Misschien niet besluiten maar wel eisen en anders de wedstrijd afgelasten. Immers brengt het de veiligheid van de voetballers en de voortgang van de competitie in het geding.donleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:39:
[...]
Zeker. Dus dan is staken wat de KNVB kan beslissen. Maar de KNVB kan niet beslissen dat een stadion stante pede leeg moet.
Het zal mij niet verbazen dat ze denken, laat maar gebeuren. Als de driehoek ons niet ondersteund of het wel prima vindt, dan is het niet meer ons probleem.pordkert schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:43:
[...]
Ze zouden kunnen eisen dat er niet verder gespeeld gaat worden met publiek. Volgens hardnekkige geruchten gaat het rond minuut 27 weer los met vuurwerk. Hadden ze vantevoren al genoemd, binnen tien minuten en rond minuut 27.
Nog een paar minuten, kunnen we overschakelen naar Netflix
Wie is er nu eigenlijk de baas in de Arena? De supporters?
Veel plezier met Stranger Things!Harribo schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:47:
Man man man - ik hoop echt dat de KNVB of anders Ajax heel zuid dichtgooit komende thuiswedstrijd (tegen Feyenoord), dit heeft niets met herdenken te maken.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik kijk inmiddels naar Heel Holland bakt. Ajax wordt gestaakt.Harribo schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:47:
Rest van het seizoen graag zonder dat vak of tribune.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Echt, rot op. Deze gasten moet je voor altijd bij je stadion uit de buurt houden. Schandalig.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hatsikidee! Leuk avondje voetbal kijken!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Al vrij lang helaas wel ja. Dat wordt keer op keer duidelijk.Harribo schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:48:
Weghorst?Harribo schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:48:
Vind ik ook!LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:48:
Geef ze maar een 0 3 nederlaag nu. En 3 potten zonder publiek
Logisch en standaard protocol. Staken, stadion leeghalen en dezelfde avond uitspelen kan logistiek en qua timing volgens mij natuurlijk helemaal niet.pordkert schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:48:
Sneller dan verwacht. Was al voorspeld, belachelijk dat het met publiek werd doorgespeeld!
Sorry hoor, maar dit is echt niet grappigHollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:48:
Mooi eerbetoon.
Hoe krijg je het voor elkaar pff..
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Beslissing moet nog officieel vallen, maar 2x vuurwerk op het veld is definitief staken inderdaad (en terecht)HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:49:
Er staat tijdelijk, maar het is afgelast?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Je kan dat vak F toch laten zitten en die later allemaal arresteren?donleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:49:
[...]
Logisch en standaard protocol. Staken, stadion leeghalen en dezelfde avond uitspelen kan logistiek en qua timing volgens mij natuurlijk helemaal niet.
Wat is er gebeurd?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja want dat is in lijn met de straffen die in Rotterdam zuid zijn opgelegd. Veroorzaakt door hetzelfde type hersenloos tokkievolk maar dan met een andere clubvoorkeurLZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:48:
XXXVI
Euh nee. Ik wil m'n poule niet hiervoor op 't spel zetten.Soulizer schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:49:
Direct 0-3 laten aftikken door de KNVB. Wat een idioot gedrag zeg.
nggyu nglyd
Is het weer Zuid? Dan die tribune gewoon tot einde seizoen dicht. Daar hoeven de andere zijdes niet voor gestraft te worden.LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:48:
Tweede keer is altijd definitief, wellicht om het stadion wat langzamer leeg te laten lopenHollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:49:
Er staat tijdelijk, maar het is afgelast?
Ajax doet niets. Dat is juist het hele probleem. Hang desnoods netten op zoals in de Kuip. Onvoorstelbaar.Gynnad schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:48:
Man man man - ik hoop echt dat de KNVB of anders Ajax heel zuid dichtgooit komende thuiswedstrijd (tegen Feyenoord), dit heeft niets met herdenken te maken.
Dan had je Twente niet op verlies moeten poolenQuad schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:51:
[...]
Euh nee. Ik wil m'n poule niet hiervoor op 't spel zetten.
Want je moet zo'n eerbetoon doen dan?
Ik kan honderden mooiere dingen bedenken. Die van Jota was bijvoorbeeld kippenvel en heel erg triest.
Nog veel erger dat je van te voren wéet met zijn allen dat dit weer gebeurt en er gewoon niemand écht wat aan doet.dutchgio schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:49:
Pff eerst 40 minuten stilgelegen en dan doe je het meteen weer. Triest.
Vak wordt niet schoongeveegd, niemand wordt in de kraag gevat etc
Gaat gewoon lekker door.
Dat vind ik zelfs nog veel triester.
Waar zijn de overheden mee bezig?
Je bent echt niet goed bij je hoofd als je dat soort vuurwerk mee naar binnen neemt en in het stadion afsteekt! Wat een debielen zitten daar achter het doel.
Met buitenlandse thema's.Harribo schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:52:
[...]
Nog veel erger dat je van te voren wéet met zijn allen dat dit weer gebeurt en er gewoon niemand écht wat aan doet.
Vak wordt niet schoongeveegd, niemand wordt in de kraag gevat etc
Gaat gewoon lekker door.
Dat vind ik zelfs nog veel triester.
Waar zijn de overheden mee bezig?
Maak daar maar alle soorten vuurwerk van.Charles Hill schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:52:
Je bent echt niet goed bij je hoofd als je dat soort vuurwerk mee naar binnen neemt en in het stadion afsteekt! Wat een debielen zitten daar achter het doel.
Kan je vertellen welke wedstrijd van Feyenoord gestaakt is door herhaaldelijk vuurwerk op het veld gooien door een grotere groep supporters met zelfs vooraf aangekondigde acties?ephymerous schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:50:
[...]
Ja want dat is in lijn met de straffen die in Rotterdam zuid zijn opgelegd. Veroorzaakt door hetzelfde type hersenloos tokkievolk maar dan met een andere clubvoorkeur
Een eerbetoon kennelijk.carpebios schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:50:
Wat is er gebeurd?
Zo'n eerbetoon wordt gewoon als een legale reden aangegrepen door debielen om vuurwerk te knallen in het stadion
Complimenten voor Nijhuis wat mij betreft, keurig correct gehandeld en uitleg gegeven.
Ah joh, lekker laten gaan… als Ajax speelt zijn hier altijd 3 mensen het meest actief. Van die “supporters” die vooral die andere club willen zien verliezen of ellende toewensen.ephymerous schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:50:
[...]
Ja want dat is in lijn met de straffen die in Rotterdam zuid zijn opgelegd. Veroorzaakt door hetzelfde type hersenloos tokkievolk maar dan met een andere clubvoorkeur
En ondertussen maar klagen dat dit het Ajax topic is 🤡
Hevig vuurwerk lees ik, waren het cobra's?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
VerstandigQuad schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:48:
[...]
Ik kijk inmiddels naar Heel Holland bakt. Ajax wordt gestaakt.
Rest van het seizoen graag zonder dat vak of tribune.
Daar bakken ze er meer van dan bij Ajax nu
En oh wat zijn ze blij met zichzelf.. echt bizar. Je zou er gewoon de ME op af willen sturen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik ben tegen elkaar soort vuurwerk, maar een fakkel geeft een hoop rook. Vuurpijlen of weet ik veel wat het zijn, die in de lucht nog uit elkaar klappen in een stadion. Dat gaat nog een stap verder.toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:53:
[...]
Maak daar maar alle soorten vuurwerk van.
Krijg je als GRO supporter je geld wel terug?Harribo schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:53:
[...]
Zo'n eerbetoon wordt gewoon als een legale reden aangegrepen door debielen om vuurwerk te knallen in het stadion
Niet dat ik perse medelijden met jullie fans heb, die deden precies hetzelfde.
Die gasten komen het stadion wel in. Dan gaan ze andere plaatsen innemen/confisceren.toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:51:
[...]
Is het weer Zuid? Dan die tribune gewoon tot einde seizoen dicht. Daar hoeven de andere zijdes niet voor gestraft te worden.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Hele vak laten zitten, rest vh stadion naar buiten laten gaan. En dan de ME er doorheen laten raken.
nggyu nglyd
Een paar sterretjes of zo.carpebios schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:54:
Hevig vuurwerk lees ik, waren het cobra's?
https://nos.nl/l/2592698
Ik herken dat echt totaal niet. Als Feyenoord supporter zou ik een reglementaire 0-3 nederlaag prima vinden als dit in de Kuip gebeurt. Het is niet voor het eerst dat in de Arena bewezen wordt dat de club totaal niet de baas is. Het is geen incident en geen eenling. Het is een structureel probleem.hulkie schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:54:
[...]
Ah joh, lekker laten gaan… als Ajax speelt zijn hier altijd 3 mensen het meest actief. Van die “supporters” die vooral die andere club willen zien verliezen of ellende toewensen.
En ondertussen maar klagen dat dit het Ajax topic is 🤡
Ga nou niet de wijsneus uithangen. In Rotterdam en andere stadions gebeurd ook genoeg. Ook hier in Zwolle bij PEC. Kan je wel allerlei dingen roepen over zoveel punten in mindering… dat is in mijn optiek hetzelfde roepen dat je een verkrachter moet castreren.donleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:53:
[...]
Kan je vertellen welke wedstrijd van Feyenoord gestaakt is door herhaaldelijk vuurwerk op het veld gooien door een grotere groep supporters met zelfs vooraf aangekondigde acties?
Neemt niet weg dat ik ben voor keihard straffen. Dit komt door het zachte heelmeester gedrag. Daarvan krijg je stinkende wonden.
XXXVI
Wow, wtf. Hoeveel is dat ook zeg!Niellie41 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:55:
[...]
Een paar sterretjes of zo.
https://nos.nl/l/2592698
Dat hele vak staat toch wel op camera neem ik aan? Lijkt me niet zo lastig om de daadwerkelijke gooiers te identificeren.
Nu definitief gestaakt
Zit je daar als Groningenfan, na 15 minuten voetbal terug in naar huis.
Ajax heeft dus dit weekend niet verloren!
Onze cameras zijn helaas niet goed genoeg. Niemand wilt er ook in investeren.DutchOwnage schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:56:
Dat hele vak staat toch wel op camera neem ik aan? Lijkt me niet zo lastig om de daadwerkelijke gooiers te identificeren.
Wel op tijd thuis.Charles Hill schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:56:
Nu definitief gestaakt
nggyu nglyd
Vandaag is niet het moment om naar andere clubs/supporters te wijzen.ephymerous schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:56:
[...]
Ga nou niet de wijsneus uithangen. In Rotterdam en andere stadions gebeurd ook genoeg. Ook hier in Zwolle bij PEC. Kan je wel allerlei dingen roepen over zoveel punten in mindering… dat is in mijn optiek hetzelfde roepen dat je een verkrachter moet castreren.
Neemt niet weg dat ik ben voor keihard straffen. Dit komt door het zachte heelmeester gedrag. Daarvan krijg je stinkende wonden.
Ik roep niets over punten in mindering maar vind wel dat je zo’n wedstrijd reglementair mag verliezen. Nogmaals: het is bij Ajax een structureel probleem wat nu al een paar jaar speelt waarbij een grotere groep het voor de rest verziekt. Dit zijn geen incidenten meer.ephymerous schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:56:
[...]
Ga nou niet de wijsneus uithangen. In Rotterdam en andere stadions gebeurd ook genoeg. Ook hier in Zwolle bij PEC. Kan je wel allerlei dingen roepen over zoveel punten in mindering… dat is in mijn optiek hetzelfde roepen dat je een verkrachter moet castreren.
Je gelooft het zelf? Of zijn die netten om vogels tegen te houden?donleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:56:
[...]
Ik herken dat echt totaal niet. Als Feyenoord supporter zou ik een reglementaire 0-3 nederlaag prima vinden als dit in de Kuip gebeurt. Het is niet voor het eerst dat in de Arena bewezen wordt dat de club totaal niet de baas is. Het is geen incident en geen eenling. Het is een structureel probleem.
Die cameras zijn wel goed genoeg maar die komen niet door mutsen/sjaals/etc heen...HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:57:
[...]
Onze cameras zijn helaas niet goed genoeg. Niemand wilt er ook in investeren.
Relatief gezien dan 😏 zijn nog wel even onderweg als ze met de bus zijn gekomen
Nou Groningen ook niet.carpebios schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:57:
Ajax heeft dus dit weekend niet verloren!
Tjemig wat begonnen die naïef en slap aan de wedstrijd. Ajax had al op 1-0 kunnen staan.
Ik was er al bang voor, die doen het standaard in de broek in de Arena.
Kanslozen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gewoon rest van het seizoen geen publiek meer in de ArenA. Club is al op stervens na dood en dan krijg je ook nog dit soort dingen. Triest.
Je maakt m'n vorige post niet makkelijk om vol te houdendonleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:58:
[...]
Ik roep niets over punten in mindering maar vind wel dat je zo’n wedstrijd reglementair mag verliezen. Nogmaals: het is bij Ajax een structureel probleem wat nu al een paar jaar speelt waarbij een grotere groep het voor de rest verziekt. Dit zijn geen incidenten meer.
En bij de grotere clubs kijken ze met z’n alle toe. Ajax Feyenoord onder slot toen met de f-side, afgelopen maand met die overleden supporter en nu weer.
Met wat goed recherche werk heb je dat hele vak geïdentificeerd als je er werk van zou maken. Een anti-terrorisme unit zou hier wel raad mee weten.DutchOwnage schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:56:
Het is overal een structureel probleem. Het gebeurd helaas op veel plekken. Reglementair verliezen prima. Maar dan kondig je dat voor het seizoen aan en doe je dat bij iedere club.donleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:58:
[...]
Ik roep niets over punten in mindering maar vind wel dat je zo’n wedstrijd reglementair mag verliezen. Nogmaals: het is bij Ajax een structureel probleem wat nu al een paar jaar speelt waarbij een grotere groep het voor de rest verziekt. Dit zijn geen incidenten meer.
XXXVI
Die netten zijn geplaatst om die idioten de kans te ontnemen dit soort belachelijke acties uit te halen. Precies wat ze bij Ajax twee jaar geleden ook hadden moeten doen. Maar daar gebeurt helemaal niets.HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:59:
[...]
Je gelooft het zelf? Of zijn die netten om vogels tegen te houden?
Wat ik niet herken is dat andere supporters hier aan het trollen zijn.
Gewoon volgende thuiswedstrijd zonder publiek, dan leren ze het wel
Helaas niet. In Engeland hebben ze veel betere systemen en cameras. Dat is een heel duur systeem, iets waar de KNVB niet in wilt investeren. Het is niet dat, de zit o.a. training bij en een heel hechte band met de politie voor nodig. Allemaal zaken die worden afgehouden (die driehoek is meer een Bermuda).toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:59:
[...]
Die cameras zijn wel goed genoeg maar die komen niet door mutsen/sjaals/etc heen...
Terecht dat daar ook geen belastinggeld naartoe gaat. Hoe graag ik ook van voetbal houdt, vind dat de bonden dit zelf moeten oplossen.
Netten doen ook bijster weinig tegen rookdonleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:00:
[...]
Die netten zijn geplaatst om die idioten de kans te ontnemen dit soort belachelijke acties uit te halen. Precies wat ze bij Ajax twee jaar geleden ook hadden moeten doen. Maar daar gebeurt helemaal niets.
Wat ik niet herken is dat andere supporters hier aan het trollen zijn.
Ik kom net thuis van werk en ik zweer op mijn ajax sjaal van 25 Gulden dat dit kansloze randdebielen volk met een negatief IQ , of te wel reincarnatie van het beroemde rattenexperiment klik voor wikipedia van mij mag lijden met de lange ij tot een reglementaire 0-3 nederlaag EN 3 punten aftrek, EN PLUS 3 bij herhaling zonder maximum met looptijd eeuwig.
kansloos. keusloos.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
En die mensen elke keer zich melden bij elke wedstrijd?epicfailguy23 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:01:
Espn zoekt nu reacties.
Net alsof we daar op zitten te wachten.
Allemaal pratende poppen.
Net alsof we daar op zitten te wachten.
Allemaal pratende poppen.
Excuses. Ik wil Ajax supporters helemaal niet zwart maken. Vind het alleen onbegrijpelijk dat de club Ajax keer op keer geen actie onderneemt. Die spuuglelijke netten in de Kuip blijken tot nu toe vrij effectief.toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:00:
[...]
Je maakt m'n vorige post niet makkelijk om vol te houden
Je moet geen gaten laten ontstaan.toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:02:
[...]
Netten doen ook bijster weinig tegen rook
Rest van het seizoen zonder thuispubliek.
Win win
Win win
Je overschat idiotenepicfailguy23 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:01:
Ook kaartjes voor uitvak vergoeden voor de uitsupporters inclusief drankjes etc. Ga je kapot schamen
Vaessen stond gisteren naast mij bij de appie heijn hier in Groningen om de hoek bij mijn huis.
Vind je het gek, met kans op zulk vuurwerk...Harribo schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:59:
[...]
Nou Groningen ook niet.
Tjemig wat begonnen die naïef en slap aan de wedstrijd. Ajax had al op 1-0 kunnen staan.
Ik was er al bang voor, die doen het standaard in de broek in de Arena.
Vraag mij stiekem wel af wat familie en vrienden van zo'n eerbetoon vinden. Wordt zoiets overlegd of komt dat volledig vanuit de harde kern?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nou wauw daar zullen ze blij mee zijnAgent47 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:04:
Ook kaartjes voor uitvak vergoeden voor de uitsupporters inclusief drankjes etc. Ga je kapot schamen
3 punten doen t waarschijnlijk beter.
Vuurwerk aan bet kopen?Harribo schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:04:
Vaessen stond gisteren naast mij bij de appie heijn hier in Groningen om de hoek bij mijn huis.
Om je kapot te schamen weer, meer kan ik er niet van maken.
En ze vinden zelf zeker dat ze een goede reden hebben om dit te doen?
En ze vinden zelf zeker dat ze een goede reden hebben om dit te doen?
[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 30-11-2025 21:05 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Elke bobo heeft zijn praatje wel klaar maar uiteindelijk DOET NIEMAND wat.
Enfin het wordt voer voor randzaken
Fijne avond
Enfin het wordt voer voor randzaken
Fijne avond
Dat is momenteel een beloning?sNielz123 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:03:
Rest van het seizoen zonder thuispubliek.
Win win
Als je ziet hoeveel vuurwerk afgestoken wordt en dan midden in al dat vuurwerk ziet staan, op een scherm, dat het verboden is om vuurwerk af te steken...
Tijd om de protocollen eens aan te scherpen en betere controles te doen. De hoeveelheid die er afgestoken werd is bizar!
Tijd om de protocollen eens aan te scherpen en betere controles te doen. De hoeveelheid die er afgestoken werd is bizar!
Iets van we weten waar je woont en waar je kinderen naar school gaan. Zelfde geldt voor burgemeesters en gemeenteraadsleden. In zo'n tijd leven we. De georganiseerde misdaad zal goed vertegenwoordigd zijn in de diverse harde kernen.donleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:03:
[...]
Excuses. Ik wil Ajax supporters helemaal niet zwart maken. Vind het alleen onbegrijpelijk dat de club Ajax keer op keer geen actie onderneemt. Die spuuglelijke netten in de Kuip blijken tot nu toe vrij effectief.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken