Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hier dreigt een afgang. Maar wie mij nog het meeste opvalt in negatieve zin is de Ajax keeper. Heeft ie überhaupt al een balletje klemvast gehad?
[ Voor 38% gewijzigd door DutchOwnage op 14-01-2026 22:06 ]
Ze gingen in Amsterdam al bijna denken dat het lek boven was.
[ Voor 35% gewijzigd door LZ86 op 14-01-2026 22:06 ]
Met deze achterhoede hoef je al weinig te verwachten, zeker als de linies ervoor het dan zo makkelijk weggeven en zo weinig helpen.tweakduke schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:05:
Ja als je als een zoutzak erbij staat hoe AZ de bal speelt en scoort.. tjonge jonge.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dhr van Beek heb je het over. Maar die maakte er eigenlijk altijd maar 1 per wedstrijd, iig kan ik me zo niet herinneren dat die er meerdere maakte.toolkist schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:02:
[...]
Ach als Feyenoord mr Eigen Goal (hoe heet ie ook alweer) terughaalt komen ze met gemak aan de 10 voor Ajax. En als Sutalo en Wijndal bij Ajax spelen...
En al helemaal niet op nr 6. Zo'n cruciale positie in een aanvallend 433
Enfin erg jammer dit
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 14-01-2026 22:08 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ook een verdediger die niet kan verdedigen
Peper het maar niet nog eens in. Ik heb het te doen met de Ajacieden.carpebios schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:09:
Kijk ik nu Den Bosch - PSV, of Ajax tegen AZ?
Kijk uit hè, je kunt ook té ver gaan.carpebios schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:09:
Kijk ik nu Den Bosch - PSV, of Ajax tegen AZ?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik nietHarribo schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:12:
[...]
Peper het maar niet nog eens in. Ik heb het te doen met de Ajacieden.
Maar dan kijk ik naar de historische ineenstorting van mijn eigen club in 3 maanden tijd en dan vergaat je het lachen vrij snel
Ik ken het gevoel ook met fc Groningen.LZ86 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:15:
[...]
Ik niet![]()
Maar dan kijk ik naar de historische ineenstorting van mijn eigen club in 3 maanden tijd en dan vergaat je het lachen vrij snel
Oh ja Feyenoord... Dat gaat ook niet heel lekker nee.
Psv lachende derde
True, sorry! Den Bosch scoorde wel namelijk!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Heb zo de neiging je avatar te vervangen voor wat anders.carpebios schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:17:
[...]
True, sorry! Den Bosch scoorde wel namelijk!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet aan mijn Muse avatar komen he!Gonadan schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:19:
[...]
Heb zo de neiging je avatar te vervangen voor wat anders.
knipjbdeiman schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 21:58:
[...]
Daarvoor scoren ze niet gemakkelijk genoeg.
Over GA Eagles - Heracles, dat is echt een bekerwedstrijd. Veel strijd, ze doen niet voor elkaar onder. Ook daar wel wat scheidsrechterlijke momenten (zoals terugspeelbal in de eerste helft).
Psv had een gemakkelijke eerste helft en geloofde het daarna wel. Voor Telstar mooi dat die gewonnen hebben, niet veel van kunnen zien, iemand die hier los van de statistieken een lichtje op kan laten schijnen?
En dan Ajax, gebeurt bijna altijd dat voor zo'n tweede geel er een eerste keer niet direct naar gegrepen wordt. Dit is zeker bij Nijhuis het geval, waarbij je dit bij voorbaat al wel een beetje kan intekenen.
In die zin ook naïef van een ieder die had verwacht dat de az speler wel kon gaan douchen.
Maar dan te zeggen dat het allemaal aan de scheidsrechter ligt, AZ speelt gewoon beter, als Ajax zijnde als je echt zo goed zou zijn moet je het ook 11 tegen 11 op kunnen brengen.
Dus samengevat vanuit mijn optiek: Az komt op een enkel moment goed weg, maar Ajax speelt gewoon niet goed genoeg.
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 14-01-2026 22:29 . Reden: Nergens voor nodig ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Maar wel schandalige overtreding hoor
[ Voor 39% gewijzigd door LZ86 op 14-01-2026 22:25 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wel de man. 🟥Koppensneller schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 21:41:
Heeft Wijndal de bal al gehad?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nooit.
Meer.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan stond het nu al 6 a 7-0.carpebios schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:29:
AZ speelt net zo goed als de keeper van Ajax. Wat als AZ wel goed zou voetballen?
Die bal zal wel glad zijn. ZO slecht is Jaros normaliter toch niet?
Nee hij keept wel echt slecht. Maar nu wel een goede redding.LZ86 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:30:
[...]
Dan stond het nu al 6 a 7-0.
Die bal zal wel glad zijn. ZO slecht is Jaros normaliter toch niet?
nggyu nglyd
AZ heeft net zo'n lek overigens, winnen van Ajax en dan verliezen van de laagvliegers. Daar kunnen ze zich dan weer niet voor motiveren.LZ86 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:06:
Als AZ dit nou ook even doet in de ED straks tegen Ajax
Ze gingen in Amsterdam al bijna denken dat het lek boven was.
En al jaaaaaaren niet bij Ajax thuishoort.Harribo schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:09:
Lompe actie van Wijndal.
Ook een verdediger die niet kan verdedigen
nggyu nglyd
Kijk dit wil ik horen!!!Gonadan schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:29:
Wanneer komt er eens een keer een statement. Gewoon niet meer opstellen. Tenue is dat van de materiaalman, hang dat maar bij z'n stoel. Desnoods zet je schele Annie van de frikandellenvijver linksback, of een trainingsdummy. Maar nooit meer dat mislukte lachebekkie van die beste linkerflank van Europa.
Nooit.
Meer.
Meer van dit!
En blijkbaar een hattrick voor een papegaai
[ Voor 69% gewijzigd door carpebios op 14-01-2026 22:38 ]
nggyu nglyd
Tjah, met de sprookjes van Grimm.......sNielz123 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:39:
[...]
Je kan moeilijk met 11 dummy’s gaan spelen
nggyu nglyd
Wow, dat is echt knap!sNielz123 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:40:
Jaros is geen Jari! 3 van de 4 penalty’s gehouden al
Meenemen naar het wk die man en dan bij strafschoppen a la van Gaal de keeper wisselen speciaal voor de penalties.sNielz123 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:38:
Da keeperke van Lommel kan dat best aardig he
Niet via de paal de laatste?
nggyu nglyd
Het is een Belg hejbdeiman schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:40:
[...]
Meenemen naar het wk die man en dan bij strafschoppen a la van Gaal de keeper wisselen speciaal voor de penalties.
Oh ja? Ik heb dan niet goed gekeken
Goed geïntimideerd
Normaal is dat genoeg.
We kopen België gewoon, of we vallen het binnen. Ze mogen kiezen! De makkelijke weg of ......
Ja via de paal, z'n reactie verklapte het al.Harribo schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:42:
[...]
Oh ja? Ik heb dan niet goed gekeken
Goed geïntimideerd
nggyu nglyd
Dan nog, hij zat er idd dichtbij, en die ander van Heracles was bijna gepakt.Quad schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:42:
[...]
Ja via de paal, z'n reactie verklapte het al.
Knappe prestatie van de Busser wederom.
nggyu nglyd
Gelukkig kan de noodingang bij Ajax zo open, dus kunnen de man in black het stadion gaan slopen straks?
[ Voor 85% gewijzigd door carpebios op 14-01-2026 22:46 ]
Ajax had wat dat betreft beter in Amsterdam kunnen blijven en het schriftelijk af kunnen doen.Quad schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 19:23:
Den Bosch kan beter lekker de kleedkamers in, nu zijn ze nog niet moe en bezweet, scheelt weer energiekosten van de douches. Kon wel een dubbele cijfers uitslag worden.
nggyu nglyd
Tsja, je mag van Goes vinden wat je wilt, ik vind 'm ook een verschrikkelijk ventje, maar als iemand op straat wordt geschopt vinden we het heel erg, maar als het Goes betreft is het ineens oké? Rare post.Vld1989 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:47:
Rood voor een Ajacied omdat hij Wouter Goes flink raakt, dat noem ik twee vliegen in één klap![]()
nggyu nglyd
Grapjas. Geef nou gewoon toe, er staat geen maat op PSV in Nederland op dit moment. Ontzettend veel beter dan wie dan ook. Of probeer je de spanning er nog een beetje in te houdencarpebios schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:48:
Zal je zien, GAE - PSV de volgende wedstrijd. Dan liggen we er weer uit
Neem het vooral niet zo serieus.Quad schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:49:
[...]
Tsja, je mag van Goes vinden wat je wilt, ik vind 'm ook een verschrikkelijk ventje, maar als iemand op straat wordt geschopt vinden we het heel erg, maar als het Goes betreft is het ineens oké? Rare post.
Ajax en Jong Ajax bestaan uit slappe zakken. Niet voor het eerst. En spelers als Wijndal elke keer een kans geven slaat nergens op. Zelfde als die keeper van ons. Ook hij wegwezen, grabbelaar. Niet zo halfbakken maar gewoon bam, direct contract verscheuren en wegwezen met die idioten. Statements moet je maken.sNielz123 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:39:
[...]
Je kan moeilijk met 11 dummy’s gaan spelen
Bedoel je nou Jaros of Grim?Typhone schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:55:
[...]
Ajax en Jong Ajax bestaan uit slappe zakken. Niet voor het eerst. En spelers als Wijndal elke keer een kans geven slaat nergens op. Zelfde als die keeper van ons. Ook hij wegwezen, grabbelaar. Niet zo halfbakken maar gewoon bam, direct contract verscheuren en wegwezen met die idioten. Statements moet je maken.
Volgens Wikipedia is het een Nederlander! Hopelijk heeft Koeman ook op Wikipedia gekeken.
nggyu nglyd
Als het iemand is die zelf enorm vaak smerig aan het zieken is dan kan ik daar inderdaad niet mee zitten nee.Quad schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:49:
[...]
Tsja, je mag van Goes vinden wat je wilt, ik vind 'm ook een verschrikkelijk ventje, maar als iemand op straat wordt geschopt vinden we het heel erg, maar als het Goes betreft is het ineens oké? Rare post.
Voor Ajax ook, kan ie de komende weken lekker op de tribune zittenVld1989 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:47:
Rood voor een Ajacied omdat hij Wouter Goes flink raakt, dat noem ik twee vliegen in één klap![]()
Als iemand op straat zich tegen mij gedraagt zoals Goes zich gedraagt dan krijgt diegene van mij ook een klap.Quad schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:49:
[...]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De vraag bij Koeman is, heeft hij voor Ajax gespeeld?Quad schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 23:00:
[...]
Volgens Wikipedia is het een Nederlander! Hopelijk heeft Koeman ook op Wikipedia gekeken.
Je weet ook wel dat dat nergens op slaatcarpebios schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 23:24:
[...]
De vraag bij Koeman is, heeft hij voor Ajax gespeeld?
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 15-01-2026 07:09 ]
Wat een clown is dat zeg.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Waarom zou Wijndal weg willen?Agent47 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 07:23:
En Wijndal wilt perse blijven
Wat een clown is dat zeg.
Sportief is het bij Ajax voor hem geen succes, dat waren zijn verhuurperiode ook niet. Vraag me af welke clubs uberhaupt voor hem zouden komen ( en wat hem dat dan financieel zou kosten en derhalve minder interesant)
Er zijn genoeg redenen om Wijndal een clown te vinden maar omdat hij wil blijven is er niet één
Omdat Ajax er mee blijft zitten. Ze wouden hem al eerder weg doen maar hij vindt het wel best.Napo schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 07:50:
[...]
Waarom zou Wijndal weg willen?
Sportief is het bij Ajax voor hem geen succes, dat waren zijn verhuurperiode ook niet. Vraag me af welke clubs uberhaupt voor hem zouden komen ( en wat hem dat dan financieel zou kosten en derhalve minder interesant)
Er zijn genoeg redenen om Wijndal een clown te vinden maar omdat hij wil blijven is er niet één
Voetballend is het niks ook.
Vanzelfsprekend vindt hij het wel best. Hij speelt bijna alles. Daarnaast is hij zeker niet de minste basisspeler dit seizoen.Agent47 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 07:59:
Omdat Ajax er mee blijft zitten. Ze wouden hem al eerder weg doen maar hij vindt het wel best.
Dat perspectief snap ik van de club Ajax en van de supporters van Ajax maar dat is nou niet een bijzonder sterke reden om niet te willen blijven als speler. Zeker als hij relatief gezien rijkelijk wordt beloond voor zijn tijd. Maakt ook nog redelijk wat minuten. Bij het uitzitten van het contract kan hij nog een mooi bedrag aan salaris opstrijken én daarna transfervrij vast wel iets vinden. En kan hij nu nog wonen in de regio waarin hij opgroeideAgent47 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 07:59:
[...]
Omdat Ajax er mee blijft zitten. Ze wouden hem al eerder weg doen maar hij vindt het wel best.
Voetballend is het niks ook.
Waarom dat alles inleveren omdat Ajax dat ( begrijpbaar ) zou willen.

Seizoen kan niet snel genoeg voorbij zijn. Mentaal zwakke selectie, geen leiders, geen gif. Bij de eerste de beste tegenslag liggen ze als makke lammetjes op hun rug te kijken. De beste speler dit seizoen is ook een mietje eersteklas. Meneer Godts heeft 't fysiek van een 12 jarige. Hou op zeg. Nee, fast forward naar eind mei wat het voetbal betreft.
Geld ook voor Feyenoord. De strijd om plek 2 is inmiddels los. Sinds Braga uit met die bluf opstelling is het kak met peren bij ons. Het is nu letterlijk elke week punten sprokkelen en maar hopen dat de concurrentie punten laat liggen. AZ en Ajax uit hebben we in ieder geval al gehad. PSV uit moeteng we nog. De klassieker gaat afhangen welke kant de wind op staat denk ikJanW schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 08:40:
Na de zoveelste wanvertoning van Ajax...
[Afbeelding]
Seizoen kan niet snel genoeg voorbij zijn. Mentaal zwakke selectie, geen leiders, geen gif. Bij de eerste de beste tegenslag liggen ze als makke lammetjes op hun rug te kijken. De beste speler dit seizoen is ook een mietje eersteklas. Meneer Godts heeft 't fysiek van een 12 jarige. Hou op zeg. Nee, fast forward naar eind mei wat het voetbal betreft.
Nee met deze selectie de CL ingaan is ook niks. Bij ons is het nu ook wel chaos. Er moet een TD komen, maar dat roep ik al 3 jaar. De rust moet terug komen.
Spelers als Stengs, Bijlow, Timber lekker moven ermee. Vaker geblesseerd dan spelend, eisen een miljoenensalaris op.
Spelers als Lotomba, Nieuwkoop, Smal zijn allemaal slecht. Sauer heb ik nog wel vertrouwen in. Borges geef ik ook nog een jaartje.
De enige echt goede speler is Valente. Big fish binnengehaald daarmee.
Vaak krijg je er dan een wedstrijd extra schorsing bij
Ajax en Feyenoord mogen oppassen dat er niet een derde team komt die met P2 aan de haal gaat. In de huidige vorm kan dat zomaar gebeuren.Agent47 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 08:43:
[...]
Geld ook voor Feyenoord. De strijd om plek 2 is inmiddels los. Sinds Braga uit met die bluf opstelling is het kak met peren bij ons. Het is nu letterlijk elke week punten sprokkelen en maar hopen dat de concurrentie punten laat liggen. AZ en Ajax uit hebben we in ieder geval al gehad. PSV uit moeteng we nog. De klassieker gaat afhangen welke kant de wind op staat denk ik![]()
Nee met deze selectie de CL ingaan is ook niks. Bij ons is het nu ook wel chaos. Er moet een TD komen, maar dat roep ik al 3 jaar. De rust moet terug komen.
Spelers als Stengs, Bijlow, Timber lekker moven ermee. Vaker geblesseerd dan spelend, eisen een miljoenensalaris op.
Spelers als Lotomba, Nieuwkoop, Smal zijn allemaal slecht. Sauer heb ik nog wel vertrouwen in. Borges geef ik ook nog een jaartje.
De enige echt goede speler is Valente. Big fish binnengehaald daarmee.
AZ zou met een sterke 2e seizoenshelft een kans hebben. NEC gaat ook lekker. Maar zou me echt enorm verbazen als een van deze of een andere club ermee aan de haal gaat. Moet wel zeggen dat ik deze grote nederlaag van ajax ook niet zag aankomen maar wel nu vol focus op competitie.JanW schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 08:59:
[...]
Ajax en Feyenoord mogen oppassen dat er niet een derde team komt die met P2 aan de haal gaat. In de huidige vorm kan dat zomaar gebeuren.
Lijkt me ook niet vervelend.
Ik hoop voor mijn cluppie nog steeds op een of meer aankopen. Zou lekker zijn als je daarmee iig meer kans op plek 2 houdt. Goed kan nog steeds.
10 second ninja DONE
Nee p2 en 3 zullen Ajax en Feyenoord worden. Alleen nog de vraag wie waar komt te staan
En AZ gaat net als FC Utrecht tegen Ajax door de bovengrens. Als supporter zou ik dat vervelend vinden dat het blijkbaar wel lukt tegen Ajax maar niet tegen Volendam.Sineplex schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 09:07:
Dat gaat niet gebeuren, bekertoernooien zijn heel anders qua beleving en in de competitie gaat het nog over een resterende 16 wedstrijden. Laten we ook eerlijk zijn, dit was wel heel zwaar door de ondergrens. Maar blijkbaar is de ondergrens heel diep.
XXXVI
Tegen Volendam wonnen ze ook dat is toch voldoende? Je kunt niet elke wedstrijd pieken (dan zou het ook geen pieken meer zijn overigens, klein detail).ephymerous schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 09:55:
[...]
En AZ gaat net als FC Utrecht tegen Ajax door de bovengrens. Als supporter zou ik dat vervelend vinden dat het blijkbaar wel lukt tegen Ajax maar niet tegen Volendam.
Dit vind ik dus echt zo'n onzinnige actie, dat compenseren. Er zijn ongetwijfd ook een heel aantal mensen die een ESPN dagpas gekocht hebben voor die wedstrijd, worden die ook vergoed?JEightyFive schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 10:41:Gelukkig worden ze wel gecompenseerd.
Puur voor de buhne dit soort acties
[ Voor 4% gewijzigd door Daggast op 15-01-2026 11:16 ]
Tja, dat is historisch altijd al zo geweest. Blijkbaar staat er dan dusdanig veel druk op dat ze het maximale uit zichzelf halen. AZ is verre van consistent maar het is dan ook een vrij jonge selectie.ephymerous schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 09:55:
[...]
En AZ gaat net als FC Utrecht tegen Ajax door de bovengrens. Als supporter zou ik dat vervelend vinden dat het blijkbaar wel lukt tegen Ajax maar niet tegen Volendam.
Die mensen nemen de moeite om met (ik verwacht) een verplichte buscombi hun avond op te offeren om naar Alkmaar af te reizen. Ik denk niet dat dat hele vak uit Amsterdam komt dus er zijn er vast een aantal die een aardige afstand af moeten leggen.toolkist schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 10:56:
[...]
Dit vind ik dus echt zo'n onzinnige actie, dat compenseren. Er zijn ongetwijfd ook een heel aantal mensen die een ESPN dagpas gekocht hebben voor die wedstrijd, worden die ook vergoed?
Puur voor de buhne dit soort acties
Als je dan zo'n wanprestatie levert vind ik het zelf wel netjes van Ajax dat ze dat willen compenseren. Dat er ook mensen zijn die misschien een ESPN dagpas hebben gekocht doet daar niets aan af.
Daarnaast is het natuurlijk ook makkelijker te achterhalen wie je in het uitvak moet compenseren versus de mensen die bij ESPN een aankoop hebben gedaan.
Dat hoort er gwwoon bij. AZ gaat nu toch ook geen extra geld vragen wegens de 6-0 die boven verwachting was?JEightyFive schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 11:24:
[...]
Die mensen nemen de moeite om met (ik verwacht) een verplichte buscombi hun avond op te offeren om naar Alkmaar af te reizen. Ik denk niet dat dat hele vak uit Amsterdam komt dus er zijn er vast een aantal die een aardige afstand af moeten leggen.
Als je dan zo'n wanprestatie levert vind ik het zelf wel netjes van Ajax dat ze dat willen compenseren. Dat er ook mensen zijn die misschien een ESPN dagpas hebben gekocht doet daar niets aan af.
Daarnaast is het natuurlijk ook makkelijker te achterhalen wie je in het uitvak moet compenseren versus de mensen die bij ESPN een aankoop hebben gedaan.
Nee ik vind het echt onzinnig. Als je als trainer vindt dat gisteren onacceptabel was dan neem je als trainer actie richting de selectie.
Als je dat als speler vindt dan klap je er de wedstrijden erna op om te laten zien dat je het wel kan. Niet de boel 'afkopen' middels vergoeden kaartjes of wat dan ook.
AZ-Ajax is voor de AZ supporters de wedstrijd van het jaar. Dat leeft andersom echt een heel stuk minder, en daarmee ook in de selectie.Sineplex schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 11:18:
[...]
Tja, dat is historisch altijd al zo geweest. Blijkbaar staat er dan dusdanig veel druk op dat ze het maximale uit zichzelf halen. AZ is verre van consistent maar het is dan ook een vrij jonge selectie.
AZ heeft al lang aangetoond dat niet te kunnen worden, Twente net zo. Maar wie het dan wel moet worden, geen idee.
Het is niet of/of hè. Je kan het onacceptabel vinden en actie nemen richting de selectie of als speler en als club je supporters tegemoetkomen.toolkist schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:21:
[...]
Als je als trainer vindt dat gisteren onacceptabel was dan neem je als trainer actie richting de selectie.
Als je dat als speler vindt dan klap je er de wedstrijden erna op om te laten zien dat je het wel kan. Niet de boel 'afkopen' middels vergoeden kaartjes of wat dan ook.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, persoonlijk vind ik het een nette actie. Ze hoeven het niet te doen.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken