Klopt en daarom haat ik die regel. Profs die miljoenen verdienen.Gynnad schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:34:
[...]
Ajax heeft dat in het verleden net zo goed gedaan. Is een optie die je kunt aanvragen bij de KNVB. Als de regels er zijn, waarom zou je er dan geen gebruik van maken?
Denk je dat het daarom gaat? Dit is competitievervalsing van de KNVB die toestaat dat het schema aangepast wordt zodat AZ zo goed mogelijk voorbereid is om de punten voor Nederland binnen te harken.chim0 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:50:
[...]
Klopt en daarom haat ik die regel. Profs die miljoenen verdienen.
Niet dat Nederland daar uniek in is maar ik haat dat soort dingen ook. Alleen dan uit het oogpunt van integriteit en niet omdat ik vind dat profs het gewoon aan moeten kunnen (wat ook gewoon zo is).
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat heeft dat te maken met fysieke belasting? Als ik ineens 5 miljoen krijg kan ik ook niet ineens een marathon lopen hoor..chim0 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:50:
[...]
Haat op de regel kan ik volledig begrijpen, maar in je post betrek je het vooral op AZ, wat dan weer niet correct is.chim0 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:50:
[...]
Zo lang die regel er is, kan er gebruik van gemaakt worden het is niet anders. Ik zou liever zien dat ze het schema aanpassen door bijv de competitiewedstrijd wat naar voren te halen, desnoods op donderdagavond indien dat past in het speelschema. Anders is vrijdagavond ook prima, je maakt mij niet wijs dat wanneer je op vrijdagavond speelt dat je dan niet kunt presteren op dinsdag/woensdag/donderdag.chim0 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 06:11:
maar onze koninklijke hoogheid AZ moet weer uitstel. Je krijgt gelijk een hekel aan zo'n ploeg als je dat al niet had.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Heb je wel tijd genoeg om ervoor te trainen, dus dat zou toch best moeten kunnenChrisjuh_15 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 08:36:
[...]
Wat heeft dat te maken met fysieke belasting? Als ik ineens 5 miljoen krijg kan ik ook niet ineens een marathon lopen hoor..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nou heb ik een gruwelijke hekel aan hardlopen maar als ik 5 miljoen krijg ren ik 'm vandaag nog, al moet ik 'm kruipenChrisjuh_15 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 08:36:
[...]
Wat heeft dat te maken met fysieke belasting? Als ik ineens 5 miljoen krijg kan ik ook niet ineens een marathon lopen hoor..
Als je mee wilt doen in het Europese voetbalspel, moet je niet piepen over de tijd tussen de wedstrijden.
Je zorgt er maar voor dat je genoeg gelijkwaardige spelers hebt om minimaal twee volwaardige elftallen te vullen.
Je zorgt er maar voor dat je genoeg gelijkwaardige spelers hebt om minimaal twee volwaardige elftallen te vullen.
Haha, zat inderdaad in het stadion. Was een wedstrijd met echt verschillende fases. Begin en einde voor psv, rest voor Atletico die ook nog eens effectiever waren. Gelijkspel was verdiend geweest. Maar geen schande om een keer van zo’n ploeg te verliezen. Punten binnen halen tegen Newcastle dan maar!ephymerous schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:26:
[...]
Alle PSV-ers zitten in het stadion toch?
* ephymerous duikt snel weg
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken