10 second ninja DONE
Daarom nu verkopen, dan vangen we nog iets voor ie met pensioen gaatSagat schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 09:15:
[...]
Pasveer...? Heeft die al aangekondigd wat hij wil? Ik neem toch echt aan dat het ook voor hem een keertje tijd is om zijn handschoenen op te hangen?
Dun? De positie waar Taylor rondhangt is overvol. Ik zou niet graag een directe vervanger zien komen. Liever een andere stijl middenvelder die daadwerkelijk de wat meer controlerende en organiserende rol goed op kan pakken.Sineplex schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 21:42:
[...]
Ajax kan er nu nog een mooi bedrag voor krijgen maar ik neem aan dat er wel een vervanger komt? Anders wordt het wel erg dun op het middenveld.....
Dan kan je types als Klaassen, Mokio en Gloukh ook veel meer in hun kracht zetten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja een "zes" als "vervanger" eigenlijk. Maar goed, het zou me ook niet verbazen als er pas iemand in de zomer wordt gehaald wanneer de TD ook de tijd heeft gehad om het e.e.a. te inventariseren.Gonadan schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 11:23:
[...]
Dun? De positie waar Taylor rondhangt is overvol. Ik zou niet graag een directe vervanger zien komen. Liever een andere stijl middenvelder die daadwerkelijk de wat meer controlerende en organiserende rol goed op kan pakken.
Dan kan je types als Klaassen, Mokio en Gloukh ook veel meer in hun kracht zetten.
🚨⚪️🔵 Kenneth Taylor to Lazio, here we go! Deal sealed now with Ajax for €15m plus €2m add-ons.
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 8 januari 2026
Taylor travels to Roma tonight for medical tests on Fridsy and then contract signing.
Contract until June 2030. pic.twitter.com/oueCEaEwZL
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het zou mij verbazen als er niets gedaan wordt. Je moet deze periode acteren, al is het maar huur, anders gooi je de kansen op die tweede plek definitief weg.Sineplex schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 12:12:
[...]
Ja een "zes" als "vervanger" eigenlijk. Maar goed, het zou me ook niet verbazen als er pas iemand in de zomer wordt gehaald wanneer de TD ook de tijd heeft gehad om het e.e.a. te inventariseren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dit kan dus.ST10©DE schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 23:14:
[...]
Tenzij hij de sleutel blijkt voor europees voetbal..... Dan is nu 8 mln minder waard dan 6 mln in de zomer. Bovendien is er in de zomer waarschijnlijk meer concurrentie -> hogere prijs.
Iedereen heeft laatst bijgetekend om samen ook iets moois te bereiken en dan zou Resink opeens gaan terwijl hij nu de motor is van het hele spel.
Wat moet Resink bij Ajax? Alleen meer geld verdienen dan.
Want voor het geweldige voetbal hoef je niet naar Ajax tegenwoordig te verkassen. En dan is het ook nog op management niveau een puinhoop en wat vriendjespolitiek.
Zonder Resink kan Fc Groningen zijn ambities naar beneden bijstellen.
Naast Resink staat trouwens Tika de Jonge, die gaat dan alleen niet redden daar, die teert mijn inziens gewoon op de klasse van Resink naast zich. Kans dat die door de mand gaat vallen dan.
Ik vind Resink veel van Taylor weg hebben. Resink schat ik alleen iets hoger in en kan ook scoren. Box 2 box speler.
Dat zou ik ook doen als Ajax. Zat spelers daar. Gewoon elke week laten spelenGonadan schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 11:23:
[...]
Dun? De positie waar Taylor rondhangt is overvol. Ik zou niet graag een directe vervanger zien komen. Liever een andere stijl middenvelder die daadwerkelijk de wat meer controlerende en organiserende rol goed op kan pakken.

https://www.nu.nl/binnenl...je-een-sportief-2026.html
Gerapporteerd, naamsverbasteringen zijn hier niet toegestaanVos schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 13:20:
Hopen voor de niet-PSV fans dat de spelers net zo scherp zijn als de mensen op kantoor
[Afbeelding]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Haha, gelijk heb je.toolkist schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 10:40:
[...]
Daarom nu verkopen, dan vangen we nog iets voor ie met pensioen gaat
En goed ik geloof dat ik iets meer gecharmeerd was van hem dan jij, had het idee dat ie het vrij behoorlijk deed onder Farioli. En als hij nog een jaartje door wil zou hij m.i. prima bij een kleinere club of mogelijk zelfs een sub topper aan de slag kunnen. Denk alleen dat hij inmiddels wel wat blessure gevoeliger is...en dat is bij een keeper ook niet fijn, weet ik helaas maar al te goed
10 second ninja DONE
Snap ook niet helemaal waar dat "dun" vandaan komt. Als Taylor weg is komt er juist veel meer ruimte voor jongens als Gloukh en Steur om te spelen en te ontwikkelen. Vind Taylor een prima speler die zich boven verwachting heeft ontwikkelt, maar nou ook weer niet zo'n grote verschilmaker dat het niet goed op te vangen is met wat we al hebben.Gonadan schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 11:23:
[...]
Een goede 6 hebben we veel meer aan dan een 1 op 1 vervanger voor Taylor.
https://www.omroepbrabant...j-psv-blijkt-reclamestuntVos schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 13:20:
Hopen voor de niet-PSV fans dat de spelers net zo scherp zijn als de mensen op kantoor
[Afbeelding]
Zoals verwacht blijkt het een reclamestunt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vos schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 13:20:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Vhccj9twiQSIl1WUQvCKro6s.jpg?f=fotoalbum_large)
Toch iets gemist?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Feyenoord heeft dus al anderhalf jaar meerdere contracten aangeboden. Onder andere toen hij weer geblesseerd was.
Lekker banken. Doei WK.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En doet het nog slechter dan z’n voorganger en mag op basis van zijn naam nog even doorprutsen. Ik begrijp m welGonadan schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 09:23:
Advocaat van de duivel: vanuit zijn perspectief zou ik het ook wel weten met zo'n gek voor de groep. Die kan niet normaal met je om gaan en dan verwacht men dat je ook nog eens gaat bijtekenen voor bedragen die met name voor Feyenoord goed zijn. Dacht het niet.
XXXVI
Toch wel een raar verhaal hoor. Zijn management zou naar verluid dan 20M per jaar gevraagd hebben? [top PL salaris] Dan kan ik me niet voorstellen dat de deur van Timber überhaupt nog open stond en waarom zou Feyenoord dan alsnog aanbiedingen doen? De bron is Telegraaf, het zal allemaal wel wat genuanceerder liggen? Sowieso, de Telegraaf wel geloven maar Timber niet?Agent47 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 08:17:
https://www.voetbalprimeu...esprek-met-feyenoord.html
Feyenoord heeft dus al anderhalf jaar meerdere contracten aangeboden. Onder andere toen hij weer geblesseerd was.
Lekker banken. Doei WK.
Only fools are enslaved by time and space.
20m? Die duim van iemand is denk ik helemaal leeg gezogen. Misschien een 20m clausule in z'n contract, al het andere is zo ongeloofwaardig dat het niet waar kan zijn.LoneRanger schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 10:53:
[...]
Toch wel een raar verhaal hoor. Zijn management zou naar verluid dan 20M per jaar gevraagd hebben? [top PL salaris] Dan kan ik me niet voorstellen dat de deur van Timber überhaupt nog open stond en waarom zou Feyenoord dan alsnog aanbiedingen doen? De bron is Telegraaf, het zal allemaal wel wat genuanceerder liggen? Sowieso, de Telegraaf wel geloven maar Timber niet?
Die 20M komt van mij maar in het artikel wordt gesproken over een top salaris in de premier league.toolkist schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 11:23:
[...]
20m? Die duim van iemand is denk ik helemaal leeg gezogen. Misschien een 20m clausule in z'n contract, al het andere is zo ongeloofwaardig dat het niet waar kan zijn.
uit het artikel:
'De zaakwaarnemers van Timber hebben in die lange periode een tegenvoorstel gedaan dat op het niveau van de top van de Premier League lag'
Only fools are enslaved by time and space.
Berghuis en Weghorst niet fit voor zondag. McConell is weer weg bij Ajax en terug bij Liverpool.
nggyu nglyd
Alleen maar goed nieuws wat mij betreft.Quad schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 12:48:
Berghuis en Weghorst niet fit voor zondag. McConell is weer weg bij Ajax en terug bij Liverpool.
Eens kijken of de gifbeker nog goed gevuld is, of dat er eindelijk iets lekkerders inzit. Ik ga volledig uit van het eerste
De evaluatie is pas geweest, terwijl DtK ook pas net uit Mexico terug is.DutchOwnage schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 13:06:
Zal mij benieuwen of er gevoetbald kan/gaat worden in Heerenveen zondag. Hoop het wel, break heeft nu wel weer lang genoeg geduurd.
Eens kijken of de gifbeker nog goed gevuld is, of dat er eindelijk iets lekkerders inzit. Ik ga volledig uit van het eerste
Zal wel niks goeds van gekomen zijn dus, die gifbeker is waarschijnlijk weer aangevuld in de winterstop.
Enige lichtpuntje is dat je enkele geblesseerden weer terughebt.
Veld verwarming helpt daarbij ook.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 09-01-2026 17:20 ]
Het is morgen droog in Groningen. Ik hoop van niet, ben wel weer eens toe aan een wedstrijd van fc Groningentoolkist schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 16:51:
Mijn voorspelling, wedstrijden in het noorden en wordt oosten van het land gaan alsnog afgelast worden.
Met een temperatuur van -10 a -15 als toeschouwer? Ik kreeg hier zelfs een waarschuwing van Eteck over de kou dit weekend.Harribo schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 17:21:
[...]
Het is morgen droog in Groningen. Ik hoop van niet, ben wel weer eens toe aan een wedstrijd van fc Groningen
-10 a -15? Ze voorspellen -6 in Heerenveen zondag. Het zal wel aan mij liggen, maar dat is toch gewoon een flinke vorst maar verder niet zo bijzonder..als dat al niet meer kan rek dan maar gewoon de winterstop op tot maart.Soulizer schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 19:29:
[...]
Met een temperatuur van -10 a -15 als toeschouwer? Ik kreeg hier zelfs een waarschuwing van Eteck over de kou dit weekend.
En definitief:Gynnad schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 12:46:
Taylor is dus weg als de medische keuring goed gaat. Verwacht dat Ajax nu ook wel snel zal gaan handelen op de markt.
[Embed]
https://www.ajax.nl/club/...oord-over-kenneth-taylor/Ajax en SS Lazio bereiken akkoord over Kenneth Taylor
Ajax en SS Lazio hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Kenneth Taylor. De middenvelder stond nog tot en met 30 juni 2027 onder contract bij Ajax. Ajax ontvangt van de club uit Italië een vaste transfersom van € 16,85 miljoen.
Dat is de nacht temperatuur. Niet avonds.Soulizer schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 19:29:
[...]
Met een temperatuur van -10 a -15 als toeschouwer? Ik kreeg hier zelfs een waarschuwing van Eteck over de kou dit weekend.
We zullen het gaan zien, voorlopig gaat het door
Ik vind het stom dat ze een winterstop hebben gedaan. Je ziet namelijk elk jaar dat het pas erg koud wordt na de kerstvakantie.Mania-92 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 19:44:
[...]
-10 a -15? Ze voorspellen -6 in Heerenveen zondag. Het zal wel aan mij liggen, maar dat is toch gewoon een flinke vorst maar verder niet zo bijzonder..als dat al niet meer kan rek dan maar gewoon de winterstop op tot maart.
De Nederlandse voetballers zeuren over het drukke programma, ze zouden eens naar de Championship en de FA Cup moeten kijken. Daarnaast is ESPN er ook veel te duur voor, de documentaires kan ik ook ergens anders zien.
Ze doen hun best https://www.omropfryslan....enoord-door-te-laten-gaanHarribo schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 21:34:
[...]
Dat is de nacht temperatuur. Niet avonds.
We zullen het gaan zien, voorlopig gaat het door
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ja stel je voor dat je als voetballer met de kerstdagen bij je familie mag zijn, schandalig.HollowGamer schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 22:04:
[...]
Ik vind het stom dat ze een winterstop hebben gedaan. Je ziet namelijk elk jaar dat het pas erg koud wordt na de kerstvakantie.
De Nederlandse voetballers zeuren over het drukke programma, ze zouden eens naar de Championship en de FA Cup moeten kijken. Daarnaast is ESPN er ook veel te duur voor, de documentaires kan ik ook ergens anders zien.
Ik gun het ze wel, er is meer dan werk op de wereld.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je kunt dan ook salaris inleveren voor die vrije dagen. Daarnaast zijn er ook spelers die helemaal de kerst niet vieren.Gonadan schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 00:06:
[...]
Ja stel je voor dat je als voetballer met de kerstdagen bij je familie mag zijn, schandalig.
Ik gun het ze wel, er is meer dan werk op de wereld.
Ik vind best dat er gewoon gesport kan worden, en dan is er meer ruimte in deze maanden als er een wedstrijd niet kan doorgaan. Nu wordt het speelschema propvol, vooral richting de zomer straks. Soms denk ik weleens, waarom kan je niet gewoon een week doen, elke dag een wedstrijd? (rekening houdend met Europees voetbal)
[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 10-01-2026 00:28 ]
Ze hebben het een paar keer gedaan, spelen rond kerst, maar dat beviel de gemiddelde NL supporter volgens mij ook niet.HollowGamer schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 00:27:
[...]
Je kunt dan ook salaris inleveren voor die vrije dagen. Daarnaast zijn er ook spelers die helemaal de kerst niet vieren.
Ik vind best dat er gewoon gesport kan worden, en dan is er meer ruimte in deze maanden als er een wedstrijd niet kan doorgaan. Nu wordt het speelschema propvol, vooral richting de zomer straks. Soms denk ik weleens, waarom kan je niet gewoon een week doen, elke dag een wedstrijd? (rekening houdend met Europees voetbal)
Vergeet niet dat de traditie er hier niet is.
Het schema is net zo vol, alleen speel je op andere momenten. Wil je een leger schema dan moet je minder wedstrijden, dat is de enige manier.HollowGamer schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 00:27:
[...]
Je kunt dan ook salaris inleveren voor die vrije dagen. Daarnaast zijn er ook spelers die helemaal de kerst niet vieren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vond dat heerlijk, Groningen mocht in 2006 en 2007 op tweede kerstdag thuis spelen, tegen Sparta en PSV. Uitslagen weet ik niet meer.toolkist schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 09:03:
[...]
Ze hebben het een paar keer gedaan, spelen rond kerst, maar dat beviel de gemiddelde NL supporter volgens mij ook niet.
Vergeet niet dat de traditie er hier niet is.
Overigens heb ik mijn seizoenkaart nog steeds en sla vanavond over. Niet vanwege de kou, dat geloof ik wel. Ik woon in Drenthe en de wegen in het dorp zijn nog steeds glad. Eerste goed begaanbare weg is pas op tien minuten rijden. Ik heb geen zin om daar doorheen te moeten rijden voor een voetbalwedstrijd. Trein doe ik liever ook niet met dit weer. Mijn partner was maandag al een halve dag kwijt omdat zij niet meer vanuit Utrechrlt en vervolgens vanuit Zwolle verder kon.
[sarcasm]Gelukkig, parkeerplekken zijn wel sneeuwvrij:
[/sarcasm]De gemeente is al wel bezig met de wedstrijd. ‘We hebben met Stadsbeheer wel extra aandacht voor het gebied rond de Euroborg. We maken bijvoorbeeld de parkeerplaatsen P3 en P4 sneeuwvrij’, aldus de woordvoerder.
[ Voor 14% gewijzigd door pordkert op 10-01-2026 14:04 ]
Zo kan je alles recht lullen wat krom is. Natuurlijk wordt het programma minder vol als je een langere periode hebt waarin je hetzelfde aantal wedstrijden speelt.Gonadan schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 10:42:
[...]
Het schema is net zo vol, alleen speel je op andere momenten. Wil je een leger schema dan moet je minder wedstrijden, dat is de enige manier.
Een leger schema krijg je niet alleen door minder wedstrijden. Een langere periode is ook een mogelijkheid bij een gelijk aantal wedstrijden.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Het jaar is zo lang als het is, daar verander je niets aan. Winter en zomerstop zijn gewoon onderdeel van het jaar. Nu kan je die gaan wegsnijden om de wedstrijden van andere periodes te gaan verdelen maar het enige wat je dan aan het doen bent is het verplaatsen van rustmomenten, je krijgt niet meer rust.ST10©DE schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 12:57:
[...]
Zo kan je alles recht lullen wat krom is. Natuurlijk wordt het programma minder vol als je een langere periode hebt waarin je speelt om hetzelfde aantal wedstrijden te spelen.
Een leger schema krijg je niet alleen door minder wedstrijden. Een langere periode is ook een mogelijkheid bij een gelijk aantal wedstrijden.
Niet voor niets merk je dat wanneer de zomerstop door een internationaal toernooi geclaimd wordt dit terug in de belasting van de spelers.
Zou wel makkelijk zijn als je werkgever zegt dat hij om je werkdruk te verlichten gewoon je vakanties inkort en dat je die dagen dan maar ergens anders tussendoor moet opnemen. Over recht lullen gesproken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ehhm, ze gaan toch gewoon op trainingskamp? Dus je verkort de vakantiedagen niet. Je deelt de tijd anders inGonadan schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 13:01:
[...]
Het jaar is zo lang als het is, daar verander je niets aan. Winter en zomerstop zijn gewoon onderdeel van het jaar. Nu kan je die gaan wegsnijden om de wedstrijden van andere periodes te gaan verdelen maar het enige wat je dan aan het doen bent is het verplaatsen van rustmomenten, je krijgt niet meer rust.
Niet voor niets merk je dat wanneer de zomerstop door een internationaal toernooi geclaimd wordt dit terug in de belasting van de spelers.
Zou wel makkelijk zijn als je werkgever zegt dat hij om je werkdruk te verlichten gewoon je vakanties inkort en dat je die dagen dan maar ergens anders tussendoor moet opnemen. Over recht lullen gesproken.
Had je het ook zo leuk gevonden met 2 uitwedstrijden?pordkert schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 11:33:
[...]
Ik vond dat heerlijk, Groningen mocht in 2006 en 2007 op tweede kerstdag thuis spelen, tegen Sparta en PSV. Uitslagen weet ik niet meer.
Ze krijgen normaal gesproken gewoon een aantal dagen vrij, de feestdagen en wat er omheen. De suggestie is nu om dat dus niet meer te doen. Dat lijkt mij gewoon een verkorting van de vakantiedagen.ST10©DE schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 13:05:
[...]
Ehhm, ze gaan toch gewoon op trainingskamp? Dus je verkort de vakantiedagen niet. Je deelt de tijd anders in
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik bedoel dat het een kansloze discussie is als je er dingen als vakantiedagen bij gaat halen....Gonadan schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 13:18:
@toolkist gewoon even teruglezen, dan weet je waar het over gaat.
Maar goed, tot zo ver mijn bijdrage hieraan.
Voor de drukte in het totale schema en de belasting van de spelers lijkt mij dat een vrij relevant aspect.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, je zou dus kunnen schuiven met je vakantiedagen en het trainingskamp weglaten. Dan heb je meer dagen om je wedstrijden in te plannen.Gonadan schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 13:12:
[...]
Ze krijgen normaal gesproken gewoon een aantal dagen vrij, de feestdagen en wat er omheen. De suggestie is nu om dat dus niet meer te doen. Dat lijkt mij gewoon een verkorting van de vakantiedagen.
Maar dan zou je een andere periode moeten kiezen waarin de spelers dan vrij zijn. Anders hebben ze netto gewoon minder vrij en gaat de belasting nog meer omhoog.ST10©DE schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 13:36:
[...]
Ja, je zou dus kunnen schuiven met je vakantiedagen en het trainingskamp weglaten. Dan heb je meer dagen om je wedstrijden in te plannen.
Trainingskampen opofferen voor officiële speeldagen zou wel kunnen. Dan zou ik zeggen begin met dat trainingskamp wat ze Nations League noemen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja hoor, nog beter. Want betekent nog langer onderweg op een kerstdag. Tegenwoordig ga ik niet zo vaak meer naar uitwedstrijden, maar met kerst zou ik dan juist zeker wel gaan. Ik ben niet zo van die familiaire dingen op de kerstdagen.toolkist schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 13:09:
[...]
Had je het ook zo leuk gevonden met 2 uitwedstrijden?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
edit: niet eens, z'n arm?
[ Voor 71% gewijzigd door carpebios op 10-01-2026 20:25 ]
Gelukkig hadden we verder geen aanvallers in de lappenmand of Africacup. Spoeling wordt dun zo.carpebios schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:24:
Wat doet Pepi nou? Auw, hij valt ongelukkig met z'n knie.
edit: niet eens, z'n arm?
Kijken hoe dat gaat een Ibrahimovic en een van der Vaart weer in één team..
🚨⚪️🔴 Maximilian Ibrahimović to Ajax, here we go! Zlatan’s son joins his father’s former club from AC Milan.
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 10 januari 2026
Deal done on initial loan with buy option clause, as Telegraaf reported on Friday.
AC Milan keep a sell-on clause. 🇸🇪 pic.twitter.com/vzmvtjkbZD
[ Voor 76% gewijzigd door Gynnad op 10-01-2026 20:37 ]
Ja kon het eerst slecht zien, maar komt dus met z'n hele gewicht er op te vallen (pols/onderarm). Met deze temperatuur zal dat niet lekker voelen. Tis te hopen dat ie niet weer stuk is.ElPaco schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:33:
Nu met die herhaling, ik denk dat Pepi een gebroken onderarm heeft. Zag er echt niet goed uitm
Ach ja, dan kan Van Duiven eens een keer een kans krijgen.. Oh nee toch niet, die verkoop je lekker aan Spanje 🙈
Grote namen. Maar dat waren hun vaders.Gynnad schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:34:
Ibrahimović naar Ajax
[Embed]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
Dat is 4
Cruijff, van der Vaart, Ibrahimovic.Gynnad schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:34:
Ibrahimović naar Ajax
[Embed]
Welk jaartal leven we ook al weer? Aha.
Ik had 5-1 voorspeld, maar kon wel eens veel groter worden.
nggyu nglyd
Dit klinkt als een uitslag van de meester voorspeller!Quad schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:42:
[...]
Cruijff, van der Vaart, Ibrahimovic.![]()
[...]
Het is wel handig dat Flamingo meestal op twee benen staat, misschien daarom?Lt. Big Mack schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:41:
Das waar ook, Flamingo kan lekker koppen! Eigenlijk toch jammer dat ie nu zo weinig basis staat, want eigenlijk best leuke speler
nggyu nglyd
Maar met de voorspelling was niks mis meecarpebios schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:44:
[...]
Dit klinkt als een uitslag van de meester voorspeller!
Ik denk dat dit veel voorspeld was. Maar dat het zo makkelijk zou gaan denk ik niet.carpebios schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:44:
[...]
Dit klinkt als een uitslag van de meester voorspeller!
In elk geval altijd die ene tegengoal.
Edit: Lol, indd altijd die tegengoal!
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 10-01-2026 20:47 ]
nggyu nglyd
Zo de bus in en lekker vroeg thuis.ElPaco schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:41:
Waarom zou je een man dekken? Excelsior heeft er ook echt geen zin in. Die hopen straks met de rust al naar te kunnen en het een reglementaire 3-0 te laten zijn?
Het wordt nog 4-1, spanning komt terug hoor
Daar is die 1. Ik hoop dat die 4 nu straks nog een 7 of 8 wordt.Quad schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:42:
[...]
Cruijff, van der Vaart, Ibrahimovic.![]()
[...]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja, je hebt bovenin Feyenoord (zeker tegenstand) en Ajax (die geven 0 tegenstand, behalve tegen PSV).....Gunner schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:47:
Ik kijk weinig eredivisie maar zie psv vaak dit soort hoge scores neerzetten. Krijgen ze zo weinig tegenstand?
Bosz speelt graag heel aanvallend. Als dat goed gaat kan je best lekker scoren. Je zag het ook tegen Liverpool en Napoli.Gunner schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:47:
Ik kijk weinig eredivisie maar zie psv vaak dit soort hoge scores neerzetten. Krijgen ze zo weinig tegenstand?
Dan wordt ie iig ook niet verkocht deze transferperiodeElPaco schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:33:
Nu met die herhaling, ik denk dat Pepi een gebroken onderarm heeft. Zag er echt niet goed uitm
Wilden ze sowieso al niet. Ondanks dat we veel aanvallers hebben zijn ze allemaal stuk. Met Pepi zitten we volgens mij op 4 of 5 geblesseerde aanvallers.toolkist schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:51:
[...]
Dan wordt ie iig ook niet verkocht deze transferperiode
Allemaal de schuld van Priske .ElPaco schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:52:
[...]
Wilden ze sowieso al niet. Ondanks dat we veel aanvallers hebben zijn ze allemaal stuk. Met Pepi zitten we volgens mij op 4 of 5 geblesseerde aanvallers.
Ik doelde meer op de rel tussen die twee..
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:46
Psv heeft het verder veel te makkelijk tegen Excelsior. Excelsior denkt gewoon gezellig te kunnen voetballen, terwijl je er dan op kan wachten dat de goals erin vliegen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Het is nog niet klaar.
Oh, en Twente - PEC had ik fout.
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 10-01-2026 21:35 ]
nggyu nglyd
Sowieso een betere voorspeller dan ikQuad schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 21:35:
[...]
Het is nog niet klaar.
Oh, en Twente - PEC had ik fout.
Even bij Feyenoord vragen wie zij op het oog hebbencarpebios schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 22:49:
Ik zou toch nog even een spits gaan halen als ik PSV was....
Triest voor die jongen, maar het zag er ook echt superlomp en knullig uit. Ik heb een Benzema een Haaland een Lewandowski of een Kane nog nooit zo lomp zien vallen. En daarvoor had ie ook een kans alleen voor de keeper schiet ie tegen die keeper aan.ElPaco schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 22:48:
En de bevestiging, ongeveer 2 maanden uitgeschakeld
[Afbeelding]
Lauritsen kun je zo ophalen voor een half miljoen.carpebios schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 22:49:
Ik zou toch nog even een spits gaan halen als ik PSV was....
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/1vZMd7vwu9XCJSfk1P8GFO87.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pZfZg6JGmgbfQ86hIvmI5MUz.jpg?f=fotoalbum_large)