[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 155 156 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:59
DutchOwnage schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 09:55:
[...]

Wat is eigenlijk het verschil tussen een Berghuis en een Hartman, volgens Ajaxieden? Berghuis werd wel gepruimd toch toen ie voor jullie kwam spelen? Of was daar ook aversie tegen?
Voor mij is er niet zo'n verschil hoor, los van de kwaliteiten van beide spelers. En ik zie Wijndal graag van het veld dus laat maar komen die Hartman. Ook leuk voor de sentimenten :+

(Hartman zelf zou ik het afraden, niet normaal hoe vanuit R-Zuid wordt gereageerd)

XXXVI

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:18
ephymerous schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 16:24:
[...]

(Hartman zelf zou ik het afraden, niet normaal hoe vanuit R-Zuid wordt gereageerd)
Ik vermoed dat de reacties uit A'dam niet anders zijn als Klaassen opeens zou besluiten om z'n carrière een impuls te geven bij Feyenoord :9

Niet dat ie welkom zou zijn, maar dat terzijde.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 30-12-2025 16:56 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:01
Vld1989 schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 13:33:
[...]

Het ging meer om waarom Berghuis voor een Ajax-supporter een ander gevoel zou oproepen dan Hartman.
Berghuis was natuurlijk geen Feyenoorder in hart en nieren. Die komt niet uit de Feyenoord jeugd maar is ook maar een speler die ooit door de club gekocht is.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:59
DutchOwnage schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 16:55:
[...]

Ik vermoed dat de reacties uit A'dam niet anders zijn als Klaassen opeens zou besluiten om z'n carrière een impuls te geven bij Feyenoord :9

Niet dat ie welkom zou zijn, maar dat terzijde.
Nah, of het zo massaal is betwijfel ik. Legio spelers zijn ‘overgestapt en het enige negatieve voorbeeld dat ik me kan herinneren is een pop aan een strop na de transfer van Vermeer. Dat was uiteindelijk een gestoord individu.

XXXVI

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:25
toolkist schreef op maandag 29 december 2025 @ 22:28:
Hartman dus niet naar Ajax, zou zelf de voorkeur aan een andere club geven. Ajax supporters blij, Feyenoord supporters blij, iedereen blij ;)
Ik zou het voor hem ook wel een hele gekke stap vinden. Gekke mentaliteit ook. Wilde perse weg bij Feyenoord,Burnley zou z'n huiswerk hebben gedaan. Hij was helemaal enthousiast en na een half jaar alweer willen vertrekken....
Als bestaat niet, maar als hij was gebleven en verlengd had, dan was hij aanvoerder en basis speler. En ik weet zeker dat Feyenoord dan ook beter presteerde dan dat het nu doet.

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 08:25
Gonadan schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 14:23:
[...]
Dat lijkt nu ook bij Hartman het geval te zijn. Hij schijnt op zich wel geïnteresseerd geweest te zijn maar trekt toch de keutel in, naar verluid vanwege de reacties die nu al gekomen zijn of nog gaan komen.
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Ik vermoed dat Ajax bij Burnley heeft geïnformeerd en dat dat gelekt is naar een medium óf dat dat medium het zelf heeft verzonnen. In het eerste geval zal Burnley wellicht niet afwijzend hebben gereageerd. Wellicht nog 1 stap verder dat Hartmans zaakwaarnemer nog heeft gezegd "ik zal het aan hem voorleggen"... En hop, daar is het "feit", terwijl in al die stappen Hartman zelf geen seconde betrokken is geweest.
Pagina: 1 ... 155 156 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken