Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 130 131 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Maarten_E schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:04:
[...]

Vind je het gek, met kans op zulk vuurwerk...

Vraag mij stiekem wel af wat familie en vrienden van zo'n eerbetoon vinden. Wordt zoiets overlegd of komt dat volledig vanuit de harde kern?
Heb je zijn rouwkaart op Twitter gezien? Met geuzennaam groot op de kaart en afscheid in het Ajax clubhonk? Ik vermoed dat die er achter staan, maar je weet nooit natuurlijk.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
sNielz123 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:03:
Rest van het seizoen zonder thuispubliek.
Win win
Daarmee tref je ook de supporters. De terroristen moet je gewoon opsporen en vervolgen en levenslang stadion verbod geven. Daarbij zou ik ook de F-side en al die andere zogenaamde sfeer vakken voor de komende 5 jaar afsluiten als een statement.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:03:
Espn zoekt nu reacties.
Net alsof we daar op zitten te wachten.
Allemaal pratende poppen.
Heel eerlijk, ik zou hetzelfde zeggen. De politie komt je echt niet beschermen tegen deze gasten. Ik zit niet te wachten met vuurwerk voor de deur en verdere trauma's.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:14
Wellicht meteen de megafoontokkie dat ding ontnemen nu je wellicht ze aan kan pakken.

• HollowGamer
  • Niet online
Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:06:
[...]

Daarmee tref je ook de supporters. De terroristen moet je gewoon opsporen en vervolgen en levenslang stadion verbod geven. Daarbij zou ik ook de F-side en al die andere zogenaamde sfeer vakken voor de komende 5 jaar afsluiten als een statement.
Kennelijk is dat bij Universiteiten en in het openbaar vervoer geen probleem?

• Miki
  • Nu online
HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:08:
[...]

Kennelijk is dat bij Universiteiten en in het openbaar vervoer geen probleem?
Als men wil kan het wel en daarbij de hamvraag van vandaag, in hoeverre hebben stewards en beveiligers van Ajax hieraan meegewerkt? Zoveel vuurwerk neem je niet ongemerkt mee naar binnen terwijl je normaal niet eens een bidon mag meenemen het stadion in.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:38
donleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:03:
[...]

Excuses. Ik wil Ajax supporters helemaal niet zwart maken. Vind het alleen onbegrijpelijk dat de club Ajax keer op keer geen actie onderneemt. Die spuuglelijke netten in de Kuip blijken tot nu toe vrij effectief.
Dit verbaast me van alles nog wel het meeste, de club heeft er gewoon niets aan gedaan. Feyenoord kreeg straf en hangt (kansloos dat het nodig is) netten op, maar in de Arena gebeurde niets.
Begrijp me niet verkeerd, het ergste is dat er zo'n massa mensen is die niet normaal kan doen en na kan denken.
Maar je kan nu als club ook niet zeggen dat je er alles aan hebt gedaan. En dat moet je als club volgen mij niet willen, je moet altijd eerlijk kunnen aangeven (en aan tonen) dat het er (bijna) alles aan hebt gedaan.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:37
toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:05:
[...]

Dat is momenteel een beloning?
Ik snap je vraagteken niet

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Harribo schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:03:
Espn zoekt nu reacties.
Net alsof we daar op zitten te wachten.
Allemaal pratende poppen.
Nou, ik ben wel behoorlijk benieuwd welk verhaal "hoofd veiligheid" te vertellen heeft.

Flickr PSN ID= cheironnl

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:12
Hoe krijg je überhaupt zovéél vuurwerk het stadion in?

• sNielz123
De broer van Ryan Panday is ook komiek!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:07:
Wellicht meteen de megafoontokkie dat ding ontnemen nu je wellicht ze aan kan pakken.
Laat em dat ding doorslikken ;)

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:46
Zeg wat is dit dan, wil iemand even met de tengels afblijven van de lichtschakelaar

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:21
Gelukkig hebben we straks wel nog Studio Voetbal om te kijken.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat mij betreft geven ze Ajax een reglementaire nederlaag. Dit hadden ze moeten en kunnen voorkomen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:19
Soulizer schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:13:
Gelukkig hebben we straks wel nog Studio Voetbal om te kijken.
Nog wel ja ;)

• DutchOwnage
cheiron schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:12:
[...]

Nou, ik ben wel behoorlijk benieuwd welk verhaal "hoofd veiligheid" te vertellen heeft.
Niks dus.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Klonk alsof er vooral vandaag maatregelen waren. Maar deze zooi ligt natuurlijk al eerder in het stadion. Zeker als je weet dat ze donderdag al onwijs veel vuurwerk hebben afgestoken rondom de arena.

Flickr PSN ID= cheironnl

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:17
Wat een flauwekul bullshit excuus van Ajax nu ook.
Ajax vindt het ronduit schandalig wat vanavond in het stadion is gebeurd. Wij bieden onze excuses aan, aan eenieder die hierdoor op welke wijze dan ook gedupeerd is. De veiligheid van toeschouwers en spelers is in gevaar gebracht. Dat is onacceptabel. Wij nemen nadrukkelijk afstand van dit wangedrag. Vuurwerk hoort niet in het stadion.

De toeschouwers die in het bewuste deel van het stadion waren, zijn gefouilleerd. Ook zijn honden ingezet om vuurwerk op te sporen, zowel in het stadion voordat het openging, als bij de instroom van de toeschouwers. Daarnaast zijn nog andere preventieve maatregelen genomen. Desondanks hebben we daarmee deze situatie niet weten te voorkomen.

We gaan uiteraard de camerabeelden bestuderen om proberen daders op te sporen en daarnaast op andere manieren onderzoeken wie hiervoor verantwoordelijk zijn. Als dat leidt tot identificatie van daders, dan zullen we passende maatregelen nemen.
Je wordt als club gewoon gegijzeld door deze idioten. Trek de pleister eraf. Seizoenkaart intrekken. Vak de rest van het seizoen leeg laten of met een mooie actie vol gooien met kinderen of wat dan ook.

Van de kneuzen die er zaten heb je de informatie al. Die laat je gewoon nooit meer toe.

[ Voor 12% gewijzigd door JanW op 30-11-2025 21:21 ]

• DutchOwnage
ESPN mag ook een flinke schadeclaim neerleggen bij de club neem ik aan.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Gunner schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:14:
Wat mij betreft geven ze Ajax een reglementaire nederlaag. Dit hadden ze moeten en kunnen voorkomen.
dat vuurwerk lag al lang en breed klaar in het stadion. ik zou zeggen of uitspelen zonder publiek of een nederlaag reglementair met extra opties voor geen thuispubliek bij x thuiswedstrijden, desnoods extra punten aftrek. ik schaam me kapot als ajacied voor het gedrag van die negatiefcellige randdebielen in het stadion. enkeltje [....]

ga maar eens rustig met steam deck op de bank zitten en stoppen met me er druk over maken over dat *censored* volk, zelfs Heineken is nog te goed voor ze.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Trishul
Het probleem is ook een beetje geloof ik dat politie/ME niet zoveel mandaat heeft binnen stadions tijdens wedstrijden. Misschien moet dit veranderen, dan zijn we af van dit soort ongein met harde kernen.

• sNielz123
Dat hele Ajax en alles eromheen zijn gewoon droeftoeters. Dat je dit niet buiten je stadion kan houden is gewoon wanbeleid.

• carpebios
  • Laatst online: 22:15
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:19:
[...]

dat vuurwerk lag al lang en breed klaar in het stadion. ik zou zeggen of uitspelen zonder publiek of een nederlaag reglementair met extra opties voor geen thuispubliek bij x thuiswedstrijden, desnoods extra punten aftrek. ik schaam me kapot als ajacied voor het gedrag van die negatiefcellige randdebielen in het stadion. enkeltje [....]

ga maar eens rustig met steam deck op de bank zitten en stoppen met me er druk over maken over dat *censored* volk, zelfs Heineken is nog te goed voor ze.
Nu ga je te ver! Round up oke, maar Heineken. Dat kan je echt geen levend organisme aandoen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:21

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:07:
Inclusief die aangesloten boxen. Die gebruiken ze daar maar voor de Toppers.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Miki
  • Nu online
cheiron schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:16:
Klonk alsof er vooral vandaag maatregelen waren. Maar deze zooi ligt natuurlijk al eerder in het stadion. Zeker als je weet dat ze donderdag al onwijs veel vuurwerk hebben afgestoken rondom de arena.
Maar hoe hebben ze dat ongemerkt gedaan, dit loop je niet even met een paar man naar binnen los dat het ook nog eens een uitdaging is geweest om het ergens op te slaan zonder dat het zou opvallen.
Er werd al eens geïnsinueerd dat men het “inwendig” zouden opslaan maar dan moet je wel een hele knappe kerel zijn om zoveel mee te kunnen nemen maar goed misschien hebben ze geoefend daar bij de F-side 8)

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:23

gws24

Thinking is hard!

Trishul schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:19:
Het probleem is ook een beetje geloof ik dat politie/ME niet zoveel mandaat heeft binnen stadions tijdens wedstrijden. Misschien moet dit veranderen, dan zijn we af van dit soort ongein met harde kernen.
Vroeger (jaren 80) trad de politie best vaak op in de stadions zelf maar dat hielp ook totaal niet. Ongein met die harde kernen voorkom je er niet mee en de samenleving was er terecht klaar mee om keer op keer voor die politie inzet te moeten betalen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

carpebios schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:21:
[...]

Nu ga je te ver! Round up oke, maar Heineken. Dat kan je echt geen levend organisme aandoen.
misschien leren ze het dan toch echt ooit :+ >:)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• sNielz123
Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:21:
[...]

Maar hoe hebben ze dat ongemerkt gedaan, dit loop je niet even met een paar man naar binnen los dat het ook nog eens een uitdaging is geweest om het ergens op te slaan zonder dat het zou opvallen.
Er werd al eens geïnsinueerd dat men het “inwendig” zouden opslaan maar dan moet je wel een hele knappe kerel zijn om zoveel mee te kunnen nemen maar goed misschien hebben ze geoefend daar bij de F-side 8)
Het wordt daar gewoon voor de wedstrijd neergelegd door mensen die daar werken.
Of bepaalde mensen worden per ongeluk expres niet gecontroleerd.

• Miki
  • Nu online
sNielz123 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:24:
[...]

Het wordt daar gewoon voor de wedstrijd neergelegd door mensen die daar werken.
Of bepaalde mensen worden per ongeluk expres niet gecontroleerd.
Ja dat kan dus ook niet anders en daarmee is Ajax wel degelijk verantwoordelijk en niemand anders.

• Trishul
gws24 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:22:
[...]
Vroeger (jaren 80) trad de politie best vaak op in de stadions zelf maar dat hielp ook totaal niet. Ongein met die harde kernen voorkom je er niet mee en de samenleving was er terecht klaar mee om keer op keer voor die politie inzet te moeten betalen.
Hm daar heb je ook een punt ja. We moeten het niet belasten op de samenleving.
Maar, de samenleving wordt wel vaker belast voor iets waar velen niks mee te maken hebben, zoals wintersport ongelukken of bijtincidenten.
Ik zeg niet dat het dan genormaliseerd moet worden, maar deze straffeloosheid is niet houdbaar. Harde juridische consequenties moeten er zijn.

• jbdeiman
Hadden ze vergeten de veiligheidsman te vertellen dat het hulphonden waren en geen speurhonden? Dit was zoveel vuurwerk dat je zou verwachten dat voor het vinden daarvan geen hulphond benodigd zou zijn.. :+

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Quad schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:09:
Het is aangekondigd volgens de commentator, hoe kan het dan nog binnen gekomen zijn. :')
De harde kern kan gewoon het stadion in voor de wedstrijd, vuurwerk is dus al binnen.

Het wordt tijd dat voor dit soort idioterie sportieve straffen gegeven worden: reglementair verlies met 3-0 en door met het seizoen. Dan nog es zien hoe lang dat georganiseerde tuig nog door mag met dit soort acties.

• jbdeiman
Trishul schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:26:
[...]

Hm daar heb je ook een punt ja. We moeten het niet belasten op de samenleving.
Maar, de samenleving wordt wel vaker belast voor iets waar velen niks mee te maken hebben, zoals wintersport ongelukken of bijtincidenten.
Ik zeg niet dat het dan genormaliseerd moet worden, maar deze straffeloosheid is niet houdbaar. Harde juridische consequenties moeten er zijn.
Maar er gaat zoveel geld om in het voetbal. Laat zij dan de grootste financiële bijdrage daarin doen. (Gewoon alle clubs, in basis naar rato. Maar als er vaker wat gebeurt bij de club, dan gaat je inleg omhoog.

• toolkist
  • Niet online
Zou me niks verbazen als ze het de vorige wedstrijd al mee het stadion in genomen hebben en bv ergens op het toilet verborgen hebben (want geen camera's)

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:55
toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:28:
Zou me niks verbazen als ze het de vorige wedstrijd al mee het stadion in genomen hebben en bv ergens op het toilet verborgen hebben (want geen camera's)
Op social media gaan filmpjes rond dat de ingang geforceerd is en grote groepen gewoon naar binnen rennen.

XXXVI

• donleone83
  • Nu online
ephymerous schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:29:
[...]

Op social media gaan filmpjes rond dat de ingang geforceerd is en grote groepen gewoon naar binnen rennen.
Serieus? Wow.

• HollowGamer
  • Niet online
Komt er een reactie van de driehoek?

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Momenteel?

• Miki
  • Nu online
[...]

Maar als je dit weet dan heb je toch een veiligheidsrisico en laat je de wedstrijd niet starten en laat je de ME aanrukken om de boel schoon te vegen.

• donleone83
  • Nu online
HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:31:
Komt er een reactie van de driehoek?
Ik denk dat Halsema nu juridisch laat onderzoeken of ze de Arena kan overdragen aan de gemeente Amstelveen.

• HollowGamer
  • Niet online
gws24 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:22:
[...]
Ze kunnen zo afkijken naar Engeland. Sterker nog, ze willen het niet.

• sNielz123
donleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:32:
[...]

Ik denk dat Halsema nu juridisch laat onderzoeken of ze de Arena kan overdragen aan de gemeente Amstelveen.
Als het aan Halsema ligt komende 20 wedstrijden met alleen supporters aangeleverd door het COA

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:32:
[...]

Maar als je dit weet dan heb je toch een veiligheidsrisico en laat je de wedstrijd niet starten en laat je de ME aanrukken om de boel schoon te vegen.
Das slecht voor de aandelenkoers, de nachtrust van het bestuur (die geen zin hebben in hooligans met fakkels voor de deur) en gaat waarschijnlijk in tegen de commerciele afspraken met de bond. Dus mondje dicht.

• ephymerous
Ja op Instagram zag ik het voorbijkomen. Maar in mijn ergernis heb ik er geen studie van gemaakt. Het leek wel daadwerkelijk de ArenA.
Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:32:
[...]

Eens.

[ Voor 33% gewijzigd door ephymerous op 30-11-2025 21:44 ]

XXXVI

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Waar is die gekke Weghorst die altijd uit z’n naad gaat tegen de scheids en andere spelers? Zou hij dat ook durven naar die ‘supporters’?

per aspera ad astra

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Heel simpel, het vuurwerk ligt al dagen voor de wedstrijd in het stadion.
Je werkt hier aan mee als beveiliging en krijgt een vergoeding voor de moeite of je krijgt klappen.

De directie probeert zich hier zo min mogelijk mee te bemoeien omdat anders de ruiten van hun huis eruit liggen.

Bovenstaande geldt voor zo'n beetje alle clubs in nederland, in het buitenland is niet veel beter,

ICE ICE Baby

• HollowGamer
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:32:
[...]

Misschien waren de lampen kapot?

Dit is geen poging grappig te zijn. Het verbaast mij dat je dit leest, alsof 'iets' zoiets voorkomt. Net zoals meer camerabeelden. Je moet dan ook echt straffen en optreden. Ook tegen mensen die er plannen voor hebben. Een camera had die tragedie ook niet voorkomen.

Ik vind echt dat we te lief zijn tegen dit tuig, want dat is het gewoon. Dat heeft niets met bezuinigingen op de zorg of onderwijs te maken. Dit komt door niet optreden en alles maar laten gaan. En dat heb ik ook als mensen het doen voor het 'goede doel'.

[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 30-11-2025 21:38 ]

• Miki
  • Nu online
sNielz123 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:34:
[...]

Als het aan Halsema ligt komende 20 wedstrijden met alleen supporters aangeleverd door het COA
Flauwe opmerking die echt op niets gestoeld is.

Zelf vermoed ik dat ze straks zal beslissen dat er voorlopig geen thuispubliek welkom zal zijn.

• toolkist
  • Niet online
LAD93 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:35:
Waar is die gekke Weghorst die altijd uit z’n naad gaat tegen de scheids en andere spelers? Zou hij dat ook durven naar die ‘supporters’?
Dat durft ie zeker.

• donleone83
  • Nu online
Die keek niet blij nee.

• HollowGamer
  • Niet online
Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:38:
[...]

Zelf vermoed ik dat ze straks zal beslissen dat er voorlopig geen thuispubliek welkom zal zijn.
Dat durven ze niet, dat gaat dus ook niet gebeuren.

Als ze dit namelijk gaan roepen, dan wordt de Arena gesloopt of ergens anders herrie geschopt.

Het is bekend dat Halsema meer bezig is met buitenlandse politiek. Dat is geen rechtse mening, dat is gericht hoe het keer op keer gaat over andere onderwerpen, en niet de veiligheid van de inwoners van Amsterdam.

• HollowGamer
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:35:
[...]

Ja op Instagram zag ik het voorbijkomen. Maar in mijn ergernis heb ik er geen studie van gemaakt. Het leek wel daadwerkelijk te ArenA.

[...]

Eens.
Heel eerlijk? Laat maar gebeuren.

De politiek treedt niet op, dan moet je misschien maar eens dingen laten gebeuren. Ze hadden allang met de ME kunnen komen, maar dat is tegenwoordig te hard (zie corona protesten tegen avondklok).

• ephymerous
Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:38:
[...]

Ik moest lachen, ik zie haar er voor aan ook :o

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:41:
[...]

Dat durven ze niet, dat gaat dus ook niet gebeuren.

Als ze dit namelijk gaan roepen, dan wordt de Arena gesloopt of ergens anders herrie geschopt.

Het is bekend dat Halsema meer bezig is met buitenlandse politiek. Dat is geen rechtse mening, dat is gericht hoe het keer op keer gaat over andere onderwerpen, en niet de veiligheid van de inwoners van Amsterdam.
Is dat je eigen ervaring of 'van horen zeggen'?

• Miki
  • Nu online
ephymerous schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:44:
[...]

Ik moest lachen, ik zie haar er voor aan ook :o
Zullen we politieke complot theorieën achterwege laten :?

• HollowGamer
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:35:
[...]

Ja op Instagram zag ik het voorbijkomen. Maar in mijn ergernis heb ik er geen studie van gemaakt. Het leek wel daadwerkelijk de ArenA.

[...]

Eens.
Op GeenStijl stond een foto, leek alsof ze UA aan het meevechten waren (ze hadden van zo'n rocket launchers, maar dan voor vuurpijlen).

Echt bizar, ik snap niet dat je het meekrijgt, maar ook dat je er de tijd en geld voor hebt?

• donleone83
  • Nu online
insert rechtse mening

• ephymerous
Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:49:
[...]

Zullen we politieke complot theorieën achterwege laten :?
Sjonge, het is niet alleen treurig gesteld met het voetbal vanavond maar ook met de humor :+
HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:49:
[...]

Op GeenStijl stond een foto, leek alsof ze UA aan het meevechten waren (ze hadden van zo'n rocket launchers, maar dan voor vuurpijlen).

Echt bizar, ik snap niet dat je het meekrijgt, maar ook dat je er de tijd en geld voor hebt?
Ik ben lang geleden met dergelijks gasten proberen begrijpen. Die hebben andere normen, waarden en prioriteiten in het leven.

[ Voor 47% gewijzigd door ephymerous op 30-11-2025 21:53 ]

XXXVI

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:47:
[...]

Is dat je eigen ervaring of 'van horen zeggen'?
Dat is van lezen na de moorden op diverse mensen, en ook hoe weinig grip de politie nog op bepaalde groepen heeft.

Dat is geen van horen van zeggen dus. Ik zit niet op FB/X. En ook hier zie ik de buurt veranderen, zoals kinderen (8-14) die tot 22.00u minstens buiten zijn. Daar vind ik wel wat van, net zoals over deze groep.

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:52:
[...]

Dat is van lezen na de moorden op diverse mensen, en ook hoe weinig grip de politie nog op bepaalde groepen heeft.

Dat is geen van horen van zeggen dus. Ik zit niet op FB/X. En ook hier zie ik de buurt veranderen, zoals kinderen (8-14) die tot 22.00u minstens buiten zijn. Daar vind ik wel wat van, net zoals over deze groep.
Dan mis je dus alle maatregelen die ze in het centrum genomen heeft om, jawel, de veiligheid te verbeteren. Om maar een voorbeeld te geven.
En nu is Halsema dus blijkbaar ook al schuldig aan kinderen die 's avonds laat nog buiten zijn?
Laat maar hangen, deze discussie gaat nergens heen.

• HollowGamer
  • Niet online
Het zal je verbazen op wie ik heb gestemd. Je kunt een prima mening hebben die meer rechts wordt gezien over onderwerp X, en weer een linkse over onderwerp Y.

Door dit soort dingen, neemt niemand meer verantwoordelijkheid. Je kunt namelijk zeggen dat die ene extreem is, maar verder ook niets doen.

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:54:
[...]

Dan mis je dus alle maatregelen die ze in het centrum genomen heeft om, jawel, de veiligheid te verbeteren. Om maar een voorbeeld te geven.
En nu is Halsema dus blijkbaar ook al schuldig aan kinderen die 's avonds laat nog buiten zijn?
Laat maar hangen, deze discussie gaat nergens heen.
Ik had het niet over Halsema. Er is meer dan Amsterdam.

Wel goed dat ze (eindelijk) actie hebben ondernomen dan. Er moet altijd iets gebeuren helaas, en vanavond heb ik gezien hoe goed het geregeld is in Amsterdam. Klein incident maar.

[ Voor 16% gewijzigd door HollowGamer op 30-11-2025 21:57 ]

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:56:
[...]

Wel goed dat ze (eindelijk) actie hebben ondernomen dan. Er moet altijd iets gebeuren helaas, en vanavond heb ik gezien hoe goed het geregeld is in Amsterdam. Klein incident maar.
Je noemt haar letterlijk....

• donleone83
  • Nu online
HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:56:
[...]

HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:41:
[...]

?

Ik volg je even niet meer. Politieke discussies daargelaten zijn we het volgens mij allemaal eens dat dit soort volk keihard gestraft moet worden.

Ik zag een filmpje op X (via Voetbalzone) dat de nooduitgang werd opengezet vanuit de binnenkant voor een grote groep supporters die volledig in het zwart gekleed was.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:26
Harribo schreef op zondag 30 november 2025 @ 10:15:
Denk dat Ajax gaat winnen vanavond. Ondanks hun slechte vorm. Groningen is soms te slap. En de verdedigers kunnen niet goed koppen, dat is niet handig tegen Weghorst.
Ajax iig niet gewonnen vandaag. Er was tenminste geen gebrek aan vuurwerk op het veld!

WoT stats

• Typhone
  • Laatst online: 22:08

Typhone

Who Dares Wins

HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:49:
[...]

Die dingen kosten niks en eenvoudig in het professionele vuurwerk circuit te krijgen. De fakkels van vak410 kwamen ook al jaren uit Israël met van die ‘shooters’ erop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dExrTgtD6zocQoTU95hbZt0zL9g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JuYNG7jLqpvOb39yGFYPd5VU.jpg?f=fotoalbum_large

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:59:
[...]

Je noemt haar letterlijk....
We praten naast elkaar. Ik noem dingen over Amsterdam, en benoem iets wat ik hier mee maak. Gelukkig woon ik niet in Amsterdam, maar het is niet zo dat wij hier ook geen overlast hebben of het minder erg is.

We zullen het nooit eens worden. Ik word meteen weggezet als extreem of Halsema hater. Dat laatste klopt wel, want ik vind haar wel symbool voor slap optreden en achteraf pas ingrijpen. Vandaag had je bij de eerste keer al kunnen staken en het vak kunnen leeghalen.

Dat is extreem wellicht, maar zij is daar (dus nu weer over voetbal) gewoon verantwoordelijk voor.

• Typhone
  • Laatst online: 22:08

Typhone

Who Dares Wins

HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 22:04:
[...]

We praten naast elkaar. Ik noem dingen over Amsterdam, en benoem iets wat ik hier mee maak. Gelukkig woon ik niet in Amsterdam, maar het is niet zo dat wij hier ook geen overlast hebben of het minder erg is.

We zullen het nooit eens worden. Ik word meteen weggezet als extreem of Halsema hater. Dat laatste klopt wel, want ik vind haar wel symbool voor slap optreden en achteraf pas ingrijpen. Vandaag had je bij de eerste keer al kunnen staken en het vak kunnen leeghalen.

Dat is extreem wellicht, maar zij is daar (dus nu weer over voetbal) gewoon verantwoordelijk voor.
Halsema is zo’n extreem gladde slang die past goed bij Amsterdam. Dat is een wereld in een wereld in een wereld in een wereld, die weer een wereld is in Nederland.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:14
Typhone schreef op zondag 30 november 2025 @ 22:01:
[...]

Die dingen kosten niks en eenvoudig in het professionele vuurwerk circuit te krijgen. De fakkels van vak410 kwamen ook al jaren uit Israël met van die ‘shooters’ erop.

[Afbeelding]
Wow wtf. Hoe krijg je dat in hemelsnaam een vietbalstadion in. Volgens dat veilugheidfiguur waren er snufhonden in die vakken geweest

• DutchOwnage
Typhone schreef op zondag 30 november 2025 @ 22:01:
[...]

[Afbeelding]
Dit hoort toch niet in een stadion thuis, waar families met kinderen naar een voetbalwedstrijd komen kijken of ben ik nou gek.

Als men zo graag wil schieten met dingen: defensie is naarstig op zoek naar personeel.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 30-11-2025 22:12 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 30 november 2025 @ 22:07:
[...]

Halsema is zo’n extreem gladde slang die past goed bij Amsterdam. Dat is een wereld in een wereld in een wereld in een wereld, die weer een wereld is in Nederland.
Het moet ook altijd op de Amsterdamse manier. Dit had je prima landelijk al kunnen oplossen. Praat met PSV, Feyenoord, Ado, Telstar, .. (klein - groot). Maar nee, ze blijven volhouden dat ze het zelf kunnen oplossen en alles om hun heen kleiner is inderdaad.

Waarom is er geen globale lijst bijvoorbeeld? Er kan zoveel meer worden samengewerkt, je kunt als clubs ook geld bij elkaar leggen en maatregelen treffen. Maar dat wilde ze ook niet, want Amsterdam wilde eigen beleid. *Dat verzin ik niet zelf, dat heb destijds gelezen over de vorige keren en toen ook iedereen daar schande over sprak.

• Miki
  • Nu online
HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 22:04:
[...]

Ze is een burgemeester en geen militair dictator. Zomaar even bij het minste geringste maximaal escaleren is nooit verstandig want dan weet je zeker dat de vlam in de pan slaat.
Eerst ga je voor de-escalatie en als dat niet werkt grijp je hard in en dat heb je haar al meermaals kunnen hebben zien doen in de afgelopen jaren. En ja achteraf is natuurlijk ook altijd lekker makkelijk praten maar zeggen dat ze slap optreed is gewoon feitelijk onjuist.
En los daarvan, hoe kan een burgemeester verantwoordelijk zijn voor de beveiliging van een voetbalwedstrijd in het stadion zelf? Die rol ligt primair bij Ajax. Als Ajax vermoedens heeft van intimidatie en bedreiging waarbij ook de veiligheid van 50.000 man in het geding is, dan is het vervolgens aan hun om aangifte te doen zodat er ingegrepen kan worden door de Gemeente en andere overheidsinstellingen.

• carpebios
  • Laatst online: 22:15
https://x.com/MariekeVerh...95227151793324304/video/1

Hier dan, die mensen kunnen zonder kaartje zo naar binnen lopen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• HollowGamer
  • Niet online
Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 22:13:
[...]

Ze is een burgemeester en geen militair dictator. Zomaar even bij het minste geringste maximaal escaleren is nooit verstandig want dan weet je zeker dat de vlam in de pan slaat.
Eerst ga je voor de-escalatie en als dat niet werkt grijp je hard in en dat heb je haar al meermaals kunnen hebben zien doen in de afgelopen jaren. En ja achteraf is natuurlijk ook altijd lekker makkelijk praten maar zeggen dat ze slap optreed is gewoon feitelijk onjuist.
En los daarvan, hoe kan een burgemeester verantwoordelijk zijn voor de beveiliging van een voetbalwedstrijd in het stadion zelf? Die rol ligt primair bij Ajax. Als Ajax vermoedens heeft van intimidatie en bedreiging waarbij ook de veiligheid van 50.000 man in het geding is, dan is het vervolgens aan hun om aangifte te doen zodat er ingegrepen kan worden door de Gemeente en andere overheidsinstellingen.
Zij gaat over staken, en ook over inzet als ME. Zij kan dus weldegelijk ingrijpen, of passende maatregelen treffen.

Ik snap heel goed wat je zegt, maar nu doen we in feite niets. Het vak is vrolijk naar huis, en zijn zoals Perez zei 'tevreden'.

De veiligheid is naar mijn weten een samenwerking tussen partijen. Bas Nijhuis gaf ook aan gebeld te hebben met de Driehoek. Of Halsema zich er nu mee bemoeit weet ik niet, ik gooi het dus maar op de politiek daar.

Als ik jouw verhaal zou volgen: na huis laten gaan, en dan de volgende ochtend oppakken en aanpakken.. waarom gebeurt dat dan niet? Is daar de capaciteit wel voor? Naar mijn weten niet, vandaar dat er ook niets aan wordt gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 30-11-2025 22:20 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:26
LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 22:09:
[...]

Wow wtf. Hoe krijg je dat in hemelsnaam een vietbalstadion in. Volgens dat veilugheidfiguur waren er snufhonden in die vakken geweest
Mopshonden zijn heel lief maar als vuurwerkopspoorhond tamelijk ongeschikt...

WoT stats

• pordkert
  • Registratie: November 2025
  • Nu online
Dinsdag om 14.30 de derde kans om de wedstrijd uit te spelen in Amsterdam, zonder publiek.

[ Voor 9% gewijzigd door pordkert op 30-11-2025 22:29 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De grootse benadeelde is toch wel Groningen die dat pokkestuk nog een keer kan afleggen door de week.

Voor straf: geldboete, 2 vakken dicht 1 potje en een aller aller laatste waarschuwing, let maar op.

Als Ajax ballen heeft sluiten ze die zijde zelf een paar potten. Maar de eerste keer dat een Nederlandse club daadwerkelijk tegen zijn harde kern in gaat moet nog komen.

• DoeEensGek
  • Nu online
LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 22:09:
[...]

Kuch
YouTube: Elise verdient heel veel geld met OnlyFans | Socials, Seks & Centen ...

Er kan "veel" ;)

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Zonder kaartje en met een bigshopper vuurwerk.

• toolkist
  • Niet online
Slim gevonden.. Want dit is wel lastig te voorkomen. Kunt moeilijk standaard 10+ beveiliging bij elke deur gaan zetten (als er nog geen precedent is geweest).
Pagina: 1 ... 130 131 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken