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 10:38:
Ook heb ik weinig vertrouwen in de zomer.
Welkom bij de groep Ajax supporters die daar al het hele seizoen last van hebben ;)

• Russel88
toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 11:23:
[...]

Welkom bij de groep Ajax supporters die daar al het hele seizoen last van hebben ;)
Jullie hebben/krijgen tenminste een TD. Bij ons is dat een hobby project van onze AD.
Afgelopen zomer een record bedrag uitgegeven aan aanvallers en bij elkaar hebben ze niet eens 10 doelpunten / assists gemaakt.

• DutchOwnage
  • Nu online
Maar laat die Borges nou eens ff een tijdje staan. Zelfde geldt voor Tengsted. Ik weet bijna zeker dat die echt wel beter kunnen ( hebben we bij vlagen gezien) maar door het vage wisselbeleid van RvP......

• toolkist
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 11:23:
[...]

We krijgen er 1 waarvan we geen idee hebben wat ie kan en die vooralsnog alleen gehaald lijkt te zijn om z'n achternaam. Of dat nou zoveel beter is?

edit: geen idee waarom ik mezelf quote, had uiteraard de post van Russel88 moeten zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door toolkist op 17-01-2026 16:52 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:12
Wie anders dan mister 1-0 - goede goal!

[ Voor 9% gewijzigd door Gynnad op 17-01-2026 16:46 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:04
Gynnad schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 16:46:
Jaros had zowaar een bal klemvast en geeft m goed mee :)

XXXVI

• DutchOwnage
  • Nu online
En de scheids liep ook niet in de weg :o

• toolkist
  • Niet online
Godtsverdikkie geef die bal af man

• Gynnad
Man man Godts, die mocht er wel in...

• ephymerous
Gynnad schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 16:51:
Man man Godts, die mocht er wel in...
Godtsamma :/

XXXVI

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-03 09:43
(jarig!)
Gynnad schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 16:46:
Kan nu iets over een kinderhand gaan schrijven en dat doe ik dan ook maar. Klaassen schiet hem prima binnen, maar daarvoor van Godts was eigenlijk gewoon enorm matig, het is dat die verdediger er geen controle over kreeg en hem soort van laatst op hem.
Dus goed binnen geschoten, zeker, goede goal, mwah, daar was wel wat hulp bij nodig om de bal bij Klaassen te krijgen.

• Gynnad
Mooi, Dolberg dan toch met de 2-0

• ephymerous
Jammer, ik gun Steur zn doelpunt wel :)

XXXVI

• Gynnad
Prima eerste heflt van Ajax. Jammer dat we niet een paar kansen meer hebben gemaakt, hopelijk krijgen we de tweede helft niet de deskel op de neus..

• toolkist
  • Niet online
Hoera een corner waar geen goal uit valt

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 17:16:
Hoera een corner waar geen goal uit valt
Was een corner voor Ajax dan zeker?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

0,02 xg voor kowet. Het is dat ik er niet in geloof anders zou ik denken dat ze überhaupt niet bij het strafschopgebied geweest zijn. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• mavaros
Gynnad schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 17:16:
Prima eerste heflt van Ajax. Jammer dat we niet een paar kansen meer hebben gemaakt, hopelijk krijgen we de tweede helft niet de deskel op de neus..
Een voetbalhand is tegenwoordig snel gevuld.

Hup Ajax!

• Gynnad
Shit 2-1..

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:05

Vos

AFCA

Here we go again. Niks in te brokkelen en toch weer spanning.

[ Voor 56% gewijzigd door Vos op 17-01-2026 17:44 ]

• Harribo
Ik zat vorige week te kijken dat ik dacht die Baeten is ook niet verkeerd.
Tegen Groningen kwam hij ook goed over.

Schakel net en zie de goal.

• ephymerous
Zwaar tegen de kansen verhoudingen in maargoed, als je zelf aan pseudo verdedigen doet :/

XXXVI

• Harribo
ephymerous schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 17:45:
Zwaar tegen de kansen verhoudingen in maargoed, als je zelf aan pseudo verdedigen doet :/
Schijnverdedigen :)
Zag je veel tegen AZ. Niemand die er echt op gaat

• sNielz123
Ik heb de eerste helft niet gezien maar tweede helft is het allebei maar matig.

• Harribo
Wel mooie aanval bounida/Godts

• Harribo
Heeft die Jaros houten handschoenen aan? Klemvast houden is moeilijk voor hem

• Gonadan

Gonadan

Had hij van de week ook al last van. Nul komma nul vertrouwen over vrees ik.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:39
Wat een kans voor Dolberg. Goed gekeeped ook.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
Pff afgeven naar links en het verschil in doelpunten was weer 2.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• sNielz123
Mooie goal zeg!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:39
Niet te geloven dit.. wat een gepruts.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Quad
Dus deksel op je neus.

nggyu nglyd

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:16

ST10©DE

Dus.............

Quad schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 17:55:
Pff afgeven naar links en het verschil in doelpunten was weer 2.
Drijf het nou niet op de spits

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 17-01-2026 18:56 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Gynnad
Ongelooflijk, eerste helft is er niets aan de hand, moet je eigenlijk gewoon 3-0 4-0 voor staan en zo staat het 2-2..

• ephymerous
Dolberg en Godts zijn net zo schuldig als die pauper verdediging. Maak gewoon je kansen af zeg.

Hoe bestaat het dat Ajax nog geen verdedigers en verdedigende middenvelder heeft gehaald. Iedereen die 37 graden en een hartslag meet is waarschijnlijk beter dan Youri Regeer.

[ Voor 48% gewijzigd door ephymerous op 17-01-2026 17:59 ]

XXXVI

• Quad
Pff wel een prachtige goal!

nggyu nglyd

• Harribo
cheiron schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 17:57:
Niet te geloven dit.. wat een gepruts.
Dat is weer toekijken ipv verdedigen.
Als Klaassen er op gaat is er niks aan de hand. Je geeft de andere teveel tijd

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:34
Wat is deze selectie toch ongelooflijk slecht zeg.
Hele mooie goal maar iedereen achterin staat er als een zoutzak bij.

• Harribo
Ja heel mooi. die Smit mag wat mij betreft ook wel bij Groningen zitten

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21:13
Het is te jong en instabiel, dat is het risico als je loopt als je het met de jeugd probeert.

• mavaros
Affluiten met die wedstrijd. Straks ontaardt het nog in een Griekse tragedie.

• Harribo
Perfecte aanval. Oh oh Dolberg.. Die moet er gewoon in

• Gynnad
Oi Dolberg toch, die moet er gewoon in

• sNielz123
Prachtige pass, hoe krijg je die kans verprutst

• Gynnad
Vreemde wissels..

• ephymerous
Die Dolberg is ook niets hoor. Je gaat bijna terugverlangen naar Weghorst.

Steur eruit halen? Grim is de weg kwijt? :?

XXXVI

• Harribo
Ja ik probeer het te begrijpen... 2 middenvelders eruit voor een nr 6 (mokio) en een verdediger erbij (Sutalo).
Je wil toch winnen lijkt mij, ga je toch niet meer verdedigers erin gooien? Of mis ik iets?

• sNielz123
Harribo schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:07:
[...]

Ja ik probeer het te begrijpen... 2 middenvelders eruit voor een nr 6 (mokio) en een verdediger erbij (Sutalo).
Je wil toch winnen lijkt mij, ga je toch niet meer verdedigers erin gooien? Of mis ik iets?
Grim ziet dat een gelijkspel vandaag het hoogst haalbare is.

• Harribo
Och ik zie het nu pas... Waarom staat Regeer er weer in? Er is niks anders?

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Harribo schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:07:
[...]

Alles om Moro en Gloukh niet te brengen. :+

Nu staat Sutalo rechtsback en Gaaei rechtsbuiten?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Harribo
sNielz123 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:09:
[...]

Grim ziet dat een gelijkspel vandaag het hoogst haalbare is.
Ja zo lijkt het terwijl Ajax toch echt kansen kreeg in de counter.
Nu is het vnl tegenhouden en angst voetbal

• Harribo
Gundogan schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:09:
[...]

Alles om Moro en Gloukh niet te brengen. :+

Nu staat Sutalo rechtsback en Gaaei rechtsbuiten?
Moro snap ik. Hoewel... Als je moet counteren kan je snelheid gebruiken.
Gloukh kan toch wel?
Sutalo is niks... Gewoon een extra verdediger
Ik vind dat je als Ajax thuis in deze wedstrijd tegen de Eagles gewoon moet willen winnen. Niet dit soort wissels dan.

Je ziet het nu ook, elke bal wordt ingeleverd, er is geen fatsoenlijke aanval meer te creëren wegens te weinig poppetjes daar.
Minpunt voor Grim. Je vraagt om maximaal een gelijkspel. Ongelooflijk

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 17-01-2026 18:14 ]

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 17:57:
Ongelooflijk, eerste helft is er niets aan de hand, moet je eigenlijk gewoon 3-0 4-0 voor staan en zo staat het 2-2..
Dat is toch al wedstrijden zo? Amper kansen creëren, als je ze dan krijgt voor eigen succes gaan en verprutsen. Kom je toevallig wel op een fijne voorsprong dan is dan beginnen de knieën bij voorbaat al te knikken dat het weer mis zal gaan.
Plus er zit gewoon niemand met pit bij. Slap zooitje. Twee tegendoelpunten mag je de laatste tijd sowieso al opschrijven, de rest is afwachten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
Harribo schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:10:
[...]

Ja zo lijkt het terwijl Ajax toch echt kansen kreeg in de counter.
Nu is het vnl tegenhouden en angst voetbal
Nou inderdaad. Alles wordt zo ingeleverd. Hoe kan het? In de winterstop bedenkt weer iemand dat het aanvallender moet en zie hier het resultaat.

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Denkt Grim dat ie nog bij RKC zit een dat een gelijkspel tegen Go Ahead goed is ofzo?
Verdedigende wissels....

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:13:
[...]

Nou inderdaad. Alles wordt zo ingeleverd. Hoe kan het? In de winterstop bedenkt weer iemand dat het aanvallender moet en zie hier het resultaat.
Nee, Go Ahead zet iets om en Grim heeft geen idee hoe ie ermee moet om gaan. Dat duurt 2 goals en nog wat tijd en dan is de oplossing 3 CV's....

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:34
Het is in en in triest dat je als Ajax zijnde de hele 2e helft alleen gevaarlijk kunt zijn met een paar counters tegen met alle respect GAE.

Hoop dat Jordi snel een grote schoonmaak kan maken 90% van de selectie kan zo het putje in

• sNielz123
Zo’n Godts ook als hij gewisseld wordt.
Niet dat die zo fantastisch gespeeld heeft

• toolkist
  • Niet online
d-vine schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:16:
Het is in en in triest dat je als Ajax zijnde de hele 2e helft alleen gevaarlijk kunt zijn met een paar counters tegen met alle respect GAE.

Hoop dat Jordi snel een grote schoonmaak kan maken 90% van de selectie kan zo het putje in
Om te beginnen die zak hooi op de bank.

• Harribo
toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:14:
Denkt Grim dat ie nog bij RKC zit een dat een gelijkspel tegen Go Ahead goed is ofzo?
Verdedigende wissels....
Nou inderdaad.
Nu krijgt Gloukh voorin de bal, geen ondersteuning.
Ik kan slecht tegen dit soort trainers. Misschien bezig met hun eigen reputatie, zooo bang om te verliezen.
Je geeft zo niet het juiste signaal en vertrouwen aan je spelers

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 17-01-2026 18:18 ]

• ephymerous
toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:15:
[...]

Nee, Go Ahead zet iets om en Grim heeft geen idee hoe ie ermee moet om gaan. Dat duurt 2 goals en nog wat tijd en dan is de oplossing 3 CV's....
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Dat is waarschijnlijk de reden dat RKC als trainer zijn plafond is. Het enige dat met deze selectie kan is meer achteruit leunen.

Het is toch gek dat Klaassen maar mag blijven staan en Gloukh moet banken. By far de beste speler.

XXXVI

• Harribo
Mooie actie van Gloukh

• sNielz123
Gaat ie er toch nog bijna in 😁

• toolkist
  • Niet online
Goed idee Regeer, met links uit balans een rollertje terwijl naast je een teamgenoot totaal vrij in kan schieten...

• ephymerous
Zet dat af tegen dat schot van Regeer, een explosie van armoede.

XXXVI

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:05

Vos

AFCA

Verdedigende wissels....
Bij Emmen was het ook niks.

• toolkist
  • Niet online
Allemaal alleen op de wereld. Overspelen natuurlijk niet

• sNielz123
GAE is ineens het Ajax van 10 minuten geleden

• Gonadan

Gonadan

ephymerous schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:19:
[...]

Je hebt waarschijnlijk gelijk. Dat is waarschijnlijk de reden dat RKC als trainer zijn plafond is. Het enige dat met deze selectie kan is meer achteruit leunen.

Het is toch gek dat Klaassen maar mag blijven staan en Gloukh moet banken. By far de beste speler.
Is toch logisch? Klaassen is een man van de club en Gloukh een binkie wat zijn opdrachten niet goed genoeg uitvoert.
Ajax gaat weer heerlijk conservatief denken hoor, maak je geen zorgen. Ophof in de RvC, Grim leutert alweer over aanvallen, het is weer als vanouds.

Mijn vertrouwen voor dit, de volgende en de daarna komende seizoenen zit echt op een dieptepunt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gynnad
Ongelooflijk dat je het zo nog weggeeft...

• Harribo
Verdedigende wissels....
Nou hij brengt daarna weer Moro. Dus dan wordt het wel aanvallender

Er lopen weinig killers bij Ajax. Te veel kansen nodig

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 17-01-2026 18:25 ]

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-03 16:56

Agent47

I always close my contracts.

Wauw.

Als Feyenoord morgen wint mogen we de handen dichtknijpen. Wat een belabberde competitie

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21:36
Logisch, Dolberg eruit. Regeer in de spits....

• Harribo
Wat Regeer überhaupt steeds in de opstelling doet is mij een raadsel.
Enfin, zal wel bij gebrek aan beter zijn. Wijndal wordt je natuurlijk ook niet vrolijk van

• ephymerous
Gonadan schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:24:
[...]

Is toch logisch? Klaassen is een man van de club en Gloukh een binkie wat zijn opdrachten niet goed genoeg uitvoert.
Ik vind dat niet logisch. Iedereen ziet dat Klaassen passé is. Al een aantal seizoenen.

Maar vandaag is het ook vooral Dolberg en Godts. Armoede troef allebei. En als je dan die Godts verongelijkt naar binnen ziet gaan… poe 8)7
Harribo schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:26:
Wat Regeer überhaupt steeds in de opstelling doet is mij een raadsel.
Ik snap niet dat we al een halve transferperiode achter de rug hebben en er nogsteeds geen zes is gekocht. Sinds het vertrek van Henderson weet je dit al, een zes met ervaring.

[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 17-01-2026 18:29 ]

XXXVI

• sNielz123
De plekken 2-6 op de ranglijst liggen echt dicht bij elkaar. Wel spannend.
Pagina: 1 ... 162 ... 203 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken