On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
De blessures van Pepi komen wel steevast op het verkeerde moment. Vorig seizoen bijna de Jong uit de basis spelen en dan een knieblesure oplopen, herstellen en dan functioneert de formatie met Til in de spits uitstekend en dan nu eindelijk een reeks wedstrijden en dan zo eruit gaan.ElPaco schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 22:48:
En de bevestiging, ongeveer 2 maanden uitgeschakeld
[Afbeelding]
En dat dan in combinatie met de blesure van Plea en Boadu is het niet optimaal.
Vraag me af of je nu een spits zou moeten halen of eigenlijk een buitenspeler zodat je daar een kwaliteitsinjectie krijgt ( Driouech is het niet helemaal ) en dan met een gelegenheidsspits zoals Til of zelfs Perisic.
Die is niet verkeerd. Kan goed koppen. Als je een ander systeem wilt spelen kan hij handig zijn.FreakNL schreef op zondag 11 januari 2026 @ 07:58:
[...]
Lauritsen kun je zo ophalen voor een half miljoen.
Wat een slechte wedstrijd! Van beide kanten.
Als dat prof voetbal moet zijn...
Medelijden met de supporters in die ijzige kou die dit voorgeschoteld kregen.
Krijg je de begeleiders er ook gratis bijtoolkist schreef op zondag 11 januari 2026 @ 08:46:
Weghorst mag je gratis hebben
En 10 jaar aan medicatie kosten!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoho ik was eerst, jullie zoeken maar een andere oplossing voor jullie overbodige rommel
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Het is ook een kutwedstrijd om weer te moeten starten helemaal in FrieslandDutchOwnage schreef op zondag 11 januari 2026 @ 12:06:
Ik verwacht helemaal niks van Feyenoord, helemaal zonder Valente en Moussa.
Ja paspoort mee, plaatsnamen niet te ontcijferen, daar heb je mentaal wel last van.D-e-n schreef op zondag 11 januari 2026 @ 12:40:
[...]
Het is ook een kutwedstrijd om weer te moeten starten helemaal in Friesland
Maar goed. Op het veld is het 13c hoorde ik
[ Voor 23% gewijzigd door DutchOwnage op 11-01-2026 12:44 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Volkslied moeten bijwonen van die buren. Teksten als hurde wurkers (vanuit het engels, gewonde werkers blijkbaar).DutchOwnage schreef op zondag 11 januari 2026 @ 12:43:
Plus die vreselijke 12.15. Koudste dag van het jaar, grootste verplaatsing....
Maar goed.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als elk broodje een Feyenoord doelpunt oplevert zou ik zeggen: neem er nog een paarcarpebios schreef op zondag 11 januari 2026 @ 12:51:
Ik ga even een broodje smeren en een doelpunt. Dat moet ik dus niet meer doen!
Smeer maar even voor de hele voedselbank aubcarpebios schreef op zondag 11 januari 2026 @ 12:51:
Nu even gaan poepen, dan scoort Heerenveen denk ik.carpebios schreef op zondag 11 januari 2026 @ 12:51:
Als Heerenveen dan nog scoort dan wordt er wel heel veel tijd bijgeteld
lol
En nou een paar hechtingen door de anus.carpebios schreef op zondag 11 januari 2026 @ 13:03:
Lekker zo'n 2e broodje
En heeft nog nooit een penalty gemist voor Sparta.Harribo schreef op zondag 11 januari 2026 @ 10:28:
[...]
Die is niet verkeerd. Kan goed koppen. Als je een ander systeem wilt spelen kan hij handig zijn.
Overigens denk ik niet dat hij PSV niveau is, hooguit als targetman als er iets geforceerd moet worden. Maar soms stijgen spelers toch weer boven zichzelf uit op een niveautje hoger…
Ik zou voor een half miljoen die gok zeker wagen. Hij is ondanks zijn lengte ook technischer en sneller dan je verwacht. Wij gaan hem missen (wil niet verlengen).
Het is overigens de vraag of hij trek heeft in PSV.
[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 11-01-2026 13:06 ]
Doe nou niehiet.... Dan moet je maar hopen dat Vos nog wat in z'n darmen over heeft...carpebios schreef op zondag 11 januari 2026 @ 13:03:
Lekker zo'n 2e broodje
Dat is niet handig, ga maar weer poepen.carpebios schreef op zondag 11 januari 2026 @ 13:03:
Lekker zo'n 2e broodje
Ik ga even poepen inderdaad, want deze score bevalt mij niet!
Zodat je zo nog een broodje kwijt kunt?carpebios schreef op zondag 11 januari 2026 @ 13:05:
[...]
Ik ga even poepen inderdaad, want deze score bevalt mij niet!
Daar heb ik schijt aan!LZ86 schreef op zondag 11 januari 2026 @ 13:16:
Poep blijft in de darm tot de pot klaar is.
Maar ik ga verder met Silksong, heb het wel gezien. Eerst nog even naar de wc!
[ Voor 18% gewijzigd door carpebios op 11-01-2026 13:25 ]
[ Voor 3% gewijzigd door piotr123 op 11-01-2026 13:34 ]
Maar dan wel totaal zonder gevaarlijk te worden.
Ik geloof niet meer zo in lege batterijen hoor. Je hebt net bijna 2 weken "vrij" gehad.LZ86 schreef op zondag 11 januari 2026 @ 13:34:
Totale zaadpot inmiddels weer. Heerenveen de bovenliggende partij omdat de batterij bij Feyenoord alweer leeg lijkt.
Maar dan wel totaal zonder gevaarlijk te worden.
Dit is gewoon wat het is bij Feyenoord momenteel. Ze hebben nog mazzel dat Heerenveen ook vrij tandloos l is.
Feyenoord kan de bal niet langer dan 5sec in bezit houden sinds ik em aanzet, das wel zorgwekkend (los van de 2-2 nu).
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik snap alleen niet waarom de trainer van Heerenveen Rivera op rechtsbuiten houdt. Die jongen hoort op de 10 te spelen, daar is ie zoveel gevaarlijker dan nu.
van mij mag v Persie nu wel opdonderen, wat zijn dat voor "tactieken"
[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 11-01-2026 14:08 ]
Het zijn geen tactieken, zijn ploeg voelt dat het iets moet doen omdat er geen duidelijk tactisch plan aanwezig is en gaat dan maar wat doen.LZ86 schreef op zondag 11 januari 2026 @ 14:07:
En nu ineens wel aanvallen........
van mij mag v Persie nu wel opdonderen, wat zijn dat voor "tactieken"
Van Persie is gewoon ongeschikt als trainer, hij haalt niet uit deze ploeg wat erin zit. Zelfs Grim is een betere trainer en dat zegt wel wat.
Laat dit seizoen maar weer hangen, ik zie in mei wel waar we geeindigd zijn. Maar dat gaat iig geen 2 worden zo.
Poeh het wordt nog bijna 3-2 zelfs.
En er dan gewoon voor kiezen HELEMAAL NIETS te doen..... Met nu dit als resultaat.
Donder die v Persie aub vanavond nog eruit en grijp in voordat Ajax je nog in gaat halen ook ondanks het totale schijtseizoen wat zij draaien.
PSV is de enige dit seizoen die een beetje niveau haalt, niet eens supergoed. En kijk hoe bizar ver die voorstaan.
Dat is als je stuk beter bent en zelf de goals niet maakt, dat was nu niet het geval.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 11-01-2026 14:15 ]
Wat had Te Kloese dan kunnen doen hieraan wat ook nog eens binnen 10 dagen (want zo lang is de transfermarkt pas open) effect zou hebben gehad?LZ86 schreef op zondag 11 januari 2026 @ 14:14:
Je zou maar TD zijn en 3 weken de tijd hebben gehad om wat simpele dingen te verbeteren....
En er dan gewoon voor kiezen HELEMAAL NIETS te doen..... Met nu dit als resultaat.
Donder die v Persie aub vanavond nog eruit en grijp in voordat Ajax je nog in gaat halen ook ondanks het totale schijtseizoen wat zij draaien.
PSV is de enige dit seizoen die een beetje niveau haalt, niet eens supergoed. En kijk hoe bizar ver die voorstaan.
Dat waren we al. Alles op plek 2, maar dat wordt nog een helse klus.Miki schreef op zondag 11 januari 2026 @ 14:12:
Heerenveen wint een punt en Feyenoord verliest er twee. Feyenoord is klaar en uitgespeeld voor dit seizoen.
Te Kloese kan natuurlijk voor het openen van de transfermarkt al werken aan een versterking ( geen middenvelder want daar stikt Feyenoord al van ), ja, 10 dagen geleden kon de speler pas ingeschreven worden maar het werk zal toch meer in het voortraject zitten dan in de afronding.toolkist schreef op zondag 11 januari 2026 @ 14:18:
[...]
Wat had Te Kloese dan kunnen doen hieraan wat ook nog eens binnen 10 dagen (want zo lang is de transfermarkt pas open) effect zou hebben gehad?
Van Persie laat het elftal zwaar onder de maat presteren, benieuwd hoeveel geduld er is.
Dat is niet vanzelfsprekend.DutchOwnage schreef op zondag 11 januari 2026 @ 14:06:
Vanmiddag nog maar 3 puntjes los op Ajax.
Yup, als het zo doorgaat mag je blij zijn als je 3e wordt. Ongelofelijk. Na een goede start waar je verwacht op zijn minst 2e te worden en gewoon serieus een kans op het kampioenschap hebt. Maar idd tijd rekken bij 2-2 tegen Heerenveen dat zegt alles.DutchOwnage schreef op zondag 11 januari 2026 @ 14:20:
[...]
Dat waren we al. Alles op plek 2, maar dat wordt nog een helse klus.
En ook Read. Fijn dat die er weer bij is! Oh
10 second ninja DONE
Dan had ie ook eerst wat moeten verkopen, selectie zit wel vol.Napo schreef op zondag 11 januari 2026 @ 14:22:
[...]
Te Kloese kan natuurlijk voor het openen van de transfermarkt al werken aan een versterking ( geen middenvelder want daar stikt Feyenoord al van ), ja, 10 dagen geleden kon de speler pas ingeschreven worden maar het werk zal toch meer in het voortraject zitten dan in de afronding.
En al had ie iemand gehaald, no way dat die vandaag al meer dan 30min gemaakt zou hebben.
Flickr PSN ID= cheironnl
Maar dat mag je wel verwachten. Zelfs wij wonnen daar
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij blijft wel opvallend dicht bij de doellijn steeds voor een 'goalplayer' idd.cheiron schreef op zondag 11 januari 2026 @ 14:50:
Ai. Was die bal voor Koeman geweest als hij was uitgekomen?
Hij is weer bijcheiron schreef op zondag 11 januari 2026 @ 14:45:
Godts is nog met zn hoofd in de winterstop zo lijkt het.
Telstar is slordig. Had ik niet verwacht eigenlijk.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik vraag dit voor een vriend
Ik twijfel ook en dat terwijl ik graag naar Ajax mag kijken is de wedstrijd eigenlijk al wel gespeeld.DutchOwnage schreef op zondag 11 januari 2026 @ 14:54:
Hmm lastig, zal ik blijven kijken in de hoop dat Telstar nog wat terug doet of zal ik Netflix lekker aanslingeren![]()
Misschien gewoon maar de PS5 aanslingeren, moet nog Hollow Knight uitspelen alvorens aan Silk song te kunnen beginnen
ik zou ff gaan poepenDutchOwnage schreef op zondag 11 januari 2026 @ 14:54:
Hmm lastig, zal ik blijven kijken in de hoop dat Telstar nog wat terug doet of zal ik Netflix lekker aanslingeren![]()
Steamdeck op de bank en dan met een schuin oog kijken.Miki schreef op zondag 11 januari 2026 @ 14:56:
[...]
Ik twijfel ook en dat terwijl ik graag naar Ajax mag kijken is de wedstrijd eigenlijk al wel gespeeld.
Misschien gewoon maar de PS5 aanslingeren, moet nog Hollow Knight uitspelen alvorens aan Silk song te kunnen beginnen
Dit valse 4-4-2 systeem werkt wel aardig. Met Gaaei wordt het dan snel 3-4-3. En Steur brengt meer balans in het team dan Taylor. Die was samen met Klaassen een ramp op het middenveld omdat ze beiden veels te snel naar voren gingen. Steur lijkt meer vanuit achteruit te willen opbouwen samen met Regeer. En Gloukh laat zich ook inzakken zodat er geen enorme gaten meer zijn op het middenveld.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Veel Ajax-kenners voorspelden al dat Ajax beter zou spelen zonder Taylor. Taylor moest bijna altijd spelen, maar was niet altijd een succes idd met Klaassen en ook Gloukh.Gundogan schreef op zondag 11 januari 2026 @ 15:03:
[...]
Steamdeck op de bank en dan met een schuin oog kijken.![]()
Dit valse 4-4-2 systeem werkt wel aardig. Met Gaaei wordt het dan snel 3-4-3. En Steur brengt meer balans in het team dan Taylor. Die was samen met Klaassen een ramp het middenveld omdat ze beiden veels te snel naar voren gingen. Steur lijkt meer vanuit achteruit te willen opbouwen samen met Regeer. En Gloukh laat zich ook inzakken zodat er geen enorme gaten meer zijn op het middenveld.
Eens kijken hoe dit verder ontwikkeld. Ik denk dat het met Steur uiteindelijk beter zal lopen.
Steur is een echte voetballer. Inzicht, technisch, veel meer gevoel voor positionering en bewegen tussen de linies.
Gaat echt 10 klassen beter worden dan Taylor, als die de juiste keuzes gaat maken in zijn carrière.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken