Rosa heft eerst buitenspel op en vervolgens schiet die hem lekker zelf het goal in.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ajax moet als eerste eens goede backs halen. Roep ik vaker. Die backs kosten je punten
Ook al is er soms met pijn en moeite resultaat het rammelt aan alles kanten dit elftal elke week weer.
2 jaar geleden dacht ik het kan niet erger.....
Zo slap... Tegenstander rent gewoon in zijn eentje door bijna het hele team heen zonder aangepakt te worden
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 10-12-2025 19:55 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat een energie verschil
Flickr PSN ID= cheironnl
Stadion is uit 1951 lees ikcarpebios schreef op woensdag 10 december 2025 @ 19:58:
Ik schakel net in, maar zit ik naar een jaren 70 film te kijken? Wat een dof stadion.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
In 96 speelde Ajax tegen wat Italianen die 8 pillen op hadden.Harribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 19:59:
Het lijkt wel alsof Qarabag elk 8 red Bulls op hebben en Ajax elk 8 barcardi's.
Wat een energie verschil
Je weet maar nooit maar het heeft er aller schijn van dat het een kwaliteits verschil is zonder invloed van externe factoren
Schandalig als je hier van verliest.
Je ziet er een paar echt wel hun best doen vandaag en alles geven. Maar dan heb je ook een Moro rondlopen die werkelijk niks doet, Gaaie die nochalant speelt en traag omschakeld, Rosa die verstoppertje speelt, Jaros die matig keept en ook niet lijkt te coachen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Volgens mij was ie nog niet fit en kan hij geen hele pot spelen.carpebios schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:05:
O, de trainer vind van niet, ze staan achter, dus hem maar wisselen zodat je zeker verlies?
Plus moet ie straks in de klassieker ook spelen en die gaat ie ook niet helemaal kunnen spelen.
Zonder spits tegen Feyenoord aantreden kan natuurlijk ook niet
Alles op zondag. Dat was vooraf toch al duidelijk?carpebios schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:05:
O, de trainer vind van niet, ze staan achter, dus hem maar wisselen zodat je zeker verlies?
Jong Ajax staat nu op het veld. Of naja, dit team had normaliter Jong Ajax moeten zijn.
Eens.Hupske schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:02:
Het is los zand geworden na de 2-1. Iedereen lijkt te zijn vergeten wat ze moeten doen.
Schandalig als je hier van verliest.
Je ziet er een paar echt wel hun best doen vandaag en alles geven. Maar dan heb je ook een Moro rondlopen die werkelijk niks doet, Gaaie die nochalant speelt en traag omschakeld, Rosa die verstoppertje speelt, Jaros die matig keept en ook niet lijkt te coachen.
Niet schandalig als je verliest. Niet dat Qarabag zo goed is maar je weet dat Ajax gewoon ondermaats presteert. Dat is ook door het gebrek aan kwaliteit.
Aan Rosa en Gaaie heb je vaak bar weinig. En dat in het systeem van 433 wat Ajax altijd graag speelt en waar de backs een aanvallende rol hebben
Tjah, alsof Ajax enige kans maakt tegen Feyenoord.LZ86 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:06:
[...]
Volgens mij was ie nog niet fit en kan hij geen hele pot spelen.
Plus moet ie straks in de klassieker ook spelen en die gaat ie ook niet helemaal kunnen spelen.
Zonder spits tegen Feyenoord aantreden kan natuurlijk ook niet
Maar dan wel te snappen dat hij eruit moet, maar wel jammer voor Ajax. Hopelijk zijn die wissels dan wat.
Echt een wedstrijd op zich. Historisch gezien heeft Ajax de beste kaarten in handen helaas. Feyenoord heeft een dag minder rust, is nu ook Steijn en Watanabe kwijt lijkt het en is ook zo wisselvallig als wat.carpebios schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:07:
[...]
Tjah, alsof Ajax enige kans maakt tegen Feyenoord.
Maar dan wel te snappen dat hij eruit moet, maar wel jammer voor Ajax. Hopelijk zijn die wissels dan wat.
Die dag maakt voor een topploeg niets uit. Feyenoord is met 3 rode kaarten nog verplicht van Ajax te winnen. (Dat wat PSV naliet bizar genoeg).donleone83 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:09:
[...]
Echt een wedstrijd op zich. Statistisch gezien heeft Ajax de beste kaarten in handen helaas. Feyenoord heeft een dag minder rust, is nu ook Steijn en Watanabe kwijt lijkt het en is ook zo wisselvallig als wat.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb nog wel iets over het veld te zeggen als het magHarribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:10:
Wel een memorabel moment hier... Nog niemand tot nu toe gezeurd over de scheidsrechter
Flickr PSN ID= cheironnl
Nou vooruitcheiron schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:12:
[...]
Ik heb nog wel iets over het veld te zeggen als het mag
1x dan
Ik snap je hoor en ben als Feyenoord-fan nou eenmaal gewend mij in te dekken als we tegen Ajax spelen. Maar ik vind Feyenoord ook geen topploeg. Bij vlagen voetballen ze weergaloos, bij vlagen worden ze door iedere tegenstander weggetikt. Het is zo instabiel en onvoorspelbaar en met al die blessures wordt de spoeling ook steeds dunner.carpebios schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:10:
[...]
Die dag maakt voor een topploeg niets uit. Feyenoord is met 3 rode kaarten nog verplicht van Ajax te winnen. (Dat wat PSV naliet bizar genoeg).
Nu 10x geroepen, ga er vanuit dat Fredje het bij deze genoteerd heeft
Backs en vleugels zijn echt de zwakke schakels ja.Harribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:17:
Echt... Betere backs heeft Ajax nodig. Dan loopt alles beter.
Nu 10x geroepen, ga er vanuit dat Fredje het bij deze genoteerd heeft
Al houdt de kwaliteit op het middenveld ook niet over
Zo zonde dit.
Flinke enkelblessure.Harribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:19:
Is Weghorst er niet bij of had ie geen verlof van therapie
Dus naast zijn hoofdblessure kan ie nu echt niet meer spelen
Die heeft z'n enkelbanden verrekt afgelopen weekend.Harribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:19:
Is Weghorst er niet bij of had ie geen verlof van therapie
ObispootjeLZ86 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:19:
Holy shit hoe zat die niet....
Wel goed van Gaaie dit keer
Het stikt hier op dit forum van de Ajacieden maar een fatsoenlijke BAM hebben ze niet
Amateurs!Harribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:21:
[...]
Het stikt hier op dit forum van de Ajacieden maar een fatsoenlijke BAM hebben ze niet
Ze struikelen er wel eens 1 inLZ86 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:21:
Lol, moeten vaker zeggen dat spelers tegenvallen.
Eerst Dolberg, nu Gloukh
Wij doen alleen aan anti-BAM dit seizoenHarribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:21:
[...]
Alleen zijn passing is altijd nog ongelukkig al komt dat ook omdat hij er altijd veel risico in legt.
Het verder bij hem alleen nog een tandje sneller gaan, dan wordt die echt gevaarlijk.
Ah oktoolkist schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:22:
[...]
Wij doen alleen aan anti-BAM dit seizoen
Nee daar zou ik ook geen plaatje voor maken
Pas nou op wat je zegtMiki schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:22:
Haha als nog de gelijkmaker. Hopelijk trekken ze nu ook door en maken ze ook de 2-3 nog.
Uh bedoel vind ik ook!
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 10-12-2025 20:24 ]
Alleen die Konadu, los van z’n verprutste kans, die speelt alleen omdat er echt geen andere spits is. Die is niet goed genoeg helaas.
XXXVI
Flickr PSN ID= cheironnl
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Gaaei valt ook tegenLZ86 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:21:
Lol, moeten vaker zeggen dat spelers tegenvallen.
Eerst Dolberg, nu Gloukh
Flickr PSN ID= cheironnl
Harribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:23:
[...]
Pas nou op wat je zegt
Uh bedoel vind ik ook!
Gaat die Gaaie opeens goed voetballen
Besloten dit seizoen niet te doen. Als Ajax niet fatsoenlijk investeert, investeer ik ook even geen tijd in een BAM gif.Harribo schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:21:
[...]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je vervloekt hem iedere keer, maar vaak heeft die wel dit soort momenten.
Doen een omgekeerde PSVGunner schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:25:
Dat mag QAR zichzelf aanrekenen. Zoveel overwicht en dan het zo weggeven.
Dat zijn geen onbelangrijke slechte eigenschappen he?Hupske schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:23:
Gloukh, ik vind het echt een heerlijke speler. Als hij de bal aan de voeten heeft raakt die hem nooit kwijt.
Alleen zijn passing is altijd nog ongelukkig al komt dat ook omdat hij er altijd veel risico in legt.
Het verder bij hem alleen nog een tandje sneller gaan, dan wordt die echt gevaarlijk.
Weer helemaal eens
Hmmmm. K*T Ajax! Doen niets goed!LZ86 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:25:
Echt he, we kraken Dolberg af --> bam goal. We kraken Gloukh af --> bam goal en we kraken de backs af --> bam goal
*wachten op de 2-4
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Billen bij elkaar houdennocalimero schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:26:
Je vraagt je bijna af hoe Ajax dit (weer) gaat verkloten. Ik ben benieuwd ...
XXXVI
't was gewoon de good old 'toolkist zet de tv (naja, stream) weer eens aan'carpebios schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:26:
[...]
Hmmmm. K*T Ajax! Doen niets goed!
*wachten op de 2-4
Correctie: inmiddels 2-4, die 3 punten nemen ze wel mee naar Amsterdam!!
[ Voor 21% gewijzigd door Hugo! op 10-12-2025 20:32 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Alsjeblieft PSV. Die houden Qarabag achter zich nu.
[ Voor 66% gewijzigd door ephymerous op 10-12-2025 20:33 ]
XXXVI
Glouhk, wat een speler.
Het werktcarpebios schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:26:
[...]
Hmmmm. K*T Ajax! Doen niets goed!
*wachten op de 2-4
Flickr PSN ID= cheironnl
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken