[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 153 154 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Vld1989 schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:32:
Echt geen flauw idee wat ik hier nou van moet vinden.
2e helft was wel wat beter, maar ja....

Ik weet het ook echt niet meer.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Je kan veel zeggen, maar ze vechten wel. Dat geeft aan dat er nog hoop is voor Van Persie.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:57
Heeft trouwens iemand van ESPN die Leo Oldenburger wel eens verteld dat hij neutraal/objectief commentaar moet geven? Man man man, bij elke aanval van Feyenoord gleed hij van z’n kruk en andersom was het alsof hij bij een begrafenis stond te speechen.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:50

OMX2000

By any means necessary...

Grudgie schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:31:
Jammer 1-1. Had van mij wel mogen verliezen, waren we hopelijk RvP kwijt. Maarja..
Dat nooit! Qua tactiek weet van Persie wel te vertellen wat je moet doen. Maar hij lijkt in een wedstrijd in slaap gefluisterd te worden door de tegenstander. Hij verlamt of wil iets wat niet kan. Hij moet echt werken aan zijn eigenwijsheid.

Maar verliezen om je gelijk te halen.

Nu maar hopen dat ze voor de kerst een paar stevige gesprekken voeren! Want qua selectie is het echt POVER!

We hebben ook met Minteh en Paixao op de vleugels gespeeld. NIEMAND komt maar in de buurt van hun niveau. Niet qua assists en qua scorend vermogen.

De 1e pak ‘m beet 8 wedstrijden gaf je verdedigend zo’n beetje niks weg. Dan valt Read weg en speelt Smal kennelijk niet meer op 100%. En besef dat Smal gehaald is als backup.

Dus als je kritisch kijkt naar de selectie is het niet in balans. Voorin klopt het niet. Achterin was er tot de blessures niet veel aan de hand. Jeng, Beelen, Nieuwkoop en Read mis je. Zelfde qua middenveld. Meer spelers halen voor de breedte is voor de achterste 2 linies complete waanzin. Maar je moet toch echt eens nadenken om jeugdspelers minuten te laten maken wanneer het kan om op die manier je basisspelers te ontlasten.

En van Persie heeft het erover dat hij spelers niet teveel wil belasten maar speelde toch echt een paar potjes zonder al zijn wissels te gebruiken…

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
ph4ge schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:40:
Je kan veel zeggen, maar ze vechten wel. Dat geeft aan dat er nog hoop is voor Van Persie.
Yep. Dat is zo, al zag het er de 1e helft heel anders uit. Dat leek verdacht veel op werkweigering.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 21-12-2025 16:53 ]

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:40:
[...]

2e helft was wel wat beter, maar ja....

Ik weet het ook echt niet meer.
Je wil blij zijn met een puntje, maar Wellenreuther is de man of the match en je wordt op een hoop gespeeld door een elftal waar Van den Belt (en normaal ook Zerrouki) basisspeler is dus je mag helemaal niet blij zijn. Dus ja, zeg het maar :P

Borges wel mooie goal overigens en hij bewijst toch wel wat ik het hele seizoen al denk, als rechtsbuiten kan hij echt wat toevoegen. Alleen Hadj-Moussa op links lijkt me ook weer niks en dat is wel echt iemand die unieke kwaliteiten heeft waardoor je hem ook nooit eruit zal halen. Hoe vaak je hem ook vervloekt met z'n oogkleppen.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:06
RvP opdonderen. Beschamend hoe hard de club in 2 maande af is gegleden.

Van amper goals tegen en meedoen om de titel naar knokken tegen clubs waar je het niet moeilijk tegn mag hebben

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 21-12-2025 17:06 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:40
OMX2000 schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:47:
[...]

Achterin was er tot de blessures niet veel aan de hand. Jeng, Beelen, Nieuwkoop en Read mis je.
Jeng heeft één potje meegedaan. En op Nieuwkoop en Beelen hebben we allemaal zitten zeiken. Je kunt niet met droge ogen beweren dat dat de instorting heeft veroorzaakt. Er valt genoeg aan te merken op al die gehaalde aanvallers die niet voldoen maar het centrum en het middenveld waren vandaag van prima niveau. Dan ligt het gewoon aan het tactisch plan als het achterin zo'n zooitje is
Zelfde qua middenveld. Meer spelers halen voor de breedte is voor de achterste 2 linies complete waanzin. Maar je moet toch echt eens nadenken om jeugdspelers minuten te laten maken wanneer het kan om op die manier je basisspelers te ontlasten.
Dat is dan een fout van de staf toch?

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:50

OMX2000

By any means necessary...

D-e-n schreef op zondag 21 december 2025 @ 17:10:
[...]

Jeng heeft één potje meegedaan. En op Nieuwkoop en Beelen hebben we allemaal zitten zeiken. Je kunt niet met droge ogen beweren dat dat de instorting heeft veroorzaakt. Er valt genoeg aan te merken op al die gehaalde aanvallers die niet voldoen maar het centrum en het middenveld waren vandaag van prima niveau. Dan ligt het gewoon aan het tactisch plan als het achterin zo'n zooitje is

[...]

Dat is dan een fout van de staf toch?
Nieuwkoop als backup kan. Beelen basis of backup kan ook. Ja ik heb ook geklaagd over Beelen. Maar hij is goed genoeg om mee te rouleren. En ik speel liever met Nieuwkoop achter Read dan met Lotomba.

Hoe verklaar je anders het verdedigende verval?

Over het geheel is de selectie slechter geworden dan vorig jaar. Ik snap dat enigszins door wegvallen CL en je dus in andere vijver vist.

Oh en ik was ook niet enthousiast over komen van RvP. Niet als uithangbord, maar omdat ie te weinig ervaring heeft. En nog van zijn fouten moet leren. Plus hij kan in de “Heitinga situatie” komen. Maar heeft mij tot twee maanden geleden positief verrast. Helaas bleef hij nog steeds gekke dingen doen, zoals in de wedstrijd tegen Braga.

En ja het is ook deze staf die verantwoordelijk is voor de fitheid. Daar heb je zeker gelijk in.

[ Voor 9% gewijzigd door OMX2000 op 21-12-2025 17:21 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:40
OMX2000 schreef op zondag 21 december 2025 @ 17:17:
[...]

Hoe verklaar je anders het verdedigende verval?
Dat is niet met de opgestelde spelers te verklaren. Wat vorige week deden Smal en Moussa ook gewoon mee en Read was er dit seizoen vaker niet dan wel.

Kennelijk is van Persie niet in staat zijn spelers zodanig te instrueren dat ze met tegenslag om kunnen gaan. Kennelijk klopt het tactisch plan niet zodanig dat het in die gevallen overeind blijft. Kennelijk is van Persie niet in staat in die gevallen een aanpassing te doen.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:44

Grudgie

PSN: Grudgie7

Het is echt al maanden niet aan te gluren hoe Feyenoord speelt en het wordt niet beter. Dan heb ik mijn vraagtekens bij RvP of hij wel op de juiste plek zit en mijn gevoel zegt dan van niet.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:54

Agent47

I always close my contracts.

Sinds Braga uit is het één grote ellende

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• pordkert
  • Registratie: November 2025
  • Nu online
Jeroenvde89 schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:29:
[...]

Praat je nu al 1,5 uur met jezelf? ;)
Zekers

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:45
Napo schreef op zondag 21 december 2025 @ 16:34:
Kleine positieve noot, Ueda ligt met 18 doelpunten nog wel voor op de Coen Dillen index
Haha ja, al gaat ie het nooit halen. Als Feyenoord nou een bloedvorm zou hebben…

[ Voor 8% gewijzigd door tiswat op 21-12-2025 18:45 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Agent47 schreef op zondag 21 december 2025 @ 17:54:
Sinds Braga uit is het één grote ellende
Flow is zo belangrijk. Als je Van Persie een ding kwalijk kan nemen is dat hij dat ten grabbel heeft gegooid.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49
AZ verloren. RvP heeft z'n baan nog, omdat onze concurrenten nog slechter presteren.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:51

Quad

Doof

Wat een ontknoping in Limburg. AZ verliest hele dure punten.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Wat een leuke wedstrijd in Sittard. En die wel/geen penalty op het laatst, mooie afsluiting van de eerste seizoenshelft!

De islam kan uw vrijheid schaden

Pagina: 1 ... 153 154 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken