Kan best wel een knaller zijn. Probleem is wel dat ie fors blessuregevoelig is en nog niet fit.
Als ze m een beetje heel kunnen houden wel een erg goede versterking. Maarja, het is al snel beter dan die Gaaei en Wijndal
Neuh, maar dit seizoen is in die zin toch wel "verloren".toolkist schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 12:37:
Gaat alleen wel lang duren voordat ie wedstrijdfit is. Dus dit seizoen ga je waarschijnlijk niet veel meer aan hem hebben.
Top 5 halen ze echt wel, top 2 niet. Maar wel Europees voetbal tenzij ze wel heel gekke dingen gaan doen, maar onder Grim lijkt het een stuk stabieler en sprokkelen ze ondanks slecht spel toch wél punten. Zowel Groningen als tegen Fortuna was 100% puntverlies geweest onder Heitinga.
Dit seizoen lijkt het op strijden met AZ, NEC en Utrecht te worden om p3/4/5. Juist slim dat ze alvast naar het komend seizoen kijken. nevermind, lees dat ze m een kort contract hebben aangeboden
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 09-12-2025 12:46 ]
Daarom geven ze hem ook maar een contract tot het einde van het seizoentoolkist schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 12:37:
Gaat alleen wel lang duren voordat ie wedstrijdfit is. Dus dit seizoen ga je waarschijnlijk niet veel meer aan hem hebben.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Als Ajax zondag thuis van Feyenoord wint dan doet Ajax gewoon mee om plek 2 hoor. Zeker als Ajax zich nog weet te versterken in de winterstop. Ik vind Feyenoord een labiele ploeg, goede wedstrijden wisselen zich af met slechte wedstrijden. De vleugels voor- en achterin uitermate zwak.
XXXVI
Zoveel verschillen we dus nietephymerous schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 13:23:
[...]
Als Ajax zondag thuis van Feyenoord wint dan doet Ajax gewoon mee om plek 2 hoor. Zeker als Ajax zich nog weet te versterken in de winterstop. Ik vind Feyenoord een labiele ploeg, goede wedstrijden wisselen zich af met slechte wedstrijden. De vleugels voor- en achterin uitermate zwak.
Maar zonder gekheid, je hebt natuurlijk gelijk, maar gezien het seizoen wat beide ploegen voor zover draaien zou het totaal onlogisch zijn. Maar je hebt gelijk dat er nog een hoop kan gebeuren in de rest van het seizoen.
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 09-12-2025 13:50 ]
Ik zou willen dat ik jouw optimisme had. Met plek 3 mag Ajax de handen dichtknijpen.ephymerous schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 13:23:
[...]
Als Ajax zondag thuis van Feyenoord wint dan doet Ajax gewoon mee om plek 2 hoor.
Sowieso zie ik Ajax niet van Feyenoord winnen. Baas en Weghorst ontbreken sowieso, "even" een tripje naar Baku en niet te vergeten Ueda in bloedvorm. Ik zie het niet gebeuren.
Ik moet het inderdaad ook echt nog maar zien zondag. Al schat ik in dat als Feyenoord een normaal niveau aantikt, er wel 3 punten op te halen zijn. Feyenoord in, nogmaals, normale doen is echt wel verder dan Ajax. Net als dat PSV verder is dan Feyenoord.ephymerous schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 13:23:
[...]
Ze schijnen te gaan voor een soort prestatiecontract om te kijken of het wat wordt, en zo ja dan zouden ze kunnen verlengen. Het is niet direct een lang contract.LZ86 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 12:34:
Zie ook dat Ajax een Japanse verdediger op t oog heeft.
Kan best wel een knaller zijn. Probleem is wel dat ie fors blessuregevoelig is en nog niet fit.
Als ze m een beetje heel kunnen houden wel een erg goede versterking. Maarja, het is al snel beter dan die Gaaei en Wijndal
Ik ben dan wel benieuwd naar de voorwaarden en bij wie het risico zit. Stel dat hij niet fit wordt, krijgt hij dan ook gewoon weinig loon? En als hij wel fit wordt, kan hij dan alsnog zomaar weg en heeft Ajax er niets aan, of zijn er bepaalde intenties afgestemd mocht dit een succes worden? Kan Ajax bijvoorbeeld eenzijdig een optie lichten?
Een deal als deze kan zowel heel erg goed als heel erg slecht zijn.
En vreemd dat dit nu bekokstoofd wordt, waar is de TD en trainer? Gaan die hem ook gebruiken?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ueda en de aanvoer naar hem neutraliseren kom je al een heel eind. En ik moet het Ueda nog steeds zien doen in " topwedstrijden". 4 keer scoren tegen PEC is allemaal leuk, maar natuurlijk moet de maatstaf.JEightyFive schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 14:50:
[...]
Ik zou willen dat ik jouw optimisme had. Met plek 3 mag Ajax de handen dichtknijpen.
Sowieso zie ik Ajax niet van Feyenoord winnen. Baas en Weghorst ontbreken sowieso, "even" een tripje naar Baku en niet te vergeten Ueda in bloedvorm. Ik zie het niet gebeuren.
Al doet ie het bij Japan wel erg goed, ook tegen een Brazilië bijvoorbeeld.
En wij moeten ook gewoon even naar Boekarest heen en weer op donderdag...
[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 09-12-2025 15:25 ]
Het zijn vijf vakken als je goed telt, en dat is heel zuid.LZ86 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 11:43:
[...]
Tja, dan is het aan Ajax om daar e.e.a. aan te gaan doen. Anders is het vrees ik toch jammer voor de anderen en zal je ze toch inmiddels over 1 kam moeten gaan scheren. Hoe moet je het anders aan gaan pakken? Soort Vietcong/gazastrook/partizanenoorlog/colombiaans cartel/taliban gedrag waar de strijders zich tussen de burgers verstoppen zodat er niet geschoten wordt óf dat ze er schande van kunnen spreken als dit wel gebeurt..... Er is nu al zoveel gezeik geweest vanuit die hoek de laatste jaren, het is een keer klaar. Overigens lees ik op de Ajax website dat het 4 vakken zijn? https://www.ajax.nl/fans/f-side/ Hierin vrije plaatskeuze, maar dat zijn specifiek die staanvakken. Daar kun je je dus op richten met maatregelen.
De KNVB heeft aangegeven dat het nogal een tijd kan duren voordat hun vooronderzoek afgerond is en ze met een straf gaan komen.Dus weg met de privileges, geen staplaatsen meer, geen geluidsinstallatie en bij geen verbetering pech, dan de kaarten niet verlengen en doen toekomen aan wachtenden op de wachtlijst. (En even voor de duidelijkheid, dit mag wat mij betreft bij álle clubs gebeuren om die Ultra's te doen verdwijnen)
Overigens vind ik ook de radiostilte vanuit de KNVB vrij bizar. Wat is de straf voor Ajax? Inmiddels heeft de club zelf wel een kleine ingreep gedaan mbt publiek, maar daar mag imho nog wel een schepje bovenop.
Maar anders haak je even aan in het randzakentopic en lees je bij? Daar is veel van bovenstaand al tot in den treure besproken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ohja randzaken topic helemaal vergetenGonadan schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:23:
[...]
Het zijn vijf vakken als je goed telt, en dat is heel zuid.
[...]
De KNVB heeft aangegeven dat het nogal een tijd kan duren voordat hun vooronderzoek afgerond is en ze met een straf gaan komen.
Maar anders haak je even aan in het randzakentopic en lees je bij? Daar is veel van bovenstaand al tot in den treure besproken.
De goals die Ueda tegen PEC maakte kan hij tegen Ajax ook gewoon maken. Die kopballen en die bal die hij gewoon echt heel goed meeneemt en binnenschiet. Het is nou ook niet zo dat onze verdediging echt lekker staat ofzo, zeker niet bij corners en dergelijke. Ik zie hem meer dan genoeg kansen krijgen.DutchOwnage schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:22:
[...]
Ueda en de aanvoer naar hem neutraliseren kom je al een heel eind. En ik moet het Ueda nog steeds zien doen in " topwedstrijden". 4 keer scoren tegen PEC is allemaal leuk, maar natuurlijk moet de maatstaf.
Al doet ie het bij Japan wel erg goed, ook tegen een Brazilië bijvoorbeeld.
En dan zou je hem dus alleen wedstrijdklaar maken voor het WK zonder er zelf veel aan te hebben. Lijkt mij een makkelijke 'nee laat maar zitten' dat gevalST10©DE schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 12:45:
[...]
Daarom geven ze hem ook maar een contract tot het einde van het seizoen
Ach ja dat is in ieder geval een stuk korter reizen dan naar AzerbeidzjanDutchOwnage schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:22:
Eens, het wedstrijdfit krijgen van een speler kost tijd met daarbij het bij het risico dat hij weer een terugval krijgt. Je kan er in potentie winst uit halen door hem juist langdurig vast te leggen in de hoop dat hij zijn oude niveau - of iets er onder - weet te behalen maar voor een periode tot het einde van het seizoen? Dat is niet zo zeer een lapmiddel maar meer een actie waarbij je hoopt dat de speler vrij snel weer enig niveau en wedstrijdritme heeft.toolkist schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:30:
[...]
En dan zou je hem dus alleen wedstrijdklaar maken voor het WK zonder er zelf veel aan te hebben. Lijkt mij een makkelijke 'nee laat maar zitten' dat geval
Ben het niet helemaal eens met 'zonder er zelf iets aan te hebben' als deze man fit word, dan is het gewoon op zijn minst een versterking voor de breedte en in potentie jullie beste verdediger (volgens clickbait.nl heb hem zelf afaik niet zien spelen).toolkist schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:30:
[...]
En dan zou je hem dus alleen wedstrijdklaar maken voor het WK zonder er zelf veel aan te hebben. Lijkt mij een makkelijke 'nee laat maar zitten' dat geval
Het blijft een god en kan maar zo een speler zijn die niet fit word of misschien maar 1-2 maanden inzet baar is, Dan is een kort contract wel fijn.
Plus denk dat deze speler als hij fit was gewoon onbetaalbaar was.
10 second ninja DONE
Daarnaast kan het ook zomaar het standaard trucje zijn om Itakura tevreden te stellen. Zo zijn we ooit ook aan Sanchez gekomen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij heeft er meer dan een jaar uit gelegen. Tegen de tijd dat ie wedstrijd fit is zit je in maart april, dan is het seizoen al zowat afgelopen.Sagat schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 16:58:
[...]
Ben het niet helemaal eens met 'zonder er zelf iets aan te hebben' als deze man fit word, dan is het gewoon op zijn minst een versterking voor de breedte en in potentie jullie beste verdediger (volgens clickbait.nl heb hem zelf afaik niet zien spelen).
Het blijft een god en kan maar zo een speler zijn die niet fit word of misschien maar 1-2 maanden inzet baar is, Dan is een kort contract wel fijn.
Plus denk dat deze speler als hij fit was gewoon onbetaalbaar was.
Kan ie dan maar 1-2 maanden meedoen, dan moet je gewoon voor een ander gaan.
Als de berichten kloppen dat beide kanten de optie hebben om 'nee' te zeggen dan is dit gewoon geen handige deal.Gonadan schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 17:04:
Zolang we de voorwaarden niet kennen is het gewoon koffiedik kijken. De intentie lijkt er te zijn om langer door te gaan als het bevalt, maar hoe en wat moeten we afwachten.
Daarnaast kan het ook zomaar het standaard trucje zijn om Itakura tevreden te stellen. Zo zijn we ooit ook aan Sanchez gekomen.
Wordt ie niet fit heb je er geen zak aan maar wel salaris betaald, wordt ie wel fit is de kans nogal aanwezig dat er een club aanklopt die volgend jaar wel CL speelt / meer betaalt / in een grotere competitie speelt en is ie ook gratis weg.
Denk dat je dan inderdaad kan concluderen dat hij dan ook gehaald word voor Ko (zoals @Gonadan aangaf). Bij Ueda heeft dat ook aardig geheholpentoolkist schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 17:13:
[...]
Hij heeft er meer dan een jaar uit gelegen. Tegen de tijd dat ie wedstrijd fit is zit je in maart april, dan is het seizoen al zowat afgelopen.
Kan ie dan maar 1-2 maanden meedoen, dan moet je gewoon voor een ander gaan.
[...]
Als de berichten kloppen dat beide kanten de optie hebben om 'nee' te zeggen dan is dit gewoon geen handige deal.
Wordt ie niet fit heb je er geen zak aan maar wel salaris betaald, wordt ie wel fit is de kans nogal aanwezig dat er een club aanklopt die volgend jaar wel CL speelt / meer betaalt / in een grotere competitie speelt en is ie ook gratis weg.
10 second ninja DONE
Die berichten heb ik niet gezien. Wel over opties voor verlengen en prestatie contract en positiever intenties.toolkist schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 17:13:
[...]
Als de berichten kloppen dat beide kanten de optie hebben om 'nee' te zeggen dan is dit gewoon geen handige deal.
Dan is het dus wordt hij niet fit dan kost het ook niets, wordt hij wil fit en bevalt het dan heb je er een speler bij.
Het is maar hoe je redeneert en wat je zelf invult aan wat we nog niet weten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is voor PSV-Atletico ook goed? Truste!Maarten_E schreef op donderdag 27 november 2025 @ 11:31:
[...]
De grap is: Bij PSV-Napoli deed ik exact hetzelfde. Voor PSV-Bayern München neem ik slaappillen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Succes!
En niet met vuurwerk spelen hè?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
We staan nu bij de nooduitgang!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
AM heb ik altijd al een hekel aan gehad met die ultradefensieve speelstijl.
Wel leuk om Hancko weer even te zien
Op iemand staan is minstens donkergeel.DutchOwnage schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 20:22:
Leuk om Hancko weer eens in actie te zien. Zou ie op Saibari staan?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 23% gewijzigd door Gonadan op 09-12-2025 21:10 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Saibari?Harribo schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:11:
Wie gaf die pass op Driouech? Dat was een mooie
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeker, uitstekend doelpunt!Harribo schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:11:
XXXVI
VeermanHarribo schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:11:
PSV wel lekker gevaarlijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Driouech is geen killer helaas, was al bang dat hij er niet in ging. Beetje slap moet je meer mee doen in zo'n topwedstrijd
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 09-12-2025 21:14 ]
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Verbaasd je dat?LZ86 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:17:
PSV speelt goed zeg.
Ze zijn in bloedvorm. Echt een geoliede voetbalmachine op het moment.
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 09-12-2025 21:20 ]
Terwijl die nou juist beroerd spelen
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 09-12-2025 21:21 ]
Die kijken alleen naar hun eigen cluppie lijkt het wel. Een enkele uitzondering daargelaten. Moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten.Harribo schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:21:
Kan wel merken hier dat Ajax niet speelt, dan is het hier drukker.
Neem maar aan dat het geen afgunst is
[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 09-12-2025 21:23 ]
Soort 50 shades of TweakersHarribo schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:21:
Neemt soms heel snel rigoureuze beslissingen
Alle PSV-ers zitten in het stadion toch?Harribo schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:21:
* ephymerous duikt snel weg
XXXVI
[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 09-12-2025 21:27 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Geen vertrouwen, zo'n bal neem je toch altijd zelf lijkt mij
Wat een bizarre beslissing van Driouech die niet zelf te schieten
Als aanvaller moet je soms zelfzuchtig zijn.Harribo schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:28:
Driouech verknalt weer een grote kans.
Geen vertrouwen, zo'n bal neem je toch altijd zelf lijkt mij
Bij het eerste doelpunt doet hij het perfect, bij de tweede kans was het wat wild en mist hij de bal. Daarna bij de derde kans had hij hem gewoon op doel moeten schieten. Hij stond zo vrij, zo veel tijd. Die keuze is onbegrijpelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door mklcln op 09-12-2025 21:34 ]
Ben niet blij met hem als scheidsrechter hoewel er tot nu toe weinig op zijn kaarten valt af te dingen
[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 09-12-2025 21:35 ]
Spannend zo
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 09-12-2025 21:35 ]
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 09-12-2025 21:37 ]
DutchOwnage schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:22:
[...]
Die kijken alleen naar hun eigen cluppie lijkt het wel. Een enkele uitzondering daargelaten. Moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten.
Neem maar aan dat het geen afgunst is
[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 09-12-2025 21:46 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar nu geven ze het helemaal weg. Totaal ineen gestort.
Is dat nu puur omdat AM de truc doorheeft? Of kunnen ze het niet belopen....
De ene na de andere persoonlijke blunder spatten van het scherm
[ Voor 3% gewijzigd door mklcln op 09-12-2025 21:51 ]
AM heeft het middenveld onder controle doordat het niet de verdedigers van PSV afjaagt. Dus PSV wordt gedwongen om de lange bal te spelen.LZ86 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:46:
En het bizarre, ze begonnen echt goed.
Maar nu geven ze het helemaal weg. Totaal ineen gestort.
Is dat nu puur omdat AM de truc doorheeft? Of kunnen ze het niet belopen....
De ene na de andere persoonlijke blunder spatten van het scherm
Daarnaast is AM kwa positie spel zonder bal op het middenveld zeer uitgekiend. Ieder PSV’er met bal wordt ingesloten door 3 AM’ers. Daardoor ontstond ook die twee enorme kansen van PSV toen het niet goed werd uitgevoerd vanwege ondertal situatie met name aan de linkerkant kant omdat de inschuivende speler te laat komt.
PSV zal geduldiger moeten gaan spelen want anders worden ze gepakt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nog koud in het stadion ook
Mja een lange bal spelen is ook balverlies leiden, dus ik snap dat PSV eronderuit wil voetballen en dat waarschijnlijk tegen heel veel ploegen lukt maar een ploeg die geheel op Argentijnse leest opgebouwd gericht op counter voetbal is dat gewoon dodelijk.dglavimans schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:56:
Man dat domme achterin geneuzel dat zie je 10x al bijna mis gaan. En maar blijve doen..
Nog koud in het stadion ook
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Flickr PSN ID= cheironnl
Mwah, was wel een goed schot. Maar hij had hem wellicht over de achterlijn moeten sturen.LZ86 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 22:11:
Grabbelen van de keeper...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Driouech had een van die kansen moeten benutten.
Nu loop je achter de feiten aan
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 09-12-2025 22:13 ]
Alleen verlies je de lange bal op de helft van de tegenstander wat je tijd geeft om weer te organiseren. Verlies je 'm dicht bij eigen goal is het gelijk gevaarlijk.Miki schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 22:00:
[...]
Mja een lange bal spelen is ook balverlies leiden, dus ik snap dat PSV eronderuit wil voetballen en dat waarschijnlijk tegen heel veel ploegen lukt maar een ploeg die geheel op Argentijnse leest opgebouwd gericht op counter voetbal is dat gewoon dodelijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zoooo zonde. Ze waren een half uur lang veel beter.
Die Gasiorowski wel echt de zwakke schakel
[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 09-12-2025 22:18 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wel fijn voor ons dat dit soort dingen niet alleen in de Kelderklasse gebeuren.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gaat het een keer niet over Ajax is het weer niet goedephymerous schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:26:
[...]
Alle PSV-ers zitten in het stadion toch?
Ik wel, was vrij koudephymerous schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:26:
[...]
Alle PSV-ers zitten in het stadion toch?
Dan richt je je op de verkeerde partij.chim0 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 06:11:
Wat een onzin dat AZ uitstel heeft gekregen tegen Excelsior vanwege een Conference League wedstrijd. Misschien had Excelsior ze kunnen pakken nu ze kwakkelend zijn. Topploegen spelen 100 wedstrijden per jaar zonder gemekker maar onze koninklijke hoogheid AZ moet weer uitstel. Je krijgt gelijk een hekel aan zo'n ploeg als je dat al niet had.
Tuurlijk probeert AZ het, nee heb je ja kun je krijgen
Ajax heeft dat in het verleden net zo goed gedaan. Is een optie die je kunt aanvragen bij de KNVB. Als de regels er zijn, waarom zou je er dan geen gebruik van maken?chim0 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 06:11:
Wat een onzin dat AZ uitstel heeft gekregen tegen Excelsior vanwege een Conference League wedstrijd. Misschien had Excelsior ze kunnen pakken nu ze kwakkelend zijn. Topploegen spelen 100 wedstrijden per jaar zonder gemekker maar onze koninklijke hoogheid AZ moet weer uitstel. Je krijgt gelijk een hekel aan zo'n ploeg als je dat al niet had.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/dXkiRN5NT3PC067HuZNtdste.jpg?f=fotoalbum_large)