O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Na een seizoen aan het roer mag je toch wel iets beter spel laten zien, ook als je wat beperkte spelers hebt.ph4ge schreef op zondag 21 december 2025 @ 14:56:
[...]
Tja je kan het Van Persie moeilijk kwalijk nemen. Deze gasten bakken er gewoon helemaal niets van.
Dit is gewoon een prima middenveld en centrum. Dan zou de basis gewoon op orde moeten zijn en je in elk geval de nul moeten houden. Dit is gewoon fysiek en tactiek en heeft geen moer met de spelers te maken.ph4ge schreef op zondag 21 december 2025 @ 14:56:
[...]
Tja je kan het Van Persie moeilijk kwalijk nemen. Deze gasten bakken er gewoon helemaal niets van.
Hoe ze Plug een contract hebben gegeven begrijp ik serieus niet.Agent47 schreef op zondag 21 december 2025 @ 14:52:
Lotomba en Borges en plug man man man wat een handicap
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Het lijkt al wedstrijden op los zand. Vaak te laat, buitenspelers tegenstanders krijgen teveel ruimte. Als team druk zetten klopt niet.
Omdat de buitenspelers die nu in het veld staan ongeveer 3e keus zijnBurnsMM schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:00:
Ik mis vooral gewoon een idee.
Het lijkt al wedstrijden op los zand. Vaak te laat, buitenspelers tegenstanders krijgen teveel ruimte. Als team druk zetten klopt niet.
Borges doet steeds een schaar en er om heen, veel te voorspelbaar.
Plug kan er niks van
Wang weet totaal niet wat die doet.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Waarbij Arnesen een vakman aan stelde als trainer. Dacht onze part time TD dat het een goed idee is om een trainer aan te stellen die een heel andere systeem speelde dan we in alle teams deden.
En daarna een beginnende trainer die nogal koppig is.
Eerlijk is eerlijk, vorig seizoen deed RvP het goed. Haalde de benodigde punten. Maar dit seizoen deed hij weer onbegrijpelijke dingen. Tel daarbij op dat we 20-30 miljoen aan aanvallers hebben gekocht die voor geen meter renderen.
Nee, het is diep triest en dit jaar hebben we geen Paixao die het 1 of ander kan verbloemen.
Het is weer good old Feyenoord geworden.
Sauer is geen derde keus en met hadj gaat/ging het niet veel beter de laatste wedstrijden.LZ86 schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:01:
[...]
Omdat de buitenspelers die nu in het veld staan ongeveer 3e keus zijn
En een paar maanden gelden was het nog de beste speler van de wereld die Wang?Agent47 schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:01:
Die lotomba is een blind paard
Borges doet steeds een schaar en er om heen, veel te voorspelbaar.
Plug kan er niks van
Wang weet totaal niet wat die doet.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Daar mag je een trainer op afrekenen.
Bizar. Na zijn blessure is het niks meer.carpebios schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:04:
[...]
En een paar maanden gelden was het nog de beste speler van de wereld die Wang?
Ligt het aan mij of was dit wel heel licht duwen waardoor dit doelpunt van Twente werd afgekeurd?
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Sauer is gewoon basisspeler en geen 2e of 3e keusLZ86 schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:01:
[...]
Omdat de buitenspelers die nu in het veld staan ongeveer 3e keus zijn
En deed het in het begin prima. Hij scoorde alleen niet. En als spelers die het eerder prima deden het nu af laten weten mag je echt wel naar de staf kijken.toolkist schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:14:
[...]
Sauer is gewoon basisspeler en geen 2e of 3e keus
Precies welk plan. Als het al verschillende zijn lijkt B, C, D wel erg op A alleen nog onsamenhangenderDutchOwnage schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:15:
Van Persie net z'n gameplan de hele tijd. En als er aanpassingen nodig zijn, hebben we ook nog gameplan 2,3 en 4. Ow ja, ik zie er niets van. Waar zijn de tactische omzettingen als het nodig is dan?
En de rest speelt als poep. Ook Valente is poep.
Geen vertrouwen in ieder geval.
Typisch Twente weer dus. Met een beetje geluk ga je met 0-3 de rust in. Nu is het wachten op een gelukkige en onterechte 1-1 wat de wedstrijd zal doen kantelen.carpebios schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:15:
Wat een kansen voor Twente zeg, maar afmaken ho maar.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Wat een drama. Het spijt me dat het zo negatief is allemaal, maar er valt gewoon niks anders van te maken.
Ik denk morgen einde RvP.
Volgens mij mag je überhaupt niet duelleren met de keeper in de 5.Jeroenvde89 schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:10:
Waarom is dit geen goal? Amper contact. Wtf.
Ik ook hoor. Het spel was nog enigzins acceptabel. Maar wat we nu zien? Nee, dit kan niet meer.Vld1989 schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:27:
Echt verschrikkelijk. Ik ben echt heel erg tegen de opportunisme en stond woensdag nog wel achter Van Persie, maar dit begint op werkweigering te lijken. Ben er inmiddels ook wel klaar mee.
[...]
Volgens mij mag je überhaupt niet duelleren met de keeper in de 5.
En voor de bal wegtikken/aanraken na een fluitsignaal graag ook geel.
de afgelopen 2 potten spelen ze als degradatie kandidaten.DutchOwnage schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:28:
[...]
Ik ook hoor. Het spel was nog enigzins acceptabel. Maar wat we nu zien? Nee, dit kan niet meer.
Van mij mag v Persie oprotten en DTK een TD aanstellen om te voorkomen dat een verval zo groot als dit ooit nog kan gebeuren.
Was die technisch manager in de praktijk al niet een halve TD?LZ86 schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:33:
[...]
de afgelopen 2 potten spelen ze als degradatie kandidaten.
Van mij mag v Persie oprotten en DTK een TD aanstellen om te voorkomen dat een verval zo groot als dit ooit nog kan gebeuren.
Het blijkt dat ie dan zijn werk ook maar half doet.....D-e-n schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:34:
[...]
Was die technisch manager in de praktijk al niet een halve TD?
De schandalige hoeveelheid overtredingen en het bizarre gebrek aan kwaliteit achter je basis-11 mag je hem dan ook aanrekenen.
Maar hij luistert denk ik ook niet naar Haken en de Wolf heb ik het idee, dus dan heeft er nog iemand bij zetten denk ik ook weinig zin.DutchOwnage schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:27:
Robin heeft ook geweigerd om iemand naast hem te zetten he
Maar als je als speler niet weet waar je aan toe bent....
[ Voor 40% gewijzigd door carpebios op 21-12-2025 15:56 ]
Robin heeft je post gelezen!Agent47 schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:57:
Die Jan Plug is zo slecht
[ Voor 81% gewijzigd door carpebios op 21-12-2025 16:04 ]
[ Voor 46% gewijzigd door DutchOwnage op 21-12-2025 16:05 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Jeroenvde89 schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:20:
[...]
Typisch Twente weer dus. Met een beetje geluk ga je met 0-3 de rust in. Nu is het wachten op een gelukkige en onterechte 1-1 wat de wedstrijd zal doen kantelen.
Wat mij betreft weer een voorbeeld van zijn tactisch onvermogen.Agent47 schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:07:
Haha een spits voor een middenvelder. Je wordt compleet overlopen nu
[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 21-12-2025 16:12 ]
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 21-12-2025 16:10 ]
Hebben we nog een niet geblesseerde verdediger over dan?Agent47 schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:07:
Haha een spits voor een middenvelder. Je wordt compleet overlopen nu
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dat was vorig seizoen ook al, toen maskeerde Steijn met zijn doelpunten deze malaise ...carpebios schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:19:
Dat Twente moet eens investeren in scorende spitsen. Het is gewoon beschamend.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Zoveel kansen dat die hebben en alles op de keeper.nocalimero schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:21:
[...]
Dat was vorig seizoen ook al, toen maskeerde Steijn met zijn doelpunten deze malaise ...
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat is het ook met zoveel kansen en tegen 10 man. Dat Twente moet niet de punten voor ons gaan pakken in Europa zo te zien.Jeroenvde89 schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:23:
Wat een kansen. Ik word er onpasselijk van. Voelt als een nederlaag 1-1.
Dat heeft niks met geluk te maken, maar alles met kwaliteit.Jeroenvde89 schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:20:
[...]
Typisch Twente weer dus. Met een beetje geluk ga je met 0-3 de rust in. Nu is het wachten op een gelukkige en onterechte 1-1 wat de wedstrijd zal doen kantelen.
Begin van het seizoen was al duidelijk dat Twente scorend vermogen mist. Wat bijvoorbeeld ook heel duidelijk werd in de Arena, en nu dus weer in de Kuip. Een flink aantal penalty's (geen oordeel over terecht of niet) heeft dat verder deels verhuld.
Ze hebben de centen uitgegeven aan een buitenspeler... Ik zei begin seizoen al dat dat niet heel handig wascarpebios schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:19:
Dat Twente moet eens investeren in scorende spitsen. Het is gewoon beschamend.
XXXVI
Tweede plek is toch iets dat gehuldigd wordt in Rotterdam?Agent47 schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:26:
Nou van persie is tweede geworden eerste seizoenshelft. Polonaise in het maasgebouw
XXXVI
Tijd voor een dvdAgent47 schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:26:
Nou van persie is tweede geworden eerste seizoenshelft. Polonaise in het maasgebouw
Ze speelden niet de hele pot met tien man he?ephymerous schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:26:
Jammer dat Ajax niet een puntje inloopt. Tegelijkertijd lijkt me nu dat RvP aanblijft. Want 1-1 thuis met een man minder is op papier geen drama. En dat is op de lange termijn beter
Praat je nu al 1,5 uur met jezelf?pordkert schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:27:
1-1. Was wel verdiend. In ieder geval als top 6 de winterstop in. Is een prima resultaat. Hopelijk vertrekken er niet te veel spelers.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/bgpBUu6s837tqJEh0zdcv4rk.jpg?f=fotoalbum_large)