Dat Feyenoord moet veel verder naar voren gaan spelen. Ze staan onnodig te wachten op de tegenstander. PSV heeft dat wel door.
Ze staan op veel posities ongeveer met de 3e keus in het veld.mavaros schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:07:
Dat Feyenoord moet veel verder naar voren gaan spelen. Ze staan onnodig te wachten op de tegenstander. PSV heeft dat wel door.
Ik verwacht hier heel weinig van.
Die Tengstedt is misschien wel langzamer dan Steijn.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ahaha ja hoor
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ow ow GAE. Jammer. Niet heel sterk gekeept helaas.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Deze goal ging er wel langzamer in dan een lopende Steijn.
Wat deed Wellenreuther daar verdraaid weinig
Wat deed Wellenreuther daar verdraaid weinig
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dat valt allemaal toch wel mee?LZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:09:
[...]
Ze staan op veel posities ongeveer met de 3e keus in het veld.
Ik verwacht hier heel weinig van.
Tuurlijk. Het zal ook eens niet. Blij dat ik maar de eerste helft ga zien.
Ben nu al klaar met dat Ajax - Feyenoord. Europees wordt gewoon de 3e keus erin gegooid. Daar gaan onze coefficiëntenLZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:09:
[...]
Ze staan op veel posities ongeveer met de 3e keus in het veld.
Ik stel voor dat Ajax - Feyenoord maar met oud en nieuw moet worden afgewerkt, scheelt Europese debacles en kan meteen vuurwerk worden afgestoken
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 11-12-2025 21:13 ]
Beroerde arbitrage weer. Fluit om alles
Plug deed iets, maar ik begreep niet dat die gast toch kan koppen…LZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:13:
Hoe kon die gast tussen 4(!!!!!!!) VIER man van ons die kopbal maken.
HOE DAN.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Allemaal 2e of zelfs 3e keus. Staat geen enkele vaste in.LZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:13:
Hoe kon die gast tussen 4(!!!!!!!) VIER man van ons die kopbal maken.
HOE DAN.
Dan nog is het zeer belabberd
Lotomba, Plug, Sauer, Tengstedt en Smal. Allemaal geen 1e keus. En heel officieel Targhalline ook niet.
V Persie meent al de hele EU campagne te moeten rouleren, maar de keuze achter de basis 11 is gewoon niet goed. Heeft DTK niet lekker gedaan. Op het middenveld normaal wel, maarja..... die zijn allemaal geblesseerd.
Voor de backs, het centrum, de spits en de vleugels heb je gewoon geen waardige back up
[ Voor 45% gewijzigd door LZ86 op 11-12-2025 21:17 ]
Valente er wel in. Timber ook.
Maar het is te weinig
Maar het is te weinig
Meer dan de helft van de basis is gewoon 1e keus?Rubman schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:14:
[...]
Allemaal 2e of zelfs 3e keus. Staat geen enkele vaste in.
Dan nog is het zeer belabberd
Merendeel van die namen is 2e keus en Sauer volgens mij gewoon 1e keus, dat maakt het al heel wat minder dramatisch dan jouw 3e keus opmerking.LZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:15:
[...]
Lotomba, Plug, Sauer, Tengstedt en Smal. Allemaal geen 1e keus. En heel officieel Targhalline ook niet.
Valente, Hadj, Wellie, Ahmedodzic en Timber zijn eerste keuze. De rest niettoolkist schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:17:
[...]
Meer dan de helft van de basis is gewoon 1e keus?
Van Hooijdonks stokpaardje, al 10+ jaar lang.
Corners? Verdedig beide palen.
Van Persie heeft blijkbaar niets geleerd, als spits en nooit mee hoeven verdedigen.
Oliedom.
Van Persie heeft blijkbaar niets geleerd, als spits en nooit mee hoeven verdedigen.
Oliedom.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat was een prima schijnbeweging van die Feyenoorder, alleen ergens ver weg op het middenveld. Dat dan weer wel.
En ze spelen nog steedst te ver achter en veel te breed. Wat compacter spelen kan helpen.
En ze spelen nog steedst te ver achter en veel te breed. Wat compacter spelen kan helpen.
[ Voor 29% gewijzigd door mavaros op 11-12-2025 21:21 ]
Sauer tel ik daar dus ook bij, 6 vd 11 dusLZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:18:
[...]
Valente, Hadj, Wellie, Ahmedodzic en Timber zijn eerste keuze. De rest niet
Fantastische trainer die man...Ramzzz schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:19:
Ik heb begrepen dat FCSB ook heel veel spelers mist.
En 1e, 2e of 3e keus heeft niks te maken met tegendoelpunt uit een hoekschop.
Feyenoord hoort hier gewoon te winnen. Er staat echt niks bijzonders in het veld bij de tegenstander.
Het is wel een afgrijselijke betonblok waar je in voetbalt. Sfeer is echt helemaal niks.
En 1e, 2e of 3e keus heeft niks te maken met tegendoelpunt uit een hoekschop.
Feyenoord hoort hier gewoon te winnen. Er staat echt niks bijzonders in het veld bij de tegenstander.
Het is wel een afgrijselijke betonblok waar je in voetbalt. Sfeer is echt helemaal niks.
Daar bemoeit RVP zich als het goed is ook niet echt mee. Daar loopt De Wolf voor rond.Ramzzz schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:19:
Oliedom.
Die lotomba
Ook in de verdediging?toolkist schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:17:
[...]
Meer dan de helft van de basis is gewoon 1e keus?
Lotomba geen eerste keus
Smal geen eerste keus, al is dat twijfel imho
Plug, geen eerste keus
Ahmedhodzic eerste keus.
Dan is het max de helft van de verdediging waar ik het over had.
Desalniettemin speelt het elftal als een natte krant
Die Tengstedt.... Neem je die bal zo aan, kan je vrij op doel schieten en geef je vervolgens een voorzet aan de cornervlag.
Ok was mij niet duidelijk dat je het alleen over de verdediging had, ik dacht dat je net als LZ de hele opstelling bedoeldeRubman schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:24:
[...]
Ook in de verdediging?
Lotomba geen eerste keus
Smal geen eerste keus, al is dat twijfel imho
Plug, geen eerste keus
Ahmedhodzic eerste keus.
Dan is het max de helft van de verdediging waar ik het over had.
Desalniettemin speelt het elftal als een natte krant
Het klooit maar een eind aan. Precies wat de kracht en zwakte van Feyenoord is.
Aanvallers scouten was deze zomer niet echt een sterk punt....LZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:27:
Die Tengstedt.... Neem je die bal zo aan, kan je vrij op doel schieten en geef je vervolgens een voorzet aan de cornervlag.
Kijken naar het voetbal van Lotomba doet ook pijn aan de ogen
Gewoon net als wij doen en de tv uitzettenLZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:29:
Dit is toch wel het nieuwe dieptepunt van het seizoen hoor.
thank god kan ik de 2e helft niet zien
Voel je vooral niet verplicht om te kijken 'omdat het hoort'
Tengstedt versiert een penalty.
Graag een killer achter die bal
Graag een killer achter die bal
Timber bakt er weinig van tot nu toe...DutchOwnage schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:30:
Hup pingel. Neem m maar Timbertje.
Of vleugelspelers....D-e-n schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:30:
[...]
Aanvallers scouten was deze zomer niet echt een sterk punt....
Zonder gekheid breken voor de zoveelste keer blessures je enorm op.
Sinds Slot weg is non stop het halve elftal in het ziekenhuis. Als ze daar nou eindelijk eens iets aan doen zou het een boel schelen.
Woei pingel
100% penalty
En meneer de commentator vindt het een overduidelijke penalty
Ik denk geen penalty
Te begrijpen helaas
Te begrijpen helaas
[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 11-12-2025 21:32 ]
Maar bij Feyenoord gaan ze hem weer terugdraaien natuurlijkAgent47 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:31:
100% penalty
Wat een grap deze dombo
Het soms ook zo random met die pingels.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik had em jullie echt gegund, maar dit kun je met geen mogelijkheid een penalty vinden. Tengstedt gaat op de voet van de tegenstander staan, niet andersomAgent47 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:31:
100% penalty
Ik kijk Engelse zender. Die vinden dit een pingel.
Ik twijfel, ze hebben m voor minder gegeven.
Maar Feyenoord in Europa krijgt nooit cadeatujes
Europese tegenstanders van Feyenoord welLZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:33:
Ik kijk Engelse zender. Die vinden dit een pingel.
Valente is de enige die vooruit kan voetballen.
Fijne speler
Waar komt ie eigenlijk vandaan
Fijne speler
Voor de duidelijkheid, gebeurt dit komende zondag in Amsterdam in de 16 van Feyenoord dan vind ik het ook geen penalty 
* toolkist met gekleurde bril op wel, maar als die weer af is dan echt niet
* toolkist met gekleurde bril op wel, maar als die weer af is dan echt niet
ItaliëHarribo schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:34:
Valente is de enige die vooruit kan voetballen.
Fijne speler
Maar zeer fijne speler idd, nog bedankt
Waren de Feyenoorders hier niet van mening dat Olympiacos een makkelijke prooi zou zijn voor Feyenoord? Waar is die spirit gebleven? Even een tegenslag, tegen zo'n amateurs win je alsnog makkelijk?
Vroeger was hands gewoon hands, dus penaltie als de scheids dat noodzakelijk achtte.cheiron schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:32:
Het soms ook zo random met die pingels.
Die nieuwe regels snapt niemand en je hebt een onnodig tribunaal nodig.
[ Voor 6% gewijzigd door mavaros op 11-12-2025 21:39 ]
Kelere zeg hee dit FCSB is toch echt helemaal niks joh. Als je hier niet wint moet je je kapot schamen.
Fcsb staat met zijn allen lekker achterin, kunnen we niets mee als Feyenoord.
Wel lekker veel balbezit
Wel lekker veel balbezit
Ja maar snap nu wel het verlies van GAE tegen dit FCSB. Ze scoren en gaan dan met 10 man verdedigen.DutchOwnage schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:38:
Kelere zeg hee dit FCSB is toch echt helemaal niks joh. Als je hier niet wint moet je je kapot schamen.
Tengstedt zowaar
Dat FCSB kan echt heel weinig. Beschamend als je hier niet wint
Ik zie een soort herhaling van gisteren. Spelers er niet veel van bakken die opeens scorenLZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:41:
Tengstedt lol
@LZ86 hele elftal waardeloos 
Maar 1-1 in ieder geval, nu gaan ze hopelijk niet met een volledig FSCB alleen maar in de 16 hangen.
Maar 1-1 in ieder geval, nu gaan ze hopelijk niet met een volledig FSCB alleen maar in de 16 hangen.
Sauer kan er niks van. Hadj Moussa ook nietLZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:42:
Zelfde recept als gisteren.
De spelers die je afkraakt scoren....
Ahum...... SAUER WAARDELOOS
Die scheids ziet er niet uit alsof hij een lastige wedstrijd onder controle kan houden. Straalt niet veel uit behalve onrust
Goede goal deze
Passje Valente... Kopbal Timber
Passje Valente... Kopbal Timber
Dat wordt zondag een wedstrijdje wie kan het beste z'n eigen team afkrakenLZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:42:
Gelukkig heb o.a. jij Ajax al heeeeeeel wat afgekraakt dit seizoen dus het voorraadje Jinx is vast gelegd
Wow. 1-2. Het kan toch. Kan ik met goed gevoel naar bed gaan.
Valente... Tjonge... Zo goed op maat die bal
En vervolgens doet de tegenstander precies hetzelfde niet.Ramzzz schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:19:
Oliedom.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Vraagje aan jou. Heeft ie de hele jeugdopleiding van Groningen doorlopen?Harribo schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:46:
Valente... Tjonge... Zo goed op maat die bal
Jeeeeezus man Lotomba. Ga douchen en pak een charter naar Zwitserland svp.
[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 11-12-2025 21:48 ]
Voor zover ik weet welDutchOwnage schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:46:
[...]
Vraagje aan jou. Heeft ie de hele jeugdopleiding van Groningen doorlopen?
[ Voor 70% gewijzigd door Harribo op 11-12-2025 21:50 ]
Je verlangt bijna naar NieuwkoopLZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:48:
Lotomba is toch om te huilen
Ja mooi he
Toch ff een andere foto gedaan. Begon dus al als 11 jarige bij fc Groningen
Nette kopgoals zeg… 👌🏽
Jullie hebben beste pareltjes voortgebracht. Robben. De Koemannetjes enz.Harribo schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:52:
[...]
Ja mooi he
Toch ff een andere foto gedaan. Begon dus al als 11 jarige bij fc Groningen
Nee die gaat de laatste keren toch aardig ballen. Wie weetDutchOwnage schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:55:
Toch heb ik Tengsted nog niet helemaal opgegeven.
Het werkte!LZ86 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:42:
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken