[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 136 137 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:21
Oei, de tekorten bij de ggz zijn zo hevig dat Weghorst tot de winterstop eruit ligt.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:22
Zie ook dat Ajax een Japanse verdediger op t oog heeft.

Kan best wel een knaller zijn. Probleem is wel dat ie fors blessuregevoelig is en nog niet fit.
Als ze m een beetje heel kunnen houden wel een erg goede versterking. Maarja, het is al snel beter dan die Gaaei en Wijndal

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gaat alleen wel lang duren voordat ie wedstrijdfit is. Dus dit seizoen ga je waarschijnlijk niet veel meer aan hem hebben.

• LZ86
toolkist schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 12:37:
Gaat alleen wel lang duren voordat ie wedstrijdfit is. Dus dit seizoen ga je waarschijnlijk niet veel meer aan hem hebben.
Neuh, maar dit seizoen is in die zin toch wel "verloren".

Top 5 halen ze echt wel, top 2 niet. Maar wel Europees voetbal tenzij ze wel heel gekke dingen gaan doen, maar onder Grim lijkt het een stuk stabieler en sprokkelen ze ondanks slecht spel toch wél punten. Zowel Groningen als tegen Fortuna was 100% puntverlies geweest onder Heitinga.

Dit seizoen lijkt het op strijden met AZ, NEC en Utrecht te worden om p3/4/5. Juist slim dat ze alvast naar het komend seizoen kijken. nevermind, lees dat ze m een kort contract hebben aangeboden 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 09-12-2025 12:46 ]

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:59

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 12:37:
Daarom geven ze hem ook maar een contract tot het einde van het seizoen :?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:14
LZ86 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 12:44:

Top 5 halen ze echt wel, top 2 niet.
Als Ajax zondag thuis van Feyenoord wint dan doet Ajax gewoon mee om plek 2 hoor. Zeker als Ajax zich nog weet te versterken in de winterstop. Ik vind Feyenoord een labiele ploeg, goede wedstrijden wisselen zich af met slechte wedstrijden. De vleugels voor- en achterin uitermate zwak.

XXXVI

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:21
Wat weet ajax dan dat wij niet weten. Zit er optie met verlenging bij?

• LZ86
ephymerous schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 13:23:
[...]

Als Ajax zondag thuis van Feyenoord wint dan doet Ajax gewoon mee om plek 2 hoor. Zeker als Ajax zich nog weet te versterken in de winterstop. Ik vind Feyenoord een labiele ploeg, goede wedstrijden wisselen zich af met slechte wedstrijden. De vleugels voor- en achterin uitermate zwak.
Zoveel verschillen we dus niet :+ Al is het bij Feyenoord vooral door blessures en bij Ajax meer gebrek aan kwaliteit van de selectie.

Maar zonder gekheid, je hebt natuurlijk gelijk, maar gezien het seizoen wat beide ploegen voor zover draaien zou het totaal onlogisch zijn. Maar je hebt gelijk dat er nog een hoop kan gebeuren in de rest van het seizoen.

[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 09-12-2025 13:50 ]

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Nu online
[...]

Als Ajax zondag thuis van Feyenoord wint dan doet Ajax gewoon mee om plek 2 hoor.
Ik zou willen dat ik jouw optimisme had. Met plek 3 mag Ajax de handen dichtknijpen.
Sowieso zie ik Ajax niet van Feyenoord winnen. Baas en Weghorst ontbreken sowieso, "even" een tripje naar Baku en niet te vergeten Ueda in bloedvorm. Ik zie het niet gebeuren.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
[...]

Ik moet het inderdaad ook echt nog maar zien zondag. Al schat ik in dat als Feyenoord een normaal niveau aantikt, er wel 3 punten op te halen zijn. Feyenoord in, nogmaals, normale doen is echt wel verder dan Ajax. Net als dat PSV verder is dan Feyenoord.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
LZ86 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 12:34:
Zie ook dat Ajax een Japanse verdediger op t oog heeft.

Kan best wel een knaller zijn. Probleem is wel dat ie fors blessuregevoelig is en nog niet fit.
Als ze m een beetje heel kunnen houden wel een erg goede versterking. Maarja, het is al snel beter dan die Gaaei en Wijndal
Ze schijnen te gaan voor een soort prestatiecontract om te kijken of het wat wordt, en zo ja dan zouden ze kunnen verlengen. Het is niet direct een lang contract.

Ik ben dan wel benieuwd naar de voorwaarden en bij wie het risico zit. Stel dat hij niet fit wordt, krijgt hij dan ook gewoon weinig loon? En als hij wel fit wordt, kan hij dan alsnog zomaar weg en heeft Ajax er niets aan, of zijn er bepaalde intenties afgestemd mocht dit een succes worden? Kan Ajax bijvoorbeeld eenzijdig een optie lichten?
Een deal als deze kan zowel heel erg goed als heel erg slecht zijn. :D

En vreemd dat dit nu bekokstoofd wordt, waar is de TD en trainer? Gaan die hem ook gebruiken?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
  • Nu online
JEightyFive schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 14:50:
[...]

Ik zou willen dat ik jouw optimisme had. Met plek 3 mag Ajax de handen dichtknijpen.
Sowieso zie ik Ajax niet van Feyenoord winnen. Baas en Weghorst ontbreken sowieso, "even" een tripje naar Baku en niet te vergeten Ueda in bloedvorm. Ik zie het niet gebeuren.
Ueda en de aanvoer naar hem neutraliseren kom je al een heel eind. En ik moet het Ueda nog steeds zien doen in " topwedstrijden". 4 keer scoren tegen PEC is allemaal leuk, maar natuurlijk moet de maatstaf.

Al doet ie het bij Japan wel erg goed, ook tegen een Brazilië bijvoorbeeld.

En wij moeten ook gewoon even naar Boekarest heen en weer op donderdag...

[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 09-12-2025 15:25 ]

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 11:43:
[...]

Tja, dan is het aan Ajax om daar e.e.a. aan te gaan doen. Anders is het vrees ik toch jammer voor de anderen en zal je ze toch inmiddels over 1 kam moeten gaan scheren. Hoe moet je het anders aan gaan pakken? Soort Vietcong/gazastrook/partizanenoorlog/colombiaans cartel/taliban gedrag waar de strijders zich tussen de burgers verstoppen zodat er niet geschoten wordt óf dat ze er schande van kunnen spreken als dit wel gebeurt..... Er is nu al zoveel gezeik geweest vanuit die hoek de laatste jaren, het is een keer klaar. Overigens lees ik op de Ajax website dat het 4 vakken zijn? https://www.ajax.nl/fans/f-side/ Hierin vrije plaatskeuze, maar dat zijn specifiek die staanvakken. Daar kun je je dus op richten met maatregelen.
Het zijn vijf vakken als je goed telt, en dat is heel zuid.
Dus weg met de privileges, geen staplaatsen meer, geen geluidsinstallatie en bij geen verbetering pech, dan de kaarten niet verlengen en doen toekomen aan wachtenden op de wachtlijst. (En even voor de duidelijkheid, dit mag wat mij betreft bij álle clubs gebeuren om die Ultra's te doen verdwijnen)

Overigens vind ik ook de radiostilte vanuit de KNVB vrij bizar. Wat is de straf voor Ajax? Inmiddels heeft de club zelf wel een kleine ingreep gedaan mbt publiek, maar daar mag imho nog wel een schepje bovenop.
De KNVB heeft aangegeven dat het nogal een tijd kan duren voordat hun vooronderzoek afgerond is en ze met een straf gaan komen.

Maar anders haak je even aan in het randzakentopic en lees je bij? Daar is veel van bovenstaand al tot in den treure besproken. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Gonadan schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:23:
[...]

Het zijn vijf vakken als je goed telt, en dat is heel zuid.

[...]

De KNVB heeft aangegeven dat het nogal een tijd kan duren voordat hun vooronderzoek afgerond is en ze met een straf gaan komen.

Maar anders haak je even aan in het randzakentopic en lees je bij? Daar is veel van bovenstaand al tot in den treure besproken. :)
Ohja randzaken topic helemaal vergeten :(

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Nu online
DutchOwnage schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:22:
[...]

Ueda en de aanvoer naar hem neutraliseren kom je al een heel eind. En ik moet het Ueda nog steeds zien doen in " topwedstrijden". 4 keer scoren tegen PEC is allemaal leuk, maar natuurlijk moet de maatstaf.

Al doet ie het bij Japan wel erg goed, ook tegen een Brazilië bijvoorbeeld.

De goals die Ueda tegen PEC maakte kan hij tegen Ajax ook gewoon maken. Die kopballen en die bal die hij gewoon echt heel goed meeneemt en binnenschiet. Het is nou ook niet zo dat onze verdediging echt lekker staat ofzo, zeker niet bij corners en dergelijke. Ik zie hem meer dan genoeg kansen krijgen.

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 12:45:
[...]

Daarom geven ze hem ook maar een contract tot het einde van het seizoen :?
En dan zou je hem dus alleen wedstrijdklaar maken voor het WK zonder er zelf veel aan te hebben. Lijkt mij een makkelijke 'nee laat maar zitten' dat geval

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:22:
Ach ja dat is in ieder geval een stuk korter reizen dan naar Azerbeidzjan ;)

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:30:
[...]

En dan zou je hem dus alleen wedstrijdklaar maken voor het WK zonder er zelf veel aan te hebben. Lijkt mij een makkelijke 'nee laat maar zitten' dat geval
Eens, het wedstrijdfit krijgen van een speler kost tijd met daarbij het bij het risico dat hij weer een terugval krijgt. Je kan er in potentie winst uit halen door hem juist langdurig vast te leggen in de hoop dat hij zijn oude niveau - of iets er onder - weet te behalen maar voor een periode tot het einde van het seizoen? Dat is niet zo zeer een lapmiddel maar meer een actie waarbij je hoopt dat de speler vrij snel weer enig niveau en wedstrijdritme heeft.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:57

Sagat

Is pappa x2!

toolkist schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:30:
[...]

Ben het niet helemaal eens met 'zonder er zelf iets aan te hebben' als deze man fit word, dan is het gewoon op zijn minst een versterking voor de breedte en in potentie jullie beste verdediger (volgens clickbait.nl heb hem zelf afaik niet zien spelen).

Het blijft een god en kan maar zo een speler zijn die niet fit word of misschien maar 1-2 maanden inzet baar is, Dan is een kort contract wel fijn.
Plus denk dat deze speler als hij fit was gewoon onbetaalbaar was.

10 second ninja DONE

• Gonadan

Gonadan

Zolang we de voorwaarden niet kennen is het gewoon koffiedik kijken. De intentie lijkt er te zijn om langer door te gaan als het bevalt, maar hoe en wat moeten we afwachten.

Daarnaast kan het ook zomaar het standaard trucje zijn om Itakura tevreden te stellen. Zo zijn we ooit ook aan Sanchez gekomen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 16:58:
[...]

Ben het niet helemaal eens met 'zonder er zelf iets aan te hebben' als deze man fit word, dan is het gewoon op zijn minst een versterking voor de breedte en in potentie jullie beste verdediger (volgens clickbait.nl heb hem zelf afaik niet zien spelen).

Het blijft een god en kan maar zo een speler zijn die niet fit word of misschien maar 1-2 maanden inzet baar is, Dan is een kort contract wel fijn.
Plus denk dat deze speler als hij fit was gewoon onbetaalbaar was.
Hij heeft er meer dan een jaar uit gelegen. Tegen de tijd dat ie wedstrijd fit is zit je in maart april, dan is het seizoen al zowat afgelopen.
Kan ie dan maar 1-2 maanden meedoen, dan moet je gewoon voor een ander gaan.
Gonadan schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 17:04:
Zolang we de voorwaarden niet kennen is het gewoon koffiedik kijken. De intentie lijkt er te zijn om langer door te gaan als het bevalt, maar hoe en wat moeten we afwachten.

Daarnaast kan het ook zomaar het standaard trucje zijn om Itakura tevreden te stellen. Zo zijn we ooit ook aan Sanchez gekomen. ;)
Als de berichten kloppen dat beide kanten de optie hebben om 'nee' te zeggen dan is dit gewoon geen handige deal.
Wordt ie niet fit heb je er geen zak aan maar wel salaris betaald, wordt ie wel fit is de kans nogal aanwezig dat er een club aanklopt die volgend jaar wel CL speelt / meer betaalt / in een grotere competitie speelt en is ie ook gratis weg.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:57

Sagat

Is pappa x2!

toolkist schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 17:13:
[...]

Hij heeft er meer dan een jaar uit gelegen. Tegen de tijd dat ie wedstrijd fit is zit je in maart april, dan is het seizoen al zowat afgelopen.
Kan ie dan maar 1-2 maanden meedoen, dan moet je gewoon voor een ander gaan.

[...]

Als de berichten kloppen dat beide kanten de optie hebben om 'nee' te zeggen dan is dit gewoon geen handige deal.
Wordt ie niet fit heb je er geen zak aan maar wel salaris betaald, wordt ie wel fit is de kans nogal aanwezig dat er een club aanklopt die volgend jaar wel CL speelt / meer betaalt / in een grotere competitie speelt en is ie ook gratis weg.
Denk dat je dan inderdaad kan concluderen dat hij dan ook gehaald word voor Ko (zoals @Gonadan aangaf). Bij Ueda heeft dat ook aardig geheholpen ;)

10 second ninja DONE

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 17:13:
[...]

Die berichten heb ik niet gezien. Wel over opties voor verlengen en prestatie contract en positiever intenties.
Dan is het dus wordt hij niet fit dan kost het ook niets, wordt hij wil fit en bevalt het dan heb je er een speler bij.

Het is maar hoe je redeneert en wat je zelf invult aan wat we nog niet weten. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:08
Maarten_E schreef op donderdag 27 november 2025 @ 11:31:
[...]

De grap is: Bij PSV-Napoli deed ik exact hetzelfde. Voor PSV-Bayern München neem ik slaappillen :+
Is voor PSV-Atletico ook goed? Truste!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:57
Let’s go!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/agaLpMtM0lQl38eCHyccSEFoA5c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dXkiRN5NT3PC067HuZNtdste.jpg?f=fotoalbum_large

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Gonadan

Gonadan

Succes!

En niet met vuurwerk spelen hè? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
  • Nu online
Leuk om Hancko weer eens in actie te zien. Zou ie op Saibari staan?

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:57
Gonadan schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 20:17:
[...]

Succes!

En niet met vuurwerk spelen hè? :+
We staan nu bij de nooduitgang!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• LZ86
Hoop dat PSV een vuist kan maken tegen een taaie tegenstander.

AM heb ik altijd al een hekel aan gehad met die ultradefensieve speelstijl.
Wel leuk om Hancko weer even te zien

• Maarten_E
DutchOwnage schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 20:22:
Leuk om Hancko weer eens in actie te zien. Zou ie op Saibari staan?
Op iemand staan is minstens donkergeel.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:47
Guus onze wereldspits

• DutchOwnage
  • Nu online
En dat is 1

• Gonadan

Gonadan

Vies counterploegje eigenlijk hè? ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Gonadan op 09-12-2025 21:10 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Wie gaf die pass op Driouech? Dat was een mooie

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:11:
Saibari?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
Zeker, uitstekend doelpunt! :9

XXXVI

• Napo
  • Niet online
Veerman

• LZ86
Pfoe, mooie goal hoor.

Nu moet AM wel komen en krijg je meer ruimte

• Gonadan

Gonadan

Chocoladebeen. :D

PSV wel lekker gevaarlijk.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Die Guus... Wat een actie

Driouech is geen killer helaas, was al bang dat hij er niet in ging. Beetje slap moet je meer mee doen in zo'n topwedstrijd

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 09-12-2025 21:14 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:38

Quad

Doof

Ow wat is dit een fijne voorsprong zeg! Heerlijk en dat tegen Atletico!

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Maarten_E
1-0!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ex7A2_BZYNSG8761hB-wCJ4wY_Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

• Harribo
Moest je je plaatje nog zoeken? :)

• Harribo
Ah dank
Lekker hoor zo'n pass

• Harribo
Beetje beter letten op Sorloth

• LZ86
PSV speelt goed zeg.

• DutchOwnage
  • Nu online
Verbaasd je dat?

Ze zijn in bloedvorm. Echt een geoliede voetbalmachine op het moment.

[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 09-12-2025 21:20 ]

• Harribo
Saibari... Eerst zo'n achterlijk hakje en dan zo'n domme sliding

• Harribo
Kan wel merken hier dat Ajax niet speelt, dan is het hier drukker.
Terwijl die nou juist beroerd spelen :+

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 09-12-2025 21:21 ]

• DutchOwnage
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:21:
Die kijken alleen naar hun eigen cluppie lijkt het wel. Een enkele uitzondering daargelaten. Moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten.

Neem maar aan dat het geen afgunst is :9

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 09-12-2025 21:23 ]

• Harribo
Dat was een grote kans voor atletico

• LZ86
Oef, hoe die Sorloth die niet kopt.....
Komt PSV goed weg

• LZ86
Soort 50 shades of Tweakers })

• Harribo
Ik word altijd wat nerveus van die scheidsrechter Olivier.
Neemt soms heel snel rigoureuze beslissingen

• ephymerous
Alle PSV-ers zitten in het stadion toch? :+

* ephymerous duikt snel weg

XXXVI

• LZ86
Mijn god....... Die Driouch

[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 09-12-2025 21:27 ]

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Had twee moeten zijn

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:06
Zo, dat was even flinke kortsluiting. Jammer!

Flickr PSN ID= cheironnl

• Harribo
Driouech verknalt weer een grote kans.
Geen vertrouwen, zo'n bal neem je toch altijd zelf lijkt mij

• LZ86
Hopelijk komt die enorme misser ze niet duur te staan.

Wat een bizarre beslissing van Driouech die niet zelf te schieten

• Napo
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:28:
Driouech verknalt weer een grote kans.
Geen vertrouwen, zo'n bal neem je toch altijd zelf lijkt mij
Als aanvaller moet je soms zelfzuchtig zijn.
Bij het eerste doelpunt doet hij het perfect, bij de tweede kans was het wat wild en mist hij de bal. Daarna bij de derde kans had hij hem gewoon op doel moeten schieten. Hij stond zo vrij, zo veel tijd. Die keuze is onbegrijpelijk.

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:49
Flauwe gele kaart voor schouten of heb ik iets gemist?

[ Voor 4% gewijzigd door mklcln op 09-12-2025 21:34 ]

• Harribo
Ik zie die Olivier iemand nog wel een tweede geel geven.
Ben niet blij met hem als scheidsrechter hoewel er tot nu toe weinig op zijn kaarten valt af te dingen

[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 09-12-2025 21:35 ]

• Harribo
Dest nu al 3e x onnodig balverlies
Spannend zo

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 09-12-2025 21:35 ]

• Harribo
Tja Driouech...

• DutchOwnage
  • Nu online
Haha daar gaat m'n geoliede voetbalmachine. Wat een blunder.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 09-12-2025 21:37 ]

• LZ86
Lol, wat een blunder.......

• Harribo
Olivier dat is geel... Zucht

• LZ86
Je ziet het in elkaar storten.

AM is dichtbij de 2e zo. Hebben het PSV spelletje door.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik schakel 10 minuten geleden in. Zie gewoon 5 blunders achterin die normaal in een jaaroverzicht komen.

• mklcln
PSV heeft dadelijk een geel elftal op deze manier

• Gonadan

Gonadan

DutchOwnage schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:22:
[...]

Die kijken alleen naar hun eigen cluppie lijkt het wel. Een enkele uitzondering daargelaten. Moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten.

Neem maar aan dat het geen afgunst is :9
-O-

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 09-12-2025 21:46 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
En het bizarre, ze begonnen echt goed.

Maar nu geven ze het helemaal weg. Totaal ineen gestort.
Is dat nu puur omdat AM de truc doorheeft? Of kunnen ze het niet belopen....

De ene na de andere persoonlijke blunder spatten van het scherm

• mklcln
Denk dat we perisic flamingo man en pepi nodig hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door mklcln op 09-12-2025 21:51 ]

• Miki
  • Registratie: November 2001
LZ86 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:46:
En het bizarre, ze begonnen echt goed.

Maar nu geven ze het helemaal weg. Totaal ineen gestort.
Is dat nu puur omdat AM de truc doorheeft? Of kunnen ze het niet belopen....

De ene na de andere persoonlijke blunder spatten van het scherm
AM heeft het middenveld onder controle doordat het niet de verdedigers van PSV afjaagt. Dus PSV wordt gedwongen om de lange bal te spelen.

Daarnaast is AM kwa positie spel zonder bal op het middenveld zeer uitgekiend. Ieder PSV’er met bal wordt ingesloten door 3 AM’ers. Daardoor ontstond ook die twee enorme kansen van PSV toen het niet goed werd uitgevoerd vanwege ondertal situatie met name aan de linkerkant kant omdat de inschuivende speler te laat komt.
PSV zal geduldiger moeten gaan spelen want anders worden ze gepakt.

• Gonadan

Gonadan

Ja het ging beter toen AM kwam en PSV de momenten kon kiezen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03:21
Man dat domme achterin geneuzel dat zie je 10x al bijna mis gaan. En maar blijve doen..

Nog koud in het stadion ook

• Miki
dglavimans schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:56:
Man dat domme achterin geneuzel dat zie je 10x al bijna mis gaan. En maar blijve doen..

Nog koud in het stadion ook
Mja een lange bal spelen is ook balverlies leiden, dus ik snap dat PSV eronderuit wil voetballen en dat waarschijnlijk tegen heel veel ploegen lukt maar een ploeg die geheel op Argentijnse leest opgebouwd gericht op counter voetbal is dat gewoon dodelijk.

• Gonadan

Gonadan

Bedank Hanchko -O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:06
Wat zonde zeg.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Miki
En de euforie wordt vervangen voor de harde realiteit wat de CL heet. Atletico trekt de wedstrijd naar zich toe.

• LZ86
Grabbelen van de keeper...

• Gonadan

Gonadan

Mwah, was wel een goed schot. Maar hij had hem wellicht over de achterlijn moeten sturen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Tis heel simpel, in dit soort topwedstrijden kan je niet teveel kansen onbenut laten.
Driouech had een van die kansen moeten benutten.
Nu loop je achter de feiten aan

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 09-12-2025 22:13 ]

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Miki schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 22:00:
[...]

Mja een lange bal spelen is ook balverlies leiden, dus ik snap dat PSV eronderuit wil voetballen en dat waarschijnlijk tegen heel veel ploegen lukt maar een ploeg die geheel op Argentijnse leest opgebouwd gericht op counter voetbal is dat gewoon dodelijk.
Alleen verlies je de lange bal op de helft van de tegenstander wat je tijd geeft om weer te organiseren. Verlies je 'm dicht bij eigen goal is het gelijk gevaarlijk.

• Gonadan

Gonadan

Au. Twee heel mooie passes. Maar au.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Miki
Haha, en het is over en voorbij. Het gaat nog een pijnlijke avond worden.

• LZ86
En klaar. Dit maken ze niet meer goed.

Zoooo zonde. Ze waren een half uur lang veel beter.

Die Gasiorowski wel echt de zwakke schakel

[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 09-12-2025 22:18 ]

• Miki
Het is overigens geen schande om van dit Atletico te verliezen. Real Madrid pakken ze ook gewoon met 5-2 dus we moeten dit ook even in perspectief zien. Het is een ontzettend goede ploeg.

• Gonadan

Gonadan

Ben er ook bang voor. Bij eentje achter hoop ik nog op die ene kans en dan kan het spannend worden. Nu moet je eerst nog aansluiting vinden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

En toch is het weer spannend, leuk. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:18

Hupske

AFCA

Obispo. Jonge toch!
Wel fijn voor ons dat dit soort dingen niet alleen in de Kelderklasse gebeuren.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• mklcln
Gonadan schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 22:48:
En toch is het weer spannend, leuk. :)
Wel laat pfff hoop nog op 3-3

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:26:
[...]

Gaat het een keer niet over Ajax is het weer niet goed ;)

• Snowdog
  • Laatst online: 05:44
Jammer, had uiteindelijk toch meer ingezeten en puntje was op basis van hele wedstrijd niet onverdiend geweest imo. Hopen dat ze somehow toch nog ergens wat punten weten te pakken in de laatste wedstrijden, maar vrees dat het einde CL is voor dit seizoen.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03:21
ephymerous schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:26:
[...]

Ik wel, was vrij koud :p

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:50
Wat een onzin dat AZ uitstel heeft gekregen tegen Excelsior vanwege een Conference League wedstrijd. Misschien had Excelsior ze kunnen pakken nu ze kwakkelend zijn. Topploegen spelen 100 wedstrijden per jaar zonder gemekker maar onze koninklijke hoogheid AZ moet weer uitstel. Je krijgt gelijk een hekel aan zo'n ploeg als je dat al niet had.

• toolkist
  • Niet online
Met die 10+ graden? :+

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 06:11:
Wat een onzin dat AZ uitstel heeft gekregen tegen Excelsior vanwege een Conference League wedstrijd. Misschien had Excelsior ze kunnen pakken nu ze kwakkelend zijn. Topploegen spelen 100 wedstrijden per jaar zonder gemekker maar onze koninklijke hoogheid AZ moet weer uitstel. Je krijgt gelijk een hekel aan zo'n ploeg als je dat al niet had.
Dan richt je je op de verkeerde partij.
Tuurlijk probeert AZ het, nee heb je ja kun je krijgen

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:40
chim0 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 06:11:
Ajax heeft dat in het verleden net zo goed gedaan. Is een optie die je kunt aanvragen bij de KNVB. Als de regels er zijn, waarom zou je er dan geen gebruik van maken?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Pagina: 1 ... 136 137 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken