2e helft was wel wat beter, maar ja....Vld1989 schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:32:
Echt geen flauw idee wat ik hier nou van moet vinden.
Ik weet het ook echt niet meer.
2e helft was wel wat beter, maar ja....Vld1989 schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:32:
Echt geen flauw idee wat ik hier nou van moet vinden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dat nooit! Qua tactiek weet van Persie wel te vertellen wat je moet doen. Maar hij lijkt in een wedstrijd in slaap gefluisterd te worden door de tegenstander. Hij verlamt of wil iets wat niet kan. Hij moet echt werken aan zijn eigenwijsheid.Grudgie schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:31:
Jammer 1-1. Had van mij wel mogen verliezen, waren we hopelijk RvP kwijt. Maarja..
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Yep. Dat is zo, al zag het er de 1e helft heel anders uit. Dat leek verdacht veel op werkweigering.ph4ge schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:40:
Je kan veel zeggen, maar ze vechten wel. Dat geeft aan dat er nog hoop is voor Van Persie.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 21-12-2025 16:53 ]
Je wil blij zijn met een puntje, maar Wellenreuther is de man of the match en je wordt op een hoop gespeeld door een elftal waar Van den Belt (en normaal ook Zerrouki) basisspeler is dus je mag helemaal niet blij zijn. Dus ja, zeg het maarDutchOwnage schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:40:
[...]
2e helft was wel wat beter, maar ja....
Ik weet het ook echt niet meer.
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 21-12-2025 17:06 ]
Jeng heeft één potje meegedaan. En op Nieuwkoop en Beelen hebben we allemaal zitten zeiken. Je kunt niet met droge ogen beweren dat dat de instorting heeft veroorzaakt. Er valt genoeg aan te merken op al die gehaalde aanvallers die niet voldoen maar het centrum en het middenveld waren vandaag van prima niveau. Dan ligt het gewoon aan het tactisch plan als het achterin zo'n zooitje isOMX2000 schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:47:
[...]
Achterin was er tot de blessures niet veel aan de hand. Jeng, Beelen, Nieuwkoop en Read mis je.
Dat is dan een fout van de staf toch?Zelfde qua middenveld. Meer spelers halen voor de breedte is voor de achterste 2 linies complete waanzin. Maar je moet toch echt eens nadenken om jeugdspelers minuten te laten maken wanneer het kan om op die manier je basisspelers te ontlasten.
Nieuwkoop als backup kan. Beelen basis of backup kan ook. Ja ik heb ook geklaagd over Beelen. Maar hij is goed genoeg om mee te rouleren. En ik speel liever met Nieuwkoop achter Read dan met Lotomba.D-e-n schreef op zondag 21 december 2025 @ 17:10:
[...]
Jeng heeft één potje meegedaan. En op Nieuwkoop en Beelen hebben we allemaal zitten zeiken. Je kunt niet met droge ogen beweren dat dat de instorting heeft veroorzaakt. Er valt genoeg aan te merken op al die gehaalde aanvallers die niet voldoen maar het centrum en het middenveld waren vandaag van prima niveau. Dan ligt het gewoon aan het tactisch plan als het achterin zo'n zooitje is
[...]
Dat is dan een fout van de staf toch?
[ Voor 9% gewijzigd door OMX2000 op 21-12-2025 17:21 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat is niet met de opgestelde spelers te verklaren. Wat vorige week deden Smal en Moussa ook gewoon mee en Read was er dit seizoen vaker niet dan wel.OMX2000 schreef op zondag 21 december 2025 @ 17:17:
[...]
Hoe verklaar je anders het verdedigende verval?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Haha ja, al gaat ie het nooit halen. Als Feyenoord nou een bloedvorm zou hebben…Napo schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:34:
Kleine positieve noot, Ueda ligt met 18 doelpunten nog wel voor op de Coen Dillen index
[ Voor 8% gewijzigd door tiswat op 21-12-2025 18:45 ]
Flow is zo belangrijk. Als je Van Persie een ding kwalijk kan nemen is dat hij dat ten grabbel heeft gegooid.Agent47 schreef op zondag 21 december 2025 @ 17:54:
Sinds Braga uit is het één grote ellende
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
De islam kan uw vrijheid schaden
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq