Flickr PSN ID= cheironnl
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Het zag er niet naar uit, maar blijkbaar is Qarabag niet in staat slim te doen en de pot dood te maken.
Lekker blijven aanvallen en kansen weggeven geeft gelukkig een EU overwinning.
Goed was het spel niet, maar punten zijn punten
Maar zonder gekheid, er werd zonder Dolberg beter gespeeld dan met. Die 2-2 gaf vertrouwen en je ziet binnen 1 wedstrijd wat dat met spelers doet.
Vooral goed als hij ruimte krijgt op de counter. Kijk bijna al zijn goals dit seizoen er maar op na. Kan een goal maken en is technisch goed, maar is voetballend totaal niet dwingend als Ajax het spel moet maken, lijdt veel balverlies en is vaak te laks in het verdedigen. Ik ben nog niet enorm onder de indruk.Hupske schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:32:
Dit zag er lang niet naar uit! De wissels van Grim doen het spel compleet veranderen.
Glouhk, wat een speler.
Dus hij zal er ook wel weer twee inschieten tegen Feyenoord.
Itt sommigen vind ik Klaassen soms wel een nuttige speler
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Conclusie: Niet lullen, maar poetsen voor Ajax.toolkist schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:34:
Nog "even" 2x winnen van Villareal en Olympiakos en je zou nog een kans maken op de tussenronde ook
Ja, ja. Rotterdamse uitspraak
Doelpunt incoming als we dit soort dingen zeggenHarribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:34:
Konadu moet nog wat oefenen
Heeft het vervangen van Itakura door Regeer ook niet veel goed gedaan? Gaf in ieder geval meer afspeelmogelijkheden op het middenveld.jbdeiman schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:34:
Wat een inzicht van Fred Grim! Top gewisseld.
Maar zonder gekheid, er werd zonder Dolberg beter gespeeld dan met. Die 2-2 gaf vertrouwen en je ziet binnen 1 wedstrijd wat dat met spelers doet.
Flickr PSN ID= cheironnl
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die Moro was wel echt armoe troef. Dan denk ik beter met Klaassen.Harribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:36:
De wissels waren Moro en Steur eruit voor Klaassen en Godts.
Steur was me totaal niet opgevallen
Maar heel waarMosin schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:36:
[...]
Conclusie: Niet lullen, maar poetsen voor Ajax.
Ja, ja. Rotterdamse uitspraak![]()
Gefeliciteerd Ajax! Goed gedaan het laatste kwartier
Inderdaad die 2 eruit en het werd al beter.LZ86 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:37:
[...]
Die Moro was wel echt armoe troef. Dan denk ik beter met Klaassen.
Steur was me totaal niet opgevallen
Steur is 17 moet nog leren
Qarabag leek in de 2e helft door de energie heen. Daar heeft Feyenoord ook een handje van, Ajax kan dan dus best gevaarlijk worden. Voorzichtig voor zijn dus.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Ik verwacht helemaal niks van dit weekendLZ86 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:39:
WEl goed voor Feyenoord om te zien.
Qarabag leek in de 2e helft door de energie heen. Daar heeft Feyenoord ook een handje van, Ajax kan dan dus best gevaarlijk worden. Voorzichtig voor zijn dus.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Maar dat Qarabag stond wel ver boven Ajax. 21e geloof ik.Quad schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:34:
Tsja het is maar Qarabag hè. Ajax wel beter dan Chelsea?
Ook ongelooflijk ergens, ik vind tot nu toe dit Qarabag en ook Benfica de slechtste teams die ik gezien heb.
Prima speler voor Jong Ajax toch?Quad schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:39:
Moro is al 23.. Moet aanvulling zijn, geen opvulling.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat gebeurt vaak wel door speeltijd in het 1e.Harribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:38:
[...]
Inderdaad die 2 eruit en het werd al beter.
Steur is 17 moet nog leren
Ik verwacht een saai gelijkspel, maar ik pool een overwinning voor AjaxAgent47 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:39:
[...]
Ik verwacht helemaal niks van dit weekend
Ik zie ook wel goede dingen van hem maar hij moet leren de juiste keuzes te maken denk ik. Geef hem nog iets tijd.Quad schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:39:
Moro is al 23.. Moet aanvulling zijn, geen opvulling.
Leert ie dat niet dan heb je er weinig aan.
Mijn mening he
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 10-12-2025 20:43 ]
Helaas voor Fred komt daar zondag abrupt een einde aan. Maar toch knap.
[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 10-12-2025 20:44 ]
Ik ook niet, maar het zou toch naar zijn als we nu weer zwaar onterecht eraf gaan tegen Ajax.Agent47 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:39:
[...]
Ik verwacht helemaal niks van dit weekend
Kruzen effect maar dan bij AjaxDutchOwnage schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:43:
Toch vindt ik het best knap van Grim. 3 keer op rij gewonnen nu na instappen bij een dolend Ajax.
Helaas voor Fred komt daar zondag abrupt een einde aan. Maar toch knap.
Maar er is toch nog geen nieuwe trainer bij Ajax?
Nee, maar zondag eindigt het omdat ie dan voor het eerst tegen een ploeg moet met iets aan niveau, ook al twijfel ik een beetje aan de vorm van Feyenoord atm. We kunnen helaas niet in de sterkste opstelling spelen.Harribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:46:
[...]
Kruzen effect maar dan bij Ajax
Maar er is toch nog geen nieuwe trainer bij Ajax?
Steijn is ook geblesseerd inmiddels.
De vrije trap van Ricardo van Rhijn.. en zo zijn er nog zat voorbeelden.LZ86 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:44:
[...]
Ik ook niet, maar het zou toch naar zijn als we nu weer zwaar onterecht eraf gaan tegen Ajax.
Vooral hopen dat Watanabe kan spelen.LZ86 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:48:
[...]
Nee, maar zondag eindigt het omdat ie dan voor het eerst tegen een ploeg moet met iets aan niveau, ook al twijfel ik een beetje aan de vorm van Feyenoord atm. We kunnen helaas niet in de sterkste opstelling spelen.
De goal van Dolberg in 2015/6 deed ook zeer.donleone83 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:48:
[...]
De vrije trap van Ricardo van Rhijn.. en zo zijn er nog zat voorbeelden.
Of die goal van Bazoer.
Legio voorbeelden de laatste 10 jaar dat Feyenoord gewoon de favoriet was, beter speelde maar toch niet won.
Ik snap niks van al die blessures bij Feyenoord. Hebben ze er wel nog 11 over voor morgen of zondag?LZ86 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:48:
[...]
Nee, maar zondag eindigt het omdat ie dan voor het eerst tegen een ploeg moet met iets aan niveau, ook al twijfel ik een beetje aan de vorm van Feyenoord atm. We kunnen helaas niet in de sterkste opstelling spelen.
Ja, maar vraag niet welke 11.Soulizer schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:49:
[...]
Ik snap niks van al die blessures bij Feyenoord. Hebben ze er wel nog 11 over voor morgen of zondag?
Je speelt niet met je beste backs, middenveld en vleugels.
Morgen weer ewn drama pot en zondag de lamme tegen de blinde?LZ86 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:50:
[...]
Ja, maar vraag niet welke 11.
Vrees het ja. Zal voor de neutrale kijker denk ik best een leuke pot worden.Soulizer schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:52:
[...]
Morgen weer ewn drama pot en zondag de lamme tegen de blinde?
Dat geeft Ajax dan wel kansen. Zeker thuis.LZ86 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:50:
[...]
Ja, maar vraag niet welke 11.
Mooi om te zien dat de jonge talenten nu wel kansen krijgen bij Ajax.
Ze lukken nog niet allemaal maar wie weet.
Bouwman is wel nuttig tot nu toe.
De reden dat ik stiekem best blij ben met Grim. Dit is wel iets wat bij Ajax hoort. Spelers als Bouwman, Bounida en Steur hadden al veel eerder veel meer speeltijd moeten krijgen.Harribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:53:
[...]
Dat geeft Ajax dan wel kansen. Zeker thuis.
Mooi om te zien dat de jonge talenten nu wel kansen krijgen bij Ajax.
Ze lukken nog niet allemaal maar wie weet.
Bouwman is wel nuttig tot nu toe.
Ik denk dat als Heitinga dat had omarmd hij een stuk meer krediet had gehad.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik de opstelling zag.Kist schreef op woensdag 10 december 2025 @ 21:02:
Voor mij is dit het belangrijkste deel van wat ik zou omschrijven als Ajax-dna(hoewel het een absolute rot term blijft)toolkist schreef op woensdag 10 december 2025 @ 21:06:
[...]
Ik dacht precies hetzelfde toen ik de opstelling zag.
Life is what happens while you're busy making other plans
Ik denk met de kennis van nu dat vooral de uitblijvende resultaten het krediet deden wegsmelten. Niet om het een of ander, maar ik ben er dan ook van overtuigd dat als ze de afgelopen 3 wedstrijden, ook al was het met deze jongere spelers, hadden verloren, dat ook Grim als ongeschikt werd weggezet door velen.Kist schreef op woensdag 10 december 2025 @ 21:02:
[...]
De reden dat ik stiekem best blij ben met Grim. Dit is wel iets wat bij Ajax hoort. Spelers als Bouwman, Bounida en Steur hadden al veel eerder veel meer speeltijd moeten krijgen.
Overigens (geintje) lijkt het qua snelheid/ inzet/ loopvermogen wel alsof het allemaal keepers zijn, in die zin past dat wel bij de trainer.
Vast wel, Itakura zat er ook niet erg lekker in vond ik.cheiron schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:36:
[...]
Heeft het vervangen van Itakura door Regeer ook niet veel goed gedaan? Gaf in ieder geval meer afspeelmogelijkheden op het middenveld.
Voorlopig geeft ie in de grote wedstrijden (PSV, AZ) niet thuis.frumper schreef op woensdag 10 december 2025 @ 21:58:
Zolang ueda niet geblesseerd uitvalt gaat Feyenoord zondag gewoon met drie punten naar huis… dus een weekje uitgeschakeld zijn zou ik niet heeeeel erg vinden 😇
En toch vindt ik 'm met kop en schouders boven de rest van ons scheidsrechtersgilde uitsteken. Dus wel blij met zijn aanstelling voor zondag.toolkist schreef op woensdag 10 december 2025 @ 22:14:
We krijgen zondag Gozubuyuk toch? Die trapt me net toch in een schwalbe van Woltemade... en de VAR die em niet corrigeert
Dan heb ik toch 10x liever Makkelie.DutchOwnage schreef op woensdag 10 december 2025 @ 22:21:
[...]
En toch vindt ik 'm met kop en schouders boven de rest van ons scheidsrechtersgilde uitsteken. Dus wel blij met zijn aanstelling voor zondag.
Maar tegen de kleintjes weltoolkist schreef op woensdag 10 december 2025 @ 22:17:
[...]
Voorlopig geeft ie in de grote wedstrijden (PSV, AZ) niet thuis.
Maar goed, ook Watanabe is onzeker...... Bizar hoeveel blessures we plots weer hebben.
Als het zo doorgaat staat Ajax zondag tegen Feyenoord 3
Die ken ik juist weer niet pruimen.
Doe dan Bassie maar
[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 10-12-2025 22:26 ]
Vond hem ook altijd de beste maar dit jaar (met zijn nieuwe kapsel) is die erg slecht bezig.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 10-12-2025 23:59 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt, dat werd van de week al gesuggereerd in podcasts. Je staat zo slecht in de CL dat daar het podium is om te experimenteren. Bizar eigenlijk als je er over nadenkt.Harribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 18:42:
[...]
Waar is Godts?
Ik las dat Ajax de volgende ronde al niet meer kan halen. Misschien dat Grim gewoon jongens nu een kans geeft.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vandaag zat ik in het theater naast een jochie wat de wedstrijd nog even op zijn mobiel had. Fijn want dan kon ik mee gluren tot het optreden begon. Hij was voor PSV en blij met de 1-0. Dus ik vroeg hem naar Nederlandse punten en dat Qarabach anders over PSV heen zou gaan. Ja dat was wel een beetje zo maar uiteindelijk moesten ze toch gewoon van Newcastle winnen.carpebios schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:37:
Goed gedaan Ajax, daar zijn de punten! En ook stiekem goed voor PSV.
Dat snotjong was gewoon te blij met nog een verlies van Ajax.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee nee nee, dit weekend ben ik gewoon weer voor de echte clubGonadan schreef op woensdag 10 december 2025 @ 23:59:
@LZ86 mag ik jou bedanken en complimenteren met deze avond? En je tevens verzoeken van het weekend hetzelfde te doen?
Het was best leuk om eens aan de andere kant te staan als Feyenoorder, maar dan vooral in de Nederlandse competitie. Europees is het leuk als alle Nederlandse ploegen ver komen. Vooral als grotere Europese clubs dan al wel zijn uitgeschakeld. Vandaag en Zondag juich ik weer voor Feyenoord, gisteren voor Ajax.Gonadan schreef op donderdag 11 december 2025 @ 00:05:
[...]
Vandaag zat ik in het theater naast een jochie wat de wedstrijd nog even op zijn mobiel had. Fijn want dan kon ik mee gluren tot het optreden begon. Hij was voor PSV en blij met de 1-0. Dus ik vroeg hem naar Nederlandse punten en dat Qarabach anders over PSV heen zou gaan. Ja dat was wel een beetje zo maar uiteindelijk moesten ze toch gewoon van Newcastle winnen.
Het blijft kunst en vliegwerk maar dit was onder Heitinga niet gelukt, daar ben ik van overtuigd. Gloukh laat op momenten toch echt wel zien dat hij op voetballen zit en Gaaei kan gewoon geen lelijke goals maken. Ene moment verketter je 'm om een simpele mislukte pass en het andere moment jaagt hij 'm weer in de kruising.
Jammer dat Konadu zijn goal niet meepikte.
Het spel houdt nog niet over maar het resultaat mocht er zeker zijn. Iets meer vertrouwen gekregen in het duel tegen Feyenoord, al blijven die voor mij toch wel favoriet.
En wat hier ook al gezegd is: blij dat Grim de jonkies de kans durft te geven. Als je dan toch kwaliteit ontbeert kan je ze maar net zo goed gebruiken en ervaring op laten doen. Zo'n Bouwman deed het zeer verdienstelijk.
Benieuw hoe ze het aan gaan vangen.
Maar die zie ik tegen de loodzware tegenstanders niet door gaan. Eagles tegen koploper Lyon uit en Eagles thuis tegen Forest.
AZ kan een goede slag slaan door te winnen bij Drita. Dan heb je ook nog kans dat ze zonder knock-out meteen naar de volgende ronde gaan.
Maar tot nu toe is het een zeer matig Europees seizoen voor de Nederlandse clubs. Portugal doet het wel wat beter helaas, vrees dat we die extra CL tzt kunnen inleveren.
Het moet eigenlijk gewoon beter maar ja.
/f/image/wMJcyBiDoZdXx8BFyRwAEdzu.png?f=fotoalbum_large)
Bron : https://www.vi.nl/nieuws/...fici-nten-zetje-in-de-rug
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 11-12-2025 09:54 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ajax gaat over twee wedstrijden uitgeschakeld worden in de CL. Al halen ze nog negen punten en scoren ze dan zelfs 15 doelpunten.
Totaal onnodig en dus weer een rukjaar.
Nouja, onnodig? Ze hebben gewoon een matig team en denk niet dat ze het heel veel beter hadden kunnen doen? Het was beter geweest als de lotingen van Ajax en PSV waren omgedraaid, dan had PSV waarschijnlijk overwinterd iig (al hebben die ook weer verloren van Union maar goed...).mavaros schreef op donderdag 11 december 2025 @ 10:30:
Na de euforie van gisteren, komt toch altijd de realiteit weer terug.
Ajax gaat over twee wedstrijden uitgeschakeld worden in de CL. Al halen ze nog negen punten en scoren ze dan zelfs 15 doelpunten.
Als Ajax negen punten haalt dan houdt het PSV misschien nog achter zichmavaros schreef op donderdag 11 december 2025 @ 10:30:
Na de euforie van gisteren, komt toch altijd de realiteit weer terug.
XXXVI
Het spel was wel onnodig slecht, dat kunnen we wel stellen. Maar of je met beter spel meer punten had gehaald ben ik niet zo zeker van.Snowdog schreef op donderdag 11 december 2025 @ 10:59:
[...]
Nouja, onnodig? Ze hebben gewoon een matig team en denk niet dat ze het heel veel beter hadden kunnen doen? Het was beter geweest als de lotingen van Ajax en PSV waren omgedraaid, dan had PSV waarschijnlijk overwinterd iig (al hebben die ook weer verloren van Union maar goed...).
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ook, maar denk dat hij inmiddels gewoon de invaller rol moet krijgen, of in de basis tegen de kleintjes om anderen rust te gunnen.Harribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:36:
De wissels waren Moro en Steur eruit voor Klaassen en Godts.
En hij heeft gewoon wel die neus voor de goal, altijd fijn.
10 second ninja DONE
Union was te vroeg en weldegelijk onnodig, maar dan van PSV. Het huidige PSV had Union compleet de vernieling ingespeeld. Maar goed, dat hoort bij voetbal.Snowdog schreef op donderdag 11 december 2025 @ 10:59:
[...]
Nouja, onnodig? Ze hebben gewoon een matig team en denk niet dat ze het heel veel beter hadden kunnen doen? Het was beter geweest als de lotingen van Ajax en PSV waren omgedraaid, dan had PSV waarschijnlijk overwinterd iig (al hebben die ook weer verloren van Union maar goed...).
Ajax had al veel eerder op de jonkies moeten overschakelen in de CL. Na de eerste wedstrijd wist je al dat het een rampjaar voor Ajax zou worden in de CL. Had toen in vredesnaam gewoon lopen experimenteren in de CL. Nu moet er een wonder gebeuren en wonderen gebeuren op dit moment niet bij Ajax.
PSV gaat straks netjes de knockoutfase bereiken, tenzij de vloek van Bosz alweer toeslaat. Maar PSV speelt daar te goed voor en Atletico is daar ondanks hun winst, met de schrik vrijgekomen. Over PSV hoeft niemand zich zorgen te maken.
Heracles zal daar komend weekend anders over denkenmavaros schreef op donderdag 11 december 2025 @ 13:04:
Over PSV hoeft niemand zich zorgen te maken.
Dat gaat denk ik geen winst worden! We moeten hopen op een C elftal van BMunchen.Gonadan schreef op donderdag 11 december 2025 @ 00:05:
[...]
Vandaag zat ik in het theater naast een jochie wat de wedstrijd nog even op zijn mobiel had. Fijn want dan kon ik mee gluren tot het optreden begon. Hij was voor PSV en blij met de 1-0. Dus ik vroeg hem naar Nederlandse punten en dat Qarabach anders over PSV heen zou gaan. Ja dat was wel een beetje zo maar uiteindelijk moesten ze toch gewoon van Newcastle winnen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Voor de competitie zou dit een prima scenario zijn.toolkist schreef op donderdag 11 december 2025 @ 13:34:
[...]
Heracles zal daar komend weekend anders over denken
Hup Heracles!
Wat best mogelijk is, als je in de laatste rondes tegen een ploeg moet die al geplaatst is heb je goede kans op b/c garnituur. Wat nog altijd lastig kan zijn bij die echte topclubscarpebios schreef op donderdag 11 december 2025 @ 14:11:
[...]
Dat gaat denk ik geen winst worden! We moeten hopen op een C elftal van BMunchen.
Go Ahead verloor weliswaar die wedstrijd met 0-1 thuis van FCSB maar was in alles de betere partij. Alleen die ene kans van FCSB ging erin
[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 11-12-2025 17:12 ]
Volgende week de laatste league fase wedstrijden van de Conference League.Harribo schreef op donderdag 11 december 2025 @ 17:14:
Laatste Europacup avondje daarna wachten tot 20 januari
Statistieken... Ik zou er niet te veel waarde aan hechten, heb de wedstrijd verder ook niet gezien, maar de statistieken geven vaak een onjuist beeld.Harribo schreef op donderdag 11 december 2025 @ 17:11:
Als ik kijk naar de wedstrijd van 25 september jl tussen Go Ahead Eagles en FCSB dan zou ik verwachten dat Feyenoord deze gewoon moet kunnen winnen.
Go Ahead verloor weliswaar die wedstrijd met 0-1 thuis van FCSB maar was in alles de betere partij. Alleen die ene kans van FCSB ging erin
[Afbeelding]
Vind Nottingham ook niks bijzonder hebben. Ben alleen bang dat het de tweede helft opeens wel zichtbaar is als Utrecht moe wordt.
Tis dan ook Sean Dyche die de trainer van Nottingham is. Dan hoef je niks sprankelends te verwachtenHupske schreef op donderdag 11 december 2025 @ 19:33:
Utrecht doet het goed. Gaven in het begin nog wat kansen weg, maar hebben het aardig onder controle. Alleen creëren ze zelf niks.
Vind Nottingham ook niks bijzonder hebben. Ben alleen bang dat het de tweede helft opeens wel zichtbaar is als Utrecht moe wordt.
Uhuh... Die alleen afgelopen seizoen al 100m+ uitgegeven hebben en afgelopen seizoen als 7e zijn geëindigd na lange tijd top 4-5 gestaan te hebben...chim0 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 19:38:
Eerste 20 minuten kon Utrecht het niet eens bijbenen en dat is de Excelsior van Engeland. En die Haller lijkt wel een gestopte voetballer geen gezicht.
Ook als ze zo overduidelijk in het voordeel zijn?Snowdog schreef op donderdag 11 december 2025 @ 17:42:
[...]
Statistieken... Ik zou er niet te veel waarde aan hechten, heb de wedstrijd verder ook niet gezien, maar de statistieken geven vaak een onjuist beeld.
Ik bedoel maar te zeggen dat als go ahead ze kan domineren, Feyenoord dat zeker moet kunnen
Vind Haller sterk spelen vandaag. Wint zijn duels op belangrijke momenten en haalt er telkens slim een vrije trap uit. Precies wat je nodig hebt om onder de druk uit te komen en om zelf rust te pakken.
Forest is te vergelijken met GAE.
Maarja Forest: 250 miljoen als begroting. Utrecht 35 miljoen ongeveer.
Dan mag je het de eerste twintig minuten ook wel even moeilijk hebben.
Az staat inmiddels 0-2 voor
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 11-12-2025 20:04 ]
Dat is de enige club waar je nooit over kan zeiken op Europees vlak.
Jaren geleden overkwam het ook Heraceles en KV Mechelen is zelfs Europees kampioen van Bekerwinnars geworden tegen Ajax. De coach was daar toen Aad de Mos. Een illuster figuur in de voetbalwereld.
[ Voor 40% gewijzigd door mavaros op 11-12-2025 20:15 ]
Dat is wel overdreven, hoop ikDutchOwnage schreef op donderdag 11 december 2025 @ 20:31:
En weer niks voor Utrecht. Wat een rampseizoen ook.
Mijn naam is haas.DutchOwnage schreef op donderdag 11 december 2025 @ 20:36:
[...]
Hoezo? Denk je nog dat ze een resultaat halen?
Ik dacht dat u wonderen verwachtte en daardoor begon te klagen, want andere uitkomst.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken