Dat is wel schandalig, zeker als je ziet op de manier waarop. Geen lef, geen branie, je laten overrompelen. Dat mag gewoon niet.Hupske schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 21:56:
Onverdiend een punt voor Ajax vandaag. NEC de betere partij vandaag. Feller, agressiever, aan de bal een hoger tempo en met veel meer lef.
Van Ajax kan je ook niet verwachten dat ze alle wedstrijden opeens zouden gaan winnen. Tenslotte speelt NEC een goed seizoen, dus hier gelijkspelen is ook niet schandalig.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat constante lopen met de bal is zo irritant, prima in een één op een actie maar niet op het middenveld. Haalt heel veel snelheid uit het spel met dat postbode spelen.Hupske schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 21:57:
Ow en Godts je hebt werkelijk geen recht om zo boos te reageren op Bounida. Je speelde zelf dramatisch vandaag.
Helemaal mee eens. Er zit geen enkele voetbalintelligentie in bij die jongen. Het lijkt ook niet dat hij er beter in wordt.Vos schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 22:01:
[...]
Dat constante lopen met de bal is zo irritant, prima in een één op een actie maar niet op het middenveld. Haalt heel veel snelheid uit het spel met dat postbode spelen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als ik mij nog één les uit de balsporten herinner dan is het wel: "Laat de bal het werk doen.".Vos schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 22:01:
[...]
Dat constante lopen met de bal is zo irritant, prima in een één op een actie maar niet op het middenveld. Haalt heel veel snelheid uit het spel met dat postbode spelen.
Ga niet zelf met die bal lopen, laat de tegenstander achter de bal aan rennen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar sluit ik me bij aan. Timide Belg met de Amsterdamse branie op de verkeerde plaats met zijn vingertje aan de mond.Gonadan schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 22:05:
Ik blijf erbij, zodra je een mooie zak geld voor die jongen kunt krijgen moet je het doen. Hij ontwikkelt zich gewoon niet.
Ik heb er 0 vertrouwen in dat Feyenoord morgen gebruik maakt van de misstap.
blijkbaar niet dus.Sempy schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 20:12: dit werkt net zo goed.
Eerst Taylor maar eens kwijt raken.Typhone schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 22:15:
[...]
Daar sluit ik me bij aan. Timide Belg met de Amsterdamse branie op de verkeerde plaats met zijn vingertje aan de mond.
Verwijderd
Spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax 1 voor hun boekwaarde laten vertrekken, Of zijn we het daar niet mee eens?toolkist schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 23:25:
Eerst Taylor maar eens kwijt raken.
Lijkt me niet dat je Taylor voor boekwaarde laat vertrekken, hij is echt wel meer waard dan €0,-Verwijderd schreef op zondag 21 december 2025 @ 06:34:
[...]
Spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax 1 voor hun boekwaarde laten vertrekken, Of zijn we het daar niet mee eens?
Die mag ook meteen weg. Liefst nog in de winterstop. Doet me denken aan vroeger die periode 2006-2015 ofzo. Altijd als het weer slecht was, was Ajax slecht. Altijd in het voorjaar was Ajax nagenoeg onverslaanbaar. In de periode van de Boer was er ooit een statistiek dat Ajax in de lente iets van 29-3-1 had ofzo.
[ Voor 37% gewijzigd door Typhone op 21-12-2025 07:42 ]
Dat is nog mild omschreven. Ik had echt gehoopt op spektakel, maar heb het een helftje vol kunnen daarna kon ik niet meer. Toen overgeschakeld naar Real - Sevilla je weet niet wat je ziet. Dacht andere sportLZ86 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 22:59:
De pot niet kunnen zien helaas, maar uit de samenvatting lijkt het dat Ajax dat punt gestolen heeft?
Valt mee hoor, eerste helft voor NEC de tweede voor Ajax. Qua kansen ook aardig gelijk.LZ86 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 22:59:
De pot niet kunnen zien helaas, maar uit de samenvatting lijkt het dat Ajax dat punt gestolen heeft?
Ben nog nooit zo blij geweest met de winterstop. Ik haat die periode normaliter.LZ86 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 22:59:
Hopen op een overwinning en dat je alsnog uitloopt..
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nah, mijn gevoel is meer dan NEC goed wegkomt en een punt “steelt”. Een doelpunt waarvan niet kan worden geverifieerd dat de bal volledig over de lijn was en Linsen komt heel goed weg met geel.LZ86 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 22:59:
XXXVI
Hup Feyenoord
Nu nog even nadenken waar ik het op moet baseren, maar vooruit
Normaliter waren dat altijd 3 punten voor de grotere clubs.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Rustig aan hè, we lijken wel PSV’ers met die bal over de lijnephymerous schreef op zondag 21 december 2025 @ 09:27:
[...]
Nah, mijn gevoel is meer dan NEC goed wegkomt en een punt “steelt”. Een doelpunt waarvan niet kan worden geverifieerd dat de bal volledig over de lijn was en Linsen komt heel goed weg met geel.
Tja, de enige topclub die in vorm is staat bekant 13 punten voor, dus ik weet niet of dit nu door die kleine clubs komt, of doordat Feyenoord en Ajax zo ontzettend door de mand vallen.Agent47 schreef op zondag 21 december 2025 @ 10:01:
Wel knap wat een clubs als NEC en GAE presteren afgelopen seizoenen. Zit echt vooruitgang in. Sparta ook wel redelijk te noemen.
Normaliter waren dat altijd 3 punten voor de grotere clubs.
Nou, dat kan na vandaag wel anders zijn. PSV mist echt wel wat spelers, zeker met die Africa cup die vandaag begint.LZ86 schreef op zondag 21 december 2025 @ 11:50:
[...]
Tja, de enige topclub die in vorm is staat bekant 13 punten voor, dus ik weet niet of dit nu door die kleine clubs komt, of doordat Feyenoord en Ajax zo ontzettend door de mand vallen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Volgens mij is er met PSV nog geen contact geweest over de transfer.Agent47 schreef op zondag 21 december 2025 @ 12:00:
Bijzonder dat veerman meedoet bij psv. Transfer is al rond. Straks raakt die geblesseerd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zou bijzonder zwaar gestraft zijn, ja Viergever komt er stevig in en het wordt steviger omdat hij wegglijdt maar dat maakt het voor mij in ieder geval niet direct een rode kaart.carpebios schreef op zondag 21 december 2025 @ 12:46:
Dit mag ook wel rood zijn.
Kan weinig goede voetbalwedstrijden herinneren die om 12:15 zijn begonnen. Blijft een draak van een tijdstip.DutchOwnage schreef op zondag 21 december 2025 @ 12:39:
Wat een verschrikkelijk matige pot voetbal zeg tot nog toe. Van beide kanten.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
PSV bedoel je, hij hield hem met z'n lichaam vast door erop te gaan liggen en te klemmen.Quad schreef op zondag 21 december 2025 @ 12:51:
Daar had Utrecht toch echt wel een vrije trap moeten krijgen..
Nou hij was niet op de grond gekomen als die PSV-er 'm niet haakte.carpebios schreef op zondag 21 december 2025 @ 12:52:
[...]
PSV bedoel je, hij hield hem met z'n lichaam vast door erop te gaan liggen en te klemmen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Eerst hands en daarna buitenspel opheffen met de hand. Bijzonder.
Niet onverdiend trouwens.
[ Voor 53% gewijzigd door carpebios op 21-12-2025 12:56 ]
Sterke fase van Utrecht inderdaad.DutchOwnage schreef op zondag 21 december 2025 @ 12:52:
Verdiende goal
In ieder geval genoeg reden om te zorgen dat dat niet je sleutelspelers zijn. Was paar jaar terug ook al met Sangaré.LZ86 schreef op zondag 21 december 2025 @ 13:26:
Psv vslt tegen zeg. Afrikacup zou een reden moeten zijn om spelers niet te halen. Bloedirritant
En bij ons met Hadj MoussaElPaco schreef op zondag 21 december 2025 @ 13:32:
[...]
In ieder geval genoeg reden om te zorgen dat dat niet je sleutelspelers zijn. Was paar jaar terug ook al met Sangaré.
Dat wegduwen van Til? Niets aan de hand zegt die. Wat is dit joh.ElPaco schreef op zondag 21 december 2025 @ 13:38:
Speler van PSV houdt vast en krijgt terecht geel. Speler van Utrecht doet precies hetzelfde om PSV aanval er uit te halen, geen kaart. Lekker consistent.
Nee dat vasthouden wat jij ook geel vond. Mja, Nijhuis gonna Nijhuis.carpebios schreef op zondag 21 december 2025 @ 13:39:
[...]
Dat wegduwen van Til? Niets aan de hand zegt die. Wat is dit joh.
Ah joh blijdschapcarpebios schreef op zondag 21 december 2025 @ 13:55:
En Perisic met z'n shirt uit. Ook een domme gele kaart. Had ik niet verwacht van hem.
Dat kan, maar dan blijft het dom.
[ Voor 43% gewijzigd door carpebios op 21-12-2025 14:07 ]
Ik ben zo ontzettend benieuwd wat er is voorgevallen tussen die 2, want dit is echt niet normaal.
Nu wel, de lijn is wel bijzonder.carpebios schreef op zondag 21 december 2025 @ 14:06:
Weer vasthouden niet bestraft!
Je kan hem geven maar is het consistent? neen
[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 21-12-2025 14:07 ]
Wat een slechte wedstrijd van de arbitrage en PSV.
[ Voor 24% gewijzigd door carpebios op 21-12-2025 14:09 ]
Als er hooguit 1 doelpunt verschil is tussen teams. En als het de blessuretijd na 90 minuten betreft is het om een of andere reden altijd een multiplier van 2. Hetzelfde oponthoud in de eerste helft zou 3 minuten blessuretijd hebben opgeleverd. Blijft altijd raar.carpebios schreef op zondag 21 december 2025 @ 14:09:
6 minuten, dat zie je bijna nooit! Wat is dit joh! Zoveel tijdgerek was er niet.
Wat een slechte wedstrijd van de arbitrage en PSV.
Significante blesuretijd in de eerste helft is sowieso eerder een uitzondering.Fleximex schreef op zondag 21 december 2025 @ 14:16:
Eerste helft was slechts 2 minuten blessuretijd
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Wat mij betreft niet. Want dan op zoek naar een opvolger zonder TD of seizoen afmaken met Hake. En dat kan op zich maar heb daar niet veel vertrouwen in.DutchOwnage schreef op zondag 21 december 2025 @ 14:34:
RvP loopt en zit erbij alsof ie beseft dat als er vandaag niet gewonen wordt, het einde verhaal is voor 'm. Prima wat mij betreft.
En dat wil inderdaad niet zeggen dat het erna beter zal gaan, maar zo blijven aanmodderen kan echt niet. Maar goed, laten we deze wedstrijd even afwachten.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dit is kennelijk je beste opstelling.
Ik ga alvast een potje huilen en iets schoppen!
Dat waren er een stuk meer, en op deze manier zijn we na 2 potjes na de winterstop plek 2 ook kwijt.Soulizer schreef op zondag 21 december 2025 @ 14:53:
Gelukkig 4 punten voor op hunnie in de winterstop toch?
Tja je kan het Van Persie moeilijk kwalijk nemen. Deze gasten bakken er gewoon helemaal niets van.Agent47 schreef op zondag 21 december 2025 @ 14:52:
Lotomba en Borges en plug man man man wat een handicap
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En je speelt zonder vleugels.
Kansloze bende met al die blessures ook....
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken