[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 162 163 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:49
ephymerous schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:26:
[...]

Ik vind dat niet logisch. Iedereen ziet dat Klaassen passé is. Al een aantal seizoenen.
Klaassen is best nuttig als je aanvalt. Als je in de verdrukking staat heb je alleen een man minder.
De tijd dat Klaassen nog wel eens een bal afpakte ligt alweer ver achter ons

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:31
Reporter: wat was de bedoeling van deze wissels?
Davy: Ons team sterker maken.

No shit

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
[...]

Ik vind dat niet logisch. Iedereen ziet dat Klaassen passé is. Al een aantal seizoenen.
Je mist wat sarcasme. ;)
Maar vandaag is het ook vooral Dolberg en Godts. Armoede troef allebei. En als je dan die Godts verongelijkt naar binnen ziet gaan… poe 8)7
Godts mag wel een tijdje banken, arrogante prutser. Of liever verkopen als het lukt, die gaat de top nooit halen.
Ik snap niet dat we al een halve transferperiode achter de rug hebben en er nogsteeds geen zes is gekocht. Sinds het vertrek van Henderson weet je dit al, een zes met ervaring.
We gaan niets kopen. Er wordt gewacht op de Verlosser 2.0

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:44

ST10©DE

Dus.............

[...]
Ik snap niet dat we al een halve transferperiode achter de rug hebben en er nogsteeds geen zes is gekocht. Sinds het vertrek van Henderson weet je dit al, een zes met ervaring.
Dit is hele probleem waarom Ajax blijft hangen. Het praten over nummers van een ouderwets systeem. Voetbal is geëvolueerd. Vaste systemen zijn achterhaald. “Ajax-voetbal “….. attractief en effectief voetbal kan met meerdere systemen gerealiseerd worden. Niet alleen met het “Ajax-systeem “.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:25:
[...]

Nou hij brengt daarna weer Moro. Dus dan wordt het wel aanvallender

Er lopen weinig killers bij Ajax. Te veel kansen nodig
10 minuten later ja, zo lang duurde het om te bedenken dat Ajax moet winnen en daarvoor moet scoren. Echt kansloos die vent

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:50:
[...]

Dit is hele probleem waarom Ajax blijft hangen. Het praten over nummers van een ouderwets systeem. Voetbal is geëvolueerd. Vaste systemen zijn achterhaald. “Ajax-voetbal “….. attractief en effectief voetbal kan met meerdere systemen gerealiseerd worden. Niet alleen met het “Ajax-systeem “.
Iedereen weet wat ermee bedoeld wordt, een verdedigend ingestelde middenvelder, en het is precies wat ontbreekt bij Ajax, dus nee in dit geval totaal mee oneens.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:26

Vos

AFCA

ST10©DE schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:50:
[...]

Een 6 heeft toch niks Ajax systeem te maken.

• Gonadan

Gonadan

Ajax heeft een regisseur nodig, het zou mooi zijn als dat als verdedigende middenvelder is want die positie is nog dun. Maar ik maak mij geen illusies, er gaat geen kut gebeuren en JC gaat eind februari eens rustig kijken wat we van de zomer gaan doen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone
  • Laatst online: 22:46

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:24:
[...]

Is toch logisch? Klaassen is een man van de club en Gloukh een binkie wat zijn opdrachten niet goed genoeg uitvoert.
Ajax gaat weer heerlijk conservatief denken hoor, maak je geen zorgen. Ophof in de RvC, Grim leutert alweer over aanvallen, het is weer als vanouds.

Mijn vertrouwen voor dit, de volgende en de daarna komende seizoenen zit echt op een dieptepunt.
Ik kan mn oude hobby (golf) weer gaan oppakken met dit zooitje ongeregeld. Geeft wel rust zo innerlijk. Ben blij dat ik niet net zo als vroeger een week ziek was na puntenverlies van Ajax.

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:03:
[...]

Ik kan mn oude hobby (golf) weer gaan oppakken met dit zooitje ongeregeld. Geeft wel rust zo innerlijk. Ben blij dat ik niet net zo als vroeger een week ziek was na puntenverlies van Ajax.
Ja je raakt afgestompt hè?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

@toolkist @Vos geen enkele andere club praat over nummers. Dat doen ze alleen bij Ajax. Het blijven ontkennen is niet constructief.

• Gonadan

Gonadan

ST10©DE schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:07:
@toolkist @Vos geen enkele andere club praat over nummers. Dat doen ze alleen bij Ajax. Het blijven ontkennen is niet constructief.
Het nummer geeft de positie aan in het klassieke 4-3-3, iets wat je eerder Nederlands voetbal kunt noemen dan specifiek Ajax. Iedereen die ook maar een geintje voetbalkennis heeft weet wat 'een zes' is. Wat is er mis met het gebruiken van een bekende term om te duiden wat je bedoelt?

De klassieke linksback is in het moderne voetbal ook aardig achterhaald, die term dan ook maar afschaffen? Over niet constructief gesproken. -O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

AZ is de weg een beetje kwijt tegen PEC.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:26

Vos

AFCA

ST10©DE schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:07:
Hier ga ik niet eens serieus op in.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Gonadan schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:13:
[...]

Het nummer geeft de positie aan in het klassieke 4-3-3, iets wat je eerder Nederlands voetbal kunt noemen dan specifiek Ajax. Iedereen die ook maar een geintje voetbalkennis heeft weet wat 'een zes' is. Wat is er mis met het gebruiken van een bekende term om te duiden wat je bedoelt?

De klassieke linksback is in het moderne voetbal ook aardig achterhaald, die term dan ook maar afschaffen? Over niet constructief gesproken. -O-
Geeft verder niet, maar je geeft het zelf al aan. De positie in een klassiek systeem. Voetbal is geëvolueerd. Maar hé, je hebt gelijk. Ik heb geen greintje verstand van voetbal. Linksback is overigens geen nummer in mijn getallenstelsel ;)

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:30
Agent47 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:25:
Wauw.

Als Feyenoord morgen wint mogen we de handen dichtknijpen. Wat een belabberde competitie
Feyenoord profiteert bijna nooit van een misstap van een concurrent, in mijn beleving. Dus eerst naar eens zien morgen tegen een goed draaiend Sparta.

Met dat laatste ben ik het overigens roerend eens.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 17-01-2026 19:21 ]

• Gonadan

Gonadan

ST10©DE schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:18:
[...]

Geeft verder niet, maar je geeft het zelf al aan. De positie in een klassiek systeem. Voetbal is geëvolueerd. Maar hé, je hebt gelijk. Ik heb geen greintje verstand van voetbal. Linksback is overigens geen nummer in mijn getallenstelsel ;)
Dit maakt je punt niet echt sterker. Maar goed, en constructieve discussie was het doel toch al niet vermoed ik. :)

Hierover vallen is wel echt zoeken naar argumenten.

[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 17-01-2026 19:28 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:13
Het is hier al lekker druk voor de beste ploeg van Nederland moet spelen!
Dat wordt een bananenschilwedstrijd!

[ Voor 20% gewijzigd door carpebios op 17-01-2026 19:28 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Gonadan schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:24:
[...]

Dit maakt je punt niet echt sterker. Maar goed, en constructieve discussie was het doel toch al niet vermoed ik. :)
Wat maakt mijn punt niet sterker?

Mijn opmerking was wel degelijk constructief bedoeld. Ajax blijft hangen in nummers van een klassiek systeem. Terwijl andere clubs evolueren met nieuwe systemen. Waarbij nummers slechts cijfers zijn en de verkeerde gewenste sterktes (kunnen) aangeven.

Je linksback/rechtsback positie voorbeeld is daar een goed voorbeeld van. De oude 3/4 komen zelden langs de middellijn. Een huidige back geeft voorzetten.

• DutchOwnage
carpebios schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:27:

Dan zeg ik 3-1 voor Fortuna, wat een Telstartje doet vanvond.

Nu je zin ;) :9

• carpebios
Wanneer moeten die wedstrijden eigenlijk ingehaald worden? Nu staat de nummer 4 op 17 wedstrijden nog.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:18:
[...]

Als je niet snapt dat met een 6 een verdedigende middenvelder bedoeld wordt, je weet wel, net zo'n term als linksback. dan laat ik het hier maar bij

En AZ achter is ongeveer net zo verrassend als dat Ajax tegengoals krijgt

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:34:
Wanneer moeten die wedstrijden eigenlijk ingehaald worden? Nu staat de nummer 4 op 17 wedstrijden nog.
AZ speelt midweeks volgens mij weer.

• Gonadan

Gonadan

ST10©DE schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:31:
[...]

Wat maakt mijn punt niet sterker?

Mijn opmerking was wel degelijk constructief bedoeld. Ajax blijft hangen in nummers van een klassiek systeem. Terwijl andere clubs evolueren met nieuwe systemen. Waarbij nummers slechts cijfers zijn en de verkeerde gewenste sterktes (kunnen) aangeven.

Je linksback/rechtsback positie voorbeeld is daar een goed voorbeeld van. De oude 3/4 komen zelden langs de middellijn. Een huidige back geeft voorzetten.
Je probeert het praten in nummers symbool te stellen voor hangen in het verleden. Dat is gewoon onzin, 'een negen' is bijvoorbeeld iets wat overal wel gezegd wordt.

Het is prima als je wilt betogen dat ze in het verleden blijven hangen, maar onderbouw dat dan met inhoudelijke voetbal gerelateerde argumenten. Niet met taalgebruik, dat komt gewoon heel erg over als zoeken.

Je wilt niet weten hoeveel termen in het Nederlands gaan over beroepen, handelingen of voorwerpen die uit het verleden zijn. Maar omdat het breder begrepen wordt is het gewoon onderdeel van de taal. :)

Dus vertel inhoudelijk in detail waarom je vindt dat ze in het verleden zitten en misschien zijn we het zomaar met het eens. ;)

Je back verhaal klopt niet, ook een klassieke back kon voortzetten geven. Een moderne back verdedigt eigenlijk niet meer, en heet meestal ook wingback of zoiets kansloos. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 17-01-2026 19:42 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:37:
[...]

Als je niet snapt dat met een 6 een verdedigende middenvelder bedoeld wordt, je weet wel, net zo'n term als linksback. dan laat ik het hier maar bij
Geen probleem!

Overigens kan de inhoud van de term Linksback veranderen. Daarom spreken ze ook wel over moderne linksback. Of geven met ander termen een verandering van de positie aan (wingback).

Spreek je over een 6, een 9 of een 3, dan heb je het over een bepaald, in mijn ogen, achterhaald systeem.

Hou vast aan de oude termen, is goed voor de gewenste verandering!

[ Voor 9% gewijzigd door ST10©DE op 17-01-2026 19:44 ]

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:13:
AZ is de weg een beetje kwijt tegen PEC.
AZ zit weer op hun reguliere niveau. De hele week doen ze al mans maar dit was zo te voorspellen. Mijn pool stond op gelijkspel maar dat was al te positief vrees ik.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

carpebios schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:27:
Het is hier al lekker druk voor de beste ploeg van Nederland moet spelen!
De beste ploeg van Nederland is de mannen acht, die hoeven dit weekend niet. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gonadan schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:50:
[...]

AZ zit weer op hun reguliere niveau. De hele week doen ze al mans maar dit was zo te voorspellen. Mijn pool stond op gelijkspel maar dat was al te positief vrees ik.
Mm AZ schat ik in elke situatie altijd beter in dan PEC..

nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:59:
[...]

Mm AZ schat ik in elke situatie altijd beter in dan PEC..
Dat is punt bij AZ. Zo'n beetje de helft van de wedstrijden waar je ze beter zou schatten dan hun tegenstander winnen ze niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op maandag 12 januari 2026 @ 22:32:
@Gonadan het moet nog langs de vergadering in februari, en dan pas officieel met terugwerkende kracht vanaf 1 februari. Duurt nog even dus.
En nu kan het dus ineens wel, snap jij het nog?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gonadan schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:01:
[...]

Dat is punt bij AZ. Zo'n beetje de helft van de wedstrijden waar je ze beter zou schatten dan hun tegenstander winnen ze niet.
Dat is toch al gauw een hoger percentage dan Ajax. _O-

nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:08:
[...]

Dat is toch al gauw een hoger percentage dan Ajax. _O-
Eh nee, zo vaak schatten we Ajax niet meer als beter in toch? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• carpebios
Prachtig doelpunt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rvdN3XzjffhiSpPnOfEW88nb94=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:25
Lekker uitgespeeld hoor! Hoppa!

WoT stats

• carpebios
WAT EEN DOELPUNT HAHAHA.

• ElPaco
Pff, hij was wel mooi. Beetje jammer dat hij aan de verkeerde kant valt. Krijgt wel genoeg ruimte zeg.

WoT stats

• carpebios
Dat de maas heel Limburg vult....

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

ElPaco schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:16:
Pff, hij was wel mooi. Beetje jammer dat hij aan de verkeerde kant valt. Krijgt wel genoeg ruimte zeg.
Verkeerde kant? Nee hoor.

nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

:D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:55
DutchOwnage schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:20:
[...]

Feyenoord profiteert bijna nooit van een misstap van een concurrent, in mijn beleving. Dus eerst naar eens zien morgen tegen een goed draaiend Sparta.

Met dat laatste ben ik het overigens roerend eens.
Ik hoop dat we morgen tegen de verhouding in wel eens winnen om te profiteren van verlies van anderen. Zou fijn zijn om het gat weer te vergroten naar 5 punten en iets meer lucht te krijgen voor rest van het seizoen.Wishful thinking uiteraard want we weten hoe het gebruikelijk verloopt voor ons.

• carpebios
Zou PSV nu wel sterk de kleedkamer uitkomen ipv andersom?

• carpebios
Waarom haat Wanner het ISS?

• ElPaco
Wat een geklooi

WoT stats

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Die speler van PSV dacht even een andere sport te beoefenen.
Afbeeldingslocatie: https://www.markharrod.com/wp-content/uploads/2015/05/PHOTO-2023-11-13-13-41-37.jpg

nggyu nglyd

• carpebios
Quad schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:37:
Die speler van PSV dacht even een andere sport te beoefenen.
[Afbeelding]
Je vergeet de meervoud!

• carpebios
Wordt gewoon aangeraakt door de keeper, geen hoekschop....

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:09
Agent47 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:25:
Wauw.

Als Feyenoord morgen wint mogen we de handen dichtknijpen. Wat een belabberde competitie
Echt he. Maar je weet nu al dat als Feyenoord kan profiteren dit niet gaat gebeuren. Zak ook wel gelijkspel worden

• carpebios
LZ86 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:59:
[...]

Echt he. Maar je weet nu al dat als Feyenoord kan profiteren dit niet gaat gebeuren. Zak ook wel gelijkspel worden
Boeiend, zolang onze club het maar goed doet toch!? Let's go in de 2e helft!

• carpebios
Waarom zit die roeptoeter van Ajax nu in het publiek van Fortuna met zijn megafoon?

• Gonadan

Gonadan

carpebios schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:09:
Waarom zit die roeptoeter van Ajax nu in het publiek van Fortuna met zijn megafoon?
Daar is meer voetbal te zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• carpebios
2e x dat we geen corner krijgen, wtf.

• ElPaco
Wanneer gaat die scheids eens naar SpecSavers?

WoT stats

• ElPaco
Wel ernstig dat Peresic 2x dat veld over moet steken en alsnog de snelste is.

WoT stats

• carpebios
ElPaco schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:16:
Wel ernstig dat Peresic 2x dat veld over moet steken en alsnog de snelste is.
We missen echt te veel spelers.

• ElPaco
carpebios schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:16:
[...]

Hoezo? We missen alleen Olij, Salah-Edine, van Bommel, Pléa, Saibari, Dest, Pepi en Boadu. Valt toch alles mee? :X 8)7 |:(

WoT stats

• carpebios
ElPaco schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:20:
[...]

Hoezo? We missen alleen Olij, Salah-Edine, van Bommel, Pléa, Saibari, Dest, Pepi en Boadu. Valt toch alles mee? :X 8)7 |:(
Nu je het zegt! Dat valt inderdaad wel mee!

• Gonadan

Gonadan

Niet alles wat er niet is mis je ook daadwerkelijk hè? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ElPaco
Gonadan schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:21:
Niet alles wat er niet is mis je ook daadwerkelijk hè? ;)
Nee maar als je naast deze 8 namen nog 3 willekeurige spelers zet heb je een elftal te pakken wat denk ik top 5 zou staan.

WoT stats

• carpebios
Waar is Veerman toch mee bezig, elke voorzet is gewoon op goed geluk. En dat geluk heeft die niet.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

carpebios schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:16:
[...]

Er kunnen er nog altijd 11 opgesteld worden.

nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

ElPaco schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:22:
[...]

Nee maar als je naast deze 8 namen nog 3 willekeurige spelers zet heb je een elftal te pakken wat denk ik top 5 zou staan.
Dat is met de huidige prestaties van de top vijf niet echt een uitdaging te noemen. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ElPaco
Gonadan schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:26:
[...]

Dat is met de huidige prestaties van de top vijf niet echt een uitdaging te noemen. :+
Laat ik het dan anders zeggen, als iedereen fit is verwacht ik dat zeker 5 van deze spelers basis zouden staan. Alle 8 kan niet want er zitten al 3 spitsen bij :p

WoT stats

• carpebios
3x fout bij een hoekschop, man man man.

• carpebios
Welke PSV-er heeft nog NIET de bal in de voeten van een tegenstander geschoven?

• Gonadan

Gonadan

ElPaco schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:27:
[...]

Laat ik het dan anders zeggen, als iedereen fit is verwacht ik dat zeker 5 van deze spelers basis zouden staan. Alle 8 kan niet want er zitten al 3 spitsen bij :p
Ook dat zou me bij Bosz niet verbazen hoor. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• carpebios
Eindelijk zeg! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rvdN3XzjffhiSpPnOfEW88nb94=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

• ElPaco
Jaaaaa! Eindelijk!

WoT stats

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Goede steekpass en afronding.

nggyu nglyd

• carpebios
Pffff, als die kansjes er nou eens in gaan he.

• ElPaco
Wat een redding van die keeper! Super knap, maar had hij echt niet hoeven doen :p

WoT stats

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:09
Toch altijd hetzelfde mrt PSV. Toch nog de goal en de 3 punten

• carpebios
LZ86 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:42:
Heb je de stats al gezien?

• ElPaco
LZ86 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:42:
It ain't over until the fat lady sings.

WoT stats

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

carpebios schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:42:
Pffff, als die kansjes er nou eens in gaan he.
Naja was ook wel erg goed gezien door de keeper. Genoeg keepers die te laat zijn.

nggyu nglyd

• ElPaco
Woei! Die had meer verdiend!

WoT stats

• carpebios
PSV wil de 3e niet maken.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Met dat rugbydoel stond PSV anders wel met 6 doelpunten voor.

nggyu nglyd

• carpebios
IK WORD GEK! Maak hem nou eens.

• ElPaco
En weer een enorme kans! Afmaken nou!

WoT stats

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wederom supergoed gekeept hoor. Rebound was wel minder gelukkig.

nggyu nglyd

• carpebios
PSV zou dus al 15 corners hebben gehad.

• carpebios
Bij Fortuna gaan ze gewoon de hele tijd op de bal liggen om de vrije trap te krijgen.

• carpebios
Verkooijen erin? Oke....

• carpebios
Bijna een bananenschil, maar de 3 punten zijn binnen!

• carpebios
New Castle, Feyenoord en Bayern München. Makkie :+

• ElPaco
Uitoverwinning 15 op rij! Op naar Newcastle nu! Hopelijk Saibari en Salah-Edine dan weer terug.

WoT stats

• carpebios
ElPaco schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:57:
Uitoverwinning 15 op rij! Op naar Newcastle nu! Hopelijk Saibari en Salah-Edine dan weer terug.
Zijn die dan niet helemaal kapot? Die spelen zondag nog.

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Nu online
carpebios schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:59:
[...]

Die kunnen toch lekker in het vliegtuig slapen :P ?

• ElPaco
[...]

Mwa, het is woensdag pas en als je wint zit het wel goed in het koppie. Als ze verliezen miss iets minder. Newcastle speelt ook morgen pas.

WoT stats

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
[...]

Ook u zal maandag wel weer aan het werk moeten.

Met voetballers hoef je geen medelijden te hebben in de voetbalwereld.

• Typhone
  • Laatst online: 22:46

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:05:
[...]

Ja je raakt afgestompt hè?
Het is gewoon fout op fout op fout op fout. Nu is het weer Cruijff die als de grote redder wordt binnengehaald om het tij te keren op basis van echt helemaal niks. Toch weer wordt dat belangrijk geacht, de old boys netwerken blijven in stand en Regeer, Wijndal, Gaaei en co mogen blijven aanmodderen.

Het is om te janken en veel verbetering zal er niet komen.
Pagina: 1 ... 162 163 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken