[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 151 152 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:01
NEC middenveld simpelweg beter dan van Ajax. Taylor, Baas, Klaassen, Bounida erg slecht.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hupske schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 21:56:
Onverdiend een punt voor Ajax vandaag. NEC de betere partij vandaag. Feller, agressiever, aan de bal een hoger tempo en met veel meer lef.

Van Ajax kan je ook niet verwachten dat ze alle wedstrijden opeens zouden gaan winnen. Tenslotte speelt NEC een goed seizoen, dus hier gelijkspelen is ook niet schandalig.
Dat is wel schandalig, zeker als je ziet op de manier waarop. Geen lef, geen branie, je laten overrompelen. Dat mag gewoon niet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:15

Vos

AFCA

Hupske schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 21:57:
Ow en Godts je hebt werkelijk geen recht om zo boos te reageren op Bounida. Je speelde zelf dramatisch vandaag.
Dat constante lopen met de bal is zo irritant, prima in een één op een actie maar niet op het middenveld. Haalt heel veel snelheid uit het spel met dat postbode spelen.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:57

Hupske

AFCA

Vos schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 22:01:
[...]

Dat constante lopen met de bal is zo irritant, prima in een één op een actie maar niet op het middenveld. Haalt heel veel snelheid uit het spel met dat postbode spelen.
Helemaal mee eens. Er zit geen enkele voetbalintelligentie in bij die jongen. Het lijkt ook niet dat hij er beter in wordt.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Gonadan

Gonadan

Ik blijf erbij, zodra je een mooie zak geld voor die jongen kunt krijgen moet je het doen. Hij ontwikkelt zich gewoon niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Vos schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 22:01:
[...]

Als ik mij nog één les uit de balsporten herinner dan is het wel: "Laat de bal het werk doen.".

Ga niet zelf met die bal lopen, laat de tegenstander achter de bal aan rennen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 22:05:
Ik blijf erbij, zodra je een mooie zak geld voor die jongen kunt krijgen moet je het doen. Hij ontwikkelt zich gewoon niet.
Daar sluit ik me bij aan. Timide Belg met de Amsterdamse branie op de verkeerde plaats met zijn vingertje aan de mond.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59
De pot niet kunnen zien helaas, maar uit de samenvatting lijkt het dat Ajax dat punt gestolen heeft?

Ik heb er 0 vertrouwen in dat Feyenoord morgen gebruik maakt van de misstap.

• toolkist
  • Niet online
blijkbaar niet dus.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 22:15:
[...]

Daar sluit ik me bij aan. Timide Belg met de Amsterdamse branie op de verkeerde plaats met zijn vingertje aan de mond.
Eerst Taylor maar eens kwijt raken.

• Daggast
  • Registratie: November 2025
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 23:25:
Spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax 1 voor hun boekwaarde laten vertrekken, Of zijn we het daar niet mee eens?

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Daggast schreef op zondag 21 december 2025 @ 06:34:
[...]

Spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax 1 voor hun boekwaarde laten vertrekken, Of zijn we het daar niet mee eens?
Lijkt me niet dat je Taylor voor boekwaarde laat vertrekken, hij is echt wel meer waard dan €0,-

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 23:25:
[...]

Die mag ook meteen weg. Liefst nog in de winterstop. Doet me denken aan vroeger die periode 2006-2015 ofzo. Altijd als het weer slecht was, was Ajax slecht. Altijd in het voorjaar was Ajax nagenoeg onverslaanbaar. In de periode van de Boer was er ooit een statistiek dat Ajax in de lente iets van 29-3-1 had ofzo.

[ Voor 37% gewijzigd door Typhone op 21-12-2025 07:42 ]

Pagina: 1 ... 151 152 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken